Cześć TDI 1.9 AHU na zwykłej pompie rotacyjnej. Proszę pomóżcie ustalić po objawach którędy ucieka olej. fakty: - Pobór oleju 0,5L /1000km. - Silnik suchy (brak wycieków) - Silnik pali na strzał, ma moc - Korekty wtryskiwaczy, kąt zapłonu, Dawki paliwa - Wszystko idealnie. - Została wymieniona Turbina i nic to nie zmieniło - Cały dolot suchy jak pieprz...
Witam! Mam taki problem z Passatem b5 z 1999r 110km. Kupiłem autko i był do wymiany zawór n75. Odebrałem auto od mechanika, przejechałem się, ale okazało się, że dalej nie ma takiej mocy jak trzeba i turbina przechodzi w tryb awaryjny. Mechanik powiedział, że trzeba turbinę wyczyścić. Zrobił to, odebrałem auto, ale poza tym, że tylko turbina nie przechodzi...
WItam. Niestety na kompa się wczoraj nie dostałem, aczkolwiek nowy problem się pojawił, brak wstecznego-przy wrzucaniu go występuję "uczucie"jakby w ogóle go tam nigdy nie był, dodam iż bieg: 1,3,5 idealnie, natomiast już 2 troche gorzej ale jedzie, 4 tak jakby na wyczerpaniu.. . A mogłem kupić Passata w TDI........... Problem skrzyni rozwiazany :))))))
Witam mam passata B5 TDi 98' przebieg 180000. Czasami po przejecganiu odcinka ciągłego ok 300km przestaje reagować na pedał gazu, obroty spadają do 1000-1200 i auto wcale nie reaguje na gaz, muszę wtedy wyłączyc zapłon i ponownie włączyc co nie zawsze pomaga lub usterka zaraz powraca i znowu reset kluczykiem, nieraz nawet to nie pomaga wtedy na wcisniętym...
Witam. Mam passata B5 TDI z silnikiem AHH 90PS. Od jakiegoś czasu przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu auto przerywa (nie zawsze). Na początku przerwał raz a potem wszystko było ok. W tej chwili zdarza mu się przerwać i "zawiesić", tzn.: obroty ustalają sie na 1100rpm i brak reakcji na pedał gazu. W trakcie jazdy gaszę auto, odpalam ponownie i jest...
Mam problem z mocą w moim Passacie, jest to 1.9 TDI 90 koni. Kupiłem auto niedawno i było super do momentu kiedy nawaliła turbina. Turbinę wymienili na regenerowaną i niby wszystko jest ok. ale na moje odczucie moc znacznie spadła po tej wymianie. Co prawda auto ciągnie ale nie tak jak przed wymianą. Wydaje mi się też, że czasami jest lepiej a czasami...
Witam. Temat szybka piłka:) Passat B5 TDI AHU, brak mocy w całym zakresie obrotów. Wszelkie pomiary wykonane statycznie jak i dynamicznie są w normie: - doładowanie, przepływka OK - kąt wtrysku 45, lekko mało ale przestawiacz działa w pełnym zakresie - limitery nie trzymają Jedyne co nie pasuje, to dawka paliwa w grupie 1: 22mg i wraz ze wzrostem obrotów...
Co do lekkiego dmuchania, to chyba może być, ale sprawdź, czy tak samo dmucha na wysokich obrotach. Ja dzisiaj sprawdzałem w swoim Passacie no i na wolnych obrotach lekko dmucha przez otwór wlewu oleju, ale już na wysokich nie dmucha. Jeśli chodzi o wyrzucanie oleju, to przy dmuchaniu małe kropelki oleju napewno bedą porywane i wyrzucane na zewnątrz,...
temat stary ale dopiszę że miałem podobne objawy- autko przechodzi w tryb awaryjny rozbieżności z kilometrami są spowodowane tym że auto wchodzi w tryb około 2400 obrotów a nie zależnie od prędkości.Jeśli przyśpieszenie do tych obrotów jest ok czujesz włączające się turbo to problem najczęściej leży w:nieszczelnych przewodach podciśnienia miałem spadnięty...
Witam Przy delikatnym przyspieszaniu czuję delikatne szarpnięcia silnikiem.Pojawiają się tylko w przedziale obrotów około 1400 do 1500. Powyżej jak i poniżej owych obrotów szarpnięc brak. Auto ma przejechane 410 tys. z czego 230 000 z wirusem.Ma także turbo z wersji 131 KM. Zastanawiam się co jest problemem. Do postu załanczam logi dynamiczne z kanalu...
Cześć Niestety nie mam pełnej wersji vag coma a chciałbym sprawdzić przepływomierz i turbinę. Czy mogę zrobić w ten sposób że: Przepływka - wchodzę w blok 003 i robię test, temperatura 90C, auto na 3 bieg, obroty 1500, gaz w podłogę i obserwuję wartości oczekiwaną i aktualną do momentu osiągnięcia obrotów 4500 ? Analogicznie dla bloku 011. Druga osoba...
Zwróć uwagę czy działa ci turbina , powinieneś to czuć po przekroczeniu pewnych obrotów podczas dynamicznej jazdy. W golfie III z silnikiem 1.9 tdi 110 km też tak mieliśmy i byłm problem z zatartym ciengnem od turbiny i też wystąpiło to nagle, chyba że wina po stronie elektroniki lub przepływomierza.
Co moze byc przyczyna? Przebieg 145000 km, kombi. na trasie minimum 7,1 do 7,8 l/100km a w miescie 9,5 do 11 l/100km mialem pekniety przewod od intercooler`a wymienilem i dalej nic. na niskich biegach i wolnej jezdzie (max 70) jest dynamiczny, natomiast podczas jazdy na 5 biegu strasznie powoli sie wkreca na obroty powyzej 3000 (muli sie) do 3000 jest...
Kupilem PASSATA z 1998 z przebiegiem 210 000 km.Samochod dobrze sie sprauje tylko jak jade 120km/h do 160km/h silnik tach chodzi jakby nie palil na wszystkie tloki i delikatnie przerywa.Czy to moze zatkany filtr powietrza ?
Witam wszystkich! Mam problem z kilimatyzacją w passacie 1.9 tdi 1995r. Wszystko byłoby ładnie gdyby nie to, że się ona wyłącza podczas jazdy. Jeżeli auto tylko wejdzie na obroty około 2100 to się wyłącza i można ją włączyć jedynie po ponownym odpaleniu auta. Na postoju kręciłem go wyżej ale wszystko ok. Wentylator się wyłączał ale ponownie załączał...
witam wczoraj pojawil mi sie taki to problem, ze na wolnych obrotach a w zasadzie tylko na postoju robi brrrryt brrrryryryryt bryyyt i ok. W wolnym tlumaczeniu silnik chce wyskoczyc z ramy przez kilka sekund i wraca do normy. Oczuwalne jest to na np swiatlach. Podjezdrzam staje i bryyyyryryryyryryt bryyyty bryytytyytyt samochod sie trzesie w tym czasie...
Witam Nie dalej jak kilka dni temu kupiłem Passata TDI 110KM. Zauważyłem 2 usterki: - Drganie silnika na wolnych obrotach (jakby wypadanie zapłonu). - Oraz płynne szarpanie podczas jazdy na wyższych obrotach, przy 3000 samochód traci przyśpieszenie i zachowuje się jak kangur. Proszę o wasze sugestie.
Witam Posiadam PASSATA B5 od 2 miesięcy autko chodziło jak zegarek szwajcarski, lecz od dwoch dni widzę i słyszę jak nagle obroty silnika na jałowym biegu nagle same wzrastają do 1200 i po chwili opadaję do 800, czyli do normy. Kilka razy podczas odpalania zaobserwowałem, iż nagle potrafi sam sobie 2 - 3 razy przygazować do 2000 obrotów i wszystko wraca...
witam mam problem z passatem 01r 1,9tdi auto przy 3.600obr.traci je nie ma przyspieszenia bardzo wolno wchodzi na obroty ma większe spalanie max speed 120-140km/h przepływka sprawdzałem jest ok nowe turbo wymieniłem zawór sterujący erg wyjąłemi wyczysciłem erg filtry ok co moze byc tego przyczyna jestem za granica a komp. tutaj pokazyje power boost...
Zdejmujesz kierownicę i kręcisz obudową czujnika aż w prawym górnym rogu w takim okienku pojawi się żółta kropa. To oznacza że czujnik jest ustawiony w środkowym położeniu czyli w lewo i w prawo można wykonać po około 2,5 obrotu kierownicą. Jeżeli tego nie ustawisz na środku po skręcie kierą do oporu zerwiesz taśmę wewnątrz czujnika. Możesz też dla...
Witam! Poproszę o instrukcję jak za pomocą Polskiego Vaga 4.9Pl obniżyć obroty w tym aucie. Dodam że trzyma prawie 1000 na wolnych i po wbiciu na D jest szarpnięcie!! Poza tym auto smiga elegancko. Nie ma błedów a w blokach pomiarowych jest wszystko oki.
Witam wszystkich Mój Passat jak jest zino, poniżej zera to kontrolka od świec świeci sie długo, ale jak zgaśnie i przekręce kluczyk to obruci pare razy i zapali.Przyjeżdzam pod szkołe, kończe o 15 zajęcia, jest już ciepło wtedy, przekręcam na zapłon, kontrolka świeci sie krótko, poczym gasnie, ja zapalam i kręci kręci aż zapali, ale zapalił.Teraz pasek...
Witam, mam problem z passatem '94 silnik tdi. Problem, polega na tym,że silnik czasami nie reaguje na pedał gazu. Czasem po wciśnięciu gazu obroty rosną po chwili, a czasem po zwolnieniu pedału obrotu nadal są wysokie i spadają powoli do obrotów jałowych. Nastawnik wyczyszczony, pedał sprawdzony, VAG nie wykazuje żadnych błędów. Czy jest możliwe, że...
Na zimnym silniku, przeważnie rano, auto po uruchomieniu, dymi na niebieskawo- szary kolor. Podpiąłem się pod komputer, i sprawdziłem parę odczytów, nie potrafię natomiast ich zinterpretować. Dodam że auto mam od tygodnia 2001r 1.9 130KM przejechane 200kkm, wymieniony rozrząd przed zakupem + turbina. Na wolnych obrotach silnik trzęsie autem, jak w starym...
Witam serdecznie wszystkich! Od tygodnia jestem szczęśliwym(nie do końca) posiadaczem samochodu marki VW PASSAT B5 z silnikiem 1.9 TDI 110 KM AFN i 4 biegową automatyczną skrzynią biegów:) Podczas zakupu samochodu zauważyłem kilka dysfunkcji w wyposażeniu jak i w skrzyni, mianowicie nie działał tempomat i przy ruszaniu do przodu trzeba było użyć dużo...
Witam wszystkich.Przed zakupem nowej części chciałbym zasięgnąć języka w sprawie klimatyzacji w vw passacie z 2004r.Otóż na panel sterujący klimatyzacją wylałem kawę i po wyczyszczeniu i osuszeniu,klimatyzacja działa następująco-włącza się automatycznie system "econ" ,nawiewy we wszystkich płaszczyznach ,maksymalne obroty wentylatora i 23st.C. Nie reaguje...
Taki mały problem z kątem wtrysku,podczas jazdy traci moc i wywala błąd regulacji wtrysku. Kąt wtrysku na wolnych obrotach ok45 ,w BS to samo ,jednak po dodaniu gazu maleje do zera i 255. Wtrysk sterujący sprawny,daje sygnał,na odłączonym kąt ok39 bez zmian po dodaniu gazu. Padło na sterownik,też podmieniony i bez zmian.Zostaje pompa lub zawór kąta...
Pisałem w wcześniejszym temacie o moim aktualnym problemie z TDikiem. Samochód na 4 i na 5 biegu powyżej 130km/h poszarpuje tak jakby włączał tryb awaryjny, na Vagu widać że turbo przeładowuje i w momencie zamułu odcina, i tak wkoło. N75 zamieniony i samochód nie odcina ale też nie ma czym jechać, przepływka zamieniana i to samo, dodam że po wymianie...
Witam mam problem z moim passatem i prosze pomozcie,bo nie wiem co jest grane.Samochod rozpedza sie do 120-130 km/h potem juz nie przyspiesza obroty kreci do 2.2-2.4 i wtedy przestaje przyspieszac,staje sie mulowaty, ma problemy z podjechaniem pod gorke.Na 1 i na kolejnych biegach ( do 4 ) ma przyspieszenie ale jak osiaga wyzej wymieniona predkosc nagle...
Witajcie. nie wiem czy to usterka elektroniczna (VW Passat TDI, 2002r) czy mechaniczna, ale: 1) od kilku tygodni przy hamowaniu, tylko przy bardzo niskich prędkościach (dojeżdżanie do świateł) samochód "terkocze" hdzieś z tyłu. Dźwięk jest czasami zblizony do orania metalem po asfalcie a czasami stuka z dużą częstotliwością. Mechanik dokładnie to obejrzał,...
Witam Proszę o pomoc. Mój Passat umarł i może uda się komuś po logach określić co się stało. Objawy zewnętrze są takie, że słuchać hałas jak załącza się turbina i jest coraz głośniejszy wraz z jej rosnącymi obrotami . Drugi objaw to po załączeniu turbiny przy gazie wciśniętym do oporu czarny dym z wydechu. Poniżej logi (mam nadzieję, że dobrze zrobione)....
Witam mam nastepujacy problem z passat 1,9 tdi 130awx 2003r gdy silnik przekroczy 3tys obrotow silnik slabnie nie ma mocy gdy dam wyzszy bieg a obroty spadną ponizej 3tys samochod dalej przyspiesza jak zawsze gdy dojdzie powyzej 3 tys dalej slabnie. Na komputerze wyskakuje blad pompy nie ma zadnego przeladowania ani nic tego typu. Dodam ze gdy juz straci...
(at)robokop dobre prawi, nagrzewnica stygnie szybko bo przepływu nie ma. Ustaw na HI na środkowe kratki, wentylator na minimum i trzymaj 3 tys obrotów, powinno walić gorącym powietrzem, bo zwiększeniu obrotów wentylatora szybko zacznie lecieć zimne.
po zdjęciu przewodów z filtra układ się zapowietrzył to na 100%, powiedz ile razy spróbowałeś odpalać samochód ? ja ostatnio jak wymieniałem filtr paliwa to odpalił i poczułem że spadają obroty to wcisnąłem gaz w podłogę i przytrzymałem go do momentu aż po zwolnieniu obroty były stabilne, po tej operacji nie było już problemów. Koniecznie sprawdź też...
Po mapie było wszystko dobrze. Po jakimś czasie wymieniłem dolot na fmica i zaczęło prxeladowywac do 1.5 bara podłączyłem komputer i wyszło że zawór n75 do wymiany bo źle steruje. Wymieniłem było przez tydzień dobrze i zaczęło odcinać znów bez pilowanja nawet to padła decyzja o wymianie turbo. Kupiłem nowe po regeneracji po włożeniu i jazdy przez miesiąc...
Hi Rok: 1994 Motor: 1.9 TDI Licznik: MOTOMETER_ 5 4401 402 00_4 Potrzebuje naprawić obrotomież i dokonać zmiany wskazań. Obrotomież leci do konca na wolnych obrotach a stan licznika to error. :D :D Ktoś próbował robić ??? i niestety nie jest dobrze a podobno BYŁO :| Teraz czy ta kostka 93cs56 to jest ta z opisem (STi) CS556 52XJ ???
Witam wszystkich na forum. Pytanie moje to jak w tym samochodzie dlikatnie podnieść wolne obroty.Silnik to 1,9 TDI 90 KM z 94r. z pompą elektroniczną.
Prosze poradzicie co sie stalo i co sie stac moglo Mianowicie , po przypadkowym oddpieciu klem z akumulatora , auto jakby nie to, bo mol straszny i slabo wchodzi na obroty , ledwo do 140 jedzie SPrawdziłem : vag bledow zadnych Parametry bloków wartości mierzonych sa dobre . wymienione wtryski nic wymieniona pompa wtryskowa nic wymieniony przeplywomierz...
miałem cos podobnego passat 2001 1,9 tdi 130 KM - przy dodawaniu gazu szarpał potem na wysokich obrotach było bez problemu, palił ok, czasem zapalała mi sie lampka esp. najpierw walczyłem z esp - mozna je odłączyc na żądanie - nie pomagało było niby lepiej ale szarpał dalej, potem wymieniłem czujnik temp cieczy chłodzącej bo na komputerze wyszło ze...
Od niedawna mam nowy problem. Auto ma bardzo odczuwalną dziurę w mocy w zakresie 2000-2500 obrotów. Sprawdziłem VAG-iem - Brak błędów, wszystkie parametry w porządku. (Przepływomierz wymieniony 3 tygodnie temu) Gdzieś przeczytałem że w turbosprężarce jest tzw.: "kierownica" i ona jest powodem problemów. Podobno można to spryskać WD40 i powinno pomóc....
witam mam problem z odpaleniem passata b4 diesla przy zimnym silniku niemozna go odpalic swiece pokazuje kontrolka ze grzeja ok ( wymienilem je na nowe ) a on niechce odpalac przy temp. okolo + 5 odpalajac czuc jakby chcial odpalic ale ale niedaje sie wkrecic na obroty przytym kopci tak jakby nieprzepalal paliwa jakby niegrzaly swiece ale tak jak pisalem...
dziwna sprawa bo obroty te obroty zalezne są od sprzęgła, które się ostatni zapowietrza i pedał leci nisko w dół... może to cos z tym zwiazane? z elektronka przy pedale?
Witam. W swoim aucie Passat B5 TDI (AFN) mam świece żarowe w układzie chłodzenia zdj. nr 1. Są to trzy świece żarowe a działają tak: Warunki załączenia tych świec : - silnik pracuje od min. 10 s - temp. płynu chłodzącego < 70° - temp. powietrza < 5° - obr. silnika > 800 - obciążenie Alternatora < 50% jedna -" małe grzanie " dwie lub trzy...
Dzień dobry od paru dni zauważyłem spadek mocy podczas jazdy tzn nie ma tego przyspieszenia a oprócz tego podczas przyspieszenia od 2000tys obrotów słychać świst tak jakby gdzieś od strony pasażera na podszybiu. Czy ktoś może coś doradzić albo miał już taki problem. Pozdrawiam Romek
Witam wszystkich. Skoda 19TDi 90KM silnik AGR 2003/2004r. Ten sam problem. Było tak: Kilka kilometrów - na zimnym silniku wszystko OK. Nagrzał się. 90 stopni - próba wyprzedzenia. Udało się i za moment muł w przedziale 2300-3000obr. Spalanie wg kompa pokł. na poziomie 10-12 l/100km. Nie reagował na naciskanie gazu. Nie wchodził na obroty. Pomagało chwilowe...
Witam.Posiadam Passata 1.9 tdi 101 na pompowtryskach. Od niedawna wystąpił mi taki problem, że na wolnych obrotach wyczuwalne są dragnia silnika czuć je srodku na kierownicy ,na drążku zmiany biegów .Zauważyłem też że pasek traci czasami moc wolno przyśpiesza jest zamulony. Co o tym myślicie?Prosze o jakieś porady.
Bo nikt nie bierze pod uwagę, tego, że jak zaślepi egr, to na wolnych i średnich obrotach, przepływomierz wskazuje prawie 2x więcej niż oczekuje sterownik. Patrząc po logach, przepływka ok, turbina ok
Samemu można sprawdzić stan paska bo może być zużyty lub za luźny ale gdy na obrotach kontrolka nadal się świeci to może być też regulator napięcia
Doładowanie turbiny mierzone Vagiem.Przy 160 jest około 4 tyś obrotów.Koła to prawda mam 15 calowe.Auto nie dymi wogóle nic.EGR zaślepiony a katalizator wycięty.
Ta usterka to tylko tak poważnie wygląda, a Wy wszyscy sami potraficie ją usunąć. Ta część to ''regulator obrotów'' oczywiście przy turbo. Koszt części z robocizną to ok. 150zł, ja w Irlandii płaciłem 60 euro. Teraz mój passat to zupełnie inny wózek, a wcześniej przy ok.2800 obrotów na III i IV biegu przytykało silnik i auto kompletnie nie ciągnęło....
Witam, również mogę prosić o pomoc w interpretacji logów? Zrobione na 3-cim biegu przy rozgrzanym aucie od 40km/h do 90km/h i bucie w podłogę. Też mam chyba przeładowanie ale nie umiem czytać logów. Mam takie objawy: błąd VAG 575, kopcenie na niebiesko przy stałych obrotach powyżej 2000 obr/min i przy gwałtownym bucie powyżej 2000, brak mocy (wykręca...
Witam wszyskich. Posiadam Passata 19 tdi 99 rok climatronic. Problem jest z ogrzewaniem. Na wolnych obrotach silnika leci zimne powietrze nawet przy temp 90 stopni, dodam gazu leci ciepłe chociaz dziś dłuższy czas leciało mi zimne przy obrotach silnika dopiero na postoju już dodałem wiecej gazu pare razy aż zabulkotało w centralce dopiero zaczeło lecieć...
Witam wszyskich. Posiadam Passata 19 tdi 99 rok climatronic. Problem jest z ogrzewaniem. Na wolnych obrotach silnika leci zimne powietrze nawet przy temp 90 stopni, dodam gazu leci ciepłe chociaz dziś dłuższy czas leciało mi zimne przy obrotach silnika dopiero na postoju już dodałem wiecej gazu pare razy aż zabulkotało w centralce dopiero zaczeło lecieć...
Postaram się odpisać na pytanie trochę szerzej aby inni również mieli możliwość dowiedzieć sie co to jest "sztanga", "grucha" itd. i na jakiej zasadzie to działa : jeśli sztanga jest masymalnie zassana do gruchy tak, że dźwignia zmiennej geometrii (na którą założona jest sztanga i zabezpieczona klipem) oprze się o śrubkę ogranicznika ruchu dźwigni to...
Od jakiegoś czasu mam problem z VW Passatem 1.9 TDI z 2001 roku. Podczas jazdy samochód traci na mocy i przy wduszonym maksymalnie pedale gazu bardzo wolno wchodzi na obroty (sytuacja zmienia się gdy silnik osiągnie około 2,5 tys obrotów wtedy następuje szarpnięcie i samochód nabiera właściwej mocy). Problem pojawia się cyklicznie. Zastanawiam się...
Mam dzieny problem z Passatem 3C silnik 1.9 tdi BXE. W czasie jazdy podczas przyspieszania silnik szarpie lub nawet gaśnie.Czasem po zgaśnięciu ciężko pali jakby był zapowietrzony. Na postoju chodzi bez problemów. Pompa paliwa w zbiorniku jest nowa,jechałem z manometrem ciśnienie utrzymuje się w okolicach 1 bara nawet podczas szarpania lub gaśnięcia....
Nowe poduchy silnika i skrzyni,co prawda firmy Kager z Foty. Skrzynia automat 4 biegowa także dwumas odpada bo go nie ma. Auto moje od 3 lat,w idealnym stanie. Silnik zero błędów,ładnie chodzi równo,moc prawidłowa,pali na dotyk ciepły czy zimny,obroty jałowe książkowe. Problem w tym że nie mogę ogarnąć własnego auta na swoim warsztacie.... Dragania...
filtr paliwa albo zawór n75 u mnie 2 razy było podobnie vw passat tdi 1.9 ahu (90km). Pierwszy raz to był filtr a za drugim razem nie łączył kabel na n75
Witam panowie mam pytanie czy przez zawór n 75 powietrze powinno przechodzić w obie strony ( jak wciągam czy wdmuchuje )przy zapłonie włączonym nie powinien się zamykać i otwierać . Po uruchomieniu silnika zaciąga mi gruszkę przy turbo do końca i tak trzyma niezależnie od obrotów silnika czy tak powinno być
Witam Po wymianie filtra paliwa( firmy Filtron) w układzie paliwowym ukazała się dosyć duża ilość powietrza. Podczas jazdy z obciążeniem i na wyższych obrotach auto czasami potrafi zacząć szarpać - po zwolnieniu pedału gazu wszystko wraca do normy(objaw pustego baku). Wczoraj wymieniłem przewody widoczne z góry-najprawdopodobniej z powrotu-są to te...
Witam Mam kolejny problem z moim VW PASSAT B5 1.9tdi Ahu Mianowicie pod czas ruszania,przyspieszania robi się jak by "turbo dziura"!!! Dzieje to się w każdym zakresie obrotów i objawia się tym że np. jadę 80km/h na 4 biegu obroty ok 2000 dodaję delikatnie pedał gazu auto nie reaguje dopiero jeżeli depnę do podłogi auto zaczyna reagować i to bardzo mocno...
W naprawie miałem go z powodu szumu przy wyższych obrotach i z tego właśnie że na zimnym silniku nie było ładowania lecz problem jest nadal :cry: Nie słychać żadnego jęczenia nic z tych rzeczy szum jest tylko gdy świeci się kontrolka ładowania wydaje mi się że to ze sprzęgła alternatora jutro chyba wsadzę te stare piszczące sprzęgło na próbę .
Witam. Mam problem z moim Passatem. Mianowicie samochód nie ma mocy. Robiłem logi dynamiczne programem "delta scan". Niestety nie wiem jakim programem trzeba je otworzyć by było je przejrzyście widać. Jeśli ktoś zainteresuje się tematem, będę mógł podesłać screeny. :) Mniej więcej wyglądało to tak: 003 przepływka maksymalnie dochodziło do 575 mg, gdy...
Witam! Mam takie pytanie, a zarazem problem: Miałem problemy z odpalaniem Passata b6 2.0 TDI 170 KM DSG. Po poczytaniu waszych postów zacząłem od zbadania rozrusznika. Okazało się iż trafiłem w 10. Nie dawał wystarczającej liczby obrotów, a przez to że był zaśniedziały pobierał dużo prądu. Po regeneracji pali od kopa. Przy okazji mechanik wymienił mi...
ok jutro posprawdzam i dam znać. Zostanie mi wtedy tylko ten pedał gazu, ale to może wykręce przy chwili czasu potencjometr i sprawdze piny bo zupelnie zero reakcji, chodzi po prostu na wolnych obrotach
Na 4 i 5 biegu przy 3 tys obrotów, uniesione koło osiąga lekko ponad 200 km/h, wiec mogą się cuda wydarzyć, nie polecam takich prób, jeśli wszystko podczas jazdy jest w porządku, zalecam kontrole poziomu oleju w skrzyni, ewentualnie wymianę.
Sprawdź podcisnienia bo może któreś się rozpadło ze starości. Jakie wartości pokazuje czujnik doładowania? Czy podczas próby wkrecenia na obroty napięcie na czujniku wzrasta powyżej 1,6 V czy spada? Jeśli spada to znaczy ze zamiast doładowania w układzie dolotowym wytwarza się podciśnienie czyli brak sterowania turbiny lub jej awaria. Jeśli napięcie...
witam borykam się z podobnym problemem czyli "zapalająca się kontrolka oleju" w czasie jazdy. W moim pasacie zapala się czerwona kontrolka po rozgrzaniu się silnika lecz dzieje się to na każdych obrotach niskich jak i wysokich. Stan oleju jest w na bagnecie silnik ma swoją moc , wymieniłem czujnik na nowy i dalej jest to samo co ważne nie bierze oleju...
Witam. Ojej do turbiny pompowany pod cisnieniem albo olej idzie do miski albo do kolektora nie ma innej drogi. Jak nie wywala na zewnatrz i nie cieknie zostaje ze idzie do kolektora ssacego bo sa luzy na lozyskach turbiny, ale w tym wypadku powinien kopcic. Moze ci oleju do turbiny nie pompuje, z tym sie nie spotkalem chyba ze pompa oleju slaba lub...
W moim Passacie TDI jest taki zawór i odpuszcza bodajże przy 0,8 atmosfery. Sprawdza się to podłączając manometr, jadąc na niskim biegu i wysokich obrotach z obciążeniem (np. hamulec), cisnąc gaz do końca.
Witam. Kolego JAFO szacunek ale problem dotyczy Passata TDI, w tym przypadku obroty które są potrzebne do podwójnej kontroli ciśnienia oleju są czytane ze styku W alternatora. Czujnik przy filtrze w tym silniku ma wartość 0,9.
Witam.Bład wystepuje w vw passat tdi 120KM.Auto bylo myte z zewnatrz myjka,pozniej odpalilo i po 20 sekundach zgaslo na wolnych obrotach.Od tamtej pory jest martwe,pierwsza diagnoza nie wykazala żadnego bledu,po odpieciu akumulatora i ponownym podlaczeniu go i próbie uruchomienia (bez efektu),zczytano błedy i jedyny jaki sie pokazał to ten z tematu.W...
Ja mam passata u mnie obroty mają 9500 i tak jest w innych pasatach , w audi te obroty są troszkę mniejsze , więc te które masz (9000 ) powinno być ok , Wiec wydaje mi się że wszystko jest ok , i tak jak powiedział mechanik , być może dlatego masz takie odczucia ponieważ jeździłeś benzyniakiem więc teraz jest ci dziwnie , dieslem jeździ się troszkę...
Witam wszyskich. Posiadam Passata 19 tdi 99 rok climatronic. Problem jest z ogrzewaniem. Na wolnych obrotach silnika leci zimne powietrze nawet przy temp 90 stopni, dodam gazu leci ciepłe chociaz dziś dłuższy czas leciało mi zimne przy obrotach silnika dopiwero na postoju już dodałem wiecej gazu pare razu aż zabulkotało w centralce dopiero zaczeło lecieć...
a jeżeli wskazania temperatury są takie same w 01 engine i 17 instrument to czujnik ten jest sprawny? bi mi wariuje wskazówka od temperatury płynu chłodniczego raz jest 90 potem 75 a czasami spada do 0 potem rosnie na 90 i to podczas jazdy. Samochód odpala za pierszym razem ale troszkę po odpaleniu skaczą obroty i dymi na biało. Auto to Passat 03 tdi...
Witam na forum! Mam identyczny problem z seatem 1.9tdi silnik asv. Błąd przeładowania turbiny na kompie. Turbina była czyszczona dwukrotnie przez "mechaników". Nie ma luzów. Po jej oczyszczeniu i przejechaniu ok 2tys km problem wraca. Pare razy przy zimnym silniku-zgasł. Zabrałem się osobiście za problem. Zacząłem od zaworu recyrkulacji spalin. Takiej...
Witam. Na zimnym silniku ( zaraz po odpaleniu ) samochód Passat B5 , 1,9 TDI z 2000 roku silnik ATJ zaczynają mi falować obroty. Dzieje się tak powiedzmy jeszcze na pierwszym skrzyżowaniu jak oczekuję na światło zielone ale po przejechaniu około 500 m wszystko ustaje i obroty się stabilizują. Zrobiłem logi gr.3 ponieważ podejrzewam, że może to mieć...
Zaczynam temat rekordowego przebiegu passata z silnikiem 1.9 TDI 94r. Ponieważ jestem zainteresowany wytrzymałością i niezawodnością w/w silnika. Mój passat ma przebieg 562 tys. km i nadal odpala w mroźne dni. W silniku niebyły wykonywane żadne naprawy, dotyczy to bloku pompy pompowtrysków oraz głowicy. Silnik na dzień dzisiejszy nie chodzi równo na...
Dynamiczna kontrola ciśnienia oleju potrzebuje sygnału obrotów silnika, w TD bierze go z alternatora, w TDI ze sterownika silnika. 1,9TD 90 konny Nie ma takiego, 1,9TD AAZ ma 75KM.
Witam serdecznie od jakiegoś czasu borykam się problemami z passatem. Motor 1.9 tdi 1z 90km. Co się z nim dzieje? Brak mocy, muł Niestabilne obroty Potrafi zgasnąć Czasami ciężko odpala Otóż passat czasami jak się go odpali to wchodzi na obroty 1000-1300 ma buta, turbo pompuje, kopci dosyć sporo przy wysokich obrotach i wydaję mi się że silnik wtedy...
witam ja mam podobny problem jak kolega samochod normalnie zapali i wszystko działa elegancko kiedy przejade nim kilka kilometrow to zaczyna szarpac jakby miał mało paliwa i po chili zgasnie i na nowo go odpale (zapali bez zadnego problemu) i znow moge kilka mkilometrow przejechac. zadna kontrolka sie nie zapala ani nic wszystko jest dobrze a mimo to...
witam mam passata2,5 w automacie i mam taki problem że podczas jazdy obroty dochodządo 2-2,5 tys obrotów i traci moc nie przyspiesza i spadają obroty a na postoju dochodzi do 4-5 tys dodam że nie działa tiptronic proszęo pomoc
Oczywiście, że tak ale nawet podczas długiego kręcenia próbuje załapać, jak załapie telepie nim jak nie wiem nie reaguje na pedał gazu i niesamowicie kopci na biało i nie wchodzi na obroty tak jak by łapał lewe obroty.
Problem jest mianowicie taki, że zawieszają mi się obroty na 1100obr, oraz w momencie odpalenia silnika bez dotykania pedału gazu obroty rosną i spadają tak jak bym go przegazował. Dolegliwości na które cierpi pasek są losowe dlatego nie wiem co może być przyczyną. Ostatnio mi sie wydawało że podnoszą mu się obroty po wcześniejszym cpyknięciu tak jak...
Witam serdecznie forumowiczów! Mam wielki problem z moim Passatem... Auto zdecydowanie nie jedzie jak należy... Porusza się nim jakby brakowało przynajmniej 40KM z seryjnych 150. 2 dni temu miałem okazję "zmierzyć się" z kolegą prowadzącym Audi A4 B5 1.9 TDI 110 KM z 4-stopniową automatyczną skrzynią biegów i odziwo doganiał mnie bez większego kłopotu!...
Witam wszystkich. Mam problem z moim passatem. Ciezko odpala kiedy robie male odcinki , jak np rano do pracy czyli jakies 4km to następnego dnia ciezko go odpalic a gdy zrobie dluzszy odcinek to rano nastepnego dnia odpali od strzala dodam tez ze zdarza mu sie ze faluja delikatnie obroty na biegi jalowym i bardzo rzadko sie zdarza ze gdy szybko przyspieszam...
Witam! Pacjent: VW PASSAT 2.0 TDI 140 KM BKP 2008r. Objawy: Czasami nie zbiera się na obroty, słaby i strasznie kopci na czarno gdy występuje usterka. Podczas owej usterki ewidentnie turbina nie doładowywuje powietrza, nadmieniam, że nie za każdym razem się nie może zebrać na obroty. Sprawdzone zostało turbo, podciśnienia OK, przepływomierz OK, pompowtryski...
Kolego bez urazy, ale jaką techniką jeździsz tym autem. Tylko dla przypomnienia, jest to silnik tdi, a więc musi mieć i odpowiednie obroty. Jazda z prędkością 70 km/h na 5 biegu, to raczej "zabójstwo" dla tego silnika. Silnik ten zaczyna poprawnie pracować od min. 2000 obrotów na minutę. Jeździłem wcześniej Passatem z takim silnikiem. Moim zdaniem -...
Witam wszystkich serdecznie. Mam następujący problem z moim passatem. A więc zacznę od początku tą historie. Od jakiegoś czasu około pół roku wstecz zaczęło mi używać płynu chłodniczego około 0.5 litra na 2 tygodnie. I w końcu przeszedł moment że był rozrząd do wymiany więc kazałem mechanikowi zdiagnozować tą przypadłość. Okazało się że uszczelka do...
Witam temat nurtujący. Walczę już któryś dzień z kolei z passatem. Przyjechał z brakiem ogrzewania i buzującym płynem w zbiorniczku. Rósł podczas jego odkręcania. podczas jazdy delikatnej temperatura silnika 90 stopni i brak ogrzewania, kiedy dodam gazu powyżej 2000 obr i przyspieszam gwałtownie to momentalnie czuć ciepłe powietrze z nawiewu i temp....
Witam. Mam problem z moim Passatem. Silnik to 1.9 TDI o mocy 101 KM. Otóż od 4 tygodni co jakiś czas zdarza się, że na 3. i 4. biegu, jeżeli przekroczę granicę około 2500 obrotów, nagle odcina mi moc. Samochód nie chce przyspieszać, tylko utrzymuje prędkość pomimo dodawania gazu. Problem znika po wyłączeniu silnika i zostawieniu go na trochę w spokoju....
Pomyliłeś zupełnie pojęcia. Na rysunku miejsce przez Ciebie zaznaczone to nie żadna śrubka tylko metalowy króciec na który wsunięty jest wężyk gumowy i to nie ten króciec się ma poruszać tylko sztanga wychodząca z lewej strony gruchy czyli "bączka" w zależności od tego jakie podciśnienie jest podawane wężykiem do tej gruchy. Na rysunku masz schemat...
Witam wszystkich, mam auto VW Passat B6 2006r automat, z silnikiem 2.0 tdi kod silnika BMP z filtrem cząstek stałych.Kupiłem go z zatkanym filtrem, auto odpalało i chodziło tylko na wolnych obrotach, sprawdziłem Vasem i pokazało 94g zapełnienia filtra- więc stwierdziłem że go trzeba usunąć. Usunąłem filtr (środek filtra, wszystkie czujniki pozostawiłem...
Witam wszystkich na tym forum. Mam nadzieję, że temat w odpowiednim dziale założyłem. Mianowicie pewnego dnia zaobserwowałem, że w oleju zbiera się ropa aż do pół bagnetu oraz zaczęła przez to świecić się kontrolka. Oddałem auto do naprawy do mechanika który jak się okazało ma fatalne opinie. Ma kilku pracowników. Stwierdził, że wszystkie cztery wtryski...
Temat rozwiązany. Dla chętnych zostawiam info jak rozwiązano problem: Po za czynnościami wymienionymi wyżej dodatkowo jeszcze: 1. Wyjęty i wyczyszczony czujnik temperatury klimatyzacji (1K0907543F) - łatwo się dostać od strony pasażera 2. Wyjęte nagrzewnice - podłączona do obiegu cieczy chłodzącej sprawna i nie zatkana, była niedawno wymieniana; elektryczna...
Witam, mam nastepujacy problem z passatem b6 2007r silnik 1.9 tdi z oznaczeniem bls. Poszła mi turbina, puściła olej do wydechu. Mechanicy wybrali sprezarke i oddalem do regeneracji. Gdy ja wstawili zacza sie problem. Po odpaleniu (pali z dotyku) po 10 sekundach po prostu gasnie tak jakby go zadusilo. Stwierdzili ze to filtr czastek stalych. Lecz gdy...
Zero błędu na kompie ,rano odpalił na Placka,chodził na wolnych obrotach i gdy mechanik ruszył zgasł !
VW Passat 1,9 TDI 2004 Automat AG4 Jadąc do 60-70km/h nie widać żadnych objawów poza falującymi obrotami co kilkadziesiąt sekund ok50-100 co trwa pare sekund powyżej 70 jadąc ze stałą prędkością np.80,90 przy falowaniu obrotów odczuwalne jest drżenie samochodu w chwili wahnięcia obrotów góra dół Byłem na VAGu na stacji diagnostycznej, dosyć prymitywny...
Witam. Od wczoraj jestem posiadaczem Passata B4 1995 rok z silnikiem 1.9 TDI 90 koni (1Z). Generalnie podczas oglądania i zakupu wszystko było ładnie, pięknie. Silnik pali na pół obrotu rozrusznika zimny i ciepły, chodzi równo, nie kopci, nie dławi się ani nie gaśnie. Jest dość żwawy więc myślę że trzyma moc. Po podpisaniu papierów w drodze do domu...
na mojego posta nikt nie odpowiada więc spróbuję tutaj a więc mam oto taki problem z passacikiem- nieraz pracuje normalnie i na naciśnięcie pedalu gazu reaguje od razu a nieraz mogę go wcisnąc do podlogi i przytrzymać a on silnik dopiero po chwili zalapie i wejdzie na obroty. gdzy tylko nacisnę na pedal i zaraz puszczę to silnik ledwo mruknie. co gorsze...