To sprecyzuj który ponieważ są dwa.
Poduszki były wymieniane na FEBI przed i po wymianie te same wibracje. A jakby np. układ różnicowy w skrzyni biegów miał luz to by powodowało wibracje?
Miałem podobny problem z drganiem. Auto na ciągu szło ładnie do puki nie popuściło sie gazu. Było odczuwalne małe szarpnięcie. Mechanik mówił mi że to poduszka na skrzyni. Inny że to przegub wewnętrzny. Okazało się że jeden pompowtrysk miał uszkodzoną cewkę i nie odpowiadał. Po wymianie na inny (używany) jak ręką odjął. Poprostu nadal lał paliwo a reszta...
Witam w moim passacie 1.9tdi jest problem z mocą i wibracjami. Na początku było tak że po jakimś czasie ubywa mocy i przy około100km/h są wibracje a zwłaszcza przy przyspieszaniu. Normalnie na obroty wchodzi turbo sprawne . Ostatnio to się objawia bardzo dużym spadkiem mocy i wibracjami . Wibracje pochodzą z przodu chyba od silnika
A jak masz poduszki, silentbloki czy co tam jest? Szczerze nie jestem mechanikiem i nie mam pojęcia, ale z tego co piszesz to wyglądałoby na problem z tulejkami/wahaczami? Pytanie do jakiego mechanika to oddać - czy da się to dobrze ocenić/sprawdzić na zwykłym, klasycznym podnośniku czy raczej SKP i jakaś grubsza diagnostyka? Nie chciałbym po prostu...
Koło pasowe/rolka paska na alternatorze jest dobra??? To jest takie sprzęgło jednokierunkowe.
Witam podczas rozpędzania auto wpada w dziwną wibrację, słyszalną bardziej z tyłu samochodu. Powyżej prędkości około 50km/h problem ustaje, czy ktoś spotkał się z tego typu problemem.
Problem dotyczy VW Golf 3 1.8 benzyna. Przy jeździe na wprost lub skręcie w prawo auto zaczyna wydawać strasznie " wibrujący dźwięk " odgłosy są bardzo głośne nie słychać nawet pasażera. Na luzie podczas jazdy z górki jest to samo. Pasażer twierdzi, że wibracje są u niego pod stopami. Łożyska kół sprawdziłem i są ok. Co to może być? Bo co jeden mechanik,...
Witam Wcześniej jadąc po polnej drodze wpadłem w dziurę aż się lekko "przywiesił". Na jezdni podczas przyspieszania auto zaczęło wpadać w dziwne wibrację, tak jakby chciał wystartować z płyty lotniska. Dzieje się tak tylko przy przyspieszaniu lub jazdy w okolicach 70km/h na 4 biegu. Wszystko dosłownie drży. Wzrokowo sprawdzając nic się nie urwało i...
Witam posiadam vw polo 6n2 1.4 16V moj problem dotyczy wibracji nadwozia najsilniej odczuwane w przedziale 90-100 ale juz tez czuc od 50 km/h dodam ze jak jade ze stala predkoscia i nie waqzne czy wyrzuce na luz czuc tak jakby z przodu w lewym kole .na szarpakach nie wykazuje nic kola wywazane przeguby wewnetrzne wymienione dwa nie mam pojecia co to...
Witam,posiadam golfa 5 silnik 2.0 140 ps.Otoz gdy przyspieszam tak od 80 km/h czuje wibracje jakbym po niewielkich muldach jechal.Przy równomiernej jeździe nie czuc,tylko gdy chce przyspieszyc.Myslalem ze winne sa opony zimowe,jednak zmieniłem na nowe letnie i problem także wystepuje.Prosze o jakies rady, co może być winne.Pozdrawiam
Witam Postadam audi a4b5 98rok 110km Problem polega na tym ze przy wyprzedzaniu " kiedy skręcam kierownicą w lewo " czuje wibracje na prawym kole ( opony mam nowe, i przełożyłem z tylu na przód) problem czuć od 75-110km/h.Sprawdzałem łożysko nie słychać by miało jakieś szumy, luzy , zawiedzenie (wahacze) mam nowe. Jakieś pomysły ?
mam pytanko co może powodować że podczas jazdy z pr. około 110-120 km w kabinie słuchać i jest odczuwalna wibracja jakby z prawej strony atutko vw t -4 2,5 tdi 102 km skrzynia biegów afk nadmieniam że koła i opony są ok sprawdzałem zamieniałem czy na letnich czy na zimowych to samo.łożysko w piaście prawego koła wymieniłem bez zmian tak samo tarcze...
Miałem podobny przypadek w passacie wibracje na wolnych obrotach telepanie podczas ruszania i podczas jazdy pod górę z pedałem w podłodzę okazało się, że dwumasa do wymiany. Jeżeli u Ciebie będzie to samo to odrazu ostrzegam przed regenerowanymi dwumasami. Lepiej kupić nową, ale koszty nie małe ... Pozdrawiam Renault Kerax i dwumasa... :D
pompowtrysk
Wszelkie klejenie jest niestety bezcelowe. Klej nie jest w stanie utrzymać tego ciężaru przy jednoczesnych wibracjach.
Tam nawet nie ma takiego czujnika - to PD...
Tak zostały wymienione, bo było słychać, na skręconych kolach. Dodano po 3 I jak jadę i chcę się rozpędzić zaczyna trzepać autem, a wystarczy wcisnąć sprzęgło i auto toczy się normalnie, bez żadnych wibracji.
Macie zimne luty przy stabilizatorze>Jest on w prawym górnym rogu deski.Dostęp po zdjęciu zegarka albo obrotomierza (zaleznie od wypasu,co kto ma)Albo tam bedzie TCA700Y,wywalic to barachło i wlutować LM7810 (achtung-masa na srodku,wejscie i wyjscie zamienione),albo bedzie tam LM 2940T,może zostać. Co ciekawe-usterka ta jest baaaardzo częsta w samochodach...
Ktoś mi powiedział , A owi mechanicy to kowale? Szwagier po kilku piwach ? jeszcze nie było, żeby profesjonalny mechanik nie znalazł problemu. W jednym przypadku moje przypuszczenia o dwumas za 5000zł się skończyły poduszką za 50zł Jak któryś cylinder jest źle zasilany, oczywiście ze będą duże wibracje.
Wymieniałem łożysko oporowe i nie mogę dojść skąd dochodzi pukanie na pół sprzęgle. Czy to nie jest coś ze skrzynią? Tarcie czuć na pedale sprzęgła, a pukanie słychać od strony silnika, no i te wibracje podczas jazdy.
Prześledz przewody, pewno wibracje powodują zwarcie.
Witam od paru dni wyczuwam w swoim passacie dziwne szarpanie przy puszczaniu pedału gazu podczas jazdy niezależnie na którym biegu najbardziej jednak odczuwalne jest to przy niskich np. 2 lub 3. Nie bardzo wiem co może być przyczyną i proszę o jakieś sugestie filtr powietrza wymieniłem. Dodam jeszcze że poza tym z autem nic sie nie dzieje spala normalnie...
Załatwiłem sobie używaną półoś z dwoma przegubami na sprawdzenie zmieniona i w dalszym ciągu jest to samo. Co mogli w zawieszeniu spiepszyć lub źle zamontować ewentualnie co mogłoby mieć wade fabryczną żeby było dudnienie i mocno wyczuwalne wibracje skręcając w prawo?
Obserwowalem to dosyc dlugo i nic sie nie slizga kreci sie wszystko jak trzeba, tylko ten dzwiek, jakby wibracje
Mam podobnie w T5 1,9 poprostu kończy się dwumas
Nie. Ja nie mam wibracji. Temat dotyczy konkretnej anomalii. Przerobiłem już na pewno kilkadziesiąt PDków.
Ja obstawiam przeguby wewnętrzne. Często są przyczyną wibracji podczas przyspieszania pod duzym obciążeniem.
A ile ma niby mieć 1000?? Te 840 to nawet za dużo przy rozgrzanym silniku.Jak są wibracje to jest jakiś problem.
Poduszki były tylko sprawdzane , nie wymieniane. Ale dlaczego temperatura otoczenia ma taki wpływ na te wibracje? Jak jest chłodno na dworze to drgania nie występują.
Nowa uszczelkę mam pod pompę vacum co dolega między nią a głowica
Samochód dziś wrócił z naprawy. Ogólnie to przyczyną naprawy był zerwany pasek rozrządu. Wymieniane były wszystkie uszczelnienia silnika, dwie szklanki dwa korbowody, tłoki pierścienie, dwa pompo wtryski a dwa stare mają pęknięcia nad sprężynami ten element trzymający je na miejscu mechanik powiedział że to będzie działać ale lepiej to wymienić i tak...
a wię możesz miec uszkodzoną instalację i od wibracji wentylator rozłącza ją
To mogą być wtryski. Jeśli dogorywają to na 100% podają różne dawki co powoduje nierówną pracę cylindrów a to z kolei powoduje powstawanie wibracji silnika.
A fabrycznie założony jest ten tłumik drgań? Czy się go zakłada jak wibracje są np lekko krzywa półoś?
Panowie, wymieniłem wtryskiwacz na inny sprawny i już żaden błąd z wypadania zapłonow się nie pojawia :) nawet po dłuższej jeździe :) ale nadal szarpie silnikiem jak na filmiku. Jedyny błąd jaki od czasu do czasu wyskoczy to sonda 3... Dodam jeszcze ze Passat jest z automatem i chodzi nierówno tylko na pozycji P i N, jeśli wrzuci mu się „D”...
Pompowtryski
na przekaźnikach nie działa Użyj np. małych przekaźników kontaktronowych. Podłącz bezpośrednio na rozciętym przewodzie sygnałowym czujnika. Całość zawiń w niepalną piankę izolacyjną, która tłumi wibrację. Nie będzie problemów. http://obrazki.elektroda.pl/1915329700_1...
Mniemam, że poduszki pod silnikiem i skrzynią we wzorowym stanie i oryginalne? Zakładałem kiedyś jakieś słabe zamienniki do Passata B3, to buda dostała takich wibracji jakby się jeździło na wibratorze do betonu.
Na 4 i 5 biegu przy 3 tys obrotów, uniesione koło osiąga lekko ponad 200 km/h, wiec mogą się cuda wydarzyć, nie polecam takich prób, jeśli wszystko podczas jazdy jest w porządku, zalecam kontrole poziomu oleju w skrzyni, ewentualnie wymianę.
Witam Mechanik wymienił w moim aucie poduszki pod silnikiem. Jest ok. Wibracje sinika nie przechodzą na karoserię i drążek zmiany biegów. Oryginał poduszki to nic innego jak AVON produkt UK. Pozdr.
Nie musi być wibracji. Wymień przegub/półoś, nic nie tracisz bo i tak raczej szykuje się do wymiany.
Hm zrobione .. i kosztowało to 10 zł. pojechałem na stację diagnostyki i okazało się że to zbieżność.. przestawioe koło o 7 mm.... masakra. ale półoś przydała się do passata :)
Witam turbo po regeneracji :-) wstawiony nowy czujnik temperatury i doładowania niestety brak mocy i bład czujnik temp. Okazało sie że nowy bosch a juz uszkodzony wiecwymiana na 2gi i autko uzdrowione :-) dodam jeszcze że w aucie jak sie rozgrzało przestawała działać klapa gasząca wiec mysle ze czujnik cisnienia doładowania też ma na nią jakiś wpływ....
Wibracje w czasie jazdy czy na postoju? Co ma drganie kierownicy do vacum? Ten opis masz nie do końca jasny
Witam serdecznie, od tygodnia jestem posiadaczem WV Passat B5 FL 2001 r TDI 130 kM, problem pojawia sie podczas przyspieszania na każdym biegu , auto dostaje wibracji, dziwnych drgawek, Od 2-3 tys obrotów, podczas delikatnego przyspieszania problemu niema. Auto sprowadzone z Niemiec, widać wymianę półosi i przegubów są nowe oryginalne , nie wiem gdzie...
Miałem ostatnio podobny problem ale z passatem b3 i tarcza sprzęgła była rozsypana
Wymieniłem gumy na wydechu Plecionki nie wymieniałem ponieważ w dobryn stanie Nie telepie już skrzynią biegów ale czuć po bucie że męczą go jakieś wibracje Nie jest to już jednak takie męczące jak wcześniej Być może gdzieś jeszcze jest jakiś problem ale nie wiem już gdzie szukać
Witam Mam taki sam problem z moim passatem 2.0 TDI 3c. Jest mułowaty i dodatkowo przenosi wibracje przy przyspieszaniu na 5 i 6 biegu w zakresie od 1,5 do 2,5 obrotów. Mam pytanko jakie powinny być prawidłowe dawki pompek na cylinder? Czy udało Ci się rozwiązać ten problem? pzrd
Może to nie skrzynia, tylko uszkodzone zawieszenie silnika? Podczas przyspieszania zespół napędowy przechyla się w jedną stronę, jeżeli jest zerwana poduszka, to mogą być przenoszone wibracje mechanicznie i efekt dźwiękowy będzie podobny.
Rezystancja coś może powiedzieć ale jakbyś ją mierzył na złączach sterownika. Wtedy jest szansa że wyłapiesz kiepskie połączenie , ale najczęściej wtyczka jest luźna i raz łapie a raz nie (od wibracji). Sama rezystancja cewki nic nie mówi bo świadczyło by o uszkodzeniu uzwojeń a te zdarzają się marginalnie rzadko. Problemem jest jak pisałem wcześniej...
ogólnie gdyby ktoś się zagłebiał w taka przeróbkę polecam ale trzeba mieć wszystko z Passata a w audi z audi bo inaczej nie idzie inne przełożenia my akurat mieliśmy skrzynie z audi a4 b6 i wibracje były auto źle jechało ale znaleźlismy wszystko od paska i chodzi super to
Tarcze oczywiście wymienię bo to chyba jednak ich wina. Zauważyłem że jak zaczynam jazdę i tarcze są zimne to kierownicą nie trzęsie oraz podczas hamowania nie czuć wibracji. Gdy dużo hamuje zaczyna coraz mocniej trzepać podczas hamowania oraz odczuwam wibracje kierowcy podczas jazdy. Możliwe że im cieplejsze tarcze tym bardziej się odkształcają.
Problemem okazały się cztery pompki. Po wczorajszym odebraniu od mechanika zauważyłem że na wolnych obrotach na biegu jałowym spalanie jakie pokazuje FIS to 0,2 l/h i silnik wpada w wibracje. Może ktoś podesłać o ile stopni trzeba obrócić śrubę przy regulacji przy silniku AVF?
Tak sobie pomyślałem, czy to nie terkocze wałek skrzyni, bo odgłos jest takiego "podskakiwania" - może mieć jakieś luzy czy coś? Bo objaw ten występuje jak tylko zespół napędowy się rozgrzeje, jak jest zimno to wiadomo olej w skrzyni jest gęsty jak się rozgrzeje to jest rzadszy i wtedy.....??? Jest w ogóle to możliwe aby przy rozłączonej skrzyni on...
Do wspornika nie przykręcona, w innych tez nie przykręcałem i nie pęka. Sorry za śmiałość ale jesteś id.....ą. 2 auta miałem już z urwaną przednią łapą z powodu wibracji oczywiście silnik rozpiepszony. Z powodu braku małej śrubki. I dziwi się że rurki urywa.
Hej. Z opisu jaki podajesz ja bym sie sklonil ku wiazce przewodow pompowtryskow...czesta usterka, zwlaszcza , ze miales missfire. Naprawde... przy tego typu usterce poprostu wymien...jak jestes rozgarniety i masz sprawne rece to wymienisz ja w 40minut . Odegnij sobie troszke daszek sciany komory silnika zeby nie polamac nowej wiazki bo stara na bank...
wibracja xperia wibracja megane wibracja wibracja automat
przyczepka światła centrowanie magnes euroster czujnik
płukanie ukladu chłodzenia formowanie kondesatora
Blaupunkt BN24H1132EEB - Specyfikacja i Problemy Czy 2SA1012 zastąpi TIP42C w zasilaniu wentylatora 12V 1A?