Witam! Wysoka temperatura i brak ogrzewania, pompa albo źle założony pasek.
Zatkane chłodnice lub skorodowane i wysypane lamelki do tego wysoka temperatura dają taki efekt.
moze być silniczek krokowy, ale i podstawa pod głowiczką wtryskową, czujnik temperatury lub poptenciometr przepustnicy
Co do odpowietrzania- nie ma takiej potrzeby- te układy mają samoodpowietrzanie. Pozdrawiam No i tu kolega się myli. Owszem wszystkie passaty się odpowietrzają same, ale tylko w przypadku, gdy cały układ chłodzenia jest niezamulony, drożny i sprawny. Jesli cokolwiek jest chocby minimalnie niesprawne, volkswagenowski sposób na odpowietrzanie przestaje...
Zobacz czy nie jest wciśnięty lekko tłoczek pompy hamulcowej (wówczas jest przytkany otworek powrotu płynu hamulcowego co powoduje blokowanie jednej sekcji po skosie) pedał hamulca jest delikatnie wciśnięty pompa nie ma luzu. Dodano po 2 i koniecznie wymiń płyn hamulcowy stracił swoje parametry z racji wysokiej temperatury
Ale wie kto Dodano po 1 Ale wiek ktoś może czy w benzyniaku jest to ten sam wskaźnik oraz czy można go wymontować z całego licznika.
Za załączanie się wentylatora w tym modelu odpowiada tylko i wyłącznie termo-włącznik w chłodnicy . Sprawdź zasilanie na wtyczce wchodzącej do niego . Ewentualnie mostkuj kable we wtyczce , jak ruszy wentylator to termo-włącznik do wymiany , jeśli nie to sprawdź zasilania , masę też .
W przypadku transportera którego opisałem powyżej, przyczyną była ewidentnie zatarta turbina, natomiast podczas rozbierania auta doszedł do tego jeszcze katalizator, którego spory kawałek opierając się o czujnik ciśnienia blokował wydech. Być może był to zbieg okoliczności, obie usterki w tym samym czasie ale to mi właśnie nasunęło pomysł z wydechem....
Zapowietrzony układ.
Raczej nie. Jeśli faktycznie temperatura jest zbyt wysoka, to albo: - zacina się termostat, -źle założyłeś pasek - da się na dwa sposoby.
sprawdz termometrem o skali pow 110st w zbiorniczku wytównawczym termometr bedzie przekłamywał o pare stopni mniej ale sprawdzisz czy pokazuje prawidłowa temp na wskaźniku
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Pompa wtryskowa się kończy.Prosty sposób-jak silnik gorący ,to wiadro wody na pompe i widac co jest,jak zapali.
..tak możesz zmostkować wyłącznik termiczny na chłodnicy wtedy musi zadziałać wentylator..ale ja bym sprawdził czy faktycznie ta wysoka temperatura jest czy czasami Ci wskaźnik nie przekłamuje bo często padają liczniki w tych modelach i wlasnie moga objawiać się w ten sposób..
Nie ma takiej możliwości że to wina czujnika. Dawka paliwa jest wzbogacana z czujnika tylko podczas rozruchu, następnie po odpaleniu dawka sterowana jest już tylko strategią utrzymania pożądanych wolnych obrotów przez sterownik silnika. Temperatura silnika ma głownie wpływ na stopień wyprzedzenia początku tłoczenia i początku wtrysku. Podaj też wartość...
Co masz na myśli?
Jakie,to auto,jak passat to popraw zimne luty w liczniku.
do mojej pompy dochodza trzy wtyczki z kablami Na powyższe, mógłbym prosić foto - bo jakoś nie kojarzę... Co do samego problemu, to stawiam na czujnik temperatury silnika (ten za pompą tandemową)... On szwankuje :D
Wersja 4369 jest wysoka i raczej to nie przyczyna. Trzeba przepytać klienta czy nie wymieniał głowicy, wałka rozrządu. Nawet z wymiany fabrycznej były pomyłki i wkładali nie taki wałek. Objaw był taki , że przy wypalaniu dpf temperatura była w okolicy 500 stopni a powinna być 800 i nie przechodziło wypalanie .
Czy zmieniłeś już opony na letnie? Na zimowych oponach przy wysokich temperaturach auto może "pływać". Tuleje tylnej belki mogą mieć takie objawy, złap za tylne koło 2 rękoma i próbuj przekręcać lewo-prawo.
A jeden opornik, który grzałby non stop? Plus układ zabezpieczeń w razie zbyt wysokiej temperatury czy pożaru.
Nie każdy 1.9 TDI ma grzałki nurnikowe, więc być może Autorze - w Passacie Twojego brata pobór może być niższy. świece te mogą być również uszkodzone... 1.9 TDI grzeje świece jeszcze chwilę po rozruchu, ale wyłącza grzanie świec nawet bardzo zimnego silnika po przekroczeniu 2500obrotów, sprawdź czy powyżej tych obrotów też masz taki duży pobór prądu....
Jak wskazania z czujników temperatur?
To może być winna czujnika temperatury silnika
a ja przejeżdżam 3 km i mam pełną temperaturę.
100 stopni to wcale nie wysoka temp.
Tak kiedyś uciekał płyn ale przez chłodnicę dolotu powietrza. Chłodnica wydaje mi się, że nie bo jednak ze 120° schłodziło mi do 90°. Obydwa wentylatory działają. Źle zrozumiałem. To jedziesz, masz 120, a za chwilę masz 90, i znowu rośnie do 120, i znowu spada. Tak? To tak jakby coś się włączyło (wentylator) i zbija temperaturę? Pozdrawiam
Ale czy li jak mam na dłoni? Intercooler juz zawalony a może czujnik ciśnienia doładowania bo on ponoć z czujnikiem temperatury powietrza jest??? Pojadę do tunerów oni może to ogarną.
Zdejmij wtyk z czujnika temperatury,włącz zapłon ,sprawdz czy załączy świece -jeżeli tak to masz uszkodzony czujnik temperatury silnika albo temperatura silnika jest za wysoka aby sterownik załączył świece,w końcu toTDI a nie TD.
Temperaturę normalnie trzyma??? Patrzałeś zawór N75???
Nie sądzisz, że owinięcie taśmą aluminiową kabli jest prostsze od wymiany gniazda np. w VW Passacie ?
Auto nie młode, chłodnica pewnie zabita syfem to nie spełnia swojego zadania tak jak kiedyś a i temperatury mieliśmy ostatnio wysokie.
Wymień też kostkę i przewody, może nawet od tego zacznij. Co do lampy to może być używana ale z możliwością sprawdzenia, 2x nowy oryginał to 1/4 wartości auta, a jakość zamienników typu Depo czy Tyc pozostawia wiele do życzenia. Może kostka jest w tak złym stanie, że żarówka świeci na żółto. Wyjmij żarówkę z reflektora i zobacz jak świeci na kostce,...
A czujnik temperatury jest ok?termostat ok?
Wpierw sprawdź ( amperomierzem) prąd pobierany z alternatora. A wogóle pracuje on cicho czy w charakterystyczny sposób wyje?
sprawdź czujnik temperatury płynu dla kompuera.
Dzięki za podpowiedzi. Po wymianie sterownika wentylatorów na chłodnicy wszystko śmiga jak w szwajcarskim zegarku. Zastanawiające, że pomimo wysokiej temperatury zewnętrznej i nie działających wentylatorów auto się nie przegrzewało. Zakup na znanym portalu i 40 minut roboty rozwiązało sprawę. Szerokiej drogi.
Podepnij pod komputer i zobacz jaką ma ustawioną temperaturę przejścia na LPG.
Witam. Mam problem z sterownikiem pompy paliwa w Passat B7 1.8 TSI. W upały samochód potrafił mi zgasnąć, zauważyłem, że dzieje się to po dłuższym postoju na słońcu, kiedy wewnątrz jest wysoka temperatura. W załączniku stary czarny sterownik i nowy Vika. Cały problem w tym, że po wymianie pompa co jakieś 15 sek podpompowuje paliwo po zgaszeniu, a nie...
Nie chcę zbytnio polemizować na ten temat,ani drażnić fachowców,bo nie mam przed soba schemaciku,ale w tym modelu są tylko dwa reflektory,nie cztery.Tak więc powinny się świecić tylko albo dwa światła mijania albo dwa światła drogowe.No i tak wynika równiez z przepisów ruchu drogowego,jeśli się nie mylę.Dopuszczalne są tylko cztery światła drogowe.Ale...
Przekładając na polski 16502 P0118: Czujnik temperatury płynu chłodzącego-G62, zbyt wysokiego poziomu Sygnał 01039: Czujnik temperatury płynu chłodzącego-G2 00771: Czujnik poziomu paliwa G
Na wolnych obrotach ma być od 1,2 do 1,6 bar ,przy 2000 obr. od 2,7 do 4,5 bar. Przy wysokich obr. nie może przekroczyć 7 bar. Temperatura oleju 80 stopni.
Zobacz w blokach pomiarowych czujnik temperatury. Nastawy przepustnicy tez warto zrobic. Przeplywka tez moze byc przyczyna. Jak zacznie wchodzic na obroty to odepnij przeplywke i zobacz czy spadnie z obrotow.
A szukałeś nad panelem bo w niektórych modelach jest dodatkowy obwód z stałego zasilania sterowany dodatkowym czujnikiem przez przekaźnik który po wyłączeniu silnika włącza wentylator jeżeli temperatura była zbyt wysoka po wyłączeniu zapłonu, kiedy jeszcze pracował wentylator lub temperatura podniosła się po zatrzymaniu silnika.P
Przy niskich/wysokich temperaturach na zewnątrz jest różnica czy zachowuje się tak samo?
Witam taki sam problem miałem z swoją laguną, spróbuj wymienić czujnik temperatury na parowniku, to powinno pomóc jest to niewielki koszt pamiętaj że na parowniku występóje wysoka temperatura co mogło ją uszkodzić a pod wpływem temperatury zmienia swą oporność co może powodować przejście na benzyne.
Ostatni opisany przypadek "wieczorem pod sklepem" nie potwierdza podejrzenia o wysokiej temperaturze będącej warunkiem występowania objawów. Próbowałeś użyć 2 różne piloty w tym samym czasie?
Kolego sprawdź lepiej czy wiskoza nie stoi na sztywno. Jeśli założyłeś nowy markowy termostat to jedyne co może być to wsiok innej przyczyny nie widzę. Czy na wolnych czy na wysokich silnik diesla powinien osiągnąć 90 stopni a termostat jest odpowiedzialny za puszczanie płynu chłodzącego w duży lub mały obieg sprzęgło wiskotyczne na wentylatorze stabilizuje...
I co z tym dodatkowym czujnikiem temperatury? Jak długo digifant musi mieć odłączone zasilanie Czujnik mierzy temp głowicy, jak przekracza 110° to uruchamia na 7 min wentylator przy zgaszonym silniku, steruje tym przekaźnik 31 w skrzynce bezpieczników Digifant ma tylko i wyłącznie zasilanie po stacyjce, to raz, a dwa posiada pamięci eprom (kasowane...
:arrow: _jta_ - oczywiście, że masz rację. Doceń jednak pomysł, który przedstawiłem. Wyobraź sobie na środku oceanu mały, cieszący oko wodotrysk :D . Co z tego, że bezużyteczny i mało sprawny - za to wykonany tylko z kawałka rury. Poważniej: moja rura może mieć precież dowolnie duży przekrój - po co topić turbinę 400m w oceanie - duża masa wody sama...
Witam, ten czujnik ma za zadanie wymuszenie (po przez włączenie wentylatorów na zgaszonym silniku) obiegu, żeby na czujniku temperatury (na wężu) nie była za wysoka temperatura wody. Miałem dość duży problem z odpalaniem i pomagało tylko i wyłącznie odpięcie na chwilę czujnika temp.
Za pięć złotych i bez rozbiórki? Przecież wspomniałem: jest możliwość wyjęcia odbłyśnika z lampy Chodzi mi o samą powłokę, może galwanicznie ? ze względu na wysoką temperaturę odpada np chrom na bazie lakieru.
Witam, mam problem z VW Passat B5 FL, problem tkwi w automatycznej skrzyni biegów tip-tronic 5HP19, gdy samochód jest zimny to po włączeniu biegu wstecznego R skrzynia wchodzi w tryb awaryjny, gdy samochód pochodzi z 10 min. lub poruszam trochę lewarkiem do zmiany biegów wszystko wraca do normy. Olej w skrzyni jest, wybierak sprawny bo wymieniałem,...
Witam To są prawa fizyki , pompa polana zimną wodą odpala silnik bo się kurczy wtedy daje większe ciśnienie przy większych obrotach też daje większe ciśnienie bo ze wzrostem prędkości wzrasta szczelność . Pompa wtryskowa do wymiany głowicy wysokiego ciśnienia lub regeneracji . javascript:emoticon(':cry:')
Witam. Auto to Passat B5 1,9TDI AFN (110KM). Problem, to drgania silnika na biegu jałowym. Dodam, iż pojawia się to zjawisko tylko i wyłącznie na mocno rozgrzanym silniku i przy dość wysokiej temperaturze zewnętrznej. Drgania są bardzo denerwujące, ponieważ przenoszą się na karoserię, kierownicę i układ wydechowy. Przy normalnym poruszaniu się autem...
Nie wiem czy temat aktualny. Skoro nie dymi nie czepiałbym się silnika bo można jedynie narobić sobie kosztów. 1. Jak hamulce - nie "trzymają"? 2. gdzie tankowałeś? Może wystarczy zmienić stację. 3. Nieszczelności przewodów raczej nie wchodzą w rachubę bo ciężko byłoby go po nocy odpalić zapowietrzałby się. Chyba że nieszczelny bak 4 Silnik jest żwawy...
A czujnik temperatury jakie ma parametry z tego co pamietam w pasku wiatrak zalacza sie przy 97 stopniach.
Widziałem kiedyś że przy odpowietrzaniu ściągane były węże od nagrzewnicy i chłodnicy?To coś pomaga? Tak. Możesz na zimnym silniku zalać zbiorniczek, odkręcić górny wąż od chłodnicy, wlać płyn i założyć przewód. Termostat Ci się otwiera? Grzeje Ci w aucie? Do odpowietrzania nie ustawiaj wysokiej temperatury na ogrzewaniu, bo Passat nie ma zaworu przed...
Dużo za dużo, może tam jakiś "tjuning " zrobiony jest? a może czujnik temperatury uszkodzony, trzeba popatrzeć w parametry, odczyt błędów to za mało.
Jakaś diagnostyka komputerowa była robiona? Przepływomierz, czujnik temperatury silnika? Ciśnienie paliwa ktoś sprawdzał? Stan cewek i świec zapłonowych?
Witam, Passat B5, 1.6 AHL, przebieg ponad 270 tys - problem polega na tym że auto przy np jeździe w korku i hamowaniu ma duże spadki obrotów (tzw doły jak ja to nazywam) np do 400 rpm i się potem odbijają na te 800.. podczas manewrowania na parkingu także jest to widoczne i bardzo uciążliwe - nieraz aż się na sekundę zaświeci kontrolka ładowania.. Problem...
Popaliły mi się kable co idą od sterownika. Myśle że jakiś się starł czy wysoka temperatura i spowodował spięcie. Mechanik tego nie wyczuł wtedy. Ale po izolacji i oczyszczeniu styków było dobrze, aż do połowy czerwca. Czemu nie wymieniłeś wiązki?
Moje obserwacje z użytkowania instalacji I generacji są takie, że niedogrzany parownik podaje więcej gazu niż ciepły. Auto jest dynamiczniejsze, za to spalanie wzrasta. Sam mam podobną sytuację, krokowiec wymieniony na śrubę. Zacząłem dochodzić dlaczego poprzednik tak zrobił i doszedłem do uszkodzonej sondy lambda. Z tego tytułu sterownik nie mógł poprawnie...
czarny skoro wymieniłes pompe wody i cos zabulgotało i zaczoł grzac to napewno masz zapowietrzony układ musisz go odpowietrzyc i bedzie git czasmi wystarczy tylko jak go wkrecisz pare razy na wysokie obroty i sam sie odpowietrzy tylko przy wkrecaniu na wysokie obroty druga osoba musi kontrolowac płyn w zbiorniczku
witam mam pytanie , a czy silnik osiąga swoją temperaturę , bo jeśli nie to może byc ta przyczyna , silnik pracować moze na ssaniu i wtedy możesz mieć tak wysokie spalanie gazu pozdrawiam
Kolego sprawdź poprawne podłączenie "masy". Obadaj też stan oprawek, w których osadzone są żarówki światła drogowego i mijania, gdyż wskutek wysokiej temperatury odginają się piny i żarówki nie świecą. Przegrzewanie się oprawek (kiepski kontakt) powoduje też częstsze "palenie" się żarówek (dot. to głównie H-7).
Ciśnienie oleju Tolerance data pokazuje bardzo wysokie. Minimum 2.0 bar bieg jałowy silnika 3,0-4,5 2000 obr/min przy temperaturze oleju 80°C
Witam. Jeśli chodzi o kontrolkę oleju miałem podobnie w Passacie B4 co jakiś czas mrugła kontrolka. Jadąc na wakacje silnik zaczął pracować co jakiś czas nie na wszystkie cylindry nie wytrzymałem i wymieniłem kable wysokiego na nowe i o dziwo kontrolka od oleju przestała mrugać. Pozdrawiam wszystkich.
Taśma nic nie da, tam jest wysoka temperatura ( dochdzi do 90 - 100 °C) ja przed wymianą na sprawny uszczelniłem to miejsce żywicą epoksydową odporną na wysokie temperatury. Sprawy ze wspomaganiem kierownicy mogą się uspokoić po ustabilizowaniu obrotów. JA pisałem o wspomaganiu hamulców ( taka diza metalowa bańka mniejwiecej na przedłużeniu kierownicy,...
Witam, mam problem z passatem b5 1.9 TDI 110km. Otóż jak założe czujnik temperatury to świece żarowe strasznie się grzeją i przy odpalaniu są wysokie obroty do 1500 na min. Jak zdejme czujnik to wszystko jest OK, odpala normalnie, świece się nie grzeją tylko że nie pokazuje temperatury w chłodnicy. Co to może być ?
I jeszcze pozostaje czujnik temperatury. Wskaźnik temperatury dla kierowcy powinien wskazywać 90 stopni nawet jak temperatura w rzeczywistości jest trochę niższa lub trochę wyższa. Jaka jest rzeczywista temperatura cieczy chłodzącej?
Lista komunikatów wyświetlacza 3B/3BG. - 29-05-09, 13:11 PRIORYTET 1 (Wyświetla czerwone symbole i dodatkowo trzy dzwięki ostrzegawcze) Ciśnienie oleju w silniku. STOP! OLDRUCK MOTOR AUS! BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Ciśnienie oleju. Wyłączyć silnik! Instrukcja obsługi.) Układ hamulcowy. STOP! BREMSFLUSSIGKEIT BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Płyn hamulcowy....
Zapomniałem dodać, że samochód ma instalację LPG. Ciśnienie paliwa już było sprawdzane. Dodano po 52 Troche wysoka temperatura powietrza 43 stopnie ?? W garazu sprawdzałem ale na klimatroniku pokazuje 23 ! http://obrazki.elektroda.pl/7808369500_1...
Kolega ma Rację w ten sam sposób był sprawdzany luz na turbo. Po demontażu Turbo i oddaniu do serwisu otrzymałem informację że łopatki tarły już o obudowę. Jedna sprawa mnie jeszcze nurtowala: wysoka temperatura oleju 115 nieraz i 125 stopni spowodowanie słabym doładowanie silnika i przez to dużym jego obciążeniem . Standard miałem około 85 - 98 przy...
Niezgodzę sie z kolegą thomas, ponieważ czas grzania świec żarowych, zalezy od temperatury silnika. Posiadam VW polo 1.3 diesel. czujnik do świec umieszczony jest pod kolektorem ssącym, przy zimnym silniku czas grzania wynosi od 10 do 15s. przy ciepłym jakieś 5 sek. natomiast przy gorącym świece nie włączają sie wcale. Świece zarowe mają za zadanie...
Witam Mam passata b5 fl i jak jest rozgrzany do pelnej tem i jak jest cieplo wysokie temperatury to po przejechaniu ok 15 km jak go chce powtornie odpalic po kilku minutach to zapali i gasnie jak bybyl bez imo ale jak dluzej przytrzymam na rozruszniku to odpali. Co to moze byc na vag zadnych bledow 1.9 130KM Dodam ze jak postoi z 20 min to odpali normalnie
ja mam ten sam problem. Na autostradzie dochodzi do 140km następnie odczuwam jakby wyłączenie turbo i mimo wciśniętego gazu w podłogę auto nie przyspiesza. Dopiero lekkie odjęcie gazu i ponowne wciśnięcie eliminuje problem ale ponownie do 140km i tak w kółko. Na drogach krajowych zdarza się tak na 3,4 i 5 biegu. Przeczyściłem zawór EGR, wszystko ładnie...
moze masz powietrze w ukladzie chamulcowym lub ubytki plynu, mozliwe tez ze ktorys czujnik abs'u jest walniety. Niestety z silniczkiem krokowym ci nie pomoge bo mam diesla. Ale z tego co wiem to moze to byc tez czujnik temperatury ktory podaje za niska temp. dla ukl. ster. silnikiem ( nawet jak jest cieply ) i zalacza wtedy ssanie.
Witam . W moim Passacie zauważyłem takie zjawisko : "wentylator dmuchawy sam co jakiś czas mocniej dmuchnie powietrzem". Jest to bardzo irytujące . Dzieje się tak jedynie, jeśli jest nagrzane w samochodzie od słońca . Zjawisko to nie występuje rano gdy jest zimno i ogólnie w zimie. Dodam fakt, że na panelu climatronica nic nie podnosi poziomu nawiewu...
temat kilka razy poruszany na forum poszukaj a zrzuty przydały by sie z Vag-coma z kanalu 1 na wolnych obrotach 3 i 11 na podwyrzszonych ponat 3 tyś i jakie jest napięcie na przepływomierzu mierząc multimetrem na przewodzie sygnałowym na wolnych obrotach i jak dodasz pedal do podłogi. sprawdzenie zapłonu to Vag com nastawy podstawowe 04 kanał 000 na...
Zaniepokojony za wysoką temperaturą silnika w tym aucie (w czasie jazdy po ustabilizowaniu temperatury wskazówka zatrzymuje się nie jak w Passatach czy Audi pionowo na srodkowej kresce 90stopni tylko kreskę dalej) przeprowadziłem VAG-iem test elem. wykonawczych zestawu wskażników 17. W czasie testu obie wskazówki od temperatury i paliwa zatrzymały się...
Witam. Tak jak w temacie problem z odpaleniem vw tiguan 2.0 tdi cr 2009r kod silnika CBAB Dodatkowo wywala błąd czujnika temperatury cieczy chłodzącej Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki pod maską i w nogach kierowcy i podmieniałem przekaźnik, odpowiedzialny za pompę. Nie dochodzi prąd do pompki, która znajduje się nad rozrządem. Ciśnienie z pompy wysokiego...
Do jakiej temperatury może się asfalt nagrzać latem w upalny dzień w Polsce? ..... Wysoka temperatura asfaltu wpływa zarówno pozytywnie, jak i negatywnie na prowadzenie samochodu, a w przypadku opon zimowych efekty mogą być przeważnie negatywne: Pozytywne aspekty: 1. Lepsza przyczepność – W cieplejszych warunkach, gdy asfalt jest nagrzany, opony mogą...
czy każdorazowe włączenie wentylatora na II biegu razem z klimą spowduje szybkie wyeksploatowanie się wiatraka?. Na drugim biegu nie, jesli mówimy o wentylatorze II-biegowym, bo tak wykombinował przecież producent samochodu. Klima nie jest sterowana połozeniem biegów, ale temperaturą. Ustalmy prawidła tego świata ;-) 1. Jedziesz z prędkością 100km/h...
W passacie b6 2,0 tfsi, w chłodniejsze dni (temp. ponizej 5 stopni C) przy uruchamianiu zimnego silnika zapala się kontrolka od płynu chłodzącego (sygnalizacja jak przy za niskim poziomie płynu lub przy zbyt wysokiej temp.). Płyn w układzie jest, temperatura zamarzania też sprawdzona i jest OK. Kontrolka nie zapala się juz przy kolejnym uruchomieniu,...
Witam, Passat B5, 1.6 AHL, przebieg ponad 270 tys - problem polega na tym że auto przy np jeździe w korku i hamowaniu ma duże spadki obrotów (tzw doły jak ja to nazywam) np do 400 rpm i się potem odbijają na te 800.. podczas manewrowania na parkingu także jest to widoczne i bardzo uciążliwe - nieraz aż się na sekundę zaświeci kontrolka ładowania.. Problem...
Witam serdecznie. Jestem posiadaczem VW passat, 1992r.,2.0l z instalacją gazową. Od pewnego czasu silnik po rozgrzaniu (przejechaniu od 5 do 60 km) zaczyna "wariować" - tzn. wchodzić na wysokie obroty. Nic nie dała wymiana czujnik temperatury na nowy (tego głównego). Gdy już jest na wysokich obrotach i wyłączę motor - to odpalenie go sprawia wiele trudności....
Witam. Czytam i szukam co może być przyczyną, ale nie ma konkretnej odpowiedzi w internecie. Ale do rzeczy. Passat b5 98r silnik 1,6 AHL. Zimą nie było problemu, po odpaleniu trzymał obroty nieco ponad 800. Wręcz jak fabryka kazała. Jednak jak się zrobiło ciepło to problem wrócił. Często jest tak że np. wychodząc z pracy kiedy samochód stoi, ale jest...
Zimny nie był temperatura wg komputera to 91 stopni. A odczyty mam dużo większe, w granicach 600 na wolnych obrotach do około 970,2 przy przegazowaniu. Co do naprawy czujnika temperatury paliwa niestety po dokonaniu naprawy poza tym, że komputer nie rejestruje już błędu żadnej poprawy nie widzę. A co do EGR-a nie mam pojęcia czy jest zaślepiony czy...
Jeżeli VAG pokazuje złą temperaturę zimnego silnika komputer wzbogaca dawkę paliwa dlatego obroty są podwyższone po korekcie wraca do normy sprawdzić co będzie jak odłączysz kostkę od czujnika
Witam. Mam problem z drzwiami a w sumie z zamkiem od drzwi kierowcy, mianowicie nie zamyka on pozostałych drzwi, do niedawna zamykał tylko latem w wysokich temperaturach, poza tym nie działa podświetlenie w drzwiach ( lampka oświetlenia podłoża), oraz gdy otwieram drzwi nie zapalają się lampki oświetlenia wnętrza ( inne drzwi po otwarciu zapalają oświetlenie...
Kolejne obserwacje z dnia dzisiejszego, po przejechaniu około 300 km. Po trasie chłodnica zimna, wąż prowadzący do termostatu zimny, wentylator po zatrzymaniu załączył się kilka jak nie kilkanaście razy. Podczas jazdy jak wcześniej pisałem, powyżej ok 120 km/h temteratura sobie skacze góra dół. No ale po zatrzymaniu auto postało trochę, ostygło i postanowiłem...
(at)elemen_th, jako jedna z niewielu osób znasz temat. Dla tych, którzy nie mają rozeznania: LPG=oszczędzanie=>oszczędzanie=obniż Pan spalanie=>uboga mieszanka=wyższa temperatura spalania mieszanki=wysoka temp. spalania = wypalanie gniazd zaworów silnika=> uszkodzony silnik=LPG niszczy silniki. Tak mniej więcej więcej przebiega proces, choć jego wewnętrzne...
Witam, problemem w moim pasacie są wentylatory które po włączeniu zapłonu od razu się włączają i chodzą na najwyższym biegu, gdy wyłączę zapłon wentylatory po pewnym czasie się wyłączają. Na początku myślałem że wina leży po stronie dużego wentylatora lecz nie ponieważ miałem do dyspozycji wentylatory od innego passata przy którym działają one bez zarzutu,...
MFA pokazuje temperaturę oleju a nie płynu chłodzącego! Choć te dwie wartości zazwyczaj są podobne, przy ostrej szybkiej jeździe temperatura oleju może być trochę wyższa od temperatury płynu.
Witam ponownie ;-( Prosze wybaczyć mi że pisze w tym temaie , ale jestem w niemczech i pojawił mi sie nowy problem. Otóż jak ruszam do tyłu czy do przodu i puszczam sprzęgło to jakbym mu nie dodał gazu to go udusze.Ogólnie mi sie wydaje że silnik chodzi troszke inaczej tak jak pod większym obciążeniem i nie przez klime bo ją wyłączałem. Po zeskanowaniu...
A więc tak dzisiaj byłem na diagnostyce i moduł komfortu nie posiada żadnych błędów wszystko sprawne. Jedyne błędy jakie miałem to błędy ogrzewania postojowego - ( 1406 ) brak wytwarzania płomienia , ( 1409 ) powtarzające się przerwy w wytwarzaniu płomienia, ( 664 ) wskaźnik poziomu paliwa. te trzy błędy były tylko i wyłącznie na ogrzewaczu postojowym....
Koledzy dziś od rana klimatyzacja zaczęła nagle działać, ciśnienie biło do 9,5 bar oczywiście wraz z pracą zaworu malało, temperatura parownika zeszła do 8 stopni. O godzinie 16 niestety nie mogłem podłączyć kompa ale klima znów trup poczułem że działa dopiero po 5km. Czy uszkodzony kompresor może tak się zachowywać? Dodano po 1 Aktualizacja, na dworze...
Walkerk, W tym przypadku ma dość duże znaczenie serwis samochodu, a mianowicie filtr paliwa, powietrza. To jest podstawą w każdym samochodzie a w szczególności z turbiną. Nie wiadomo jak turbina była używana przez te 8 lat. Być może nie ma już tej kompresji co powinna. Czy sprawdzałeś ciśnienie w cylindrach? Turbina może być lekko czerwona (widać szczególnie...
Witam. Posiadam Passata B6 2.0 TDI BMR 170 KM 2005r składanego po wypadku. Auto odpalało, ale osiągało max 3000obr i prawie wcale nie jechało, a po kilku minutach silnik gasł, i nie palił aż wystygnie. Teraz nie pali wcale. Na uniwersalnym interfejsie pokazuje w silniku błędy : 16622 - czujnik ciśnienia doładowania - sygnał zbyt wysoki - zwarcie do...
wysoka temperatura podajnika lodówka wysoka temperatura wysoka temperatura zamrażarka
pompa głębinowa uszkodzona aparat trust samsung wymiana klawiatury
kluczyk kodowanie kluczyk kodowanie
Regulacja szerokości bruzdy w bruzdownicach Milwaukee Schemat sterownika silnika Opel Astra 1.8 - jak znaleźć?