Nie wiem czy był przeprowadzony pomiar ciśnienia przed naprawą ? Zrób to przynajmniej teraz ,zmierz ciśnienie na cylindrach na ciepłym silniku potem ponownie tylko nalej z 1 cm ³ oleju do cylindra ,jeżeli ciśnienie wzrośnie masz uszkodzone pierścienie.Kiedyś opłacało się wstawiać tuleje z łady 1300 i nowe pierścienie do starych tłoków wszystko...
moich obserwacji winowajcą było chyba gaszenie auta na LPG Brawo,w ostatnim poście podałeś ze jest gazownia. Teraz to jeszcze dochodzą rozjechane korekty albo gaz w dolocie i go zalewa.
Jak mokry dywan to woda leje się do środka. Najczęściej przez przykręcaną blachę w drzwiach, spływ z szyberdachu lub z podszybia tam gdzie akku ale to przeważnie stronę kierowcy zalewa.
jednak moduł zapłonu dobry, sterownik silnika tez dobry. Mam pytanie ktory to czujnik temp. niebieski czy czerwony?? I co jeszcze moze byc przyczyna?? Piszcie prosze nawet na zapas bo bede sprawdzal wszystko. Z gory dzieki
Może masz świece nie takie jak trzeba. Pozdrawiam
A czy tłoki a dokładniej rowki dobrze wyczyszczone? jeśli tak to być może podpierają się zawory,proponuje zmierzyć ciśnienie oleju powinno być max 4 temat wałkowany zapodam link:) Dodano po 3 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... proszę bardzo Pewnie olej wymieniony na 15w40? no niby ja w swoim B3 2e mam mineralny i nic się złego nie dzieje...
Wygląda na to, że wtrysk daje paliwo maksymalnego otwarcia, bo jak już chodzi to tylko przy pełnym gazie pedał w podłodze, a silnik chce wyskoczyć z z poduszek, wystarczy zluzowć pedał gazu i już gaśnie bo zostaje zalany
Zacznij od sprawdzenia błędów !!!!!!!!! w kompie
SAMOCHUD SŁABO PALI TAK JAKBY GO ZALEWAŁO TYLKO NA CIEPŁYM SILNIKU
Dzięki, już zrobione. Okazało się, że mała pierdołka za 27zl - czujnik temperatury 🤦🏻♀️
Wysusz. My mamy wiedzieć, gdzie i z jaką intensywnością zalewałeś auto?
Albo wtryskiwacze się zalepiają i zanim tłoczek się rozrusza to nierówno dawkuje gaz z tond te szarpanie. Lub reduktor jest przepompowany i silnik jest zalewany gazem do czasu wyrównania ciśnienia i też z tego powodu może szarpać.
może być, bo zalewa silnik
Ustal, czy powodem jest brak paliwa czy nadmiar-zalewanie swiec
Kolego a przeciez ten olej nie ma normy 505.01 gdzie ty miałes oczy jak go zalewałeś
Sprawdź czujnik temp. płynu. Pozdrawiam.
Odświeżam :) Powód: luźny łańcuszek rozrządu i przeskoczył o jeden ząbek no i wiadomo brak synchronizacji miedzy wałkami ( jedną świece cały czas zalewała benzyna)
Witam przepraszam że tak puzno odpisuje,ale nie miałem czasu dojść do neta. Otóż tak sprawdziłem masy a nawet podłączyłem nową i nic kicha dalej to samo,ale mam pytanie czy ten czujnik od temperatury płynu może być częściowo nie sprawny bo powiem tak jak jest już ciepły to zapala na dotyk i się już tak nie zalewa. Aczkolwiek jak jest zimny też zapala...
panowie znalazłem problem tylko teraz szukam regulacji dawki paliwa łapie na wolnych obrotach tak jakby na wolnych obrotach i zalewa świece
Zdarza się że pada właśnie komputer warto poszukać na próbę, a silnik dobrze równo pracuje i się nie zalewa?
a wykręć świece , przeczyść i odpal na benzynie. Wtedy przekonasz sie czy faktycznie gaz zalewa
Wczoraj wieczorem podpiąłem pod Vaga i usunąłem wszystkie błędy i błędów ponownie nie było Szkoda że treści mamy się domyślać... Przyczyn kilka np uszkodzona wiązka lub sterownik, może sama przepustnica. Czego mu brakuje jak gaśnie? Sądzę że powietrza i gaśnie bo się zalewa, ale należy to sprawdzić. Do sprawdzenia instalacja, albo spróbuj zrobić adaptację.
żle odcięty wtrysk paliwa
Jak to jest silnik 2E, to ma już możliwość diagnostyki i można sobie sprawdzić VAG-iem jaką temp silnika widzi sterownik. Te czujniki przeważnie się psują w ten sposób, że sterownik twierdzi, że ciecz chłodząca ma 70 st, ciężko odpalić zimne auto, natomiast jak jest rozgrzane to się zalewa i dużo pali Masz rację.
Witam. Na lpg chodzi? Jak mało jeździłeś na benzynie wtryski mogły się zapiec i teraz zalewają silnik,ewentualnie uszkodzony przepływomierz.
Wyjmij bezpiecznik od świec żarowych(ten blaszkowy) i jeszcze sprawdz moduł komfortu pod nogami.Często zalewa go woda.
Może być tez czujnik położenia iglicy zainstalowany na 3 wtrysku, bądź też zawieszony ten wtryskiwacz. Sądząc po białym dymie jest zalewany paliwem.
Naładować akumulator i kręcić - ma sama wypchnąć powietrze. Możesz jej pomóc zalewając filtr ropą.
Jedno jest pewne zalewa się to co zalecił producent.
No to zostaję sama przepustnica, przewody do niej lub uszkodzone ECU (czasem kostki zalewa woda i gniją na zielono)
powiedzial ze ten 1 jest napewno walniety a 2 niewie czy walniety bo mozliwe ze go ten 1 zalewa i dlatego pokazuje takie wartosci
Zamiast gęstszym olejem, zalewasz rzadszym - jak sądzisz, co tu jest nie tak?
nie , ale on mu zalewa swiece wiec paliwo jest
Robiłem podobnego passata podobne zjawisko,okazało się że były zatkane spływy wody na podszybiu i zalewało wtyczki tam gdzie się mieści komputer(sterownik)
Zalewasz nowym płynem i odpowietrzyć musisz. Cała filozofia
1. Nie posiada korka 2. Odpowietrzy się samodzielnie, zalewasz płyn otwarty wlew płynu i gdy uchyli się termostat uzupelniasz płyn. 3. Pompa jest mechaniczna a elektryczna wspomaga przepływ płynu przez chłodnice EGR. Możesz uruchomić ją z pozycji testera diagnostycznego.
Wykasować wartości wyuczone, czyli co mam zrobić?? Wykasować błedy w zakładce silnika w Vagu i to wystarczy? Potem odłączyć instalacje gazową i pojeździć aż sie zaadoptuje na benzynie?? W sumie już mi nie chodzi o sam wyskakujący błąd ( bo jest to dość sporadyczne) tylko o prace silnika z rana. Bardzo rzuca motorem jak by nie pracował na wszystkich...
Jak to się psuje? Dopóki nikt nie zaczepia to nie powinno się nic dziać. No ale dobrze, że w końcu ktoś na to wpadł. PS. na pewno nie zalewało tylko łapał powietrze.
witam posiadam passata b3 1,8 pf trafiłem na egzemplarz od handlarza więc wymieniłem w nim wszystko więc: miałem problem taki że sie zalewał beną ignorowałem to iż mam gaz. a potem zobaczyłem benzyne w wężykach podciśnień wymieniłem regulator ciśnienia paliwa (koszt 250+robota) i problem zalewania z głowy
Uszkodzony może być regulator ciśnienia paliwa na listwie( częsta przyczyna) i zalewa go. Odłącz go i zobacz czy nie leci paliwo przez przewód podciśnieniowy Raczej nie do końca zgodziłbym sie z Tobą. Na listwie masz w granicach 2.5 - 3.0 bara ciśnienia paliwa to nawet przy małej "dziurce" silnik napewno byłby zalewany nawet przy rozruchu. :arrow:...
A byłem zawsze i z tego co robiłem,że w pasku B5 micro switch jest zintegrowany z zamkiem w klapie.Czyli w tym co ma zapadkę.I one sie zalewają wodą i robią bajzel.
Dzięki za odpowiedzi ha ha ha,problem był taki że nawalił regulator ciśnienia paliwa i cały czas go zalewało pomóżcie lepiej innym tylko troche lepiej niż mnie pozdro
Witam.Koledzy po fachu zapomnieli ze istnieje w rozruszniku takie cudo jak lozysko slizgowe i sie go nie smaruje,nie zalewa olejem,A PO PROSTU WYMIENIA!
Podstaw cewke zapłonową ja tak miałem w passacie
Hej moja rada to taka : jak bedziesz zalewał olej po tym zabiegu to już uzywaj z tej samej półki lub nizej nie lej lepszego bo wyplucze osady w silniku a czym to grozi to pisać chyba nie musze - doświadczylem tego na wlasnej skórze kilka latek temu
Nie ma. Albo zużyta pompa, albo zły pomysł z zalewaniem zielonym olejem, zamiast czerwonym Dextron II.
Do wymiany masz reduktor gazu , zalewa ci silnik. Pal na otwartej przepustnicy.
To sie możesz ze mną założyć o browarka. Przerabiałem już ten temat ze 30 razy i jestem pewnien tego na 100%. W każdym pasku jest to samo. Moduły też się zalewają ale wtedy są inne objawy.
moim zdaniem niewłaściwe są wartości czujnika temp. przy temperaturze silnika pomiędzy zimnym i gorącym(nie kodują błędów) czy nie zalewa silnika wtrakcie nagrzewania na postoju:?:
możliwe to jest bo może elektrozawór benzyna gaz przepuszcza tzn jest jakiś np opiłek i go nie domyka proponuję też sprawdzić przewody paliwowe , jeżeli spalałby i benzynę i gaz to moim zdaniem by go zalewało ,myślę że masz jakąś nieszczelność
na wiosnę będę zalewał 5w40 , teraz mam shela 5w30 ultra, dlaczego 5w30 za rzadki?
Czytając te posty krew mnie zalewa... Jurgen35 a jakie błędy wywala? Jeśli napiszesz, że nie podłączałeś pod komputer to nie pisz tu nic lepiej...
ciekaw jestem czy nie masz reduktora BRC. Jesli na samym paliwie jest ok a jak jezdzisz na gazie zaczynaja sie problemy to wydaje mi sie jedno ze po nagrzaniu przepuszcza zawor gazowy reduktora i jak auto zgasisz na gazie to mimo to pomalu gaz sie przedostaje do kloektora ssacego i nastepnie przy odpalaniu samochodu na benzynie robi sie strasznie bogata...
Witam! passat B3 1,8 silnik PF od miesiąca zalewa go paliwem przy uruchamianiu silnika i podczas jazdy na gazie! w kolektorze ssącym znajduje sie sporo paliwa chodz spalał gaz! gdy sie rozgrzeje falują obroty! odcięcie wtrysków działa! czy to moze byc walnięta sonda? proszę o pomoc
Witam ! Borykam się z problemem już kilka dni, mianowicie gdy wyłączę silnik i wyciągnę kluczyk ze stacyjki to zapala się kontrolka ładowania a bardziej się tak żarzy.. Dodam ze jak już uda mi się go odpalić ( Akumulator pada przez to..) to kontrolka gaśnie. Z początku myślałem że jest zwyczajnie padnięta dioda w alternatorze więc oddałem do regeneracji...
Ten element to siłownik podciśnienia (grucha ze sztangą). Sztanga ani drgnie bo kierownice się całkiem zapiekły. Turbo i tak jest do wyjęcia więc proponuję zalewać przed demontażem śruby dobrym penetratorem aby puściły.
zalej 98 i zobacz jak stuki Nie trzeba zalewać 98 żeby wyeliminowac stuki. Wymieniłem świece i brak stukowego. Cos dalej pomożesz z modyfikacja mapy?
Dawno temu , w 2004 r , miałem do naprawy sterownik z B5 , ale nie wiem jaki rocznik. Był zalewany systematycznie wodą . Nie pamiętam czy z myjki czy samoistnie /deszcz/. Otwórz i zobacz.
Na każdym oryginalnym opakowaniu oleju silnikowego producent umieszcza normy dotyczące produktu. Norma SAE (tzw. temperaturowa) - dla naszego obszaru klimatycznego - 5W40. Norma API (tzw. jakościowa amerykańska) - zalecana - SJ/CF. Norma ACEA (tzw. jakościowa europejska) - zalecana - A3/B4. Norma OEM (tzw. jakościowa producenta silnika - dla silników...
Silnik krokowy ma być podpięty. Reguluje on ilość powietrza i silnik może być zalewany paliwem. Chodzi Ci zapewne o coś takiego jak w załączniku.
jeśli masz szyberdach to sprawdz drożność przewodów odprowadzających wodę jak są zatkane to woda przelewa się i zalewa często fotele i dostaje sie słupkami pod nogi
Tak, jest przycisk, ale chyba zalewanie komory odpowietrzającej nie jest wskazane, jednakże dzięki za zainteresowanie.
Byłem w Caraudio reda I oni nie dopasowują pierścieni, tylko instalują normalne okrągłe, a tą dziurę wypełniają klejem na gorąco. Po założeniu mat montują pierścień, potem oklejają go dookoła matami (dekarskimi) i zalewają klejem. Mówią że tak jest najlepiej i trzyma się sztywno. chyba cos Ci sie pomylilo, pierscien gdzie musi byc masz zeszlifowany...
Witam Chciałby sie podpiąć pod tema mam paska b5 1.8T rok 1996październik + sekwencja BRC mam ten sam problem zimny nie odpala po licznych wymianach różnych części zatankowałem więcej bezyny i przejechałem 20km i zostawiłem na noc go rano przyszłem i jak ręką odjął było tak kilka dnia ale jeździłem na gazie i poźniej znów to samo z rana za 4,5 razem...
To masz niezły problem. Zajrzyj pod dywanik kierowcy, bliżej fotela jest moduł komfortu i to on odpowiada za centralny zamek. W Passatach zazwyczaj ten moduł jest zalewany wodą i gniją przewody na łączeniach i wtyczkach. Dobrze było by podpiąć VAGa i zobaczyc czy jest komunikacja z komfortem. Jak brak to do sprawdzenia zasilania a jak jest ok to rozebrać...
Czas zajrzeć pod nogi kierowcy, pod wykładziną jest często zalewany moduł komfortu oraz jego pechowe okablowanie. Tam będzie przyczyna, było już o tym na forum.
Pan zalewa czy instalacja? Wystarczy udowodnić, że na benzynie jest ok. Wtedy druciarz nie będzie miał argumentów.
kolego sprawdzałem,jest cała na 100%.Wymieniałem czujnik wody od sterownika,filtr powietrza.sprawdzałem rozrząd,silniczek krokowy,czujnik położenia przepustnicy,czy podgrzewacz od sondy działa Dodano po 8 Uszczelkę pod głowicą też wymieniłem wraz z uszczelniaczami zaworów.Odpala bez problemu zimny czy ciepły tylko wchodzi na dziwnie wysokie obroty z...
Chłodnica wyjdzie do przodu, nie trzeba odkręcać pasa. Na króćce nanieś troszkę wazeliny aby gładko weszły na nową chłodnicę. Po zmontowaniu, zalewasz płynem, odpalasz dolewasz, przejedziesz z 10 km i uzupełniasz, to wszystko. Płyn najlepiej nowy, z normą g12+.
Tylko pokutuje tu jeszcze sporo mechanikuff co nie słyszeli o pd czy cr... I popuszczają nakrętki. Filtra paliwa nie należy zalewać tylko po zamontowaniu przeciągnąć przez niego paliwo ze zbiornika.
Zamykam temat wymieniłem pompę przy okazji czyszczenie zbiornika wymiana filtra teraz pali na dotyk wszystko śmiga Dodano po 3 Pomogła wymiana pompy paliwa stara nie wytwarzała już takiego ciśnienia jak powinna co powodowało zalewanie cylindrów ponieważ wtryskiwacze zamiast rozpylać tzw mgielke lały jak dynguska z powodu braku ciśnienia dziękuję za...
Nie wiem jak w VW 2,0 ale w Audi 2.0 pada czujnik od temperatury cieczy który także daje sygnał do ecu które dawkuje paliwem i zalewa silnik benzyną gdy jest padnięty bo podaje za dużo benz.
SILNIK NAGRZEWA SIE DO TEMP NAWET 120 ^C. TO MAM ROZUMIEC ZE NAGLE SAM SIE UKŁAD CHŁODZENIA ZAPOWIETRZYŁ , PŁYNU NIE BRAKOWAŁO OBJAW::: JADE I NAGLE SILNIK MA 120 A CHŁODNICA ZIMNA? ZALEWAM DO PEŁNA UKŁAD CHODZENIA ZAPALAM ICZEKAM PŁYNU NIE UBYWA A NAWET PÓZNIEJ ZACZYNA GO WYRZUCAC
Nigdy nie zalewam pompy przed montażem, natomiast zawsze smaruję zębatki olejem W tych pompach newralgicznym punktem jest zawór przelewowy i tam bym zaglądnął, czy nie został w pozycji otwartej
Takie info znalazłem w "internecie" "1. Manual 5/6 bieg wg Etki G052911A1/A2. Oznaczenie A1 lub A2 oznacza pojemność butelki oleju (m.in. TITAN SINTOFLUID SAE 75W-80, Castrol TAF-X 75W90, Mobil Gerlube VS 200, Texaco Geartex S4 75W90). Ważne okazuje się to, aby olej spełniał normę VW 501.50 i to powinno załatwić z grubsza temat. Olej poza oznaczeniem...
Moje podejrzenie pada na wtrysk, być może leje już benzyną stąd te ubytki benzyny i pozostałe objawy. A sprawdziłeś czy "leje" ?.... Odkręć wlot powietrza nad przepustnicą i sprawdź. Jeśli zalewa Ci silnik na zimnym,to jest to dobry trop,no ale trzeba to sprawdzić.
Witam, Potrzebuje wymienić filtr paliwa jest to silnik common rail i zastanawiam się czy po założeniu nowego filtra muszę odpowietrzać w jakiś sposób układ ? I czy trzeba w jakiś sposób zalewać nowy filtr paliwem? A nie jest to wkład, z góry dzięki za podpowiedzi.
Tak jak napisałem wcześniej zalewa 4 cylinder, jak odkręcam zbiorniczek to płyn podnosi się do góry i chyba są bąbelki - to mogę sprawdzić jutro.
Moze byc uszkodzony czujnik temperatury w kolektorze ssacym i za bardzo wzbogaca mieszanke przy odpalanie, czego wynikiem jest zalewanie sie silnika i problemy z odpalaniem. Dobrze by bylo, jakbys zrobil diagnostyke silnika. I takie pytanie, kiedy wymieniales olej ostatnio?
JA MAM RÓWNIEŻ PROBLEM Z ZAPALANIEM, PASSAT 89 1,8 BENZYNA UKŁAD STERUJĄCY DIGIFANT II, PO ZAPALENIU ZALEWA KOMORY CYLINDRÓW PALIWEM, SILNIK PRACUJE ALE CZUĆ PALIWO I NIE MOŻE WEJŚĆ NA PEŁNE OBROTY, MOZE KTOŚ MI COŚ PORADZI GDZIE SZUKAĆ PRZYCZYNY, ZAPINAJĄC INNY STEROWNIK TEGO SAMEGO TYPU DOSTAJE Z KOLEI ZA MAŁO PALIWA I NIE MOŻE WOGÓLE ODPALIĆ. PROSZE...
Nie dodałem, że jest bardzo duże spalanie benzyny. Niestety nie potrafię tego stwierdzić, musiał bym rozkręcić górę przepustnicy i zobaczyć na wtrysk czy go nie zalewa? Ogólnie stawiam na czujnik temperatury ten niebieski, tylko czy da radę go jakoś sprawdzić?
Mam wysuszyć , odłączyć akumulator i polać woda bezpośrednio na halogen i kierunkowskaz ? Hmmm to raczej nic. Nie da bo jak pisałem z poprzednimi był ten sam problem, zalewa tylko prawą stronę.... Myślę że coś z odprowadzaniem wody jest nie tak i leci po kierunku i halogenie
5 bar na powrocie? Fajne bajki, biorąc pod uwagę fakt, że 5 bar na zasilaniu tam nie ma. Ale kij, zagięty, zasyfiony wąż powrotu, zatem czemu go muli jak wręcz na opak-powinno go zalewać paliwem, powinien kopcić na czarno i mieś takiego szwunga, że hej!
Witam byłem dziś na ustawieniu zapłonu i dalej lipa samochód dalej się zalewa na paliwie czyli to nie zapłon tylko co? dodam że jeżeli wyjmę wtyczkę od wtryskiwacza to auto zapala od razu
Zauważyłem że jak odpale na benzynie i po chwili przeżuce na gaz i przejade tylko kawałek i zgasze to później strasznie długo musze kręcić zeby odpalił , dodam ze normalnie pali na dodyk. Bo parownik jest nie rozgrzany poprzez płyn chłodniczy i Się tobie zalewa gazem.Normalna sprawa jak się nie przestrzega zasady ciepły silnik przełączam dopiero na...
Kolego sprawdż odpływy koło akumulatora czy woda nie stoi, a następnie jak jest to udrożnij je. Jeżeli nie ma tam wody to pozostała Ci uszczelka pod komputerem. Miałem to samo błąd motor ver... coś tam. Zapalała się kontrolka os świec żarowych i tryb awaryjny (oczywiście tylko przy opadach deszczu), zalewało czujnik położenia pedału gazu. Silikon pod...
Prawdopodobnie zła emulacja sondy. Zdejmij na chwilę ujemną klemę aku i sprawdż wtedy jak silnik odpala i pracuje na benzynie.Jeżeli jest mulowaty i dużo pali gazu to prawdopodobnie gazownik ustawiając ręcznie wartość silnika krokowego dał za dużo kroków silnik jest zalewany gazem i taki efekt. Jeżeli potwierdzą się zle wskazania sondy to do czasu jej...
Zdejmujesz pętlę immo ze stacyjki. W pętlę wkładasz prostopadle kluczyk i zalewasz to wszystko klejem na gorąco lub owijasz izolacją. Taki "komplecik " wrzucasz gdzieś w obudowę kolumny kierownicy i bujasz się furą jak murzyn z kilogramem haszu po Bronxie. :D Robiłem to wiele razy, najtańszy sposób "pozbycia" się immo.
Jeśli przedtem (przed awarią) autko pomykało i wszystko grało to wygląda że pompa wody stanęła.(wyskoczyły łopatki,lub coś innego). Lub uszczelka głowicy.(ale żeby tak nagle ?) Masz całkowity brak obiegu. Lepiej nie nagrzewaj go już do 130 stopni. Wiem że to Audi,ale i on ma swoje granice wytrzymałości. Nie piszesz w jakich okolicznościach nastąpiła...
Witam. Ojciec ma problem ze swym Vw. Gdy zimny odpala bez problemu, ale gdyby go zgasił jeszcze nie zagrzany to już nie odpala. Mówi, że czasem tak ale tak jakby nie na wszystkie cylindry. Takie jest wrażenie jakby go zalewało. Świece nowe kable nowe kopułka i palec nowa. Co sprawdzić i jak? Z góry dziękuję.
Albo uwalony czujnik temperatury i go zalewa, czy tak tylko na ciepłym czy na zimnym tez. Czy stało sie to nagle czy stopniowo czy po wymianie czegoś? Proponuję sprawdzić szczelnośc dolotu.
grala rozumiem ze jak mi sie to przydarzy to mam odpiąć, podłączyć spowrotem aku i spróbować wtedy tak? Odczekać 10 min żeby się ECM zresetowało A po co, skoro jeśli to 2E to ECM resetuje się po każdym wyłączeniu zapłonu? Proszę ustalić, czy jest iskra, jak nie chce zapalić. A potem kolejno do sprawdzenia - czujnik Halla w aparacie, złącze wiązki po...
aa co ma czujnik temeratury do tego bo właśnie coś mi ten czujnik szwankuje raz pokazuje temperature a raz nie Dodano po 2 A co do świeć gazownik mi powiedział że zalewa mi je olejem i że trzeba wymienić uszczelkę pod pokrywo oraz świece to może być to?
Zmierz ciśnienie paliwa, oprócz tego obstawiam: wtryskiwacz, sterownik. Sprawdź także podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa, ciśnienie może być za wysokie - też będą hece. Jeśli potrafisz to napisz czy silnik jest zalewany paliwem czy też mu go brakuje. No i na koniec mojej podpowiedzi sprawdź czy działa (jest szczelny) zawór gazu. Pzdr.
Silnik ze wtryskiem wielopunktowym. Problem powstał po remoncie głowicy. Iskra jest... Na początku przewód podłączony był bezpośrednio do listwy ale tyle paliwa dawało ze zalewało od razu cylinder. Po zamianie przewodów zasilający z powrotnym silnik jako tako na wolnych chodził ale trzeba było nakręcić się rozrusznikiem.
tamtej skrzyni już nie chce reanimować bo jak teraz spuściłem olej (zalewałem nowy) to były w nim opiłki. Dlatego chcę ją wymienić, tylko chciał bym wiedzieć jakie skrzynie podejdą do tego passka. Za pomoc z góry dziękuje.
Kompresję zmierzę. Czy mogę wykluczyć problem z cewką czy inną elektryką na tym etapie diagnozy? Wydaje mi się że świeca zalewana powinna chyba i tak mimo wszystko dawać iskrę i mieszanka powinna wybuchać patrząc czasem na stare śmierdzące i dymiące na niebiesko samochody jeżdża normalnie bez szarpania a mają silniki do remontu.
Witam mam taki problem z moim passatem. Otóż problem polega na tym że zalewa mi się na paliwie a dokładnie to tak jak go zapalam na benzynie to ma takie jakieś dziwne obroty a jak dodam gazu to tak jak by miał za dużą dawkę benzyny bo zakopci na czarno i po chwili jest dobrze aż zejdzie znowu z obrotów po chwili znów to samo dodam jeszcze ze jak jest...
Przede wszystkim napisz kolego czy takie rzeczy dzieją się i na benzynie i na gazie. Bo jeżeli tylko na gazie to masz za bogatą mieszankę, silnik jest zalewany gazem i stąd brak mocy i dużo pary wodnej A koledzy zamiast dopytać naciągają cię na koszty wymiany uszczelki pod głowicą :| Pozdrawiam
Witam. Kupiłem niedawno Passata B5 1.6 w benzynie 75kw z 2001 roku po lifcie. Zauważyłem pewien niepokojący problem. Silnik był zalany 15w40 lotosa, sprzedawca napomniał ze troszke mu żarło rak 1 litr na 10 tysięcy, to zalano mu 15w40. Po zakupie zalałem nowym olejem Shella 15w40 z wymianą filtra. Przed kupnem nie kopcił, teraz po zakupie auto kopci...
zalewa świece pilarka zalewa astra zalewa
odpowiedzieć matryca uszkodzić kabel elektryczny dobrać napięcie transformatora
schemat instalacji twingo wzmacniacze operacyjne
Jak odblokować Skype: Konto, Aplikacja, Kontakt, Sieć Straty przy przetwarzaniu 230V AC na 12V DC