Obstawiałbym sam moduł komfortu lub zamek drzwi kierowcy.
drzwi kierowcy da się otworzyć tylko za pomocą kluczyka Uszkodzony zamek.(rozbierz i napraw- w sieci znajdziesz manual do tego) ;)
Zatrzaśnij zamek drzwi.
Być może spadło zabezpieczenie, ten pierścień. Albo nie jest do końca wkręcona śruba powodująca obrót zabezpieczenia, ale wtedy nie ma szans na ruszenie klamką. Niestety, drzwi trzeba rozebrać, paskudna sprawa przez tą blachę do której mocowane są prowadnice szyb.
Silnik szyby nie wystawia napiecia.
Zamek do wymiany , podejrzewam że rygiel zamka uległ uszkodzeniu.
Witam Podobny problem mialem w A6 c4 wina lezala po stronie zamka, poprostu klamka nie zawsze sie cofala do konca, pomoglo rozebranie i przesmarowanie zamka.
Na zasilaniu siłownika musisz po prostu zamienić przewody + z -. Jeżeli wiesz gdzie jest centralka to najlepiej przy niej (a może ktoś odwrotnie włożył wtykę tego siłownika przy centralce.
Wymień zamek.
No nie, to już powinno być karalne , temat zamka w B5 poruszany wiele razy. Dla Ciebie Totalny Leniu: Zgnite połączenie kabli przy module komfortu, fabrycznie zaizolowane połączenia przewodów.
centralny zamek jest fabryczny czy uniwersalny ,sprawdż przewody które wchodzą do drzwi czy sie któryś nie przełamał ,jeżeli są dobre to raczej siłownik do wymiany chyba że lubisz majsterkować to może dasz redę go rozebrać i naprawić np przywrócić sprawność styków.
Bardzo czasta usterka w tych modelach . Ja naprawiam - często lutowanie styków pomaga, dosyć trudny dostęp ale efekt jest. Dodano po 1 Dostać sie do niego , czyszczenie , lutowanie i będzie OK
Masz problem z samymi zamkami i istalacją pod nogami kierowcy
Tak, podpinasz np vcds i patrzysz sobie w parametry.Każde drzwi i każdy microswitch tam widać.Jak jest dobrze to może moduł drzwi lub komfort siedzi.Bo żeby ktoś odwrócił bieguny aż nie chce się wierzyć.
Uszkodzony micro wyłącznik w zamku master - czyli w lewych przednich drzwiach. http://obrazki.elektroda.pl/4046526200_1...
Sprawdź kable - przelotki, switche w zamku.
tak zgadza się ale zamek trzeba wyjąc
Pokaż zdjęcie mikrostyku który kupisz w elektronicznym.
Prawdopodobnie zamarzły mechanizmy zamków. Trzeba by rozebrać tapicerki drzwi, przemyć mechanizmy usuwając stary zużyty smar i nasmarować niewielką ilością jakiegoś syntetycznego smaru trące o siebie elementy.
Witam. Ja robię te zamki dość często Golfy Passaty itp. Największa niedogodność to trzeba zdjąć tapicerkę przy zamkniętych drzwiach ,ale da się to zrobić nie pozostawiając śladów zniszczeń. Następnie biorę wiązkę kabli idącą po blasze do zamka i szukam pary która idzie do silniczka . Przecinam te kabelki aby nie uszkodzić elektroniki modułu komfortu...
z otwartymi drzwiami już sobie poradziłęm : zdjąłem plastik ochraniający zamek drzwi i z boku zamka jest mały " dinks" który poruszałem i zamek załapał !!! a już myślałem że będę musiał kupować nowe klamki. na otwarcie dzrwi od kierowcy będę musiał poczekać bo narazie nie mam możliwości wstawienia go do garażu .
Zdecydowanie jak opisał kol. uszkodzenie mechaniczne. Masz dwie możliwości, zamek (to co głęboko w drzwiach) i wkładka zamka z kluczykiem. Zanim zaczniesz demontować tapicerkę drzwi wcześniej wyjmij samą wkładkę, zobaczysz jak pracuje bębenek, czy nie złamane wiosełko. Przez otwór po wkładce można włożyć szeroki śrubokręt i nim (śrubokrętem) próbować...
Jeśli kilkukrotne naciśniecie guzika na pilocie nie otwiera wszystkich drzwi to przyczyna leży tam gdzie pisałem. Jeśli po drugim razie reszta drzwi się otwiera, trzeba zmienić parametry modułu komfortu.
Przełącznik do ryglowania drzwi działa.
witam mam podobny problem bo zaryglował mi centralny zamek prawą stronę i nie działa mi też lewa strona tylko zostało mi na szczęście drzwi kierowcy mogę odtworzyć a za kierowcą też nie dział a trzeba zamykać ręcznie mam pytanie jak się dobrać żeby odtworzyć drzwi z prawej strony jedne i drugie może ktoś miał taki problem pomocy bo nie da już się tak...
yarecky3, to coś mi się chyba udało Ci pomóc. A Ty nadal na obczyźnie?
uszkodzeniu uległy 2 tylne zamki , temat do zamknięcia
Zamek odryglowany. Całość bez uszkodzeń. Stanowcze uderzenia w zamek i w tym samym momencie wysyłanie sygnału z pilota.
Podobny przypadek mieliśmy ostatnio ma warsztacie tylko w Octavii II. Drzwi trzeba było rozebrać od środka, bo kompletnie nie było reakcji na pilota ani na kluczyk. Pomogła wymiana zamka. Wprawdzie w Octavii trochę inaczej jest niż w Passacie, ale styki w zamku mogą mieć już dość.
Jest to częsta usterka, w zamku znajduje się mikro wyłącznik tzw. masówka jest to do dostania w sklepie elektronicznym lecz z wymiana jest trochę zabawy ponieważ trzeba rozebrać tapicerkę i wymontować zamek.
Udało się zdjąć tapicerkę, podgrzałem zamek i drzwi się otworzyły, dzięki za pomoc. :)
Zamieść może jakieś zdjęcie - będzie łatwiej. Patrzę właśnie na taki zamek i nic tam nie ma takiego jak opisujesz ;) http://obrazki.elektroda.pl/9656297500_1... http://obrazki.elektroda.pl/7896279400_1...
Moduł zamka drzwi kierowcy a drugi pasażera.
Po mojemu ktoś wymienił drzwi, a nie założył starego modułu, jeżeli bedzie inny moduł w drzwiach założony to może być taki efekt. Dodano po 1 Zrob diagnostyke modułu komfortu.
rozbierz zamek i zobacz, mikrostyki są w zamku.
Jeżeli wypiela sie z klamki to obejdzie sie bez rozbierania drzwi. Jeżeli się zerwała bądź wypiela z zamka to drzwi do rozebrania. Może byc też to wina uszkodzonego zamka. Tak czy siak musisz wyciągnąć wkładkę i wtedy będziesz wiedział więcej.
Masz zgnitą wiązkę i tyle. Komfort jest na innych kablach niż zamki w drzwiach.
styk w drzwiach, albo czeste-pompa, a zwłaszcza zazieleniona kostka.
Problem został rozwiązany. Połączenie zamka z mechanizmem rygla (drut), był dogięty do blachy trzymającej szybę co utrudniało działanie centralnego zamka, Po dogięciu drutu pod odpowiednim kontem problem ustąpił.
Jeśli kluczyk nie wchodzi do zamka, lub wchodzi ale się nie przekręca, trzeba strzykawką wtrysnąć ocet, parę razy co kilka godzin. Te zamki są robione z jakiegoś stopu aluminium i jak woda wypłuka smar, bardzo szybko śniedzieją i blokują się. Siłowe próby kończą się połamaniem elementów zamka. Po otwarciu dokładnie trzeba wypłukać wnętrze drzwi. Zamek...
Bo masz uszkodzony elektrycznie sam zamek prawy przedni
Przewody sprawdź między drzwiami a słupkiem.Możliwa też usterka wewnątrz zamka ,zimny lut.
Od strony modułu leć po wiązce tam gniją masy i zasilanie. Zamek przód leci po can i steruje nim silnik szyby. Mógł pasć siłownik , wykręć wkładkę i go puknij przez otwór (od strony tylnych drzwi dojdziesz do śrubki trzymajacej).
posprawdzałem wszystkie przewody Nie wszystkie. Wiązka idąca od modułu komfortu do rozwinięcia i sploty przewodów do polutowania. ponieważ zamek "przekręcił się" i nie da się kluczykiem otwierać tych drzwi. Może tylko "płetwa się ułamała.
W niektórych autach gdy wypadnie linka z klamki tej od środka też się cuda dzieją np. Passaty.
Komfort jest w 46.Nie zalany wodą?Pod dywanem nóg kierowcy się znajduje.I pootwieraj drzwi i sprawdz czy krańcówki rabotne.Zalane zamki w drzwiach i też wyje.
Niestety ale nie masz szyny CAN w aucie i nie będzie to działać . Za dużo przerabiania Musisz wyposażyć się w starsze graty bez CAN. :cry: :cry: :cry: Albo nowy sterownik z Can i wszystkie kable od nowa ale to tytaniczne pr :cry: zesięwzięcie :cry: :cry: :cry: Dodano po 4 W nowszych modelach CAN idzie do silnika podnoszenia szyby i dopiero później na...
obejrzyj dookoła zamek i drzwi przy klamce i sam dojdziesz do tego. :D
Raczej problem w zamkach drzwi
Myślę że problem jest z mikrowyłącznikiem w zamku tych drzwi.
A ile czasu pracuje pompa po zamknieciu i otworzeniu zamka kluczem np. w drzwiach kierowcy ?
Jak nic nie połamałeś, to uruchom silnik i ogrzewanie na max. Kolega nie wspomniał dlaczego. Otóż przyczyną może być zamarznięcie zamka drzwi.
witam kupiłem passata kombi i nie mogę otworzyć drzwi od kierowcy kluczykiem choć zamki są oryginalne i nie działa krańcówka w tych drzwiach szyby się same nie domykają
Napisz prościej o co ci chodzi. (nie działa ci zamek czy sygnalizacja otwartych drzwi.
Na początku użyj funkcji "szukaj"
Uszkodzony zamek w drzwiach kierowcy.
Zamek jest elektryczny czy pneumatyczny ?
ale drzwi troche siadly Sprecyzuj swoją wypowiedź.
- czy nie muszę wpiąć się gdzieś w wiązkę od panelu w drzwiach gdzie rygluje drzwi od środka? Sterowanie zamkiem podłączasz wewnątrz drzwi kierowcy: zamykanie - czerwono/zielony - pin24 otwieranie - czerwono/niebieski - pin 4 - jak podpiąć komfort (domykanie/otwieranie szyb z pilota) Sterowanie domykaniem szyb podłączasz wewnątrz drzwi kierowcy: domykanie...
Znajduje się w drzwiach kierowcy
Który wybrać?? http://allegro.pl/zamek-drzwi-przod-lewy... http://allegro.pl/zamek-drzwi-przod-lewy... http://allegro.pl/zamek-drzwi-przod-lewy...
Zeby się coś dowiedzieć trzeba rozebrać drzwi i wyciągnąć zamek ,poszukaj na stronie forum passata na pewno znajdziesz demontaż.P
Możliwe,podobny kawałek. Może w tym miejscu gdzie jest ten rozgałęziacz,pod plastikami jest jakaś rurka. Najłatwiej to poszukać od strony drzwi gdzie idą.
zajrzyj pod dywan i poogladaj sobie modół komfortu bo pewnie zalany woda i dodatkowo przejzyj instalacje.
Moim zdaniem siedzi zamek w drzwiach kierownika ( mikrowyłącznik , luty ) lub wiązka w przelotce . Trzeba podejrzeć (46 moduł komfortu ) w blokach jaki stan drzwi , klapy i maski widzi tzn czy zamknięte czy otwarte .
a jak sprawdzic czy nie pękła rurka doprowadzająca powietrze do ryglowania zamków jeżeli nie moge w ogóle otworzyć drzwi. Albo jak w ogóle otworzyć drzwi gdy centralny nie zadziała i nie można zdjąćod środką boczku drzwi?.......
Otwieranie drzwi nie działa z pilota. Klucza w zamku przekręcić też nie mogę. Otwieranie bagażnika i zamykanie auta działa bez problemu. Napraw pilot, a w drzwiach wymień wkładkę zamka.
poprostu nie ma prądu w zadnych drzwiach ale przednie mam otwarte wiec jakos dam rade, ale pilnie musze otworzyć tylne a trzyma je zamek
Witam. Jest mnóstwo tematów o tej typowej usterce w tym modelu. Poczytaj. Przy tak starym roczniku to przewody w gumowych(drzwi-słupek) przelotkach będą pewnie w opłakanym stanie. Sprawdź.
I napraw zamek w drzwiach kierowcy.
T5, Twoja opcja jest chyba najlepsza:). Drzwi już odblokowane. Passat został odesłany do jakiegoś mechaniora akrobaty. Ja nie miałem na to czasu. Akrobata pruł tapicerkę zablokowanych drzwi. Wióry leciały :). Wymienili zamek. Coś pękło w środku. Starego zamka do sekcji nie dostałem.
Pewnie silnik szyby do wymiany.
Z zamkami coś nie tak, pouszkadzane mieszki, przelotki w drzwiach, sama mechanika zamków. Nic nie sprawdziłeś, a chcesz teraz porad od razu.
Witam.Posciagaj tapicerki na przednich drzwiach i sie przyjzyj wlacznikom ktore sa przy klamce,prawdopodobnie cos z nimi nie tak bo nie daja impulsu potrzebnego do zadzialania zamka. Pozdrawiam
na komputerze wyszło brak komunikacji drzwi po stronie kierowcy
uszkodzony mikrowyłącznik na zamku brak potwierdzenia zamknięcia drzwi
Konkretnia w g4 to może z 10 przez ostatnie lata. Doliczając passaty i inne skody to pewnie 50 miałem w łapach. Otwieranie jak wyżej z 15 razy było potrzebne. I nie pamiętam żeby zamek tak stanął jak piszesz.
Ja też tak kiedyś miałem przy omedze ale wtedy nie mogłem zgasić wogóle samochodu.
Mam podobny problem i zero odzewu na forum na FB. Passat B6 po rozbrojeniu alarmu odryglowuje wszystkie zamki oprócz drzwi kierowcy. Jak już uchylę okno i otworzę od środka, zamek działa poprawnie. Dodam, że kontrolka na drzwiach blokady świeci na pomarańczowo, po otwarciu od środka świeci na czerwono. Czy zamek do wymiany? Dodam, że jak postoi z dwa...
Witam szukam schematu elektryki do passata b6 chciał bym podłączyć diody w drzwiach ale nie wiem do której kostki najlepiej od zamka
Witam, Dziekuje za odpowiedz. Niestety od strony pasazera nie udało sie dostac do srodka, taki sam efekt wciagania jak od strony kierowcy, a z bagaznikiem sytuacja taka, ze o ile zostal on zamkniety w czsie kiedy zamek byl otwarty, kluczem niestety nie da sie tworzyc bagaznika. Do auta sie juz dostalem, odpialem pompke centralnego a jutro zdemontuje...
cześć jak masz testerek to w blokach wartości mierzonych widać wszystkie wartości: napięcie zasilanie, zamknięty otwarty, zablokowany lub nie, i oczywiście błędy. Kolega GRALA słusznie radzi - gniją kabelki na progu, czasami sam komputerek komfortu no i często padają same zamki w drzwiach.
Wystarczy sprawdzić czy masz impuls masy lub podać na czerwono-zielony zamykanie i czerwono-niebieski otwieranie, zamek powinien być zatrzaśnięty. Możesz mieć walnięty moduł przy napędzie szyby.
Nie ma takiej opcji. Albo alarm albo zamek drzwi kierowcy. Jedyna funkcja zamykania jest wtedy gdy otworzysz auto z pilota i nie otworzysz drzwi.
Identyczny objaw miałem w golfie 3,był nieszczelny przewód na łączniku drzwi-nadwozie-taka czarna guma z zielonym paskiem długości 3 cm,po wymianie pompka zaczęła pracować prawidłowo.Można by jeszcze sprawdzić krańcówkę w drzwiach-na przewodach czy odpowiednio przełącza-open/close.
Musi działać poprawnie zamek. Po zamknięciu pali się dioda w drzwiach, po otwarciu zamka (nie drzwi) pali się lampka w podsufitce?
Mikroprzełączniki w zamku gdzie lutowane były zimne luty były dobre, a łapie taki sam błąd jak w pozostałych drzwiach więc myślę że są dobre.
Właśnie enauto. Pismo obrazkowe najbardziej przemawia.
cieńki przewód niebiesko-żółty-podajże,pod plastikiem koło nóg kierowcy,lewa górna kostka dostaje raz plus raz minus - zamek kolego bez fantazjowania sterowany dwoma masami w drzwiach kierowcy zielono-czerwony zamknij[dociaganie szyb realizujesz przez wydłużenie czasu na zamknij 20-30s] i niebiesko-czerwony otwórz,jest wtedy przy zamknięciu ryglowanie...
Obawiam się, że nie będzie łatwo i jeśli nie uda się zdjąć boczka drzwi od środka, a raczej się nie uda to będziesz musiał coś poświęcić np klamkę zewnętrzna lub boczek chyba że wsuniesz coś między drzwi a słupek i odblokujesz blokadę. Ja raz musiałem poświęcić drzwi w mazdzie 6, bo nie było żadnej opcji na otwarcie, zamek się rozlecial i zablokował....
Mam ten sam problem jak otwieram to zamyka drzwi kierowcy jak zamykam to je otwiera obojętnie czy kluczem czy pilotem czy od środka ciągle to samo poradziles sobie z tym ? Wymieniłem zamek nawet w module komfortu wlutowalem nowy przerywacz bo czasem świecił się kierunek i pisali żeby wymienić ale z tym zamkiem szlak mnie już trafia ktoś mówił mi że...
Tak, chodzi o tą śrubę torx do której masz dostęp po otwarciu drzwi, blisko ich krawędzi, wyciągasz plastikową zaślepkę koło klamki (w drzwiach kierowcy jest w niej zamek). Tam jest króciutka linka łącząca klamkę z zamkiem drzwi, nie może być napięta, bo blokuje zamek
Zamek drzwi kierowcy do sprawdzenia.
Problem w tych zamkach polega nie na tym, że psuje się micro-switch, który można bez problemu wymienić. W plastikowej powłoce rygla zamka wyciera się rowek w miejscu styku z trzpieniem switcha, przez co ten przestaje reagować na otwarcie drzwi. Chcąc to naprawić trzeba by dysponować takim samym tworzywem sztucznym jakie jest fabrycznie na ryglu i próbować...
ja miałem taki sam objaw problem tkwił w zimnych lutach tych mikroprzełączników w przednich drzwiach więc proponuję sprawdzić również przednie drzwi
Do rozebrania zamek drzwi i sprawdzenie działania mechanizmu oraz mikrostyków.
Zamykanie oraz otwieranie z pilota oraz kluczyka wkładanego w zamek od drzwi działa poprawnie. Zamek zostaje "zamknięty" mechanicznie kluczem i wszystkie mikroswitche wewnątrz zamka otrzymują prawidłową informację. Zamykają się zamki, po czym lewa strona się ponownie otwiera (przód i tył) Podłącz diagnoskop i podglądnij parametry c.z. czy wszystkie...
Prawy zamek strona pasazera lub zaśniedziałe styki od tych że drzwi na słupku
Mikrostyki
Witam, taka mała teoria, może wada konstrukcji lub uszkodzona uszczelka i woda z szyby kapie na jakąś wtyczkę lub silniczek 🤔. Nie ma w tych drzwiach uchwytu do blokowania i odblokowywania zamka 🤔.
zamek drzwi passat zamek tylnych drzwi passat passat naprawa zamek drzwi
pralka polar filtr pompy pilot zmiennym kodem sharp migające podświetlenie
Regulowany ogranicznik prądu 50V 30A - projekt i komponenty Cisco Mediabox - legalne alternatywy i ryzyka