jeżeli tylko krańcówka to można wymienić , ale czy warto się bawić ?
Witam bmw 550 to co opisujesz jako funkcja to jest uszkodzenie krańcówek w zamkach . Dokładnie to zimne luty na płytkach montażowych krańcówki . Pzdr
Nie napisałeś czy kluczyk się obraca o 90* w lewo i prawo wraz z wkładką czy też obraca się wraz z nią o 360* oraz czy na przekręcenie kluczyka reaguje rygiel zamka w drzwiach - tutaj usterka będzie mechaniczna a w przypadku braku domykania szyb to już usterka elektryczna.
Witam jakie kolory kabli wychodzą z modułu domykania szyb ,krańcówek i centralnego zamka . ?
Musisz wciągnąć cały zamek na zewnątrz i ta krańcówka o której mowa jest przy montowana na dwóch przewodach do całości zamka
Komfort jest w 46.Nie zalany wodą?Pod dywanem nóg kierowcy się znajduje.I pootwieraj drzwi i sprawdz czy krańcówki rabotne.Zalane zamki w drzwiach i też wyje.
Identyczny objaw miałem w golfie 3,był nieszczelny przewód na łączniku drzwi-nadwozie-taka czarna guma z zielonym paskiem długości 3 cm,po wymianie pompka zaczęła pracować prawidłowo.Można by jeszcze sprawdzić krańcówkę w drzwiach-na przewodach czy odpowiednio przełącza-open/close.
Jak się więc domyślam krańcówka jest źródłem problemu, zgadza się, czy też nie mam racji? Niekoniecznie, sprawdzaj krańcówkę zamykając zamek śrubokrętem. Prawdopodobnie jest wytarty element w zamku odpowiedzialny za naciśnięcie krańcówki. Możesz też włączyć zapłon i naciskać krańcówkę obserwując zachowanie lampki w środku.(przy włączonym zapłonie ma...
a to się zgadza ,poprostu nie zrozumiałem Cie ,SORRY!! bo ja szukałem takiego kabelka który w chwili otwarcia da impuls i w chwili zamkięcia odłaćzy go ,a światełko ma zwłokę i reaguje już w chwili wyzwolenia centralnego zamka ,mimo ,że drzwi są jeszcze zamknięte jedyne wyjście poprowadzić kabelek od krańcówki zamka (niebieski)
Sprawdz krańcówki w zamkach, mogą nie łączyć
Problem w tych zamkach polega nie na tym, że psuje się micro-switch, który można bez problemu wymienić. W plastikowej powłoce rygla zamka wyciera się rowek w miejscu styku z trzpieniem switcha, przez co ten przestaje reagować na otwarcie drzwi. Chcąc to naprawić trzeba by dysponować takim samym tworzywem sztucznym jakie jest fabrycznie na ryglu i próbować...
Wystarczy że silniczek leży lub jakaś krańcówka i możesz sobie podawać napięcie jakie chcesz.
+ z komfortu, masa z krańcówki zamka klapy. Kolor kabla masz przy oprawce żarówki, taki sam leci lewym progiem do samego komfortu. Najpierw sprawdź czego brakuje przy żarówce, potem kop w aucie.
Może być jeden dwustykowy (tak jak np. w golfie 3 w drzwiach kierowcy). Ostatnio w New Beetle reperowałem zamek tylnej klapy i był właśnie taki włącznik (3 przewody).
Masa podawana jest z krańcówki zamka klapy, po jej otwarciu. Jak jej nie ma to znaczy, że........- czytaj wyżej
Wyciągnij pompkę centralnego i umyj płytkę. W golfie pomogło. Sprawdz krańcówki w zamkach drzwi i klapy tylnej.
Witam. Trzeba wyjąć zamek, rozebrać go i wymienić krańcówkę. Czyszczenie raczej nic nie da.
Zamki często padają a dokładniej krańcówki w nich sa zamienniki na allegro chyba po 80zł , czasem też pada moduł komfortu.
Pytanie, czy działa krańcówka zamka, lampka oświetlenia wnętrza zapala się po otwarciu drzwi i gaśnie po zamknięciu?
Chodzi mi o mikrostyk w drzwiach. Czy jest mozliwosc podania zasilania na ktorys przewod aby sprawdzic czy mikrostyk dziala?? W zamkach drzwi są trzy mikrostyki i żaden z nich nie dostaje zasilania, podają sygnały masowe do modułu sterującego przy silniku szyby. Krańcówki w drzwiach możesz sprawdzić VAGiem. Piszesz, że szyby działają z panelu w drzwiach...
Zobacz złącze 3 pin w zamku od krańcówki, lubi zgnić, kabelki do klapy lubią się przełamać, moduł komfortu lubi zgnić pod nogami kierowcy w podłodze, lub jak pisze kolega sigwa18 krańcówka zamka klapy bagażnika, w samym zamku.
Niekoniecznie, jak krańcówka nie zapoda że klapa jest zamknięta to zamek nie spracuje, a pewnie z nią coś jest, bo pisze, że nie zaświeca się światło w bagażniku.
ta krańcówka to jest mikrostyk zintegrowny z mechanizmem zamka. Fabrycznie nie jest to częśąć wymienna - z powodu tego switcha trzeba wymienić cały zamek(tak robia w serwisie) ale można się z tym pobawić - rozebrać i przeczyścić i na pewno pomoże!
To tak, podłącz zamek i śrubokrętem wciskaj krańcówkę. Opisz reakcję auta. Tam była jeszcze jedna usterka. Przy sprawnym mikrowłączniku też potrafiło nie działać :)
Mam problem z podłączeniem centralnego zamka do alarmu nie mogę zlokalizować gdzie go podpiąć, może ktoś wie jakie kolory kabli idą do krańcówki w zamku, żeby podłączyć do alarmu.
Prawdopodobnie masz nieszczelnosc w układzie zamka centralnego . dlatego pompka chodziła cały czas i się spaliła. krańcówki masz w samych mieszkach w zamku centralnym, jesli nie osiągną danej pozycji pompka bedzie pompowała około 2 min.
Delikatnie mówiąc tak. Ot taki gadżet nie spełniający absolutnie swojej funkcji. Jesli masz pilota w kluczyku polecam złożyć SEO PERFECT. O ile masz 100% sprawny centralny zamek (siłowniki i krańcówki w zamkach, a jak wiadomo nie do końca jest to oczywiste w tym modelu) alarmik działa świetnie.
Krańcówka maski w porządku? Przewód brązowo-czerwony. Z tego co pamiętam, to brak sygnalizacji występuje przy otwartych drzwiach-klapie.
kabelki w które podłaczasz alarm to nie te same co zamykanie klawiszem, prawdopodobnie robisz to na otwartch drzwiach !!!!!-a z klucza na zamkniętych -zawsze imituj zamknięcie bo krańcówki w zamkach - to też nasuwa rozwiązanie tematu z tylnymi drzwiami Pozdrawiam
mukade nie za szybki jesteś? Wszystko takie proste? A jak koleś ma np Passata B5 i nie ma krańcówek w drzwiach tylko z zamka idzie informacja do komputera że drzwi są otwarte to jak to podłączysz? Jak według twojego opisu to komputer jest do wymiany bo minus weźmiesz z wejścia komputera a ono nie zniesie takiego obciążenia jak neonówka. Takie rady są...
Witam.Problem rozwiązany.Po kontakcie z przedstawicielem tej firmy dostałem taką odpowiedź: Jeżeli ma Pan sterownie minusem to proszę połączyć przewód niebieski z bocznego złącza (krańcówka drzwi) z przewodem od otwierania, powinno pomóc. No i pomogło!!! I może jeszcze komuś pomoże!!!
w golfie 4 montowałem exusy i było elegancko myslalem ze passacie bedzie to samo ale sie przleiczyłem A czym się różni sterowanie zamka centralnego i sygnał komfortu w Golfie4 od Passata B5? Oświeć mnie, bo ja nie zauważyłem żadnej różnicy.
...podłączone. Gdyby kogoś interesowało to w kostce do zespołu lampek w podsufitce idzie jeden z kabli o kolorze czerwonym z fioletowym paskiem i na nim pojawia sie masa po otwarciu zamka i drzwi. Wiązka ta idzie po przednim lewym słupku. Temat zamykam.
witam kolege... norbert nie masz możliwości podpięcia go pod komputer (VAG-COM) -zdiagnozował byś sobie centralny zamek i wyszło by ci co jest halo z tymi dzrzwiami. Według mnie krańcówki nie będą przyczyną. Nie raz w pasacie widziałem padnięte krańcówki w drzwiach a centralny hulał bez problemów. Spróbuj zapuścić zamki jakimś kontaktronem może tylko...
c-zamek tak działa że zawsze wszystkie drzwi otwiera i zamyka jednocześnie, krańcówka nie ma tu nic do rzeczy.sprawdź jeszcze to połączenie jakie wykonałeś cy napewno podpiołeś do przewodów sterujących.
Jutro postaram się dobrać do modułu komfortu i sprawdzić przewody oraz zawilgocenie. Dodatkowo zauważyłem że niedziała prawa tylna lampka oświetlenia kabiny oraz lewa tylna krańcówka w drzwiach. Czy to również jest związane z modułem komfortu ?
W tym aucie, jeśli chodzi o opisywane przez ciebie objawy, są dwa bolące miejsca. Topiący się sterownik pod dywanikiem kierowcy i krańcówka w kasecie zamka. O ile do tego pierwszego dostać się jest jeszcze prosto, to aby dostać się do zamka, trzeba wymontować szybę i sporo sie napocić. Usterka banalna - microswitch ale dokopać się do niego, to długa...
Jeśli kable miedzy drzwiami a kabina są całe to problem leży w zamku. Krańcówka od zamkniętych drzwi w zamku pewnie starta do zera a na pinach wtyczki zamka zimne luty. Tu masz link krok po kroku. W passacie b5,golfie 4,polo 4 i borze jest to samo. [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph...
Witam . W jaki sposób sprawdziłeś krańcówkę?.Jeżeli wymieniłeś zamek na używany,to problemem mogą być zimne luty pod pinami w zamku.Jest to dość częsta przypadłość tych zamków.Należy rozebrać zamek i zobaczyć płytkę od strony mocowania pinów.
Najpierw sprawdź, co "mówi" pamięć ingerencji? 1 X - czujnik wstrząsowy lub inny opcjonalny 2 X - wielokrotnie czujnik wstrząsowy lub inny opcjonalny 3 X - otwarcie drzwi, bagażnika, maski silnika lub wielokrotnie czujnik wstrząsowy lub inny opcjonalny. Włącz alarm z użyciem funkcji : “BYPASS DOOR” - naciśnij i przytrzymaj ok. 4 sek. przycisk...
samochód passat b5'97 1.9tdi pierwszy model-zielone zegary,problem polega na tym,że samochód z wkładki i z klawisza wewnętrznego zamyka tylko prawe przednie i tylne drzwi,natomiast przy szybkim cyklu zamknij-otwórz-zamknij zamknie już całość[i z wkładki i z klawisza],szyby chodzą,komfort działa,może ma to związek-padnięte są obie krańcówki w zamkach...
No może być tam wiele czynników, na przykład uszkodzona krańcówka (mikrostyk) zamka ten który wykrywa otwarcie drzwi. Dalej to zimne luty na płytce drukowanej w zamku, lub przełamane przewody w gumowej przelotce między karoserią a drzwiami.
Pokaż zdjęcie mikrostyku który kupisz w elektronicznym. Wklep sobie w google burgess vw, bo taka krańcówka jest w oryginalnym zamku, oryginały są dostępne bez problemu w cenie około 10zł. Jakość zamienników można ocenić choćby po tych postach: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=1... A na tym chyba można zakończyć temat, lepiej posłuchać...
Metoda się sprawdza gdy któraś z krańcówek nie łączy, no i trzeba się uzbroić w cierpliwość. Ja zawsze to robię w dwie osoby. Jeżeli masz zdjęty boczek drzwi (w co wątpię) to możesz uderzać w zamek np młoteczkiem.
Jeżeli z jednych drzwi dostaje komendę zamknij(od kierowcy),a drzwi pasażera stale dają komendę otwórz-bo krańcówka jest ciągle w tej pozycji to stąd te objawy.Jeżeli zamek bagażnika też jest uprzywilejowany(tak jak w audi-a vw jest b.podobny)to też trzeba sprawdzić czy nie fiksuje,wystarczy miernik lub dioda led.
Witam Panowie nabawiłem się problemu a mianowicie w autku Passat 2003r kasowałem błędy związane z centralnym zamkiem padły krańcówki zamki powymieniane ale błędy pozostały. Tak więc po kasowaniu pozostawał błąd 1131 - Wysterowanie kierunkowskazów no więc po wejściu w adaptację zostały ustawione kanały 08 i 09 oraz kanał 07 aby sygnał był podczas otwarcia...
Mam pytanie czy zapiszą się błędy w module komfortu w tym aucie jeśli są przerwy na płytce z mikroswitchami w zamkach centralnych, w aucie co chwila wyje alarm, zrobiłem już jeden zamek kierowcy przerwy na mikroswitchu od otwierania drzwi, po otwarciu dzrwi kierowcy nie załączało się światło wkabinie. W alarmie odłączyłem już centralkę ultradźwięków...
ostatnio zakladalem i od razu ci powiem zebys nie podlaczal sie pod lampke tylko ciagnal przewody od kazdej krancowki bo sie zdziwisz jak facet wroci po jednym dniu , lepiej stosowac inwertery tez zakladalem przekazniki ale jak jest wolnogasnaca lampka to przekaznik bzyczy i klienci bali sie ze sie cos iskrzy pod deska po cholerę ciagnąć kolejne krańcówki...
Ja kiedyś robiłem to w passacie b5, w passacie trzeba wyjąć szybę, odkręcić blachę alu, wymontować kasetę zamka, roznitować ją, ja akurat nie wymieniałem switcha tylko prysnąłem go kontaktem i po 10min płukanką do kontaktu. U mnie to zadziałało. A co do switcha to jest nie typowy tzn. w Gdańsku w sklepach elektronicznych nie dostałem (nawet nie widziałem...
Z klienta trzeba wszystko ciągnąć na siłę. Był tam automat, ale się sypnął i wsadzili ręczną. Zapomniał to powiedzieć. Był to też anglik, ale przerobili. To też uznał za mało istotny szczegół. Są jeszcze błędy zamka (01362, 00953 i 00947), mimo, że w klapie wszystko gra. Poza tym moduł komfortu ciągle widzi otwarte drzwi kierowcy mimo, że krańcówka...
Kolego chyba krańcówki się posypały. Nie zawsze zamyka bo nie dostaje impulsu do zamknięcia. Spróbuj wpiąć się w w przewody i za symulować mu zamknięcie. Tylko przesuń zaczep w zamku drzwi przednich żebyś nie narobił większego spustoszenia.
może świruje krańcówka w zamku te krańcówki to plaga w tych nowszych vw
Tak jak kolega pisze VAG bloki pomiarowe i pokaże które drzwi ale pewnie kierowcy. Krańcówka odpowiedzialna za sygnał jest w zamku. Choć sprawdziłbym jeszcze kable w przelotce do drzwi (pękają i lubią zwierać). Tu masz pokazane jak się dostać do zamka [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph... demontażu
Szukam pomocy jak otworzyć bez zniszczenia tylne drzwi w Toledo II '99 Nie mam pewności czy to usterka mechaniczna zamka, czy elektryczna styków w zamku? Na forum wiele dowiedziałem się o demontażu drzwi i budowie zamków Golf, Passat, Toledo, ale jak otworzyć drzwi bez usługi fachowców? (Podkreślam fachowców, nie w serwisie) Auto jest z fabrycznym centralnym...
tylko ze na jednym jest symbol oświetlenia wnętrza i zamka centralnego. poza tym sprawdziłem wszystkie bezpieczniki w tej skrzynce i wszystkie są sprawne....... może jest jakieś zabezpieczenie na zerze. PS jedno jeszcze mnie zastanawia ta żarówka co zrobiła zwarcie nie posiadała wogole napięcia bo krańcówką od tych drzwi nie działała. to dlaczego zrobiła...
a ja sądzę,że kończy Ci się krańcówka w drzwiach zamka,niestety jest wbudowana w kasetę,miałem taki problem w Golfach 4,Octawii. Zasada jest prosta,moduł widzi otwarte drzwi więc nie zamyka tych drzwi,czasami mikro przełącznik w kasecie zadziała prawidłowo,więc drzwi się zamkną,oczywiście może być uszkodzony siłownik,proponuję podjechaćdo kogoś kto...
krańcówki drzwi brązowo-biały w boczku,bagażnik podpinasz pod oryginalną lampkę chyba brązowo-czerwony,zamek centralny dwa plusy szary zamknij ,zielony otwórz,domykanie szyb -wydłużasz czas na zamknij,kierunki czarno-biały i czarno zielony np.przy bezpiecznikach,możesz odciąć czarnego plusa po stacyjce.
ostatnie ogniwo to sterownik silnika. Sterownik silnika nie ma nic do tej kontrolki, czujnik poziomu/jakości/temperatury oleju jest podłączony bezpośrednio do zestawu wskaźników i tam należy szukać ew. błędów z nim związanych. Ponadto jak nie działa krańcówka maski w jej zamku, to kontrolka nie zgaśnie
Przyczyna tkwi w wyłączniku krańcowym drzwi kierowcy. wyłącznik ten jest zamontowany w zamku (przypięty do zamka metalową spinką). Od modułu w drzwiach idzie 8 przewodów przy czm 2 odchodzą do diody a 6 idzie do siłownika- dwa przewody silniczek, jeden zamykanie, jeden otwieranie, jeden wyłącznik krańcowy i jeden wspólna masa. Te 6 przewodów wchodzi...
Mam pytanie ,pewnie było to już omawiane ale nie mogę znaleźć odpowiedz na mój problem,otóż najpierw podczas otwierania tylnych drzwi nie zapalało się oświetlenie wnętrza a teraz przy drugich drzwiach, pomierzyłem miernikiem przejście z krańcówek przy wtyczkach w słupkach i przejście jest i w jednych i w drugich drzwiach,podczas otwarcia drzwi styki...
do stacyjki nie masz sie co dostawac,tam nic nie ma,ida od niej krociutkie przewody do sterownika kolumny kierowniczej,dalej po canie,wszystko (oprocz krancowki) masz w tym zlaczu co pisze norbert,mozna odcinac cienki czarny,samochod wtedy jest martwy,brak bledow,krancowka bezposrednio w drzwiach od zamka,koloru nie znam
"niebiesko biały nie podłączasz bo to do innych aut ze sterowaniem plusem na krańcówkach" a u mnie jest sterowanie plusem mimo to nie dotyczy mnie? a czy china czy nie co teraz jest nie chińskie nawet USA jest w kieszenie chin haha a odpalanie z pilota jak widać znasz się na temacie to nie odpowiem haha pozdrawiam i dzięki za odpowiedz ps "podłączenia...
Witam Sprawdź czy nie masz pękniętej łopatki z wkładki do zamków L i P jeśli występuje. Może być tak, że wkładka jest w odpowiednim miejscu do wyjęcia klucza a łopatka wewnątrz oddziałuje na krańcówkę w zamku. Pozdr
Witam Auto jak w temacie passat z niebieskimi zegarami i dwoma szybami elektrycznymi przód, nie działają drzwi przednie lewe i prawe. Wiem że postów tego typu jest full ale podpowiedzi na mój przypadek w nich nie znalazłem. Drzwi przednie martwe jak zakluczę lewymi albo prawymi to tyły się zamkną i otworzą ale siłowniki w przodach martwe, ani nie drgną,...
krańcówka-switch w zamku do wymiany,normalna usterka w vw,poszukaj na forum,temat opisywany,nie ma sensu pisać jeszcze raz.
Odświeżam,problem z dużym fizem czyli odwrotna prezentacja otwartych drzwi siedzi w komforcie,niestety nie da się go przekodować zeby wskazywał poprawnie,trzeba wymienić moduł komfortu dopisać piloty i po kłopocie.Dlaczego tak się dzieje? To bardzo proste,sygnał do licznika idzie po canie,silnik kierowcy z którego idzie sygnał ląduje po stronie kierowcy...
Posłuchajcie koledzy! Jeśli chodzi o UNIWERSALNE z.c. - rozmawiacie o prehistorii. Nie stosuje się obecnie w TYPOWYCH siłownikach żadnych diod - a NIETYPOWE są robione na wymiar, na zamówienie do odpowiedniego modelu pojazdu. Technika posunęła się już tak daleko, że np. w Golfie IV, Passacie (od 96) siłownik oraz WIELE mikroprzełączniczków (a zapewne...
Tak więc jestem już jakiś czas po naprawie uszczelki panelu. A po co to zdzierać , i kleić na jakieś wynalazki? Załóżcie na tą samą, nic nie zrywając. Nic nie szumi, nic nie hałasuje. Do T5: z wielką chęcią wykorzystałbym starą uszczelkę, niestety ze starości wykruszyła sie w dolnej części drzwi, więc musiałem poszukać innego rozwiązania. BTW Oryginalna...
pierwsze co powinienes zrobić to diagnostyka ............prawdopodobnie krańcówka w zamku kierowcy,albo moduł komfortu pływa ....... pozdro rox..........
Uszkodzi się miernik to kupie nowy. Tak wiem że trzeba uważać podczas pomiaru by prąd nie przekroczył tych 200mA, dlatego też użyłem najpierw zakresu 10A a potem dołożyłem przewód by nie przerwać obwodu, radio całkiem wypięte było. Z radiem pobór nic się nie zmienił. Ważne że jest dobry pobór prądu, nie ma sensu dalej ciągnąć tematu. EDIT: A jednak...
Masz problem z zewnętrznym mikrostykiem zamka drzwi kierowcy tzw. "krańcówką" - znajduje się na ostatniej fotce w tym temacie : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... na ww. fotce widać pomiędzy tym mikrostykiem a mimośrodem nim sterującym zaznaczony na kolor żółty profil sprężystej blaszki, którą trzeba włożyć pomiędzy mikrostyk a mimośród...
coś słabo przeglądasz forum,chyba,że łatwiej pytać niż szukać np: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic43... ; http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic56... ; http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic44... A pompę zostaw w spokoju puki jeszcze działa ,te przewody możesz podłapać w kostkach przy ich wejściu do kabiny na lewym boczku,jest...
Moim zdaniem uszkodziły się w zamku krańcówki. Krańcówka odpowiedzialna za informacje o zamknięciu zamków jest uszkodzona i sterownik odbija siłownik.
Były dwa błędy w instalacji tylnych drzwi. Ponaprawiałem to i zauważyłem nową zależność. Gdy system jest w pozycji zamkniętej, po chwili gdy wykryje niedomknięte któreś drzwi przez krańcówki w siłownikach domyka puki nie wykryje domknięcia. Po takiej akcji samochód muszę otworzyć kluczykiem cztery razy, nie dwa jak poprzednio. Gdy nie odbywa się dodatkowe...
przecież w passacie krańcówka jest w zamku,więc praktycznie nie ma mowy o kącie otwarcia drzwi,a czasem drgania są większe przy prękości 5km/h na dziurach niż przy 135km/h na równej drodze. Dodano po 6 faktycznym wytłumaczeniem może być to,że w passacie pod maską jest fabryczna krańcówka{brązowo-czerwony przewód},która przy większej prędkości może na...
Witam Posiadam Passat B5 Kombi 97r z modułem komfortu na dwie wtyczki, 4 szyby w elektryce, climatronic... Kiedyś wszystko działało poprawnie. Przestały działać następujące rzeczy: alarm, szyby wszystkie, oświetlenie wnętrza, buzer zostawionych świateł, klapa tył) Wykonałem: - sprawdzenie wiązek wraz z lutowaniem i nową izolacją(były śladowe ilości...
Wiem, wiem jest dużo podobnych tematów ale odpowiedzi nie znalazłem więc proszę o przeczytanie do końca a nie wyrzucanie tematu do kosza. Więc tak zamykam samochód i alarm wyje od razu ale gdy samochód postoi jakiś czas to zamknie się i nie wyje wcale, nawet przez całą noc, ale zaraz po zgaszeniu samochodu i podczas zamykania wyje, kiedyś pomogło ponowne...
Brak kontaktu w wiązce drzwi, sprawdź zasilanie lampki na kablu czerwono/czarnym albo masę brązowo/czarną podawaną przez krańcówkę w zamku drzwi. Po otwarciu tych drzwi światło w podsufitce zapala się?
Z całą pewnością nie ma potrzeby montowania krańcówek. Trzeba podłączyć się przez diody (paskiem do zamka) do wiązek elektrycznych od zamków (zdjąć tapicerki). Tak jest z passatach B-5, golfach IV itp.
A krańcówka świeci albo wnętrze? czy raz świeci raz nie? zdaje się to będą mikrostyki. Typowa bolączka Passatów B5 i Golfów IV - nie działa oświetlenie w środku i na drzwiach bocznych a po włączeniu świateł np. drogowych brzęczyk działa przy otwartych drzwiach - tzn. że uszkodzona jest DIODA - nie działa oświetlenie w środku i na drzwiach bocznych,...
Do sprawdzenia zamek a właściwie krańcówka w zamku. Dość częstą przyczyną problemów z zamykaniem, oświetleniem wewnętrznym, szybami i alarmem są krańcówki w zamkach. Konstruktorzy w tym przypadku nie popisali się za bardzo. Jeśli nie to, to podpiąć pod tester diagnostyczny i sprawdzić kodowanie modułu komfortu. [url=http://www.forum.vw-passat.pl/?sid=...
Powodów takiego zachowania alarmu może być co najmniej kilka, zostawił bym jeszcze moduł komfortu w spokoju, a radził bym się zająć na razie alarmem. Komfort znajduje się pod nogami, syrena o ile alarm jest fabryczny najprawdopodobniej w nadkolu tylnego błotnika. Musi kolega oszacować czy alarm jest oryginalny czyt. fabryczny czy został już domontowany...
Mam tylko schemat z tylu schematu nic nie ma o samoczynnych opuszczaniach się szyb po nacisnieciu przycisku raz. A moze to zamek dawać w d..e? Np ten mirkostyk rozsypany albo krancowka ? Dopiero w poniedziałek moge tam dzwonic
Powodów może być wiele i mogą się kumulować. Podobne tematy były poruszane wiele razy na forum. Z możliwych przyczyn mogą występować: przełamane przewody w gumowych przelotkacz dzwi, uszkodzone mikrostyki(krańcówki) zamków, tzw. zimne luty na płytkach PCB zamków, uszkodzone silniczki zamków czy zaśniedziałe połączenia. Trzeba po kolei diagnozować i...
Witam Moze ktos z kolegów wie jak podlaczyc sterowanie centralnym zamkiem w pasacie koniec 97r przejsciówka i gdzie jest krancówka drzwi ( jak sie nie myle to chyba w zamku) Za pomoc z góry bardzo dziekuje pozd. Piotr
Dzięki za szybką odpowiedz.Dziwne że precyzyjni Niemcy nic nie piszą o tym w orginalnej instrukcji obsługi.Przyznam się że były dłuższe okresy kiedy nie zaglądałem pod maskę i takiej sygnalizacji nie było.Sprawdzę również czy jest krańcówka w zamku która sygnalizuje jej otwarcie.Jeśli by była (a nie ma alarmu) twoja sugestia byłaby uzasadniona.Acha...
krańcówka zamek krańcówka zamek renault passat krańcówka alarm
pompa przyspieszacz bosch kodowanie pilota pilota kondensator zasilaczu anteny
zapalniczka plazmowa zapalniczka plazmowa
Wartości przepływomierza w silniku 2.0 TDI CR Moment dokręcania głowicy Kia Picanto II 1.0 G3LA