jeżeli tylko krańcówka to można wymienić , ale czy warto się bawić ?
Jak się więc domyślam krańcówka jest źródłem problemu, zgadza się, czy też nie mam racji? Niekoniecznie, sprawdzaj krańcówkę zamykając zamek śrubokrętem. Prawdopodobnie jest wytarty element w zamku odpowiedzialny za naciśnięcie krańcówki. Możesz też włączyć zapłon i naciskać krańcówkę obserwując zachowanie lampki w środku.(przy włączonym zapłonie ma...
Nie napisałeś czy kluczyk się obraca o 90* w lewo i prawo wraz z wkładką czy też obraca się wraz z nią o 360* oraz czy na przekręcenie kluczyka reaguje rygiel zamka w drzwiach - tutaj usterka będzie mechaniczna a w przypadku braku domykania szyb to już usterka elektryczna.
Musisz wciągnąć cały zamek na zewnątrz i ta krańcówka o której mowa jest przy montowana na dwóch przewodach do całości zamka
Wystarczy że silniczek leży lub jakaś krańcówka i możesz sobie podawać napięcie jakie chcesz.
Niekoniecznie, jak krańcówka nie zapoda że klapa jest zamknięta to zamek nie spracuje, a pewnie z nią coś jest, bo pisze, że nie zaświeca się światło w bagażniku.
Może być jeden dwustykowy (tak jak np. w golfie 3 w drzwiach kierowcy). Ostatnio w New Beetle reperowałem zamek tylnej klapy i był właśnie taki włącznik (3 przewody).
Pokaż zdjęcie mikrostyku który kupisz w elektronicznym. Wklep sobie w google burgess vw, bo taka krańcówka jest w oryginalnym zamku, oryginały są dostępne bez problemu w cenie około 10zł. Jakość zamienników można ocenić choćby po tych postach: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=1... A na tym chyba można zakończyć temat, lepiej posłuchać...
W tym aucie, jeśli chodzi o opisywane przez ciebie objawy, są dwa bolące miejsca. Topiący się sterownik pod dywanikiem kierowcy i krańcówka w kasecie zamka. O ile do tego pierwszego dostać się jest jeszcze prosto, to aby dostać się do zamka, trzeba wymontować szybę i sporo sie napocić. Usterka banalna - microswitch ale dokopać się do niego, to długa...
Jeżeli z jednych drzwi dostaje komendę zamknij(od kierowcy),a drzwi pasażera stale dają komendę otwórz-bo krańcówka jest ciągle w tej pozycji to stąd te objawy.Jeżeli zamek bagażnika też jest uprzywilejowany(tak jak w audi-a vw jest b.podobny)to też trzeba sprawdzić czy nie fiksuje,wystarczy miernik lub dioda led.
Witam bmw 550 to co opisujesz jako funkcja to jest uszkodzenie krańcówek w zamkach . Dokładnie to zimne luty na płytkach montażowych krańcówki . Pzdr
ostatnie ogniwo to sterownik silnika. Sterownik silnika nie ma nic do tej kontrolki, czujnik poziomu/jakości/temperatury oleju jest podłączony bezpośrednio do zestawu wskaźników i tam należy szukać ew. błędów z nim związanych. Ponadto jak nie działa krańcówka maski w jej zamku, to kontrolka nie zgaśnie
krańcówka-switch w zamku do wymiany,normalna usterka w vw,poszukaj na forum,temat opisywany,nie ma sensu pisać jeszcze raz.
Komfort jest w 46.Nie zalany wodą?Pod dywanem nóg kierowcy się znajduje.I pootwieraj drzwi i sprawdz czy krańcówki rabotne.Zalane zamki w drzwiach i też wyje.
do stacyjki nie masz sie co dostawac,tam nic nie ma,ida od niej krociutkie przewody do sterownika kolumny kierowniczej,dalej po canie,wszystko (oprocz krancowki) masz w tym zlaczu co pisze norbert,mozna odcinac cienki czarny,samochod wtedy jest martwy,brak bledow,krancowka bezposrednio w drzwiach od zamka,koloru nie znam
Witam jakie kolory kabli wychodzą z modułu domykania szyb ,krańcówek i centralnego zamka . ?
Identyczny objaw miałem w golfie 3,był nieszczelny przewód na łączniku drzwi-nadwozie-taka czarna guma z zielonym paskiem długości 3 cm,po wymianie pompka zaczęła pracować prawidłowo.Można by jeszcze sprawdzić krańcówkę w drzwiach-na przewodach czy odpowiednio przełącza-open/close.
+ z komfortu, masa z krańcówki zamka klapy. Kolor kabla masz przy oprawce żarówki, taki sam leci lewym progiem do samego komfortu. Najpierw sprawdź czego brakuje przy żarówce, potem kop w aucie.
Witam. Tak, krańcówki w zamku.
Problem w tych zamkach polega nie na tym, że psuje się micro-switch, który można bez problemu wymienić. W plastikowej powłoce rygla zamka wyciera się rowek w miejscu styku z trzpieniem switcha, przez co ten przestaje reagować na otwarcie drzwi. Chcąc to naprawić trzeba by dysponować takim samym tworzywem sztucznym jakie jest fabrycznie na ryglu i próbować...
może świruje krańcówka w zamku te krańcówki to plaga w tych nowszych vw
Sprawdz krańcówki w zamkach, mogą nie łączyć
pierwsze co powinienes zrobić to diagnostyka ............prawdopodobnie krańcówka w zamku kierowcy,albo moduł komfortu pływa ....... pozdro rox..........
a to się zgadza ,poprostu nie zrozumiałem Cie ,SORRY!! bo ja szukałem takiego kabelka który w chwili otwarcia da impuls i w chwili zamkięcia odłaćzy go ,a światełko ma zwłokę i reaguje już w chwili wyzwolenia centralnego zamka ,mimo ,że drzwi są jeszcze zamknięte jedyne wyjście poprowadzić kabelek od krańcówki zamka (niebieski)
Moim zdaniem uszkodziły się w zamku krańcówki. Krańcówka odpowiedzialna za informacje o zamknięciu zamków jest uszkodzona i sterownik odbija siłownik.
Witam Sprawdź czy nie masz pękniętej łopatki z wkładki do zamków L i P jeśli występuje. Może być tak, że wkładka jest w odpowiednim miejscu do wyjęcia klucza a łopatka wewnątrz oddziałuje na krańcówkę w zamku. Pozdr
Chodzi mi o mikrostyk w drzwiach. Czy jest mozliwosc podania zasilania na ktorys przewod aby sprawdzic czy mikrostyk dziala?? W zamkach drzwi są trzy mikrostyki i żaden z nich nie dostaje zasilania, podają sygnały masowe do modułu sterującego przy silniku szyby. Krańcówki w drzwiach możesz sprawdzić VAGiem. Piszesz, że szyby działają z panelu w drzwiach...
Masa podawana jest z krańcówki zamka klapy, po jej otwarciu. Jak jej nie ma to znaczy, że........- czytaj wyżej
Wyciągnij pompkę centralnego i umyj płytkę. W golfie pomogło. Sprawdz krańcówki w zamkach drzwi i klapy tylnej.
Powodów może być wiele i mogą się kumulować. Podobne tematy były poruszane wiele razy na forum. Z możliwych przyczyn mogą występować: przełamane przewody w gumowych przelotkacz dzwi, uszkodzone mikrostyki(krańcówki) zamków, tzw. zimne luty na płytkach PCB zamków, uszkodzone silniczki zamków czy zaśniedziałe połączenia. Trzeba po kolei diagnozować i...
Zobacz złącze 3 pin w zamku od krańcówki, lubi zgnić, kabelki do klapy lubią się przełamać, moduł komfortu lubi zgnić pod nogami kierowcy w podłodze, lub jak pisze kolega sigwa18 krańcówka zamka klapy bagażnika, w samym zamku.
Pytanie, czy działa krańcówka zamka, lampka oświetlenia wnętrza zapala się po otwarciu drzwi i gaśnie po zamknięciu?
ta krańcówka to jest mikrostyk zintegrowny z mechanizmem zamka. Fabrycznie nie jest to częśąć wymienna - z powodu tego switcha trzeba wymienić cały zamek(tak robia w serwisie) ale można się z tym pobawić - rozebrać i przeczyścić i na pewno pomoże!
Zamki często padają a dokładniej krańcówki w nich sa zamienniki na allegro chyba po 80zł , czasem też pada moduł komfortu.
Prawdopodobnie masz nieszczelnosc w układzie zamka centralnego . dlatego pompka chodziła cały czas i się spaliła. krańcówki masz w samych mieszkach w zamku centralnym, jesli nie osiągną danej pozycji pompka bedzie pompowała około 2 min.
Brak kontaktu w wiązce drzwi, sprawdź zasilanie lampki na kablu czerwono/czarnym albo masę brązowo/czarną podawaną przez krańcówkę w zamku drzwi. Po otwarciu tych drzwi światło w podsufitce zapala się?
To tak, podłącz zamek i śrubokrętem wciskaj krańcówkę. Opisz reakcję auta. Tam była jeszcze jedna usterka. Przy sprawnym mikrowłączniku też potrafiło nie działać :)
przecież w passacie krańcówka jest w zamku,więc praktycznie nie ma mowy o kącie otwarcia drzwi,a czasem drgania są większe przy prękości 5km/h na dziurach niż przy 135km/h na równej drodze. Dodano po 6 faktycznym wytłumaczeniem może być to,że w passacie pod maską jest fabryczna krańcówka{brązowo-czerwony przewód},która przy większej prędkości może na...
Mam problem z podłączeniem centralnego zamka do alarmu nie mogę zlokalizować gdzie go podpiąć, może ktoś wie jakie kolory kabli idą do krańcówki w zamku, żeby podłączyć do alarmu.
Do sprawdzenia zamek a właściwie krańcówka w zamku. Dość częstą przyczyną problemów z zamykaniem, oświetleniem wewnętrznym, szybami i alarmem są krańcówki w zamkach. Konstruktorzy w tym przypadku nie popisali się za bardzo. Jeśli nie to, to podpiąć pod tester diagnostyczny i sprawdzić kodowanie modułu komfortu. [url=http://www.forum.vw-passat.pl/?sid=...
Najpierw sprawdź, co "mówi" pamięć ingerencji? 1 X - czujnik wstrząsowy lub inny opcjonalny 2 X - wielokrotnie czujnik wstrząsowy lub inny opcjonalny 3 X - otwarcie drzwi, bagażnika, maski silnika lub wielokrotnie czujnik wstrząsowy lub inny opcjonalny. Włącz alarm z użyciem funkcji : “BYPASS DOOR” - naciśnij i przytrzymaj ok. 4 sek. przycisk...
Krańcówka maski w porządku? Przewód brązowo-czerwony. Z tego co pamiętam, to brak sygnalizacji występuje przy otwartych drzwiach-klapie.
kabelki w które podłaczasz alarm to nie te same co zamykanie klawiszem, prawdopodobnie robisz to na otwartch drzwiach !!!!!-a z klucza na zamkniętych -zawsze imituj zamknięcie bo krańcówki w zamkach - to też nasuwa rozwiązanie tematu z tylnymi drzwiami Pozdrawiam
Jeśli kable miedzy drzwiami a kabina są całe to problem leży w zamku. Krańcówka od zamkniętych drzwi w zamku pewnie starta do zera a na pinach wtyczki zamka zimne luty. Tu masz link krok po kroku. W passacie b5,golfie 4,polo 4 i borze jest to samo. [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph...
Witam. Mam identyczny problem w PASSACIE B5 z 98 roku. Z tego co zauwazylem na 100% nie dziala krancowka w zamku w tylnych lewych drzwiach. Rozebralem ostatnio wszystko na czynniki pierwsze i okazalo sie, ze nie kontaktuje wtyczka, ktora jest wlaczona do zamka. Krancowka jest OK i kable takze na 100%. Wyczyscilem wszystko i po kilku dniach znowu to...
Mam tylko schemat z tylu schematu nic nie ma o samoczynnych opuszczaniach się szyb po nacisnieciu przycisku raz. A moze to zamek dawać w d..e? Np ten mirkostyk rozsypany albo krancowka ? Dopiero w poniedziałek moge tam dzwonic
Z całą pewnością nie ma potrzeby montowania krańcówek. Trzeba podłączyć się przez diody (paskiem do zamka) do wiązek elektrycznych od zamków (zdjąć tapicerki). Tak jest z passatach B-5, golfach IV itp.
Witam.Problem rozwiązany.Po kontakcie z przedstawicielem tej firmy dostałem taką odpowiedź: Jeżeli ma Pan sterownie minusem to proszę połączyć przewód niebieski z bocznego złącza (krańcówka drzwi) z przewodem od otwierania, powinno pomóc. No i pomogło!!! I może jeszcze komuś pomoże!!!
No może być tam wiele czynników, na przykład uszkodzona krańcówka (mikrostyk) zamka ten który wykrywa otwarcie drzwi. Dalej to zimne luty na płytce drukowanej w zamku, lub przełamane przewody w gumowej przelotce między karoserią a drzwiami.
Delikatnie mówiąc tak. Ot taki gadżet nie spełniający absolutnie swojej funkcji. Jesli masz pilota w kluczyku polecam złożyć SEO PERFECT. O ile masz 100% sprawny centralny zamek (siłowniki i krańcówki w zamkach, a jak wiadomo nie do końca jest to oczywiste w tym modelu) alarmik działa świetnie.
krańcówka zamek krańcówka zamek renault passat krańcówka alarm
migający wyświetlacz pralka candy magnum wtrysk napięcie lambda
samsung ue32d6500 bateria hilti
Napięcie fantomowe 50V po wyłączeniu ES – pomiary miernikiem w instalacji domowej Subwoofer DIY vs oryginał – Dayton, Hypex, Purifi, lepszy bas, projekt, porównanie 2024