Nagrzewnica puszcza tylko paroma górnymi rurkami, pozostałe zakamienione. Sprawność nagrzewnicy do 5 % nominału. Do wymiany.
Po pierwsze diagnoza ciśnień po drugie diagnoza vag.
Wystarczy Ci licznik który będzie miał nr XXX919XXX i będzie pochodził z auta napędzanego tym samym paliwem. Można też kupić byle jakiego anglika i go przerobić oczywiście musi być z nr XXX919XXX. Jesli brak mozliwosci naprawy to zakupic o takich samych nr.i przezucic co nieco ;-) i gotowe. Przerzucisz te "co nieco" i będzie ten sam efekt w nowym liczniku.
Witam od tygodnia mam problem z passatem b4 Auto nie chciało chodzić na biegu jałowym. Naciagnąłem linkę gazu o jeden ząbek i jest o wiele lepiej ale po odpaleniu gaśnie po lekkim rozgrzaniu trzyma obroty na ok 200 obr. po większym rozgrzaniu obroty trzyma normalnie na 800. Czy to będzie wina silniczka krokowego? Jeśli tak to proszę wskazać gdzie go...
A jak wygląda zgranie rozrządu. Jaki jest moment wtrysku?
Możliwe,że gaz gromadzi się w kolektorze ssącym.Nie wiem czy tym przyrządem to sprawdzisz.
Dziś wracałem do domu i postanowiłem go porządnie przegonić po dojechaniu do domu odkręcam korek wlewu płynu i fontanna z pod korka.
Jak już wyjąłeś to sprawdź punkty lutownicze (możliwe, że jest zimny lut).
Na YouTube Gosc rozwiązał ten problem w 1.9 150KM
Witam . Spotkał się ktoś z takim przypadkiem ,gdy passat jest zimny po odpaleniu ładnie pracuje i po chwili zaczyna szarpać do zgaśnięcia .Gdy wezmę go na obroty powyżej 12000 obrotów pracuje normalnie ,pochodzi tak chwilę i problem znika . komputer nie pokazuje żadnych usterek . wiem że trzeba popatrzeć w logi,tylko taki problem że nie ma dużo czasu...
Omomierzem, silnik zimny >2kΩ, ciepły, 80° 300Ω
Nie widać śladów zapowietrzenia, ani złego ustawienia rozrządu, poza termostatem, trzeba by jeszcze sprawdzić kompresje na zimny silniku przed odpalenie oraz na ciepłym. Osobiście obstawiam pompowtryski, albo nie te albo zajechane. Na jakim oleju pracuje silnik?
napewno jest gdzieś niewielki wyciek na rozgrzanym pewnie nie zobaczysz bo zdąży wyparować więc kiedy jest zimny odkręć korek i zakręć go spowrotem (chodzi o to żeby po nagrzaniu wzrosło ciśnienie w układzie - warunek to sprawny korek) . Potem zapal silnik i podgrzej go do 60-70st. jeśli gdzieś na wężach puszcza po kilku minutach powinno się zrobić...
Sprawdziłem swiece i grzeją wszystkie i gdzie tu dalej szukać
A po co dotykasz termostatu, skoro ogrzewanie tez słabiutkie? Pompę wody trzeba raczej zmienić. Czyli jadąc od góry wpierw alternator precz. Co do zegarów, to albo zimny lut kostki, albo standardowo odlutowany stabilizatorek , w górnym prawym rogu zegarów.
Witam, mam problem z VW Passat B5 FL, problem tkwi w automatycznej skrzyni biegów tip-tronic 5HP19, gdy samochód jest zimny to po włączeniu biegu wstecznego R skrzynia wchodzi w tryb awaryjny, gdy samochód pochodzi z 10 min. lub poruszam trochę lewarkiem do zmiany biegów wszystko wraca do normy. Olej w skrzyni jest, wybierak sprawny bo wymieniałem,...
Witam temat rozwiązany pod sterownikiem silnika był przekaźnik który odcinał między innymi pompę paliwa a sterowany był kablem z radia +12V z elektrycznej anteny i w momencie kręcenia zanikało 12v i rozłączało przekaźnik.
Po wyjęciu i rozebraniu zegarów, zobaczysz na pinie odpowiadającym podświetleniu, piękny, zimny lut. Wystarczy go przelutować i będzie wszystko sprawne ;)
Jak to jest 2005r to raczej silnik na pompowtryskach a tutaj nigdy nie spotkałem się z metalowym wirnikiem. Gdyby się rozleciał to by się to auto gotowało w czasie jazdy. Patrząc po zdjęciu to po króćcu widać że zbyt czysto tam nie jest. Moim zdaniem nagrzewnica do wymiany. Jeżeli przez nagrzewnicę nie ma poprawnego przepływu to węże mogą nie mieć temperatury...
Witam. Mam problem jak w tytule. Zimne powietrze wieje a jak się nastawia wyższe to przestaje. Wykonałem test i jest takie info jak w załączniku. Ktoś wie o co chodzi?
Bzdura: Jesli cie dobrze zrozumiałem to silnik dymi tylko po odpaleniu, jak tak to jest normalne. Każdy silnik nawet nowy jak jest zimny to pusci dymka Uszczelniacze do wymiany.
głowice strzelają między zaworami, dzieje się tak jak jest zimny silnik i ktoś mu butuje. Ale to temat o audi, nie o BMW
Proponuję sprwdzić w następujący sposób. Do wsaźnika od temperatury i paliwa (pokolei) podpiąć masę na styk sterowania jeżeli wskaźnik wychyli się do końca to znaczy że jest zimny lut na wtyczce
A odpowietrzałeś nagrzewnice? Sprawny sam się odpowietrzy. Oba węże przy nagrzewnicy gorące? Klima manual czy climatronic? Podczas postoju rozgrzanego auta również jest zimne powietrze czy tylko podczas jazdy?
Na postoju - temperatura 90. W aucie gorąco. Dolny wąż zimny górny letni. Po ok godzinie pracy silnika. (paru mechaników stwierdza " pier..... To, jeździ") Zostało mi tylko do sprawdzenia jaka temperaturę silnika pokazują komputery.
Nie zmieniajcie dawki paliwa na pompie!!!!!!!! To nie wina pompy. Zdziwie was tu bardzo ale to wina rozrusznika!!! Nalezy go naprawic ale nie tylko wymieniajac szczotki i lozyska tylko trzeba wymienic wirnik alternatora. Z wiekiem ma on przebicie i tu jest problem. Powiedzial mi to koles, ktory robi jako mechanik w VW/Audi jak mialem podobny problem....
Otóż alcze z takim problemem: Był swap silnika 2.0 ADY z golfa 3 do passata b4. Skrzynia z passata b3 1,8 90km wraz z kołem zamachowym. Problem jest tego typu: rano zimny nie ma ssania, szarpie i ma odcinke przy 4500 obr. - co za tym idzie auto dziala w trybie awaryjnym. Jedno co mi sie udało zaobserwowac to iż co chwile na ułamek sekundy cofa mi zapłon...
Najpierw określ czy usterka dotyczy pracy silnika na benzynie czy na LPG - wówczas sprawdź co możesz sam wykonać (np. sprawdzenie połączeń - śniedź) i będziesz wiedział gdzie uderzyć (do elektryka-mechanika na VAG-a czy gazownika). Podstawą jest prawidłowa praca na benzynie aby szukać pomocy u gaziarzy. To o czym pisałem w poście wyżej dotyczy pracy...
Panie i Panowie, po wymianie czujnika położenia wału wszystkie objawy gaśnięcia silnika na ciepłym minęły. Koszt naprawy 120PLN (niemiecki zamiennik) Wszystkie wahania temperatur na kompie też ustąpiły.
Miałem to samo w audi Powodem okazała się urwana sprężynka w pompie, być może u ciebie jest to samo
Sprawdz czy buduje sie cisnienie w ukladzie chlodzenia...Czy weze gumowe przy goracym silniku sa bardzo twarde...Lub jak jest zimny to przy odkreceniu korka zbiorniczka wyrownawczego uchodzi duzo powietrza...Jezeli tak to uszczelka pod glowica lub pekniecie samej glowicy... Pozdrowionka. Dodano po 6 Jeszcze jedno... Przy duzych przedmuchach uszczelki,...
Witam jestem stosunkowo nowym użytkownikiem tego serwisu, a więc pewnie zaraz dostanie mi się za to że tu pisze. Ale mam Passata b6 2006r. 170KM i występuje u mnie problem z odpalaniem ALE INNY NIŻ U WIĘKSZOŚCI tzn. jak wkładam kluczy wszystkie kontroli zgasną itd chcę odpalić silnik rozrusznik kręci ale cała elektryka przygasa efekt jest taki jakbym...
Witam. Passat b5 1,6 benzyna 1998rok, kombi. Silnik odpala na dotyk. Jak auto nie jedzie i silnik pracuje na biegu jałowym - trzyma obroty na ok. 800-1000 i nie zgaśnie. Kiedy autem ruszam /a silnik jeszcze się nie rozgrzał/ to przy pierwszym zatrzymaniu /wciśniecie sprzęgła + hamulca/ obroty spadają do ok. 300-400 i auto gaśnie. Ponowne odpalenie i...
Wymieniłem, nowe są. Mechanik wymienił filtr paliwa, na wtryskach nowe uszczelki i dalej nie wiadomo co jest. Dodano po 58 Przed zrobieniem głowicy było wszystko w porządku. Dodano po 2 Czy głowica od 115KM jest taka sama jak w 130KM?
Tandem nieszczelny albo pompki na oringu.
Albo zimny lut
No to obstawiał bym na winie pompy. Na samym dole masz tłoczek który przestawia zapłon i tam właśnie zbierają się wszelkie nieczystości i woda. Kąt wtrysku zatrzymał się na wczesnym zapłonie i dlatego jak zimny dymi na biało i nie wkręca się na obroty. A gdy rozgrzeje się jest git. Ale nie zmieniał bym od razu pompy Ekolodzy dalej nie czytają ;) Ja...
Ja mam ten sam problem co koledzy wyżej Napisze co już wymieniłem i zrobiłem 1 wałek rozrządu i hydraulika nowe 2 chłodnica egr nowa 3 zawór n75 4 zawór n72 5 dpf przewiercony trzy otwory fi22 6 turbina rozebrana zmienna geometria wyczyszczona 7 pompowtryski zmienione 8 wężyki do sterowania wymienione 9 egr wyczyszczony i sprawdzony elektrycznie czy...
Najprędzej masz układ niedrożny
Tak jak w temacie passat b4 1.8 B G ale odpala caly czas na benzynie taka instalacja nie mozna na gazie jak cieply to pali na raz a jak jest cieply to ciezko ok 5-10 s odrazu mowie ze nie bardzo sie znam wiec prosze pisac tak zrozumiale ;) Dodano po 47 sorry za blad jak zimny pali na raz jak cieply to ciezko ;)
Tak, dokładnie — usuwam błąd. Auto ładnie pracuje, ale po chwili wraca i przy odpalaniu brak jakichkolwiek zwiech: odpala zimny i ciepły od razu.
Witam Mam problem z odpalaniem gdy silnik jest zimny. Wyglada to nastepujaco przekrecam kluczyk chwile czekam lampka od swiec gasnie no i probuje go uruchomic. Trzeba go dlugo krecic by odpalil lub troche dodac gazu. Swiece zostaly sprawdzone wiec co moze byc przyczyna pompa czy cos z rozrzadem?? Gdy jest cieply nie ma tego problemu. Czekam na pomoc...
Nagrzewnica ogrzewanie działa poprawnie tylko dlaczego ta teperaratura wariuje i Wąż zimny
Sprawdź jaką temperaturę silnika widzi wtedy sterownik.
wymiana przepływomierza pomogło
Na początek sprawdź poziom cieczy w chłodzącej, miałem kiedyś podobny problem w golfie.
prawdopodobnie czujnik temp.
Autem zrobiłem już 70 km i bez zmian ogrzewanie chodzi elegancko,nagrzewa się też w miare szybko na zegarze mam 90 st. i tęperature trzyma na trasie jak i na postoju.Węże oglądałem i jest ok górny ciepły ale tylko do chłodnicy dolny i ten od zbiorniczka wraz ze zbiorniczkiem zimny
witam przy passacie 99' 1,9 TDI mam problem z odpalaniem. jak jest zimny nieodpala, jak ciepły pali na dotyk, ale jak ma ponad 2000 obrotów gaśnie. co to może być? proszę o pomoc
latem też tak się działo? po jakim czasie mniej więcej silnik chodzi prawidłowo?
kiedy był wymieniany pasek rozżądu?
passat kopci zimny passat kopcić zimny passat zimny kopci
oporność głośnik renault master układ wydechowy zabezpieczenie termiczne zasilacz
problemy diagbox kabel brake radio
Zmiana taktowania procesora a plan zasilania Jak narysować sumator dwóch liczb dwubitowych?