fabryczna blokada uruchomienia - zimne luty
Wystarczy Ci licznik który będzie miał nr XXX919XXX i będzie pochodził z auta napędzanego tym samym paliwem. Można też kupić byle jakiego anglika i go przerobić oczywiście musi być z nr XXX919XXX. Jesli brak mozliwosci naprawy to zakupic o takich samych nr.i przezucic co nieco ;-) i gotowe. Przerzucisz te "co nieco" i będzie ten sam efekt w nowym liczniku.
Ultradźwiękowo zgrzewaja, mala tarczka na dremelu i pójdzie.
Właśnie dzisiaj to robiłem, u mnie wiało w miarę ciepłym tylko na szybę. Wszystkie klapki były dziurawe, jedynie ta od szyba/nogi była cała bo nie ma dziur hehe. Udało się zakleić od przodu bez demontażu całego tego modułu z klapkami/nagrzewnicą. Zdjąć podszybie było prosto, założyć trochę gorzej, ale bez problemu ogólnie. Jedną klapkę od zewnątrz/wewnątrz...
Witam. Od kilku miesięcy borykam się z klimatyzacją w swoim Passacie. Otóż ciepłe powietrze leci tylko i wyłącznie z pierwszego nawiewu od strony pasażera. Na środkowy nawiew i nawiew kierowcy cały czas jest podawane zimne powietrze, nawet gdy temperatura ustawiona jest na maksimum. Nie ma znaczenia czy klima jest włączona czy nie. Nie ma też znaczenia...
Jak już wyjąłeś to sprawdź punkty lutownicze (możliwe, że jest zimny lut).
Po pierwsze diagnoza ciśnień po drugie diagnoza vag.
Trzeba sprawdzić przełaczając na ciepłe,następnie klapę ręczne na ciepłe. Wydaje mi się że na tym lewym.
Dobrze rozumiem że leci ciepłe a jak silnik osiągnie temperaturę to zaczyna lecieć zimne ?
Na 1----się resetuje (średnią oblicza od ostatniego odpalenia) Na 2----nie resetuje się (oblicza średnią przez cały czas użytkowania) Tryby przełączane manetką.
Jeśli nieszczelnosc to dlaczego chłodnica i Wąż za termostatem zimny?
Zobacz jaką temperaturę widzi sterownik gdy silnik jest zimny. Szczelność układu ssącego ma kolosalne znaczenie bo przy nieszczelności będzie oszukiwany przepływomierz i będzie dobrana zła mieszanka. Przy nieszczelności raczej miałbyś błędy związane ze złą mieszanką.
ciśnienie zdecydowanie za małe wpływ na dawkę paliwa podawaną na rozruch ma jeszcze czujnik temp.
(at)robokop dobre prawi, nagrzewnica stygnie szybko bo przepływu nie ma. Ustaw na HI na środkowe kratki, wentylator na minimum i trzymaj 3 tys obrotów, powinno walić gorącym powietrzem, bo zwiększeniu obrotów wentylatora szybko zacznie lecieć zimne.
Przewody sprawdź między drzwiami a słupkiem.Możliwa też usterka wewnątrz zamka ,zimny lut.
Nieszczelna odma
Albo zimny lut
Prawdopodobnie masz gdzieś nieszczelność. Palec, kopułka, przewody i świece zmieniłeś?
przewod przykrecony do termostatu zimny- problemu prosze szukac w chlodnicy gora goraca dol zimny, slaby przeplyw lub znikomy.
A jak wygląda zgranie rozrządu. Jaki jest moment wtrysku?
Zrób prosty test na zimnym i ciepłym. Sposób trochę kozacki, potrzebujesz wężyk 8mm zwiń go w takie U a drugi koniec podłącz przez trójnik do gruszki przy turbinie, zobacz do ilu zassie słup wody na zimnym silniku a ile na ciepłym. Jeśli za każdym razem podciśnienie sterujące jest takie samo to wina leży po stronie turbiny jeżeli inne podciśnienie na...
W załączniku dodałeś zdjęcie panelu Passata. Jedź i podepnij pod VCDS - zrób normalną diagnostykę
Witam . Spotkał się ktoś z takim przypadkiem ,gdy passat jest zimny po odpaleniu ładnie pracuje i po chwili zaczyna szarpać do zgaśnięcia .Gdy wezmę go na obroty powyżej 12000 obrotów pracuje normalnie ,pochodzi tak chwilę i problem znika . komputer nie pokazuje żadnych usterek . wiem że trzeba popatrzeć w logi,tylko taki problem że nie ma dużo czasu...
Omomierzem, silnik zimny >2kΩ, ciepły, 80° 300Ω
Filtr paliwa lub pompa za niskie ciśnieniena szynie.
U nas podobnie jest, zaraz po odpaleniu jak się ruszy to narywa przez kilkanaście sekund tak że się nie da jechać. Ale w moim przypadku wywąchałem wyciek paliwa, może wężyk sparciał(I się układ paliwa zapowietrza). Wszystko tak jak autor opisał, odpala i pracuje na jałowym wzorowo. Odpal go rano przejedź się aż przestanie szarpać, nawet żeby się nie...
Dziś wracałem do domu i postanowiłem go porządnie przegonić po dojechaniu do domu odkręcam korek wlewu płynu i fontanna z pod korka.
Ciśnienie paliwa tandempompy.
Witam temat rozwiązany pod sterownikiem silnika był przekaźnik który odcinał między innymi pompę paliwa a sterowany był kablem z radia +12V z elektrycznej anteny i w momencie kręcenia zanikało 12v i rozłączało przekaźnik.
Przewody od góry te przez które jest napełniany czynnik są zimne, nie aż tak bardzo ale zimne,
Możliwe,że gaz gromadzi się w kolektorze ssącym.Nie wiem czy tym przyrządem to sprawdzisz.
Witam, mam ten sam problem w swoim passacie 1,9tdi 2001r wysiadło ogrzewanie .Mechanik stwierdził , że to termostat ,wymienił.Ogrzewania ciągle brak , silnik zaczął się grzać tem.120 stopni .Przewód górny gorący dolny zimny,wzrosło ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym.Mechanik stawia na pompę wody która była wymieniana ok.25 tys,km.Pozdrawiam.
Przy siłowniku na skrzyni jest odpowietrznik spróbój to odpowietrzyć.
W silnikach ZI najczęściej stosowane są dwa systemy sterowania pracą silnika na biegu jałowym: system sterowania prędkością biegu jałowego ISC (ang. Idle Speed Control ), który za pomocą silnika krokowego steruje położeniem przepustnicy. Silnik krokowy regulacji położenia przepustnicy jest silnikiem prądu stałego. Sterowanie prędkością obrotową na biegu...
Jeśli to climatronik to trzeba sprawdzić testerem błędy i elementy wykonawcze, szczególnie klapę centralną pozycji ciepło-zimno
Jak nie posiadasz ciśnieniomierza to nic nie zdziałasz.
Skąd kolega wie że nie jest to wina instalacji LPG? Ja miałem bardzo podobny objaw Toyocie. Gaz leciał przez wyklepane uszczelniacze wtryskiwaczy gazu. Zrób próbę według opisu kolegi Strumień Świadomości . Bezwzględnie trzeba zakręcić zawory na butli, masz dwa-dolotowy do nabijania i wylotowy do zasilania parownika. Jak nie wiesz który jest właściwy,...
U mnie w ALH swiece wlanczaja sie gdy wlacze nadmuch przedniej szyby, oczywiscie jak silnik zimny
przeszło 3 bary przy 2 tys. obrotów. ok 1 bara na obrotach jałowych Chyba na zimnym oleju...
Nie, połączyć się z silnikiem, wejść w adaptacje, kanał 00, testuj, zapisz. Pojeździć na benzynie.
Witam. Passat b5 1,6 benzyna 1998rok, kombi. Silnik odpala na dotyk. Jak auto nie jedzie i silnik pracuje na biegu jałowym - trzyma obroty na ok. 800-1000 i nie zgaśnie. Kiedy autem ruszam /a silnik jeszcze się nie rozgrzał/ to przy pierwszym zatrzymaniu /wciśniecie sprzęgła + hamulca/ obroty spadają do ok. 300-400 i auto gaśnie. Ponowne odpalenie i...
Definitywnie rozrząd, klucz 13 i w ruch ustawiasz tymi 3 śrubkami na kole, ale jeśli już to zrobiłeś to pokaż nam wartość 4 bloku 4 grupy. czujnik w AWX http://picasaweb.google.pl/vwpassacik/Wa...
Ok. Myślę że to pomoże ale i tak rozrusznik może być do naprawy. Tak jak pisałem wcześniej u kolegi też szukali , a okazało się że rozrusznik. Powodzenia.
Nie z pompy elektrycznej tylko z pompy wstępnej. Tandem przy głowicy.
Tak napinacz już pewnie ma dosyć nie trzyma oleju plus zużyty łańcuszek, przerabiałem temat wielokrotnie.
A jaka jest temperatura na tym czujniku kiedy silnik jest zimny?
Chip przełożyć :) lub posprawdzać używany miernikiem + pod szkłem powiększającym ale to jest kwestia zimnego lutu :)
Nie chodzi o zimną diagnozę.
Witam od tygodnia mam problem z passatem b4 Auto nie chciało chodzić na biegu jałowym. Naciagnąłem linkę gazu o jeden ząbek i jest o wiele lepiej ale po odpaleniu gaśnie po lekkim rozgrzaniu trzyma obroty na ok 200 obr. po większym rozgrzaniu obroty trzyma normalnie na 800. Czy to będzie wina silniczka krokowego? Jeśli tak to proszę wskazać gdzie go...
No i? Albo padły silniczki albo zimny lut itp.
Diagnostyka z parametrami na żywo i wtedy powinno być wiadomo co boli auto.
Rocznik auta?
a jeszcze pytanie silnik cieply czy zimny...
Jakie,to auto,jak passat to popraw zimne luty w liczniku.
A czy moze być to powód dymienia na bialo podczas odpalenia jak silnik jest zimny
Zimne luty w płytce drukowanej podejrzewam.
Błagam - pomocy! Co mogę jeszcze zrobić?! Zezłomować? Zrób dokładne foto silnika i osprzętu - mam brzydkie podejrzenia, będziemy powoli tłumaczyć jak go reanimować. Digifant to prosty system, ale ma "zagrywy". Skoro rozsadziło klapę antystrzałową i uszkodziło przepływomierz, to od razu rozejrzyj się za nowym boxem filtra - cudów nie ma, musi być pęknięty....
Tak jak napisał ryncys wtryskiwacz rozruchowy (ten niebieski na fotce) jest zasilany "od strony masy" z termowyłacznika czasowego a "od strony plusa" z dodatkowego konektora w rozruszniku. Plus z rozrusznika podawany jest tylko w trakcie "kręcenia" rozrusznikiem (ale zawsze niezależnie od temperatury itd.) Jeśli silnik ma temperaturę poniżej 30 stopni...
moze kolego musisz przestawic zapłon ja u siebie to zrobiłe mi pali na dyk :)
Zlokalizuj linke w panelu od pokrętła ciepło-zimno i na jej drugim końcu jest zaczep przesłony.
Po wyjęciu i rozebraniu zegarów, zobaczysz na pinie odpowiadającym podświetleniu, piękny, zimny lut. Wystarczy go przelutować i będzie wszystko sprawne ;)
Otóż alcze z takim problemem: Był swap silnika 2.0 ADY z golfa 3 do passata b4. Skrzynia z passata b3 1,8 90km wraz z kołem zamachowym. Problem jest tego typu: rano zimny nie ma ssania, szarpie i ma odcinke przy 4500 obr. - co za tym idzie auto dziala w trybie awaryjnym. Jedno co mi sie udało zaobserwowac to iż co chwile na ułamek sekundy cofa mi zapłon...
nie pali bez roznicy czy cieply czy zimny?
Najpierw określ czy usterka dotyczy pracy silnika na benzynie czy na LPG - wówczas sprawdź co możesz sam wykonać (np. sprawdzenie połączeń - śniedź) i będziesz wiedział gdzie uderzyć (do elektryka-mechanika na VAG-a czy gazownika). Podstawą jest prawidłowa praca na benzynie aby szukać pomocy u gaziarzy. To o czym pisałem w poście wyżej dotyczy pracy...
Witam, jestem przy zakupie Passata B8 2.0 diesel BlueMotion z AdBlue 190 PS z 2015 r. I przed kupnem chciałbym się zapytać, czy silnik powinien tak pracować. Na nierozgrzanym silniku wydobywa się dziwny dźwięk, czy to normalne? Proszę o informacje i ewentualne zdiagnozowanie, co to może być i czy jest groźne. Auto ma już przejechane 255 tys. km. Z góry...
do mojej pompy dochodza trzy wtyczki z kablami Na powyższe, mógłbym prosić foto - bo jakoś nie kojarzę... Co do samego problemu, to stawiam na czujnik temperatury silnika (ten za pompą tandemową)... On szwankuje :D
Tak. I też nic.
Sterownik można naprawić.
Sprawdź świece żarowe i czy mają zasilanie. Jak są sprawne ale nie mają zasilania odepnij czujnik temperatury włącz zaplon i sprawdź jeszcze raz i jeśli zasilanie się pojawi to do wymiany jest czujnik temperatury. Jeśli dalej nie ma zasilania to bezpiecznik przy akumulatorze ewentualnie przekaźnik świec w puszce pod maską.
Na zimnym czy ciepłym czy podczas rozgrzewania,na którym biegu.
Postaram coś załatwić na podmiankę ale zmian w pracy silnika niema żadnych,silnik pracuje bardzo równo jaz halem tak i bez niego. Dziś zauważyłem stopioną izolację przewodu masowego czujnika halla i to stopienie izolacii przewodu poszło wiązka do listwy wtryskowej pod kolektor ssący i niemam schematu odnośnie gdzie ten przewód idzie a rozpruć wiązkę...
Zawsze tankuje na Orlenie , w poprzednią zimę zaczynało mi poszarpywac , nic nie robiłem. Od wiosny jak było już cieplej nic się nie działo aż do teraz bo temp już niskie . I na zimnym ciężko odpala.
Witam. Jeżeli jest poprawa to co to oznacza ?? Uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodniczego ??
No to obstawiał bym na winie pompy. Na samym dole masz tłoczek który przestawia zapłon i tam właśnie zbierają się wszelkie nieczystości i woda. Kąt wtrysku zatrzymał się na wczesnym zapłonie i dlatego jak zimny dymi na biało i nie wkręca się na obroty. A gdy rozgrzeje się jest git. Ale nie zmieniał bym od razu pompy Ekolodzy dalej nie czytają ;) Ja...
Urwany wirnik na pompie wody.
Sprawdziłem swiece i grzeją wszystkie i gdzie tu dalej szukać
A szcotkotrzymacz i szczotki sprawdziłeś. Na uruchonionym zimnym polej kilka kropel wody na pasek - będziesz wiedział.
prawdopodobnie czujnik temp.
Bzdura: Jesli cie dobrze zrozumiałem to silnik dymi tylko po odpaleniu, jak tak to jest normalne. Każdy silnik nawet nowy jak jest zimny to pusci dymka Uszczelniacze do wymiany.
Witam Pacjent Passat B6 2.0 FSI. Na zimnym silniku chodzi jak by miał dziurę w tłumiku. Jak już się rozgrzeje to wszystko działa jak należy. Tak jest za każdym razem rano i nie tylko. Nawet jak postoi 10-15 min dzieje się tak samo. Po chwili cisza. Co to może być? Tak jak by była nieszczelności w tłumiku i po rozgrzaniu tak jak by się uszczelnia od...
Siemka, a powiedz czy przy tej nie równej pracy miałeś również niebieski tym z rury ?
Brak jednego zasilania, zimne luty-licznik na stół i przelutować okolice gniazda.
głowice strzelają między zaworami, dzieje się tak jak jest zimny silnik i ktoś mu butuje. Ale to temat o audi, nie o BMW
Mi to wygląda na "zimne luty" w kluczyku. Spróbuj przelutować klucz.
lukas 1105 a przewód co idzie od termostatu jest ciepły czy zimny
Na zimnym silniku temperaturę płynu widać taką samą jak zewnętrzną?
Witam, mam problem z Passatem B5 1.8T AEB. Przy spokojnej jeździe, max 2,5 tysiąca obrotów, po 10 kilometrach robi się turbo czerwone, błędów brak, dobrze trzyma moc, ma spalanie LPG bardzo dobre, benzyny też. Odpala bez problemu, ciepły, zimny, jakieś pomysły??
Witam mam podobny problem z obrotami . zapalam po 3 godz. i vw pracuje na ssaniu przez parę min do 60 stopni i ssanie opada na 800 obrotów póżniej jest wszystko ok. Wszystko jest sprawdzone i wymieniłem czujnik cieczy , przepustnicę przepływkę i jest cały czas zle . Obroty opadają jak zrobię przygazówkę lub odpalę klimę . Silnik dostaje wtedy obciązenie...
Witam, mam słynnego Passata. Został wycięty DPF przez poprzedniego właściciela. Passat dość dymi po odpaleniu i gdy zimny, co może być? Właśnie siedzę obok niego i dymił tak z 4 min., aż nagle coś jak by się włączyło i przestało...
Witam.W ustawieniach sterownika zaawansowane wyłącz całkowicie zubożenie na zimnym silniku i wszystko powinno być ok.
Witam bmw 550 to co opisujesz jako funkcja to jest uszkodzenie krańcówek w zamkach . Dokładnie to zimne luty na płytkach montażowych krańcówki . Pzdr
Witam, posiadam Passata B4 z silnikiem 1.6 101 KM i instalacją gazową. Gdy się skończyło lato jest problem przy odpalaniu na zimnym silniku. Odpala i zaraz gaśnie (i czasem na ciepłym). Tylko na benzynie tak się dzieje, w LPG nie. Proszę o pomoc, dziękuję z góry.
witam posiadam passata b6 2.0 tdi 136 km oznaczenie silnika BMA i mam z nim mały problem . Auto jak jest zimne pali na tzw dotyk a jak jest ciepły trzeba go pokręcić z 3-5 sekund i auto odpala . co to za przyczyna?
Na postoju - temperatura 90. W aucie gorąco. Dolny wąż zimny górny letni. Po ok godzinie pracy silnika. (paru mechaników stwierdza " pier..... To, jeździ") Zostało mi tylko do sprawdzenia jaka temperaturę silnika pokazują komputery.
... Lub nastawnik klapy regulacji temperatury:) Nic nie ma, czy przewody do nagrzewnicy zimne czy ciepłe...
Ogólnie nic nie sprawdzałem, bo nie miałem kiedy, ale czy to może być spowodowane dziurą w wydechu, bo akurat jest??
Podaj wartości kompresji ze wszystkich cylindrów
Proponuję sprwdzić w następujący sposób. Do wsaźnika od temperatury i paliwa (pokolei) podpiąć masę na styk sterowania jeżeli wskaźnik wychyli się do końca to znaczy że jest zimny lut na wtyczce
Zamiast zmieniać olej lepiej zdiagnozuj co stuka bo może się okazać że zmienisz olej i silnik stanie
Autem zrobiłem już 70 km i bez zmian ogrzewanie chodzi elegancko,nagrzewa się też w miare szybko na zegarze mam 90 st. i tęperature trzyma na trasie jak i na postoju.Węże oglądałem i jest ok górny ciepły ale tylko do chłodnicy dolny i ten od zbiorniczka wraz ze zbiorniczkiem zimny
passat kopcić zimny passat zimny kopci zimny silnik passat
efekt ambilight wymiana łożyska pralce siemens zespół parzenia
schemat fotela peugeot schemat fotela peugeot
Rozłączanie konwertera AVT po kilku minutach - przyczyny i rozwiązania Błąd Kod 10 w konwerterze AVT DMX512 - Rozwiązania