W Stihl-u tylko pasta dirko, z tego względu że misy korbowe posiadają w swojej budowie rowek który ma miejsce na czynnik uszczelniający czyli pastę dirko, zwykły silikon silnikowy będzie się w tym miejscu podmywał i dojdzie do nieszczelności. W pilarkach z płaszczyznami na cylindrze i misie korbowej, którą funkcje spełnia karter stosuje się odmianę...
Wału nie trzeba kupować nowego. Jeżeli ten od 50-tki jest OK, to wystarczy przerobić przeciwwagi. Tłok o wiekszej średnicy jest cięższy i w przeciwnym razie "zgubimy" wyrównoważnie. Silnik będzie bardziej drgał Pozostałe przeróbki/wymiany. Piszę z pamięci może coś umknąć. sorry. 1. Otwór w karterze, jak pisali koledzy, nalezy roztoczyć na średnicę ok....
Pasta Dirko odpowiednio zastosowana powinna pomóc. Trzeba to wszystko dobrze umyć zmywaczem. A jak korek-odma,nie zapchany?
Nawet pakuły i pasta nie pomogły przy instalacji plastikowego zaworu trójdroznego ( teflon nie dał rady), dopiero pakuły i pasta dirko ( samochodowa do uszczelniania) dała efekt- nie cieknie do dziś ( 4 lata). Poza tym nie panikujcie z tymi złączkami, jak jest dobrze zrobione to nigdy nie przecieknie, a jak źle to i lutowana miedź będzie leciała, a...
Pasta DIRKO i uszczelka , którą wyciąłeś powinna wystarczyć.
Kiedyś mi zostało trochę i zaklejałem, nic się nie stało, trochę było to podobne do kleju do szyb, na pewno nie śmierdziało octem, być może są różne silikony, cz też kleje do akwarium. Ale jak ma być wodo i olejoodporne i nie chce kolega szukać nie wiadomo gdzie, to polecam samochodowe masy do uszczelniania silnika. Stosuję na przemian Dirko i VictorReinz,...
Rozebrać, wyczyścić. Jak jest bez uszczelki to dobra pasta Dirko lub Victor Rainz.
A pasta dirko do starej uszczelki nie sprawdzi sie?czy lepiej nową kupić Dodano po 18 A uszczelniacz na równo z zewnętrzną stroną karteru?
Koledzy czy możecie podpowiedzieć czy uszczelke pod chłodniczke dodatkowo przesmarowac pasta dirko czy składać na sucho?
Co do środka uszczelniającego to uważam , że bardzo dobra jest pasta Dirko firmy Erling. Ale mi chodzi głównie oto czy mogę sobie pozwolić na swobodne odkręcenie pompy i odjęcie jej od silnika w celu odtłuszczenia. Tu nasuwa mi się pytanie jak jest rozwiązany napęd owej pompy wspomagania.
Okazja byla i kupiłem;) pare zł za to dałem, niby przywieziona z Niemiec, ale juz Polak w niej grzebał przede mną... Właśnie tak podejrzewałem :) Jakie simmeringi te na wale? Tak, ale to potem jak zobaczymy stan cylindra i tłoka. Co do silikonu to jak to jest ten zwykły wysokotemperaturowy a nie pasta typu dirko to benzyna go szybko załatwi.
Witajcie .Przepraszam za długą nieobecność . Wracajac do pilarki Sachs Dolmar, wkońcu miałem czas na naprawę.jedeń dzień pracy przy niej zakończył temat a koszt naprawy wyniósł mnie 20 zł .....tak tyle dałem za pierścień. Po założeniu pierścienia poszła w ruch pasta dirko zamiast starej uszczelki pod cylindrem resztę uszczelek dałem bez pasty same uszczelki...
Witam. Ponawiam temat. Przeszukalem cały internet we wszystkich językach i nie mogę znaleźć do niej części,głównie chodzi mi o gaźnik bo to on może stanowić problem tej pilarki. Czy ktoś jest w stanie znaleźć membrany do tego gaźnika? Marvel Schebler Tillotson Made in Ireland RD 1963. HS 139B 618 Postanowiłem ją rozebrać i złożyć od nowa z tym że między...
Nie było na forum bo dodałem dopiero po Twoim poście. :D Uszczelnienie misy korbowej to simeringi, pasta DIRKO (nie żaden silikon wysokotemperaturowy) na łączeniu połówek skrzyni i uszczelka pod cylinder. Części to musisz zamówić w serwisie, tanio nie będzie, chyba, że poszukasz jakichś używanych. Na OLX widziałem sporo części do tego modelu, używanych.
Tego się nie składa na silikon tylko na pastę Dirko. Tam nie ma uszczelki. Pasta zaschnie szybciej niż poskładasz graty do kupy. Trzeba dobrze odtłuścić zmywaczem obie powierzchnie i cienko rozsmarować pastę. Wystarczy "zabielić" obie powierzchnie. Pół godziny wystarczy. Nie ładować pasty dużo bo i tak wypchnie ją podczas dokręcania. Paluchem smarować....
Ale tylko oryginalna półpłynna zielona pasta GM daje radę. Dpo kupienia w ASO Opla, koszt niewielki. Cała reszta łącznie z Dirko Erlinga czy Victor puszcza i po czasie silnik jest smarowany równiez z zewnatrz. Z resztą ta pasta jest tak rewelacyjna, ze używam jej także do montażu głowic w innych samochodach. Jej zaletą jest to, że zastyga pod wpływem...
Patrząc na zdjęcia tłok jest w stanie idealnym, szukaj nieszczelności na uszczelniaczach lub gaźnik. Żaden zamiennik cylindra nie zdaje egzaminu. Takk na marginesie ciężko "żarżnąć" tę piłę nie lejąc "czystego" paliwa. Nie ma żadnej uszczelki tylko pasta np: dirko.
To pierwsze będzie na bank.:D Albo nawet zerwane gwinty.:D Jak już się chce to uszczelniać preparatem, to trzeba zrozumieć jedno. Uszczelniacz należy traktować jako klej, nie wpychać go tam gdzie już cieknie. Wszystko idealnie odtłuszczone, cienka warstwa, przyłapane śrubami delikatnie, poczekać aż podeschnie. Ja tej Dirko nie stosuję, Reinz u mnie...
Ta butelka to raczej zbierała olej z odmy żeby przepustnicy nie zasyfiło. Odnośnie plaka, jest dobry sposób na sprawdzenie nieszczelności, kupić małego i psikać po przewodach i kolektorze. Jeśli obroty wzrosną to w tym miejscu jest nieszczelność. Oczywiście nie psilać w okolice filtra powietrza bo tam jest zasys. A dlatego małego bo łatwiej nim manewrować....
Witam.Miałem podobną zabawę w Stihlu 025.Powodem jak się okazało było niewłaściwe uszczelnienie silnika.Na co była złożona piła?Silikon czerwony wysokotemperaturowy nie zdaje egzaminu,benzyna go rozpuszcza.Zastosuj pastę Dirko,do kupienia w motoryzacyjnym. Dodano po 4 Może masz zbyt wysoko ustawioną blaszkę z zaworem iglicowym.Ma być na równo z obudową...
Na silikon czerwony bym nie składał, lepiej posłużyć się pastą DIRKO. Jak będziesz silnik rozkładał to cyknij zdjęcia jak to w środku wygląda, szczególnie jak wygląda tłok i cylinder po tych 1600 kilometrach
wlałem tyle ile napisałeś czyli zalałem skrzynię do połowy (została mi jeszcze trochę tego smaru), czyli uzupełnić to tym smarem co mam (Veco Agri 1500) i uszczelnić tą pastą Dirko ? A może wyciąć uszczelkę ?
Niestety samej uszczelki nie można dostać, czy na pastę dirko HT mogę to zrobić?
A oryginalne uszczelniacze gdzieś dostanę bo słyszałem że te tanie zamienniki długo nie działają. To kup drogie. W czym problem? Czy pod cylindrem ma być uszczelka czy np pasta dirko? Pasta dirko.
Nie będzie OK, tylko pasta DIRKO, jeżeli chcesz to zrobić porządnie.
Pasta Dirko. Cienko po obydwu stronach, odtłuszczonych powierzchni. No i nowa uszczelka.
Oringi w rozdzielaczu, szczelność zaworu przelewowego cylindra jego stan, stan tłoka, od razu nowe uszczelniacze najlepiej niebieskie, jeśli ciekło na ośce drążka skrętnego wymienić, tulejka centrująca nowa, uszczelka pod dekiel nowa lub nie dawać wcale a osadzić na paście np. dirko, doktor reinz lub odpowiednik która po utwardzeniu ma konsystencje...
Tak czy inaczej w najbliższym czasie zamierzam zmienić uszczelkę pokrywy głowicy cylindrów. Sama nie pomoże, osadz ją na paście dirko.
Uszczelnić jeszcze raz pastą Dirko nie żadnymi silikonami. To co opisujesz (stałą kilka lat ) gaźnik do czyszczenia.
Dobrze uszczelnia pasta Dirko, mam nią zrobiona skrzynie i silnik.
Bzdury opowiadasz. Górne uszczelki są miedziane i służą do uszczelnienia tuleja - blok. Bzdura. Podnoszą tuleje. Uszczelka głowicy wystarczająco uszczelnia. Jak są ubytki robi się na żywice epoksydowe. Epoxydy miękną przy 90 stopniach, do tego nie lubią się z olejami. Tulejowanie jest pewne. Przy bardzo dużych wżerach. Przy niewielkich pasta Dirko.
Do uszczelnienia pasta Dirko. Serwis zapewne wsadził nowy tłok ale gaźnik był źle wyregulowany na czas docierania - zbyt uboga mieszanka oraz upały zrobiły swoje.
Szczelny jest na pewno iż stosowałem pastę Dirko a nie żadnych silikonów. Łącznik wygląda na nie uszkodzony tak jak i rurka impulsowa. Może cylinder już umarł pilarka należy do jednych z pierwszych modeli ma już około 12 lat. Gdy wkładałem tłok z nowymi pierścieniami do cylindra wydaje m się że wszedł zbyt prosto bez żadnych oporów.
Tylko przy innej regulacji tj 1/3 obrotu dla L to nie będzie chodziło na wolnych obrotach, spróbuję regulować jeszcze jak silnik się trochę rozchodzi. Miałem pastę dirko ale do temp 170st zaś silikon 350st i użyłem silikonu. Uszczelniacze zakupiłem oryginalne od Stihla po 11zł szt
silniki uszczelnia się pastą Dirko Popieram ale nie zawsze jest ona dostępna w małych stacjonarnych sklepikach. Jednak warto zainwestować aby nie robić 2 razy.
Witam.Ja nigdy nie stosuję silikonu,nawet tego tzw.wysokotemperaturowego.Nadaje się ale do klejenia mis olejowych,benzyna go rozpuszcza.Stosuję pastę Dirko,do kupienia w każdym motoryzacyjnym.
Zastosuj pastę uszczelniającą Dirko
Na wiazce co wchodzi w głowicę od pompowtrysków jest gumowy oring na nim ci się poci. Trzeba wymienić. Do tego zdjąć pokrywę i starą uszczelkę potraktować zmywaczem uniwersalnym po maznąć delikatnie pastą Dirko. Odepnij też przewód od odmy i zobacz czy na zapalonym silniku leci z niej dymek bo może przytkana. PD walą z odmy i korka oleju jak lokomotywa
Proponuję darować sobie dalszą naprawę. wiem, ale zostało mi pasty dirko jak uszczelniałem pokrywe olejową, spełnia swoje zadanie, może tu spróbuje. Inna sprawa, że najpierw trzeba sprawdzić czy to kondensator czy nie, jak nie On to i tak pozostaje chyba nowa pompa.
Świeca mokra, a filtr powietrza nowy. Nowy cylinder, tłok, pierścień, filtr powietrza, filtr paliwa, nowy gaźnik,nowa uszczelka pod cylindrem, nowa uszczelka korpusu, nowe uszczelniacze wału - wszystko nowe. Rozkręciłem to jeszcze raz i poskładałem dodatkowo stosując pastę dirko - dalej nic, nie odpala.
No to już masz diagnozę.Łożyska,uszczelniacze,tłok i cylinder do wymiany.Źart okazał się trafiony..Jak będziesz zakładał tłok,załóż go strzałką w stronę wydechu.I składaj na pastę Dirko,nic innego.Powodzenia.
Te obudowy łożysk, kupisz w serwisie Husqvarny, razem z uszczelniaczami i gumową uszczelką, która jest na obwodzie tych plastików. W kosie 240R, jest takie coś, to są identyczne silnik. Pilarki, są fabrycznie uszczelniane właśnie pastą DIRKO.
Póki co nie ma tragedii, ale już w kolejce czekają: - zestaw śrub głowicy (choć stare były raz odkręcane od wyjazdu z fabryki) 150 zł - śruby stopki korbowodu 50 zł - komplet uszczelek na silnik 400 zł - sprzęgło 930 zł - pompa wody 170 zł - filtr oleju, olej - 200 zł - nowa turbuna 900 zł Czyli jeszcze 3 000,00 jak nic. Pierdół w stylu pasta dirko,...
1 - Żadnych silikonów, jedynie pasta Dirko, do złożenia karterów.. 2 - Dokręcaj na wyczucie, zresztą gdzie znajdziesz dane dotyczące siły dokręcania. 3 - Oryginalne tłoki i cylindry produkuje firma Mahle i jest na nich znaczek Stihla. Cena takiego zestawu przewyższy wartość twojej kosy, nawet zamienniki kosztują ponad 300 zł.
Nigdy przenigdy nie daje się silikonu, a paste reinz lub dirko, one są odporne na olej. Schną 24h od aplikacji. Tak dla wtórnych analfabetów podaje informacje. Nie dajesz silikonu ale dajesz pastę a pasta to opis konsystencji a nie składu uszczelniacza chyba że pasta pomidorowa, pasta do budów, pasta do zębów to jedno i to samo. Jeden jak i drugi uszczelniacz...
Możesz trochę spróbować je przytrzeć delikatnie papierem ściernym.Nie przesadzaj z tym jednak.Cylinder od strony gładzi ma tylko bardzo cienką powłokę utwardzoną.Pod nią masz już zwykłe aluminium.Tłok bezwzględnie do wymiany.Ideałem byłoby wymienić i cylinder..ale jeśli rysy są głębokie to i tak cię to nie ominie.Oczywiście żadnych silikonów do składania.Kup...
Widzę że kupiłeś tani zamiennik, tylko do nich dodają ten nieszczęsny czerwony silikon. Tego typu misy, uszczelnia się pastą DIRKO. Wyczyść z tego silikonu połączenie gaźnika z cylindrem, daj samą uszczelkę. Sprawdź, czy podczas zakładania, nie spadła sprężynka w którymś z uszczelniaczy wału. Oczywiście szczelność misy korbowej musi być idealna, sprawdź...
a jeśli silikon nie załatwi sprawy to można spróbować użyć pasty montażowej DIRKO, z jej pomocą powinno się udać doszczelnić pokrywę.
Uszczelki wykonuje się z Gambitu, mimo iż może się wydawać, że to zwykły papier. Guma nie jest dobrym uszczelniaczem w miejscach gdzie ma pracować pod dużym naciskiem. Uszczelki gumowe stosuje się jak najbardziej ale wówczas jest specjalny kanał na uszczelkę aby nie uległa nadmiernemu spłaszczeniu co może spowodować pęknięcie uszczelki gumowej. Wyjściem...
Cześć, Pilarka Alpina P361 po przechyleniu na bok podnosi lekko obroty biegu jałowego gdy wrócę szybko pile z powrotem czasami przygaśnie. Wymieniłem z dużą dbałością uszczelniacze wału wraz z łożyskami. Dokładnie wyczyściłem odtłuściłem i posmarowałem gniazda uszczelniaczy cienko pastą dirko i przylgnie cylindra do karteru poczekałem aż zaschnie i...
stihl dirko pasta lutownicza twarda pasta
atrybuty pliku pralka różnicowoprądowy kupno używanego windows
ogrzewanie podłogowe ogrzewanie podłogowe
Moment dokręcania wału korbowego VW LT 2.5 TDI Makita BHP 451 - brak prawych obrotów, nowe szczotki i wirnik