Uszczelka pod glowica, peknieta glowica tak czy inaczej plyn chlodniczy dostaje sie do komor spalania i stad ten bialy dym. Dobry warsztat sobie z tym poradzi. Najpierw sprawdz czsczelnosc glowicy i bloku silnika. Pozdrawiam.
Ja kiedyś dolałem płynu innego koloru i się glut w zbiorniku zrobił więc nie wiadomo jaka u ciebie przyczyna. Wypłucz układ, zalej nowy płyn i jeździj. Jak węże nie będą robiły się bardzo twarde i korkiem nie będzie nic uciekało to pewnie będzie wszystko ok.
Patent miejscowego mechanika od kosiarek ,a pozniej placz bo glowica peknieta :D
W Toruniu Zakład Usługowo-Wytwórczy AD-REM. SC tel 56 6598667
Witam! Uszczelka lub peknieta glowica....Sprawdz plyn na zawartosc spalin.Pozdrawiam.Stefan.
Tak wygląda glowica jednak peknieta :(. Ma to prawo bytu bez chłodzenia cieczą jeśli nie znajdę drugiej głowicy ?
Uszczelka lub, co gorsze, moze byc peknieta glowica...
Sprawdź jeżeli po krotkiej pracy wyrzuci dość mocno wodę może być peknieta glowica.
uszczelka pod glowica albo peknieta glowica!!!
Pomiar kompresji. Albo pompka nieszczelna i lata w glowicy. Jaki jest przebieg tego auta ? Moze glowica peknieta ?
Uszczelka pod glowica do wymiany lub peknieta glowica
Jezeli taka ilosc to uszczelka pod glowica ewentualnie peknieta glowica
Mam podobny problem mysle ze to uszczelka pod glowica albo peknieta glowica .
witam. w tym przypadku musi byc uszczelka pod glowica albo peknieta glowica chyba innej mozliwosci niema
moim zdaniem musi byc gdzies peknieta glowica powietrze nie bierze sie z nikad
tak najbardziej optymistycznie to moze wyplukuje sie olej z zeber chlodnicy ale takze uszvczelka glowicy chlodniczka oleju peknieta glowica lub blok ale najbardziej stawiam na uszczelne pewnie zalozyli szajs i zlozyli bez planowania badz atkany jest kanal cisnieniowy w glowicy i wywalilo uszczelke
nie wiem czy glowica ci nie pekla.sprawdz cisnienie ale najpierw iskre.kumpel ma tempre tez tak mial iskra wszystko inne bylo wymienil uszczelke pod glowica odpala a tu to samo.okazala sie peknieta glowica:)
Jesli nie ma przedmuchu do plynu to tester nie wykarze. Mozesz miec przerwane miedzy kanalem olejowym i chlodzacym i miedzy cylindrem a olejowym. . To taka zlosliwosc rzeczy martwych. Dodano po 1 Jesli chlodnice masz cale to tylko to moze byc lub jeszcze dla pociechy peknieta glowica jesli ktos juz to robil i zle momenty dociagniecia srub zrobil.
sprawdzilem korek, jest maz jasnobrazowa. Dodam jezdze czesto na krotkich dystansach. Ale moze to faktycznie peknieta glowica? Nie zaobserwowalem duzego cisnienia, przewody daly sie latwo nacisnac.
Z reguly albo wadliwa uszczelka pod glowica albo peknieta glowica, skoro wyciekow plynu nie ma . Jednakze proponuje nie zwlekac z naprawa tej usterki bo pozniej koszty mga sie x razy skumulowac. Pozdrawiam.
...chyba bedzie peknieta glowica, bo przed wymiana uszczelki byla splanowana itp, wlozylem nowe uszczelniacze, nowy rozrząd i wszystko niestety w d... Trzeba rozejrzec sie za drugim silnikiem niestety. Dziekuje bardzo za pomoc.
skoro uszczelka i glowica sa ok to skad ten olej w plynie chlodzacym? jezeli to nieszczelnosc uszczelki to pol biedy ale jesli peknieta glowica to mam duzy problem...czy mozliwie zeby glowica peknela przy dynamicznej jezdzie? nie mam na mysli tutaj zadnego palenia gum tylko szybkie pszyspieszanie i duze predkosci?
bylem wczoraj u mechanika i sprawdzil plyn na obecnosc co2 i wyszlo ze uszczelka po minucie odczynnik zrobil sie niebieski. powiedziaal tez ze to moze byc peknieta glowica. ale plynu nic nie ubywa aby znika i wraca. samochod nie kopci, olej czysty. zapala za pierwszym razem. sam nie wiem. Moze mial ktos z was taki problem czy faktycznie ze to wina glowicy
No ja tez wlasnie tak mysle, ze to uszczelka bo mama nadzieje ze nie peknieta glowica, wtedy koszty naprawy duzo wieksze. Zatem w najblizszym czasie biore sie za wymiane uszczelki, sprawdzenie szczelnosci glowicy i bedzie po problemie mam nadzieje.
Tak jak wspomnial kolega jasne smugi to plyn chlodzacy . Albo zle wymieniono uszczelke bez planowania , ale po 200km , chocby to niewiem jak bylo zpaprane to nie powinno byc tego efektu , wiec niestety podejrzewam ze moze to byc peknieta glowica lub blok silnika , mialem kiedys taki efekt w polonezie trzykrotnie zmienialem uszczelke w raz wlacznie z...
zobacz kolego czy nie przybylo oleju w silniku i czy plyn chlodniczy jest czy go nie ma. jesli jest podniesiony stan oleju lub plynu albo nie ma wogole plynu to 90%uszczelka pod glowica albo peknieta glowica. sprawdz cisnienie na tlokach jesli z olejem i plynem bedzie ok. jaki motor siedzi w tym audi??
Jutro moze sprawdze te krucce tak osobno dokladnie bo po zdjeciu przewodu ze zbiorniczka co wraca plyn z glowic to bylo drozne ale nie znaczy ze wszystkie zastanawiam sie czy to nie jest peknieta glowica ale niema zmiany koloru dymow oraz w zbiorniczku tez niema bombli wczasie pracy silnika pol roku temu wymienialem uszczelki pod tulejami to wszytkie...
To bedzie peknieta panewka pod ktoryms z talerzykow zwijajacych tasme .Jak pokrecasz nimi to czuc opor - sciagnac z walka ,skleic panewke i zamocowac . Aby wykryc ktory z talerzykow to nalezy podniesc zespol z glowica i pokrecac talerzykami -ten z peknieta panewka jest odpychany sprezyna i wyczujemy opor .
Przyczyną moze byc uszczelka lub peknieta glowica. Sprawdz czy w zbiorniczku plynu nie robi sie maź. Sprawdz tez czy na bagnecie miarki oleju, olej jest koloru ciemnego czy jasnego. Bo plyn moze dostac sie do oleju i go zciąć, co moze doprowadzic do zatarcia silnika.
Jak wam sie glowica w gore rozszerzy jak szpilki ktore ja trzymaja sa tez stalowe tak jak i zawory?? Bez przesady. Ja proponuje pojechac zmierzyc gdzies cisnienie w garkach za zimnym i na cieplym. Dla mnie moze to byc tak samo pekniety jeden lub kilka zaworow, peknieta glowica lub ewentualnie dmuchnieta uszczelka ale te dwie ostatnie opcje tak nie bardzo....
Moje auto to golf 2 1.8 z 1985 roku.Mam problemy z ukladem chodzenia.PLynu mi ubywa i uklad sie przegrzewa.Nie jestem pewien ale zauwazylem cos takiego ze z kolektorow ktore sa z tylu silnika(tych pod gaznikiem kapie ciecz.Czy to mozliwe zeby do nich dostawala sie ciecz z glowicy??jesli tak to czy to bedize peknieta glowica?czy moze uszczelka walnieta?a...
Witam Posiadam Volkswagen T-5 2004 130km. Od pewnego czasu zaczal mi ubywac plyn w chlodnicy srednio litr na 150km. Nigdzie nie widzialem przecieku ani tez nie cieklo z rury. Po przejechaniu okolo 1000km zauwazylem ze woda znajduje sie w silniku.W chlodnicy nie widze oleju. Przypuszczam ze moze to byc uszczelka pod glowica, peknieta glowica lub pompa...
odpal auto odkręc korek i zobaczy czy nie idą bomble jeleli tak to uszczelka albo pęknieta głowica jerzeli oczywiście pompa wody jest dobra,jak i termostat i chłodnica ma obieg
faktycznie kabarecik kolego po pierwsze to jesli chcesz dojezdzic do wakacji i nie dolewac plynu z tego co piszesz to wyglada ze musisz zmienic uszczelke pod glowica o ile juz nie jes gdzies peknieta glowica a jesli do tego nudzi cie dolewanie oleju to przy sciagnietej glowicy wyciagnij tloki i zmien pierscienie i uszczelniacze zaworowe a co do podpowiedzi...
peknieta glowica to inne objawy-praca na trze garach(na przyklad)-kumpel w temprze tak mial i inne cuda.tutaj autor pisze o czym innym. Ze plyn wycieka i to wszystko.moim zdaniem cieknie gdzies na przewodach, moze uszczelniacz pompy wodnej, no chyba ze chlodnica dziurawa. nic tylko zagrzac auto wejsc na kanal i patrzec gdzie cieknie, jezeli cieknie...
W kostce od czujnika temperatury.A czemu sterownik nie zalancza wentylatora skoro plyn jest uszkodzony czujnik czy uszczelka pod glowica ewentualnie peknieta glowica może miec na to wpływ Dodano po 1 Mam nowy czujnik jutro Zamienie i dam znać co z tego wyszło Dodano po 16 Witam.Czujnik sprawny po podgrzaniu czujnika opalarka wentylatory działajną na...
Nie wiem gdzie to zrobić bo nikt u mnie w mieście tego nie robi chyba że jakiś domowy sposób wymyślę
Witam. Obawiam, sie ze bedzie to uszczelka pod glowica. Również moze byc peknieta głowica.
nie wiem w jaki sposob twoj mechanik stwierdzil ze to uszczelka nie jest po obejrzeniu silnika ale ja twierdze ze to napewno bedzie uszczelka alebo co ostatni czesto sie zdaza tdi lub dci to peknieta glowica jesli tak duzo tego plynu wywala to radze szybko sie tym zajac bo szlak trafi ci glowice koszt naprawy peknietej glowicy wraz drukiem sprawdzenia...
Polecamy wymianę głowicy... Nie słyszałem o uszczelniaczach sklejających pękniętą głowicę.
Mialem taki przypadek w VW Transporter z tym silnikem. Do 100 km/h wszystko bylo dobrze. Mozna bylo przjechac setki kilometrow. Po przekoczeniu tej granicy wzrastala temperatura gwaltownie i wyrzucalo plyn chlodzacy. Okazalo sie ze peknieta jest glowica.
A jakieś zdjątko?
pekniety blok / glowica , chlodnica oleju. btw. Jaki to ma silnik ? Obstawiam jakieś iveco ?
wykręć świece zapłonowe i sprawdż czy nie maja malutkich wrzerów jeśli tak jest to jedna z oznak wywalonej uszczelki pod głowicą i ciśnienie sprężania dostaje sie do układu chłodzenia - - jeśli ten mechanik wymienił ci tylko termostat to nie mechanik????. termostat znajduje sie od spodu z lewej strony pod pompa wodna jest obudowany. Obudowa jest przykręcana...
rownie dobrze glowica moze byc zwyczajnie peknieta.
Tak pekniety blok albo glowica.
o chlodzenie to pytam tak z czystej ciekawosci ;) czyli sa dwa osobne obiegi ?? niestety mechanik powiedzial ze glowica jest peknieta;/ orientujecie sie moze w cenie takiej glowicy ?? pytam bo mechanik zazyczyl sobie za sama glowice z uszczelka 630 zl + robocizna!! myslalem ze taka glowica bedzie wiecej kosztowac !! czy moze dal jakas uzywana ??
Witam, szukalem w necie, tutaj na forum, ale podobnego tematu nie znalazlem. kupilem 2 miesiace temu vw passata, r.2001, benzyna 1,6. Zaraz po kupnie zrobilem przeglad, wymiana oleju, paskow, flitrow, pomby wodnej i paru drobiazgow. Zaczal miec problemy z akumulatroem, wiec tez poszedl do wymiany. 3 tygodnie temu dziewczyna podczas jazdy stwierdzila,...
Wyglada na to ze glowica w poczatkowym obszarze dysku ma problemy z nagrywaniem. Moze mechanizm jest zanieczyszcozny lub tasiemka od glowicy peknieta.
Mialem podobny problem z canon'em s450. myslalem ze dysze, ale okazalo sie ze glowica byla peknieta (dokladniej kanalik który doprowadza tusz do glowicy) Drukarka zamiast zasysac tusz zasysala powietrze. Do uszczelnienia uzylem pistoletu z klejem na ciepło. no i działa. jak długo to sie okaże
popieram przedmówcę ;] sprawdz filtry itp itd jesli je wymienisz to zapal silnik i odkrec korek od przelewu chłodnicy jesli poziom w zbiorkiczku sie wacha to znaczy ze ktoras glowica jest peknieta ;/ co za tym idzie musisz remontowac na allegro 1 glowica to koszt ok 400 zl do tego uszczelka ok 200zl ale oby nie bylo to to
sorry ze tak puzno odpisuje ale dopiero teraz znalazlem usterke...okazala sie peknieta sciezkaprzy glowicy gdzie plyta w suwa sie w szyne...dzieki za podpowiedzi..temat zamkniety
Zrobiłem robote okazalo sie ze to jednak glowica jest peknieta ;( Jakie polecacie glowice do seata leona 2 2.0 TDI 170 FR nie chce kupowac oryginalu bo znow mi sie zepsuje mam program zrobiony na 237 koni i 448NM. Czytalem ze w tych modelach glowice maja cienke scianki i sie psuja zastanawiam sie czy od innego modelu by pasowala macie pomysl ?
A jak ma sprawdzic czy glowica jest gdzies peknieta? Kolego jedz do sklepu gdzie masz zamiar kupic pasek i zakup dwa uszczelniacze, przewaznie olej sie poci z tego gornego.
pary na szybie nie ma,a reszte sprawdze tak jak napisales.dziwne jest jeszcze dla mnie ze dlugo sie rozgrzewa,musze dlugo czekac zanim pojdzie cieple powietrze do auta.czy to ma cos wspolnego?czytalem tez jeszcze ze moze to byc peknieta glowica.moze tak byc? Dodano po 3 na plamy nie zwrocilem uwagi,ale raczej nie ma.uszczelki tez suche,chociaz jest...
Piotrek, upg padla raz w 2020r. Glowica byla na 100%planowana i sprawdzana. Zapomnialem dopisac, ze po ostatniej wymianie wtryskow, oleju itd. po przejechaniu 70km samochod dymi na bialo jak smok. Nie ma znaczenia czy silnik jest cieply czy zimny. Dodatkowo, przed wymiana oleju bylo pelno szlamu na korku wlewu oleju. Panowie, jesli okaże sie ze glowica/tuleja...
Witam wszystkich problem rozwiązany wydmuchana uszczelka pod głowica i peknieta głowica. Sprzedający pokrył koszty naprawy. Pozdrawiam
oczywiscie glowica wbudowana do drukarki ??? w drukarce w stanie spoczynku glowicy od dolu powinno przylegac cos w rodzalu uszczelki zabespieczajacej glowice przed zaschnieciem tam powinien tkwic problem nalezy sprawdzic czy szczelnie przylega czy guma niejest peknieta czy jest odpowiedniej grubosci ( niewykluczona wada fabryczna ) i mozna jeszcze zwrucic...
Witam wiem, że postów na ten temat było pełno ale każdy jest podobny i objawy zawsze się czymś różnią więc zakładam nowy temat. samochod: Astra II 2001 1.7 DTI Isuzu 2 miesiący temu przestało mi działać ogrzewanie, więc pojechałem do kolegi mechaniki i okazało się że nie mam płynu w chłodnicy ..dolaliśmy i po przejechaniu ok. 200km znowu go ubyło bardzo...
Bardzo możliwe ,że będzie to uszkodzona głowica.W tych silnikach zarówno w BMW jak i w Oplach bardzo często padają głowice.U znajomego było to samo ,jak samochód stał to wszystko było w porządku.Wystarczyło go przegonić na drodze i sie gotował.Pęknieta była głowica między 3 a 4 cylindrem,oraz między zaworami na 3 cylindrze. Moge się mylić ale jest to...
jesli wywala plyn po odpaleniu to pierwsza uszczelka pod glowica. mialem kiedys tez peknieta tuleje cylindryczna ale to bardzo rzadko peka. jesli wywala plyn po rozgrzaniu to przyczyn jest kilka.
Znalazłem zdjęcie z pathfindera w którym była zdjęta głowica i owy plaster pozostał na miejscu, zdjęty był tylko górny łańcuch. Link poniżej: http://www.3citygarage.com/realizacje/ca...
Zarżnales silnik taką jazdą, oczywiscie przy 200 km/h nikt nie patrzy na wskaznik temperatury i masz za swoje. Zniszczona uszczelka pod głowicą, pęknieta głowica albo obluzowana tuleja czylindrowa.
Czyli pewnie typowo, peknieta głowica.
To bym stwierdził że peknięta głowica.
do przyjecia ale nie w dieslu masz albo peknietą głowicę albo do wymiany uszczelkie pod glowica sprawdz czy masz parowanie z tlumika na ciepłym silniku i czy ubywa ci płynu chłodniczego jezeli tak to trzeba sprawdzić te dwie rzeczy.
Miałem podobny problem tylko w modelu 3.79, okazało się że jest pęknieta głowica w pobliżu zaworka ciśnieniowego.
Okazało się ze peknieta głowica. Olej leci po świecy zarowej od góry do cylindra. Nie wiem czy powodem tego są te wszystkie błędy ale napewno to że kopci jak lokomotywa na węgiel.
Witaj... Nasuwaja sie pytania...Czy mechanik ktory wymienial uszczelke sprawdzil szczelnosc pierscieni i zaworow???...Czy glowica byla planowana???...Jest sposob sprawdzenia powodu braku cisnienia w cylindrze nie sciagajac glowicy...Wylamac w starej swiec obudowe porcelanowa...Przewiercic zeby byla drozna i przymocowac do szlaucha z sprezonym powietrzem,tak...
No widzę, że tak krytykowany patent "test z butelką" zaczyna się przyjmować. Trochę mnie zaskoczyły wyniki tego testu, a mianowicie to że, bąbelkowanie ustawało na wolnych obrotach, oraz to że płyn nie wracał, nie zostawał zassany z powrotem do zbiornika wyrównawczego, bo u mnie tak się dzieje i butelkę mam pustą. Tak się dzieje jak na zimnym silniku...
pęknieta glowica silnika to standard w TDSach w najlepszym przypadku uszczelka pod glowicą.
Gdzie ta głowica była pęknieta?Jak wykonano naprawę?Co robiono?Jak wyglądają wałki rozrządu?Wydech nie zapchany?Zrób logi.
1CDFTV peknieta głowica na 3 cylindrze miedzy zaworami :P
raczej bym sprawdzil poprawnosc zestrojenia glowicy, czy nie ma zimnego lutu,czy rdzenie w cewkach zostaly unieruchomione kropelka czegos, czy okolice arcz na glowicy i poza nia sa o.k. posrednia nie pogarszalaby sie "w oczach" raczej latami by to trwalo. to wyglada jakby kondensator na arcz w glowicy nie zostal zmniejszony podczas przestrajania lub...
Wersja optymistyczna, termostat,zapowietrzona instalacja,nie przestawia się klapa ciepło -zimno,filtr przeciw pyłkowy zapchany. Wersja pesymistyczna uszczelka pod głowicą lub pęknieta głowica.
na 100% peknieta tulejka (gniazdo w ktore wchodzi pompowtrysk)w glowicy
Witam mam problem z olejem w układzie chłodzenia w V8, Chlodniczka z obudową wymieniona, a olej idzie dalej. Skrzynia retarder ok. Ubywa z silnika olej.Może być peknieta głowica lub uszczelka pod głowica?
Witam. Pytanie mam . Mam mala myjke nilfisk c140 pekl pistolet. I teraz mam rozkmine czy pekl ze starosci czy z wady zaworu start stop. Bo dzień temu wymienialem głowice na nowa ktora była peknieta,ale nie wiem czemu byla pęknięta moze od mrozu. Pytanie moje jest takie,czy mozliwe jest pekniecie glowicy jak zawor start stop bedzie uszkodzony i myjka...
sprawdź też czy nie robi ci sie ciśnienie w układzie chłodniczym bo może jest pęknieta głowica
Właśnie tego sie boje (pękniętej glowicy) ale chciałbym sprawdzić wszystkie możliwości zanim ją zdemontuje , korekcji wtrysków nie mam jak sprawdzić bo wejscie do kompa jest tylko przez czytnik Linde a autoryzowany serwis twierdzi ze niema takiej możliwości , odłączałem tez wtryski jeden za drugim po odpaleniu na trzy gary nic sie nie zmieniało dalej...
jak poziom płynu rośnie zaraz po odpaleniu stawiam na uszczelke pod głowicą ew pęknieta głowicę
Na przykład: pęknieta głowica, czego nie sprawdzili, zacinający się termostat, uszkodzony wirnik pompy cieczy, zamulona chłodnica
Sprawdz sobie czy robi ci sie duze cisnienie w chlodnicy bo jesli tak to masz uszczelke pod glowica do wymiany albo w gorszym przypadku peknieta glowice.
Także, ale również uszkodzony zaworek w korku zbiorniczka wyrównawczego lub uszkodzony termostat. W najgorszym wypadku uszkodzona uszczelka pod głowicą lub pęknieta głowica.
Witam.Mam kolejny problem,a mianowicie pojawia mi się olej w zbiorniczku wyrównawczym głowica po planowaniu wymianie uszczelniaczy i docieraniu zaworów nowa uszczelka elring nowe śruby do głowicy oraz komplet uszczelek do turbiny i kolektorów wymienione oringi na pompowtryskach silnik chodzi równo nie kopci żadnych błędów na ktsie o co tu chodzi czy...
Mialem podobnie, okazalo sie ze mam wyciek spod uszczeli pod glowica, no ale jak zerwali glowice, okazalo sie ze jeszcze dodatkowo jest peknieta,,,,
Jak nie uszczelka to peknięta głowica ,jak bierze olej to uszczelniacze zaworów ,duży luz tlok- cylinder ,zapieczone lub pęknęte pierścienie ,rysa na cylindrze.
Witam. Mam problem ze scania . Mocno 6 cylinder wypluwa olej tuleja jak nowa pierscienie nie wiem ale ropa stala ze 2 godziny na tloku jak zalałem do sprawdzenia. co to moze byc peknieta głowica uszkodzona uszczelka czy uszczelniacze. Kolektor wydechowy doslownie zalany olejem nie ropa.
Witam ;) Mam astre 1.7 td (nie isuzu). mam problem poniewaz 3 dni temu zauwazyłem, ze w zbiorniku płyny chłodniczego jest olej. myslałem ze poszła uszczelka pod głowicą, zaprowadziłem auto do mechanika i po rozebraniu silnika powiedziano mi ze moze byc peknieta głowica, zalecono mi zebym kupił nowa, niestety duzo kosztuje ! :cry: moze być, ze poszło...
zmiana o 1 ząbek nie doprowadzi do takich uszkodzeń mechanik musiał sie palnąć o wiele wiecej ostatnio robiłem taki silnik była peknieta głowica nad zaworem ssącym i trzeba było spawać ale nie miałem z tym silnikiem zadnych problemów
witam rzeczywiscie błąd polegał na braku sygnału sda na msp- peknieta sciezka przy glowicy-prawdopopodobnie klient nie wyjął wtyczki ant i szarpnął tv. lekko zgięte gniazdo ant. i prawie niewidoczne peknięcie druku. Usterka bez związku z przetwornica a jednak trzeba brac poprawke na ludzki błąd. Dziękuję i pozdrawiam. Postaram sie oddwdzięczyć w przyszłości.
Witam trymerem niekrec bo pozniej ciezko go ustawic sluzy on do zmiany mocy lasera nalezy go dostroic na najgorzej czytanej plycie rw przynajmniej ja tak robilem,piszesz ze problem jest przy czytaniu pod roznymi kontami ,moze to byc spowodowane usterkami w mechanice przesuwu lasera,(przeskakiwanie na prowadnicy soczewki) lub zawieszenia na "amortyzatorkach"...
Witam, trzeba sprobowac zdjac cylinder z glowica - bo takie zablokowanie 'na beton', to moze byc : zatarcie tloka w cylindrze lub pekniety pierscien, ktory zablokowal sie w oknie wylotowym, niestety. Pozdrawiam.
nie rozumiem jak moze byc krotszy korbowod ? Tuleja tłok nowy, wtryski sprawdzone, glowica 3 po regeneracji zalozona juz, myslalem ze jedna peknieta, itd. nie mam pomyslu co moze go bolec.
Kumaty mechanik będzie oprócz wymiany uszczelki szukał przyczyny tej usterki bo najczęściej taka jest. Jeśli nie ustali dlaczego tak się stało np drobny wyciek w miejscy trudno dostępnym, uszkodzony termostat, pompa wody, chłodnica itp to problem powróci. Nie wiem jaki masz tam silnik ale jak masz aluminiowy blok to może być pekniety jak i sama glowica
Kolego płyn może dostać się przez: -uszczelke głowicy , -pęknietą głowice , -peknięty blok silnika. Jeśli masz "nową" głowice powinno się ją dać do sprawdzenia ,jeśli zakładasz to możesz ją jeszcze raz ściągać jak znów będzie piana w oleju. Ja tak miałem kiedyś z Polonezem jak byłem młody i głupi !!! 3 razy ściągałem i zakładałem głowice zanim się kapłem...
Sprawdz pompe wody-mialem kilka przypadków ,ze gdy auto nabierało temperatury wirnik pompy opózniał sie względem obrotów silnika(slizgał się naośce pompy). najbardziej banalny lubi byc tez uszkodzony korek zbiorniczka. i wreszcie peknięta głowica lub np.uszkodzona uszczelka pod głowicą która zjada płyn zamiast go wypychać. jednak moim zdaniem twarde...
nadal nic nie wiem, pęknieta głowica?,wttłumacz po polsku Dodano po 30 Do trans serwis ,gdzie czytać,czytać? Dodano po 15 nadal wiem,że nic nie wiem do trans s...
Jest OK. Już dziala. Byla plyta peknieta w poprzek i pomiary napięc od strony elementów byly b. mylace. Glowica jest jednak rabnieta. Sprobuje ja jeszcze naprawic. Chyba pierwszy tranzystor jest padniety. Dzieki za zainteresowanie i uwagi.
Witam, samochód zapala i gaśnie po oko 2 sekundach. Audi 2 miesiące temu przeszło remont silnika, bo była głowica pęknieta. Głowica i wtryski zregenerowane, wszystkie filtry i oleje wymienione, rozrząd i zawór EGR również został wymienone. Samochód przejechał około 50 km i już po zgaszeniu na następny dzień nie zapalił. Po podłączeniu pod komputer pokazuje...
peknieta obudowa peknieta plytka peknieta plyta
oznaczenie silnika renault skrętka połączenie komputerów zamek kabina
ekspres siemens ekspres siemens
Jak zmienić język w pralce Miele W 5905? Q Smart Rally GT 900 - Pedały wykrywane jako przyciski