No to moja diagnoza brzmi ; Albo uszczelka pod głowicą do wymiany albo zapłon przestawiony (zabardzo opóźniony) . Żeby być pewnym najpierw sprawdź poprawność ustawienia zapłonu . Jak problem bedzie dalej to jedynie uszczelka (tak mi sie wydaje :))
no i o to chodzi, byle tylko szybko łapał temperature z zimnego to jest git
A termostat w układzie chłodzenia i załączanie wentylatora chłodnicy działają prawidłowo ? Bo wygląda że zdecydowanie coś jest niewydolne w układzie chłodzenia. Pozdrawiam
witam mój problem polega na tym ze auto grzeje się temperatura skacze od 90 do 110 stopni wymieniłem termostat sprawdzając go i otwiera się chłodnica równomiernie nagrzana wszystko dobrze odpowietrzone a temperatura nadal skacze i co najdziwniejszego nie mam ogrzewania chodź nagrzewnica jest czysta ,cały układ tez nigdzie żadnego zatoru do 80km/h temperatura...
Nie, wejdź w listę parametrów silnika, tam gdzie masz temperaturę, naciśniecie pedału gazu.
Szukać słabej masy.P
Dlaczego chcesz go wymienic? Niekoniecznie jest w samochodzie.
matfly95 jesteś pewien że dobrze złożyłeś termostat, albo jest odpowiedni skoro auto grzeje się do takich temperatur?
Wystarczy bezpiecznik termiczny 10A 216°C, można zastosować do 270°C, gdyż dmuchawa nie jest już nowa i na pewno stawia troszeczkę większe opory co się wiąże z większym poborem prądu i wyższą temperaturą na oporniku.
być może termostat został wymieniony na inny o troszkę innych parametrach i otwiera po prostu przy mniejszej temperaturze
Błąd w instalacji elektrycznej, schemat w łapkę i szukasz. Pewnie niknie jak pojawi się ładowanie, czyż nie tak?
Bezpiecznik termiczny jest w rezystorze we wlocie powietrza. Podnieś maskę, rozkręć wlot powietrza do kabiny, zaglądnij tam i zlokalizuj opornik nawiewu, wyjmij go i mu się przyglądnij. Bezpiecznik termiczny wygląda jak metalowy opornik. W środku przy określonej temperaturze przepala się połączenie.
Czujnik do komputera ma kolor zielony. Niebieski jest do kontrolki i wskaźnika temperatury.
Pojeździć na benzynie przyuczy się komputer, jak na PB będzie dobrze ustawić gaz jeszcze raz.
Czy oświetlenie zegarów + regulatorów temperatury ma jakiś bezpiecznik, który to jest. Proszę opomoc.
Który rocznik pojazdu?
Witam , mam pytanko, mam peugeota 306 kombi 1.6 benz, r.1998,miałem problemy z silnikiem olej mi brał, zrobiłem półkapitalkę, wymienione pierścienie, głowica do regeneracji, odebrałem od mechanika i spotkała mnie dziena rzecz, wiadomo silnik jest na dotarciu, nie jeżdzę szybko ani gwałtownie, ale zdarza mi sie taka rzecz że przy prędkości ok 80 km/h...
OK! Doszedłem sam :D Może komuś się przyda: był wkręcony na sztukę jakiś pasujący gwintem czujnik od nie wiadomo czego. Oryginalny czujnik dwupinowy ma na jednym styku termistor do wskaźnika masowany poprzez masę ogólną oraz czujnik przegrzania na drugim styku.
czujnik temperatury płynu chłodzącego
Nagrzewnica to przecież mała chłodniczka. Żeby się do niej dostać trzeba ściągać deskę rozdzielczą, a potem dochodzisz do "puszki" w której jest nagrzewnica. Ta "puszka" to cała obudowa nawiewu wraz z mocowaniem silnika dmuchawy, klapami sterowania i regulacją temperatury. Powiem tobie ze Peugeot 306 to bliźniak Xsary i nie widziałem nigdy przypadku...
Jak leci raz ciepłe raz zimne powietrze to najprawdopodobniej jest układ zapowietrzony i od tego bym zaczął...
Czy problem występuje też na ciepłym silniku ?? Jeśli tylko na zimnym to problem z "ssaniem" - do sprawdzenia czujnik temperatury.
Aby nie na zapłonie.
13 bezpiecznilow
Czy było wszystko sprawdzane co ma wspólne z temperaturą spalania w silniku? Nie tylko sam układ chłodzenia jest w tym przypadku brany pod uwagę. Sprawdzić, czy nie zachodzi spalanie poza układem, które znacznie podnosi temperaturę silnika.
Sprawdź F11 10A na dole drugi od prawej i F8 20A.
Poprzednio napisałeś ,że w czasie jazdy nie dogrzewa się. Przejedź się na nowym termostacie , zobaczymy czy trzyma temperaturę. Dodatkowo masz problem z włączaniem się wentylatora , usterka mechaniczna (elektryczna ) jego lub elektryczna sterowania. Nie mam pod ręką żadnego schematu do tego Francuza. Jak jeździłeś , ? co z temperaturą?
Nic nie wyjdzie. Tym bardziej, że masz czujnik temperatury w chłodnicy, który właśnie załącza wentylatory. Dopóki temperatura nie spadnie będą one pracować.
protokół nic nie da, bo protokół określa tylko przepływ, poziomy, czy jest bit parzystości, czy go nie ma, ale jest jeszcze coś takiego jak ramka,czasami zwana definicją. A w ramce masz zawarte,to czy np 4 bit o wartości d20 to np kod błędu usterki potencjometru czy wskazanie aktualnej temperatury.
odłącz na chwile czujnik temperatury i zobacz czy będzie lepiej..
Co ma rozrząd do temperatury silnika??? Jak kolizyjny to zawory zapłaczą.
Chodzi o czujnik temperatury umieszczony na bloku silnika.
Temperatura ponad 100°C nie jest groźna. Gdyby w układzie była sama woda to przy takiej temperaturze zaczęła by wrzeć ale na szczęście w układzie jest płyn chłodniczy, który między innymi ma wyższą temperaturę wrzenia.
Po pierwsze zrób test liczników i sprawdź czy wskazówka pokazuje prawidłowo, czy nie jest przestawiona na osi. Po drugie, to co jest wskazywane na licznikach jest filtrowane przez ECU m.in. po to, aby wskazówka nie reagowała np. na zmiany temperatury wywołane otwieraniem/zamykaniem termostatu. Po trzecie, płyn chłodzący może mieć temperaturę wskazywaną...
Świece grzeją dopiero od poniżej 5 C i przy obecnych temperaturach nie są potrzebne do odpalenia. Jak nie odpala to najczęściej brak paliwa (test plakiem tylko nie męcz go pracą na sprayu bo nie zdrowe dla silnika) . Z najprostszych to filtr paliwa. Przy jego przytkaniu pompa HP nie jest wstanie wytworzyć ciśnienia powyżej 300-350 bar potrzebnego do...
Węglowodorów za dużo trochę, CO też na pograniczu jak dla fury z katalizatorem. -sprawdziłem gaźnik (wtrysk paliwa, czujnik temperatury paliwa są ok) Nie zaglądaj tam już więcej, albowiem pojęcia nie masz, co czynisz. Ani tam gaźnika nie ma, ani czujnika temperatury paliwa.
czy na pewno dobry czujnik został kupiony? Czy nie zamieniony został zielony z niebieskim?
nie dziala mi wogole termometr temp. zewnetrznej (są tylko "------" takie kreski). auto jest z 99 rocznika. z tego co sie orientowalem na tym forum to podobno czujnik jest w lusterku. ja to auto kupilem po wypadku i lusterka wyminilem. czy ktos wie jakie przewody sa od tego czujnika???albe jak do tego dojsc??? Nie pisz tematu WIELKIMI literami -> regulamin,...
Po pierwsze - jakie tam jest naprawdę ciśnienie (bo "za wysokie" to żaden parametr), przy jakiej temperaturze mierzone i jak była ustawiona regulacja temperatury, nadmuchy i dmuchawa przy pomiarze.
... Niestety nie w 307. . A zatem 306 czy 307?
Dalej brak diagnostyki... Jakie ciśnienie w układzie dolotowym pokazuje MAPsensor? Jaka temperatura czujnika powietrza dolotowego, czujnika temperatury silnika dla komputera? W tym aucie są 2 czujniki temperatury silnika: 1 dla komputera, drugi na zegary.
Sprzęgło jest na bankl dobre, wymieniłem czujnik temperatury "ten pod teermostatem, taki zielony" zobaczymy efekty.
czy czujnik ECU to czujnik temperatury do komputera, i jak sprawdzić te czujniki. Gdzie jest, i czy jest w peugeot 306 czujnik podciśnienia na powietrzu w kolektorze ssącym, i jak coś takiego sprawdzić. Bo np. miałem czujnik ten na wlocie powietrza z filtra zabrudzony olejem, i nie wiem czy jest sprawny. przepłukałem go benzyną.
Siemka Miałem takiego Puga tylko z 1,9 TD i miałem 2 wiatraki. Elektryka odpowiedzialna za wiatraczki w tym aucie jest dość słaba. Są 2 wentylatory i mogą one działać z połową mocy tj, podłączone w szereg bądź chodzić z pełną mocą tj. równolegle. Przy temp. około 100 stopni miał się włączać pierwszy stopień prędkości, przy wyższej drugi. Do sprawdzenia:...
Sprawdź czy silnik ma faktycznie taką temperaturę czy tylko na wskaźniku jeżeli ma to czy termostat się otwiera.
Sonda Lambda oraz czujnik temperatury do sprawdzenia. Stawiam jednak na sonde.
Ja wałkowałem taki temat w Kangoo to skończyło się na wymianie potenciometru przepustnicy i krokowca co go jakiś magik kombinerkami regulował. A ostatnio w 406stce poszedł zielony na nówka zielony (parametry) i czyszczenie krokowca załatwiło temat. Nie wiem czy czujnik boscha do końca podchodzi w całym zakresie temperatur.
Jutro prześwietlę instalację, mimo tego że jest niedziela :( , pod obciążeniem min 50W. Poza tym przypomniałem sobie że nie sprawdzałem czujnika temperatury silnika,którego skrajne uszkodzenie może ponoć powodować takie objawy. Pozdrawiam.
Przewody tez warto sprawdzić, nie tylko świece. Warto też zobaczyć co się dzieje z czujnikiem temperatury. W bloku termostatu masz 2 czujniki, zielony i niebieski. Jeden jest od zegarów, drugi idzie do komputera. Kiedy uruchomisz odepnij czujnik i zobacz co się będzie działo. W moim 306 1.4 1993 miałem uszkodzony czujnik od temperatury do komputera...
Witaj. Posiadam P.306 2.0 HDI . Walczyłem jakiś czas temu z niedogrzewającym się silnikiem (tak myślałem) bo nie mogłem osiągnąć 90*c (bo taka temperatura jest przewidziana do prawie wszystkich silników chłodzonych cieczą ) Osiągałem max 80-82*c . Wymiany termostatów i zasłanianie chłodnicy nic nie dawało. Po podpięciu pod kompa, okazało się że temperatura...
Ja bym dla własnego bezpieczeństwa nie montował używanej butli. Może przepis martwy, ale ryzyko twoje. Pełna kompletna instalacja LPG jest najlepsza. Przecież to tylko kawał blachy, co tam ma się zepsuć przy ponownym montażu? Ale ja bym poruszył inną kwestię, czy butle zewnętrzne nie mają innych rozwiazan? Wszak tradycyjna butla wg założeń ma leżeć...
To może być uszkodzony map sensor lub czujnik temperatury powietrza dolotowego na kolektorze ssącym. Map sensor odpowiada za wyprzedzenie zapłonu a czujnik za skład mieszanki
Zaczęło się w styczniu przybyło w krótkim czasie bardzo dużo, potem był jakis czas spokoju( może przybywało ale nie wiele) ale w ciągu ostatnich dwóch miesięcy przybywa już regularnie. Po podpięciu pod komputer widać prawidłowy wzrost temperatury silnika więc czujnik chyba ok prawda?
Wiatrak się włącza , na postoju przy 115*C , a podczas jazdy silnik utrzymuje właściwą temperaturę 95*c więc myślę , że tak właśnie powinno być
mam peugota 306 1,8 benzyna,rok 96. Zaowrzyłem ze przestały w nim działać kontrolki od ładowamia,smarowania,poduszki,obrotomier... silnika,i wskażnik temperatury. Od czego zacząc sprawdzanie(bezpieczniki sprawdziłem)z góry dziękuje
WITAM Mam problem nie działa spryskiwacz szyby przedniej. Bezpiecznik pod kierownica sprawdzony działa, wycieraczki działają ale spryskiwacza nie ma. Czy może to być problem z temperatura na dworze czy szukać gdzie indziej przyczyny? Od czego zacząć? Z góry dzięki za pomoc.
hallo mam pytanie jak ma byc podlaczony parownik do ukladu chlodzacego bo w tej chwili jest podlaczony do dwoch wezy z chlodniczki ogrzewania i w trakcie jazdy spada temperatura instalacji gazowej tak daleko ze sie samoczynnie przelancza na benzyne mototrampek
Witam temat zamykam z powodu sprzedaży auta teraz poszukuję peugeot 306 dziękuję wszystkim za zainteresowanie tematem ps. chłodnicy też jeszcze nie wymieniłem bo auto sprzedałem pozdrawiam
W blok silnika wkręcone są dwa czujniki temperatury, jeden z nich współpracuje ze wskaźnikiem temperatury, a drugi z modułem sterującym wtryskiem. Przy braku sygnału z tego drugiego miałem objawy tak jak opisujesz.
Urzekła mnie twoja historia. Zmień mechanika, a wczesniej popatrz co sie dzieje z MAPsensorem i ze szczelnoscia kolektora. Warto zmierzyc cisnienie paliwa i popatrzec czy czasem nie przywieszaja sie wtryski. Podaj jakie wywala błedy i jakie masz wartosci, typu temperatura, sonda, map, czas wtrysku. Podaj wiecej danych silnika, pojemnosc, kod.
Przy termostacie kiedyś odkręciłem taką dużą śrubę i coś zalałem potem nie mogłem wozu odpalić ;) ale spróbuję i tą śrubą. A wiecie może jak powinna podnosić się temperatura bo u mnie po przejechaniu kilometra mam już 80 i tak stoi najwięcej dochodzi do 90 i stoi tak.
Mimo ze nikt niechce pomoc bede pisal co bylo robione moze komus sie to przyda w przyszlosciu, po wymiabie czujnika polozenia przepustnicy bez zmian,tak samo po wymianie czujnika predkosci obrotowej sterownika silnika,sondy lambda i czujnika temperatury powietrza w dolocie,teraz czekam na map sensor
Witam, problem dotyczy Peugeot 306 2.0 16v xu10j4rs. Po odpaleniu samochodu na letnim silniku, nieraz zimnym potrafi włączyć się wentylator. Uruchamia się na kilka sekund, zatrzymuje i ponownie startuje. Zmierzyłem oporność czujników przy rozgrzanym silniku: 1093462 Blue - Coolant Temperature Gauge Sender 250 ohm Brown - Cooling Fan Switch (found on...
Witam. samochód peugeot 306 2,0 HDI, mam problem z rozruchem silnika przy temperaturze zero i poniżej. Kręci dobrze, ale zapala dopiero przy drugim albo i trzecim razem i to przy dodaniu gazu. Dodatkowo po uruchomieniu silnik na biegu jałowym pracuje nie równo. Akumulator nowy, świece nowe, filtr paliwa wymieniony. Czy brak równomiernej pracy silnika...
wszystko zimne i tylko na zapłon wezme wlacza sie wiatrak Klimatyzacja jest? Wypadało by podłączyć jakiś tester i sprawdzić jaką temperaturę widzi sterownik silnika. Druga sprawa to porządnie odpowietrzyć układ chłodzenia(odpowietrznikami)
spusc ten olej i zalej go MOBIL-em1 pelny syntetyk zadnych olejow mineralnych bo w zimie to kaplica Jaaasne, to ja mam nadzwyczajne szczescie bo jezdze na zwyklym najzwyklejszym Lotosie mineralnym od ponad 10lat i nie mam problemow z rozruchem w zimie. Tylko wymieniam olej nie co 15 a co 10 tys. km, przy takiej cenie oleju to nie ma o czym mowic ;)....
Witam, posiadam peugeota 306 1.8 16v auto gotuje sie nawet w mrozie wchodzi na czerwone pole. Najbardziej jest to uciążliwe latem w mieście. Wentylatory zalaczaja sie po 90 stopniach ale nie sa w stanie zbic temperatury. Raz doszło do przegrzania i wystrzelila nagrzewnica wszystko wymienione na nowe ale problem pozostał.
Witam. Posiadam Peugeota 306 1.4B z 99roku. Od jakiegos czasu kilka razy zaczeło mi wyrzucac płyn chłodniczy ze zbiornika przez ta rurke przelewowa. Dzieje sie tak zawsze na postoju po dłuzszej trasie jak wroce i zgasze silnik to nagłe jakby płynu przybywało i zaczyna go wyrzucac. Zmieniłem korek w zbiorniczku. Nie dzieje sie to zawsze powiedzmy raz...
Sprawdzić trzeba jeszcze (przed zakupem drugiego kompa)czy instalacja wewnątrz nie struchlała gdzieś na otulinie przewodów (delikatnie poodchylać zewnętrzną izolacje w punktach narażonych na wilgoć lub temperaturę i posprawdzać otulinę przewodów na pęknięcia /rozsypanie).Masy wszystkie są i poczyszczone!!!
zrób zdjęcie tej kontrolki bo w różnych autach są różne piktogramy.Moze to być brak płynu do spryskiwaczy, moze byc silnik a moze być problem z temperaturą cieczy gdzie we francuskich autach piktogram od temperatury objawia się jako zbiorniczek z cieczą a w innych jako słupek rtęciowy.
Sonda Lambda i czujnik temperatury silnika są ok byly sprawdzane. Najbardziej uśpiło moją czujnośc to że gośc pokasował błędy i jakiś czas wszystko było ok
Panie kolego, przyczyn nadmiernego spalania może być naprawdę wiele, od brudnego filtra powietrza po zepsuta sondę lambda, Fakt ze kolega pomierzył napięcia, nie znaczy ze sonda musi być ok, W sondzie ważne jest także czas reakcji, często zdarza się że sonda ma właściwe napięcie ale podaje impulsy za wolno i silnik nie działa właściwie, sprawdzić to...
gdyby bylo lewe powietrze to na cieplym silniku pewnie tez by sie tak działo ja sklanialem sie ku czujnikowi temperatury plynu chlodzącego- gdyz on niby odpowiada za obroty na ssaniu ale nie wiem jak go sprawdzic?
Posiadam następujący problem z tym samochodem,wymieniany był w nim silnik z nawieu.Do czasu jego awarii wszystko z ogrzewaniem było w porzadku przy odpowiednim ustawieniu pokręteł nawiewał ciepłe powietrze,a po wymianie temperatura nawiewanego powietrza wyraźnie spadła,przyustawieniu na gorące powietrze.Nie znam przyczyny tego,mechanicy tez nic nie...
Po podanych informacjach nie wiadomo jaki to rok, pojemność, rodzaj paliwa wiec nie wiadomo również jaki system steruje silnikiem, ale nowsze systemy sterujące uruchamiają wentylator na stałe jeśli sygnał z czujnika jest zwarty lub przerwany jak i często czujnki temperatury pokazują najwyższą temperaturę w przypadku zwarcia lub odłączenia kostki od...
problem z peugeot 306 1.8 benzyna na pojedynczym wtrysku rok 1996. podczas jazdy zaczęła przygasać deska rozdzielcza wraz z kontrolkami,zgasło radio,zauważyłem ze nie działa ładowanie. Jednak nie zapaliła się kontrolka ładowania,sprawdziłem,ze alternator nie ładuje i po przekręceniu kluczyka samochód odpala ale nie działają kontrolki od zapłonu,ładowania,smarowania,...
Witam. Mam problem z odpaleniem samochodu Peugeot 306 1.6 benzyna(wtrysk)+gaz(sekwencja) 1999r Po przekreceniu na zapłon pompka nie chodzi, nie ma pradu. Gdy zaczynam krecic pojawia sie prad i pompka pompuje, ale samochod nie zapala Paliwo dochodzi do listwy wtryskowej na pewno. Gdy odpiąłem wezyk którym paliwo cofa sie do baku zauwazyłem ze paliwo...
Z jakim sterownikiem? Bosch czy MM? A przekaźnik jest sterowany przez komputer. Czujnik temperatury sprawdzony? (profilaktycznie). Jeżeli nie zapali się na zapłonie kontrolka silnika, to nie ma możliwości odpalenia. Wtedy trzeba sprawdzać instalację. Może kostka stacyjki już przestaje łączyć?
Peugeot 306 2001 rok 2,0 HDI, Problem z rozruchem podczas niskich temperatur - miernik masy powietrza dwu obwodowy (tzw. przepływomierz) przepalony jeden "gorący drut" komputer nie pokazywał żadnej usterki z tym związanej. Wymiana na używany. Dalej - komputer (tester tech) wyświetlił usterkę - czujnik temperatury paliwa - po pomiarach okazało się, że...
Czujnik jest w środku w prawym lusterku. A przy okazji jaką masz temperature silnika w czsie jazdy? Mam 306 z silnikiem 1,8 i utrzymuje 75 stopni.Termostat sprawny na 100%.Nie mogę dojśc z jakiego to powodu tak nisko. Ja mam 306 1.9 TDI i jest gdzieś temperatura mniej więcej 85 stopni. Termostat w 306 otwiera sie przy temperaturze 79 - 82 stopnie....
Witam, Okazało się że padł czujnik temperatury, dopiero po jakimś czasie na komputerze pojawił się błąd. Po wymianie autko znowu dobrze jeździ i pali bez problemu. Dziękuję za podpowiedzi. Temat uważam za zamknięty. Pozdrawiam
podaj ile pali,byłeś w warsztacie na diagnostyce?przyczyn może być wiele żuć okiem na przepustnice,zawór odpowietrzania zbiornika,podciśnienia wszystkie,czyjnik temperatury dla ecu. pamiętaj jak nie za bardzo wiesz o co z tym chodzi chodzi nie ruszaj!!!możesz narobić sobie szkody:cry:
Wiązka sprawdzona żadnych problemów.Wymieniłem silniczek krokowy choc to zamieniik [url=]http://allegro.pl/silniczek-krokow... narazie dziala dobrze,Przeczyściłem tez czujnik temperatury wody przy silniku był bardzo brudny, narazie to pomogło niewiem co bedzie dalej ale wiem ze napewno jedna z dwoch tych rzeczy...
Walsnie o lince pomyslalem tez na samym poczatku i dokaldnie ja przesmarowalem na tip top. Potem na drogi dzien go odpalilem otwieram mache i gazuje i linka ladnie wraca na powrotne miejsce a silnik bardzo powoli schodzi z obrotow..... Mam tak od kupna tego auta i chcialbym od nowego roku zacząć poważnie go naprawiac tzn silnik ma byc gancegal uklad...
Mam do ciebie pytanie.Mam Peugeota 306 ale z silnikiem takim jak twój-1,8,16V. Jaką masz temperaturę w czasie jazdy? U mnie ustala się na około 80 stopni .Wydaje mi sie ze to mało.Wyjąłem termostat-jest sprawny ale ma napis ze jest na 83 stopnie.Inne samochody mają w czasie jazdy 90 stopni i trzymają równo( np.jeżdzę też GolfemIII) a w tym 306 w korku...
Dzień dobry, Zachciało mi się wymiany termostatu. Z historii pojazdu wiem, że poprzedni właściciel zrobił uszczelkę pod głowicą. Jak zrobiłem trasę, samochód nie osiagnął 90 stopni. Zastanawialo mnie to, bo ogólnie zima, ogrzewanie letnie, temp silnika według wskaźnika na desce ok 80 stopni. Zwalilem to na to, że jest zima. Poczytałem, postanowiłem...
Spróbuj raz jeszcze odpiać akumulator na jakieś 15 min. Później podłącz i uruchom silnik. Nie naciskaj pedału gazu aż do momentu gdy temperatura płynu chłodzącego będzie miałą około 90stopni. Gdy już osiągnie taką tem wyłacz silnik i już powinno być ok. Gdy odpalasz silnik po ściągnieciu klemy uruchamiaj silnik na benzynie i nie przełączaj na gaz.
Witam Wczoraj uwalił mi się wąż przy nagrzewnicy i wyciekł cały płyn (ścięło króciec pewnie ze starości) Czy mógłby mi ktoś podać nr części węży nagrzewnicy z króćcami do 306 sedan 1,4. Na allegro jest coś takiego ale na zdjęciach widzę co najmniej 2 rodzaje kształtów i długości węży, więc nie wiem który pasuje do mojego modelu. Przy okazji proszę o...
Witam. W moim peugeocie 306 1.9 TD z 1998r. pojawił się denerwujący problem. Mianowicie na zimnym silniku po około 4 minutach zachylają się nie równe obroty silnika. Odpala bez najmniejszego problemu. Grzeje świece i jest wszystko w porządku, poźniej jak obroty zaczynają falować gaszę silnik. Od nowa przy zapalaniu grzeje świece i jest znowu w porządku....
Witam. Potrzebuje pomocy w odnalezieniu rozwiazaniamojego problemu. Mianowicie posiadam Peugeota 306 1.9D z 1998r i auto po dluzszym postoju nie chce odpalic. Po nocce mozna krecic i nic. Gdy go odpale na zaciag lub na samostart to pozniej jezeli nie stoi dluzej niz 4 godziny zapala od strzala. Wyczytalem ze moze pompa nie trzyma paliwa wiec wstawilem...
Witam Otóż posiadam Peugeot 306 1,4 LPG 1994r. Auto kupiłem 3 miesiące temu ale niestety okazało sie ze jest wiele problemów z tym autem. Problem 1. Wymieniłem parownik, wszystkie filtry i auto nierówno pracuje na gazie tzn. gdy odpalam silnik bez wciskania pedału gazu auto wskakuje od razu na 2000 obrotów i przełącza sie sam na gaz po czym obroty wskakują...
SKRZYNKA BEZPIECZNIKÓW TABLICY ROZDZIELCZEJ Skrzynka 28 bezpieczników Bezpiecznik Nr Natężenie* Funkcje* (Zabezpieczane obwody) 1 — Nie używany 2 7,5A Kalkulator automatycznej skrzyni biegów lub brzęczyk nadmiernej prędkości 35A Kalkulator ABS 4 5A Zestaw wskaźników - Centralny moduł zabezpieczenia kabiny - Czujnik temperatury płynu chłodzącego...
Czujnik temperatury. Może siedzi od nowości i pokazuje złe parametry dla sterownika. W 306 1.4 Monowtrysk (KDX) są 2 czujniki. Jeden dla deski drugi dla komputera. Objaw miałem identyczny! Po wymianie czujnika przestał mi gasnąć.
Po walce z peugeotem w końcu jest efekt :D a mianowicie padnięty był czujnik temperatury zewnętrznej ten w obudowie filtra powietrza. wymieniłem go i od razu inny samochód. Odpala na dotyk chodzi równo i spalanie oscyluje na poziomie 7.8 l /100 nie na żadnego problemu. Dla info wrzucam zdjęcie.
Mam problem z moim Peugeotem 306 1999r. sedan 1.4 z gazem sekwecyjnym. Odkąd założyli mi gaz ciągle łapie błędy na kompie. Raz mi resetowali u elektromechanika i okazało się, że sonda podaje złą temperaturę silnika. Czy jest możliwość kasowania błędów w tym aucie tak jak np. w Mazdzie 323 poprzez odkręcenie plusa z akumulatora i przytrzymanie przez...
Przebadałem dość dokładnie wszystko i nie ma nigdzie nic co by sterowało pierwszym biegiem wentylatora chłodnicy. Wentylator włączał się przy 95-96 stopniach, było to za późno. W moim pugu jest czujnik temperatury 3 pinowy, między 2-3 jest termistor, między 1 a masą auta jest jeszcze coś innego (termistor który chyba steruje wyświetlaniem temperatury)....
Witam Auto od pewnego czasu przestało trzymać niskie obroty na biegu jałowym i nie włącza ssania. Początkowo był problem tylko w sytuacji gdy auto było zimne. Gdy temperatura podskoczyła powyżej 70C już było ok. również na biegu jałowym. Po pewnym czasie nawet ciepły gasł na jałowym. Pojawiała się też sytuacja, że trzymał obroty zbyt wysoko na biegu...
kolego nie patrz na silnik tam mam podłączone wszystko tylko nie wiem jakie kable idom na katrolki np.. wsteczny,oleju,temperatury,.itp.Powtarza... zmieniałem silnik 1.8 8v na 1.8 16v z komputerem i instalacjom silnika w której jest inna kostka i muszę spiąć recznie zeby wszystko grało o to chodzi.Potrzebny schemat tej kostki
Mam problem z moim Peugeotem 306 1999r. sedan 1.4 z gazem sekwecyjnym. Odkąd założyli mi gaz ciągle łapie błędy na kompie. Raz mi resetowali u elektromechanika i okazało się, że sonda podaje złą temperaturę silnika. Czy jest możliwość kasowania błędów w tym aucie tak jak np. w Mazdzie 323 poprzez odkręcenie plusa z akumulatora i przytrzymanie przez...
Witam serdecznie, Przeszukałem całe forum i niestety nie znalazłem odpowiedzi na sposób rozwiązania sytuacji podobnej do mojej :( Na początek, jakie auto: Peugeot 306 2.0 HDi Rok produkcji: 2000 Wersja z klimatyzacją Problem: Ostatnio byłem nabić klimatyzację. Pan, który mi ją robił zauważył bardzo niepokojący fakt. Wentylatory chłodnicy (silnika i...
peugeot temperatura temperatura peugeot peugeot czujnik temperatura
kabel skrzyżowany listwy zgarniające górnoprzepustowy filtr
karcher naprawa lancy aparat fotograficzny
Podłączenie Huba Control 520.99042 do MiniStick Analog Różnice między magnesami stałymi a elektromagnesami