Podciśnienia bym się nie czepiał Bo na plaku chodzi.
Jak czujesz się na siłach żeby przelutować kilkadziesiąt LEDów SMD, to jest to do zrobienia, no i przy okazji może okazać się, że do zmiany są też rezystory, jeśli nowe diody za słabo lub za mocno by świeciły (w tym drugim przypadku po prostu długo nie pożyją). Na pocieszenie dodam, że BMW też ma pomarańczowy.
Wejście ze zdjęcia to wejście audio-video. Możesz tam podłączyć jakiś zewnętrzny odtwarzacz np dvd czy tylko dźwięk z telefonu. Panel radia ma wbudowany telefon i musisz do radia włożyć kartę SIM i wtedy masz telefon w radiu. Przez bluetooth telefonu do radia raczej nie podłączysz.
Nie będzie z esp.Nawet jak wtyczka spasuje.Bo będzie sypało błędami czujników.Np czujników przyspieszeń itd.
Pin to; 6GG2.
to trzy przyczyny -wybita wstrząsówka, w komorze silnika, po lewej, niepodal przegrody czołowej -uszkodzony przekaźnik piętnastostykowy, (wylutowany, zgnity) -nie ma zasilania na przekaxnik
A co ty chcesz z tym zrobić? Na forum Peugeot Klub Polska napisz post ,tam są magicy co mają schematy, ja szukałem 3 miesiące w Google a tam w 1 dzień mi wysłali
Z tyłu silnika, pod rozrusznikiem, zaznaczony na czerwono https://obrazki.elektroda.pl/7249100200_...
Mosfety w pompie przebite.
Możliwe że sprzęgło. Ale skoro twierdzisz że na 3 cyl to nie na końcu silnika i to raczej nie sprzęgło. Obsłuchaj dokładnie tak jak kolega radzi. Skąd wiesz że panewki dobre??
Spuszczasz stary plyn z całego. Układu wlewasz nowy płyn o odpowiedniej!!! specyfikacji jaka przewidział producent!!!!!!! odpalasz samochód i dolewasz płyny w między czasie ktoś niech kręci kierownicą od lewej do prawej do końca kilka razy na paczatku może się pienić ale później przetanie jak piana opadnie i płyn się unormuje dolac do odpowiedniej ilości...
http://jimbutterworth.co.uk/5autobox.htm Tutaj masz trochę informacji o tej skrzyni biegów. Co do informacji o położeniu nie ma krańcówek a w silniczkach są potencjometry informujące o położeniu silniczków. Druga sprawa może warto zrobić adaptacje (uczenie) kratki skrzyni biegów.
Trzeba zdemontować koło rozrządu na wale korbowym, miskę też bo trzeba smok odkręcić
Jaki jest moment dokręcenia śrub głowicy w Peugeot 3.0 V6 benzyna?
porobione filtry, oleje, płyny, pompa paliwa, hamulce itp To już zrobione ale o paliwie nie napisał. Może rzeczywiście próbuje na trzyletniej benzynie.
ja bym bez wahania mając wiedzę pomógł każdemu Wiedza to nie wszystko, potrzebne też chęci do poszukania informacji a tych u ciebie nie widać Znalezione w kilka sekund https://wykop.pl/wpis/53170819/gdzie-w-p...
B21 Czujnik prędkości. http://obrazki.elektroda.pl/4845719300_1...
Witam Czujnik położenia przepustnicy czyli potencjometr wielokrotnie rozkręcałem przemywałem WD-40 i osuszałem delikatnie flanelą. Zawsze były pozytywne efekty.Nie wolno myć benzyną,rozcieńczalnikiem czy spirytusem niczym co odtłuści ścieżki oporowe.To zupełnie ta samo jak ze sprzętem audio, po przemyciu potencjometru benzyną czy spirytusem w głośniku...
Wiatrak włącza sterownik silnika.
krok 1 - 20Nm krok 2 - 260 stopni
Sprawdzić działanie pompy paliwa , czy przypadkiem nie wyłączył się włącznik uderzeniowy - taki czerwony powinien być pod maską w okolicy nadkola .Ogólnie masz problem - kupiłeś nieznane auto , nie wiadomo co tam ktoś pokombinował. To że przyjechało auto z daleka to wcale nie dowodzi że akumulator się dobrze naładował. Może być usterka w samym akumulatorze...
Termostat,sonda,czujnik NTC ten od ECU. Na początek to sprawdź.
Nmzc, powodzenia ;)
Prawdopodobnie poprzednik ma rację. Uszkodzone nie tyle ścieżki co pola kontaktowe znajdują się w manetce przełączającej światła. Nie ma ich na twoim zdjęciu. Naprawa dla wytrwałych i wprawnych w lutowaniu. Skutki mogą być różne. W swoim czasie już przymierzałem się do wykonania przełącznika zstępczego, ale naprawiłem a później zmieniłem samochód więc...
Prosze spróbuj
Miłej lektury https://www.automotive-manuals.net/peuge... z tej rozpiski jeśli dobrze rozumiem wynika że problem z zapłonem i fazą zaworów wydechowych.
Witam proszę bardzo schemat .
Ciśnienie LP i HP podaj podczas pracy na postoju. Układ drożny i szczelny ? PP2000 i pokaż pomiary i błędy.
sprawdzic by trzeba przekaznik zapłonu/przekaznik pompy.
Teoretycznie dobrze myślisz Ale zależy z jakiego auta jest BSI (czy kombi, wyposażenie itp).
skorzystaj z http://www.klub.citroen.triger.com.pl wszak to ten sam projekt różniący się "tylko" nadwoziem i zawieszeniem :D
A wtryskiwacz podaje paliwo?
110 - 120Nm
Są wersję, że może nie być takowego filterka...info z serwisu
Jest taka możliwość. Kup zegary jak trzeba, zabierz je do elektronika (cofacza liczników) i zrobi przebieg jak trzeba za przysłowiową stówkę.
Prawdopodobnie przeguby wewnetrzne czyli całe półosie
Średnic dekielków jest przynajmniej kilkanaście, wybierz sobie jeden i zastosuj
sprzawdz olej w skrzyni biegów, miałem raz przygode z tym samochodem nie sprawdzalem nigdy stanu oleju w skrzyni biegów i po prostu sie zatarła. Sprzawdz też może poduszki silnika i skrzyni biegów czy nie są naderwane.
http://obrazki.elektroda.net/74_12540666... Wszystko zależy jaki masz typ skrzynki bo jeżeli z wtyczkami to 20A MAX jest od wentylatora a tego na pewno nie sprawdzałeś.P
Ja obstawiam uszkodzone BSI.
W centralnej elektronice BSI.
Brak komunikacji miedzy COM2000 i BSI.
wciśni guzik na zegarach włącz zapłon i czekj 10 sek.
Może być stacyjka.ale to sprawdzić po pomiarach.
Nie włączy podświetlenia, w ogóle nie zadziała, dzisiaj sprawdzałem, musi dostać wake-up po CAN z modułu BSI, mało z tym, dostaje dopiero po uruchomieniu silnika
W zbiorniku na pompie tylko sitko będzie , nic więcej .
nie szukaj znaków na kole ale zastosuj trzpien blokady do koła zamachowego to własnie on ustala prawidłowe położenie w tym silniku
Pompę łatwo sprawdzisz zdejmując przewód paliwowy z listwy wtryskowej. Jeśli działa to po przekręceniu kluczyka zacznie sikać benzyną. Tak będzie najszybciej.
Są na klinach. Blokada przy tak prostym rozrządzie ????
W EP6 zasilanie grzalki sond tylko przechodzi przez ECU. Zasilanie pochodzi z bezpiecznika F5 na PSF1 (skrzynka pod maska). Po drodze (miedzy ECU i sondami) jest wezel ekwipotencjalny (polaczenie kilku przewodow) w wiazce, zasilajacy obie sondy, podrzewacz oparow oleju i elektrozawor zbiornika par benzyny (canister).
Jak na 1.6 benzyniaka 3500 przy 140 to normalne
Powinno wystarczyc
Sa wersje z, i sa bez. Filtr jest w pompie paliwa w zbiorniku i nie wymaga wymiany. Pozdrawiam, Georges
4 stałe zasilanie, 9 zasilanie z przekaźnika po stacyjce...>> 5,6, 25 masa
szukaj go pod spodem w okolicy silnika jest zamocowany bezposrednio do skrzyni biegow z gory raczej ci sie to nie uda,spokojnie nie kazdy musi sie znac
To są takie same komputery, programowanie jednak będzie konieczne.
Czy to silnik 8 zaworowy?
Wypadołoby się przyjrzeć cewce.
Sprawdz termostat, jak nie potrafisz to go poprostu wymien, koszt okolo 20zl i chwila roboty.
Do sprawdzenia świeca cewka wytrysk kompresja
Brak masy.
Znajdź zwarcie to chyba proste i logiczne.
Dzięki wielkie, skąd jesteś?? Bo ja z podkarpackiego bo mam jeszcze pare pomysłów i projektów do zrobienia.W mechanice w przeróbkach w kryzowaniu skrzyni itd to w tydzień sie wyrabiam ale z elektryki to już gorzej muszę kombinować nie chciał byś mnie podszkolić?? Oczywiście nie za darmo Wrocław. Jakby coś jeszcze było potrzebne, to pisz- postaram się...
Nie bywalo, takie dogrzewanie plynu badz powietrza w nagrzewnicy wnetrza jest specyficzne tylko dla silnika common rail. Oczywiscie samochod moze miec zamontowana niezaleznie nagrzewnice typu webasto.
Wykręcanie zawsze na gorącym (60- 70 °C). Ja uważam że świece w benzynie na zimnym :D
A może po odpięciu krokowego sterownik uśrednia sobie wszystko i dlatego lepiej chodzi. Najpierw sprawdzić, czy dolot jest szczelny. Sprawdzić, jak będzie chodzić z podpiętym krokowym, a odpiąć mu np. czujnik temperatury. A najlepiej podpiąć kompa.
Bez schematu to się nie obejdzie ,zaśniedziale styki lub popękana otulina kabli, zacznij od pompki bo jak nie poda paliwa to choćbyś pół silnika wymienił to i tak nie zapali to jest sprawa elektryczna . Dodano po 17 Schematy https://www.peugeotbook.ru/pl/20X/206/el...
Witam Obojętnie którym numerem będziesz szukał to znajdziesz to samo. http://www.stanclik-auto.pl/sklep//index... Wątpię (88 % nie będzie działało 12% może zadziała) żeby sterownik o podobnym numerze zadziałał.
PP2000 To program serwisowy peugota. Tak jest to prawdopodobne
Nie nie zadziała.Szukaj orginała.
Na 90% nie ma takiego przewodu, sygnał leci w postaci cyfrowej.
Jest tylko regulacja wysokosci. Powinny byc "ustawione" na -1%. Sluzy do tego plastikowa sruba, dostepna od dolu. Jesli tobie swieca na boki, to moze masz cos z mocowaniem.
Możesz zamienić miejscami, jednak najlepiej wypiąć kostkę i zobaczyć rezultat. Jak nie będzie różnicy, to masz znaleziony niedziałający cylinder. Teraz tylko pytanie co powoduje że nie pracuje ten cylinder. Przyczyną może być: - świeca, - fajka, - cewka, - wtrysk Temat dość prosty do odgadnięcia, diagnostyka komputerowa dość szybko wskaże problem.
Panowie, Peugeot posiada taką dziwną funkcję zwaną „Eco Modus”, ta funkcja nie pozwala na rozładowanie aku i po osiągnięciu krytycznego napięcia wyłącza wszystkie zbędne odbiorniki. Skoro autor nic na ten temat nie wspomniał to uważam, że napięcie aku jest OK. Teraz te nieszczęsne wycieraczki, aż dziwne, że nikt z Was nie pomyślał o zwarciu...
Witam. Dokładna instrukcja ustawienia (wymiany) rozrządu w Peugeot 206 CC 16V (TU5JP4 NFU) 2000 do 2007 r. Rysunki i opis po polsku (8 str. w .pdf).
Nie wydaje mi się żeby była to uszczelka pod głowicą. Zazwyczaj jak jest uszkodzona uszczelka pod głowicą to nie ma szans na utrzymanie płynu chłodniczego w układzie. Kwestia rozgrzania silnika i cały płyn wylatuje. Oczywiście można to sprawdzić za pomocą testu na CO2 w układzie. Koszt okolo 15 zł. Majonez pod korkiem to niedogrzany silnik, krótkie...
Odpowie tak jak myślę że,podmiana sterowania elektrycznego przepustnicy rozwiąże problem bo wymieniać tak jak piszesz swap starszego sterowania to może nie problem , lecz pozostaje kwestia podłączenia podłączenia - więcej przewodów w wersji jaką masz założoną . sprawdź jeszcze sterowanie przy p gazu . Być może po zgaszeniu auta i ponownym uruchamianiu...
Pod Planeta podpinałeś ? Rozrząd nie przeskoczył / przestawił się ? Jeżeli ok z nim to już niestety zdycha koło zmiennych faz rozrządu.
Witam. W zał. schematy i opis (po polsku) skrzynek bezpiecznikowych w Peugeot 306 1.4i od 1992 do 1995 r. Dwie skrzynki w przedziale dla pasażerów i jedna w komorze silnika. Trzy pliki w .pdf (5 str.), całość w .rar.
Powinno pomóc... 1080558
Ugnita wiązka. Wyjmij ją z peszla i poszarp każdy przewód.
I tu prawdopodobnie jest problem. Ten podgrzewacz jest potrzebny do sterowania samym termostatem.
https://obrazki.elektroda.pl/3472487900_... Dodano po 4 Autodata podpowiada mi dwa błędy o tym samym kodzie, czytasz błędy nie dedykowanym sprzętem, więc nie wiadomo, który sobie przypisał , jeżeli przy pedale gazu już wymieniłeś, i nie pomogło to patrzył bym gdzie indziej , taka moja sugestia
Oznaczać może to że instalacja gazowa jest źle ustawiona i emisja spalin jest poza normą. Widzę że kolega wyżej był szybszy.
Kapie po trzonku spod uszczelniacza. Nie ma się czym przejmować.
Posprawdzaj wszystkie masy jakie idą na silnik.
Zobacz czy pasują. Komunikacja pomiędzy kalkulatorem silnika a BSI idzie przez pompę ABS.
wymien wtryskiwacz
Tak kolego jest z przodu silnika ;) z kanału będzie wygodniej .
Faktem jest, ze otwory z wywazania kola zamachowego wprowadzaja w blad. Jednak jesli wezmiesz oryginalna blokade, to wejdzie ona tylko w jeden otwor, ten wlasciwy.
Nastawnik jest nowy, Nie wierze. Nie wystepuje jako czesc zamienna. Nie mam już pomysłów Bo nie pomyslow tu trzeba, tylko systematycznej diagnostyki. Jaka temperature widzi ECU (chocby rezystancja czujnika mierzona na wejsciu do ECU)? Czy dziala stycznik (na wejsciu do ECU)? Pozycja przepustnicy (na wejsciu do ECU)? itd itp.
http://obrazki.elektroda.pl/4410347300_1... http://obrazki.elektroda.pl/4410347300_1...
Bo alternator nie laduje lub nie ma plusa "moteur tounant" z innego powodu.
swieci kontrolka silnika na desce rozdzielczej po włączeniu zapłonu?
Na bloku silnika od przodu auta.
Witam, ssace 0,20 +/-0,05 wydechowe 0,40 +/-0,05 Pozdrawiam,
Np. Dmuchawa kręci się w odwrotnym kierunku.
cześć cinko Jak wygląda teraz samochód po wymianie czujnika i filtra oleju? Dodano po 40 Witaj. Wymieniłem filtr oleju na oryginalny Peugeot, więc na opakowaniu, które napisał (MAN napisał na filtrze), wymieniłem czujnik ciśnienia oleju, który został wybrany po nr.vin, dokonałem niewielkiego uzupełnienia oleju i jestem po tygodniu jazdy i na razie wskaźnik...
Kolego bodajże w twoim samochodzie licznik jest elektryczny, nie na linkę jeżeli udało by ci się go wyciągnąć to sprawdź połączenie kostek. Sprawdź też luty nieraz miałem przypadek że licznik źle chodził albo w ogóle z winy lutów na płytce. Jeżeli dysponujesz lutownicą to popraw ostrożnie luty.
Program diagnostyczny do Peugeota.
benzyna turbo benzyna peugeot peugeot benzyna gaśnie peugeot benzyna podciśnienie
tuner pioneer uszkodzony ekspres czerwona philips resetowanie radia
Lokalizacja termostatu w pralce Beko - poradnik Diagnostyka tranzystora BD136 w Unitra MDS 432