To sygnalizacja uszkodzenia świecy żarowej nie płomieniowej
guzik ty moze czytaj co ludzie pisza a nie bez sensu posty nabijasz ze ma szerokie pole do popisu to kolega zapewne wie a busik to jak napisano boxer ale ty chyba masz problemy ze zrozumieniem textu. Co do robienia takiej instalacji to trzeba miec przedewszystkim tak jak juz jeden z kolegow napisal doswiadczenie w pracach modelarskich jezeli niemasz...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/postin... roku od naprawy zbiornika AdBlue w moim samochodzie cały system pracuje prawidłowo i nie mam żadnych problemów. Ostatnio udało mi się dokładnie...
Witam mam problem z silnikiem 2 8 hdi w boxerze z 2002 roku, silnik gaśnie w czasie jazdy, wyjmę kluczyk przekręcam i wszystko zależy czy przekaźnik załączy (no własnie nie wiem co, przy przekręceniu stacyjki przekaźnik załącza....coś co buczy czas jakiś i gaśnie) czy nie to co w nawiasie, jak załączy to odpali jak nie to kręci i nie odpala, a przy...
Sąsiad ma sześć lat starszego Boxera i non stop są problemy z instalacją elektryczną. Do Boxera z 2011 r. zamieściłem schemat elektryczny. W 2011 r. instalację dmuchawy projektował radiesteta. Długość przewodów i ilość elementów jest kilka razy większa jak w innych busach. Znajdź schemat do rocznika 2017. Sprawdź ręką, które przekaźniki się grzeją i...
U mnie jumper 2.0 HDi 2018 163 KM. Nagły skok temperatury, szarpnięcie. Po sekundzie powrót do normy. Do tego problemy z tempomatem. W ASO diagnoza - awaria czujnika sprzęgła. Po wymianie czujnika wszystko wróciło do normy, tj. temperatura i tempomat funkcjonują poprawnie.
Pytanie czy wszystko co zostało zregenerowane zostało to wykonane dobrze. Ja obstawiał bym zresztą błędy też sugerują na problemy z układem paliwowym. Proponuje dać do sprawdzenia układ paliwowy.
p035 p045 p045 napisz poprawne numery kodu błędów może przewód który doprowadza zrecyrkulowane spaliny po prostu jest zatkany, wykręć rurkę i albo ją wymień, albo sprawdź drożność i zmontuj na nowych uszczelkach. w jednym mam problem natomiast bardzo duzo bierze mi oleju na 20 tys wzioł mi samochód okolo 7 litrów Odkręć przewód który doprowadza przefiltrowane...
Witam. Potrzebuję pomocy. Mam problemy z uruchomieniem silnika. Kompletna cisza po przekręceniu w stacyjce. Wszystkie kontrolki zapalają się, gasna te co mają zgasnąć i cisza. Regenerowałem rozrusznik, stacyjke, sprawdziłem immobiliser w dwóch kluczykach, wymieniłem przekaznik rozrusznika, zamontowałem dodatkowa masę silnik- karoseria, akumulator masa-...
Zamykam wątek ,gdyż uzyskałem potrzebne informacje dzięki koledze coperfild magikowi.:) Sprawdziłem wiązkię od przepływomierza do BSI i skrzynki bezpieczników ,niestety to auto Francuz kie problemy z instalacją elektryczną ma niemal wpisane w budowie ..... i tu tradycyjnie zbyt cienkie piny konektorów przy sterowniku co z czasem doprowadza do wypalania...
Duży przekaźnik to drugi bieg wentylator a na dole pierwszy od lewej przy bezpieczników maxifuse to pierwszy bieg wentylator. Skrzynka bezpieczników jest taka sama od czasu fiata stilo
https://youtu.be/1eYJkGEO0s8?si=HP_boEDh... 2002 - 2006 https://knigaproavto.ru/shemy/en/peugeot...
dla tych ktorzy maja ten sam problem , w momencie jak silnik chodzi musi byc okolo 13-14 V , po wymianie kabelka masy jest pod lewym reflektorem problemy zniknely .
witam,w moim aucie pomogła wymiana rozrusznika,dodatkowo dołożony został dodatkowy przewód masowy oraz czyszczenie na stykach połączeń przewodów plusowych i masowych,Na chwilę obecną nie jest idealnie natomiast problemy z rozruchem ustąpiły auto odpala kontrolki nie przygasają.
Witam mam na warsztacie narazie w kolejce te autko nie działa centralny zamek ani z pilota ani kluczykiem z zamka a także padły szyby bezpieczniki oczywiście okej może już ktoś w takim autku już miał takie problemy może jakieś podpowiedzi gdzie znajdę moduły sterujące za pomoc i wypowiedzi dzięki pozdrawiam
Anet870 poradziłeś sobie Dodano po 1 Anet870 poradziłeś sobie z aktywacją tęgo AUX w tym radiu bo dziś mam ten sam problemy kabel jest ale nie chcę sie przełączyć na AUX
https://obrazki.elektroda.pl/8743032700_... https://obrazki.elektroda.pl/2968476700_...
Sprawdź bezpiecznik rozrusznika. Powinien być na klenie + akumulatora
Posyłam na priv
Tam wszystko masz na blokadach, plus, potrzebny Ci będzie czujnik naciągu paska..: http://obrazki.elektroda.pl/1873466900_1...
Manualnej instrukcji nie ma. Tylko urządzeniem diagnostycznym. Dla mnie to dziwne, że na auto Cię stać, ale na serwis już nie. Tak nie można! Pojedziesz na serwis (nie tylko wymiana filtrów, tam jest cała lista czynności do wykonania) i po takim serwisie obsługa nastawia/zeruje wskażnik inspekcji/serwisu.
Witam, nie wiem czy tutaj akurat jest to przyczyną, ale zwykle problemy z odpalaniem zimnego silnika powoduje uszkodzony czujnik temperatury. Warto to sprawdzić :)
obok akumulatora - obok plusowej klemy, CAL4 a wymieniane byly na wyzszej wartości CAL5
Możesz mi kolego wytłumaczyć czego nie zrozumiałem ? lub do wewnętrznego wyłącznika centralnego zamka. Otwieranie z opornikiem 670ohm zamykanie masą na jednym przewodzie. post #2 https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... lub zrób to w oryginale za ok. 600zł - nowy, fabryczny klucz - scyzoryk z pilotem i immo.
Witam potrzebuję schemat instalacji elektrycznej peugeota boxera 2.2 HDi 120 KM. . Nic takiego nie istnieje, wiec nie znajdziesz. Komplet schematow, to ponad 300 stron A4. W ogóle nie załącza się sprężarka sterowanie na nią jest . A zatem sprezarka jest uszkodzona.
Woda zwarcie w czujniku ciśnienia spalin. Tak coś kojarzę
Witam. Walczę z problem trochę ciężkiego odpalania tego Peugeota. Nie ma tragedii ale przy nowych wtryskach i regenerowanej pompie WC powinno być igła a czuję już, że duże problemy zaczną się wtedy gdy zaczną się mrozy. Rozrusznik zregenerowany, akumulator sprawdzony i podmieniony na inny 100% sprawny, praktycznie nowy a czasem jest problem z obróceniem...
Na wolnych obrotach jest 700 auto kopci , wręcz wyrzuca sadzę , pracuje bardzo nierówno Dodano po 1 regulator jest ok nowy oryginalny , pracuje prawidłowo problemy znikają przy wysokich obrotach Dodano po 1 Sterownik nie generuje błędu , jedynie przy podglądzie parametrów pracy to ciśnienie jest za wysokie
Ten moduł jest w tym samym miejscu co w Peugeocie Boxer, w Fiacie Ducato.
https://www.justanswer.com/peugeot/64l61...
Odkręcić rozrusznik i spróbuj zakręcić silnikiem.
Twój pin to 32264
Pytanie zadaje kobieta, więc "vorlog" nie musi ona wiedzieć czy to co jej powiedziano wystarczy do pomocy w ocenie. Natomiast Doroto, jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej o ocenie musi Ci to sprawdzić mechanik na miejscu. Jeżeli możesz weź ze sobą do mechanika kogoś ogarniętego w tej tematyce, żeby Ci nie nawinęli makaronu na uszy i skroili na tym na...
Bez problemów, tylko do drzwi przesuwnych potrzebujesz styk do busa: http://www.sklep.amt-alarmy.pl/index.php...
Tak dla potomnych kostka jest na pięć pinów rezystor też ale to wejście na grubym przewodzie w rezystorze jest podwójne dlatego najlepiej te dwa przewody złączyć i podłączyć do tego jednego a kostka się nie przepali bo jeden pin jest za słaby i go przegrzewa dobra Rada dla kumatych przerabiam to często w ducato
czujnik róznicociśnieniowy?
Jak zdemontujesz lewy reflektor to będzie widać przekaźnik.
To nie jest wina zegarów. Właśnie na odwrót, to jest wina zegarów. I można naprawić z powodzeniem.
Kolego pewnie masz uszkodzoną opornicę dmuchawy, przemawia za tym fakt, iż dmuchawa pracuje tylko na 4 biegu. Przy okazji sprawdź filtr kabinowy (jeśli go masz), czy jest on czysty, bowiem od jego czystości zależy żywotność "urządzenia" sterującego dmuchawą.
Kolego czy udało ci się w końcu włączyć tempomat bo stoję przed podobnym problemem Pozdrawiam
wchodzi w trub serwisowy czyli: 1. uszkodzony ERG, (tylko na czas testu) można zaślepić 2. uszkodzona turbina. 3. problem z przepływomierzem powietrza.
emperatura jest ok tak jest a wskaźnik jest tylko do miłego patrzenia przy wolnych obrotach ciśnień powinno od 250-350 sprawdź kostkę od czujnika ciśnienia i można spróbować adaptacji zaworu pompy
Cześć, boxer II, schemat oświetlenie zewnętrznego.
Czujnik temp. powietrza zassysnego.
Tak,o taki chodzi.
One mają taki duży chyba obok skrzynki bezpieczników taka kostka z niebieska przesowka możliwe że świece spalone
Proszę: hasło WwW.elektroda.pl
2 opcje. Albo ktoś uderzył w pierścień magnetyczny, lub naleciało syfu, ale to mało prawdopodobne.
Robisz blad. W tym silniku swiece grzeja okolo 30 s przed zgaszeniem lampki i jakis czas po uruchomieniu. Jesli jest inaczej, to swiece sa od innego silnika, albo jest problem z przekaznikiem. A sadzac z ilosci watkow, masz zlom, nie samochod. Zgrupuj wszystkie problemy w jednym watku. Bedzie latwiej.
Do analoga dysponuję tylko opisem dla modeli od 2002r do 2006r, czyli Boxer I.
Sprawdź wszystkie podciśnienia w pierwszej kolejności dość dokładnie .
Tam nie ma żadnych cudów, blokada w koło wałka rozrządu, pasuje śruba ósemka lub siudemka, i druga blokada w koło zamachowe obok bagnetu przy krućcu wychodzącym z bloku.
To nie masz zasilania ma przepływomierzu. Bezpiecznik pod kierownica na body tylko nie pamiętam który to dokładnie.
Po lewej stronie jest gumowa gruszka pompuj aż będzie twarda ,żeby nie można było jest ścisnąć, wtedy odpalaj
Wymieniłem dzisiaj szczotkotrzymacz. Najprawdopodobniej przyczyną kłopotów była rdza wewnątrz rozrusznika. Okazało się, że zwierała plecionkę łączącą stojan ze szczotkami z masą, przy okazji ta sama plecionka zwierała druga parę szczotek. Strasznie ciasno jest w tamtym miejscu, dodatkowo doszła korozja i problemy gotowe. Teraz wszystko zaizolowałem....
Szacunek. Może ktoś ma jakieś sugestie. Auto jak w temacie. Objawy: - twardy bieg silnika - zapalona kontrolka silnika - problemy z uruchamianiem Pomiary: - ciśnienie mierzone w listwie za wysokie w porównaniu z ciśnieniem zadanym Naprawa: - wymiana zaworu regulującego ciśnienie w listwie Po wymianie zaworu ciśnienia zgodne. Żadnych problemów. Po dwóch...
Ja stawiam na EGR lub uszkodzony zawór sterujący pracą EGR, zaślepiony będzie przebierał, prawie gasł i podbijał obroty. Do nowych przepustnic był jakiś zmodyfikowany kabel (przejściówka).Wiele razy miałem 2.3 przebierające obrotami, odpięcie wtyczki od zaworu sterującego EGR równało obroty i zapalało awarie silnika.
XD to może być dioda zenera 6,2V BZX99-6,2 6C to tranzystor BC817-40 Podmień te diody led tak przy okazji .
Witam . Prawdopodobnie jest uszkodzony podgrzewacz paliwa ,zdejmnij zniego przwewody paliwowe połącz je i sprawdż jak bądżie zapalał. Miałem identyczne obawy, przez podgrzewacz dostawało się powietrze ,po lekkim nagrzaniu silnika ( podgrzewacz też się nagrzewa) nieczszelność znikała . po wymianie podgrzewacz wszystko ok.
Podmień przepływomierz
Ustawienie rozrządu sprawdzone?
pod lampą przednią
Bez sprężynki i tłoczka.
Pod kierownicą jest przycisk mode, następnie dwa razy strzałka w górę.
Zostało ci jeszcze sprawdzenie ciągłości przewodu 72 a cewka przekaźnika i dla formalności zwarcie styków wykonawczych przekaźnika i sprawdzenie czy na 1 i 5 pokazuje się plus . Jeżeli nie wykryjesz w tych obwodach usterki i przekaźnik sprawny to sterownik silnika do wymiany.
Nie koniecznie uszczelnienia chłodnicy oleju mają winę a ona sama. Należało by ją sprawdzić pod ciśnieniem i podgrzać do temperatury roboczej czyli 80-90 stopni. W tedy może ujawnić się usterka o ile właśnie tam jest.
Tak, ale ja mam tam tylko przekaźnik, jak go odłączę, to auto nie kręci rozrusznikiem. https://obrazki.elektroda.pl/5087265600_...
Musisz znależć ten plus, dwa przekaźniki bo z stopnie prędkości wentylatora, wentylator załącza czyjnik, jest na chłodnicy patrząć od strony silnika na dole po lewej stronie. Na przekaźnik musi iść masa i plus, sprawdż dokładnie bezpieczniki w komorze silnika po prawej stronie, jak nie pomoże to trzeba iść po kablach od przekaźnika idą te przewody dołem...
Paliwo dochodzi?
Ciśnienie na railu na wolnych około 25 przy max obciążeniu 130 bar Coś chyba nie tak napisałeś to ciśnienie. Podejrzewam 250 i 1300 bar. Pompę sprawdzałeś?
W boxerze w skrzynce bezpiecznikow.
Sprawdź czy masz zasilania na sterowniku silnika.
Można się podłączyć pod światła,takim samym przewodem jakie idą do lamp.
Sprawdź to https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Na silniku, bezp. F11
Witam , szukam opisu pinów zaznaczonej wtyczki sterownika silnika http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
W/g bazy Info-Tech dla D 9,5 l z filtrem. Nadmiar jest niezdrowy i będzie wypychany przez skrzynię korbową i pierścienie.
Wylutować pamięć z BSI i odczytać programatorem,zamieścić tutaj wsad to podamy pin. Pozdr.
Podaj numer VIN, a ja podam numer OEM koła.
Wymieniłem na nowe rezystor dmuchawy. Wszystko wskazuje że on jest winowajcą.
Zobacz na przewody co idą do kompa i skrzynkę z bezpiecznikami bo w tych modelach woda z podszybia zalewa wszystko pod maską egr siada w pierwszej kolejności odłączyć tak z ciekawości Raz tak mi zalało skrzynkę że auto wyłanczałem biegami
Witam ten czujnik jest umieszczony w komorze silnika pod podszybiem w okolicy akumulatora ma on guzik który należy wcisnąć .
Trzeba inny np. PP2000 powinien zadziałać
Tak, dokładnie. Zdławiony przepływ przez co nie ma założonej mocy cieplnej. Ew zatkane węże ale to mało prawdopodobne.
immo na kompie tez ok, zreszta chyba jak immo blokuje to zapala i zaraz gaśnie a tu nic nawet raz nie tyknie (chyba ze ten ma inaczej) To nie jest VAG. Tutaj wcale nie odpali jak immo blokuje.
PP2000 z odpowiednim adapterem na pewno podoła.
Witam, wygląda na za niskie ciśnienie paliwa w szynie przy rozruchu. Najczęściej ucieka przez wypracowany wtryskiwacz, zrób test przelewowy wtryskiwaczy.
Czyli jest nie od tego samochodu cos.Zrob ecu na douczenie,moze zadziała.A jak nie ecu na douczenie,odczyt bsi i sparowac go z kluczykiem na urzadzeniu np.Tango.Wtedy odpali na bank.
Widze ze masz jakis problem ze soba. Czujnik juz jest dawno podstawiony, dlatego sciagalem czynnik i sprawdzalem szczelnosc. W temacie jest pytanie o pinout , ty nie masz nic do wniesienia tylko swoje durne burackie uwagi. Jak lubisz isc na piechote w dobie interentu to sobie chodz na piechote, ja wole zarabiac pieniadze i zrobic w tym czasie 3 samochody....
Zanim zaczniesz kombinować z programowaniem zobacz jak wygląda złącze przewodów z immo pod pompą na belce poprzecznej na której jest chłodnica .Tam jest połączenie immo pompy z wiązką samochodu.Jeżeli jest zaśniedziałe zlutuj przewody na stałe.
pompa na linke gazu czy elektroniczna Dodano po 2 jak na linke to z tyłu pompy jest elektro zawór musisz sie do niego dostac i dac plus i musi zapalic
Sprawdź chłodnicę spalin [img]https://a.allegroimg.com/s1024/0c3a... Tam najczęściej puszczają jakieś uszczelnienia albo zwyczajnie gnije, koroduje, powodując przedostawanie spalin do układu chłodzenia a płynu w wydech (i ubywanie go) dając objawy jak u ciebie. U ciebie akurat wywala płyn zbiorniczkiem ale nieraz płyn...
Na dzwigni, do ktorej przychodzi linka biegu jalowego na zimno (nie linka gazu) jest sruba regulacji biegu jalowego, ktora koncem opiera sie o dzwignie stopu (jesli odsuniesz te dzwignie od sruby - silnik stanie). Wkrecanie tej sruby powoduje odpychanie dzwigni stopu i zmniejszanie obrotow. Linka elementu termicznego ciagnie dzwignie do oporu gdy silnik...
ponawiam czy ktoś rozwiązał problem? u mnie elektryczne szyby nie działają, ale centralny zamek działa. w module słychać cykanie (cewki przekaźnika) przy naciśnięciu przycisku otwierania/zamykania szyb ale szyby ani drgną. po podaniu zasilenia bezpośrednio na silnik szyby okno się otwierają. udało mi się sprawdzić, że moduł na silnik szyby stale podaje...
A co dokładnie działo się w tej magistrali? Uszkodzony był jakiś sterownik czy wiązka?
https://obrazki.elektroda.pl/4278623800_...
Dpf pewnie poszedł na Ebayu od ręki. Dodano po 7 Czyli oddałeś z kontrolką jeżdżący, a dostałeś dymiący bez mocy i dalej świeci się check? Ja tu widzę dwa problemy: 1) Warsztat który wydał pojazd w takim stanie. 2) Właściciel który odebrał popsuty bardziej niż był.
W obecnej chwili każdy wybiera 3.0 że względu na moc.
Winowajcą była pompa oleju
Witam. Mój przypadek był już opisywany w wielu postach i na wielu forach.... Nie do końca jednak znalazłem tego co szukałem, ponieważ na końcu wyskoczyły nowe problemy... Zaczęło się od kupna pojazdu z uszkodzoną klimatyzacją (zapewniano mnie że brak jest czynnika) Czynnik uzupełniony, szczelność sprawdzona i czujnik ciśnienia w układzie wymieniony....
peugeot boxer problemy dodatkowo peugeot boxer problemy kluczyk boxer problemy
pralek mastercook renault megane bagażnik żelazowanie grotów
dobry konwerter satelitarny falownik anenji
Częstotliwości pilotów Webasto: 433,92 MHz, 868,3 MHz, 869 MHz Microchip Studio – błąd JTAG z Atmega644, fusebit JTAGEN, brak detekcji urządzenia