To sygnalizacja uszkodzenia świecy żarowej nie płomieniowej
guzik ty moze czytaj co ludzie pisza a nie bez sensu posty nabijasz ze ma szerokie pole do popisu to kolega zapewne wie a busik to jak napisano boxer ale ty chyba masz problemy ze zrozumieniem textu. Co do robienia takiej instalacji to trzeba miec przedewszystkim tak jak juz jeden z kolegow napisal doswiadczenie w pracach modelarskich jezeli niemasz...
https://youtu.be/1eYJkGEO0s8?si=HP_boEDh... 2002 - 2006 https://knigaproavto.ru/shemy/en/peugeot...
Dzień dobry na początek naprawdę kawal dobrej roboty za ten materiał jest bardzo przydatny !! mój problem boxerze 2017 2.0 bluehdi brak jakichkolwiek błędów tylko odliczanie kilometrów zbiornik pełny na full a kilometry spadają tak jak by nie było mocznika kontrolka od adblue świeciła cały czas i swieci niestety nie mogę stwierdzić co było wcześniej...
Rozwiązanie problemu nie lezy w czujniku lecz w wiązce ECU w okolicach lewego błotnika i puszki bezpieczników należy ją wysuszyć bo przyczyna takiego zachowania jest wilgoć w tej wiązce po przeprowadzeniu takiego zabiegu wszystko zaczęło działać bez problemy.
https://obrazki.elektroda.pl/8743032700_... https://obrazki.elektroda.pl/2968476700_...
Sprawdź bezpiecznik rozrusznika. Powinien być na klenie + akumulatora
Duży przekaźnik to drugi bieg wentylator a na dole pierwszy od lewej przy bezpieczników maxifuse to pierwszy bieg wentylator. Skrzynka bezpieczników jest taka sama od czasu fiata stilo
Posyłam na priv
Tam wszystko masz na blokadach, plus, potrzebny Ci będzie czujnik naciągu paska..: http://obrazki.elektroda.pl/1873466900_1...
Manualnej instrukcji nie ma. Tylko urządzeniem diagnostycznym. Dla mnie to dziwne, że na auto Cię stać, ale na serwis już nie. Tak nie można! Pojedziesz na serwis (nie tylko wymiana filtrów, tam jest cała lista czynności do wykonania) i po takim serwisie obsługa nastawia/zeruje wskażnik inspekcji/serwisu.
Sprawdź, czy nie brakuje mu prądu. Miałem identyczne objawy przy luźnej klemie w Boxerze i Ducato.
Możesz mi kolego wytłumaczyć czego nie zrozumiałem ? lub do wewnętrznego wyłącznika centralnego zamka. Otwieranie z opornikiem 670ohm zamykanie masą na jednym przewodzie. post #2 https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... lub zrób to w oryginale za ok. 600zł - nowy, fabryczny klucz - scyzoryk z pilotem i immo.
obok akumulatora - obok plusowej klemy, CAL4 a wymieniane byly na wyzszej wartości CAL5
Witam potrzebuję schemat instalacji elektrycznej peugeota boxera 2.2 HDi 120 KM. . Nic takiego nie istnieje, wiec nie znajdziesz. Komplet schematow, to ponad 300 stron A4. W ogóle nie załącza się sprężarka sterowanie na nią jest . A zatem sprezarka jest uszkodzona.
Woda zwarcie w czujniku ciśnienia spalin. Tak coś kojarzę
Dpf pewnie poszedł na Ebayu od ręki. Dodano po 7 Czyli oddałeś z kontrolką jeżdżący, a dostałeś dymiący bez mocy i dalej świeci się check? Ja tu widzę dwa problemy: 1) Warsztat który wydał pojazd w takim stanie. 2) Właściciel który odebrał popsuty bardziej niż był.
Pytanie zadaje kobieta, więc "vorlog" nie musi ona wiedzieć czy to co jej powiedziano wystarczy do pomocy w ocenie. Natomiast Doroto, jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej o ocenie musi Ci to sprawdzić mechanik na miejscu. Jeżeli możesz weź ze sobą do mechanika kogoś ogarniętego w tej tematyce, żeby Ci nie nawinęli makaronu na uszy i skroili na tym na...
Rozrusznik, jak nie to dwumas, goscie co przywoza silnik na pace czasem maja jakies gratisy i podmianki od poprzednikow. A skoro robiles te motory to raczej ciezko zebys sie pomylil w czyms innym. Ja sam kiedys dostgalem do sprintera uzywany dwumas do montazu, wszystko wygladalo identycznie, szczesliwy zamontowalem nawet szybko a tu kuku motor stoi
Tak dla potomnych kostka jest na pięć pinów rezystor też ale to wejście na grubym przewodzie w rezystorze jest podwójne dlatego najlepiej te dwa przewody złączyć i podłączyć do tego jednego a kostka się nie przepali bo jeden pin jest za słaby i go przegrzewa dobra Rada dla kumatych przerabiam to często w ducato
To nie jest wina zegarów. Właśnie na odwrót, to jest wina zegarów. I można naprawić z powodzeniem.
Kolego pewnie masz uszkodzoną opornicę dmuchawy, przemawia za tym fakt, iż dmuchawa pracuje tylko na 4 biegu. Przy okazji sprawdź filtr kabinowy (jeśli go masz), czy jest on czysty, bowiem od jego czystości zależy żywotność "urządzenia" sterującego dmuchawą.
Bez problemów, tylko do drzwi przesuwnych potrzebujesz styk do busa: http://www.sklep.amt-alarmy.pl/index.php...
Pytanie czy wszystko co zostało zregenerowane zostało to wykonane dobrze. Ja obstawiał bym zresztą błędy też sugerują na problemy z układem paliwowym. Proponuje dać do sprawdzenia układ paliwowy.
emperatura jest ok tak jest a wskaźnik jest tylko do miłego patrzenia przy wolnych obrotach ciśnień powinno od 250-350 sprawdź kostkę od czujnika ciśnienia i można spróbować adaptacji zaworu pompy
wchodzi w trub serwisowy czyli: 1. uszkodzony ERG, (tylko na czas testu) można zaślepić 2. uszkodzona turbina. 3. problem z przepływomierzem powietrza.
czujnik róznicociśnieniowy?
Twój pin to 32264
Jak zdemontujesz lewy reflektor to będzie widać przekaźnik.
One mają taki duży chyba obok skrzynki bezpieczników taka kostka z niebieska przesowka możliwe że świece spalone
Czujnik temp. powietrza zassysnego.
Kolego czy udało ci się w końcu włączyć tempomat bo stoję przed podobnym problemem Pozdrawiam
Witam mam problem z silnikiem 2 8 hdi w boxerze z 2002 roku, silnik gaśnie w czasie jazdy, wyjmę kluczyk przekręcam i wszystko zależy czy przekaźnik załączy (no własnie nie wiem co, przy przekręceniu stacyjki przekaźnik załącza....coś co buczy czas jakiś i gaśnie) czy nie to co w nawiasie, jak załączy to odpali jak nie to kręci i nie odpala, a przy...
2 opcje. Albo ktoś uderzył w pierścień magnetyczny, lub naleciało syfu, ale to mało prawdopodobne.
Proszę: hasło WwW.elektroda.pl
https://www.justanswer.com/peugeot/64l61...
Eeprom jest na swoim miejscu. To jest micro SMD
świece grzały się jakieś 25-30 sekund a stare jakieś 5-6 sekund dlaczego tak jest? Tego nie wiesz. To świeci się kontrolka. Musisz sprawdzić dwie rzeczy. Podłącz jakąś kontrolkę bezpośrednio pod świecę i sprawdź jak długo jest podawany prąd na świecę. Po drugie wykręć świecę i podłącz do prądu. Sprawdź w jakim czasie cała się rozgrzeje.
Tam nie ma żadnych cudów, blokada w koło wałka rozrządu, pasuje śruba ósemka lub siudemka, i druga blokada w koło zamachowe obok bagnetu przy krućcu wychodzącym z bloku.
Po lewej stronie jest gumowa gruszka pompuj aż będzie twarda ,żeby nie można było jest ścisnąć, wtedy odpalaj
Cześć, boxer II, schemat oświetlenie zewnętrznego.
Ja stawiam na EGR lub uszkodzony zawór sterujący pracą EGR, zaślepiony będzie przebierał, prawie gasł i podbijał obroty. Do nowych przepustnic był jakiś zmodyfikowany kabel (przejściówka).Wiele razy miałem 2.3 przebierające obrotami, odpięcie wtyczki od zaworu sterującego EGR równało obroty i zapalało awarie silnika.
Sprawdzę również, dzięki za info. I tak wiem, bo mam starszego Ducato z 08 i też to samo miałem: dmuchawa i rezystorem cały czas problemy. Kupiłem nowszego, myślałem, że poprawili to, ale najwidoczniej nie, a nawet jest zrobione wszystko z gorszej jakości.
Sprawdź wszystkie podciśnienia w pierwszej kolejności dość dokładnie .
XD to może być dioda zenera 6,2V BZX99-6,2 6C to tranzystor BC817-40 Podmień te diody led tak przy okazji .
To nie masz zasilania ma przepływomierzu. Bezpiecznik pod kierownica na body tylko nie pamiętam który to dokładnie.
Tak, ale ja mam tam tylko przekaźnik, jak go odłączę, to auto nie kręci rozrusznikiem. https://obrazki.elektroda.pl/5087265600_...
Do analoga dysponuję tylko opisem dla modeli od 2002r do 2006r, czyli Boxer I.
Witam . Prawdopodobnie jest uszkodzony podgrzewacz paliwa ,zdejmnij zniego przwewody paliwowe połącz je i sprawdż jak bądżie zapalał. Miałem identyczne obawy, przez podgrzewacz dostawało się powietrze ,po lekkim nagrzaniu silnika ( podgrzewacz też się nagrzewa) nieczszelność znikała . po wymianie podgrzewacz wszystko ok.
A TOBIE nie chce się szukać czy nie masz czasu? Pierwszy link z internetu. https://www.defender2.net/forum/topic423...
dla tych ktorzy maja ten sam problem , w momencie jak silnik chodzi musi byc okolo 13-14 V , po wymianie kabelka masy jest pod lewym reflektorem problemy zniknely .
Uszkodzony wtryskiwacz Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Pod kierownicą jest przycisk mode, następnie dwa razy strzałka w górę.
Nie koniecznie uszczelnienia chłodnicy oleju mają winę a ona sama. Należało by ją sprawdzić pod ciśnieniem i podgrzać do temperatury roboczej czyli 80-90 stopni. W tedy może ujawnić się usterka o ile właśnie tam jest.
Zostało ci jeszcze sprawdzenie ciągłości przewodu 72 a cewka przekaźnika i dla formalności zwarcie styków wykonawczych przekaźnika i sprawdzenie czy na 1 i 5 pokazuje się plus . Jeżeli nie wykryjesz w tych obwodach usterki i przekaźnik sprawny to sterownik silnika do wymiany.
Zrob zdjecie, bo cos nie tak. Cylinder stalowy zakonczony na dole gumowa koncowka, ktora zamyka doplyw paliwa. Wszystko "polozone" na plaskiej powierzchni z otworem zasilajacym w paliwo. Powinien wyjsc bez wysilku.
pod lampą przednią
nie chodzi o to czy szczotki są długie tylko czy się bez oporów poruszają w szczotkotrzymaczu jeśli szczotka się zablokuje to póki dotyka wirnika to rozrusznik działa (nawet jeśli iskrzy chociaż trochę gorzej) a jeśli się już zetrze a siła docisku sprężyny nie jest na tyle duża żeby ją przesunąć to powstaje przerwa i nie kręci i jak w twoim przypadku...
Musisz znależć ten plus, dwa przekaźniki bo z stopnie prędkości wentylatora, wentylator załącza czyjnik, jest na chłodnicy patrząć od strony silnika na dole po lewej stronie. Na przekaźnik musi iść masa i plus, sprawdż dokładnie bezpieczniki w komorze silnika po prawej stronie, jak nie pomoże to trzeba iść po kablach od przekaźnika idą te przewody dołem...
A sprawdziłeś chociaż czy bezpieczniki są wszystkie ok. Zaczyna się od najprostszych rzeczy. Czyli czy na pompę po przekręceniu stacyjki dochodzi napięcie. Jak nie dochodzi to czemu, lub podać na krótko plus z akumulatora. i sprawdzić czy zapali.
Ciśnienie na railu na wolnych około 25 przy max obciążeniu 130 bar Coś chyba nie tak napisałeś to ciśnienie. Podejrzewam 250 i 1300 bar. Pompę sprawdzałeś?
Ustawienie rozrządu sprawdzone?
Witam , szukam opisu pinów zaznaczonej wtyczki sterownika silnika http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Można się podłączyć pod światła,takim samym przewodem jakie idą do lamp.
W boxerze w skrzynce bezpiecznikow.
Widze ze masz jakis problem ze soba. Czujnik juz jest dawno podstawiony, dlatego sciagalem czynnik i sprawdzalem szczelnosc. W temacie jest pytanie o pinout , ty nie masz nic do wniesienia tylko swoje durne burackie uwagi. Jak lubisz isc na piechote w dobie interentu to sobie chodz na piechote, ja wole zarabiac pieniadze i zrobic w tym czasie 3 samochody....
zrób przy uczelnie zaworu i problem znikinie. Przerabiałem ten temat nie tak dawno. Żadne delphi nie poradzi tylko lexia. Dodano po 3 ps. mój boxer był z 2011r jeździł dość długo z tym problemem , echekt taki że tłoki wypaliło
Zobacz na przewody co idą do kompa i skrzynkę z bezpiecznikami bo w tych modelach woda z podszybia zalewa wszystko pod maską egr siada w pierwszej kolejności odłączyć tak z ciekawości Raz tak mi zalało skrzynkę że auto wyłanczałem biegami
Sprawdź to https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
W/g bazy Info-Tech dla D 9,5 l z filtrem. Nadmiar jest niezdrowy i będzie wypychany przez skrzynię korbową i pierścienie.
Sprawdź czy masz zasilania na sterowniku silnika.
Koło zamachowe Nr OEM - 0532Q7 Cena netto - 1995,04 zł Cena brutto - 2453,90 zł
Takie coś, kolor gumki może być inny, wciskasz od góry. https://obrazki.elektroda.pl/9442472000_...
immo na kompie tez ok, zreszta chyba jak immo blokuje to zapala i zaraz gaśnie a tu nic nawet raz nie tyknie (chyba ze ten ma inaczej) To nie jest VAG. Tutaj wcale nie odpali jak immo blokuje.
Wymieniłem na nowe rezystor dmuchawy. Wszystko wskazuje że on jest winowajcą.
Wylutować pamięć z BSI i odczytać programatorem,zamieścić tutaj wsad to podamy pin. Pozdr.
Skoro tej karty nie posiadasz to musisz ją zamówić za parę złotych w serwisie. Silnik możesz możesz awaryjnie uruchomić podając kod z karty kodowej do ECM bezpośrednio, bez pośrednictwa transpondera i centralki kodowej, "wymigując" go kontrolką silnika i naciskając pedał gazu w odpowiednich momentach.
Czyli jest nie od tego samochodu cos.Zrob ecu na douczenie,moze zadziała.A jak nie ecu na douczenie,odczyt bsi i sparowac go z kluczykiem na urzadzeniu np.Tango.Wtedy odpali na bank.
Witam, wygląda na za niskie ciśnienie paliwa w szynie przy rozruchu. Najczęściej ucieka przez wypracowany wtryskiwacz, zrób test przelewowy wtryskiwaczy.
Tak, dokładnie. Zdławiony przepływ przez co nie ma założonej mocy cieplnej. Ew zatkane węże ale to mało prawdopodobne.
Witam. Potrzebuję pomocy. Mam problemy z uruchomieniem silnika. Kompletna cisza po przekręceniu w stacyjce. Wszystkie kontrolki zapalają się, gasna te co mają zgasnąć i cisza. Regenerowałem rozrusznik, stacyjke, sprawdziłem immobiliser w dwóch kluczykach, wymieniłem przekaznik rozrusznika, zamontowałem dodatkowa masę silnik- karoseria, akumulator masa-...
Sprawdź chłodnicę spalin [img]https://a.allegroimg.com/s1024/0c3a... Tam najczęściej puszczają jakieś uszczelnienia albo zwyczajnie gnije, koroduje, powodując przedostawanie spalin do układu chłodzenia a płynu w wydech (i ubywanie go) dając objawy jak u ciebie. U ciebie akurat wywala płyn zbiorniczkiem ale nieraz płyn...
Trzeba inny np. PP2000 powinien zadziałać
Zanim zaczniesz kombinować z programowaniem zobacz jak wygląda złącze przewodów z immo pod pompą na belce poprzecznej na której jest chłodnica .Tam jest połączenie immo pompy z wiązką samochodu.Jeżeli jest zaśniedziałe zlutuj przewody na stałe.
pompa na linke gazu czy elektroniczna Dodano po 2 jak na linke to z tyłu pompy jest elektro zawór musisz sie do niego dostac i dac plus i musi zapalic
PP2000 z odpowiednim adapterem na pewno podoła.
Witam mam na warsztacie narazie w kolejce te autko nie działa centralny zamek ani z pilota ani kluczykiem z zamka a także padły szyby bezpieczniki oczywiście okej może już ktoś w takim autku już miał takie problemy może jakieś podpowiedzi gdzie znajdę moduły sterujące za pomoc i wypowiedzi dzięki pozdrawiam
W Peugeot`ach były dwa rodzaje podłączenia tych złącz. Jeden, ten, który zastosowałeś i drugi, w którym łączy się: PIN 3 - GND - u ciebie LF+ PIN 4 - Power antenna - u ciebie LR+ Pin 5 - + po zapłonie - u ciebie RR- Pin 12 - L tył - u ciebie +12V Pin 16 nie podłączony - u ciebie GND Wymieniłem tylko te piny, które podłączałeś według innej rozpiski i...
https://obrazki.elektroda.pl/4278623800_...
Anet870 poradziłeś sobie Dodano po 1 Anet870 poradziłeś sobie z aktywacją tęgo AUX w tym radiu bo dziś mam ten sam problemy kabel jest ale nie chcę sie przełączyć na AUX
ponawiam czy ktoś rozwiązał problem? u mnie elektryczne szyby nie działają, ale centralny zamek działa. w module słychać cykanie (cewki przekaźnika) przy naciśnięciu przycisku otwierania/zamykania szyb ale szyby ani drgną. po podaniu zasilenia bezpośrednio na silnik szyby okno się otwierają. udało mi się sprawdzić, że moduł na silnik szyby stale podaje...
Witam, nie wiem czy tutaj akurat jest to przyczyną, ale zwykle problemy z odpalaniem zimnego silnika powoduje uszkodzony czujnik temperatury. Warto to sprawdzić :)
A co dokładnie działo się w tej magistrali? Uszkodzony był jakiś sterownik czy wiązka?
witam,w moim aucie pomogła wymiana rozrusznika,dodatkowo dołożony został dodatkowy przewód masowy oraz czyszczenie na stykach połączeń przewodów plusowych i masowych,Na chwilę obecną nie jest idealnie natomiast problemy z rozruchem ustąpiły auto odpala kontrolki nie przygasają.
Na dzwigni, do ktorej przychodzi linka biegu jalowego na zimno (nie linka gazu) jest sruba regulacji biegu jalowego, ktora koncem opiera sie o dzwignie stopu (jesli odsuniesz te dzwignie od sruby - silnik stanie). Wkrecanie tej sruby powoduje odpychanie dzwigni stopu i zmniejszanie obrotow. Linka elementu termicznego ciagnie dzwignie do oporu gdy silnik...
no to Ci zatyka wlasnie filtr czastek stalych... takie cos powinienes napisac w 1 poscie, odetkaj wydech wywalajac FIZYCZNIE FAP inaczej bd mial non stop problemy, w sterowniku nie ma instrukcji bledow od FAP dlatego nic Ci nie pokazuje, a wentylator sie odpala bo jest zbyt wysoka temperatura w ukladzie wydechowym.
p035 p045 p045 napisz poprawne numery kodu błędów może przewód który doprowadza zrecyrkulowane spaliny po prostu jest zatkany, wykręć rurkę i albo ją wymień, albo sprawdź drożność i zmontuj na nowych uszczelkach. w jednym mam problem natomiast bardzo duzo bierze mi oleju na 20 tys wzioł mi samochód okolo 7 litrów Odkręć przewód który doprowadza przefiltrowane...
Zakupiłem Fiata Ducato z silnikiem 2.3 o mocy 150 KM.
Dzień dobry, może ktoś wie, jakie kolory idą po kolei we wtyczce przyłączomierza Boxer 2.2 HDI z 2007 roku, bo u mnie było już bez wtyczki poupychane kable i wysłały wszystkie (mam 4 kable). https://obrazki.elektroda.pl/5023752800_...
Z tego co wiem KTag zrobi a MagPro ma z tym problemy. Który to rok ?
boxer problemy peugeot boxer problemy kluczyk boxer peugeot
odkurzacz uszkodzony bosch agregat prądotwórczy samsung 65cali
liebherr zamrażarka stilo bezpieczniki
Kody błędów bieżni York: E1, E2, E3 i inne Kaseta sterująca z przełącznikiem wyboru silnika 1-0-2