Witam.Zbyt wysokie ciśnienie paliwa. Awaria regulatora ciśnienia lub czujnika ciśnienia.
Jak wtryskiwacze będą puszczały na przelewy to nie zbuduje takiego ciśnienia przy tych obrotach.
Zalała ON na 90%. Jesli po tankowaniu niedlugo zgasl. Sprawdz jeszcze temperatury z czujników i ew. ciśnienie paliwa
3.5 bara jak we wszystkich z wielopunkrowym wtryskiem
2,6 + - 0,4 bar.
Mogl przeskoczyc pasek na rozrzadzie i dlatego nie pali. Jak rozrzad ok to pomiar cisnienia w cylindrach. Rozrzad był niedawno wymieniany Tymbardziej do sprawdzenia
Sprawdziłeś ciśnienie paliwa ?
Patrzyłeś na ciśnienie na szynie CR, jak to wszystko się dzieje? Jeszcze jedna rzecz, jaką bym zrobił to wężyk zasilający pompę CR wsadziłbym do pojemnika z ropą. Tak żeby ominąć cały układ, może coś to zasugeruje?
Nie pomyliłeś czasami nr pinów? Zazwyczaj środkowy pin to sygnałowy. Powinno być raczej tak (czujnik ma czerwoną wtyczkę): Pin nr. 1 czujnika (minus) - G3 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 2 czujnika (sygnał) - C4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 3 czujnika (plus) - B4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pomiar napięcia na sygnałowym bez czujnika jest...
Podobny problem miał kolega w innym Peugeocie. Pomogła wymiana czujnika ciśnienia paliwa.
Ciśnienie paliwa też do przeglądu. Jaką masz gazownię?
Witam, jak rozwizales kolego ten problem??w moim przypadku jest taka sama sytuacja odnośnie adaptacji, zawór bezpieczeństwa upuszcza zbyt wcześnie ciśnienie i nie pozwala na jego zwiększenie to zadanej proporcji, proszę o pomoc i opowiedz, pozdrawiam.
A ciśnienie paliwa gdy szarpie? Można zrobić wykres np. Delphi
Na ten brak mocy to bym bardziej stawiał na przytkany wydech,albo niskie ciśnienie paliwa.
Sprawdziłeś przy jakiej temperaturze paliwa powstają zakłócenia? Jak wtedy wyglądają przelewy??
Skoro na plaka pali, to został popełniony jakiś błąd w podłączeniu paliwa. Albo ciągnie powietrze, albo coś źle podłączone. Podgląd parametrów by się przydal, ciśnienie na listwie. Jeśli ciśnienie będzie za małe to nie puści na wtryski.
Jak to jest Siemens to masz dwa regulatory ciśnienia paliwa, jak ten górny się nie otworzy to nie puści ciśnienia paliwa. Zawsze jest opcja uszkodzenia pompy lub któryś z wtryskiwaczy tak leje że całe ciśnienie ucieka.
Wymieniłem na nowy na listwie regulator ten co jest z przelewem i nic sie nie zmieniło,nastepnie regulator ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia przełożyłem z drugiego auta i ciśnienie dalej około 1000bar.Mam pytanie czy ten regulator na pompie trzeba wczytać czy wystarczy włożyć i będzie ok.
Jakie ciśnienie w cylindrach i ciśnienie paliwa ?
Diagnoza ECM na początek . Bo może słabe ciśnienie paliwa ,zapchany wydech itp a ty będziesz psikał i dmuchał nie tam gdzie trzeba.
Przede wszystkim wymień regulator, bo jest to niedrogi element, a prąd z alternatora powinien być stabilny(oczywiście jeśli sprawdzone zostały przewody od + do akumulatora). Większość czujników silnika dostaje napięcie 5v, część komponentów jednak dostaje napięcie równe napięciu akumulatora, przez co możliwa jest ich nieprawidłowa praca. Sterownik zaprogramowany...
Sprawdzić ciśnienie na pompie
tyle wiem, pytałem o to który to jest regulator ciśnienia paliwa??
sprawdź poziom paliwa
Nie ma błędów to nie koniec diagnozy. Obroty silnika widziane przez ecu, ciśnienie paliwa na rampie. To podstawa podstaw tylko tego fejsikiem nie zrobi
Witam, wygląda na za niskie ciśnienie paliwa w szynie przy rozruchu. Najczęściej ucieka przez wypracowany wtryskiwacz, zrób test przelewowy wtryskiwaczy.
Bosch czy Siemens/Continetal? Ta wtyczka to czujnik temp paliwa, możesz jeszcze bez inwestycji dmuchnać w zbiornik(drożność powrotu paliwa) lub zasilić go z bańki, czujniki ciśnienia paliwa często też padają, ale nowy org w dobrych pięniądzach jest.
Niskie ciśnienie paliwa. Proponuję sprawdzić czy pompa niskiego ciśnienia podaje paliwo.
Za małe ciśnienie, pompa do wymiany
To ja wiem, tylko czy przy tym ukladzie wtryskowym przy braku synchronizacji odcina paliwo czy wtryski?
Jak rozpędza się na zimnym? Jakie ciśnienie paliwa?
P1166-ciśnienie paliwa za wysokie P1164-ciśnienie paliwa za wysokie P1113-ciśnienie paliwa za niskie P0102-przepływomierz powietrza -za niska wartość
Sprawdż ciśnienie paliwa
Odkręcić jedną rurkę podłącz manometr chociaż na 10bar ale jak masz to największy zastosuj, jak najbliżej najlepiej żeby gwinty pasowały wtedy mòwka wystarczy. Jeden obrót rozrusznikiem da ci jakiś pomiar, czujnik w parametrach pokazuje pomiar od samego zera. Nie kręcić czasem długo dosłownie sekundke.
Gdzie znajduje się czujnik ciśnienia paliwa Peugeot 308 SW 1.6 HDI 2011 rok. Może jakiś schemat ktoś ma żeby zaznaczyć w którym dokładnie miejscu albo gdzie obok jakiej części,z góry bardzo dziękuję AI: Czy możesz opisać, dlaczego potrzebujesz zlokalizować czujnik ciśnienia paliwa? Czy występują jakieś konkretne objawy lub problemy? błąd kodu P0087?...
Nie no kolego od życzeń świątecznych, tu każdy wie, że EGR ma powiązanie z przepływką. Na PEUGEOT PLANET 2000 przepływomierz idealne ma parametry. Napisz coś o konkretach a nie zwracaj uwagę, że ktoś coś gdyba... Pozdrawiam
Jakie ciśnienie paliwa przy rozruchu?
Jakie masz ciśnienie paliwa?
To benzyna a nie diesel ! Nie zakładaj żadnych zaworów tylko sprawdź ciśnienie paliwa.
Czasami gdy się rusza ze swiateł traci moc brak reakcji na pedał gazu trzeba go pare razy nacisnąć przygazować i jest w porządku.Błąd ma zapisany w sterowniku niskie ciśnienie paliwa
Błąd stały czy odległy? Zezwolenie na start jest? co wiać w blokach pomiarowych? Jakie ciśnienie paliwa?
Za duże ciśnienie paliwa. Nie założyłeś czasem pompy od silnika z wielopunktowym wtryskiem tzn takiej dającej 3-4 bary. Ewentualnie nie podłączyłeś odwrotnie wężyków.
Sprawdz koniecznie luzy na zaworach bo są regulowane i ciśnienie paliwa...
Chodzi tu bardziej o regulator paliwa i ciśnienie które odbiega od żądanego.
Witam serdecznie. Pewnie jak zwykle pompa paliwa. Sprawdź czy masz ciśnienie paliwa.
Ciśnienia paliwa nie podam, bo nie mam PP2000 lub Diagboxa do tego (co podaje komputer). Dzisiaj popołudniu sprawdzę jakie ciśnienie mam przed filtrem paliwa. Może coś podpowiesz na temat tego znaku na regulatorze?
ciśnienie paliwa sprawdzone
Witam. Kolego żebyś sie nie zdziwił jak na nowej będzie tak samo. Nie piszesz gdzie mierzyłeś to niskie ciśnienie. Regulator niskiego ciśnienia jest zintegrowany z pokrywką filtra paliwa i często się podwiesza, trzeba wtedy wydmuchać. Ciśnienie niskie musi być min. 1.5 bara.
odkręć śrube na 12 klucz miedzy przewodami wtryskowymi i zobacz czy sie kręci i przesuwa tłok głowicy tłoczącej przy kręceniu recznie silnika
Właśnie .Przydało by się sprawdzić czy są jakieś błędy i sprawdzić parametry ,choćby ciśnienie na CR przed i po rozruchu. Z tej próby przelewowej nie wynika nic. Bo nie nie wiadomo w jakim czasie napompowało to paliwo a odchyłki nie są jakieś poza skalą. Ktoś pewnie napisze że na drugim przelewa. Może .
witam mam nielada problem z moim boxerem! jest to 2004r 2.8hdi,kupiłem go we Francji uszkodzonego w prawy bok,do momentu skonczenia blacharki i malowania wszystko było ok! pozniej przestał palic,pali tylko na zaciag,na kluczyk ni cholery! dosłownie pchnie sie go 1m i chodzi jak zegarek,a krecac rozrusznikiem trzeba go meczy z pół godziny i albo zapali...
Po kasowaniu i próbie rozruchu błędy wracają?
Mniejsze ciśnienie = więcej paliwa.
A filtr paliwa wymieniałeś?? Sprawdz czy nie siada ci ciśnienie paliwa
czy jest możliwość sprawdzenia sprawności zaworu wysokiego ciśnienia? Najlepiej wymienić na drugi, ale zrob tak że odłącz go i zobacz czy pompa WC robi ciśnienie (w parametrach). Może ukręcił się klin na pompie.
Witam, podpinam się pod temat. Mam dokładnie ten sam problem, robiłem zeszłej zimy wymianę oleji i filtrów, przy okazji zmieniłem filtr paliwa. I od tego momentu dzieje mi się dokładnie to samo, tylko że partnerze z 2006 roku 1.6 HDi. Proszę o pomoc, jeśli ktoś wie co to za przyczyna.
Jakie ciśnienie paliwa? Może tutaj jest problem.
W parametrach co widać - prędkość silnika w trakcie rozruchu i ciśnienie paliwa na szynie?
Na wszystkich, na jednym. Jak kanały dolotowe, bo w nich często podobno się zapychają. Ciśnienie paliwa ? A jak z wtryskiwaczami ?
30-180 to za mało do odpalenia,filtr paliwa kiedy wymieniany?
Miałem ten silnik ale z 2006r i mimo wypalania DPF nadal był problem i te same objawy. Wyciąłem i po problemie. Można też wstawić nowy.
Kiedy wymieniałeś filtr paliwa? Trochę zimno dzisiaj i jak odłożyło Ci sie parafiny albo jakiegoś syfu z wodą w filtrze to takie objawy będą, jeśli masz czym to sprawdź ciśnienie na railu, jeśli nie to na początek filtr paliwa do wymiany i odpowietrzenie. pozdr
A ciśnienie paliwa jest?
Problem dotyczy braku możliwości rozruchu silnika , po sprawdzeniu ciśnienia odczytałem wartość tylko 80 bar , a powinno być ok 350 bar. Na kopie wyskoczył błąd dezaktywacja trzeciego tłoka, czyli tłoka w pompie wysokiego ciśnienia. Czy może być to wina regulatora ciśnienia na pompie ??
Ja pisałem o innym przekaźniku. Te silniki palą nawet przy - 10 bez świec. Jasne jest że nim trochę wtedy porzuca po rozruchu ale palą. Zacznij od filtra paliwa. Trzena sprawdzić (jak masz czym)ciśnienie na szynie podczas rozruchu i no przelewy na wtryskach. Wychodzi na to że nie buduje poprawnego ciśnienia przy starcie.
Jakie dane live? Temperatury ? Ciśnienie w cylindrach? Dolot szczelny? Ciśnienie paliwa ? Odczyt sond?
Pół roku to kawał czasu. Jak macie inny pewny czujnik położenia wału to ja bym podmieniał. Zdarza się że komputer nie wyświetli błędu z nim związanego, a zamiast tego wyrzuci błąd ciśnienia paliwa. Zawsze można też podłączyć osyloskop pod sam czujnik.
Do tego czystego ERG trzeba EKG podłączyć i obserwować przebiegi. Dodatkowo, w ramach ćwiczeń sprawdzić ciśnienie paliwa.
Zapchany filtr paliwa, zapchane sitko w baku, nieszczelność przewodów paliwowych.
Wadliwe pompy wysokiego ciśnienia to częsta usterka w bezpośrednim wtryski PB, jednak łatwo to sprawdzić wystarczy prosty skaner i obserwować ciśnienie paliwa.
Nie lepiej byłoby zdiagnozować, niż wymieniać na pałę czujnik. Taki błąd może wyskoczyć nawet jak masz niskie ciśnienie paliwa.
Witam, Dzięki za informacje. Jutro postaram się to zrobić. Wtryskiwacze raczej wykluczam, gdy, dzieje się to i na gazie i na benzynie. No chyba że pompa podaje takie ciśnienie że wtryskiwacz benzyny puszcza podczas gdy działa silnik na gazie.
Ciśnienie paliwa , tps, lewe powietrze, do sprawdzenia.
Prawdopodobnie parafina w układzie, o ile już coś się grubiej nie wysypało, np pompka CR. Podłaczyć PP i zobaczyć jak wysokie ciśnienie wygląda wraz ze wzrostem obciążenia. Mozna tez manometr na niskim podłączyć i zobaczyć.
Jedno jest pewne. Problem nie leży po stronie immo. Ciśnienie paliwa jakie ?
Sprawdź jeszcze pompę paliwa czy daję odpowiednie ciśnienie.
Skoro po podmianie pompy faluje ci ciśnienie to albo problem z zasilaniem samej pompy w paliwo, albo masz wciek paliwa na wytryskach. Ewentualnie coś z wiązką . Nie steruje dobrze pompa. Jak i sam pomiar ciśnienia może być zafałszowany.
Ciśnienie zniknie po krótkim czasie, to normalne, sprawna pompa praktycznie natychmiast wytworzy odpowiednie ciśnienie do uruchomienia silnika Problem z LPG wykluczam, gdyż zakręciłem LPG Zakręciłeś gaz na wielozaworze przy zbiorniku?
Witam Problem z Peugeot Boxer 2.2 HDi puma Samochód na wolnych obrotach robi ciśnienie około 900 bar na listwie wtryskowej a powinien około 250 . Wymieniony został regulator ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia i nie da się zrobić przyuczenia pompy wysokiego ciśnienia lub regulatora. Przyuczenie robione diagboxem i nie przechodzi. W między...
Mianowicie mam problem z 406 pali tylko jak zatkam powrotny wężyk paliwa i ma ciśnienie ok 3,5bar. Jak powrót jest drożny to nie ma ciśnieniai nie pali.
Jakie nabija ciśnienie paliwa? Rozrząd sprawdzony?
Jeżeli napięcie na świece przychodzi to sterownik jest dobry. Może trzeba szukać innej przyczyny? Miałem podobny problem i okazało się, że było za niskie ciśnienie paliwa.
Jeżeli nie będzie błędów to wartości rzeczywiste coś powiedzą choćby np korekty wtrysków czy ciśnienie paliwa na listwie
A parametry bieżące przeglądane ? dane z czujników są (obroty wału, ciśnienie paliwa itp.)
A jak sprawdziłeś ciśnienie paliwa w tym jednopunkcie?
Kolego jeżeli silnik gaśnie to tak jak wspomniane, czujnik wału lub czujnik (nastawnik) regulujący ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia. Może też być uszkodzony czujnik na listwie wtryskowej. Jeżeli ciśnienie paliwa jest poza zakresem z reguły za wysokie, silnik gaśnie żeby uchronić go przed poważniejszą usterką. Bez podpięcia pod komputer się nie...
,jedynie jest problem z odpaleniem po paru dniach stania No i ci wtedy "komp" pokazuje jak nie chce zapalić? (ciśnienie paliwa).
Paliwo dochodzi do pompy nic nie przytkane?Prąd dochodzi na zawór?Czym to mierzone jakie ciśnienie przy rozruchu?
Na rozgrzanym silniku też nie chce palić? Świece sprawne grzeją? Ciśnienie paliwa jakie i obroty przy kręceniu?
Witam. Ponieważ regulator wysokiego ciśnienia działa jak zawór upustowy, a podawane zasilanie RCO zwiększa ciśnienie- to wzrost ciśnienia w sytuacji niezasilania elektrycznego zaworu świadczy o mechanicznym blokowaniu przepływu w pompie. Najczęściej takie objawy świadczą o zatkaniu filterka na wejściu do regulatora. Gaśnięcie silnika przy takim wzroście...
po pierwsze wymiana filtra paliwa a gaśnięcie auta jest dla tego ze czujnik wykrywa zbyt niskie ciśnienie i odcina miałem tak w peugeot okazało się ze obudowa filtra paliwa była lipna na początek sprawdź ciśnienie moim zdaniem to jest za niskie ciśnienie jest to tylko 50bar
Problem rozwiązany.Filtr paliwa nie wymieniony przy ostatniej obsłudze pomimo zapewnień że jest nowy. Wniosek nikomu nie ufaj i sprawdź wszystko sam. Temat do zamknięcia.
Podpiąc komputer diagnostyczny i jeździć aż zgaśnie. W tym czasie obserwować co się dzieje z ciśnieniem paliwa.
Jak zapalisz na plaku to chodzi? Wtryski na przelew sprawdź,może któryś wytraca ciśnienie.
Wykasuj wszystkie błędy , odpal auto i obserwuj temperaturę na obydwu czujnikach . Jak zgaśnie to sprawdź czy w sterowniku są jakieś błędy zanim ponownie spróbujesz odpalić. Jak będą to podaj ich numery i opis. Przy próbie odpalenia po tym jak zgasł zobacz na kompie czy widzi obroty silnika podczas kręcenia rozrusznikiem i jakie jest ciśnienie paliwa.
colin555 czy ewenyualnie mogę sam spróbować wyczyścić regulator na pompie i wypłukać obwód paliwowy. Jak to się robi? Czy lepiej jechać do innego mechanika i kazać mu to zrobić?
Problem z pompą, za słabe ciśnienie i nie dostaje paliwa.
Jakie ciśnienie paliwa na WC przy kręceniu rozrusznikiem?
Ciśnienie paliwa ok. 3.5 bara, powietrze ok, wydech niezatkany, nie sprawdzałem ciśnienia na cylindrach, ale powinno być ok, pali bez problemu od strzała.
No ale to nic do dziwienia się, tylko do analizy. Obserwujesz parametry - synchronizacja, obroty , ciśnienie rail, dopuszczenie rozruchu etc. co to znaczy "nie podaje paliwa na wtryski" ? ciśnienie rail wynosi 0MPa?
benzyna ciśnienie paliwa peugeot peugeot ciśnienie paliwa wysokie wysokie ciśnienie paliwa peugeot
tranzystor a1266 slican admin nagrać dekodera komputer
czujnik ciśnienia ekspres delonghi problemy
Zamienniki tranzystora IRF840: STP10NK60Z, FQP10N60C, IRFP450 Zamienniki wzmacniacza operacyjnego LF357N