Jak wtryskiwacze będą puszczały na przelewy to nie zbuduje takiego ciśnienia przy tych obrotach.
3.5 bara jak we wszystkich z wielopunkrowym wtryskiem
Witam.Zbyt wysokie ciśnienie paliwa. Awaria regulatora ciśnienia lub czujnika ciśnienia.
2,6 + - 0,4 bar.
Mogl przeskoczyc pasek na rozrzadzie i dlatego nie pali. Jak rozrzad ok to pomiar cisnienia w cylindrach. Rozrzad był niedawno wymieniany Tymbardziej do sprawdzenia
Nie pomyliłeś czasami nr pinów? Zazwyczaj środkowy pin to sygnałowy. Powinno być raczej tak (czujnik ma czerwoną wtyczkę): Pin nr. 1 czujnika (minus) - G3 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 2 czujnika (sygnał) - C4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 3 czujnika (plus) - B4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pomiar napięcia na sygnałowym bez czujnika jest...
Pod pompą CR też widać kolejny czujnik i niby jest to czujnik ciśnienia paliwa w układzie.
Witam, jak rozwizales kolego ten problem??w moim przypadku jest taka sama sytuacja odnośnie adaptacji, zawór bezpieczeństwa upuszcza zbyt wcześnie ciśnienie i nie pozwala na jego zwiększenie to zadanej proporcji, proszę o pomoc i opowiedz, pozdrawiam.
Zalała ON na 90%. Jesli po tankowaniu niedlugo zgasl. Sprawdz jeszcze temperatury z czujników i ew. ciśnienie paliwa
Wymieniłem na nowy na listwie regulator ten co jest z przelewem i nic sie nie zmieniło,nastepnie regulator ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia przełożyłem z drugiego auta i ciśnienie dalej około 1000bar.Mam pytanie czy ten regulator na pompie trzeba wczytać czy wystarczy włożyć i będzie ok.
Skoro po podmianie pompy faluje ci ciśnienie to albo problem z zasilaniem samej pompy w paliwo, albo masz wciek paliwa na wytryskach. Ewentualnie coś z wiązką . Nie steruje dobrze pompa. Jak i sam pomiar ciśnienia może być zafałszowany.
Właśnie .Przydało by się sprawdzić czy są jakieś błędy i sprawdzić parametry ,choćby ciśnienie na CR przed i po rozruchu. Z tej próby przelewowej nie wynika nic. Bo nie nie wiadomo w jakim czasie napompowało to paliwo a odchyłki nie są jakieś poza skalą. Ktoś pewnie napisze że na drugim przelewa. Może .
P0038 : Obwód sterowania grzałki HO2S - sygnał wysoki (Bank 1, Czujnik 2 Otwarty obwód w zasilaniu, uziemieniu lub obwodzie grzałki czujnika O₂. Uszkodzony czujnik nagrzewnicy O₂. Uszkodzone lub zużyte złącza idące do czujnika. Czasami przyczyną jest uszkodzony moduł PCM. P0053 : Oporność grzałki sondy lambda (Bank 1, Czujnik 1). Otwarty obwód w zasilaniu,...
Diagnoza ECM na początek . Bo może słabe ciśnienie paliwa ,zapchany wydech itp a ty będziesz psikał i dmuchał nie tam gdzie trzeba.
A ciśnienie paliwa gdy szarpie? Można zrobić wykres np. Delphi
Witam, podpinam się pod temat. Mam dokładnie ten sam problem, robiłem zeszłej zimy wymianę oleji i filtrów, przy okazji zmieniłem filtr paliwa. I od tego momentu dzieje mi się dokładnie to samo, tylko że partnerze z 2006 roku 1.6 HDi. Proszę o pomoc, jeśli ktoś wie co to za przyczyna.
Ciśnienie paliwa też do przeglądu. Jaką masz gazownię?
Witam, wygląda na za niskie ciśnienie paliwa w szynie przy rozruchu. Najczęściej ucieka przez wypracowany wtryskiwacz, zrób test przelewowy wtryskiwaczy.
Sprawdziłeś przy jakiej temperaturze paliwa powstają zakłócenia? Jak wtedy wyglądają przelewy??
czy jest możliwość sprawdzenia sprawności zaworu wysokiego ciśnienia? Najlepiej wymienić na drugi, ale zrob tak że odłącz go i zobacz czy pompa WC robi ciśnienie (w parametrach). Może ukręcił się klin na pompie.
Za duże ciśnienie paliwa. Nie założyłeś czasem pompy od silnika z wielopunktowym wtryskiem tzn takiej dającej 3-4 bary. Ewentualnie nie podłączyłeś odwrotnie wężyków.
Nie ma błędów to nie koniec diagnozy. Obroty silnika widziane przez ecu, ciśnienie paliwa na rampie. To podstawa podstaw tylko tego fejsikiem nie zrobi
Po kasowaniu i próbie rozruchu błędy wracają?
Skoro na plaka pali, to został popełniony jakiś błąd w podłączeniu paliwa. Albo ciągnie powietrze, albo coś źle podłączone. Podgląd parametrów by się przydal, ciśnienie na listwie. Jeśli ciśnienie będzie za małe to nie puści na wtryski.
witam mam nielada problem z moim boxerem! jest to 2004r 2.8hdi,kupiłem go we Francji uszkodzonego w prawy bok,do momentu skonczenia blacharki i malowania wszystko było ok! pozniej przestał palic,pali tylko na zaciag,na kluczyk ni cholery! dosłownie pchnie sie go 1m i chodzi jak zegarek,a krecac rozrusznikiem trzeba go meczy z pół godziny i albo zapali...
Regulator wys. ciśnienia w pompie bosch działa jak zawór bezpieczeństwa, posiada wewnątrz sprężynę, która powinna sama utrzymywać ciśnienie ok. 70 bar. Po zasileniu przez komputer prądem RCO ciśnienie ma wzrastać do zadanego(na wolnych obr. ok. 300 bar.) Znaczy to, że cewka el. zaworu zwiększa dociskanie zaworka, i podnosi regulowane ciśnienie. Jak...
Kiedy wymieniałeś filtr paliwa? Trochę zimno dzisiaj i jak odłożyło Ci sie parafiny albo jakiegoś syfu z wodą w filtrze to takie objawy będą, jeśli masz czym to sprawdź ciśnienie na railu, jeśli nie to na początek filtr paliwa do wymiany i odpowietrzenie. pozdr
Kolego jeżeli silnik gaśnie to tak jak wspomniane, czujnik wału lub czujnik (nastawnik) regulujący ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia. Może też być uszkodzony czujnik na listwie wtryskowej. Jeżeli ciśnienie paliwa jest poza zakresem z reguły za wysokie, silnik gaśnie żeby uchronić go przed poważniejszą usterką. Bez podpięcia pod komputer się nie...
Bardzo mądre wskazówki z tym paliwem, ale jak będzie "sikać" z ciśnieniem 1 bar to paliwo może i daje dla niewprawionego oka, a silnik nie zapali... Teraz wytłumaczcie jak powinno "sikać" przy ciśnieniu 3bary żeby silnik odpalił... Do sprawdzenia ciśnienia paliwa służy manometr i to na tej podstawie można stwierdzić czy ciśnienie jest prawidłowe, czy...
potrzebuje fachowej porady,przyciagneli dzisiaj do mnie peugeota partnera 2.0HDI 2000rok nie odpala. Jedyne co posiada w pamieci to blad P1517 blad immobilizera. Blad po wykasowaniu pojawia sie ponownie, ale po dluzszym kreceniu silnikiem.Wlasciciel auta mowi ze wczesniej strasznie szarpal podczas jazdy i potrafil zgasnac. Cisnienie paliwa podczas krecenia...
Nie no kolego od życzeń świątecznych, tu każdy wie, że EGR ma powiązanie z przepływką. Na PEUGEOT PLANET 2000 przepływomierz idealne ma parametry. Napisz coś o konkretach a nie zwracaj uwagę, że ktoś coś gdyba... Pozdrawiam
Odkręcić jedną rurkę podłącz manometr chociaż na 10bar ale jak masz to największy zastosuj, jak najbliżej najlepiej żeby gwinty pasowały wtedy mòwka wystarczy. Jeden obrót rozrusznikiem da ci jakiś pomiar, czujnik w parametrach pokazuje pomiar od samego zera. Nie kręcić czasem długo dosłownie sekundke.
Kolego Marcin_70 jak byś spojrzał na wykres to byś zobaczył że turbina nabiła powietrze a za to ciśnienie paliwa spadło pomimo wciśniętego pedału gazu. Wymiana regulatora ciśnienia paliwa pomogła samochód jeździ już normalnie bez jakichkolwiek zamuleń. Mam jeszcze małe pytanie co do ciśnienia paliwa, na zimnym silniku gdy go odpalę to ciśnienie mam...
Witam Mam podobny problem z odpaleniem Peugeot Boxer 2.2 HDI z 2003 r. Z rozrusznika nie chce odpalic, chyba , ze psikne samostartem wtedy pali bez problemu. Bledow brak. Cisnienie ponad 120 bar. Prosze o pomoc
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
No pewnie małe
Miałem ten silnik ale z 2006r i mimo wypalania DPF nadal był problem i te same objawy. Wyciąłem i po problemie. Można też wstawić nowy.
Dodatkowo dziwi mnie ta powtarzalnosc zaburzen dokladnie w tym samym zakresie obrotow, co moze swiadczyc bardziej o awarii komputera a nizeli stricte mechaniki.... Jeżeli stale powtarza się niedomaganie przy 1500 obr/min, sygnalizuje to być może kłopoty z czujnikiem ciśnienia paliwa (8 - schemat obwodu wtryskowego SIEMENS/CONTINENTAL poniżej), zamontowanym...
Ściśnięcie węża go nie uszkodzi zwłaszcza jak deseczki będą miały zaokrąglone krawędzie, ciśnienie jest takie samo po obu stronach zacisku i jest takie samo jak bez tego zacisku, na wszelki wypadek często patrz na licznik bo ta operacja to nic innego jak całkowite zlikwidowanie chłodnicy. Pamiętam ori termostaty od vw golfa bodaj dwójki które miały...
Problem rozwiązany.Filtr paliwa nie wymieniony przy ostatniej obsłudze pomimo zapewnień że jest nowy. Wniosek nikomu nie ufaj i sprawdź wszystko sam. Temat do zamknięcia.
fltr paliwa nowy . Jest jeszcze jeden problem po ostrej jeździe i częstym ruszaniu i hamowaniu jak dojade do swiatel i stoje na czerwonym to czasem szarpie silnikiem na wolnych obrotach jakby nie mógł utrzymać równych obrotów tylko taka nierówna praca filtr wykluczam na starym filtrze było to samo ale jak tylko minimalnie zwiekszę obroty delikatnie...
Miałem bardzo dużo przypadków, kiedy nieszczelny dolot powodował kopcenie na czarno. Powodem tego jest większy przepływ powietrza przez przepływomierz i sterownik automatycznie daje większą dawkę paliwa (mapa ogrznicznika dymienia lub lambda). Sądzę, że w tym przypadku nie będzie silnik dymił zbyt długo, mimo większej masy powietrza wskutek nieszczelnego...
Witam wszystkich forumowiczów,posiadam peugeota 307 z którym to mam problem w zimę .Problem ciężkiego odpalania ciągnie sie już 3 rok. Wystarczy że postoi przez noc na mrozie i pali ciężko albo nie odpala wogóle. Jak już odpali to odpala za każdym razem. Akumulator jest nowy o zalecanych parametrach,świece żąrowe nowe. We wrześniu wymieniona pompa wysokiego...
Gdzie znajduje się czujnik ciśnienia paliwa Peugeot 308 SW 1.6 HDI 2011 rok. Może jakiś schemat ktoś ma żeby zaznaczyć w którym dokładnie miejscu albo gdzie obok jakiej części,z góry bardzo dziękuję AI: Czy możesz opisać, dlaczego potrzebujesz zlokalizować czujnik ciśnienia paliwa? Czy występują jakieś konkretne objawy lub problemy? błąd kodu P0087?...
Która pompka, wstępna czy WC? Czy warto zrobić jeszcze test przelewowy?
Mam podobny problem z AdBlue w C4 Grand Picasso - błąd P20E8 00 (niepoprawne ciśnienie AdBlue) Początkowo objawiało się to chwilowymi zapaleniami lampki "Urea" oraz błędami towarzyszącymi (błędne napięcie z czujnika paliwa oraz błąd napięcia sterownika dodatku Eloys). Po wymuszeniu w DiagBoxie testu ciśnienia okazywało się, że wynosi ono 6 barów więc...
Sprawdziłeś ciśnienie paliwa ?
Pod uszczelniaczem z przodu pompy jest taka płytka-podkładka-blacha okrągła,jak zwał tak zwał,w każdym razie może być popękana i będzie ciągnąc powietrze i nie będzie tłoczyć paliwa.Pozdrawiam.
Witam Problem z Peugeot Boxer 2.2 HDi puma Samochód na wolnych obrotach robi ciśnienie około 900 bar na listwie wtryskowej a powinien około 250 . Wymieniony został regulator ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia i nie da się zrobić przyuczenia pompy wysokiego ciśnienia lub regulatora. Przyuczenie robione diagboxem i nie przechodzi. W między...
Witam Pacjent Peugeot Expert 2.0 HDi 120 KM 2009 rok, silnik RHK Na zimnym silniku poszarpuje, jakby paliwa brakowało; później, na ciepłym, czuć takie delikatne poszarpywanie, coś na zasadzie, jakby kaczka szła. Błąd, jaki wyskakuje: P1167 Wtryski i pompa po regeneracji, wszystko czyszczone, nowe przewody i obudowa z filtrem, wszystko ori PSA Zauważyłem...
Regulator na pompie podmieniony na nowy oryginał bez efektu , czujnik ciśnienia pokazuje płynnie wartości - nie ma skoków Nie wpadłeś na dwa pomysły. Pierwszy wymienić filtr paliwa ,a drugie odczytać ciśnienie rzeczywiste /zadana podczas pełnego buta. Co komu z płynnych wartości?
Jak to jest Siemens to masz dwa regulatory ciśnienia paliwa, jak ten górny się nie otworzy to nie puści ciśnienia paliwa. Zawsze jest opcja uszkodzenia pompy lub któryś z wtryskiwaczy tak leje że całe ciśnienie ucieka.
Problem rozwiązany. Czujnik ciśnienia paliwa na listwie. Temat można zakonczyc
Ciśnienie zniknie po krótkim czasie, to normalne, sprawna pompa praktycznie natychmiast wytworzy odpowiednie ciśnienie do uruchomienia silnika Problem z LPG wykluczam, gdyż zakręciłem LPG Zakręciłeś gaz na wielozaworze przy zbiorniku?
Mam drugie takie auto i w drugim, przy kręceniu rozrusznikiem, zaraz wyskakuje tak i zostaje. Wszystkie parametry dobre, ciśnienie paliwa około 400 bar na listwie, paliwo dostaję, podmieniałem czujniki na listwie. Brak pomysłów.
Witam serdecznie wszystkich, mam Peugeota 3008 rocznik 2018 - 2 l diesel - jak większość użytkowników mam problem ze zbiornikiem od AdBlue. Zdemontowałem zbiornik, rozkręciłem całą elektronikę i pomierzyłem parametry. W części nie rozbieralnej, wstawiłem rezystor 10kohm na przewodach żółtych od płytki podgrzewania. Reszta po zmierzeniu parametrów wydaje...
... ponieważ z rury wydechowej lekko śmierdzi ale brak dymu. Mam wrażenie, że teraz z upływem przejechania nim 2 tys km zapach jest coraz mniej wyczuwalny, niemniej jednak zastosuje się do zaleceń. Odczytałem dodatkowo błąd własnym mini komputerkiem, poniżej zamieszczam ramkę zamrożoną: Liczba błędów: P0420 System paliwowy 1: CL, używa HO2S System...
Kompresja była sprawdzana wcześniej nie napisałem jest 12,5 i 13 barów żeby wykluczyć pompę paliwa wtryski auto było przyłączone na gazie i było to samo Zastanawiam się jeszcze nad popychaczami czy może nie jest za gęsty olej i napełniają się może za bardzo albo się zawieszają i ucieka ciśnienie i nie ma spalania.? W ogóle w tych silnikach popychacze...
Dokładnie w tym co jest napisane, za niskie ciśnienie paliwa na listwie cr. Do sprawdzenia pompa regulator, filtr paliwa i samo paliwo (może letnie jeszcze, albo zwyczajnie kiepskie).
Ciśnienie paliwa ok. 3.5 bara, powietrze ok, wydech niezatkany, nie sprawdzałem ciśnienia na cylindrach, ale powinno być ok, pali bez problemu od strzała.
Bosch czy Siemens/Continetal? Ta wtyczka to czujnik temp paliwa, możesz jeszcze bez inwestycji dmuchnać w zbiornik(drożność powrotu paliwa) lub zasilić go z bańki, czujniki ciśnienia paliwa często też padają, ale nowy org w dobrych pięniądzach jest.
Wydaje mi się, że odpowiedziałeś sobie na problem swojego peugeota - "zapowietrza się". Jeśli masz również układ siemens, czyli podciśnienia (pompa wc zasysa paliwo, paliwo nie jest podawane z zbiornik, silniczkiem, tylko zasysane) to na 95% masz nieszczelny układ. Mimo, że mechanik wymieniał, to sprawdź raz jeszcze, i przyjrzyj się bardziej samej obudowie...
Zrobiłem dziś rano kolejny test po nocy. Odpiąłem pierwszą sondę, temperatura cieczy 18 stopni. Odpaliłem silnik i pozwoliłem się rozgrzewać na biegu jałowym. Silnik cały czas w open loop, korekta krótkoterminowa paliwa na sztywno zadana 0,78%. Rozgrzałem silnik do 80 stopni, motor pracował cały czas równo, nie było szarpań czy nierównej pracy silnika....
Witam! Mam wielki problem z uruchomieniem silnika w Peugeot 406 2.2 benzyna (kod silnika 3FZ). Raz odpala bez problemu (nawet kilka razy raz za razem), a innym razem trzeba długo, kilka razy kręcić rozrusznikiem, czasem lekko dodając gazu, aby zapalił. W tym czasie strzela w wydech. Najczęściej, jak przerywam kręcenie rozrusznikiem, to w momencie odpuszczania...
No też tak myślałem ale 2 razy czujnik ruszył bo podczas jazdy zablokował mi sie silnik do 3 tys i włączyło sie wypalanie filtra (gorące lusterka, dziwny zapach) ale nie mogłem dokończyć jechać na trasę bo akurat brak paliwa miałem musiałem na stacje a po tankowaniu sie nie włączył :/ czyli coś on pracuje . Nie wiem jak sprawdzić te napięcie dla kabla...
Ciśnienia paliwa nie podam, bo nie mam PP2000 lub Diagboxa do tego (co podaje komputer). Dzisiaj popołudniu sprawdzę jakie ciśnienie mam przed filtrem paliwa. Może coś podpowiesz na temat tego znaku na regulatorze?
Na wszystkich, na jednym. Jak kanały dolotowe, bo w nich często podobno się zapychają. Ciśnienie paliwa ? A jak z wtryskiwaczami ?
Podłączyłem go pod komputer i zero błędów. Sprawdziłem korekty dawkowania paliwa i regulację od 12-15%. Odchyłka paliwa wynosi -12-12. Ciśnienie bicia pompy to 298 bar i to wszystko na wolnych obrotach jak załapał
Witam, mam bardzo podobny problem z 1.6 HDI 90KM w Peugeot 307. Również mam błąd P0193 i tak jak kolega pisał wyżej. https://obrazki.elektroda.pl/8220866500_... . W moim przypadku ciśnienie paliwa pokazuje 353 bary, niezależnie od kręcenia rozrusznikiem, czy też na samym zapłonie. Również przy odłączonym czujniku na listwie CR wartość...
Trochę odgrzebie temat ale mam nadzieję że wniosek coś sensownego. Co do tego silnika to mamy dwie skrajności, świetne osiągi, może nie w serii chociaż tez przyjemnie się nim jeździ to jednak jego możliwości do modyfikacji naprawdę są duże i sam słupek wytrzymuje wiele, ale nawet delikatna zmiana mapy przez ogarniętego tunera robi z niego bardzo przyjemny...
No właśnie dzisiaj wymieniłem N75 i nic się nie zmieniło. Ale już. Nie mam. Czasu żeby sprawdzić jakie jest podciśnienie za serwo. Dodano po 37 Dodam jeszcze że przed tym całym. Błędem p0299 trochę szarpało silnikiem podczas wypalania FAPa i silnik był przeładowany o ok 200-300 podczas przyspieszania, jak już osiągnął dana prędkość to się to ciśnienie...
Dzień dobry Podepnę się. Moja C5 2,0 hdi RHF 140 KM zgasła w czasie jazdy i nie chce odpalić. "Magiczne pudełko" pokazało błędy: P1351 - obwód świec żarowych, P1164 i P1166 oba wskazują na obwód wysokiego ciśnienia paliwa, podgląd parametrów pokazał ciśnienie paliwa na rozruchu 150 do 160 MPa, co oznacza 1600 barów. To jest maksymalna wydajność pompy...
jaśniej proszę z tą ignorancją... Poczyta Pan (georgesgr) z "PSA" zasadę działania tranzystora (zasada działania czujnika ciśnienia paliwa). Ma jakąś "podstawową" oporność, która zmienia się pod wpływem ciśnienia paliwa (wzmocnienie/zmniejszenie sygnału elektrycznego) i tak podaje dalej "sygnał" do kalkulatora (jakiegoś sterownika), który wylicza jak...
Okazało się że masy były w fatalnym stanie, oczyściłem i wszystko zaczęło normalnie działać. Niestety podczas jazdy kiedy auto jedzie do 5tys obrotów wpada w tryb awaryjny I pokazuje błąd P0299 https://obrazki.elektroda.pl/2276974800_... https://obrazki.elektroda.pl/1715425900_... (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot...
Samochód był podłączany pod komputer przez dwóch niezależnych speców i obaj orzekli, że jest za niskie ciśnienie paliwa przy obrotach powyżej 2 tyś. i że trzeba wymienić przepływkę sory, ale ci "spece" zrobili cie w bambuko, przeplywomierz nie nic do cisnienia paliwa, po raz kolejny uklad CR (common rail) wiec wtryski, pompa HP, regulator cisnienia....
Witam pacjent to peugeot 307 1.6 benzyna gaz jak zimny gaśnie na tym i na tym jaka może być przyczyną 2 razy się zdarzyło ze zgasnął na ciepłym silniku ale tylko na pierwszym i drugim biegu rok 2004 proszę o pomoc co go szczypie Witaj! Z opisu problemu z Twoim Peugeot 307 1.6 na benzynie i gazie wynika, że mamy do czynienia z sytuacją, gdzie samochód...
Ciśnienie paliwa , tps, lewe powietrze, do sprawdzenia.
W planet ograniczona diagnoza? Poważnie? A co lepszego podłączysz? Wspomniałem o ciśnieniu paliwa ,żeby nie bawić się w manometr można wstępnie podejrzeć co widzi sonda przy wot. To samo z rozrządem co widzi MAP. Oczywiście to taka wstępna diagnoza. A jak nie to sprawdź ciśnienie paliwa może na początek
Jakie ciśnienie w cylindrach i ciśnienie paliwa ?
Jak chcesz zmierzyć napięcie na wtyczkach wtryskiwaczy to oscyloskop do tego. Czym będziesz miał mniejszy czas wtrysku tym mniejsze napięcie tam będzie. Tam Ci sie robi PWM czyli amplituda jest 12V a współczynnik wypełnienia poniżej 100% wiec 12V tam nie będzie. Mierniki będą to różnie pokazywały. Jaki masz czas wtrysku przy kręceniu rozrusznikiem?...
W parametrach co widać - prędkość silnika w trakcie rozruchu i ciśnienie paliwa na szynie?
Witam kupiłem niedawno auto i po kilku miesiącach zaczął jeść olej po dolaniu litra ponownie wyskakiwał alarm niskie ciśnienie oleju i kolejny litr oleju. Okazało się że Pierścień pękł na tloku i uszkodził głowice. Mechanik załatwił nowy silnik ale 1,2 ale problem ten sam co poprzednio. Przy ciepłym silniku auto nie ma mocy przy 2500 obrotów a jak dojdzie...
Nadal powtarza się co kilka dni . Odczytane diagboxem Podczas wystąpienia błędu: -Wypadanie zapłonu (wpływ katalizatora) -Stan regulacji wzbogacenia. Pętla otwarta (warunki do przejścia do pętli zamkniętej jeszcze nie spełnione) - ciśnienie w kolektorze benzyny 14bar - Wartość zadana ciśnienia w kolektorze benzyny 90bar Za to po wykasowaniu błędów....
Witam, Pacjent jak w tytule. Historia powstania usterki nie znana. Po podłączeniu Lexi brak błędów w BSI (w parametrach sterownik silnika nie zablokowany), w sterowniku silnika jedynie błąd od termostatu. Silnik kręci, obroty widoczne w Lexi, iskra jest na wszystkich świecach, jest także sterowanie wtryskiwaczami, pompa paliwa działa i wytwarza ciśnienie...
Temat rzeka. Osobiście zacząłbym od sprawdzenia połączeń listwa paliwowa - wtryskiwacze oraz sprawdzenia wtryskiwaczy, gdyż jeden (lub więcej) może się zawieszać (zwykle samochód trochę bardziej kopci na czarno, choć nie zawsze). Co do możliwych przyczyn, to mogą być jeszcze: - pompa wysokiego ciśnienia - uszczelnienia listwy wysokiego cisnienia - zawór...
Mianowicie mam problem z 406 pali tylko jak zatkam powrotny wężyk paliwa i ma ciśnienie ok 3,5bar. Jak powrót jest drożny to nie ma ciśnieniai nie pali.
Jakie ciśnienie paliwa przy rozruchu?
Witam! Mam problem ze swoim autkiem.Podczas jazdy gdy odpuszczam gaz tak pomiędzy 1800 a 2000 obr. autkiem zaczyna szarpać,podczas dodania gazu szarpanie zanika.Autko ma przejechane 104000 rok 2005 przed fl.Błedów żadnych nie ma.Z miesiąc temu był tylko jeden nieprawidłowe ciśnienie paliwa ale po wykasowaniu teraz jest czysty.Proszę o pomoc!
Paliwo dochodzi do pompy nic nie przytkane?Prąd dochodzi na zawór?Czym to mierzone jakie ciśnienie przy rozruchu?
Ciśnienie paliwa przy rozruchu 170-198 pomoże ktoś z kolegów?
Na rozgrzanym silniku też nie chce palić? Świece sprawne grzeją? Ciśnienie paliwa jakie i obroty przy kręceniu?
Witam! Od kilu dni mam podobne problemy w 307 HDI 100 KM, FAP z komunikatem antipolution fault. Pojawił się komunikat, spadła moc, czasami wchodzi tylko do 2800/min, casami wkręca się na obroty prawie dobrze, ale często po osiągnięciu ok. 3500/min gaśnie. Można go natychmiast odpalić i jechać dalej. Po diagnostyce prawie na pewno nie jest to problem...
Piszesz, że wymieniłeś filtr paliwa, ale czy wymieniłeś go poprawnie? Tzn, czy przed odkręceniem obudowy i wyjęciem wkładu filtra, spuściłeś z obudowy całe paliwo przy użyciu zaworka spustowego, znajdującego się na dole obudowy filtra? Jeżeli tego nie zrobiłeś to możliwe, że zanieczyszczenia zatrzymywane przez główny filtr, przedostały się na pompę...
Witam mam podobny problem jak kolega peugeot81. Otóż samochód(307 2.0HDI silnik RHY BoschEDC15C2) również zapala na chwile poczym gaśnie i nie można go odpalić . Po podłączeniu do kompa wchodzi błąd P1112 Informacja o ciśnieniu paliwa ;zablokowany regulator ciśnienia paliwa . Sprawdzałem w parametrach po odpaleniu ciśnienie jest w granicach 300bar silnik...
Chodzi tu bardziej o regulator paliwa i ciśnienie które odbiega od żądanego.
Opiszę swój problem który został rozwiązany dla potomności. Z roku na rok coraz to było gorzej z rozruchem nie palił za pierwszym razem. Szukałem w świecach żarowych /niestety to nie świece na odłączonych świecach palił nawet przy -16. Szukałem może łapie lewe powietrze do paliwa do pompy Wysokiego ciśnienia ./ Podłączyłem pompę elektryczną 6 barową...
Idź inną drogą. Po kolei kompresja ustawienia rozrządu ciśnienie paliwa na koniec sterownik silnika. Jeśli siedzi immo też nie będzie widać obrotu wału.
Jakie dane live? Temperatury ? Ciśnienie w cylindrach? Dolot szczelny? Ciśnienie paliwa ? Odczyt sond?
Trzeba się wpiąć w przewód sygnałowy z czujnika cisnienia paliwa i mierzyć napięcie na nim.
Moim zdaniem przy wielokrotnej nieudanej próbie odpalenia powinny być błędy W BSi i sterowniku. Jeżeli jest ciśnienie paliwa to następne co można zrobić to sprawdzić napięcie na wtryskach czy sterownik je otwiera.
benzyna ciśnienie paliwa peugeot peugeot ciśnienie wtrysku paliwa peugeot ciśnienie paliwa wysokie
napęd bramy garażu mocowanie bębna pralki system adblue peugeot
Micro SD nie wchodzi do końca w dekoderze - co robić? Czy do równoległego łączenia ogniw potrzebny jest balanser?