Sprawdź napięcie na nim podczas pracy samochodu i porównaj z głównym.
Zacznij od sprawdzenia zasilania sterownika lpg . Są dwa plusy jeden bezpośrednio z akumulatora z bezpiecznikiem , często śniedzieje lub się urywa . Drugi to plus po kluczyku .No i masa przy akumulatorze .
W bagażniku pod wykładziną prawego nadkola jest drugi akumulator.
Mam akumulator 42 Ah No i wszystko , ma być co najmniej 52Ah . Radio niefabryczne. Podłączone tak, że bez kluczyka też można włączyć. No i drugi kwiatek , ciągnący prąd nadmiernie.
jesli masz ochote czesto uzywac urzadzen elektrycznych na postoju, zainstaluj (lub zlec to komus) drugi akumulator z separatorem (jak w kamperze) i bedziesz mial spokoj.
Akumulator już wykluczyłem. Naładowałem go na maxa, zweryfikowałem nawet jego parametry na specjalistycznym mierniku w sklepie z akumulatorami, a potem jeszcze podłączyłem równolegle w instalacji skutera drugi akumulator (samochodowy). Efekt ten sam. Bezpieczniki zmierzone miernikiem? Nie tylko obejrzane?
W jaki sposob podlaczasz drugi akumulator?
Hmm dobry pomysl. Jutro postaram sie sprawdzic zmieniajac drugi akumulator.
W filmach instruktażowych dotyczących demontażu elegantów Peugeota, widać tylko jak jest odpinany tylko pierwszy, czyli ten akumulator przy silniku. Jednak nie ma pokazanej sytuacji że można odpiąć drugi akumulator. Na forum Peugeot piszą jednak, że także można to bez obawy robić. Co najwyżej znika pamięć foteli, lusterek czy szyb.
Przepadam co jakiś czas auto, dodatkowo mam dołożony drugi mniejszy akumulator, więc wszystko jest git
Bezpieczniki na akumulatorze sprawdzić, brakuje zasilania na ABS zapewne i przez to auto martwe. Na kostce ABS dwa plusy jeden na grubych kablach stały i drugi po zapłonie na cienkich. Sprawdzić to
Zauważyłem, że przy alternatorze do złączki dla cienkich przewodów dochodzi tylko jeden przewód (wtyczka jest na dwa przewody). Zakładam, że to przewód wzbudzający ? Czy nie powinno być drugiego cienkiego przewodu ? Kontrolka akumulatora zachowuje sie ok. Peugeot 1.4HDI 2002
Też tak miałem i bagatelizowałem problem do czasu kiedy w trasie akumulator mi się rozładował tak że trzeba było wezwać lawetę. Na warsztacie naładował się bez problemu. Na drugi dzień kupiłem nowy regulator i był spokój. Po prostu, był zimny lut i raz łączyło raz nie.
Spróbowałem podłączając drugi akumulator i niestety nic to nie dało..
Alternator dać do sprawdzenia lub w ciemno załozyć drugi.
Sprawdzić na którym kabelku najmniej pobiera to będzie pamięć. A drugi normalna praca
Masz podpiąć jeden koniec probówki do masy do akumulatora a drugim sprawdzić czy masz plus po zapłonie w kostce wtryskiwacza na jednym z dwóch pinów. Daj znać.
Dobry patent to drugi malutki akumulator do webasto. Pomysł dobry, a nazywa sie "przerobienie dogrzewacza na ogrzewanie postojowe." Problemem może być wysterowanie twojego sterownika, bo jak jest po CAN'ie to będzie zonk. Prawdopodobnie będziesz potrzebował sterownika webasto, jak masz farta to wystarczy tylko podać + na pin 1 lub 3 (ale sprawdź wcześniej...
https://obrazki.elektroda.pl/7420391500_... Sonda odłączona od gniazda. Podłączyłem akumulator, przekręciłem zapłon. Miernik ustawiony na Volty. Probnik do przewodu czerwonego (fioletowy w sondzie), drugi próbnik do minusa w akumulatorze - 0,77V Drugi pomiar, próbnik do zielonego przewodu (beżowy w sondzie), drugi próbnik do po plusa...
Witam, mam problem z radiem 2DIN z Androidem, czy ktoś tak miał że radio się nie wyłącza jak się kluczyk wyjmie z stacyjki a drugi problem jest taki, że jak wyłączyłem przyciskiem radio to się rozładował akumulator. Czy ktoś mi wytłumaczyć może, ktoś miał taki problem?
Do rozrusznika dochodzą 2 przewody - jeden gruby, drugi cienki. Musisz podać na ten cienki przewód plus z akumulatora. Rozrusznik wtedy będzie tak długo kręcił jak długo będziesz podawał plusa. Po tym będziemy wiedzieć czy to wina rozrusznika czy instalacji w aucie. Możesz pod ten cienki przewód przy rozruszniki podłączyć żarówkę a drugą stronę żarówki...
Witam, Posiadam auto Peugeot 3008 1.6 VTI 2011r. po wymianie akumulatora na drugi dzień ruszając nacisnąłem pedał hamulca zapaliły się trzy kontrolki informacyjne: 1. Uszkodzony hamulec ręczny 2. Nieprawidłowe funkcjonowanie systemu ESP/ASR 3. Nieprawidłowe funkcjonowanie systemu ABS Błędy po ponownym uruchumieniu silnika giną z dziennika błędów. Palą...
Witajcie koledzy zastanawiałem się gdzie umieścić ten post i uznałem że raczej w tym dziale. Moje pytanie brzmi, nie dokręcona była klema akumulatora co za skutkowało nadtopieniem słupka, macie jakieś patenty na nadlanie tego, dawniej to można było kupić baterię R20 wyciągałem z niego rdzeń grafitowy potem tuleja na słupek ścinki ołowiu do środka zasilanie...
a co jak pilot ma tylko jeden guzik? Rocznik auta 2000 procedura opisana wyżej nie skuteczna W pilocie zapala się tylko dioda na stałę na jakieś 30s Pilot jak nie działał tak nie działa. Proszę o pomoc. Z tego co wiem to te piloty programuje się inaczej tylko nikt nie wie jak. Moze ktoś zna drugi sposób?
a jednak akumulator...strzal w dziesiatke.. wymienilam ten drugi i wszystko elegancko chodzi:)
Witaj! Napięcie prawidłowe powinno się utrzymywać w granicach 14,2-5v a nie 18v. Regulacja napięcia odbywa się za pomocą regulatora napięcia,które jest połączone przez pierścienie wirnika i ono ustala wysokość napięcia. A więc sprawdził bym szczotko trzymacz.Szczotki ich wysokość. /podmienił bym szczotko trzymacz/ dalej wstawiłbym drugi akumulator by...
Zmierz napięcie ładowania, raz na akumulatorze. drugi raz na wyjściu z alternatora .Powinno być w granicach 14,4 V.
Dziękuje kolegą za poświęcony czas. Dzisiaj odkręce skrzynke od akumulatora i obudowę filtra powietrza i coś pokombinuje.
o 2ch akumulatorach wiem, ale to nie ma sie nijak do tego kluczyka. Drugi akumulator odpowiada za cos zupelnie innego(odsylam do instrukcji puga). Koncze temat.
Czyli wymieniać tylko jeden kabel alternator - akumulator , tego drugiego nie ruszać?
Pomiary prądu w mierniku są pomiarami pośrednimi. Właściwie to mierzony jest spadek napięcia na rezystorze pomiarowym. W miernikach jego rolę spełnia tzw. bocznik. Jeśli już spaliłeś bocznik - ci jest najczęstszym uszkodzeniem mierników - a został jeszcze sprawny woltomierz: należy kupić w sklepie elektronicznym rezystory np 1 om 10 omów 0,1 oma. Jakikolwiek...
Nie trzeba ściągać deski żeby moduł wyjąć :P Ja mam w swoim oryginalny alarm do 306 to wtyczki są Plug&Play :) Jak dostanę się do drugiego komputera prześlę schematy.
obwód "niebieski" podgrzewanie akumulatora mocznika - 212,0 Ω wartość jest poprawna ? Dziwna sprawa teraz sprawdziłem ponownie bo mam dwa zbiornika takie same. I obecnie na niebieskim obwodzie mam na jednym 16,0 Ω a na drugim zbiorniku 42,0 Ω !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A dałbym sobie głowę obciąć że było 212,0 Ω Wtedy robiłem pomiar...
Witam. Mam Peugeta Boxera z 2013 roku, silnik 3.0 HDI. Od pewnego czasu, zaczęła się świecić, kontrolka akumulatora. W związku z tym, podjechałem do elektryka, aby sprawdzić ładowanie i jest 14,4V - idealne. Ponadto zauważyłem, że akumulator pomimo, że ma 2 lata i naładowany jest w 100%, zużyty w 15%. Od nowości rozładowuje się po 2-3 dobach postoju...
Diesel, kluczyka dodatkowego nie ma tak to bym sobie poradził, w drugim aucie (Peugeot 307) mam dodatkowy kluczyk.
Witam. Nie znam tego modelu ale przeważnie jest "plusowe" połączenie jedno po drugim: akumulator-alternator-rozrusznik. I jak grzebałeś przy rozruszniku to może być słabe połączenie"plusowe" na rozruszniku. Sprawdź poczyść poszukaj. Dodatkowo jak zasugerował przedmówca na pewno ściągałeś klemy z akumulatora do prac przy rozruszniku. Do kontroli poprawność...
Skoro mierzyłeś prądy to znasz się na rzeczy i wiesz o co chodzi. Znajdź rozpiskę pinów w kostce i podłącz zasilanie, jak nie masz zasilacza warsztatowego o czym pisał przedmówca to podłącz przez bezpiecznik dla bezpieczeństwa wprost z akumulatora. Tylko 3 x sprawdź polaryzację zanim podepniesz. W szereg włącz amperomierz. Będziesz miał przynajmniej...
Wyjmij akumulator ze skutera naładuj i zostaw nie podłączony do instalacji na kilka dni. Sprawdź napięcie akumulatora jak się rozładował to szukaj nowego. Drugi sposób naładowane aku podłącz do skutera przez amperomierz i sprawdź czy nie pobiera prądu.
Coś mi gdzieś świta... W 207 mieliśmy taki problem i z tego co kojarzę to też był bezpiecznik 5A. Problemy ustały po regeneracji rozrusznika. Z drugiej strony niemożliwe, żeby tak mały bezpiecznik zabezpieczał obwód elektromagnesu rozrusznika. No chyba, że tam jest nieco odmienna zasada załączania startera.
Witam Mam problem z moją 307 2.0 HDI. W zeszłym tygodniu przyjechałem wieczorem do domu, zaparkowałem auto i wszystko było ok. Na drugi dzień wsiadam do auta i lipa. Peugeot nie odpalił. Akumulator kręci jak szalony, nówka sztuka zakupiona z miesiąc temu, a auto nie odpala. Podczas kręcenia na wyświetlaczu nie wyskakuje żaden komunikat, natomiast palą...
Cześć mam problem ze złodziejem prądu, może ktoś wie co to jest przyczyną, że z akumulatora znika 0,3V na 24h. Sprawdziłem amperomierzem i po zamknięciu samochodu i uzbrojeniu centralnego zamka po ok 5min. jest podręcznikowy pobór prądu 18mA. https://obrazki.elektroda.pl/1719976600_... Akumulator jest sprawny (mam dwie sztuki) i oba...
kluczykiem nie idzie, wogóle bębenek ani w jednych ani drugich sie nie kręci;/...
Mialem problem z moim peugeotem 306 bo zostawilem wlaczone swiatla i po trzech godz wrocilem i nic,,,poprostu zdechl. nie zyje;) podlaczylem kable od drugiego auta i dojechalem do domu...I moje pytanie jest czy musze wymienic akumulator na nowy czy bedzie ok;>?? akumulator ma jakies 1.5 roku.
Witam wszystkich mam problem z 607 z 2002 r, a mianowicie zapala sie komunikat o rozładowanym akumulatorze po przestanej nocy. Inne objawy to wykasowane pamięci w radiu, komputerze, brak reakcji na pilota, po przekręceniu kluczyka w pierwszej chwili brak kontrolek natomiast po przekręceniu na starter auto odpala wszystko wraca do normy poza informacją...
Witam chciałem dzisiaj odpalić samochód od samochodu ale w jednym i drugim aucie niema dostępu do klemy minusowej akumulatora. Czytałem że minus do biorcy można przyłączyć no do bloku silnika a minus od dawcy gdzie jeśli nie do akumulatora? AI: Jakie są marki i modele obu samochodów? Ford focus MK3 16tdci i peugeot 207 1.4 AI: Czy próbowałeś podłączyć...
Mam zmierzyć bezpieczniki w kabinie czy te pod maską silnika też? Nie wiem dokładnie jak jest w 406 ale zazwyczaj najbliżej akumulatora także elektrycznie są te bezpieczniki pod maską i od nich bym zaczynał. Zacznij od napięcia na akumulatorze. Czasem bywały pomysły aby wpakować bezpiecznik taki na wszystko poza rozrusznikiem na samej klemie więc sprawdź...
Kod literowy silnika zawarty jest w nr VIN np 9HY lub 9HZ - to tak na przyszłość aby pokazać że jest kilka modeli silnika o tej samej mocy i podawanie samej mocy zbytnio nic nie daje. Co do czujnika ciśnienia to ta informacja może być w kalkulatorze silnika bo do niego podłączony jest ten czujnik a to kalkulator silnika steruje wentylatorem a nie sterownik...
E36 1993 rok. Po zamknięciu zamka wszystkie zamki się otwierają. Pomaga drugi raz przekręcenie kluczyka. Wszystkie podpowiedzi na necie nie pomogły. Przyzwyczaiłem się i z tym żyję. Może też powinieneś się przyzwyczaić? Serio. Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji.
Nie wiem jak Peugeot ale w wielu przypadkach sterownik silnika bierze informację o obciążeniu silnika z alternatora. Tylko nie wymieniaj alternatora na pał..... Najlepiej by bylo zrobić test drogowy i patrzec w parametry na kompie: obroty, dawka paliwa, kwz, otwarcie przepustnicy, obciążenie silnika. Możesz też w sumie zdjąć pasek pk i przegazować...
Moim zdaniem możliwości są dwie. Albo komputer, czy tam ECU odcina napięcie po upływie tego czasu, albo radio ma wbudowany timer. W pierwszym przypadku można by było to ominąć, łącząc odpowiednio przewody przy radiu. Ale nie polecam, jeżeli pojęcie o temacie jest słabe. Z drugiej strony producent zadbał, aby długim korzystaniem z radia nie rozładować...
Opiszę ciekawą metodę z którą się spotkałem a którą niekoniecznie polecam bo sam bym się bał zastosować. Siostra kiedyś zostawiła światła w Megane I. Wkładki zamków oczywiście niesprawne. Przyjechał na miejsce elektryk z akumulatorem i dwoma przewodami. Wyjął oprawę lampy tablicy rejestracyjnej, wyjął żarówkę. Miernikiem zbadał gdzie plus, gdzie masa....
Mistrzu, ty zamiast pomóc wprowadzasz go w maliny. Nie zapytasz o rocznik a to ważne, gdyż rozwiązania były dwa-kontrolka ładowania idzie do DF alternatora, w drugim kontrolkę gasi BSI ( i ono tez za pośrednictwem BMT steruje altkiem).
A ja jestem z Lubina wiec koszty ich dojazdu będą większe niż ewentualne wybicie szyby. Z drugiej strony wierze, że nie jestem odosobnionym przypadkiem i że jednak ktoś dostał się w jakiś sposób do auta.
Możesz też wymienić tą skrzynkę pod maską z bezpiecznikami i przekaźnikami. Można używkę skombinować taniej niż za 650. Wymieniasz bez kodowania, tylko byle się model zgadzał. Można też druciarsko, pociągnąć plusa z akumulatora (przez bezpiecznik) i sterowanie z drugiej lampy. Ale to raczej mało finezyjne rozwiązanie ;)
Kolego, niewiele info podałeś. PX5 to procesor to ośmiordzeniowy Rockchip'a. Wskaż KONKRETNY produkt - konkretne radio, wtedy sprawdzimy jaki fabrycznie jest spoczynkowy pobór prądu - bo pewnie z tym jest problem. Drugie pytanie: radia zwykle są zasilane z 2 źródeł: - podtrzymanie pamięci wpina się w +12 dostępne "od razu" - z akumulatora - reszta obwodów...
W takim razie co powinienem zrobić jeżeli ciągłość jest ok a sprawdzałem zwarcie z masą po prostu jeden kabel do pinu a drugi do masy ale akumlatora czy to bez znaczenia bo do masy akumulatora sprawdzałem i było ok nie było przejścia z masą.
witam gregor mogl bys wyrazic sie jasnies co do twojej wypowiedzi to co opisalem wyzej dzialo sie gdy poprostu wziolem jakis przewod> jednym koncem do + akumulatora a drugim do poszczegolnych "wejsc" w gniezdzie przekaznika pozdrawiam
Wsadż inny akumulator bo skoro podłączyleś do akumulatora prąd z drugiego samochodu i kontrolki świeciły to twój jest trup, a 10 min niema żadnego znaczenia.P
Witam, Peugeot 207 1.4 hdi 2010r. Problem polega na migającej kontrolce ładowania po skasowaniu błędu kilka minut jest dobrze. KODY błędów F567-napięcie prądnicy poza zakresem, dodam że napięcie jest ok lekko ponad 14 V a w parametrach bsi 0.0 V. drugi to F066- brak komunikacji dotyczącej stanu ładowania akumulatora - nie rozpoznano. miał ktoś podobny...
punkt masy na skrzyni i po prawej stronie z boku grodzi były luzowane i ponownie dokręcane po czyszczeniu. Akumulator podkładany drugi. zero zmian. jeżeli są jeszcze inne punkty masowe to proszę o ich lokalizację. poza tymi czynnościami był wykręcany licznik dla sprawdzenia ale tam nic nie wykryto i jeszcze BSM było wymieniane na inne. edit. pomyliłem...
Pierwsze zdjęcie pokazuje w pozycji zapłonu, to kontrolka silnika musi się świecić. Zaś na drugim zdjęciu powinno się świecić kontrolka akumulatora. Więc albo licznik jest trefny, albo w instalacji jest kaszana.
Witam, czy ktoś jest w stanie wyjaśnić mi co oznacza w grupie PSA termin "spójność" w treści błędów? Po wymianie akumulatora mam stały błąd w ESP - "sygnał czujnika przyspieszenia bocznego - spójność". Czujnik podmieniony na drugi, sprawny i błąd cały czas pozostaje. Gdzie iść dalej? Auto to Peugeot 307 1.6 benzyna z 2004 roku.
Witam wszystkich. Dziś kolejny dzień walki z błędem zaworów pompy. Akumulator naładowany. Pomiar wpiętego w układ akumulatora pokazuje 12,86 przy wyłączonym zapłonie. Po włączeniu spada do 12 V, a po chwili stabilizuje się na poziomie 12,45 V. Przy rozruchu spada do 10,30 V. Ładowanie wynosi 14,4 V. Sprawdzę jeszcze na drugim akumulatorze, jak to wszystko...
Postaram się to sprawdzić za jakiś czas mam nadzieje ze wymiana alternatora pomoze Dodano po 19 lub naprawa Dodano po 58 Zrobilem tak jak napisałeś i masz racje kontrolka zgasła wiec alternator do wymiany ?? Dodano po 29 Zrobilem tak jak napisałeś i masz racje kontrolka zgasła wiec alternator do wymiany ?? Dodano po 37 Jutro kupie drugi alternator na...
Alternator to prądnica trójfazowa. Napięcie z niej jest prostowane przez diody. Są tam jeszcze diody pomocnicze i m też się zdarza uszkodzić. Najbardziej narażone na uszkodzenie są diody z prostownika powiedzmy głównego. Muszą przewodzić po kilkadziesiąt amperów, wydziela się w nich po kilkadziesiąt watów mocy. Mogą się uszkodzić od zbyt wysokiej temperatury....
Kup zestaw startowy najtaniej wyjdzie. Kup akumulator cobyć nie musiał szukać drugiego zestawu startowego. Dodano po 1 Rozrząd był ustawiony na znakach, tylko nie jestem pewny czy wał był w dobrym położeniu zanim go zablokowałem Kolego w innym położeniu nie zablokujesz .
Witam serdecznie. Przeszukiwałem forum odnośnie mojego problemu ale bezskutecznie. Siostra posiada Peugeota 206 2001r. Dwa piloty, jeden dwuprzyciskowy i drugi jednoprzyciskowy z czerwoną diodą. Po odłączeniu akumulatora na 15 minut i podłączeniu z powrotem wystąpiły takie objawy: 1. Pilot jednoprzyciskowy wyleciał w kosmos. Wszystkie procedury zalogowania...
Będzie zawsze 12V / na drugim masa/ , bo jest bezpośrednio z akumulatora przez bezpiecznik nr.7 i przez cewkę przekaźnika i na jeden ze styków włącznika klaksonu , on natomiast podaje masę na cewkę , która przyciąga kotwicę przekaźnika , podając 12V na tubę klaksonu.
Witam. Mam problem z wycieraczkami w Peugeot 407. Wycieraczki cały czas się włączają co 4 sekundy nawet gdy wyciągnę kluczyk i zamknę auto. Problem zaczął się od chwili gdy podłączyłem ksenony zakupione na allegro. W momencie włączania świateł drogowych coś elektronika zaczynała głupieć i np. elektryczne szyby, nawiew przestawały działać, wycieraczki...
Podłącz do drugiego auta (włączony silnik) i odpal z kabli, jeśli alternator jest sprawny to dojedziesz do punktu z akumulatorami i zmienisz na nowy. Akumulator jest trupem, dlatego ładowanie Ci nic nie daje. Dodano po 1 Jak nie masz drugiego auta, bądź pożyczyć od kogoś prąd (nawet taksiarz) to zostaje Ci wyjąć akumulator i z buta/komunikacją/taxą...
Mam taki problem wjechalem do garazu odpiolem akumulator i na drugi dzien podpiolem i zaczol sie problem nie chce odpalic chyba immo nie czyta bo dioda mryga jak glupia,centralny tez nie dziala ani z pilota ani z kluczyka szyby zaczely dzialac odwrotnie przelacznikami nie mam pojecia co moglo sie stac... Ja miałem identyczny problem. U mnie wysypało...
ac nie wykasuje błąd crach. Taka anegdota - miałem wczoraj telefon o pytanie w jakim zakresie powinna się mieścić rezystancja napinaczy? Bo po pomiarze za pomocą oryginalnej kości z przewodami (bo tam jest zwora mi "człowiek" tłumaczy i zwierała na zwarcie-dlatego zastosował kość) wychodzi że pomiar miernikiem jest ok. Natomiast błędy związane z napinaczami...
Naładuj dobrze akumulator gdy będzie 9 - 10 V. Taki akumulator nadaje sie tylko na zlom. Bolorider, Masz typowe objawy braku zasilania (akumulator, styki, masy). Na odleglosc nikt nie znajdzie; Musisz sam to zrobic. Wystarczy voltomierz i pomoc drugiej osoby do manipulowania kluczykiem.
Podaj na jakich przewodach mierzysz to zasilanie i co chcesz zmierzyć, zasilanie grzałki? Korzystałem ze schematu i czerwony przewód, który wychodzi z wtyczki sterownika z pinu 1A3, zasila sondę przed katalizatorem, ma ciągłość. Aby się upewnić, to zerwałem kawałek izolacji zaraz za wtyczką od sterownika i napięcie jest takie samo 0,02 V jak w gnieździe...
Witam Peugeot Expert 2.0 HDi 120 km, 2008/9 rok, silnik RHK, VIN VF3XURHKH64228972 Nie załącza się wentylator chłodnicy wolny bieg (wentylator sprawdzony na krótko i działa), drugi wentylator załącza się przy około 110 stopniach. Klimatyzacja nie działa, podejrzewam, że jest pusta, przekaźnik w kabinie tyka. Przekaźniki w skrzyneczce na przednim pasie...
Masa przy akumulatorze i chyba druga jest przy skrzyni.
2,0hdi xsara. Padła mi w zbiorniku pomka paliwa. narobiła syfu który poszedł w przewody(grafit ze szczotek). wymieniłem pompkę i filtr paliwa. autko uruchamia się za drugim przekręceniem kluczyka i ruwniutko chodzi na wolnych obrotach. ale ma tylko 2100obrotów. i gaśnie po przejechaniu 0,5 kilometra puźniej już nieodpali dopuki niezdejmę klemy z akumulatora....
Witam Mogą być dwa sposoby podłączenia masy: 1. Kabel bezpśrednio od "-" akumulatora do zespołu napędowego silnik skrzynia biegów 2. Kabel bezpśrednio od "-" akumulatora do nadwozia, a następnie drugie połączenie nadwozie - zespół napędowy wykonane przeważnie plecionką. W drugim przypadku należy wyczyścić trzy punkty. Pozdrawiam
No dobrze: to jaki może być powód całkowitego rozładowania mojego akumulatora? W serwisie zabrali mi go bo będą go reklamować, dali mi jakiś zastępczy. Przyjechałem na nim do domu bez problemu, a na drugi dzień sytuacja się powtórzyła. Musiałem auto zapalać na "pych". Po przejechaniu kilkudziesięciu km auto odpala bez problemu.Gdy go wyłączam i stoi...
Tak kolego wina zamka Mam już rozpiskę tylko nie zgadzają się kable U mnie wtyczka zamka jest 6 pinowa we wtyczce instalacji zajętych jest 5 pinów, 6 jest wolny Jeśli pin drugi dotknę tylko do masy wtedy auto widzi drzwi zamknięte ( i widzi je zamknięte cały czas aż nie odłącze akumulatora ) Na schemacie widać że nie ma pinu 2 a u mnie pinu 6. Nie wiem...
Z tylu na oslonie plastykowej akumulatora. Dziękuje za pomoc już sprawdziłem przekaźnik jest jadę zakupić drugi, mam jeszcze pytanko czy zakładając że jest uszkodzony przekaźnik czy może przez to nie działać kontrolka podgrzewania na liczniku ?
Dzień dobry. Mam problem z Peugeot partner 1,6 HDI 2006r. Po zaparkowaniu samochodu wieczorem, i zamknięciu auta z pilota. na drugi dzień auto się nie otwiera z pilota. Oraz jest problem z otwarciem za pomocą kluczyka. Po otwarciu auta datownik i zegar jest wyzerowany. Auto odpala, po zapłonie jest pojedynczy sygnał dźwiękowy, oraz w momencie wszystkie...
Jeszcze raz przejrzałem dokładniej wtyczkę i mam dwie grube masy i po drugiej stronie jeden gruby plus i zastanawiam się czy obok powinien być drugi gruby plus, drugi gruby kabel jest w kolorze niebieskim i idzie do jakiegoś przekaźnika co jest przykręcony za akumulatorem https://obrazki.elektroda.pl/7675411200_... https://obrazki.elektroda.pl/2725220500_...
Witam mam peugeot 206 z silnikiem 1.4 HDI i jest taki problem akumulator się rozładowuje chociaż auto codziennie jeździ koło 20 km w jedna stronę do pracy i z powrotem w końcu został kupiony w grudniu nowy akumulator pochodził z tydzień dobrze i znowu padł samochód poszedł do mechanika on niby znalazł jakiś niepotrzebny alarm miał go wyciągnąć auto...
Witam. Pierwsza sprawa, to autor w przykładzie /rysunek/ przedstawił „ZŁY” schemat rozrusznika. W tym pojeździe /zazwyczaj/ montowany był rozrusznik ze stałymi magnesami i przekładnią. Jak szczotka /szczotki/ są wyeksploatowane lub „wiszą” to rozrusznik się nie odezwie. Co do przygasających kontrolek JW. Kolega stwierdził. Podejmowałeś...
Oddalem alternator do regeneracji (wymiana lozysk sprawdzenie itp ) Wszystko ok Ladnie chodzi , prad ladowania sprawdzany na akumulatorze w granicach 13,9-14,5 czyli tak jak byc powinno , problem z tym ze pali sie kontrolka ladowania, juz drugi raz sie zapalila tzn tak jakbys smuzy przy obrotach ok 800 w miare zwiekszania swieci prawie tak jak przed...
Na drugi dzień po podładowaniu akumulatora wszystkie usterki znikły. Auto odpaliło normalnie i wszelkie nieprawidłowości opisane wyżej znikły. Nie wiem jak mam teraz postąpić, czy to mi się znowu nie powtórzy.
Witam Podczas jazdy prostą drogą równą prędkością nagle na kokpicie zaczynają wyskakiwać błędy na komputerzeabs fault, esr fault, brake fault na pulpicie zaczynają zaświecać się ikonki nagle ikona stop silnik sam gaśnie. Nie zauważyłem nic niepokojącego w samochodzie. Podjeżdżam drugim autem odpalam samochód z klem. Przejeżdżam znowu kilka kilometrów...
Mam problem z Peugeotem 406 2001r 2.0 16v. Uszkodzona była cewka, nie palił na któryś gar.Po wymianie cewki silnik chodzi jak należy, ale....... do cewki ( paczka 4 cewek) dochodzi kostka 4 pinowa. Jeden pin to wyjście masy cewki zakończone kondensatorem przeciwzakłóceniowym przykręconym do masy ( głowica silnika). Kondensator był cały przegrzany, przetopiony...
podpowiem jak sprawdzic sonde, jesli masz miernik to sobie poradzisz, ustaw miernik na 2 volty albo jakis maly zakres bele nie mniej niz 1 plusa podlacz do czarnego przewodu sondy a minus do masy albo minusa akumulatora, przebieg napiecia powinien wygladac tak(wynik z mojego forda) http://www.wrzuta.pl/film/1979uJuhBd/sv_... szarpanie to sprawa...
Witam, 3 dni temu rozładował się akumulator. Po naładowaniu odpalił, na drugi dzień znowu to samo, nie odpala i wtedy zauważyłem że światła się same nie gaszą i rozładowują akumulator. Jest to samochód sprowadzany ze Szwecji. Po podłączeniu pod Diagbox nie pokazało błędu a po odłączeniu samochód nawet nie kręci. Po ponownym podłączeniu Diagbox pokazał...
Witam Problem jest taki: Peugeot 1007, drzwi otwierane elektrycznie. Właściciel zamknął wieczorem samochód, na drugi dzień drzwi nie reagują na pilota. Próba otworzenia ręcznie nic nie daje, do samochodu nie można się dostać. Udało mi się podłączyć od spodu kable rozruchowe pod akumulator i podać zasilanie z drugiego samochodu. Po naciśnięciu przycisku...
Mechanik kasował błędy i dalej powstaje ten sam P0612 Napisałeś "kasował błędy" mam rozumieć że było ich więcej ? no to jakie jeszcze Tu chłopaki wpadli na pomysł, że filtr paliwa zobaczą i pompę w zbiorniku. Nic tam nie róbcie "na mam pomysł " tu masz ewidentnie utratę kontroli nad jednym lub nawet kilkoma wtryskami nie zawsze on jest zewnętrzny ale...
Witam, piszę tutaj bo już rwę włosy z głowy i nie mam już kompletnie pomysłu gdzie szukać przyczyny. Samochód to Peugeot 307 1.6 16V benzyna z 2002 roku w wersji break (kombi bez szklanego dachu). Jak w tytule - na niskich obrotach auto nie ładuje akumulatora, spada napięcie aż wywala po kolei błędy problemu ładowania akumulatora itd. Podczas jazdy...
Witam. Zastosowałem się do rad i sprawdziłem wszystkie połączenia. Są dobre. Czytając na Forum o podobnych problemach wysnułem wniosek, że prawdopodobnie mogę mieć uszkodzony moduł. Wówczas mogą wystąpić takie objawy. Drugi wniosek - to zbyt mały prąd akumulatora w czasie rozruchu. To wprawdzie możliwe, ale już próbowałem "na szelki" i też nie odpalił....
Szanowni Państwo. W dniu wczorajszym "padł" mi akumulator w Peugeocie 308, elektryka zaczęła wariować (chodziły wycieraczki, wariowały liczniki, włączały się kierunkowskazy) i postanowiłem, że do chwili kiedy przyjedzie pomoc drogowa odłączę akumulator, niestety - tak to jest w w/w modelu samochodu - odłączyłem kabel + gdyż do minusa nie było dojścia....
Jak bije do 54bar i szybko spada to masz gdzieś nieszczelność. Czym zalałeś układ, tylko nie pisz, że atf-em? Nie ATFem tylko tym co ma być czyli Tutella CS Speed 75W. Wycieku nie ma. Sprawdziłem to bardzo dobrze. Dodano po 19 Usterka usunięta !!!😀 Dla potomności i dla podobnych do mnie którzy przeszukują internet w poszukiwaniu rozwiązania...
Usterka wczoraj ustąpiła sama i pewnie powróci za jakiś czas. Jak działa poprawnie to nie możliwe jest zlokalizowanie usterki. Po przekręceniu kluczyka na rozruch słychaś ciche pyknięcie przekaźnika w skrzynce pod kierownicą, więc stacyjka odpada. Lekko pchnąłęm samochód z drugiego biegu i zapalił bez problemu. Zatem, albo rozrusznik się zawiesza, albo...
Witam, mam problem z odpaleniem peugeota 206 sw 1.4 16v benzyna 2004r. Otóż pewnego dnia wróciłem ze sklepu wszystko pięknie ładnie chodziło na drugi dzień wsiadam do auta a tu kręci ale nie odpali na ekranie „engine immobilizer faill” zadzwoniłem po znajomego z komputerem podpiął kompa i nie widzi silnika tylko Abs. Sprawdzałem większość...
Witam. Posiadam od kilkunastu lat Peugeota 306 1.4XR b/g 94r. Do tej pory nie miałem z nim większych problemów aż do zeszłego piątku. Przyjechałem z pracy, zgasiłem go a na drugi dzień już nie chciał zapalić. Kręcił rozrusznik, pompa paliwowa działała lecz nie było iskry na świecach. Moja diagnoza cewka zapłonowa. Kupiłem cewkę i wymieniłem ją. Teraz...
samochod drugi akumulator berlingo drugi akumulator podłączyć drugi akumulator
układ scalić zegarowy lucas nissan dmuchawa wtyczka
Mercedes W203 - Przepalający się bezpiecznik fotela Optymalne ciśnienie i temperatura dla pieca Junkers