Podpowiedź masz tutaj: http://obrazki.elektroda.pl/8514270500_1...
Wtyczka jest od czujnika cisnienia paliwa , bez tego nie odpali.
Masz przestawione krzywki na wałku- wałkach. Sprawdź.
Kolego musisz wykonać diagnozę zanim coś wymieniesz bo nawymieniasz gratów a później nie będzie z czego zapłacić za naprawę.W stanach i parametrach ecu oraz bsi powinno być coś widać dlaczego ten samochód nie może odpalić.Jak ci nikt nie pomoże to skonsultuj się,jestem że tak powiem pod ręką.
Zmontuj przyrząd do odpowietrzania i do dzieła poczytaj ten wątek inne auto ale będziesz wiedział co i jak. http://www.audiklub.org/forum/viewtopic....
Podejrzenia masz prawidłowe , zasilanie sterownika silnika ginie!
Nie ma ciśnienia to nie odpali. Sprawdź zawór jego wysterowanie. Zawsze można z zewnątrz dać PWM.
Pętla założona?
Zdjęcia Ci zbędne, jak nie potrafisz czytać schematu nie zlokalizujesz jednego zestyku szpilkowego w złączu, gdzie takich zestyków jest sporo, zresztą i tak nic z nim nie zrobisz. Jedyne co możesz, to wszystkie złącza (gniada i wtyczki) konkretnie przemyć (zgodnie z instrukcją stosowania) Kontaktem S i U, wydmuchać kompresorem i poskładać. Przy okazji...
Na 99% coś nie tak z rozrządem. Pewnie przestawił się o kilka zebów.
pokazało się wszędzie równo rozumiem ? i nie specjalnie dużo.
Trzeba zacząć od hydropopychaczy. Przy napompowanych kompresji nie będzie.
W załączniku masz schemat osprzętu sterownika silnika , trzeba sprawdzić zasilania i masy we wtyczkach sterownika. Kluczowym elementem jest przekaźnik 106.
Tydzień temu w sobotę miałem taki przypadek ale bez mycia silnika . Wyciągnij wiązkę od wtryskiwaczy ze wszystkich plastików, zaizoluj przetarcia. Jeśli jest sterownik simensa to cena na allegro od 400 w górę ( odradzam zakup bo sam kupiłem uszkodzony). A najlepiej to kup na miejscu od 1.4 HDI ( jakieś 150-200 zł) i przelutuj końcówki mocy i maszyna...
A ten pierścień magentyczny z wału nie spadł/przestawił się lub nie dotykałeś go magnesem?
Czyli jest nie od tego samochodu cos.Zrob ecu na douczenie,moze zadziała.A jak nie ecu na douczenie,odczyt bsi i sparowac go z kluczykiem na urzadzeniu np.Tango.Wtedy odpali na bank.
kolego po pierwsze nie wolno od tak sobie odłączac akumulatora bo coś w końcu upalisz, poza tym sprobuj po podłączeniu aku poczekacok 3 minut aż się immo uzbroi i powinien zagadac bez problemu. Z tego co mi wiadomo wszystkie auta citroena/peugeota po odłączeniu aku ładują się danymi od 3 min. pozdrawiam
Potrzebne jeszcze stałe zasilanie. Tu masz rozpiskę do podłączenia na stole, ale przy okazji sprawdzisz stały plus.
Słyszałem też że powodem tego że gaśnie może być zawieszony zawór egr. Ten problem doszedł w młodszych rocznikach, problemu szukaj w regulacji ciśnienia paliwa i jego ubytkach w przelewach. Nagły wzrost ciśnienia jak i spadek spowoduje wyłączenie silnika. Rozumiem że stan "sterownik silnika zablokowany" nie występuje? Obroty widzi ? 'Sygnał blokady...
Witam, Sądzę że jest to silnik kolizyjny.
Mam ten sam problem! Czy udało się coś ustalić w tej sprawie?
Komputer serwisowy, parametry bieżące. Zakładki synchronizacja (czujniki wału +wałka ) ok = zezwolenie na rozruch. No = brak zezwolenia na rozruch. Dodatkowo jakie ciśnienie na Rayli?
Zobacz czy przypasuje
Dzięki już wszystko działa. Problem był w skrzynce bezpieczników - poprzedni właściciel przekombinował...
Pisałeś że nie pali na plaku. Także nie masz co szukać w elektronice tylko w mechanice szukaj.
Niestety nie. Ale auto już na złomie.
Problemem był zablokowany w pozycji max otwartej EGR, i silnik nie miał tlenu żeby odpalić bo wciąż mielił spaliny. Ale ciekawe że ECU nie wywaliło żadnego błędu od EGR, i czemu podczas kręcenia rozrusznikiem status zezwolenia na start się zmieniał tego nadal nie rozumiem.
szukaj stera otych samych numerach - z tym nic nie zdziałasz. masz schem
Wiem jestem nieskromny,ale nie dostałem od Ciebie podziękowań.
Peugeot 206 1.4 HDI diesel. Nie odpala. Czy w tych modelach jest pompa paliwa w zbiorniku?
Na silniku, bezp. F11
Jak sam widzisz przekaźnik swieć nie ma zasilania. A brak sygnału odniesienia cylidra nie znaczy tylko że padł czujnik może gdzieś w wiązce jest przerwa.
Witam. Wg mojej skromnej oceny winny jest nieoryginalny rozrusznik i może słabe przewody, akumulator masz też 70Ah ale dziwi mnie że tylko cykał rozrusznik i nie kręcił tak jakby był rozładowany aku. lub coś z instalacją (hdi-ki są bardzo czułe zwłaszcza zimą na stan aku. jak i rozrusznika-odpowiednie obroty wytworzą na pompie min . ciśnienie dla wtrysków,...
Uszkodzone wtryski, sprawdź jak przelewają.
dodatkowo przy pierwszym przekręceniu kluczyka gdy zapalają się lampki kontrolne na desce to na głównym wyświetlaczu pokazuję się komunikat "EKONOMY MODE ACTIVE", to też ma jakiś wpływ?
Brak paliwa odpal na plaku i zobacz jak po chwili zacznie normalnie równo chodzić to wychodzi na to że zapowietrza się układ paliwowy zacznij od wymiany filtra paliwa .
Centralnym zamkiem steruje BSI. Schemat dla auta na VAN. http://obrazki.elektroda.pl/4866278200_1... Schemat dla full CAN http://obrazki.elektroda.pl/6625069700_1... Czyli: 4 to masa, 5 plus z BSI 6 plus z BSI ale tylko dla starszej wersji
Witam Peugeot 807 2.0 hdi, nie odpala, błąd P1614 - Zasilanie czujników - sygnał zbyt wysoki. Przy próbie kręcenia dorzuca P0340 - Brak synchronizacji.
Wpisz w naszą wyszukiwarkę " Peugeot HDI nie odpala ," poczystasz wiele podobnych przypadków , może coś to pomoże w Twojej sytuacji! To napisz ,że jesteś na saksach , a nie Dębica!
Pada BSM? Najprosciej sprawdzić czego brakuje gdy nie odpala.
To ile czasu ten wentylator chodzi? Przy sprawnym akumulatorze nawet jak pochodzi 20 minut to nie powinieneś mieć problemu z ponownym rozruchem.
Podepnij jeszcze te kosteczki, które rozpiąłeś przy odkręcaniu alternatora będzie super. Poświeć tylko dobrze latareczką. Oczywiście bezpieczniki wszystkie sprawdzone - wiesz, cuda się zdarzają. ;)
Jaki dokładnie silnik 2.0 HDi czy 1.6 HDi? Dokładny model i kod silnika.
to jest francuski samochód, no więc przede wszystkim elektryka do przejrzenia - kable, złączki te w gałęzi alternatora, masa silnika, coś na pewno gdzieś przegniło i teraz nie łączy - raz łączy a raz nie
Jak otworzysz maske to koło akumulatora masz skrzynke z bezpiecznikami. Jest tam tesz kilka kostek z przewodami.Jak je wypniesz to sprawdź czy wszystkie piny są ok. Czasami lubi w tych wtyczkach jeden pin nie łączyć.
jesli to nie pomoze to chyba zostaje pompa, no ale to raczej bedzie wymagac wyslania na diagnostyke Co samą pompę ?Absolutnie nie . Trzeba sprawdzić co dokładnie dzieje się podczas rozruchu. Teraz zakładamy że problem z filtrem czy zapowietrzeniem. Ale diagnostyki wymagają parametry jak: ciśnienie na szynie (podstawa) sterowanie wtryskami synchro wał/wałek...
Witam kolegów. Mam problem z Peugeotem 207 1,6 HDI o mocy 90 KM. Auto dzień wcześniej odpaliło, a następnego dnia już nie chciało. Wyświetlił się komunikat "Economy Mode Active" i samochód nie odpala. Tylko słychać kręcenie w BSI, silnik krótko kręci, ale nie odpala. Po podłączeniu komputera wyświetlają się błędy: ABS (system zapobiegania blokowaniu...
Mały bład w BSI :)
Peugeot 5008 2.0 HDI rocznik 2010 Po ładowaniu alumulatora auto nie odpala. Pojawia się komunikat o "Nieprawidłowym Działaniu układu hamulcowego". Czy ktoś miał podobny problem i znalazł rozwiązanie ?
Czy ktoś może jeszcze coś doradzić ? Auto nadal nie odpala.
Witam, Po pierwsze sprawdzić mechanikę, a nie komputer. Może poleciał pasek i zblokował się w górnym położeniu tłoków. Wpierw wyeliminować mechaniczne sprawy a dopiero. Elektronika. Tak będzie bezpieczniej. Może przewód masowy się rozłączył - pomiędzy silnikiem i budą i wiele różnych spraw. Najpierw trzeba ustalić czy silnik można bezpiecznie próbować...
Wymieniliśmy czujnik ciśnienia paliwa auto w dalszym ciągu kreci nie odpala może to problem z bsi? Szyby nie działają dodatkowo może sterownik ?
Peugeot 307 2001 rok nie odpala
Skoro na krótko paliwo podaje a nadal nie odpala to nie jest to winą tylko tego przekaźnika. Zrób diagnostykę.
Diagnoza pod testerem diagnostycznym duzo ci powie.Wykonaj ją a prawdopodobnie jutro mozesz juz jezdzic samochodem.Wszystko zalezy od tego co padło i jaki bedzie nakład finansowy.To dosc proste auta i szybko sie je robi,zwlaszcza jak zgasł i niezapali to swietna sprawa.
Kodowania się tu nie robi.
Temat zamykam.
Peugeot 3008 1.6hdi 2010r problem jest taki, że samochód nie odpala, rozrusznik jest dobry, nie dochodzi prąd do rozrusznika, do elektromagnesu.
Witam Myślę że w tej sytuacji przydał by się przyrząd: Analizator sygnałów systemu wtrysku COMMON RAIL EDIA-PRO z firmy Delta...... Ale niestety narzędzia kosztują ale myślę że oscyloskop posiadasz. No musiały by być dwa kanały. Jeden zapinasz na sygnał z czujnika ciśnienia a drugi w wtryski po kolei. Widać wtedy ładnie który wtrysk podbiera ciśnienie...
Tego mechanika sobie odpuścić, chociaż uczciwie powiedział że nie robi takich tematów, i zaprowadzić do elektryka.
Zasilanie czujnika ciśnienia kolektora, przepływomierza i zaworu EGR : Napięcie zasilania za niskie sprawdz co do wartości ile wynosi na którymś złaczu ww podanych elementów, ma być 5V+/-0,25 oraz zasilania i masy sterownika + bezpieczniki
A na plaka odpala ?
Peugeot 307
Można by posprawdzać zasilania ECU i ciągłość lini diagnostycznej, podaj więcej danych auta to ci podam pinout sterownika.
Jest wiele przypadków że na zamiennikach daleko nie pojedziesz o ile w ogóle odpali. Bosch to Bosch , nie tylko za firmę się płaci.
Witam ma podobny problem tylko u mnie świeci ekonomii mode active silnik kręci ale nie odpala ?? Nowy akumulator dodam jeszcze Brak zasilania na paru bezpiecznikach pod maską
Akumulator możesz wymienić sam bez problemów.Na pewno auto trzeba zaciągnąć(laweta tylko bo to silnik HDI i przy holowaniu może przeskoczyć rozrząd) do mechanika i on stwierdzi czemu się rozładował.Możesz też podładować ten akumulator i sam podjechać do mechanika.Może już nie miałes ładowania i w końcu wysiadł, albo nie wyłączyłeś czegoś na noc w samochodzie.Pamiętaj...
Zostały Ci jeszcze wtryski do sprawdzenia na przelewy i naprawy.
Wiec poprosilem ich o diagnoze, nie o naprawe. Wiec nie dziw sie odpowiedzi. Ja, osobiscie, nie wpuszczalem takich "klientow" za brame. "Serwis", to warsztat naprawczy, nie biuro doradztwa technicznego. Mam wrazenie, ze wielu z was tego nie rozumie.
Witam jak w temacie auto kręci normalnie ale nie odpala zgasl podczas jazdy i nie chciało odpalić po 15 min postoju odpalił na dotyk i tak 2 razy. Następnego dnia rano odpalił normalnie po przejechaniu 60 km. Przy prędkości 50 km/h auto zgasl i już nie odpalił. Wymieniłem filtr paliwa.,paliwo dochodzi do wtryskow, nowy czujnik położenia wału.silnik...
Podasz to ciśnienie czy nie?
Witam wszystkich forumowiczów,posiadam peugeota 307 z którym to mam problem w zimę .Problem ciężkiego odpalania ciągnie sie już 3 rok. Wystarczy że postoi przez noc na mrozie i pali ciężko albo nie odpala wogóle. Jak już odpali to odpala za każdym razem. Akumulator jest nowy o zalecanych parametrach,świece żąrowe nowe. We wrześniu wymieniona pompa wysokiego...
Bo tu nie chodzi o pompę w zbiorniku.
Wymiana zatartego wtrysku. Dla potomnych - musi się zgadzać nie tylko sam wtrysk, ale i producent (w moim wypadku były do Delphi)
Witam, Może warto sprawdzić czy wszystkie wtyczki są dobrze wciśnięte.
Na początek sprawdź ciśnienie sprężania cylindrów.
peugeot 307 2,0 hdi nie odpala. zmieniłem czujnik wału, rozrusznik i nie pomaga. Na samostarcie chodzi normalnie dopóki się pryska. Czy to wina pompy. Po przyjeździe wieczorem, rano już nie odpalił. Proszę o podpowiedzi.
Jakie były błędy przy diagnostyce?
Gdzie jest czujnik ciśnienia paliwa w Peugeot 206,2.0 hdi
Pod skrzynką beżpieczników jest komputer pokładowy, który odpowiada za wszystkie ww. rzeczy. Sprawdź dwa czerwone kable =12V. Jeśli napięnie jest to pozostaje programowanie sterownika oczywiście w serwisie 400zł.
Wywal jeszcze raz wstrząsowy i załacz go jeszcze raz
Auto idzie na złom
Z tego co wiem to trzeba robić adaptacje wtrysków itp , najlepiej jak byś te pytania stawiał na forum peugeota lub citroena oni tam wiedzą wszystko , jak miałem problemy z fordem z silnikiem hdi czyli tdci to oni mi tam pomogli dogłebnie .
Witam problemem jest peugeot 206 1.4 HDI . Niedawno go kupiłam palił wszystko okej po pewnym czasie nagle przestawał odpalać ,po chwili dłuższej i męczeniach w końcu odpalał sprawdzaliśmy ,kable ruszaliśmy nimi i ruszał od nowa po czym w końcu zgasł i teraz nie pali w ogóle jedynie kręci . Wymiana komputera nic nie dała. Gdy jeszcze jeździł to przy...
sprawdzone zasilanie pedału gazu jest 5V
Daj mu plaka.
Może też sprawdzić ciśnienie na ''rail-u'' jak nie odpala.
Zobacz czy nie miga szybko lampka w przycisku zamykania drzwi od wewnątrz
Świece grzeją ? Paliwo nie zamarzło?
jest oczywiste ,że immo go blokuje.
co może być przyczyną tych przelewów? Albo Ty źle sprawdzasz, albo ktoś komu je dałeś do sprawdzenia.
Podstaw czujnik położenia wału. Jeżeli przy odpalaniu obrotomierz idzie nienaturalnie wysoko to może być rozrusznik (nie pytaj dlaczego).
Witam, mam problem z Peugeot Partner 2.0 HDi 2005 r. Nie odpala na zimnym silniku. Samochód odpali i gaśnie a w dodatku, odcięło turbo. Co może być przyczyną takich objawów? Kontrolka od świec żarowych grzeje. W ciepłe dni nie miałem problemu z odpalaniem. Może ktoś miał taką sytuację lub coś podobnego, bo nie wiem od czego zacząć?
Wtryski które zamontowałeś są nowe, używane (sprawdzane na stole) , regenerowane? Diagnostykę robiłeś? Jakie ciśnienie na listwie podczas kręcenia?
immo off edc16c34[/syntax]
W moim aucie usterką było przebicie w jednym wtryskiwaczu, który odłanczał sterownicę wtryskiwaczy.
Witam czy jest nowy post w tym temacie??? Potrzebuje pomocy. Wykonałem już wszystkie naprawy zamiany komputer teraz pokazuje świece A nie chce gadać. Wydzielono z archiwalnego tematu (po 8 latach): https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Reg. 3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych, jeśli jest to kolejne pytanie, w szczególności...
Błąd "niedokończona regeneracja", o ile nie jest powiązany z innymi błędami, nic specjalnego nie oznacza. Wystąpi kiedy zbyt wiele prób regeneracji zakończyło się niepowodzeniem - np. z powodu krótkiej trasy itp. Tym błędem bym się nie przejmował i szukał gdzie indziej.
Rozrusznik nie kręci, słychać tylko „ cyk” z przekaźnika w bis. Centralny zamek działa , nie ma żadnych alarmów ani dodatkowych zabezpieczeń. Auto trafiło do elektryka. Dam znać co było przyczyna, jeśli elektryk da radę .
Czy w filtrze paliwa nie ma opiłków ?
peugeot odpala gasnie peugeot awaryjny odpala kopci odpala peugeot
stabilizacja punktu pracy odpowietrzenie tuszu zasilanie dwubiegunowe
jeździki dziecięcy whirlpool błędy płyta indukcyjna
Fiat Ducato 2.0 - Opis elementów budowy silnika Poduszki silnika Fiat Ducato 2012 - opis i specyfikacja