W 2T wydech jest niezwykle ważny. Ten jest wysoko obrotowy. Powinno się założyć twardszą sprężynę sprzęgła, i lżejsze rolki, aby szybciej się wkręcił i pracował górą.
Kolego nic sie nie stanie wiele osób usuwa dozowniki bez szkody dla silnika. I ja bym radził lać coś lepszego niż mixol, uważam go za kiepski olej jakiś Motul Castrol Bell Ray oleje lepsze skuterki mniej dymia nie zarzucaja tak świecy itd
http://obrazki.elektroda.pl/4626410400_1... http://obrazki.elektroda.pl/4626410400_1...
Może rozrusznik kręci za wolno, albo zużyty jest tłok-cylinder (niskie ciśnienie). Czy skuter chodzi na wolnych obrotach?
Witam, w originale są to najbardziej rozbudowane skuterki jak to było możliwe , daje to dobre oszczędności w paliwie, większość magików nie radzi sobie w tak zaawansowana technika w jednośladzie wiec najprościej przerobić na gaźnik gdzie pan Wacek z kleszczami i śrubokrętem zrobi by paliło 5L i jeździło. http://obrazki.elektroda.pl/5866606100_1...
"Szczela"? Kompresje masz? Możliwe że nie z wydechu tylko poszła szpilka bo za mocno dociągnąłeś. Dodano po 1 Nagar to norma, przy złej mieszance, zwłaszcza jak ktoś używa mixolu. A co ty lejesz?
Problemem byl immobiliser
Witam , mam podobny problem , czy rozwiązał Pan problem ?
Uszkodzony lub nie od tego modelu ślimak
Prawdopodobnie założone są twardsze sprężynki odpowiedzialne za moment rozpoczęcia przeniesienia mocy na koło. Twardsze sprężyny = potrzeba większej mocy (wiecej obrotów) aby siła odśrodkowa wypchnęła te sprężynki na zewnątrz i zacząć ruszać z miejsca. Należało by sprawdzić jakie są zamontowane sprężyny sprzęgła. często siła sprężyn oznaczana jest kolorami.
A gdzie jest ten przerywacz? Aku jest nowe i ladowanie dziala. Myslalem ze jak awaryjne sa to przerywacz jest sprawny
Jest to skuter Peugeot Jet force 125 EFI. Regulator nie jest w niczym zanurzony.
Czy ktoś spotkał się z takim problemem? No niestety twój problem jest wyjątkowy :-D Do rzeczy.. Do sprawdzenia jest poprawne ustawienie rozrządu, luzu na zaworach oraz przeczyścić dokładnie gaźnik, filtr powietrza oraz filtry paliwa. W zipie otisie są dwa jeden w baku drugi na wężyku a jak jest w peugeotie tego nie wiem. Aktualnie starter nie działa...
Po założeniu tuningowego wydechu trzeba zamontować większą dyszę główną i zestroić gaźnik. Napęd trzeba zestroić (dobrać rolki) tak aby silnik kręcił się w obrotach mocy maksymalnej. Jaki typ gaźnika, producent?
Witam mam problem z peugeot jet force 50 c tech 2013 2t raz odpalił i później zgasił i zaczyna strzelać z tłumnika a nie chce odpalić
Witam. Mam problem z Peugeot Jet Force 50 C-Tech 2013 2T. Raz odpalił, zgasł i od tamtej pory zaczął strzelać z rury i nie odpala. Zakupiłem nowy moduł Iskra, jest i prąd też, i nie wiem, co jest przyczyną.
Posiadam skutera peugeot jet-force c-tech na wtrysku. Albo c-tech albo na wtrysku. Jeśli masz wtrysk(TSDI) i pakujesz podzespoły od gaźnikowca to to się nigdy dobrze nie skończy.
Witam. Chciałbym się zapytać gdzie mogę kupić komplet plastików do skutera. Szukałem w Internecie ale nie mogę niczego znaleźć, a potrzebuje pełnego kompletu.
Co mu może dolegać?
Witam. Mam problem ze światłami. Po umyciu dokładnie całego jeta i po kilku dniach mając jechać w nocy do pracy patrzę nie ma swiatel.posprawdzalem wszystko każda żarówkę i wtyczkę co jest w zasięgu ręki i na wierzchu zmieniłem regulator napięcia i nic. Nie wiem co to jest. Są światła długie stopu i migacze co z akumulatora bierze prąd i po dłuższej...
Ma ktoś link do sklepu z wariatorem Polini Hi-Speed albo z Polini Speed Control??? Oczywiście do Peugeot Jet Force C-Tech 50 H2O. A tak w ogóle to czym się różni Hi-Speed od Speed Control??? I który według was jest lepszy Polini czy też Malossi??
Opiszę wszystko od początku. Kupiłem skuter Peugeot Jet Force 125 z brakiem ładowania. Okazało się że były poprzepalane cewki zapłonowe. Zostały one przewinięte i założony nowy regulator napięcia. Po tym zaczął grzać się regulator i przewody do niego idące. Przewody po pewnym czasie przestały się grzać ale regulator nie. Nadal jest bardzo gorący ( a...
Witam. Mam Peugeota Jet force 50 na oryginalnym gaźniku. Postanowiłem wymienić tłumik na sportowy, zakupiłem Gianelli Extra i skuter zwolnił z 75 km/h na równe 50 km/h. Tłumik zakupiłem od Mielocha, zadzwoniłem z pytaniem dlaczego tak się dzieje to gość mi powiedział, że mam za mały gaźnik i potrzebny mi 17.5 mm bo jest zbyt mała dawka paliwa. Chcę...
Dzięki za info :D .Mam jeszcze jedno pytanie (trochę z innej beczki ale nie chcę zakładać nowego tematu) : Czy w dwusuwach jest możliwy montaż turbodoładowania / sprężarki mechanicznej? Bo w małych 4-suwach widziałem np.peugeot jet-force, a w 2t nigdy...
MOTOROWERY I MOTOCYKLE APRILIA BAOTIAN BMW CAGIVA CPI DNIEPR HARLEY HONDA ITALJET IŻ JAWA - CZ JUNAK KAWASAKI KTM KYMCO MACAL MALAGUTI MIŃSK MZ - ETZ PEUGEOT PIAGGIO ROMET, OGAR, KOMAR, MOTORYNKA (polskie) SIMSON STELLA SUZUKI SYM TRIUMPH WFM WSK VESPA YAMAHA [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... YZFR1L schematy...
pilot force power force kierownic force
miniaturowe diody zegar skoda octavia regulacja obroty silnika mazda
wózek widłowy linde błędy skrzynia biegów scania zgrzyta
Resetowanie centrali Satel Versa do ustawień fabrycznych Jak zatrzymać kręcące się kółko w aplikacji?