w przelacznikach pod kierownicą
Można auto oddać. Chyba że nie chcesz. W ustawieniach zamieniasz po której stronie jest kierownicą.
Ich nie wciskasz. Tam jest śrubka blokująca, prawdopodobnie na TORX. Stacyjka powinna się obrócić o jakieś 30* i wysuwać się do przodu. Namęczysz się, ale jak zacznie wychodzić to zauważysz. Stacyjka ma też bolec blokujący kierownicę. Przy wyciąganiu kluczyk musi być w stacyjce.
Szybkie, dosc silne uderzenia piesciami z gory na przemian z lewej i prawej strony. Seria dziesieciu uderzen odkleja ja w 9 przypadkach na 10. Czasami trzeba powtorzyc serie. Bardzo rzedko kierownica opiera sie takiemu traktowaniu. Pozdrawiam, Georges
https://obrazki.elektroda.pl/6599247500_... Proszę jak to w środku jest.
A może jeszcze ktoś mi wie jaki płyn do układu wspomagania w tym samochodzie i ile go wlać? Chciałem wymienić żeby wykluczyć że to problem z płynem i dobrali mi w sklepie jakiś płyn zielony według specyfikacji PSA S71 2710 1litr. Ale zacząłem wypompowywać stary i widzę że tam jest kolor ewidentnie brązowy. Czy powinienem się tym przejmować czy po prostu...
Pod kierownicą
Ta płytka nie występuje jako osobna część. Całość nazywa się zespolony przełącznik świateł. Używanego nie ma sensu kupować - wszystkie są zniszczone.
Przednie kierunki wychodzą z BSM pod maską, kable o numerach 287 i 288, tylne z BSI pod kierownicą, kable 289 i 290
Problem rozwiązany. Też nie jestem mechanikiem, ale wystarczy porządnie sprawdzić bezpieczniki pod kierownicą Peugeot 307. Dolna listwa, czwarty bezpiecznik od prawej strony, światła pozycyjne.
Czy radio ma w ogóle taką opcję? Jeżeli tak to musiałbyś rozebrać pilota i go przerobić od podstaw gdyż fabryczne sterowanie jest po przez komunikację miedzy COM a radio czyli naciskasz guzik a sterownik przełącznika pod kierownica wysyła rozkaz do radia za pomocą jednego przewodu. To nie jest zrobione na rezystorach.
Jak da się przekręcić kluczyk, to demontaż stacyjki masz tam banalny (polecam filmiki).
To nie masz zasilania ma przepływomierzu. Bezpiecznik pod kierownica na body tylko nie pamiętam który to dokładnie.
https://obrazki.elektroda.pl/1888231300_... Dźwięk emitowany z przekażnikow pod kierownicą- TAK
Prosta sprawa dzwięk wydobywa się z grodzi z podłogi kup silikon w sprayu CX80 i popsikaj w tym miejscu unieś troche gumę i też wpusć silikon . problem powinnien zniknąć . ja tak miałem z 2 lata temu i póki co po zastosowaniu tej metody przeszło i jak na razie nic nie słychac
wzrokowe sprawdzenie sworznia nie zda egzaminu, osłonka może być cała, luzu brak. Najlepiej chwycić w rękę a drugi niech porusza żeby wydobyć podejrzane dźwięki i jeśli to będzie sworzeń to poczujesz pod ręka przeskok kulki.
Przyczyną piszczenia jest przekroczenie 130 km/h, maksymalnej dozwolonej prędkości w naszym i nie tylko naszym kraju
Uszkodzony wyłącznik pod kierownicą. Niestety.
Mam problem z autem. Doba upłynęła co z samochodem?
Może być taśma air bag pod kierownicą.
Tak, o to chodzi. Sprzedawca jest troche optymistyczny co do zastosawania w samochodach. W samej 307-ce jest ich ponad 20 roznych. Trzeba wiec zamowic w serwisie wg VIN-u.
Sprawdź bezpieczniki w BSI(pod kierownicą)
ABS nie był zalany?
poszedł bezpiecznik pod kierownica.
Opis błędu z serwisu a nie to co na wyświetlaczu wyskakuje. Pojawienie się tej kontrolki na liczniku i tego komunikatu może mieć ze 20 różnych przyczyn. Trzeba wiedzieć jaki błąd odczytali na komputerze w serwisie. Kierownica nie ma nic do tego.
Za zestaw wskaźników odpowiada bezpiecznik nr6 ,wartość 5 Amper,pod kierownicą. Trzeba sprawdzić czy jest na nim napięcie.
Pod kierownicą BSI.
Witam wszystkich, potrzebuję pomocy w znalezieniu 12 V po włączeniu zapłonu, najbliżej kierownicy, Peugeot 208 1.6 HDi, 2016 rok. Kupiłem Peugeota z czujnikami z przodu i najprawdopodobniej są dołożone, bo znalazłem pod kierownicą buzzer AMIO, ale niestety nie działa, i jest jakiś przewód przerwany też pod kierownicą, który idzie do środka, właśnie...
Jak nie zrobił dziury w PCB, to można wymienić. Pasuje moeć jednak odrobinę sprzętu, bo często mają wkładkę chłodzącą lutowaną do płytki drukowanej. Zdjęcie przykładowe https://obrazki.elektroda.pl/7784464100_... https://obrazki.elektroda.pl/2290903000_... :
Obstawiałbym przełącznik pod kierownicą.
Ustawiłem kierownice na zero jak opisywali i jest ok
Przeważnie uszkodzeniu ulega szary przekaźnik który znajduje się w komoże silnika z lewej strony.
Być może jest problem ze stacyjką, lub sprawdz sobie przełącznik świateł pod kierownicą.
Witam wszystkich.... poszukuję schematu elektrycznego, Peugeot 308 1.6 HDI, 2008 rok produkcji, do wspomagania kierownicy odcinek od BSI do wyłącznika pod kierownicą ( Pająka )
Na początek do sprawdzenia sterownik radia pod kierownicą.
przelacznik pod kierownicą
Co to jest moduł BSI jeden z trzech? Czy jest możliwość ustawienia fotela pasażera z pamięcią do jego obsługi? Czy kierownica jest sterowana elektrycznie?
tasma...lub zlacza w samej poduszcze lub przelaczniku zespolonym pod kierownica
Podaj oznaczenie silnika.
sprawdz zwore w bsi pod kierownicą
pod kierownica blizej słupka nadwozia
Jak masz kontrolkę to zarówki, przekaźnik (pod maską) lub bezpiecznik, jak nie masz to manetka lub body (sterownik elektryki pod kierownicą)
Może być przestawiona kierownica względem przekladni, źle ustawiona nowa przekładnia przed montażem
Bezpiecznik jest w obwodzie wykonawczym, nie wiem od której strony mierzyłeś taśmę, mam nadzieję że od strony poduchy i poducha była wyjęta. Druga strona taśmy (a dokładniej gniazdo )jest zaraz za kierownica w tym czarnym plastiku w kórym jest schowana taśma.
Pod kierownicą, pod popielniczką lub pod tunelem środkowym gdzie dostajesz się przez sam schowek w tunelu.
Witam. Piszesz że półosie regenerowane. Poszukaj moich wątków. To samo przerabiałem z podobnym przedziałem prędkości. U mnie 80-110km/h Problemem okazał się przegub zewnętrzny. Poszukaj w moich watkach Wszystko opisane jak przebiegało szukanie i wynik tego. Może się przyda. Pozdrawiam.
Pod kierownicą jest przycisk mode, następnie dwa razy strzałka w górę.
Peugeot 307SW, kable w skrzynce bezpieczników pod kierownicą. Czy orientuje się ktoś, do czego jest ta niepodłączona wtyczka, oraz ten ucięty brązowy przewód? https://obrazki.elektroda.pl/8049730000_... https://obrazki.elektroda.pl/8765171600_...
a po co rozbierac coma > Po to żeby wymienić tę część. Bo i tak trzeba ściągać kierownice i plasiki.
Poskręcaj trochę kierownicą i zobaczy dalej działa.
Jak zmienić kierunek jazdy ?? Biegami, albo kierownicą.
nie ma nic na klapce...a dodatkowe pytanie, to ma być skrzynka pod maską czy wewnątrz pod kierownicą???
Dzięki ale właśnie potrzebuję drogowych bo chcę zastosować moduł, który daje odpowiednią wartość napięcia na żarówkę drogowych i działają jak dzienne. A i mam jeszcze pytanie, te przewody są pod kierownicą?
http://www.incaraudio.pl/pl/interfejs-pe...
tak jak piszesz byla włączona na maxa przed odpaleniem silnika.gdzie ten bezpiecznik sie znajduję czy on jest tam gdzie wszystkie bezpieczniki pod kierownicą
1 i 6 - czujnik kata kierownicy 3 - linia diag 4 - info predkosci 5 - +12V po stacyjce 9 - info o pracy silnika (+12V)
W Peugeocie 306 do 1999/2000 sterownik centralnego zamka był z tyłu samochodu. Między bagażnikiem, a przestrzenią pasażerską. W ostatnich modelach centralny zamek jest za zapalniczką, za zegarkiem w desce rozdzielczej. Moduł Texton, ale jak zamyka z wkładki to jest sprawny. Jaki masz kluczyk czy 1 czy 2 przyciski?
tam jest sterownik pod maska po stronie kierowcy ? jesli tak to tam szukaj tam bedzie chyba jescze zlacze 3 pin bywalo ze bylo tez jednoczesnie 2 zlacza. 3 pin oraz 2 pin (peugeot)
Witam Jakie radio (w okolicach 400zł) będzie współpracowało z pilotem pod kierownicą w Peugeocie 307. Znalazłem na forum informację, że radia pioneer podłączone przez adapter CA-D-PI.030 współpracują z pilotem w peugeocie ale sam adapter to koszt ok 200zł. Wie ktoś czy jest jakieś radio, które bez adaptera będzie współpracować? Zależy mi na odtwarzaczu...
Marka: PEUGEOT Model: EXPERT 3 (G9) apvpr 11718 U9 1 0067 Data produkcji: 08.12.2008 Nr silnika: 10 JBBY 0003560 Nadwozie: FURGON BLASZANY KRÓTKI H1 TYP 10 Wykończenie: ŚREDNI ŚREDNI Kod silnika: 1.6 HDi 90 (DV6UTED4) Skrzynia biegów: BVM 5 KRYTERIUM ZMIENNOŚCI, KLIENCI, KONCEPCJA SERIA ANIMACJA BELGIA Rodzaj farby: LAKIER NIEMETALICZNY Kolor: EWP...
tak jak kierownica chodzilo kiedys leciutko!
Wymieniłem łożyska z mocowaniami na amortyzatorze oraz wymieniłem płyn wspomagania ===> problem zniknął Ale za nic nie mogę odpowietrzyć układu teraz po wlaniu nowego płynu , ciągle bulgocze w zbiorniczku kręcenie kierownicą w miejscu nic nie daje
gościu..... w tej rozpisce cobry jest to co trzeba niezależnie czy benzyna czy diesel to włączniki drzwi ,kierunki acc itd. maja takie same kolory więc po co pytasz kolejny raz -zadaj sobie choć tyle trudu i przeczytaj ,przetłumacz z angielskiego to co masz ......już nie mówiąc że można podglądnąć przy lampach albo pod kierownicą
Problem okazał się błachy. Spalony bezpiecznik pod kierownicą .
raptem 20 min roboty xD ale jak kto woli :P Z najnowszych badań nad zmianą świateł... Po zlutowaniu ścieżki udało się, światła mijania nje gasną, przesłony na soczewkach się otwierają także temat zakończony. Jak złapie wene to tak czy siak zrobię na przekaźniku pod kierownicą.
Mam odczucie jakby ktoś robił sobie jaja. Przecież to bardzo popularna usterka w Peugeotach. "Czterech mechaników rozłożyło ręce poddali się." A kto daje samochód z taką usterką mechanikowi ? To nie wymiana łożyska w kole. Uszkodzony jest CIM (tak z oplowska), moduł "pod kierownicą. Nagminna usterka.
Czy wyczuwasz różnicę w kreceniu kierownicą bez odpalonego silnika a po odpaleniu.
Może to czysty zbieg okoliczności i padł przłącznik jeśli chodzi o kierunki i wycieraczki. Natomiast nawiew to wentylator? Chociaż miałem ostatnio taki przypadek w peugeocie gdzie nie działały wycieraczka z tyłu, ogrzewanie szyby tylnej oraz spryskiwacz. Przyczyną była zaśniedziała masa pod kierownicą.
Uszkodzony zwijak taśmy .tzn taśma .
Witam, Sa dwa modele do samochodow z kierownica z lewej strony w zaleznosci od daty produkcji (przed 23.03.1993 i po) a nie od silnika. Obie tej samej dlugosci (890 mm). Pozdrawiam, Georges
Jak poruszysz kierownicą w lewo i prawo zmienia się ?
Jakim wkładzie, katalizatora?? żadnego katalizatora chodzi o wkład za kierownicą na fotelu sterownik celowo utrzymuje wyzsze obroty gdy samochód jedzie i jest to całkiem normalne
Jaki wpływ mają wiązki na kręcenie kierownicą? Myślę że podejrzany jest przełącznik tylko jak go naprawić?
Wydaje mi się że tam chyba jest zwykły przełącznik pod kierownica a nie COM.
Marka: PEUGEOT Model: 207 apvpr 11264 81 2 0510 nre E2*2001/116*0340*06 Data produkcji: 11.09.2007 Nr silnika: 10 FGAE 0113076 Nadwozie: KOMBI 5DRZW Wykończenie: TRENDY A72 Kod silnika: 1.4 i 16v VVT 95 Skrzynia biegów: BVM 5 KRYTERIUM ZMIENNOŚCI, KLIENCI, KONCEPCJA STANDARD Rodzaj farby: LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY Kolor: KTP - LAKIER SZARY SHARK...
Dochodzi jeszcze uszkodzona taśma między przełacznikiem a kierownicą. Częsta przypadłość..
to tylko przelacznik pod kierownica czesta usterka pozdr
Jeszcze jedna informacja o ile ma to znaczenie autko jest w wersji angielskiej czyli kierownica po prawej stronie Pawel
Jak migała w 206 z 2001 to była uwalona taśma pod kierownicą.
Opornik włożony we wtyku, niebieskim. (zdjęcie zapożyczone z netu) https://obrazki.elektroda.pl/9039629100_... Jak sprawdzić czy pasy wystrzelone? Byłem u mechanika podłączyć testera i po wyjęciu opornika błąd Airbag wyskakuje ''coś z kierownicą...''
W załączniku. Tak jak podejrzewałem. GLX to oznaczenie wersji wyposażenia z Anglii. Kierownica po prawej stronie.
Co to za Partner? Stary czy już ze skrzynką BSM na silniku i modułem COM przy kierownicy?
Tak, trzeba. Jesli masz PP, to wystarczy sledzic polecenia na ekranie.
Skasuj błąd i nie dotykając kierownicy odpal auto. Jeżeli błąd po kilkunastu sekundach się nie pokaże to wtedy pokręć kierownicą. Jak wtedy się pokaże to najprawdopodobniej taśma do wymiany.
Cześć Mam problem w swoim samochodzie. Jest tam fabryczne audio JBL z subwooferem bagazniku. Od jakiegoś czasu subwoofer wydaje dzwieki nawet gdy radio jest wylaczone. Po odpaleniu auta wystarczy ze poruszam kieronica lewo prawo i wtedy slychac pukanie subwoofera. Podczas jazdy slychac to mniej. Raio generalnie gra normalnie i ten glosnik rowniez ale...
Dopoki nie wyjmiesz przełącznika i nie rozbierzesz to się nie dowiesz. Kierownica na bok i otwieraj.
Kierownica z lewej strony i zamek drzwi też z lewej - raczej to.
A jak ci pomóc....sam musisz sprawdzić sterowanie turbiny albo czy dobrze podłączyłeś zawory, podciśnienia itp. Lub dobry komputer i test elementów wykonawczych Sprawdź zawór sterujący kierownica turbiny
Mam dokładnie ten sam problem w Volvo v50 1.6d. Masz FAP ? Udało się rozwiązać ten problem ? W ramach walki z problemem zrobiłem: - nowy n75 - nowy EGR - wymiana przepływomierza na inny używany trochę młodszy (moje auto jest z 2010 a przepływomierz z 2012) - wymiana wszystkich opasek na dolocie na nowe - wymiana przepustnic w dolocie - czyszczenie chłodnicy...
Nie miałem do czynienia z CDIF/2 ,jestem tylko ciekawy czy da się połączyc z kalkulatorem wtrysku i odczytac z niego błędy? Gdzie jest odczytany błąd na przewodzie data? (bsi) większośc takich problemów to uszkodzenie wiązki na zasilaniu kalkulatora wtrysku. Com 2000 -włącznik pod kierownicą.
Ten czujnik się kalibruje interfacem z firmowym oprogramowaniem (czyli nie takim zwykłym ELM327 z uniwersalnym softem). Pewnie po zmianie centralki należy to zrobić. Kolejna rzecz to można przy składaniu i rozkładaniu obrócić kierownicę o 360 stopni - może to jest problem? No i jeszcze pozostaje samo uszkodzenie czujnika. Spróbowałbym połączyć się interfacem...
Tak jak napisałem w tytule auto nie odpala nie kręci słychać tylko ,,pyk” . Nie jest to akumulator . dzisiaj znalazłem kabel pod kierownica jakby spalony ... czy ktoś orientuje się do czego jest ? Czy on może być winowajcą
witam, masz uszkodzony mechanizm samoczynnego wyłaczania kierunku, niestety prawdopodobnie czeka Cie wymiana , koszt wyłacznika jak w serwisie to hmmm, hehe ale spróbuj na alegro lub w zamienniku poszukaj, trzeba zdemontować obudowe kierownicy , kierownicę i wtedy zobaczysz co sie stało, pewnie jakiś plastyk pęknął, i tyle ,pozdrawiam
Sprawdzałeś stan "pająka" Przełącznika Kierunkowskazów pod kierownicą ?? Czy Próbowałeś podmienić ??
Zacznij od wtyczki przeplywomierza Woda do wnętrza może się dostawać przez źle wklejoną szybę sprawdź czy jest sucho w okolicy kierownicy.
Centralka znajduje się pod tapicerką drzwi kierowcy? Prędzej pod kierownicą, w okolicy BSI.
Jeżeli przez interfejs diagnostyczny wszystko działa to nie wina żadnego przekaźnika. Szukał bym przyczyny we włączniku. W DiagBox masz opcję sprawdzania różnych włączników z kalkulatora kierownicy.
To lepiej szukaj dojścia i spróbuj na krótko, albo chociaż czy dochodzi prąd do rozrusznika. Sprawdź akumulator, bo jak testowałeś po naprawie to może się rozładował, urządzenia nie pobierające dużo prądu działają a rozrusznik już nie chce... Może się zaciął elektromagnes? Spróbuj jakoś klepnąć rozrusznik. Przygasają kontrolki przy próbie kręcenia?...
Podam Ci ale z rocznika 2000 i jest to 206 z silnikiem 1100ccm.Skrzynka bezpieczników pod kierownicą,pierwszy z lewej na samym dole,tzw.bezpiecznik A o wartości 15 amper.
Trzeba demontować kierownicę i dopiero zdemontować COMa
kierownica peugeot wymiana kierownica peugeot airbag kierownica peugeot
układ scalić zegarowy włącznik lampa stać wariuje pokrętło
samsung ue50au8002k samsung ue50au8002k
RT809H - Mrugająca zielona dioda: przyczyny i rozwiązania Migający napis "Digital" na urządzeniach Pioneer - przyczyny i rozwiązania