Wyjmij wkładkę i zanieś do dobrego ślusarza, rozbierze i naprawi. I co ważne zostanie oryginalny klucz.
-wyłączyć zapłon, -wcisnąć przycisk pierwszy po prawej (tj przycisk licznika km) i przytrzymać go w tej pozycji, -włączyć zapłon; na wyświetlaczu przez 10 sek. odliczana jest do tyłu ilość km do następnego przeglądu, -przytrzymać wciśnięty przycisk (ten po prawej stronie) przez 10 sek.
W skrócie (w wolnym tłumaczeniu): - Sprawdź czy zworka diagnostyczna jest założona. Umożliwia ona połączenie pomiędzy modułem immobilisera a ECU. Jest obna niezbędna do uruchomienia silnika. Jeżeli zworka nie jest założona dioda diagnostyczna LED transpondera będzie zawsze tak sama (brak połćzenia między modułem immobilisera a ECU) Programowanie systemu:...
Spręzyna powrotna jest kostce, tej z przewodami.
Najprosciej: zamow w ASO klucz 9926.81 (podajac VIN i modlac sie, zeby sie nie okazalo, ze zamki byly zmienione) oraz nadajnik 6554.06 (jesli masz CZ na radio) lub uchwyt klucza 9170.K1 (jesli miales CZ na IR - nadajnika IR nie ma juz w sprzedazy).
Zbyt dużo trzeba by na stole podłączać bo jeszcze musiałby być com ,gdy byś miał PP 2000 to tylko ustalenie pinu po wysyłce sterownika ,reszta zdalnie by poszła.Albo chociaż coś co by kluczyk dopisać na aucie,bo bsi by zrobił ,ale klucz tylko na aucie.
Nie chodzi o konfiguracje, potrzeba zrzut parametrów bsi ; klucz ,transponder itd.
https://kluczekaczorek.pl/peugeot-210-kl... - 170pln https://kluczekaczorek.pl/peugeot-052-kl... - 130pln
Po wymianie baterii trzeba zsynchronizować pilota .Włączasz zapłon od razu przyciskasz przycisk blokady , trzymasz przez kilka sekund ,wyłączasz zapłon wyjmujesz klucz i powinno działać .
Chodzi o to że przed programowaniem pestki immo , można było zamykać i otwierać auto z pilota , a teraz ta funkcja nie działa. Pilot nie reaguje. zamontuj starą pestkę i zaprogramuj klucz nie kombinuj
Jak można zauważyć "te" ustrojstwo posiada trzy punkty mocowania, musisz je rozwiercić ponieważ to są nity aluminiowe no i oczywiście puźniej "te" ustrojstwo spowrotem zanitować, i do tego potrzebujesz jeszcze ściągacz by najpierw zdemontować ramie wycieraczki od zewnętrznej strony które przykręcone jest nakrętką na klucz nr. 13,
A klucz rozpoznaje? Czym to sprawdzasz?
Klucz musi byc nowy,nie da sie przełożyć samego immo,przynajmniej mi sie nie udalo,(uszkodziłem nowy klucz).Podejrzewam,ze immo jest jakos sparowane z pilotem.Tylko nowy klucz...
Dzień dobry czy ktoś orientuje się jak wygląda sprawa z kluczami do peugota 307? Od byłej właścicielki dostałem 2 klucze ale tylko jeden klucz do otwierania zamka centralnego. Kluczami drzwi nie można otworzyć tylko zamkiem centralnym. Tamtymi kluczami mogę tylko odpalić auto i odkręcić korek od wleu paliwa. Czy tak ma być? A osobna sprawa wie ktoś...
Aby dorobić drugi zapasowy klucz nie trzeba nawet kodu pin. A co do pytania to w pilocie jest transponder na płytce pilota pcf7941.
Tak , interfejsik vgate + aplikacja na Smartfona fap Lite .kasujesz błąd ( klucz w czytniku),czekasz minutę ,jedziesz
Tak, klucz widzi.
Stacyjka powinna się obrócić o jakieś 30* Nie stacyjka, tylko klucz (bebenek) w stacyjce. Wtedy mozna bedzie wcisnac blokady.
Może immo jest na off. Może transponder jest przyklejony gdzieś w okolicach cewki. Wszystko się okaże jak klucz dorobię :)
mam uzywki bsm bsi edc teraz tylko programowanie nowego transpondera i zobaczymy wyciolem przewody z wiazki ktore ktos podlaczyl czy pp zaprogramuje klucz?
Te układy w pilotach odpowiedzialne za transmisje psują się dwojako - pobierają prąd gdy nie naciskamy przycisków - mają mały zasięg Pomierz te piny do których idzie antena względem masy jak mają coś koło 100 om to układ śmietnik. Kup taki klucz przelutuj kostkę i będziesz miał zasięg
master29 Ty masz 206 z muxem więc programowanie kluczyka wygląda tak: Wyłączyć zapłon. Włączyć zapłon. Nacisnąć na przycisk A. Wyłączyć zapłon i wyjąć klucz ze stacyjki. Pilot zdalnego sterowania
Niestety PP2000 nie ma możliwości programowania i z tego co wiem to żadnym programem tego nie zrobisz ale niech się inni wypowiedzą bo moge być w błędzie. Niby jest to jakieś rozwiązanie ale ja nie chcę rezygnować z domykania szyb , autoryglowania i np. poszukiwania auta na parkingu a przy uniwersalnym chyba wszystko to już nie będzie działało. Kwestia...
Prośba do was o pomoc gdzie ten czujnik się znajduje Czujnik jest na kole zamachowym, na górze na skrzyni. i co jest przyczyna tego błędu wadliwy czujnik czy coś więcej A któż to może wiedzieć!? oraz jak się do niego dobrać czy trzeba rozbierać "pół" silnika? Wystarczy zdjąć filtr powietrza + trochę zdolności manualnych + klucz 10 płaski + lusterko.
Nooo,to jest argument:, przekonałeś mnie) Dodano po 8 Jest to Peugeot 508 HDi 2.0 rok prod. 2012. Nie dopiszesz używanego klucza, każdy używany klucz jest zablokowany, koniec/kropka
klucz ok poleciało synchro. moge pomoc wysylkowo
Stargard.Ten sam klucz jest.
a czy moze byc cos z tym kluczem ? wczescniej tez tak bylo wszystko dobrze krecil , podlaczyl mechanik pod kompa i auto jak nowe teraz znowu ten klucz
Zostaw starą obudowę ze znaczkiem Lwa czyli dół i będzie ok.
sprobuj na liczniku przytrzymaj przycisk i zalacz zaplon wykasuj do zera
Weź dokumenty od auta ze sobą bo może przypadł być :p
Drugi kluczyk jest ale nie ma pilota. Jest to zwykły klucz nie scyzoryk.
Przy termostacie też jest odpowietrznik. Mało kto go używa ale można wspomóc. Ta śruba na klucz imbisowy.
Zadzwoń do aso i opowiedz co się wydarzyło. Potrzebna będzie wizyta osobista z dowodem rejestracyjnym i do. Jak udowodnisz że to twoje auto to klucz dorobią.
i co mamy ci napisać zabierasz sie do kodowania bez sprzętu ,zabierz klucz do elektronika wlutuje swiche i po problemie
Możesz mi kolego wytłumaczyć czego nie zrozumiałem ? lub do wewnętrznego wyłącznika centralnego zamka. Otwieranie z opornikiem 670ohm zamykanie masą na jednym przewodzie. post #2 https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... lub zrób to w oryginale za ok. 600zł - nowy, fabryczny klucz - scyzoryk z pilotem i immo.
programowanie robi sie planetem.Wczytuje sie poprostu pilota i klucz.
Spróbuj tak Włącz zapłon wyłącz zapłon włącz zapłon i przytrzymaj chwilę przycisk zamknij.....puść wyłącz zapłon i wyjmij klucz sprawdź czy działa....
Z tego wynika że nie chciałeś żadnej porady tylko poradnika. Weź i taki klucz odkręcić to i to. To nie to samo.
Moja diagnoza była słuszna, wystarczyło wymienić czujnik wysokiego ciśnienia na listwie wtryskowej (ten na klucz 27) i auto ożyło
To teraz proponowałbym mimo wszystko wizytę u elektryka, który ma Diagboxa. Z tego co rozumiem to system keyless, teraz zostaje problem z immobilizerem, albo antenką. Możesz sprawdzić czy w trybie awaryjnym działa (bez użycia keyless), ale trzeba wiedzieć, gdzie znajduje się miejsce, do którego należy przyłożyć lub włożyć klucz. Powinieneś informacje...
Witam kliknij na tą stronę wszystko jest ładnie opisane . http://public.servicebox.peugeot.com/ddb... Reinicjalizacja pilota zdalnego sterowania ☞ Wyłączyć zapłon. ☞ Włączyć zapłon. ☞ Nacisnąć natychmiast na przycisk zamykania ☞ Wyłączyć zapłon i wyjąć klucz ze stacyjki. Pilot zdalnego sterowania jest znowu aktywny.
Potrafisz czytać ze zrozumieniem? Jeżeli masz uwalonego scalaka i chcesz by pilot działał to wymiana pilota na nowy. Nie ma czegoś takiego jak kod PIN do kluczyka. Jest kod PIN do immo który potrzebny jest by dopisać klucz do immo.
Wiązka przewodów w przednich drzwiach, między karoseria a drzwiami. Potrafią się przewody przełamać. Który rok?
Zostawiłam Peugeota 1007 na kilka dni i mam rozładowany akumulator. Drzwi są przesuwane i nie ma w nich wkładki na klucz. Jak otworzyć samochód?
Dokładnie.Błąd synchronizacji wał-wałek rozrządu.Więc teraz idąc dalej,skoro rozrząd masz teoretycznie ok,komunikację też to w czym jest problem?chodzi o to czy nie możesz dopisać kluczyków.......itd
Czemu nie zaczac od wyciecia kolumny szlifierka? :D Przypomne tylko, ze zeby wyjac stacyjke to trzeba najpierw obrocic klucz. ...Jesteśmy z mężem laikami w tematach samochodowych więc przepraszam jeśli pisze bzdury. ... Nie wiem w jakim zakresie jestescie laikami, wiec pozwola sobie przypomniec wam sprawe zupelnie podstawowa. Jesli kola sa skrecone...
6PK1437 Pasek idzie kolejno z walu korbowego na napinacz, pompe wspomagania, rolke kierunkowa duza, alternator, rolke mala i na wal. Napinacz przykrecony jest centralna sruba BTR (klucz trzpieniowy 8 mm).
Drodzy koledzy może odgrzewam kotleta ale mam ten sam problem te same błędy, podmieniony zestaw startowy z innego czyli sterownik + bsi + klucz i to samo, jak się rozwiązał temat?
Tak da to tyle że przypiszesz nowy czysty klucz,można w inny sposób poczytać pin
Na zimnym silniku zaświecą się klucz na połowie wyświetlacza i turbina się nie załącza. Po przejechaniu paru kilometrów na tym kluczu gaszę samochód i odpalę, i już chodzi normalnie, bez żadnych problemów. Na komputerze pokazuje błąd P11B7, Peugeot Partner 1.5 HDI 2018 96KW.
Dziękuję i przepraszam za zamieszanie. Idąc wskazówką kolegi oczywiście spalony był bezpiecznik oraz przetarte kable.Po usunięciu zwarcia i wymianie bezpiecznika zostały tylko te dwa komunikaty: CODE2_FIAT Stały błąd , transporder , niezapamiętane . EDC15C7 Stały błąd , kodowana blokada rozruchu , zły klucz .
To jak chcesz naprawić jak nie wiesz o co chodzi? Immo ciekawe. Masz inny klucz ? Nie uszkodziłeś tego co był?
Drugi klucz tez niczego nie zmienia
... hmmm gdzie i jak to zrobić, klucz ma tylko oznaczenie 3 litery, żadnego numeru a dorobienie w punkcie dorabiania kluczy chyba nic nie da, natomiast nie wiem absolutnie jak przeprogramować klucz , może dysponujesz jakąś instrukcją na ten temat no i cały czas męczy mnie skąd podłączyć masę do centralki by po odblokowaniu drzwi i ich otwarciu rozbroić...
Dorobiłem i mam,temat zamknięty.
Problem rozwiązany, sterownik widział klucz i nadawny sygnał przez niego. Odłączony akumulator na 30 minut pomógł. Pozdrawiam Marcin
Witam koledzy muszę dokładnie oczyścić układ chłodzenia i odpowietrzyć układ. Jaki będzie najlepszy specyfik do tej roboty? Czy orientuje się ktoś którą śrubę na termostacie w Peugeot 206 cc 1.6 16v trzeba odkręcić do odpowietrzenia? Od razu mówię że śruby na klucz 17 u mnie nie ma.
Bsi na virgin i przez pp całą procedura uczenia, Vin dam telekodowanie pin I klucze.
Kombajn czyta klucz jak i lotnika. Ale błędu komunikacji w bsi z kombajnem nie masz?. Jaki masz status pozwolenia na rozruch w sterowniku silnika?.
Naprawa tego kluczyka u elektronika/klucznika lub nowy kluczyk z kodowaniem tez u specjalisty
Jedź do kogoś od dorabiania kluczy i sprawdzi klucz, czy wysyła i odbiornik czy odbiera sygnał
Robiłem jakiś czas temu 208 2015 roku i pin dało się odczytać z wsadu. Jak masz vvdi to zrobisz po złączu bez demolki,warunek jeden działający klucz,jeśli nie to odczytaj upą zobaczymy co da się zrobić. Pozdr.
"nie odpala, po podłączeniu akumulatora nic się nie zapala ale jak obrucę kluczykiem i cofnę go z powrotem to pali się lampka ładowania"-rozrusznik kręci bo nie bardzo rozumie? Pętelka przy stacyjce sprawna, dochodzi zasilanie, połączenia BSI pętelka sprawne? Zapasowy klucz jest?
Tam jest klucz ok 32 mm więc to nie 8mm.
Też kombinowałem ale zadzwoniłem do serwisu i zamawiasz jako część zamienną i za dwa max tygodnie dostaniesz pocztą tylko musisz im wysłać coś na jakiej podstawie stwierdzą że to twoje auto czyli jakaś umowa kupna czy coś ale to ci powie serwis dokładnie , pamiętaj jako część zamienną bo inaczej cie wygolą z kasy mnie to kosztowało 2 lata temu 25 zł...
A nie kodowałeś czasem powtórnie kluczy ? co to za samochód ? jaki klucz. Nie podałeś żadnych dokładnych danych a oczekujesz pomocy.
W tych walkach nie ma miejsca na klucz 27 a kółka są dokrecane nasadka 6cio ramienna gwiazdą Luzu na blokadzie nie ma żadnego. Na krzywkę wchodzi klucz 36 https://obrazki.elektroda.pl/5015305500_...
Witam Obojętnie którym numerem będziesz szukał to znajdziesz to samo. http://www.stanclik-auto.pl/sklep//index... Wątpię (88 % nie będzie działało 12% może zadziała) żeby sterownik o podobnym numerze zadziałał.
Klucz imbus 7 lub 8. Nasadka 8 i 13 mm. Uwaga na wysprzeglik.
Obok gruszki, śruba 6 na płaski śrubokręt z nakrętką na klucz 13mm blaszaną. Cięzko pomylić.
Witam, posiadam Peugeot 206 2.0 hdi i kiedyś zgubiłem klucz z pilotem. Teraz postanowiłem i zamówiłem nowy pilot z czystą elektroniką, lecz nie wiem jak ją zakodować. Czy może ktoś ma jakieś info czy przez jakiś program trzeba, komputer, a może stacyjka tylko?
Zamek drzwi kierowcy nie podaje informacji w jakim jest stanie
Mam klucz bez rękojeści, tylko część metalową które wchodzi w stacyjkę. Jak ominąć oryginalny immobilizer.
Witam, Nie ma "przekaznika immo". Funkcje immo spelnia BSI i modol na pompie (y12 na twoim schemacie). Bez sensu jest grzebanie przy pompie dopoki nie jestes pewien, ze BSI rozpoznaje klucz. Pozdrawiam, Georges
Mam 207 1.6hdi. Identyczny problem. Czy udało się rozwiązać u Ciebie i co było przyczyną? Pomocy!
Sprawdź w ustawieniach przez radio, tam są opcje aktywacji i dezaktywacji przycisku do otwierania na tylnej klapie.
Miałem podobną przypadłość w Peugeot 308 z 2014 roku, różne fora i szukanie problemów przy odpowietrzaniu i przerdzewiałych wodzikach, a nawet po wadliwą skrzynię biegów. Problem tkwi w tak zwanej spince pedału sprzęgła, którą można kupić za 50 zł i sprzęgło fruga jak nowe. Trudny dostęp, ale w 40 minut byłem w stanie wymienić wspomnianą spinkę. Pamiętajcie,...
Cały zestaw, albo usunąć immo.
Zdjęcie kluczyka daj. Rocznik uja daje, u mnie się okazuje że obudowa była wymieniona na "customową", a sam immo jest uniwersalny i klucz mogę przeprogramować do dowolnego auta mając PIN. A zapas okazał się oryginałem, także tego. Zdjęcia, potem można móżdżyć.
Czy klucz 2802 zadziała dla PADDGO_INERGY? czy muszę sam to rozgryźć?
Możliwe blokuje Ci się gumka, zwróć uwagę jak ją wkładasz. Albo jest brudna, albo źle ułożona. Albo uszkodził się switch pod gumką. Pilota z podczerwienią nie da się przyuczyć. Poza tym, nie pamiętam, ale też kluczyć potrafi "zglupiec" jeżeli przycisk jest długo lub kilkadziesiąt razy wciśnięty pod rząd.
Jesteś pewien że to ten transponder który mówisz? na tej stronie nie ma roku 98r http://www.transpondery.pl/katalog_trans... A na tej stronie jest napisane że do 98r pasuje "T5 Transponder (Philips ID33)" http://www.carkeyhelp.co.uk/products/Peu... PS. odnośnie PREKODOWANIA transponderów....
Co robić?!?!?!?! Włożyć transponder który wypadł - jeżeli to zwykły kluczyk. Jeżeli scyzoryk to pewnie uszkodziłeś cewkę w pilocie.
Nie ma takiej możliwości.najlepiej najpierw wyjąć fotele razem 8 śrub na torxy a następnie dechę.po bikach na 13 bodajże klucz i w jednym bodajze jeszcze miejscu a następnie torxy.
Sprawa rozwiązana. Złącze ze schematu IC01. Za plastikową zaślepką jest śruba na klucz T30. Po odkręceniu ściągamy wiązkę/wtyczkę.
Tak blokady były używane, po przestawieniu wałka wydechowego, zakładam klucz 27 na wałek i wracam nim do poprawnej pozycji zrobię obrót wałem i rozrząd jest OK. Blokady bez problemu pasują.
Na ukladzie widnieje oznaczenie "5100" To jest TDK5100-ASK/FSK Transmitter 868/433MHz. http://obrazki.elektroda.pl/6615346000_1... http://obrazki.elektroda.pl/8061423100_1... http://obrazki.elektroda.pl/5397223800_1... http://obrazki.elektroda.pl/1464914000_1... sklepów z pilotami brak...
właśnie w tych dwóch dziurkach cienki klucz i odkręcasz Proszę pisać poprawnie.
Mikroskop + miernik + cienki grot i poprawić lutowania na płytce.
Post wtorek 21 gru 2021, 10:58 Cześć. Jeśli zapytam w złym dziale, przepraszam. :D Otóż mam problem z Peugeot 407, stacyjka po włożeniu kluczyka nie widzi go (ikona przekreślonego kluczyka), działa dopiero wtedy gdy mocno docisnę klucz. Co może być powodem? Czy trzeba wymienić cała stacyjkę? Bardzo proszę o pomoc, nie chce żeby mechanik mnie naciągnął...
Witam, Jesli kodowales klucz, to uzywales PP2000. Na koncu procedury podaje on sposob synchronizacji pilota. Jesli nie - poszukaj na tym forum. Sam opisywalem to juz kilka razy i nie chce mi sie powtarzac juz drugi raz dzisiaj. Pozdrawiam, Georges
Dobra, już Ci mówię- typowa usterka w tym modelu to triploplator; to własnie powoduje tą usterkę. Nowy kosztuje 40 zł i nie kupuj uzywki na allegro, bo sa liche. Zamówisz nowy w Intercarsie, dowóz góra 20 zł. Wymienisz sam, klucz płaski 8 mm plus nasadka 13.
EDIT: ktoś mi napisał poprawną odpowiedź i usunął komentarz :( W każdym razie dziękuję! Myślałem, że immo jest zalany w płyte elektronicznej, a okazuje się, że to oddzielna kostka ;) Tak, napisałem: Immobilizer zazwyczaj nie potrzebuje baterii. Transponder często nawet nie jest połączony z elektroniką kluczyka - jest to mała kosteczka, który - być...
Odnośnie simmeringow na obsady wtryskiwaczy, ja wkładam je po nasadce 15mm na klucz 1/2 cała. Daje oleju na klucz i gniazdo, przykładam nasadkę do rurki i praktycznie palcami to wchodzi na miejsce.
No właśnie a potem co? np: cfg 1 i co dalej ja kiedyś to menczyłem do bulu i w końcu sam nie wiem jak to ma byś.Tymczasem klucz w liczniku po przekręceniu stacyjki świeci chwilkę i gaśnie. Chyba mi się udało?
Poszło na PW
Ten element do tanich nie należy. Do demontażu potrzebny jest klucz imbusowy. Wiele rozkręcania niema.
Wyłączyć zapłon przycisnąć i przytrzymać chwilę przyciśk pod licznikiem.Włączyć zapłon i przytrzymać ten sam przycisk przez 10 s. licznik powinien się wyzerować i zgaśnie klucz serwisowy
Objawy wskazują na "zimny lut". Obejżyj dokładnie płytke przez szkło powiększające.
kontrolka klucz peugeot programowanie klucz peugeot peugeot klucz boxer
zamiennik rozrusznika różnicowy regulator temperatury prąd czynny bierny
napędy force traktorek craftsman
Zamiennik tranzystora radzieckiego MPi 41A Jak przywrócić ustawienia fabryczne w urządzeniach