Mechanicznie, małą mosiężna szczotka drucianą.
Kontrolką ładowania steruje regulator od ładowania akumulatora. Trzeba go podmienić i sprawdzić czy problem zniknie. Taki regulator nie powinien być drogi.
Przerwa w obwodzie drugiego zapalnika airbagu kierowcy.
ogarnij pp2000 sprawdz czy ww innych modulach sa bledy komunikacji can i z ktorym modulem moze byc problem, mozesz tez odpinac poszczegolne el sieci i sprawdzac po kolei. Mozesz zadzwonic do mnie jutro w pracy miedzy 10:20-11:15 to podrzuce schemat el
Prawdopodobnie masz słaba mase w lampach. Sprawdź czy obie żarówki świateł świecą ( długie światła)
może obrotomierz który nie działa wpływa jakoś na kontrolkę ładowania? Dziękujemy, że w końcu zdecydowałeś się nam o tym napisać.
Nie, tam jest tak, że w momencie rozruchu stacyjka odcina zasilanie na deskę, no i na światła, wentylator.. Ma po prostu zdarte szczotki w rozruszniku, typ szczotek PSX148-149 :)
tzw. Check engine , w skrócie powinna palić się po zapłonie a jak odpalisz to powinna gasnąc jak nie gaśnie to masz problem , i jedziesz do warsztatu.
nie ma przekaźnika, w renault tez nie było, regulator kontrolkę wygaszał.
Cały zestaw, albo usunąć immo.
Dodam że to jest kontrolka ogólna układu wtrysku benzyny,i zaświecanie się jej nie jest wskaźnikiem uszkodzenia jakiegoś konkretnego elementu.
Witam podpinam się pod temat kontrolki urea która za cholerę nie chcę zgasnąć pomimo że zbiornik jest pełny
Proszę to co jest w mojej instrukcji... :) Jeśli bedzie coś jeszcze potrzebne to zrobię fotkę... Pozdrawiam...
Jak napięcie podczas pracy silnika i w chwili pojawienia się kontrolki?
Może jakieś linki do zdjęć tego przełącznika ? To może być AG a może i fabryczny wtrysk fazy ciekłej
wymien zarówke 1,2 wata po wyciagnieciu zegarów (dekielek + torx20 i dwie (jedna) kostka) manetka do wymiany
ABS ci padł.
nie zawsze sie trafia :) nic ide spac powodzenia
Istnieje opcja swiatel dziennych i do twojego auta. Trzeba tylko dolozyc przekaznik.
A przypadkiem auto nie ma dołożonego alarmu lub radia? Jeżeli tak to odepnij i zobacz czy problem przypadkiem nie zginie... Miałem takiego peugeota, że czasami nie można było go zgasić, zanim radia się nie wyłączyło :)
Wygląda na jakieś zanikanie napięcia/masy. Sprawdził bym punkty masowe i zasilania BSI/BCM/ECU.
Napisz jak rozwiązałeś problem.
Jeżeli peu jest po kolizji i nastąpiło zadziałenia poduszek lampka pali się stale.
Czujnik wymienisz bez problemu, gaz nie ucieknie . ma zawór zabezpieczający,ale czy to jest powód zapalającej się kontrolki stop? raczej podepnij kompa.
ZMIANA CZĘSTOTLIWOŚCI 1.Wyłączyć zapłon. 2.Wcisnąć przycisk zerowania licznika dziennego i przytrzymać go w tej pozycji. 3.Włączyć zapłon ( Na wyświetlaczu przez ok 10 sek. miga ilość kilometrów do następnego przeglądu) 4.Zwolnić przycisk (wyświetlona zostaje częstotliwość konserwacji) (Każde krótkie wciśnięcie przycisku "zerowania" pozwala zmienić...
Czyli elektryk i podłączanie pod kompa tak? TO będzie pierwszy krok. A co dalej to się okaże.
Właśnie że po odpięciu akumulatora tak się dzieje. Zanim nie będzie ruszone zasilanie nie powinno nic się dziać z tym.
Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z kontrolką kierunkowskazu. Lewa kontrolką po włączeniu kierunku swieci normalnie a prawa kontrolka swieci przygaszona. Kierunki działają normalnie żarówki wszystkie dobre. Miał ktoś może podobny problem? Prosze o podpowiedź. Pozdrawiam.
ABS
Masz tutaj schemat.
Tak ma być, przecież to bezpośredni wtrysk. Jak będą duże mrozy to może zapali się na dłużej
Jak temperatura spadnie poniżej +5*C to kontrolka się pojawi
Usterki usunięte. Zamek w drzwiach do wymiany oraz przerwane kable w siedzeniach. Dzięki wszystkim za pomoc.
Pewnie zgnite BSI. Rozbierz je i oglądnij.
A do lampki to nie jest czasem bimetal? Jakie 2 kontrolki temperatury?
Masz problem z ABS. Najlepiej podłączyć pod komputer i odczytać błędy.
sprawdź bezpieczniki ,prawdopodobnie nie masz zasilania kontrolki ładowania po załączeniu zapłonu. wtedy kontrolka zapala się dopiero przy praculącym silniku
jest na środkowym tunelu
To napisałem, co może być. Używaj przecinków, bo ciężko się to czyta.
Więc jeżeli tester jest pewny to masz usterkę.
W Speedfightach stosowano dwa rodzaje zapłonu z immobilizerem. Na zdjęciu powyżej masz nowszą wersję która jest trudniejsza do obejścia. http://obrazki.elektroda.pl/1924338300_1... Chodzi mi o taki moduł "bypass". Teraz nie mogę znaleźć gdzie to w Polsce było dostępne, za granicą cena wynosi 10x wartość tego modułu wyprodukowanego w...
Kolejno (3 kontrolki z pierwszego zdjęcia): niski poziom płynu do spryskiwaczy szyby, niski poziom płynu chłodzącego silnik, obecność wody w filtrze paliwa. Na przyszłość polecam lekturę instrukcji obsługi swojego samochodu :/
a ja, mimo wszystko, stawiam na brak masy silnika. Łatwo to określić, wystarczy prosty pomiar, czy na zacisku rozrusznika jest napięcie akumulatora względem masy akumulatora, a następnie względem masy silnika. Zdarza się, że taśma masy jest skorodowana w zaciskach. Nie napisałeś, czy samochód da się uruchomić "na pych". Piszesz natomiast, że pojazd...
Wyczytałem na brytyjskim forum, że świecąca kontrolka ładowania świadczy o ewidentnym uszkodzeniu alternatora nawet jeśli "jeszcze" ładuje. Podczas obciążenia - światła, dmuchawa napięcie może drastycznie spadać. Polecają podmienić alternator lub co najmniej wyczyścić go, wymienić szczotki. Może jakiś dobry elektryk mógłby Ci go przemierzyć. Jak kolega...
Jak nie podłączysz L, to alternator nie ma wzbudzenia, zaczyna ładować dopiero z magnetyzmu szczątkowego wirnika, jak pisałeś po przekroczeniu 4k rpm
brak ładowania. Powinno być koło 14V przy pracującym silniku.
Jakis konkretny kod błedu ? Była jakas kalibracja robiona Diagboxem ?
Sposób na krańcówkę drzwi przednich Peugeot Partner 2000r. 2.0 HDI Potrzebne rzeczy: 1) Cążki 2) Kawałek przewodu z wsuwką do krańcówki na słupku 3) Złączka do przewodów 4) Browar A więc do dzieła .... 1) Wyjąć wtyczkę wziąć kawałek przewodu i jeden koniec dotknąć do masy a drugim końcem dotykając kolejno do pinów zobaczyć na którym przewodzie zapali...
da sie zrobic tel 691618376 gg 6468203
Masz odpowiedź od yozka1. Zobacz jeszcze pierścienie i odpisz.
Wygląda na to że to może być coś z pompą tak jak kolega napisał. No, niestety, nie diagnozuje się nowoczesnego turbodiesla na "wygląd". Skoro silnik jeździ jakiś czas normalnie, po czym po zatrzymaniu i wyjęciu kluczyka ze stacyjki, pracuje jeszcze chwilę, to jakim cudem pompa wc jest zepsuta? Czy po wykasowaniu starych błędów i pojawieniu się kontrolki...
Przydały by się jeszcze dodatkowe informacje ,czy słychać pompę jak nie chce zapalić i czy świeci kontrolka wtrysku.
Napewno kodowy, też mysle że trzeba go przyuczyć ( telekdowanie) , ale z drugiej strony może zostawić jak jest ? Bartek, robię to Lexią 3, napewno w konia nie robi. Jesli auto kienta to lepiej uaktywnic. Jesli nie, to mozesz byc pociagniety do odpowiedzialnosci w przypadku kradziezy. Ubezpieczenie moze szukac dziury w calym.
Niskie cisnienie oleju. Kontrolka temperatury zapala sie razem przez diode sluzaca do jej kontroli przed uruchomieniem silnika.
Zadziałał napinacz przy tej stłuczce.
swieci kontrolka silnika na desce rozdzielczej po włączeniu zapłonu?
Mam Peugeot 2.0 136 km HDI (rocznik 2008), DIESEL , ale dzisiaj jadąc do kościoła zauważyłem, że nie gaśnie mi Kontrolka autodiagnostyki silnika http://obrazki.elektroda.pl/8453487300_1... Jak wyczytałem w instrukcji to kontrolka: Powinna zgasnąć w 3 sekundy po rozruchu silnika. Jej miganie przy pracującym silniku sygnalizuje nieprawidłowość...
Jedynie może być problem z kablem b+ który idzie z klemy na rozrusznik i na końcu do alternatora. Najłatwiej sprawdzić czy coś z tych połączeń nie jest luźne lub się nie grzeje. Warto poprawić także masę na silnik.
Witam ten czujnik jest umieszczony w komorze silnika pod podszybiem w okolicy akumulatora ma on guzik który należy wcisnąć .
Czujnik temperatury trzeba sprawdzić
nie wiem czy oglądałeś co wstawiłem ,czujnik 1 pin z bimetalem ,masz schemat wewnętrzny i numer części. Odpinasz ten czujnik na właczonym zapłonieco jak kontrolka zgaśnie to jest ten i wkręcasz ten z linku . Tam sa TRZY typy czujników w tym aucie montowane w zależności od wyposażenia Za wskazówkami Kolegi Andrzej20001 kupiłem czujnik - zamiennik jak...
HDi krótko grzeje świece. To nie stare TDI ;) Silnik hdi Przybliżone czasy podgrzewania świec 18º - 0 sek. 10º - 0,25 sek. 0º - 0,5 sek. - 10º - 5 sek. - 30º - 16 sek.
To nie jest wina zegarów. Właśnie na odwrót, to jest wina zegarów. I można naprawić z powodzeniem.
Witam, Auto ma dwie sondy, przed i za katalizatorem. Obie grzalki sa zasilane jak wyzej (pin 1). Sonda przed katalizatorem: pin 2 - Sterownik silnika pin E2 zlaczki 32-pinowej czarnej, pin 3 - j.w. pin B3 zlaczki 32-pinowej szarej, pin 4 - j.w. pin A3 tej samaj zlaczki. Sonda za katalizatorem: pin 2 - sterownik silnika pin D2 zlaczki czarnej, pin 3...
Po ściągnięciu poduszki i kierownicy zaświeciła mi się kontrolka silniczka, czym to spowodowane?
Możliwe, weź kontrolkę diodową i sprawdź
Do miśka-888.Dzięki za radę. Odwiedzę elektronika.Radzono mi usunąć pompę powietrza wtórnego, ale skoro jest niech spełnia swoją funkcję w emisji spalin. Pozdrawiam.
Cześć, zarejestruj się tu i masz co chcesz : https://en.peugeotclub.eu/manuals?ddlb_m...
Peugeot 3008 2010r. Po uruchomieniu samochodu zapala sie kontrolka żółty trójkąt z informacja ,automatyczne ustawianie i zmiana swiateł nie działa. I co dalej? Masz usterkę i trzeba zrobić diagnostykę.
http://obrazki.elektroda.net/42_12617976... http://obrazki.elektroda.net/65_12617977... http://obrazki.elektroda.net/25_12617977... http://obrazki.elektroda.net/34_12617977...
Musisz zrobić diagnostykę ponownie i podać nam błędy bo inaczej nikt Ci nie pomoże.
poziom płynu chłodniczego w naczyniu wyrównawczym.
jeszcze jedno zdjecie
Bsi nie ma nic do tego jesli wszystko jest podlaczone jak nalezy.
Sprawdź wgl czujnik oleju, bo być może właśnie na niższych obrotach wartości prądu są za słabe i nie przewodzi, a jak dasz mu w palnik, wartości wzrastają i lampka się zapala. Bardzo możliwe że pompa oleju coś nie domaga. Względnie źle sprawdzasz poziom oleju.
Z prawdopodobieństwem 90 procent regulator.
Dolej oleju i jedź dalej. Jeżeli nie ma wycieków z silnika, to czeka Cię remont w formie pierścieni i regeneracji głowicy.
Ta kontrolka jest od ciśnienia.
silnik się kończy, nie trzyma ciśnienia oleju. Miałem kiedys podobny problem, ale w starszym aucie (fiat 128, 1978 rok). Lampka gasła dopiero przy ok. 2500 obr/min przy rozgrzanym silniku. Jeździłem tak jeszcze ze dwa lata i podejrzewam ze byl to czujnik ciśnienia oleju. Oczywiście nie polecam jazdy z zapaloną lampką, lecz sugeruje ze może to byc jedynie...
Najpier sprawdz w BSI a potem licznik, coś się uwaliło. W tym samochodzie nie ma typowego BSI!
to tak jakby brak zasilania bo wszystkie sterowane są masą,może sam bezpiecznik?
Ogrzewanie szyby, siedzen i thermotronic pobieraja duzo pradu, zatem ich wlaczenie mozliwe jest wtedy, gdy pracuje alternator. Gdyby bylo inaczej to krotki czas pracy tych systemow "na postoju" wykonczylby akumulator raz dwa.
Mam jakąś instrukcje ale nie wiem czy do odpowiedniego rocznika
Kontrolka ABS też świeci. Więc zapalona kontrolka ręcznego co może sugerować?
"Système de freinage défaillant" to problem z ABS/ESP. Powinna swiecic kontrolka na tablicy.
Jak dla mnie poziom płynu chłodzącego, przynajmniej w berlingo 1.9D z 2000r tak jest.
Jeżeli przez interfejs diagnostyczny wszystko działa to nie wina żadnego przekaźnika. Szukał bym przyczyny we włączniku. W DiagBox masz opcję sprawdzania różnych włączników z kalkulatora kierownicy.
W HDI przy dodatnich temperaturach nie zobaczysz kontrolki świec.
XD to może być dioda zenera 6,2V BZX99-6,2 6C to tranzystor BC817-40 Podmień te diody led tak przy okazji .
Usunięte immo, nie sprzątnięta kontrolka.
Bez pytania nie ma odpowiedzi.
Najlepsza i najrozsadniejsza porada to podpiac komputer i zrobic diagnostyke. Może to być np czujnik położenia wału ale tak ja kolega napisał bez diagnostyki się nie obejdzie.
Wiązka przeglądnięcia i nic tam nie widać Dodano po 4 A czy da się jakoś pozbyć tych kontrolek
Witam wszystkich. Mam problem z Peugeot Expert. Zapala się czerwona kontrolka kierownicy i stop, po kilku sekundach zapala się czek. Mechanik powiedział, że to czujnik skrętu kierownicy, ale po tygodniu się poddał. Może miał ktoś podobny problem. Jeszcze po pewnym czasie w ogóle wskazuje inne błędy.
Ten co znalazłeś będzie pasował
Nie masz ładowania.
Miernik najlepiej schemat bądź wiedza i sprawdzisz. Koszt kostki to jakieś 40zł więc ja bym wymienił w ciemno.
No co nikt się nie spotkał z takim problemem?
W serwisie przerabiają : weź zasilanie przekaźnika ze skrzynki bezpieczników koło akumulatora
bsi do sprawdzenia
kontrolki peugeot peugeot wariują kontrolki peugeot boxer kontrolki
indeksowanie dysku airlive reset domofon bticino
Whirlpool pralka błąd brak wody w połowie cyklu – komunikat otwórz zawór, seria W8 W9, diagnostyka Bezpiecznik 109 w Ford Galaxy 1.9 TDI - funkcje i objawy awarii