Oczywiście że tak. Jest to dość powszechnie stosowana złączka w całej instalacji elektrycznej aut psa/renault od 2000roku. Łatwo znajdziesz ją nawet w pociętych kawałkach kabli
Z radia z nawigacją. Ogólnie pewnie pomiędzy Peugeotem a Citroenem będą zmiany raczej kosmetyczne. W końcu to PSA. :D
W fabrycznej kostce Peugeota będzie zapewne tylko stały + bo radio włącza ramka wysyłana po can, ale to sobie sprawdź żarówką, w razie braku plusa komutowanego dociągnij sobie kabel z bsi
A to widziałeś? [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...
Wygląda na to że wszystko powinno działać. Wystarczy aktywować odpowiednie parametry w BSI i wyświetlaczu. No i zakodować numer VIN
to prawdopodobnie kostka od dogrzewacza płynu chłodniczego, kostka bardzo podobnego a ziomek miał takie coś w 206 1.9d
Witam, Zasilanie jest w kostce bialej: masa - pin 11 +12V bat. -pin 10 +12V po stacyjce - pin 5 Pozdrawiam, Georges
Tak dla potomnych kostka jest na pięć pinów rezystor też ale to wejście na grubym przewodzie w rezystorze jest podwójne dlatego najlepiej te dwa przewody złączyć i podłączyć do tego jednego a kostka się nie przepali bo jeden pin jest za słaby i go przegrzewa dobra Rada dla kumatych przerabiam to często w ducato
Sprawdź bezpiecznik rozrusznika. Powinien być na klenie + akumulatora
Pin 13 na 16-pinowej kostce czarnej.
Nie ma takiej różnicy. B3 lub B4. Ważne aby kostki pasowały.
W załączniku schemat. Poniżej opis kodów do schematu. BSI1 - BSI 0004 - licznik PSF1 - BSM 7700 - czujnik kąta skrętu BCM2 - zespół prawego przełącznika wielofunkcyjnego BCM2 BB00 - akumulator 7804 - żyroskop - czujnik przeciążeń 7800 - sterownik ABS/ESP 4410 - czujnik hamulca ręcznego C001 - gniazdo diagnostyczne 2120 - czujnik pedału hamulca 7000...
Cześć wszystkim. Szukam schematu lub fotki jak powinny być połączone przewody rezystora dmuchawy(jeża) w Peugeot 206cc. Kostka 5pin i 2 pin. Dzięki. Pozdrawiam 😁
Tam jest zbiorniczek z płynem niezbędnym do działania "mokrego" filtra cząstek stałych FAP, taka odmiana DPF montowana w samochodach francuskich
Proponuję sprawdzić stan przewodów w wiązce idącej przez przelotkę do drzwi kierowcy. Może jakiś się przetarł lub zaśniedziała kostka.
42 pin ECU idzie do 1 pinu żółtej kostki licznika.
Na drugim końcu powinna być kostka ISO, bo Peugeot 307 był w taką wyposażany. Chyba, że pojawił się rzeźnik i łączył wycinając kostki. Na drugim końcu przewodu różowego nie powinno być nic podłączone i tam należy wpiąć ten przewód.
Jak tylko to ucierpiało - to tak.
jest to Partner po Faceliftingu juz? bo 2003 byla zmiana, radia sa firmowe marki clarion, taki e same radio masz w C5, Picasso i Xsara2 ( http://mitglied.lycos.de/partnerhdide/DS... ) tak wyglada np z CD, niestety wpisanie VIN jest potrzebne, koszt w zaleznosci od servisu 0-100 pln, cena radyjka na allegro / ebay ok 250-350 PLN
Spręzyna powrotna jest kostce, tej z przewodami.
Pod maską, ale po prawej stronie samochodu (lewej jak otworzysz maskę), pod komputerem silnika. Musisz odkręcić komputer a pod nim jest przekaźnik 15-pin. (brązowa kostka).
wymien zarówke 1,2 wata po wyciagnieciu zegarów (dekielek + torx20 i dwie (jedna) kostka) manetka do wymiany
A co ty chcesz z tym zrobić? Na forum Peugeot Klub Polska napisz post ,tam są magicy co mają schematy, ja szukałem 3 miesiące w Google a tam w 1 dzień mi wysłali
Czy jak dasz na max to zadziała przekaźniczek w regulatorze?
Bsi wizualnie wygląda dobrze . Nie ma wilgoci i zaśniedziałych kostek .
A może kostka stacyjki ???
Tak, przez stacyjkę jest zasilana dmuchawa, dokładnie przez dodatkowy styk rozłączany w chwili rozruchu. Sprawdź połączenie stacyjki z instalacją auta, może być wypalony pin. Możliwe też uszkodzenie samej kostki stacyjki.
Jeśli jedna kostka i tylko trzy kable to tylko sterowanie lusterkiem bez funkcji grzania
W zał. schemat okablowania sterownika PEUGEOT 206 1.1 (TU1JP (HFX), opis po polsku.
Przewód grzeje sie tylko na tej kostce. No to jest zapewne problem z kostką (styk do wymiany)
https://obrazki.elektroda.pl/4548832200_... link do zdjęcia z ta kostka
Niedawno kolego przerabiałem ten temat w Peugocie 307,najprawdopodobniej przegrzane są końcówki przewodów w kostce podłączonej do opornika regulacji obrotów silnika nawiewu,najprędzej dostać się do tego opornika to wymontuj schowek od strony pasażera,a następnie plastikową rurę którą wentylator ssie powietrze do kabiny, musisz przez kanał ssący włożyć...
Sprawdz zasilania sterownika silnika ,jak i też kostki
Matka boska czuwa nad tobą jak masz fazę w aucie, miernik oszukuje.. . Zapinasz jeden koniec kabla z żarówki do masy - nadwozia../ drugim końcem sprawdzasz czy jest prąd. Potem pytasz żarówkę czy świeciła.
skoro przy kostkach zrobiłem obejście Obejście robisz na płytke lampy przy żarówce :)
23 i 23b odpowiada za to samo. Tylko masz możliwość działania po zapłonie lub bez. Np zapalniczka. Ile bezpieczników ma skrzynka? Bo były 3 czy nawet 4 wersje.
Trochę minęło , ale mam ten sam problem. Jakie " stał przy zaśniedziałych kostkach"
Mam ten sam problem z wyświetlaczem, nie tylko oznaczenia są inne ale i kostka. Myślę że tak samo jak ja masz na 6 pinów więc jest już nas dwóch poszukujących takiego wyświetlacza. Te na aukcjach mają kostki na 12 pinów.
A przy wymianie BSI były kodowane kluczyki?
Kostka czysta ze stopu, daje mi w kość to auto, niestety elektryczne fotele nie działają i nie mam jak zobaczyć ta kostkę.
jeżeli jest instalacja fabryczna to musi być + stały. Może bezpieczniki są ok, ale po prostu ten od + stałego jest np. wyciągnięty. Może spalony jest kabel, albo nie łączy przy samej kostce radiowej. Pzdr
Nie tyle czujnik tylko kostkę od czujnika.
podładuj akumulator do gęstości elektrolitu 1.28 g/cm lub wypalone styki e elektromagnesie przy rozruszniku lub zaśniedziałe styki na kostkach , stacyjce
Podłączenie kostki radia peugeot 205 1138163
Te przewody są połączone z przełącznikiem do zmiany obrotów wentylatora. Porównaj kolejność na przełączniku-pomoże dobrać kolejność podłączenia do rezystora.
Witam, Oto schemat polaczen. Tak na marginesie slinik to HFX nie HXF. Pozdrawiam, Georges
Mam to samo tylko rozlaczylem radio i podłączyłem inne które grało a teraz samochód nie pali a kreci
Wychodzi na to że byś musiał posprawdzać, oscyloskopem przebiegi napięcia na jednej i drugiej kostce, dla porównania. Ale pewnie nie posiadasz. Jeszcze do pytam, czyli jak tą drugą dobrą lampę podłączysz po ta złą kostkę to też mruga
One mają taki duży chyba obok skrzynki bezpieczników taka kostka z niebieska przesowka możliwe że świece spalone
Jesteś w stanie wskazać gdzie szukać tych kostek ?
Jest 12v na dwudniowej kostce w Bsi?. Sprawdź i daj znać
Opór sprawdz przy wypietych kostkach.
To są raczej kostki od modułu przyczepy/haka.
Pin 5, kostki ISO.
Sprawdź wiązkę przepływomierza: przejście od przepływki do ECU i czy nie ma loch (rozgiętych pinów żeńskich na pinach powodujących zły styk ) od kostki połączeniowej przepływomierza. Pozdrawiam
Zależy. Odpowiedz na pytania z mojego postu, to podpowiem. Bez tego cała dyskusja nie ma sensu. Diagnostyka to proces, którego ciąg dalszy zależy od rezultatów poprzednich testów.
Stały numer, nie tylko w tym modelu i nie tylko w Peugeotach... Ja to naprawiam zawsze tak, że lutuję kawałek kabla do blachy masy w lampie i z drugiej strony do kabla przed kostką, próby reanimacji złącza są krótkotrwałe i z góry skazane na niepowodzenie
LIN do BSI czarna kostka 40pinów pin numer 3 kolor kabla opisany 9040/9040c
jeśli chodzi o wyświetlanie drzwi to ja zawsze zamieniam przewody wcześniej ale sprawdź białą kostkę wchodzącą do bsi. Mam w swoich zapiskach że pin 4 i 5 w białej kostce to przewody od drzwi
Kierunkowskazy: BSI, czarna kostka 16 stykowa, styki 13 i 14.
Hej, czy dostałeś jakiś schemat? Jak rozwiązałeś problem podłączenia?
Jasne ale kolega pewnie go nie ma;) Pomiar napięcia zasilania i masy może zrobić miernikiem, pomiar przy podpiętej kostce.
Miernik w dłoń i na przód . Kolego Szanowny podłączenie świateł dziennych nie jest wielką filozofią .
no i nikt się nie wypowie od czego ta kostka?
impuls do obrotomierza jest brany z koła zamachowego czujnik znajduje się w obudowie sprzęgła,brązowa lub czarna kostka 3-krotna.
Witam. Mam radio RD4 i chcę wsadzić RNEG, czy jest taka możliwość? Kostka oryginalna, która idzie do ekranu, jest inna w RNEG. Da się ją jakoś przerobić? Czy jest jakiś instruktaż, jak takie coś można wykonać, jakiś schemat? AI: Jaki jest rok produkcji Twojego Peugeot 407? To może pomóc w określeniu kompatybilności. 2006
No to wychodzi że kostka stacyjki do wymiany.
Który kabel jest od czego? https://pinoutguide.com/Car-Stereo-Peuge...
Nie mogę się połączyć z radiem przez komputer. Chciałem zakodować i przypisać VIN, ale wyskakuje mi brak komunikacji z CAN. Może trzeba jakieś przewody zamienić w podłączeniu do kostki ISO.
Gdzie - w kostce czy w oprawce?
Poruszaj kluczykiem w stacyjce. Częsta usterka, to właśnie kostka stacyjki.
Można, wiązka, ekran, kostki, antena + konfig
Jakiej wody? Może chłodziwa? Jeśli tak, to uzupełnij i zobacz, czy zgaśnie. Może stan jest dobry, a poległ czujnik/kostka/okablowanie.
Z tego co mi wiadomo to sterowanie wyświetlacza w PSA jest z tego gniazda na dole (na tej fotce do góry) jedyna różnica to do 2000 roku było inaczej a po 2000roku weszło sterowanie multiplex(auto z modułem BSI) .Czyli wnioskując jeśli radyjko jest odpowiednie do rocznika ,to bez tej kostki będzie wyświetlacz działał.Na tej długiej wtyczce co nie pasuje...
Zimny lut na kostce
Instalacja elektryczna do przejrzenia, prawdopodobnie jest luz na kostce.
A może kostka stacyjka...
jeśli jest to gdzie się ono znajduję ?
Peugeot 407 ma typowy problem z kierunkowskazami, jest to problem z masą w tylnych lampach, trzeba sprawdzić połączenia kostek w lampach tylnych, czasemwystarczy czyszczenie a czasem popalone kostki
http://obrazki.elektroda.pl/2770154200_1... http://obrazki.elektroda.pl/2770154200_1...
scoutt83 pisałem wcześniej sprawdż kostki na tylnim słupku, musisz zdjąć osłonę plastikową
Sprawdź kostkę stacyjki
Jak pisałem nie bardzo mogę znaleźć info o tym jak go "zdziewiczyć", podpowiesz? Jakie tam kostki siedzą, jaki programator użyć, i jaki soft wgrać do kostek?
Prawdopodobnie brakuje modółu do szyb i ta kostka niebieska powinna sie tam wpiąć
Witam. Czy przy radiu masz kostkę czerwoną na kablach. To ona tak wygląda:
Pytanie do kolegi decybel91: gdzie dokładnie znajduje się ta skrzynka z przekaźnikiem i bezpiecznikiem od wtryskiwacza DPF? Może ktoś inny rozwiązał ten problem z błędem P15BE, check świeci po usunięciu błędu i zgaszeniu auta, błąd powraca po około 5 minutach, auto jeździ normalnie, wtryskiwacz wymieniony na nowy, napięcie na kostce jest.
O którą kostkę Ci chodzi. Daj zdjęcie wentylatora i jego sterownika.
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
Uszkodzona okazała się kostka stacyjki.
Sprawdziłeś chociaż czy pojawia się napięcie na grubym kablu na 6 pinowej kostce??
Rozrusznik. Kostka stacyjki.
Zamek zasilany jest z tylnej skrzynki bezpiecznikowej. Jednak przed pruciem wiązki :-) wejdz w menu wyswietlacza w konfiguracje > dostep do auta > odznacz BOOT PERMANENT LOCK i sprawdź działanie.
Masz tutaj schemat.
Czujnik temperatury cieczy podłączony?
To omomierz i zobacz, który głosnik ma zwarcie lub czy na kostce masz przewód "mute". Jak jest, to go odetnij.
Może złe kodowanie pompy jak została zamontowana inna,może pin się zagiął przy wkładaniu kostki ,albo uszkodzony sterownik,przyczyn może być kilka,który rok tego auta?
Zobacz napiecia na kostce alternatora jakie masz.
Sprawdzić czy jest zasilanie na kostkach do radia.
zasilanie na tylnie przyciski nie idzie z bsi, tylko z głównego panelu szyb. Podpowiem że łatwo to sprawdzić z którego pinu 20pinowej kostki włączając blokadę na tylne szyby.
Może we wtyczce na ile łączy
kostka peugeot kostka radia peugeot kostka wyświetlacza peugeot
toshiba ustawianie kanałów podajnik drutu spawarki klawiatura dotykowa laptopie
metal detector metal detector schematic
Bosch 40076 – wyprowadzenia przekaźnika 5-pin i driver ECU HSSOP-36 Kolory przewodów DC w zasilaczu Dell – plus, minus, sygnał, identyfikacja ID