Ja nie mam u siebie możliwości włączenia świateł automatycznych ani w manetce ani przez radio. Ale posiadam światła mijania automatyczne czyli po odpaleniu silnika (manetka w pozycji 0) po chwili włączają się światła mijania. Żeby zgasły muszę przestawić manetke na światła pozycyjne. Chyba u mnie ktoś uruchomił opcje skandynawską w Lexii.
Np w 307, 407 zakładasz tylko manetkę, aktywujesz i działa. Przewodów od manetki nie trzeba dokładać bo obsługuje to COM. Musi być tylko czujnik na sprzęgle i na hamulcu.
spróbuj zapytać w SCOOTER SP. Z o.o. w Katowicach pozdro
wymien zarówke 1,2 wata po wyciagnieciu zegarów (dekielek + torx20 i dwie (jedna) kostka) manetka do wymiany
bsi raczej juz ma tą funkcję aktywną Raczej nie jezeli manetki mam wymienione na tą z przyciskiem od komputera orginalnie bylo to . Musi zostac aktywowane w bsi.
Nie mozesz. Miedzy COM2000 (manetki) i PSF1 - siec VAN.
Sama antena jest chyba module comm 2000 czyli tam gdzie masz manetki od wycieraczek i świateł
Najczesciej manetka, mozesz zasymulowac.
Witam, Pytanie czy rzeczywiście była zepsuta manetka która wymieniłeś, czy tez problem jest gdzie indziej w instalacji? Bezpieczniki sprawdziłeś? Złącza sprawdziłeś czy nie są zaśniedziałe?
Wymień. Pęknięta taśma do lewej manetki, jest z folii i ciężko to naprawić.
Sama manetka też do sprawdzenia.
A może manetka? Wytarła się wewnątrz i przestało łączyć.
Czyli musiałbym wyjąć manetke i na niej szukać? To chyba jednak spróbuje wersji z piłowaniem manetki
Witam, posiadam takie radio jak w temacie, producent podaje informację że jest możliwość sterowania z kierownicy, z kostki radia wychodzą przewody oznaczone KEY + (w schemacie jako KEY 2 ) i KEY 1, w peugeocie jest natomiast CAN H i CAN L poniżej zamieszczam schemat radia jak i kostki w aucie: http://obrazki.elektroda.pl/3653580100_1...
Na manetce tempomatu
Te styki wyczyść, i delikatnie posmaruj. Problem (prawdopodobnie) jest w manetce. Tam są poprzecierane ścieżki. U siebie naprawiłem lutownicą i cyną, ale to kontrowersyjna metoda. W Chinlandii można kupić manetki podróbki za około 15 dolarów.
Dzięki za odpowiedź, niestety Multiecuscanem zmieniam opcje na włączony tempomat robie osiowanie i dalej manetka jest niewidoczna
Wymienić manetkę i aktywować komputerem diagnostycznym. W każdym 307 będzie działało. Na forum 206club.net znajdziesz jak przerobić manetkę.
Jesteś pewien, że jak kupię tę manetkę z aukcji to będzie pasowała do mojego radia tego z linka? Radio http://allegro.pl/radio-cd-peugeot-306-c... Wskazana przez Ciebie manetka http://allegro.pl/peugeot-306-manetka-pr...
Nie podajesz szczegółów. Czy w 206 masz już w aucie COM2000 czy jeszcze klasyczne manetki. Jak klasyczne manetki, to manetka radia jest sterowana rezystancjami - każda funkcja w manetce to inna rezystancja. Jeżeli jest tam COM2000 to już idzie wszystko cyfrowo. W 306 miałeś 2 rodzaje manetek, starsza wersja z wejściem ISO, lub nowsza wersja z miniISO...
Nie będzie działać. Wymień na właściwy.
Z tego co piszesz to wydaje sie byc uszkodzona manetka..
W sumie drogowe też nie trzeba przełączyć manetką.
Prawa manetka (ta od wycieraczek). krótkie naciśnięcie guzika przełącza wskazania komputera, dłuższe - kasuje wartości.
Wada ,we francuzach mam 406 i 307 i w dwóch przypadkach ta sama usterka . Wymiana całej manetki pomogło
Jeśli twierdzisz ze jak ruszysz manetką to swiatła mijania się zapalają to chyba winna jest manetka.
Może manetkę na początek?
Wygląda na to .
Czy na tym wyświetlaczu da się ustawić wszystko nie mając pilota tylko z poziomu manetki ?
Przycisk w manetce wycieraczek nie działa???
Kierunkowskazy działają i mijania działają normalnie. Tylko przeciwmgielne jak włączę to się pala kable od manetki
Problem rozpoczął się od niedziałajacych spryskiwaczy pozniej nawaliły kierunki po właczeniu kierunku prawego i skreceniu w prawo kierunek zamiast sam sie wyłaczac załaczał w tym czasie samoczynnie prawy jezdziłem z tym ostroznie około dwa miesiace do momentu jak zaczeły nawalaç światła właczały sie światła długie i w zaden sposob nie mogłem zmienic...
Zacząć od tego by silnik bez paska i nawet bez wariatora wkrecal się w obroty praktycznie równo z manetką. Potem to już proste. Złożyć jak należy i musi jeździć
Szukaj pod hasłem com 2000, co się działo ze światłami ?, bo zazwyczaj wycierają się styki wewnątrz manetki (ścieżki na giętkim obwodzie drukowanym) i nie ma np pozycyjnych lub mijania, same manetki są dostępne na znanym portalu aukcyjnym po ok 35zł (nowe, chińska podróba, ale działa)
Nie masz włączonego limitera na manetce tempomatu?
Co do kostki ISO to powinna nawet być, więc tylko wpinasz. Jak nie to adapter z Peugeota na iso. Podtrzymanie pamięci będzie (możliwe że zmienisz czerwony z żółtym). Jedynie w Peugeotach napięcie chyba nie jest po kluczyku tylko wyłącza po jakimś czasie. Co do sterowania z kierownicy to jak radio ma taką opcję to trzeba dokupić adapter (cena 150-250zł)....
Prawa manetka wymieniona na obsługującą komputer?
Ja obstawiam na com2000... Włącz drogowe i poruszaj manetką, ewentualnie BSMem...
No , trafiłeś, ale i tak chodzi o drugi koniec kabla. Nie trafiłem tylko wiem. W tym aucie idzie to z manetki. Pomiędzy jest złącze, ale to główne złącze za silnikiem wycieraczek. Więc manetka do wymiany albo do "naprawy". Chyba że przewody utleniły się.
No to chyba musiał być niezły czarodziej ,GANDALF przypuszczam ,jak znalazł takie rozwiązanie przyczynowo skutkowe? A ciekawiło mnie rozwiązanie bo u mnie po wymianie w Pugu 307 szyby ,po jakimś czasie odmówił posłuszeństwa czujnik deszczu i zmierzchu. Po paru ruchach manetką wycieraczek w pozycji AUTO pokazuje się komunikat ze został włączony tryb...
Witam Diadbox w module BSI widzi błąd który nie można wykasować kod: B118D 15 - Usterka pilotowania przekaźnika aktywacji przednich świateł przeciwmgłowych gdzie szukać usterki (gdzie znajduje się ten przekaźnik) światła przeciwmgłowe z manetki działają
Mam problem ponieważ wycieraczki cały czas chodzą nawet na zgaszonym silniku i wyciągniętym kluczyku, wypięcie bezpieczinika od czujnika pomaga ale też nawiew i radio jest na tym samym bezpieczniku Przyczyną napewno nie jest czujnik deszczu. Więc gdzie szukać problemu? Podczas włączania się wycieraczek słychać głośne cykanie z okolic manetek wycieraczek
Pozwól skuterowi popracować (bez dodawania gazu) na wolnych obrotach przez 2~3 minuty i potem sprawdź. Peugeoty się tak zachowują szczególnie gdy jest zimno i silnik póki się nie nagrzeje ma zbyt ubogą mieszankę paliwo-powietrze i tak się zachowuje. Latem gdy jest ciepło problem jest mniej zauwazalny lub nie występuje.
Wymiana manetki
W parametrach COM widać czy manetka działa prawidłowo.
Taśma zespolona z calym przelacznikiem zespolonym. Wymiana tylko w całości chyba że znajdziesz jakiegoś dawce z inna usterka to można kombinować. Długie (drogowe) i kierunki to efekty wytarcia/zużycia lewej manetki.
Masz uszkodzoną lewą manetkę. Dokładniej to wytarta taśma w przełączniku.
Zrobiłem tak jak pisaliście, kupiłem wyświetlacz od 206 z funkcją komputera pokładowego. Dałem 90 zł. W manetce odciąłem dystanse od przycisku, włożyłem spinacz i ładnie mi wszystko działa już prawie rok :)
Ale ma EMF A nic nie będzie pokazywać... oprócz daty i godziny. Musiał byś mieć EMF B + przycisk na manetce wycieraczek.
Witam, mam pytanie bo nie znalazłem na forum takiego tematu. Czy można dołączyć same łopatki zmiany biegów w skrzyni AM6C, i gdzie wpiąć wtyczkę. Wiem, że wychodziły 308, 3008, 5008 z takimi łopatkami, ale ja u siebie nie mam, a same łopatki są tanie. Czy trzeba wymienić cały przełącznik zespolony (manetki). Pozdrawiam
Bezpiecznik jest założony. To sprawdziłem. Ale przekaźnik to już nie . Gdzie powinien być i jaki, bo może jest założony ale nie taki jak powinien tak samo jak było z manetkami. Ps. Temat poprawiłem.
(at)misiek888 Taka podpowiedź - usterka dziwna, rozwiązanie banalne. Wszedłem na forum lanosa i aż mnie przytkało. Usterka dosyć popularna a rozwiązania brak. Niektórzy podstawiali, moduły, silniki i manetki, a usterka nie ustępowała. No to teraz super podpowiedź - sprawne są silnik wycieraczek, manetka, moduł sterujący przerywaną pracą wycieraczek....
Jak masz kontrolkę to zarówki, przekaźnik (pod maską) lub bezpiecznik, jak nie masz to manetka lub body (sterownik elektryki pod kierownicą)
Bsi to jest w peugeot citroen. Wysteruj przekaźniki,sprawdź jak widzi pozycje manetki,przemierz przekaźniki.
Partner 2008 rok. Oidp. to tam jest CAN.
dzięki za odpowiedz. U mnie jest nr produktu: 96530930XT czy ten model będzie pasował 96530926XT? lub od citroena C5? lub 96439228XT od 2.0 HDI http://moto.allegro.pl/przelaczniki-mane... Pozdrawiam marek Dodano po 1 od C5 http://moto.allegro.pl/citroen-c5-manetk...
Problem mam od wczoraj, wszystko było OK, teraz przy zmianie kierunku manetką automatycznie mam zmianę stacji radiowej. A ponad pół roku temu wymieniałem manetkę kierunkowskazów na nową. Gdzie, w czym tu jest problem?
Czy udało się rozwiązać ten problem? Mam ten sam kłopot, przycisk od manetki wycieraczek nic nie robi, reszta sterowania działa
Ale czy pomimo usterki bsi com2008 nie powinien zaświecić kontrolki? No i czy w manetce idą przewody od włącznika przeciwmgłowych i mogą być pęknięte?
Nie bardzo rozumiem, o co Ci chodzi, ale zwykle robi się to manetką od wycieraczek.
Jeśli ma czujnik oświetlenia i wycieraczek powinno same podświetlenie i tył postój się włączyć jak jest taka potrzeba. Masz w lewej manetce przycisk? Kluczyk w poz.1 i naciśnij przycisk go i trzymaj. Włączysz opcje automatycznych świateł.
Problemem okazał się być moduł, który miał zapalać światła niezależnie od ustawień w sterowniku (popsuty przycisk w manetce). Naprawione. Dodano po 58 Problemem okazał się być moduł, który miał zapalać światła niezależnie od ustawień w sterowniku (popsuty przycisk w manetce). Naprawione
Witam, problem polega na tym że wycieraczki same działają nawet po wyjęciu kluczyka, nie reagują na manetce, nie działa spryskiwacze, czy to uszkodzona manetka czy jakiś bezpiecznik?
Bida wersja i jest ESP? Jaki pająk i moduł bo nie rozumiem, można jaśniej? Taśma może i jest zła tego nie wiem, nie ma przełącznika na manetce, to mnie bardziej martwi.
Witam! Posiadam Peugeota 307 z 2001 roku i nie mam przycisku w manetce i chciałem uaktywnić komputer pokładowy, tylko czy posiadam odpowiedni wyświetlacz? Nie chce zmieniać na inny niż oryginalny.
0261S04689 sterownik silnika powinien być o tym numerze. Podobne do tej drugiej naklejki , mają sterowniki które w jakimś celu były wymieniane, bądź kupowane w ASO. Cały zakupiony komplet pochodzi z jednego auta? Jeśli nie, to nie ma sensu tego montować bo będziesz szukać kogoś kto to zgra do kupy. Jeśli jednak BSI, sterownik silnika i kluczyk pochodzi...
Co może być tego przyczyną? Choćby manetka kierunkowskazu (przełącznik zespolony).
Czujnik pod szybą pomiędzy nadmuchami to właśnie jest od włączania automatycznie świateł, ale najpierw trzeba to aktywować. Nie wiem z jakiego rocznika jest Twój Peugeot, ale u mnie(2002) robiło się to przyciskiem w manetce od kierunkowskazów poprzez przytrzymanie przez kilka sekund.
A na końcu prawej manetki masz guziczek?
Zrobiłem na własną rękę.Zdjąłem tą manetkę a wraz z nią taką tasiemkę.Światła zginęły, lecz po podwójnym włączeniu długich, działają mijania bez mrugania . Czyli teraz wystarczy kupić manetkę i po sprawie ? : p
Nie ma innej możliwości, to typowe w tym modelu. Dawniej rozbierałem manetkę, teraz zakładam przekaźnik odciążający.
Przełącznik zespolony COM odpowiada za: - manetki: lewą i prawą, manetkę tempomatu, manetkę sterowania radiem; - klakson - airbag -pętla immo
A co z mrugnięciem długimi ,przy podniesieniu manetki? podejrzewam że ten styk właśnie niepotrzebnie dotyka ścieżki .
Uszkodzony COM może skutkować nie odpalaniem, do niego jest podpięta pętla immo. Ale na komputerze powinno być widać, że immo wtedy trzyma. COM raczej uszkadzał się na manetkach, a nie na płytce od pętli. Skoro podejrzewasz brak zasileń, to warto sprawdzić wiązkę. Zdarzają się że przewody przegniły.
Światła mijania zapalają się automatycznie po odpaleniu silnika oczywiście mogę też manetka zapalić światła ale ani w jednej ani w drugiej opcji się nie świecą
Witam. Mam problem z montowanym fabrycznie radiem kasetowym, nie działa mi sterowanie przy kierownicy. Samochód to peugeot 406 d9 z 2001r. wyposażony w BSI b1. Radio niedawno kupiłem bo było założone inne, przy wtyczkach i przy manetce nic nie było ruszane, przypisałem VIN przez diagbox v6.32 (peugeot planet), ale nigdzie nie mogę znaleźć ustawień od...
Manetka może być do wymiany. Bo wiem że jak ludzie zmieniali z H4 na 2xH3 lub 2xH7 to musieli przerabiać manetki, bo w H4 światła mijania i światła drogowe nie mogą się świecić jednocześnie, co w przypadku H3 i H7 jest. Sprawdź bezpieczniki, dużo czasu nie zajmie. Który rocznik pojazdu? Lampy zamienniki ale PH1 czy PH2, PH3?
Panowie, w moim 807 pompka spryskiwaczy jest zabezpieczona bezpiecznikiem nr 3 – 10A, skąd takie rozbieżności? A kontrolę zaczynałbym raczej od manetki przy kierownicy, przecież to ona daje sygnał do BSM czy BSI, którą szybę chcemy spryskać.
Ok. Dzięki za info. Ja sprawdziłem już manetkę w Peugeot Partner i tam silnik chodził tak jak powinien. Nie sprawdzałem silnika z mojego samochodu w Partnerze i nie wiem jaki tam jest styk. Jak sąsiad, co ma Partnera będzie miał chwilę wolnego, a ja zakupię kołki do plastiku spod klapy, to może coś sprawdzimy.
a masz na manetce od świateł duży klawisz z boku?
Odłącz kostkę od manetki świateł. Mi tu wychodzi ze zwarcie w instalacji.
Chyba manetki hamulca ?
Uszczelki papierowe dobrze jest nasączyć olejem ale raczej teraz już takich nie robią i powinny być wulkanizowane. Jest jeszcze opcja że przerobiłeś dolot przed gaźnikiem i membrana w gaźniku nie podnosi iglicy bo podciśnienie jest za małe. Na zimnym idzie jak rakieta bo ssanie działa. Spróbuj na włączonym silniku lekko zakryć dolot ręką i ruszać manetką...
Jasniej: to gniazdko sterowania Twoim Pioneerem nie pasuje do obwodów joystika (manetki) w Peugeot 206. Potrzebne jest urządzenie co zamieni funkcje tej gałki do sterowania na sygnały elektroniczne zrozumiałe dla radia. To pudełko nazywane jest adapter lub interfejs. Pozostaje jeszcze sprawa kabli, wtyków i styków żeby to razem grało i można podłączyć...
Manetka (włącznik świateł) pewnie się skończyła. Przekaźników w tym roczniku nie ma. A jest sygnał świetlny? Mrugnięcie długimi?
nie mam pewności czy to RT3 co prawda na etykietce jest RT3 ale patrząc na nie bardziej powiedziałbym że to RT4 patrząc i porównując to ze zdjęciami w google. Czy na pewno to radio bo nie działa mi również przycisk w manetce który steruje też wyswietlaniem na ekranie pomiedzy zegarami..??
W tym peugeocie nie ma przekaźnika od kierunków jest tylko przy manetkach brzęczyk dający dźwięk przekaźnika, kierunki są załączane z tranzystorów w BSI, ale nie powiedziane że manetka się uszkodziła, zdarzyło mi się kiedyś że zwara się zrobiła na kierunkowskazie i upaliło ścieżkę w BSI.
A można prościej poprostu zakodować to diagbox i wymienić sama manetkę w module com i mamy bez cudowania z pamięciami.
witam. Nie doszedlem po Waszych poradach do przyczyny, dlatego oddalem do elektryka ktory mi naprawil kierunkowskazy. Okazalo sie ze wysiadly manetki. Dziekuje wszystkim za dobre rady. Pozdrawiam
Rozebrałam manetkę, przeczysciłam styki i na razie śmiga.
Użyj poprawnie manetki a wtedy popłynie i przód i tył.
Witam. Problem z Peugeot Satelis 125. Nie potrafi często wejść na obroty. Podczas jazdy często szarpie. Odpala bez problemu, na puszczonej manetce gazu pracuje tak jakby nic mu nie było. Tak samo jak już załapie to ciągnie jakby się nic nie działo. Może ktoś miał taki problem. Filmik w załączniku. https://filmy.elektroda.pl/33_1565630851...
??? Możesz jaśniej??co do tej manetki... Ja mam bude PH1 i tutaj o ile sie orientuje nie ma halo w manetce...tylko jest osobny włącznik.
A co z żądaniem po przekręceniu manetki? I dlaczego pierw jedna a potem druga lampa?
ok sprawdzę to i dam znać, dziękuję za info Dodano po 2 kolega rosak miał racje manetka uszkodzona podziekował. Temat zamykam
już to robiłem z manetka i nie działa cały czas świeci kontrolka, wtrysk jeden i został wymieniony nowy
Dziękuję bardzo. Tylko, ze ja myślę, że chyba będę musiała wymienić manetki przy kierownicy aby mieć tą szynę do pilota...:(
Chyba nie kompletny napis bo powinno być LIM 53, oznaczający ogranicznik (manetka tempomat) ustawiony na 53km/h.
Mój skuter PEUGEOT SPEEDFIGHT 1 gdy jadę np. 70 i puszcza sobie manetkę to oczywiście wiadomo zwalnia, ale jak dodam raptownie gazu to strzeli z tłumika. Czego może to być przyczyna?? jak ją rozwiązać???
Trzeba zrobić diagnostykę peugeot planet i podejrzeć wartości rzeczywiste. Będzie widać jak reaguje na przełączenie manetki.
manetki peugeot manetki peugeot komputer modyfikacja manetki
wartość skuteczna napięcia tętnień samsung wymiana klawiatury mercedes actros paliw
ogranicznik przepięć ogranicznik przepięć
Resetowanie PIN w Xiaomi Watch S3 bez telefonu Jak rozpiąć opaskę węży w Golf VI 1.2 TSI?