W dieslu gaz steruje przepustnicą W dieslu nie ma przepustnicy.
raczej twoje , kazdy nowszy diesel posiada przepustnice
Samochód zwalnia po przekroczeniu 2000 obrotów na minutę. Możliwe przyczyny: układ paliwowy, dolotowy, wydechowy, sterowanie silnika. Jakie kroki diagnostyczne podjąć?
Obawiam się że nic z tym nie zrobisz. Za niskie obroty kompresora częsty przypadek w nowszych dieslach.
To jest Diesel wiec musi być vacum-pompa.
Wentylator ma załączyć się w momencie włączenia klimy na pierwszym biegu i działać cały czas, jak ciśnienie wzrośnie powyżej 17bar wentylator ma przejść na wysokie obroty. Kiedy u ciebie włącza się wentylator, wraz z uruchomieniem klimy czy później?
Peugeot Partner Diesel 2005 r. 51 kW. Wracam z pracy i po 3, 4 km silnik nie pracuje (tak jakby nie było zapłonu na jednym tłoku) prawidłowo. Po dodaniu obrotów ustaje i silnik znów prawidłowo pracuje. Co może być przyczyną? Wojciech Frątczak.
Nie nie Poza odpalaniem nie ma żadnych problemów śmiga jak helikopterek. Latem super zapala ale jak już temp rano spadnie do +5 to już muszę 3razy zakręcić silnik żeby załapał. A specjalnie sprawdzianem temp. dziennie rano i zapisyealem. Przez ostatnie 4 dni rano jest -3 i kontrolka świeciła 2 sek. I się nameczyl zanim zaskoczył. Dzisiaj było -4 lampka...
Rocznik bo to ważne, w zwykłym klekocie (bez elektroniki) obroty brane są z alternatora
witam mam problem z silnikiem diesla,do silnika dostala sie woda przez uklad wlotowy powietrza.silnik zgasl,odkrecilem swiece zarowe zeby wylac wode lecz nie moge go odpalic.wydaje mi sie ze sie zatarl bo nie moge zrobic ani cm obrotu co robic?
Wymieniłem cały układ paliwowy w komorze silnika: nowe przewody paliwowe (mocno osadzone, solidnie zaciśnięte), filtr paliwa (nieoryginalny, taki już był, więc pewnie nie bez powodu), gruszkę i zawór zwrotny. Zawór zwrotny kupiłem, bo podejrzewałem, że stary był uszkodzony, ale okazał się sprawny, więc zamontowałem jeden przed pompą, drugi przed filtrem....
Witam mam problem z peugeotem streetzone 50 2t na wtrysku . Raz Skuter pracuje jak diesel (klekota) tylko na niskich obrotach a raz pracuje normalnie. O co chodzi???
Ostatnio kupiłem Peugeota 106 95r. z silnikiem 1.5 w dieslu (bez turba) Podczas jego użytkowania zauważyłem że bardzo dobrze przyśpiesza wchodząc na wyższe obroty. Wiem że jazda na wysokich obrotach skróca żywotność śilnika ale czy w "ropniakach" jest inaczej ?? Myślałem równierz nad zamontowaniem stożkowego filtra powietrza i dowiedziałem się również...
to jest silnik 1.9 diesel. wspomniany elektrozawór steruje podciśnieniem które przez membranę pociąga za linkę do pompy wtryskowej
słuchaj to są właśnie przewody i swiece ich usterki są bardzo rózne wiec wszystko możliwe. Ja tak miałem ze odpalał mi w miare dobrze a po rozgrzaniu silnika kichał na niskich a nawet czasami na wysokich obrotach. A odpalał bo mam akumulator od diesla wiec nie ma wała żeby nie odpalił
Od kilku dni mam następujący problem-silnik pracuje na wolnych obrotach,wciskam pedał gazu,puszczam i obroty gwałtownie spadają tak że silnik gaśnie.Kiedy puszczam pedał gazu powoli wszystko jest ok.
Od niedawna, od czasu do czasu obrotomierz w Peugeot Partner 1.9D zawyża obroty, np na ucho jest 2tys, wskazuje 3.5tys, jest bieg jałowy (0.9-1tys) , wskazuje 2tys. Wyłączenie zapłonu (np podczas jazdy) leczy sytuację, znów jakiś czas będzie wskazywał dobrze. Wielkość zawyżenia wydaje mi się powtarzalna, nie ma pływania wskazań, jakby (mówiąc cyfrowo)...
Jakie to kody błędów? A skakanie obrotów to gdzieś lewe powietrze może dostawać Kolega nie zauważył że to diesel? 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
aaaa..... już łapię, trzeba pamietać jak w każdym dieslu że nie wolno dawać w piz..... na zimny silnik a po dłuższej szybkiej jeżdzie nie wolno od razu gasić silnika, musi spaść temperatura oleju w silniku i turbina musi mieć niskie obroty, bo po zgaszeniu jeszcze trochę sie obraca a nie ma już smarowania łożysk wewnątrz pozdro T
Witam wszystkich:) proszę o pomoc, może ktoś już się spotkał z czymś takim. Moje auto: peugeot 106 rally, silnik 1.4, rok 1997. Zaczęło się od tego, że chwilami zaczynał się "telepać", tak trochę głośniej chodził i klekotał powiedzmy podobnie jak diesel. Po kilku dniach zaczęły mi szaleć obroty. Zaklekotał kilka razy i nagle obroty gwałtownie spadały...
Pomyśl! Silnik benzynowy kręci ponad 6 tys obrotów/min a maksymalny moment ma np przy 4000 obr/min. Silnik wysokoprężny d (chyba ma coś więcej?) kręci maksymalnie ponoć 4600 obr/min a moment maksymalny przy 2500 obr/min. A sterownik skrzyni automatycznej jest zaprogramowany właśnie do tych wyższych parametrów. Oczywiście, że skrzynie biegów są dostosowane...
czy to normalne że diesle tak dymia Raczej nie. A na przyszłość, zanim zadasz pytanie najpierw poszukaj na forum [url=http://poszukaj.elektroda.pl/szukaj... znajdziesz na 100% :idea:
Czujnik spalania stukowego pewnie padł.. Pali dużo na mieście ponieważ nie jest w stanie dobrze dobrać kąta wyprzedzenia zapłonu z powodu wadliwie działającego czujnika spalania stukowego. Odgłosy są takie jak przy luźnych panewkach albo jak w Dieslu, zwłaszcza przy przyśpieszaniu z niskich obrotów.
Wężyk z egr ściągałem i testowałem auto przez tydzień na ściągniętym wężyku i nie było żadnych różnic, czyli co sądzicie że może być coś z egr. A co do przepustnicy to nie mam pojęcia. A tak ogólnie to ja przy aucie nic sam nie grzebałem, byłem z tym u mechanika ale on na dzień dzisiejszy też nie potrafi powiedzieć mi co jest nie tak. A jak myślicie...
nie nie nie.. + plus akumulatora - masa... 1 pod cewke zaplonową na cewce tezr masz jedynke 1 1 1 1 1 1 1 Dodano po 4 a sorry diesl to zamiast na cewke to na {W} w alternatorze.. wolna srubka.. i tak niebedzie dobrze działało chyba ze przerobisz. daj potencjometr szeregowo od alternatora.. ok 150 kilo ohm ii kondziora ok 0,1 mikro do masy .. pr_kem...
Silnik żezi jak stary diesel z ogromnym przebiegiem, a ty skrinów z testera nie pokazujesz tylko obrotomierz.
Zapal na plaka, pewnie jeszcze świece nie grzeją. - DZIEKI -ODPALIŁ NA WD40 , długo kręciłem i lałem wd40 ile wlezie ale teraz odpala od pyknięcia ,jeden obrót wału i pali:]WIELKIE DZIĘKI- Pozdrawiam
przepustnica w DIESLU kolego dziękuje za porady pozdr
Witam, podobny ja mam problem a nie chcę nowego tematu rozpoczynać. Mój problem to taki ze turbo doładowanie wcześniej włączało się przy około 1.8tyś. obr/min. teraz to juz prawie wcale się nie włącza lub tez czasami włącza się przy wyższych obrotach silnika. Co to oznacza, ile będzie kosztować naprawa i czy da się bez tego jeździć jak na zwykłym dieslu??...
Obroty jałowe to 750 do 800obr/min. na ciepłym silniku. 800 obr/min ma diesel. Bez diagnostyki nic się nie dowiemy, nawet 95 rok pod komputerem coś podpowie. Wywal 50zł i będzie wiadomo co i jak.
komunikat diesel-filtr reningen Zasyfiony FAP. Spróbuj przegonić auto na wysokich obrotach. Jeśli to nie pomoże, czeka Cię wymiana filtra.
Po skasowaniu błędów jest jakieś 5-6 di spokoju. No oprócz tego, że odkąd zrobiło się coś takiego pierwszy raz, to jest strasznie zamulony, jaky nie miał siły. Witam Proponuję jeździć i obserwować w którym momencie dokładnie pojawia się błąd. Jakie warunki są potrzebne do pojawienia się błędu/ błędów. Dobrze było by zlokalizować który błąd pojawia...
Z tego co pamiętam , regenerował turbiny warsztat /specjalizował się w dieslach/ , po lewej stronie , za mostem na Jasiołce - jadąc z centrum miasta.
Tylko tak na marginesie, jeździsz dieslem, więc chyba wiesz, że takie silniki powinny mieć właściwe obroty podczas jazdy. Zwykle 2000 obr. na minutę, to jest takie minimum dla diesli i wówczas elementy auta nie "wchodzą" w wibrację. Ponadto zbyt niskie obroty raczej szkodzą silnikowi, szczególnie współczesnym.
Samochód już nie kopci i wchodzi dobrze, winą był zapchany FAP. Ale to nie koniec problemu, bo pojawił się nowy problem. A więc jak silnik wchodzi na obroty to przewody od turbosprężarki się płaszczą, tak jakby była w nich próżnia. A gdy silnik spada z obrotów to słychać grzechotanie, które dochodzi z turbiny. Co mogło się w niej zepsuć? Czy da się...
Witam mam problem ze swoim autem. Peugeot 407, diesel, rok 2006, 2.0 HDI Problem polega na tym, że po odpaleniu auto wchodzi na wyższe obroty <1200-1500 obrotów). W momencie naciśnięcia hamulca obroty wracają do normy, a po jego puszczeniu wyższe obroty wracają. Także "sam jeździ" - na każdym biegu przy tych samych obrotach auto rwie do przodu. Nie...
To podjedż do ASO pokaż licencje astronauty to może dołożą jeszcze ze 4000 tys obrotów :D :D :D Sorry ale nie mogłem się powstrzymać :D tak na poważnie to jest technologia HDI. Więcej komputerów steruje twoim dieslem niż statkiem kosmicznym więc bez diagnostyki komputerowej ani rusz
więc Diesel obrotomierz powinien mieć do 6000 obrotów a benzyniak do 8 000 obrotów. Zgadza się ? W peugeocie powiedzieli ze na podstawie VIN taki model czujnika wału jesli autko mialo obrotomierz.
Witam. Kupiłem Peugeota 206 2.0 Hdi rok 2000. Mam go od niedzieli. Dzisiaj kiedy jechał nim z jakieś 5 min, wiadomo nie był jeszcze ciepły, stanąłem koło kolegi. No i jak ruszałem to to wkręciłem go na 3000 może 3500 obrotów i puścił mi taką łunę czarnego z białym dymem. Później jak przejechałem z 9 km stanąłem i tak samo zrobiłem znowu puścił mi taką...
Przy podłączeniu do komputera nie ma żadnego błędu wtryski są okey Często jak sprawdzam to gruszka jest miękka Ostatio też zauważyłem że jak odpalam to dodaje leciutko bardzo gazu wtedy dostaje obrotów i odpala ale nie zawsze odpala Dodano po 1 Przy podłączeniu do komputera nie ma żadnego błędu wtryski są okey Często jak sprawdzam to gruszka jest miękka...
Czujnik temperatury nie ma tu nic do rzeczy. Tu nie ma zadnej elektroniki. To stary, dobry, prawdziwy diesel. Poniewaz linka nie dziala, ktos podrecil obroty, aby silnik nie gasl na zimno. Zaloz nowy element z linka. Na goracym silniku wyreguluj obroty na 800-850 przy zwolnionej lince i na 1100 przy naciagnietej reka do oporu i bedzie dobrze.
Witam mam problem z dmuchawą która nie działa na żadnym biegu w Peugeot Partner 2001r 1.9 diesel, auto z klimatyzacją manualną. Na grubym przewodzie ok 4mm średnicy brak napięcia, przewód kolor czerwony idzie od wtyki znajdującej się w okolicy pedału gazu, przewód we wtyczce zmienia kolor na kremowy z numerem 803 lub B03, i idzie w górę za deskę rozdzielczą,...
Bardzo chetnie podjadę do "prawdziwego" warsztatu w okolicach Krakowa lecz takiego który zna sie na dieselach, a nie jak w większości jedyna rada to albo wymienimy panu połowę samochodu lub niech pan przyjedzie jak całkiem się zepsuje to my to wtedy naprawimy, bo jak jeździ to ciężko powiedzieć - może być wszystko. Peugeot partner 1,9 diesel nie ma...
Witam, Nie ma dziury w kole zamachowym. To nie diesel. Wal ustawia sie na kolek w kole pasowym z przodu silnika (nie jest on wtedy w GMP!). Twoje pytanie: "Hmm tylko jak ustawić wał? Dwa obroty wału to jeden wałka rozrządu" swiadczy, ze nie bardzo rozumiesz, jak dziala silnik. Wloz kolki we wlasciwe dziury, zaloz pasek i badzie dobrze. Pod warunkim,...
no bo nie ma, diesel wyraznie podnosi obroty dopiero jak jest juz bardzo zimno. Nie chce mi sie teraz dokładnie sprawdzac, to jest silnik hdi? Jesli tak, zobacz w kolektorze jest cos w rodzaju przepustnicy, jak jest mocno zabrudzona to objawy są podobne jak piszesz. Trzeba wyczyścic. Jak tam jest ok, to powietrze w paliwie.
Witam, mam problem, ze spalaniem mojego peugota. Otóż problem wygląda następująco. Pierw myślałem, ze to coś ze wskażnikiem paliwa ale niestety problem jest chyba poważniejszy. Postanowiłem, wiec zalać bak do końca i tak zrobiłem. Po przejechaniu 100 km zalałem znowu bak do końca i wyszło mi 5,5l/100km ale postanowiłem dmuchać na zimno i znowu zalałem....
witam. mam taki problem. wsadziłem sobie do peugeota 205 benzyny silnik diesla i nie wiem za bardzo jak odczytywać z niego obroty. na desce rozdzielczej mam obrotomierz który najprawdopodobniej zczytywał impulsy z "-" cewki zapłonowej w benzynie, był tam czujnik indukcyjny na kole zamachowym i tam go pozostawiłem. generalnie chodzi mi o schemat elektryczny...
Na YouTube widziałem parę filmów PL dotyczących takich przypadków w Dieslach, a podobno jest to wina jakiś "klapek" ograniczających dopływ powietrza. Wprowadzono to ponoć aby wyrównać emisję spalin emitujących przez silnik na "luzie " a silnikiem obciążonym jakąś mocą.
Katalogowo alfa z tym silnikiem 11s do 100km/h, a peugeot hatchback 9,8. Jest to możliwe , że peugeot zostaje w tyle, jeśli kierujący nim nie wie , że się ściga.... Na pewno na pierwszych metrach doładowana jednostka będzie szybsza , ze względu na większy moment, ale gdy benzyna łapie moc na 4 tys i wyżej diesel sie kończy... 9.8 do setki ma Peugeot...
jaki silnik? XUD9 / DW8 (czyli 1.9D?) czy benzyniak? jak diesel to czujnik obrotów jest na górze skrzyni biegów przy łączeniu z silnikiem, on często zdycha, on jest tylko do obrotomierza i niczego więcej. sprawdź najpierw kostkę od niego, to francuska elektryka - zgnić potrafi wszystko i wszędzie
georgesgr: To masz jakiś pomysł jak to podpiąć w Cieniasie ? Z tego co wiem to jest układ zliczający obroty na wale korbowym, z którego wyjście idzie na układ zapłonowy. varrior87: Nic się nie stało. Rzeczą ludzką jest błądzić. :D Masz gdzieś schemat ideowy jak podpięłeś ten obrotomierz z Oriona (diesel) do Uno? Bo z tego co opisałeś to działa i to...
Witam. Nie miałem bezpośrednio do czynienia z tymi silnikami. Pytanie. Gdzie mieszkasz. Gdzie chcesz jedzić, na jakich odległościach. Jeśli miasto, krótkie odcinki to raczej benzyna. Ale przy tych silnikach w tej budzie, myślę, że diesel i benzyna będą miały podobną moc jak pojedziesz samemu. Z tym, że diesel pójdzie sobie na wolnych obrotach, a benzynę...
Cześć wszystkim! Przede wszystkim przepraszam za mój kiepski angielski Nie jestem ekspertem od samochodów, więc proszę o wybaczenie, jeśli napiszę coś źle. Mam 2018 Peugeot 5008, 1.6 hdi, 120 KM, 6-biegowa manualna. Mój problem polega na tym, że podczas jazdy np. 100km/h na tempomacie (czyli ze stałą prędkością) samochód nagle zaczyna szarpać i zacinać...
Dzisiaj przyszło mi wypalić filtr cząstek stałych w Peugeocie 807 2.2 HDI. Poprosiłem znajomego z CDIF bo ja do peugeota nie posiadam żadnego sprzętu. Czy ta wymuszona regeneracja zawsze tak katuje silnik? Według CDIF-temperatura silnika powyżej 65 a poniżej 109 stopni -silnik chodzi na wolnych obrotach dłużej jak 1min. -dodać gazu do 4000obr/min I...
Dzień dobry, mam samochód Peugeot 407 z silnikiem 2.0HDI RHR z roku 2007 (z FAP) z przebiegiem ok. 260tys. km. Ogólnie samochód dobrze jeździ, zawsze odpala, ma moc, nie kopci itp. Ale mam z nim kilka (może mających wspólne źródło) "małych" problemów. Mam podstawowe programy do diagnostyki i do narzędzia naprawy ale mam problem z małym doświadczeniem...
Witam, w nawiązaniu do Waszego forum na temat diesla Peugeot 307 to mam taki problem (sorry ale jestem new użytkownik i nie wiedziałem za bardzi gdzie zadać to pytanie). Miałem prolem z FAP, założylem regenerowany. Później nie byo za bardzo mocy - wymieniłem zawór doładowania. ale pojawia się jeszcze coś takiego jak przy odpaleniu, jak auto jest zimne...
Witam! Kilka dni temu zakupiłem samochód Peugeot 206 1.1 z 2000 roku. Przejechałem nim trasę 170 km i wszystko było ok. W dniu dzisiejszym zrobiłem nim 5 km, postój na godzinkę i wracając się zaczęło... Zjeżdżając ze wzniesienia, chwilkę po odpaleniu silnika wrzuciłem drugi bieg i dodając gazu samochód zaczął bardzo szarpać więc włączyłem bieg jałowy...
Cześć, Auto: Peugeot 508 kombi, 1.6 diesel BHZ, 2016r Problem to błędy w silniku P1496 i P2563, w aucie rozbierana góra w celu wymiany termostatu a więc również jakieś wężyki od podciśnienia były odpinane ale nie te od turbiny. Błąd P2563 był obecny przed rozbiórką natomiast P1496 zaczął pojawiać się już po montażu przez ten czas auto stało ponad tydzień,...
Dzien dobry To jest moj pierwszy post na elektroda, wiec witam serdecznie wszystkich uzytkownikow. samochod Peugeot Bipper Van, 1.3Multijet Diesel 2017 rok, manual 80tys/km mam go od pol roku Mam najdziwniejszy problem z samochodem od 20 lat, zaczelo sie w piatek, problem jest kiedy samochod toczy sie na luzie i zwalnia, przy predkosci 30km/h obroty...
Witam. Sprawdź jeszcze po nagrzaniu silnika obroty biegu jałowego, czy nie są zbyt wysokie. Kilka razy zetknąłem się z podwyższonym spalaniem z winy termicznego urządzenia rozruchowego (kalorystatu),kiedy nie spuszczał naprężenia linki.
miałem w peugeocie coś podobnego, CZASEM jakby pyłek zatrzymał wskazówkę/silnik krokowy podczas opadania z 3tys (diesel). Gdy to się działo, obroty były zawyżone. Zanim zdecydowałem się zareagować, jakoś przeszło. Z tym że po wyłączeniu zapłonu opadało do zera. Widocznie francuzom się zdarza :)
Po pierwsze benzyna dużo szybciej i lepiej grzeje się niż diesel, nawet w zimie, sprawdź poziom w zbiorniczku płynu chłodzącego, wyłączyć klime i zagrzej autko aż się włączy wentylator(trzymaj go na obrotach około 3tyś.) czyli układ chłodzenia zadziała, wskazówka powinna wskazywać (różnie) przy czerwonym lub nawet na czerwonym. Po drugie klima czy to...
Mam problem z FAPEM przy uruchomieniu silnika wyswietla mi sie Diesel Partice Filter Addtice Level Low ale gasnie silnik pracuje normalnie wchodzi na wyższe obroty jedynie jak postoi dzien dwa przy zapaleniu tak jak by nie palił na wszystkie cylindry i gasze go natychmiast za drugim razem jest wporządku może ma cos z tym fapem wspólnego mam pytanie...
mialem podobny problem lecz w peugeot 406 hdi przyczyna byl brak cisnienia w ukladzie zwrotnym diesla ( zaworek zwrotny byl caly czas otwarty) wyregolowalem zaworek i wszystko gra no i jeszcze wizyta w warsztacie w celu skasowania bledu
Witam. Temat widzę, że starszy, ale napiszę - może ktoś jeszcze odpowie. Mianowicie kupiłem kilka dni temu samochód peugeot partner z 2004r. z tym samym silnikiem (2.0 hdi 90KM) i mam takie same objawy co przedmówca. Czyli jadąc po równej drodze rozpędzam samochód, zmieniam bieg przy ok. 2,5tys obrotów, wrzucam np. 5-ty bieg i jadę. Jeśli obroty są...
Witam, Byłem dziś na darmowej promocyjnej akcji serwisowej aby sprawdzili przed zimą diesla. Podpięte auto pod komputer - wtryski OK, turbo OK. Generalnie cacy. Mechanik jeszcze sobie zajrzał pod maskę. Odpiął rurę w okolicy zaznaczonej na czerwono na zdjęciu i było tam trochę oleju, przy tym białym elemencie jak i w rurze. Stwierdził, że możliwe ze...
Problem się powtarzał wieloktotnie na formu a dotyczy odpalaniu ciepłego silniak diesla. Zimny, po nocy , czy po dłuższym postaju pali bez problemów, ale ciepły za 3 obrotem rozrusznika. Informuję, że auto jest po wymianie (płytek, "blaszek") i głowiczki w pompie wtryskowej Lukas więc nie powinna tracić ciśnienia. Czy problem może tkwić w elektryce?...
Witam, Wiem, że takich tematów było już dużo, ale każdy pisze że przy tym błędzie ma problem z obrotami. Jakiś miesiąc temu kupiłam mój pierwszy samochód (więc jestem na razie zielona w tym temacie) Peugeot 2.0 hdi z 2004 roku. Po 2 tygodniach zapaliła się kontrolka i wystąpił antypolution fault. Znajomi mówili mi że przy dieslach to częste i pewnie...
W LeMans od kilku lat wygrywają diesle. Audi i Peugeot. Dieslem można szybko jeździć, ale trzeba umieć. Wygrywają bo dostają niezłe "fory" - większa pojemność i turbo... Co do skrzyni 6'ki to nie wpadałbym w zbytni zachwyt, w mieście to zmora, zwłaszcza w dieslu - bardzo krótkie biegi i ciągle trzeba mieszać, zero elastyczności. Do tego w/g danych...
Witam Od niedawna mam problem z autem, jest to Peugeot 307sw 2004 rok diesel 90KM. Auto generalnie jeździ ok jednak od czasu do czasu podczas jazdy auto zaczyna szarpać. Uczucie jest jakby samo wyrywało do przodu. Usterka znika kiedy dodam lub ujmę gazu nawet nieznacznie. Jeździłem z podpięta lexią i obroty skaczą w górę w takt szarpania. Auto było...
Witam, mam problemy z moim peugeotem partnerem 2001r 1.9d. Gdy przekręcę stacyjkę na zapłon, to palą się tylko dwie kontrolki od oleju i immobilizer i pika. Nic z wyposażenia nie działa, np. el. szyby. Nie ładuje akumulatora też, lecz gdy odpalę auto i dam raz gazu do powyżej 2k obrotów, problem ustaje i wszystko wraca do normy. (Wrzuciłem filmik) Słyszałem,...
To silnik od francuza ten sam co w maździe, fordzie, peugeocie i volvo to możesz zalać gęstszy, stosowany przez w/w producentów, a takowe stosują.
Witam, tak jak w temacie posiadam Partnera 2001r. z silnikiem 1.9D DW8. - Kupiłem go w 02/2008. Wymieniłem rozrząd w kwietniu 2008 uszczelki olej i takie podstawowe rzeczy. W zimowym czasie 2008/2009 ran jak go odpalam chodzi silnik głośno aż przejdzie na obroty 900/minute i silnik się wycisza. - Przyzwyczaiłem się do tego bo to diesel. Po wymianie...
VW Zwiększającą się samoczynnie dawkę paliwa, przy spadku obrotów miał nawet mój Jeep z 1997roku w Dieslu, który nawet na trzecim biegu nie wymagał stosowania pedału gazu, podobnie jak stare Saxo, więc to nie jest żadna nowość, czy ewenement ;)
Koledzy, mam ten sam problem z tym że u mnie Peugeot 308 1.6 VTi 120km. Z tym niesamowicie spartym samochodem męczę się już około 5 miesięcy, Pawel84krk nic nie da Ci wymiana silnika ani głowicy skoro masz ją już zrobioną. Problem nie leży po stronie silnika lecz osprzętu. Rozdarłem swój stary na śrubki. Silnik w środku paskudny wszędzie nagar.. Jeszcze...
Witam. Przekopałem trochę tematów i nic. Problem dotyczy wolnych obrotów i nie to nie jest podkładka pod wtryskiem, kiedyś był owy problem cykania ale dawno zrobione. Rzęgoli jakby miał się zaraz rozpaść a po dodaniu odrobiny gazu silnik pracuje normalnie jak na diesla 1.4 hdi Zauważyłem też że po odpaleniu na bodajże zimnym(bo na ciepłym nie zwróciłem...
No i pompony opadły ;( okazało się że dwumasa nie ruszana rozrząd też tylko wtryskiwacze zrobione przy 185tys a jest już przejechane 250 tys sporo rdzy a nie mały odprysk wiec porażka po całości szkoda bo auto duże i wygodne dodatkowo silnik pracował jak sieczkarnia aż mnie to zdziwiło nieregularne obroty skakały co chwila. Ok auto kupuje się powoli...
Myślę ze, jeśli o silniki Diesla z systemem comon, railly to najlepsze osiągi ma ford tdci 16V . Osobiście miąłem okazje pojeździć dla porównania: mondeo 2.0 tdci , peugeot 2.0 HDI no i fiacikami z JTD . I tak jak wymieniłem na 1 miejscu ford. Moc,spalanie moment wszystko ma nieporównywalnie lepsze od pozostałych, HDI nie powiem tez jakąś tam moc jest,...
Czołem. To jest Peugeot 1.4 GL 1993 rok po liftingu moc 75 KM (gaźnik). Także silnik pewnie TU. Narazie z tego co wiem to do moich zegarów doprowadzony jest kabelek do gniazda 7 pinowego dokładnie tak jak to opisał marekdresler. Jeszcze nie ustaliłem skąd przychodzi. Co do zegarów z obrotomierzami to wydaje mi się że od diesla łatwo rozpoznać bo będą...
Mam problem ze swoim peugeotem . zacznijmy od tego ze jest to diesel 1.9td 1996 mam taki problem ze najpierw wyrzucało mi płyn z chłodnicy więc trzeba było jechać do mechanika gdzie wymienili mi głowice i coś tam już nie pamiętam co ( co razem wykosztowało mnie 2000 zl ) i od tego czasu mam same problemy z autem najpierw źle mi odpalało , to znaczy...
awaryjne oczyszczanie fap z sadzy to ni mniej - nie więcej postawienie samochodu na 15-20 minut z obrotami 1500-1800/min. albo jazda jak fujara 70km/h na trójce przez 15-20 minut. Ten sam schemat w większości aut... Zanim oddasz go fachowcom którzy "wyleczą" ci furkę za tysiaka - zrób jak mówię, potem nalej świeżego paliwka i jest szansa że będzie oki.
Spróbuje zaślepić, może to coś pomoże Zauważyłem jeszcze, że zaczyna gasnąć przy ruszaniu. To znaczy diesel praktycznie powinien ruszać bez gazu i tak było wcześniej jeszcze ze 2-3 dni temu. A teraz żeby ruszyć trzeba go mocno potrzymać na obrotach bo inaczej zgaśnie, no i dalej jest dobrze do czasu aż złapie muła. Problem z ruszaniem pojawia się raczej...
Rzeczywiście, macie Panowie rację. Należało usunąć ostatnią cyfrę. Potwierdziłem to pożyczając i diagnozując TEXA. Wyskoczyły te same błędy, tylko bez ostatniej cyfry i z opisami pasującymi do wyżej przytoczonych. Dziękuję za odzew. Zostało odnaleźć problem i go rozwiązać. Chociaż w sumie zapytam tutaj, może ktoś z Was będzie miał pomysł. Peugeot Partner...
Stoję dziś przed kupnem swojego pierwszego samochodu. Maksymalna kwota jaką mogę przeznaczyć to 7 000 zł. Chciał bym a żeby było to coś w miarę zrywnego, w miarę praktycznego i oczywiście jak najmniej awaryjnego. Żeby ułatwić powiem ze bardzo podoba mi się Peugeot 206 konkretnie wersja 2.0 benzyna. Raczej wolałbym benzynę niż diesla ale nic nie wykluczam....
Witam Mam problem z obrotomierzem w 205 1.8 d A mianowicie zamontowałem zegary z benzyny 1.1xs i zrobiłem wyjście W i obrotomierz działa ale na wolnych obrotach pokazuje ok 3.5 tys. obr. i przy dodawaniu gazu rośnie o tys. i spada o jakieś 500 i później znowu. co może być przyczyna? czy to może być wina alternatora? ze nie miał oryginalnego wyjścia...
A niech to.... 1) W ASO (a niestety nie znam się na samochodach a dieslach już w ogóle...) powiedzieli mi: - grzać auto przez 2-5 minut przed ruszeniem; - przed wyłączeniem odczekać 5-10 minut. (!!!!) Szczególnie kiedy silnik pracował długo przy wyższych obrotach - trasa... Ja ruszam po około 1-2 minutach i tyle odczekuję po przyjeździe na miejsce......
Pacjent to Mondeo MK4 TDCI 2.0 2K7, ale szukając przyczyny, widziałem, że problem dotyczy głównie silników Diesla 2.0, 4 cylindry, na pompie CR i zazwyczaj skrzynia automat. Usterka i objawy: U mnie występują rzadko (w tym roku kilka razy). Zazwyczaj jest to gorący dzień, silnik nagrzany i jazda w korku z 5...10 minut i więcej. Potem następuje usterka,...
Witam. Posiadam podobny problem jak autor tematu. Mam polo 1.4 8v z 97 roku. Po przełączeniu na gaz i osiągnięciu temperatury powyżej 75 stopni silnik na gazie gaśnie przy wrzuceniu na luz z obrotów ok 1300-2000. Jak wrzucam na luz z wyższych obrotów to nie gaśnie, wskazówka obrotomierza zwalnia i zatrzymuje się na 900 obrotach. Gaśnie właściwie zawsze....
Witam. Jestem posiadaczem samochodu Peugeot 508 sw z silnikiem benzynowym i automatyczną skrzynią biegów. Przebieg samochodu ok. 37 000 km. Do tej pory jeździłem samochodami z silnikami diesla. Zupełnie inne problemy. Po ostatnim przeglądzie technicznym (ASO - między innymi wymieniono na nowe świece) stwierdziłem, że rozgrzany silnik nierówno pracuje...
Witam od kilku miesiecy borykam sie z moim Peugeotem 206.Silnik 1.4 benzyna 75 koni,rocznik 2002. Mianowicie po kupnie auta wracajac wywalilo mi kontrolke autodiagnostyki silnika auto pracowalo jak diesel i nie chcialo ejchac.Jednak mu to po nocy przeszlo.Byl spokoj jakis czas,zalozylem instalacje sekwencyjna LPG.Przez pierwsze 5 tys.km jezdizlo sie...
Witam, moderator odblokował temat na moją prośbę :) Błędy: - P2562 - Sygnał kopiowania położenia turbo - niedostateczne doładowanie (zadane ~2200, zmierzone ~1850) temp silnika 74*C - P2565 - Sygnał kopiowania położenia turbo - zbyt wysokie napięcie (Zasilanie 1 - 4.99V, Zasilanie 2 - 5.00V) -- wydaje mi się że to poprawne napięcie No i błędzik od świec...
wałki rozrządu można ustawić wyłącznie zapinając blokadą w jednym miejscu inaczej blokada nie wejdzie krzywki wałków wypadają do sierodka Tak jak najbardziej. Mam zestaw blokad do tego rozrządu (1,6 thp 156KM). Ustawiam 1 i 2 tłok na równej wysokości (przez gniazda świec ustawiam tą samą wysokość) wtedy wchodzi blokada wału korbowego (przy skrzyni...
Witam kolegów Właśnie założyłem sobie nowe radyjko Johnny II do Peugeota BOXERA z silnikiem diesla HDI i od razu pojawił się problem: podczas odbioru słychać trzaski od silnika jak kiedyś w starych samochodach z silnikami dwusuwowymi np. Wartburg. Wraz ze wzrostem obrotów trzaski się nasilają przechodząc w gwizd. Zjawisko to jest bardziej słyszalne...
Dziękuję za dotychczasowe porady. Znalazłem temat, w którym opisano cały tor zasilania wentylatora. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... cyt. "Z + aku idzie na bezpiecznik MF13 50A w komorze silnika, potem na stacyjkę, ze stacyjki na F40 40A, z bezpiecznika na regulator obrotów (schowany w kanale nawiewu za wylotem z wentylatora), z regulatora...
Kupiłeś słabszy i cięższy samochód i liczysz że będzie jechał podobnie do poprzednio używanego. Odpowiedzią są wyniki tego silnika na hamowni http://www.kreatormocy.pl/katalog/peugeo... Po pierwsze przejrzałem kilka wykresów różnych firm tunningowych i niestety w peugocie nie ma jak w starszych dieslach vw bonusu...
Witam,mam problem posiadam peugeota 206 2.0HDI 2001R i na mrozie jak postoji noc ciężko pali wręcz bardzo ciężko, wymieniłem świece , przekaźnik podgrzewania świec naładowałem akumulator do pełna i nie wiem dalej co może być przyczyną nie wiem czy ktoś miał podobny problem a nie mogę znaleźć nic nigdzie na internecie.Dodam że kontrolka podgrzewania...
1/2 obrotu wału daje 1/3 obrotu pompy paliwa to wynika z tego z punktu widzenia maksymalnego wykorzystania wydajności pompy może GMP jednoego z tłoczków pompy ma być razem z GMP jednego z tłoków, To bez znaczenia bo ciśnienie na rampie jest niezależne od ustawienia tłoczków. Jeśli na kole pompy nie ma czujnika to nic się nie dzieje złego. to jedyne...
Widać jak sterownik ratuje się max. korekcją chociaż tego nie słychać. Ale i tak po wskazówce dobrze widać EGR. Chwilowe zejście poniżej 800 to ewidentna utrata kontroli sterownika nad silnikiem i natychmiastowe podbicie, bo by się zdławił i po prostu zgasł. Lexię odradzam, bo to marnotrastwo czasu na użeranie się z tym interfejsem śmieciem. Usterka...
Dzień dobry! Chcę dziś przedstawić swoją konstrukcję agregatu 12V z niewielkiego silnika spalinowego i alternatora samochodowego. https://obrazki.elektroda.pl/9360359700_... Wstęp/założenia Przyczyną powstania konstrukcji była bardziej chęć ciekawego wykorzystania starych silników Honda G100 które posiadam i sprawdzenia swoich umiejętności...
Witam, Chciałem odświeżyć wątek, żeby nie zakładać nowego. Wiem, że wielu z Was powie mi, że jestem bierny i nie chce mi się szukać, ale tak nie jest. Sprawdziłem wiele postów, ale jakoś nie mogę sobie odpowiedzieć w logiczny sposób. Opiszę co się dzieje, a zapewne takie przypadki mieliście i wyjaśnialiście. Mianowicie: - tak jak w powyższych postach...
Przyczyną są oszczędności. Moce alternatorów jakoś za bardzo w górę nie poszły. Za to wyposażenie auta w elektrykę bardzo. Co zrobili producenci. Zwiększyli prędkości obrotowe alternatorów by przy niskich obrotach silnika miał już sporą moc. Zobacz zimą zmrożony akumulator adpala diesla i...... Świece jeszcze po rozruchu go dogrzewają. Do tego elektryczna...
obroty diesel diesel obroty peugeot diesel
odkurzacz uszkodzony prosty pilot włącz wyłącz bezawaryjna pralka wymienne łożyska
głowica telewizyjna lampowa głowica telewizyjna
Objawy zbyt małego podciśnienia w silniku 2.9 CRDi Nissan P12 QR20DE - Silnik zalewa się paliwem, nie odpala