Cześć wszystkim! Przede wszystkim przepraszam za mój kiepski angielski Nie jestem ekspertem od samochodów, więc proszę o wybaczenie, jeśli napiszę coś źle. Mam 2018 Peugeot 5008, 1.6 hdi, 120 KM, 6-biegowa manualna. Mój problem polega na tym, że podczas jazdy np. 100km/h na tempomacie (czyli ze stałą prędkością) samochód nagle zaczyna szarpać i zacinać...
Po skasowaniu błędów jest jakieś 5-6 di spokoju. No oprócz tego, że odkąd zrobiło się coś takiego pierwszy raz, to jest strasznie zamulony, jaky nie miał siły. Witam Proponuję jeździć i obserwować w którym momencie dokładnie pojawia się błąd. Jakie warunki są potrzebne do pojawienia się błędu/ błędów. Dobrze było by zlokalizować który błąd pojawia...
Samochód zwalnia po przekroczeniu 2000 obrotów na minutę. Możliwe przyczyny: układ paliwowy, dolotowy, wydechowy, sterowanie silnika. Jakie kroki diagnostyczne podjąć?
raczej twoje , kazdy nowszy diesel posiada przepustnice
To jest Diesel wiec musi być vacum-pompa.
podłączyłem z benzyny do dizla na alternator i pokazuje na wolnych ponad 4500 obrotów a jak dodam gazu to płynnie rosną obroty ale wskazówka wychodzi poza skalę... trzeba by wsadzić w szereg jakiś układ dzielnik częstotliwości ale nie mam schematu czyli nie wiem co by pomogło - może ktoś ma to rozpracowane ? pzdr
Ostatnio kupiłem Peugeota 106 95r. z silnikiem 1.5 w dieslu (bez turba) Podczas jego użytkowania zauważyłem że bardzo dobrze przyśpiesza wchodząc na wyższe obroty. Wiem że jazda na wysokich obrotach skróca żywotność śilnika ale czy w "ropniakach" jest inaczej ?? Myślałem równierz nad zamontowaniem stożkowego filtra powietrza i dowiedziałem się również...
Rocznik bo to ważne, w zwykłym klekocie (bez elektroniki) obroty brane są z alternatora
Dzien dobry To jest moj pierwszy post na elektroda, wiec witam serdecznie wszystkich uzytkownikow. samochod Peugeot Bipper Van, 1.3Multijet Diesel 2017 rok, manual 80tys/km mam go od pol roku Mam najdziwniejszy problem z samochodem od 20 lat, zaczelo sie w piatek, problem jest kiedy samochod toczy sie na luzie i zwalnia, przy predkosci 30km/h obroty...
Od kilku dni mam następujący problem-silnik pracuje na wolnych obrotach,wciskam pedał gazu,puszczam i obroty gwałtownie spadają tak że silnik gaśnie.Kiedy puszczam pedał gazu powoli wszystko jest ok.
Wężyk z egr ściągałem i testowałem auto przez tydzień na ściągniętym wężyku i nie było żadnych różnic, czyli co sądzicie że może być coś z egr. A co do przepustnicy to nie mam pojęcia. A tak ogólnie to ja przy aucie nic sam nie grzebałem, byłem z tym u mechanika ale on na dzień dzisiejszy też nie potrafi powiedzieć mi co jest nie tak. A jak myślicie...
no bo nie ma, diesel wyraznie podnosi obroty dopiero jak jest juz bardzo zimno. Nie chce mi sie teraz dokładnie sprawdzac, to jest silnik hdi? Jesli tak, zobacz w kolektorze jest cos w rodzaju przepustnicy, jak jest mocno zabrudzona to objawy są podobne jak piszesz. Trzeba wyczyścic. Jak tam jest ok, to powietrze w paliwie.
Witam, mam problem, ze spalaniem mojego peugota. Otóż problem wygląda następująco. Pierw myślałem, ze to coś ze wskażnikiem paliwa ale niestety problem jest chyba poważniejszy. Postanowiłem, wiec zalać bak do końca i tak zrobiłem. Po przejechaniu 100 km zalałem znowu bak do końca i wyszło mi 5,5l/100km ale postanowiłem dmuchać na zimno i znowu zalałem....
Witam Od niedawna mam problem z autem, jest to Peugeot 307sw 2004 rok diesel 90KM. Auto generalnie jeździ ok jednak od czasu do czasu podczas jazdy auto zaczyna szarpać. Uczucie jest jakby samo wyrywało do przodu. Usterka znika kiedy dodam lub ujmę gazu nawet nieznacznie. Jeździłem z podpięta lexią i obroty skaczą w górę w takt szarpania. Auto było...
Mam problem z FAPEM przy uruchomieniu silnika wyswietla mi sie Diesel Partice Filter Addtice Level Low ale gasnie silnik pracuje normalnie wchodzi na wyższe obroty jedynie jak postoi dzien dwa przy zapaleniu tak jak by nie palił na wszystkie cylindry i gasze go natychmiast za drugim razem jest wporządku może ma cos z tym fapem wspólnego mam pytanie...
Mam problem ze swoim peugeotem . zacznijmy od tego ze jest to diesel 1.9td 1996 mam taki problem ze najpierw wyrzucało mi płyn z chłodnicy więc trzeba było jechać do mechanika gdzie wymienili mi głowice i coś tam już nie pamiętam co ( co razem wykosztowało mnie 2000 zl ) i od tego czasu mam same problemy z autem najpierw źle mi odpalało , to znaczy...
Witam od kilku miesiecy borykam sie z moim Peugeotem 206.Silnik 1.4 benzyna 75 koni,rocznik 2002. Mianowicie po kupnie auta wracajac wywalilo mi kontrolke autodiagnostyki silnika auto pracowalo jak diesel i nie chcialo ejchac.Jednak mu to po nocy przeszlo.Byl spokoj jakis czas,zalozylem instalacje sekwencyjna LPG.Przez pierwsze 5 tys.km jezdizlo sie...
Cześć wszystkim słuchajcie mam problem kupiłam auto Peugeot problem jest taki obroty po odpaleniu nie spadają 1500. Wyświetla błędy wypadanie zapłonu cylinder 4, brak komunikacji komp silnik , położenia walka rozrządu , anti-pollution fault , engine man fault , czasem obroty spadną ale wydaje mi się że wtedy nie chodzi 4 cylinder auto szarpie , gaśnie...
witam , poszukuję zawartości procka MC68HC908AZ60 2J74Y modczas odpalania , a to diesel :wink: , prawdopodobnie uległa uszkodzeinu zawartość eepromu , flash , wariują wskażniki obrotomierza i paliwa , i pojawił się stan 999999 , serwis 2000 , obrotomierz po resecie pomyka ma max ale widać że driver L9143 steruje nim dobrze bo ustawia wskazówkę dokładnie...
miałem w peugeocie coś podobnego, CZASEM jakby pyłek zatrzymał wskazówkę/silnik krokowy podczas opadania z 3tys (diesel). Gdy to się działo, obroty były zawyżone. Zanim zdecydowałem się zareagować, jakoś przeszło. Z tym że po wyłączeniu zapłonu opadało do zera. Widocznie francuzom się zdarza :)
To silnik od francuza ten sam co w maździe, fordzie, peugeocie i volvo to możesz zalać gęstszy, stosowany przez w/w producentów, a takowe stosują.
W dieslu gaz steruje przepustnicą W dieslu nie ma przepustnicy.
Wentylator ma załączyć się w momencie włączenia klimy na pierwszym biegu i działać cały czas, jak ciśnienie wzrośnie powyżej 17bar wentylator ma przejść na wysokie obroty. Kiedy u ciebie włącza się wentylator, wraz z uruchomieniem klimy czy później?
Peugeot Partner Diesel 2005 r. 51 kW. Wracam z pracy i po 3, 4 km silnik nie pracuje (tak jakby nie było zapłonu na jednym tłoku) prawidłowo. Po dodaniu obrotów ustaje i silnik znów prawidłowo pracuje. Co może być przyczyną? Wojciech Frątczak.
Pomyśl! Silnik benzynowy kręci ponad 6 tys obrotów/min a maksymalny moment ma np przy 4000 obr/min. Silnik wysokoprężny d (chyba ma coś więcej?) kręci maksymalnie ponoć 4600 obr/min a moment maksymalny przy 2500 obr/min. A sterownik skrzyni automatycznej jest zaprogramowany właśnie do tych wyższych parametrów. Oczywiście, że skrzynie biegów są dostosowane...
aaaa..... już łapię, trzeba pamietać jak w każdym dieslu że nie wolno dawać w piz..... na zimny silnik a po dłuższej szybkiej jeżdzie nie wolno od razu gasić silnika, musi spaść temperatura oleju w silniku i turbina musi mieć niskie obroty, bo po zgaszeniu jeszcze trochę sie obraca a nie ma już smarowania łożysk wewnątrz pozdro T
Obawiam się że nic z tym nie zrobisz. Za niskie obroty kompresora częsty przypadek w nowszych dieslach.
Witam kupiłem niedawno Peugeota 205 1.8 diesel bez turbiny Samochód stał 7 lat po odpaleniu silnik wchodzi na wysokie obroty a pedał gazu nie działa czy to może być problem z pompą paliwową ? moze ktoś miał podobny problem, wymieniłem wężyki przy wtryskach bo ciekły i filtry ,podłączałem butelkę z ropą bezpośrednio do pompy ale teraz tylko odpala na...
Witam wszystkich:) proszę o pomoc, może ktoś już się spotkał z czymś takim. Moje auto: peugeot 106 rally, silnik 1.4, rok 1997. Zaczęło się od tego, że chwilami zaczynał się "telepać", tak trochę głośniej chodził i klekotał powiedzmy podobnie jak diesel. Po kilku dniach zaczęły mi szaleć obroty. Zaklekotał kilka razy i nagle obroty gwałtownie spadały...
Witam mam problem z peugeotem streetzone 50 2t na wtrysku . Raz Skuter pracuje jak diesel (klekota) tylko na niskich obrotach a raz pracuje normalnie. O co chodzi???
Czy któryś z was miał okazję jeździć w 307 2.0 bez. 307 nie ale 406 owszem i wiem jak jeździ a auta mają zbliżoną masę. Masz takie odczucie bo diesel inaczej rozwija moc i moment i nie trzeba go kręcić wysoko, tam gdzie Ty miałeś max moment w peugeocie w dieslu masz już odcinkę obrotów. Subiektywnie diesel lepiej ciągnie. Post był raportowany, usunąłem...
to jest silnik 1.9 diesel. wspomniany elektrozawór steruje podciśnieniem które przez membranę pociąga za linkę do pompy wtryskowej
witam mam problem z silnikiem diesla,do silnika dostala sie woda przez uklad wlotowy powietrza.silnik zgasl,odkrecilem swiece zarowe zeby wylac wode lecz nie moge go odpalic.wydaje mi sie ze sie zatarl bo nie moge zrobic ani cm obrotu co robic?
Wymieniłem cały układ paliwowy w komorze silnika: nowe przewody paliwowe (mocno osadzone, solidnie zaciśnięte), filtr paliwa (nieoryginalny, taki już był, więc pewnie nie bez powodu), gruszkę i zawór zwrotny. Zawór zwrotny kupiłem, bo podejrzewałem, że stary był uszkodzony, ale okazał się sprawny, więc zamontowałem jeden przed pompą, drugi przed filtrem....
Witam. Kupiłem Peugeota 206 2.0 Hdi rok 2000. Mam go od niedzieli. Dzisiaj kiedy jechał nim z jakieś 5 min, wiadomo nie był jeszcze ciepły, stanąłem koło kolegi. No i jak ruszałem to to wkręciłem go na 3000 może 3500 obrotów i puścił mi taką łunę czarnego z białym dymem. Później jak przejechałem z 9 km stanąłem i tak samo zrobiłem znowu puścił mi taką...
Nie nie Poza odpalaniem nie ma żadnych problemów śmiga jak helikopterek. Latem super zapala ale jak już temp rano spadnie do +5 to już muszę 3razy zakręcić silnik żeby załapał. A specjalnie sprawdzianem temp. dziennie rano i zapisyealem. Przez ostatnie 4 dni rano jest -3 i kontrolka świeciła 2 sek. I się nameczyl zanim zaskoczył. Dzisiaj było -4 lampka...
Od niedawna, od czasu do czasu obrotomierz w Peugeot Partner 1.9D zawyża obroty, np na ucho jest 2tys, wskazuje 3.5tys, jest bieg jałowy (0.9-1tys) , wskazuje 2tys. Wyłączenie zapłonu (np podczas jazdy) leczy sytuację, znów jakiś czas będzie wskazywał dobrze. Wielkość zawyżenia wydaje mi się powtarzalna, nie ma pływania wskazań, jakby (mówiąc cyfrowo)...
Jakie to kody błędów? A skakanie obrotów to gdzieś lewe powietrze może dostawać Kolega nie zauważył że to diesel? 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
więc Diesel obrotomierz powinien mieć do 6000 obrotów a benzyniak do 8 000 obrotów. Zgadza się ? W peugeocie powiedzieli ze na podstawie VIN taki model czujnika wału jesli autko mialo obrotomierz.
Obroty jałowe to 750 do 800obr/min. na ciepłym silniku. 800 obr/min ma diesel. Bez diagnostyki nic się nie dowiemy, nawet 95 rok pod komputerem coś podpowie. Wywal 50zł i będzie wiadomo co i jak.
czy to normalne że diesle tak dymia Raczej nie. A na przyszłość, zanim zadasz pytanie najpierw poszukaj na forum [url=http://poszukaj.elektroda.pl/szukaj... znajdziesz na 100% :idea:
Ja mam niestety zwykłego diesla bez turbo więc ciąglę muszę jeździć z prawą nogą w podłodze żeby jakoś tam szedł, ale dzięki temu rzadko ktokolwiek mnie wyprzedza mimo niewielkiej mocy. Póki co od trzech lat z silnikiem nie dzieje się dosłownie nic, w ogóle nie bierze oleju, a spalanie mam na poziomie 6l. Oczywiście nie polecam ci takiej jazdy bo szybko...
Silnik żezi jak stary diesel z ogromnym przebiegiem, a ty skrinów z testera nie pokazujesz tylko obrotomierz.
słuchaj to są właśnie przewody i swiece ich usterki są bardzo rózne wiec wszystko możliwe. Ja tak miałem ze odpalał mi w miare dobrze a po rozgrzaniu silnika kichał na niskich a nawet czasami na wysokich obrotach. A odpalał bo mam akumulator od diesla wiec nie ma wała żeby nie odpalił
przepustnica w DIESLU kolego dziękuje za porady pozdr
komunikat diesel-filtr reningen Zasyfiony FAP. Spróbuj przegonić auto na wysokich obrotach. Jeśli to nie pomoże, czeka Cię wymiana filtra.
Tylko tak na marginesie, jeździsz dieslem, więc chyba wiesz, że takie silniki powinny mieć właściwe obroty podczas jazdy. Zwykle 2000 obr. na minutę, to jest takie minimum dla diesli i wówczas elementy auta nie "wchodzą" w wibrację. Ponadto zbyt niskie obroty raczej szkodzą silnikowi, szczególnie współczesnym.
Samochód już nie kopci i wchodzi dobrze, winą był zapchany FAP. Ale to nie koniec problemu, bo pojawił się nowy problem. A więc jak silnik wchodzi na obroty to przewody od turbosprężarki się płaszczą, tak jakby była w nich próżnia. A gdy silnik spada z obrotów to słychać grzechotanie, które dochodzi z turbiny. Co mogło się w niej zepsuć? Czy da się...
Zapal na plaka, pewnie jeszcze świece nie grzeją. - DZIEKI -ODPALIŁ NA WD40 , długo kręciłem i lałem wd40 ile wlezie ale teraz odpala od pyknięcia ,jeden obrót wału i pali:]WIELKIE DZIĘKI- Pozdrawiam
Witam, podobny ja mam problem a nie chcę nowego tematu rozpoczynać. Mój problem to taki ze turbo doładowanie wcześniej włączało się przy około 1.8tyś. obr/min. teraz to juz prawie wcale się nie włącza lub tez czasami włącza się przy wyższych obrotach silnika. Co to oznacza, ile będzie kosztować naprawa i czy da się bez tego jeździć jak na zwykłym dieslu??...
Witam mam problem ze swoim autem. Peugeot 407, diesel, rok 2006, 2.0 HDI Problem polega na tym, że po odpaleniu auto wchodzi na wyższe obroty <1200-1500 obrotów). W momencie naciśnięcia hamulca obroty wracają do normy, a po jego puszczeniu wyższe obroty wracają. Także "sam jeździ" - na każdym biegu przy tych samych obrotach auto rwie do przodu. Nie...
Czujnik temperatury nie ma tu nic do rzeczy. Tu nie ma zadnej elektroniki. To stary, dobry, prawdziwy diesel. Poniewaz linka nie dziala, ktos podrecil obroty, aby silnik nie gasl na zimno. Zaloz nowy element z linka. Na goracym silniku wyreguluj obroty na 800-850 przy zwolnionej lince i na 1100 przy naciagnietej reka do oporu i bedzie dobrze.
obroty diesel diesel obroty peugeot diesel
system navigation wkładka przedwzmacniacz elektrotechnika ogólna książka
galmet basic sterownik komfort
Jak rozsunąć półosie w przedniej osi okrągłej Ursus C-330? Zawieszanie się gier na PS3 po formatowaniu