przy przyspieszaniu z prędkości 90-110 km/h skaczą na chwilę obroty, ale nie idzie za tym przyspieszenie. P To sugeruje ślizganie się sprzęgła.
No to wymień ten filtr paliwa na początek. Na pewno nie zaszkodzi.
Żeby się nie okazało że to HDI mnie normalnie .. nie wytrzymie
emperatura jest ok tak jest a wskaźnik jest tylko do miłego patrzenia przy wolnych obrotach ciśnień powinno od 250-350 sprawdź kostkę od czujnika ciśnienia i można spróbować adaptacji zaworu pompy
Witam, przesłałem info na temat tego czujnika,maila dostałem,co do wentylatora pewnie doszedł pug do wniosku że jest Ci duszno i świeżym powietrzem daje, hehe a na serio może masz tak zrobione(ja mam tak w mondeo że na wyłączonym wyłączniku dmuchawy lekko ale leciutko daje) może i ty tak masz? dawno nie robiłem puga to nie pamiętam ale sprawdze na schematach,...
Sprawdź przy wentylatorze regulator jest tam (nieraz 2) tranzystor który lubi nawalać pomierz napięcia czy sterujące wariuje czy ten tranzystor.
Witam !!! Na pompie od strony rozrządu jest dźwignia ze śruba M6 popuść nakrętkę kontrującą i wykręcając zmniejsz obroty do oczekiwanych. Jeśli nie poradzisz zrób foto pompy. POMOGĘ
A on ci sie na maxa nagrzewa tylko do 70'c stopni? Dodano po 16 I jak wymieniasz jakieś czujniki, lambdy, przepływomierze to dobrze jest zresetować komputer silnika , można odłączyć masę akumulatora ale jak masz zamek centralny na radio albo podczrw. to może zgubić sygnał i trzeba programować kluczyk(dla nie wprawionych upierdliwe zadanie) lepiej by...
Wymontuj zawór i wyczyść filtr na jego końcu i bedzie brykał
Sprawdź wszystkie podciśnienia w pierwszej kolejności dość dokładnie .
spróbuj kolego coś takiego, nasącz benzyną patyczek higieniczny i wyczyść dokładnie ten kanałek gdzie wchodzi iglica silniczka krokowego prawdopodobnie jest tam nagar stąd te cyrki z obrotami
Uszczelka pod głowicą. Zleć (u mechanika) wykonanie testu na obecność CO2 w układzie chłodzenia, jeżeli chcesz mieć pewność.
Sam doladnie nie wiem czy to jest przepustnica czy cos innego wiem tyle ze gdy silnik sie rozgrzeje to powinno byc slychac taki przeskok w silniku jak by cos sie przelaczlo i wlasnie to jest to uzadzenie ktore zmniejsza obroty
A linka gazu jest podłączona?
Tego nie wiem.
licznik działa? (prędkościomierz)
Przyczyn moze byc wiele. Ja stawiam na silnik krokowy.
Nie szukaj kwadratowych jaj . Wszystko jest w porządku.
Potrzebujesz lepszego mechanika. Choć na początek nowy filtr paliwa, skoro auto długo stało.
Czy to silnik 8 zaworowy?
Uszkodzona kapsula termiczna biegu jalowego na zimno.
Witam, ciesze sie ze moglem pomoc w temacie wtrysku. Co do problemu z kontrolkami-niestety ale prawdopodobnie uszkodziles sciezki nadrukowane na folii w zegarach, bedzie problem to naprawic, chyba ze dasz rade porobic mostki cienkiego przewodu lutując bezposrednio do oprawki zarowki i dalej do wtyczki.. To sposob bardzo dorazny, sprobuj poszukac sprawnych...
Sprawdź defekty zapamiętane w kalkulatorze wtrysku. Może sonda lambda nie działa jak należy a może..... Trudno zgadnąć. :)
Za ssanie steruje komputer, a on steruje z czujnika temperatury. Są dwa czujniki, jeden do zegarów, drugi do kompa. Oba są obok siebie w bloku za termostatem. Silnik 1.1 w tej budzie, nie ma to mocy, ani nie rozpędzisz się tym. 1.4 ledwo pasuje do tego auta.
Co do cylindra to powinieneś sprawdzić sprężanie na nim i na pozostałych ale raczej większych szkód nie powinno być.Rozrząd ma być dobrze,wszystko za przepustnicą ma być szczelne.Map ma być zasilany 5v na wolnych około 1,5v.Można pompką podciśnieniową sprawdzić.Sterownik ma wiedzieć kiedy regulować obroty więc TPS ma być prawidłowo ustawiony.trzeba...
Na dzwigni, do ktorej przychodzi linka biegu jalowego na zimno (nie linka gazu) jest sruba regulacji biegu jalowego, ktora koncem opiera sie o dzwignie stopu (jesli odsuniesz te dzwignie od sruby - silnik stanie). Wkrecanie tej sruby powoduje odpychanie dzwigni stopu i zmniejszanie obrotow. Linka elementu termicznego ciagnie dzwignie do oporu gdy silnik...
Witam, ciśnienie z kompresora to min. 5 bar , może sie przydadzą dodatkowe informacje ( szkoda ze nie w ojczystym języku :) ) pozdrawiam
świece nic do tego nie maja... Niech kolega poczyta o perypetiach z francuzami, Czasami nawet nagła zmiana temperatury (wyjazd z garażu) potrafi porobić sieczkę w elektronice wywołując załączenie trybu awaryjnego. A świece jak najbardziej, System stwierdzi, że są zużyte i będzie zmuszać użytkownika do serwisu. I słusznie. Ceramika na świecach potrafi...
Być może masz dziurawe serwo hamulcowe, przez co silnik zasysa lewe powietrze, stąd falowanie obrotów. Wypnij przewód podciśnienia, przytkaj palcem i wtedy zobacz czy coś się zmieniło.
A może po odpięciu krokowego sterownik uśrednia sobie wszystko i dlatego lepiej chodzi. Najpierw sprawdzić, czy dolot jest szczelny. Sprawdzić, jak będzie chodzić z podpiętym krokowym, a odpiąć mu np. czujnik temperatury. A najlepiej podpiąć kompa.
Posiadam Peugeota 307 SW 2004 r., 2,0 l benzyna. Od pewnego czasu wyświetlają mi się kody P040, P1160, P1161. Obroty zaczynają falować, samochód traci moc. Gdy uruchomię go ponownie, wszystko działa do pewnego momentu, tj. do czasu, aż obroty spadną i znowu zaczyna się falowanie i brak mocy. Wymieniłem przepustnicę, czujnik położenia wału i nic. Czy...
BSI, jeśli zjadło jedną ściezkę to woda wpadła głębiej.
Witam wszystkich, nie znalazłem podobnego tematu z rozwiązaniem dlatego piszę jeszcze raz. Pacjent Peugeot Partner z 2003 roku 2.0 HDI po odpaleniu na zimnym silniku trzeba trzymać na gazie bo auto by gasło, jak się nagrzeje to obroty idą do góry około 3 tyś i nie schodzą w dół czy na biegu czy na nautralnym, dopiero po naciśnięciu hamulca obroty spadają....
czy udało sie znaleźć przyczyne bo mam to samo
Wymiana czujnika temperatury + termostat
Silnik zwykły, mechanik sugeruje zrobienie adaptacji przepustnicy.
Sprawdź bezpiecznik F10 15A w BSI powinien być od gniazda obd. Sprawdź to.
Wystarczy poluzowac korek na zbiorniku i wtedy sprobowac - czy dalej 'muli / buczy' na wyzszych obrotach ? Jezeli praca silnika sie poprawi / bedzie sie wkrecal na maksymalne obroty - to bedzie znaczylo, ze korek nie ma odpowietrzenia / jest zbyt szczelny albo ma zatkany brudem / kurzem 'kanalik - otworek powietrzny / odpowietrzajacy' i trzeba go wyczyscic...
Nie ma to znaczenia gdzie wieje. Sytuacja wygląda tak że jak ''odciążam'' silnik, to zaczynają falować obroty tak jakby się dławił. I dopuki mu nie przygazujesz albo nie przytrzymasz na obrotach to będzie falował na obrotach.
Możliwe, że znalazłeś usterkę. Pod kompem zobaczyć czy sterownik odblokowany, ciśnienie na listwie wtryskowej. Obroty silnika.
mialem taki przypadek w xara 1.4 wtedy byla to listwa cewek lecz obroty byly mniejsze do 1800
Lekarstwem na powyższy problem okazała się wymiana czujnika spalania stukowego.
Niestety nie miałem jeszcze możliwości dopiero jutro będę miał manometr, na komputerze
Witam, mam problem z odpalaniem w Peugeot 407 z silnikiem 2.0 HDi 136 koni RHR 136 koni. Po nocy postoju zaczyna ciężko odpalać, podczas gdy silnik już złapie zapłon, obroty skaczą do około 2 tys. przez parę sekund i po około 10/15 sekund silnik wraca do normalnej pracy. Jakie mogą być przyczyny? Świece żarowe zostały wymienione rok temu, wszystkie...
Panowie macie rację poszukam kogoś bardziej kumatego bo on ma ten interfejs od niedawna. Dodam że zbyt wolno wchodzi na obroty tylko na zimnym silniku powiedzmy po całej nocy . Przy drugim odpaleniu już normalnie.
Kolego poradziłeś sobie z tym problemem? Jak tak to podpowiedz co to było bo ja mam ten sam problem z moją 607
ja zobaczyłbym krokowy
Ja stawiam na EGR lub uszkodzony zawór sterujący pracą EGR, zaślepiony będzie przebierał, prawie gasł i podbijał obroty. Do nowych przepustnic był jakiś zmodyfikowany kabel (przejściówka).Wiele razy miałem 2.3 przebierające obrotami, odpięcie wtyczki od zaworu sterującego EGR równało obroty i zapalało awarie silnika.
Jakim wkładzie, katalizatora?? żadnego katalizatora chodzi o wkład za kierownicą na fotelu sterownik celowo utrzymuje wyzsze obroty gdy samochód jedzie i jest to całkiem normalne
Klima nie pomoże. Ale te amochody się kapitalnie diagnozuje tylko że diagnostyka nie polega na odczycie błędów....
co masz na myśli tam jest trzpień zakończony stożkiem co tam ma działać lub nie? Podczas testu ma sie wsuwac i wysuwac. Po złożeniu był zamknięty bo sprawdziłem to i był szczelny W zasadzie, nie powinien. Znaczy, ze byl zbyt wysuniety. Przy montazu dociskasz go sila do gniazda i moze nie dac rady sie otworzyc. Podczas inicjalizacji powinien sam znalezc...
U mnie świeca też czarna, czyli paliwo podaje prawidłowo, ale za mało powietrza. Zdjalem filtr aby powietrza nie blokować. Ale bez zmiany. Filtr paliwa jest ok, paliwo poprawnie podaje. Jeszcze może być przerywacz, może już niepoprawnie odczytuje obroty silnika wyższe i świeca nie daje iskry tak czesto. Chociaz wciaz po głowie chodzi mi ta niska kompresja,...
Kolego, u mnie na kręcenie śrubą na dolocie wolne obroty nie reagowały. Nie znam tej instalacji, ale u mnie ta śruba była prawie całkowicie wykręcona. U ciebie chyba tą śrubę masz prawie całkowicie wkręconą i ona dławi przepływ. Nie wiem jak ustawiałeś wstępne położenie (wkręcenie) śruby wolnych obrotów. Ja po zamontowaniu parownika do instalacji i...
Prawdopodobnie silniczek krokowy. Sprawdź filtr paliwa, powietrza. Jeżeli jeździsz na gazie to również posprawdzaj filtry od gazu. Miałem podobny objaw w dwóch autach. W jednym bez gazu - silniczek krokowy - obroty falowały mniej więcej o 100rpm a w aucie z gazem również falowały znacznie bardziej czasem nawet zgasł. Pomogło dolanie płynu chłodniczego,...
silnik krokowy jest zaraz przy przepustnicy. zobacz tez obwod obejscia przepustnicy (podwyzsza on obroty biegu jalowego gdy silnik jest zimny, jesli po rozgrzaniu nie zamknie sie w pelni to obropty jalowe moga byc niewlasciwe)
?? tak mi się wydaj bo komp od lpg odcina zasilanie i daje gaz ale ju,z sama niewiem wiec jak to jest? Tzw. "ssanie", jeśli w ogóle można to tak nazwać - bardziej prawidłowo trzeba byłoby to nazwać sterowaniem zimnego silnika przez ECU - we wtryskowych układach zasilania benzyną na zimnym silniku, korzystając z sygnałów odpowiednich czujników temperatury,...
A jakie to wskazania pokazuje? Skąd pomysł że 0.9 to obroty za duże?
Do sprawdzenia: wariator (+ ciężar rolek w nim {Speedfight 16x13 8,4gr} i płynność ruchu ),sprzęgło odśrodkowe(może obroty nie powodują całkowitego zasprzęglenia a tym samym poślizg i brak mocy) ,pasek napędowy. Dodaj jakieś zdjęcia.
Po regulacji zaworów znacznie się polepszyło, aczkolwiek nadal lekko faluje. Dałem sobie spokój, myślę, że za dużo grzebania dla takiej małej pierdoły.
Witam. Posiadam Peugeota 307 SW 2.0 na benzynę i gaz. Auto przeszło generalny remont silnika. Mam problem z obrotami podczas jazdy. Po pewnym czasie, gdy włączam bieg jałowy i obroty spadają, zapala się kontrolka check engine, a auto podnosi obroty z 600 na 1200 i zaczyna się telepać podczas dodawania gazu. Po zostawieniu auta na 10-15 minut kontrolka...
Umyj porzadnie przepustnice w niej jest wbudowany krokowy . Posprawdzaj czy nie ciagnie lewego powietrza w okolicy kolektora ssacego .
Witam forumowiczow i z gory prosze o wyrozumialosc. Peugeot 206 1,4 obroty nie spadaja jak powinny. Po czasie spadaja same albo moze i po jakiejs mojej? nieswiadomej? ingerencji
Jak mam taśmę, co do której nie jestem pewien ustawienia w pozycji środkowej, to kręcę od oporu do oporu (delikatnie !), liczę obroty i wracam o połowę wartości
Witam. Mam problem z moim peugeot 206 1.4 benzyna. Odpala bez problemu, obroty minimalnie falują 900-1000, po rozgrzaniu silnik zwiększa obroty na 1500, włącza się wentylator, temperatura nie zwiększa się więcej niż 70(nie sprawdzałem termistatu) . Jakieś rady?
Odświeżę temat, może komuś pomoże rozwiązanie identycznego problemu u mnie: 307 2004 2.0 Hdi 107 FAP Na zimnym silniku bardzo słabe wchodzenie na obroty (max. 2400), klekot, biały dym z rury, wysokie spalanie. W momencie, gdy auto osiągało temperaturę z połowy drugiego pola (60-70 stopni), wszystkie parametry wracały do normy: przyspieszenie, wchodzenie...
Jak auto stoi większych obrotów nie będzie.
Witam. Dołączam do dyskusji z podobnym problemem. Mianowicie zaczęło się od nieprzyjemnych problemów przy zapalaniu tylko na zimnym silniku (z rana). Zapalał ale spadały obroty co czasem powodowało gaśnięcie auta, a po kilkunastu sekundach było już ok. I tak przez cały dzień bez problemów. Aż w końcu stracił zupełnie moc. Wyjazd pod małą górkę tylko...
Normalnie, wyciągasz zespół wodny z zaworem i montujesz zwykły, bez zaworu. Zobacz na fiszkę z częściami co trzeba zastąpić. Wtyczki izolujesz i estetyczne przypinasz do wiązek.
Słyszałem też że powodem tego że gaśnie może być zawieszony zawór egr. Ten problem doszedł w młodszych rocznikach, problemu szukaj w regulacji ciśnienia paliwa i jego ubytkach w przelewach. Nagły wzrost ciśnienia jak i spadek spowoduje wyłączenie silnika. Rozumiem że stan "sterownik silnika zablokowany" nie występuje? Obroty widzi ? 'Sygnał blokady...
Robiłem niedawno corsę 1.7 CDTI, było to dosyć ciekawe, ale w momencie pęknięcia płytki na podłodze mojego warsztatu, szybko wypchnęliśmy corsę na plac. Obroty w granicy 3500, a turbina i część wydechu świeciła na czerwono... Masakra...
...Podczas falowania obrotów jak odłączę wtyczkę od silnika krokowego to nie się nie zmienia, nadal obroty falują... Co moze oznaczac, ze silnik krokowy nie dziala niezaleznie od tego, czy jest podlaczony, czy nie. Obroty faluja, bo nie ma normalnej regulacji biegu jalowego (silnik krokowy) lub mimo zamkniecia kanalu dodatkowego powietrza obroty sa...
Ech czyszczacze silniczków krokowych..... Jak byście zrozumieli jakie bzdury piszecie, to aż byście się popłakali ze zgryzoty. A wystarczy zrobić jeden test-odczepić wtyczkę od tego silniczka.
Może gaźnik czymś ci się przytkał albo linkę od gazu masz zbyt luźna. To w końcu nie wchodzi na obroty czy nie ma mocy i z tego powodu nie wchodzi na obroty? Spróbuj unieść tylne koło w powietrze i zobaczyć czy wtedy tez nie wchodzi czy tylko jak jedziesz?
Witam posiadam kapryśny skuter peugeot speedfight 2 2t chłodzony powietrzem opis usterki od początku.Zaczęło się po umyciu skutera na myjni przerywanie itd w końcu brak iskry kupiłem nowy moduł najbardziej podobny do starego naraku wersja ac teraz skuter odpala lecz nie chce się wkręcać na obroty lecz znalazłem sposób przez przypadek by normalnie reagował...
Widze że wywołałem lawinę komentarzy. Dziekuje za zainteresowanie! Ale dodać musze, że byłem wczoraj w ASO Peugeot i komputer wykrył BŁĄD SONDY LAMBDA. teraz jest tylko problem czy uszkodzona jest sonda ewent. podgrzewanie sondy czy instalacja gazowa daje niewłaściwe "impulsy" do sondy. Jeżeli chodzi o instalacje to jest LOVATO a komp. gazowy DT Gas...
Jak kat czerwony to do wyciecia zapchany jest pewnie sie syfu nasypalo jkiegos albo nalalo przy sciaganiu glowicy
No to przecież łatwo to sprawdzić co? Włącz jedynkę i ruszaj ,jak puścisz sprzęgło i nie jedzie a obroty rosną to chyba tarcze spaliłeś tak?
Spróbuj wyregulować gaźnik w następujący sposób: Znajdź śrubę regulacyjną dawki paliwa i wkręcć ja na maxa a następnie wykręć 2 obroty i odpal. Przejedź sie i zobacz co sie dzieje, jak bedzie buczeć lekko odkręcić śrubę regulacyjną i znowu odpal i się przejedź. I tak do skutku. Na początku mozesz spokojnie odkręcać po 1/2 obrotu śrubki ale im bliżej...
Wtryski zakodowane nr 1 od strony skrzy biegow? wytryski bosch, denso czy siemens? Denso i siemensa sie nie regeneruje (choc niektorzy oferuja takie uslugi) tak btw nie wiem czy dobrze pamietam ale w tym silniku przy ustawianiu rozrzadu ma znaczenie ustawienie pompy wtryskowej (nie kola pompy tylko samej pompy) ale niech, ktorys z bardziej doswiaadczonych...
Czy w ogóle znasz się na naprawie jakiejkolwiek, bo patrząc na pytanie uważam, że nie. Powodów może być tak wiele jak części w silniku, zatkany filtr powietrza, zabrudzony gaźnik, zpsuta linka gazu, źle ustawiony zapłon i tak jeszcze kilka innych rzeczy do najprostszej obluzowany kabel. Trzeba rozkręcać i sprawdzać po kolei od najprostszej rzeczy innego...
Ja miałem problem z szarpaniem silnka i falowaniem obrotów od 1500 do 1800. Na desce nie było żadnych komunikatów, w końcu doszedłem co jest grane po wymianie filtra paliwa w serwisie mechanik źle odpowietrzył filtr paliwa. odpowietrzyłem go sam. Odpowietrzanie jest bardzo proste należy ściągnąc plastikową pokrywę silnika i wtedy jest widoczny filtr...
Problem rozwiązany. Uszkodzony był rezystor dmuchawy i regulacja obrotów w pewnym stopniu działała, ale obroty wentylatora były dużo niższe niż wynikałoby to z ustawienia. Ze względu na kiepskie łożysko wymieniłem cały wentylator i teraz wszystko działa jak powinno. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy...
Przeczytaj mój post, a nie tylko błędy i błędy.
Dzięki kolego za odpowiedz. Byłem na kilku komputerach oprócz serwisu. Tam nic nie pokazywało jedynie co miałem problem z elektrozaworem sterujący walkiem rozrządu i błąd P0011 ale to był mój błąd za mało miałem oliwy teraz jest już ok od samego początku jak kupiłem mam problem z tym.
egr, szczelnosc przewodu od turbo to kolektora ssacego, turbina, przepływka, paliwo, wtryskiwacze? Podaj wiecej szczegułów.
Silnik 150 tys przebiegu, olej po wymianie Castrol 5w30.
Ale tam nie ma żadnej filozofii, linka nie dzielona na środku glut który jest mocowany w ślizgu a kółko i wcięcia określają kierunek nawinięcia. Pozycja kółka i dla silniczka obojętna aby tylko w frezy weszło. Ja ułatwiam sobie to tak że najpierw nawijam dwa obroty górne kółka nawojowego ciągnę po prowadnicy ale nie nakładam na jedno kółko w prowadnicy...
Pozwól skuterowi popracować (bez dodawania gazu) na wolnych obrotach przez 2~3 minuty i potem sprawdź. Peugeoty się tak zachowują szczególnie gdy jest zimno i silnik póki się nie nagrzeje ma zbyt ubogą mieszankę paliwo-powietrze i tak się zachowuje. Latem gdy jest ciepło problem jest mniej zauwazalny lub nie występuje.
No właśnie on już nie chce go przyjąć a prawo w UK działa ale jest bardzo trudne właśnie mechanik powiedział mi że ktoś źle zrobił rozrząd i poskładał zawór na silikon Moim zdaniem jest zdecydowanie łatwiejsze niż w PL. Tu masz opisane: http://porady-uk.blogspot.com/2016/07/ku...
Witam. Wg mojej skromnej oceny winny jest nieoryginalny rozrusznik i może słabe przewody, akumulator masz też 70Ah ale dziwi mnie że tylko cykał rozrusznik i nie kręcił tak jakby był rozładowany aku. lub coś z instalacją (hdi-ki są bardzo czułe zwłaszcza zimą na stan aku. jak i rozrusznika-odpowiednie obroty wytworzą na pompie min . ciśnienie dla wtrysków,...
Trochę odświeżę temat :) Mam podobny problem, czasem samochód ma moc, a potem brakuje mu mocy, strasznie kopci i ledwo jedzie nawet jak wciskam pedał do oporu. Wymieniłem filtr powietrza i przepływomierz, ale dalej to samo. Myślałem jeszcze, że może nawalać czujnik ciśnienia doładowania. Czy ktoś może coś poradzić ?
Powodów może być wiele.krokowy,filtr a może kable WN i po mroźnej nocy skaczą iskry po silniku z wilgotnych kabli.można to sprawdzić otwierając maskę po ciemku.
https://obrazki.elektroda.pl/4810650600_... 1- Srubka od kartera 2- srubka do zlania mieszanki ( paliwo - olej ) 3- srubka do najtanszej na swiecie opaski zaciskowej , bo na stozkowy filtr bylo a na porzadny zacisk juz nie- ( gowniana ale trzyma ;) ) 4- srubka laczaca elementy gaznika ( zbiorniczek i element regulacyjno doplywowy)...
Nie do końca tak jest, może się zdarzyć że np. sterownik silnika będzie wywalał błąd nie widząc sterownika np ABS i tym samym będzie odcinał obroty na pewnym poziomie (nie mówię że w tym przypadku tak będzie ale że może) to że producent ułożył kabelki to jedno ale sterownik programowo nie widzi urządzenia więc tak jakby go nie było, a jeśli wytniesz...
Każdy pojedynczy krok (obrót) wałka silnika powoduje wysunięcie lub wsunięcie grzybka o jedną, zawsze równą odległość. Sterownik ustala jedno skrajne położenie grzybka i od tej wartości krok po kroku reguluje wysunięcie zaworu. Przykładowo dla 850obr/min sterownik oblicza wartość 25 kroków i takie położenie grzybka ustala, sprawdzając przy tym czy obroty...
Niestety to nie jest to. Silnik nie dostaje żadnego "lewego powietrza"
Ale jaki Peugeot, silnik, pojemność, jaki wtrysk ????? Pozdrawiam
Nie, to nie jest LPG. Teraz sytuacja wygląda w ten sposób, że piszczał pasek, okazało się, że jest coś nie tak z kołem zamachowym. Sprowadził drugie koło dla porównania z tym, które mam w aucie. Dziś zabieram od niego auto i szukam w takim razie innego '' specjalisty '' tak jak mówisz, bo od 2 miesięcy żaden cudowny '' fachowiec '' nie może rozpoznać...
Ok ale to dopiero popołudniu
To może być uszkodzony map sensor lub czujnik temperatury powietrza dolotowego na kolektorze ssącym. Map sensor odpowiada za wyprzedzenie zapłonu a czujnik za skład mieszanki
obroty peugeot nierówne obroty peugeot peugeot skuter obroty
kabel programowania rs232 małe obroty wentylatora budowa włącznik wiertarka
esp32 radio internetowe naprawa wiązki mercedes
Amiko 4K Viper - Problemy z uruchamianiem i resetem VIVAX 40LE78T2S2SM Smart TV Features & Troubleshooting