Sam doladnie nie wiem czy to jest przepustnica czy cos innego wiem tyle ze gdy silnik sie rozgrzeje to powinno byc slychac taki przeskok w silniku jak by cos sie przelaczlo i wlasnie to jest to uzadzenie ktore zmniejsza obroty
emperatura jest ok tak jest a wskaźnik jest tylko do miłego patrzenia przy wolnych obrotach ciśnień powinno od 250-350 sprawdź kostkę od czujnika ciśnienia i można spróbować adaptacji zaworu pompy
Jakim wkładzie, katalizatora?? żadnego katalizatora chodzi o wkład za kierownicą na fotelu sterownik celowo utrzymuje wyzsze obroty gdy samochód jedzie i jest to całkiem normalne
spróbuj kolego coś takiego, nasącz benzyną patyczek higieniczny i wyczyść dokładnie ten kanałek gdzie wchodzi iglica silniczka krokowego prawdopodobnie jest tam nagar stąd te cyrki z obrotami
już wiem-siemens TLE 4202
Po regulacji zaworów znacznie się polepszyło, aczkolwiek nadal lekko faluje. Dałem sobie spokój, myślę, że za dużo grzebania dla takiej małej pierdoły.
Mały silnik mała moc ,po rozruchu są duże opory własne i stąd zaprogramowana wyższa wartość zimnego biegu jałowego,objaw prawidłowy .
Witam. Pacjent: Peugeot 206+, 1.1 2009r. Objawy: nierówne obroty na biegu jałowym ale nie zawsze.
Tak ma być, tzw podwyższony bieg jałowy.
Czy jest możliwość (jak w niektórych VAG-ach) minimalna korekta obrotów biegu jałowego? W VAGu to się nazywa Idle Speed Adaptation.
Czujnik temperatury, w jakim stanie przepustnica, świece?
A jakie to wskazania pokazuje? Skąd pomysł że 0.9 to obroty za duże?
Jak styk jałowego zwarty to będzie przestawiać dopóki na TPS-ie nie zobaczy tego co chce widzieć.
Nie. Włączenie klimatyzacji nie podnosi obrotów. Dodano po 36
Temat umarł na brak zainteresowania. Dobijm go więc go więc. Amen
nikt nic?:(
Niestety to nie jest to. Silnik nie dostaje żadnego "lewego powietrza"
Sprawdź regulator obrotów biegu jałowego - silnik krokowy.
A wartość MAP - na biegu jałowym?
sprawdz szczelnosc kolektora dolotowego.
po pierwsze, to jest silnik na common rial ? czy zwykły
Wymieniasz na sprawny i jeździsz.
Najprościej będzie najpierw zrobić balans cylindrów kompem
Dlaczego uważasz ,że różnicy nie będzie? :?:
Kolego jak nie podasz błędów czy choćby podstawowych parametrów to nikt ci tu nie pomoże . Jakie jest podciśnienie w kolektorze ssącym ? czy przepustnica widzi bieg jałowy ?
Problem z szarpaniem rozwiązany. Elektrozawór zmiennych faz był do wymiany. Jedyne co wciąż mnie zastanawia to obroty na biegu jałowym. Raz 700, innym razem 900, nawet jak silnik jest rozgrzany.
Walka trwała i znalazłem przyczynę. Magik, który montował LPG, tak przewiercił kolektor, że zrobił małe otworki na zewnątrz. Po zaklejeniu wszystko OK, z jednym małym problemem. Samochód wolne obroty na biegu jałowym ma 1500. Co robić?
15 + po stacyjce,30 + stały, wtryskiwacze masz oznaczone w dosłownym tego słowa znaczeniu. Dodano po 3 Co dolega twojemu pacjentowi ? nie pali na wszystkie tłoki ?czy nie ma obrotów biegu jałowego?
A gdzie to sprawdzić :?:
Co wychodzi z diagnostyki komputerowej? Podaj wartość MAP na biegu jałowym. Podaj wartości wszystkich temperatur.
Błędy są zapisane w sterowniku silnika i nawet gdy lampka się nie pali to da się je odczytać. Gdy wtryskiwacz leje paliwo to zazwyczaj silnik nie ma stabilnych obrotów biegu jałowego.
Witam! Mam problem z instalacją gazową w aucie Peugeot 309 z instalacją gazową. Parownik Zavoli, komputer gazowy autronic Al700. Silnik o pojmności 1,6 l monowtrysk. Auto jak na moj gust pali dobre ilości gazu, ok. 10l, ma siłę, ale na biegu jałowym są straszne problemy. Obroty pływają, spadają do 500 obr na min. albo rosną do 900. Potrafi zgasnąć przy...
?? tak mi się wydaj bo komp od lpg odcina zasilanie i daje gaz ale ju,z sama niewiem wiec jak to jest? Tzw. "ssanie", jeśli w ogóle można to tak nazwać - bardziej prawidłowo trzeba byłoby to nazwać sterowaniem zimnego silnika przez ECU - we wtryskowych układach zasilania benzyną na zimnym silniku, korzystając z sygnałów odpowiednich czujników temperatury,...
Koledzy, krótkie pytanie ... gdzie mam szukać czujnika spalania stukowego w Peugeot 307 1.6 16V benzyna ? Walczę z podwyższonymi obrotami na biegu jałowym. Wyczytałem, że jego wymiana może pomóc. Z góry dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi.
Sugerował bym sprawdzić czujnik położenia przepustnicy lub silnik skokowy biegu jałowego.
Witam. Samochód peugeot 207 przy rozgrzanym silniku 90 stop.na wolnych obrotach (na biegu jałowym ) zapala się kontrolka ciśnienia oleju poniżej 1000 obr. W zeszłym roku wymieniłem olej oraz filtr oleju , samochód stał 3 miesiące . Na zimnym silniku wszystko dobrze. Jakie mogą być przyczyny takiego stanu rzeczy ? Silnik 1,4 benzyna 16V kod silnika KFU....
A sprawdzałeś może nastawnik przepustnicy, lub silniczek krokowy?. Bo jak obroty falują na biegu jałowym to przeważnie któreś z nich jest temu winne.
Dziękuję. Już znalazłem :) Błędy też sprawdziłem. Pozostaje mi tylko wymienić silniczek krokowy regulacji obrotów biegu jałowego.
zacznij od najprostrzej czynnosci sprawdzenia i wyczyszczenia silniczka krokowego regulatora biegu jałowego
minal juz tydzien i objawy sa nastepujace;> rano gdy silnik jest zimny auto odpala rewelacyjnie obroty sa ormalne.po przejechaniu kilku km obroty na biegu jalowym skacza jak szalone..poprostu gdy wrzuce na luz obroty szaleja czasem nawet go dlawi ..ale nie gasnie ...czy orientujecie sie jak mozna to naprawic i zniwelowac? czy moze jeszcze poczekac i...
p0501 "czujnik prędkości pojazdu" Nie wiem jak tutaj, ale w Tigrze sterownik podnosił obroty jałowe silnika do 1000 w trakcie jazdy. Dopiero po zatrzymaniu spadały do 800. Może tu jest problem.
Mój Ford Focus miał podobnie - nierówne obroty, szarpania na ciepłym silniku. Pomogła wymiana regulatora obrotów jałowych. Może uderz w tą stronę?
według programu WOW WURTHA na zapłonie ma być 1V na biegu jałowym 1,4V przy 3000 tys obrotów 2,5V
Dopiero odpisuje, zabiegany człowiek. Auto mam od 5 miesięcy servisowane było w ASO. 140tys.km przebieg. Po wymianie oleju 5w30 total, rozrząd komplet wymieniony. Żadnych błędów nie wyświetla. Zaczęło się gdy chłodniejsze dni nastały. Tylko po odpaleniu (zimnego) silnika, jeszcze wtedy gdy silnik utrzymuje nieco wyższe obroty na ssaniu czuję w kabinie...
To coś to - napewno- silnik krokowy biegu jałowego( wolnych obrotów)
Zobacz na regulator biegu jałowego i czujke temperatury.
Nie dopiero się uczę;) Dodano po 1 A jeszcze gdy wyczyściłem przepustnice to dalej obroty falują. Tylko na biegu jałowym podczas jazdy wszystko jest ok co to może być innego?
sprawdz czy jest sprawny potencjometr przepustnicy,jak tak to ustaw go w położeniu biegu jałowego na 1050 om.
z tego co sam widziałem wiele silników krokowych jest "zasyfionych" przypuszczam że winę ponosi odma która jest doprowadzana do układu wtryskowego,czasmi wystarczy dobrze umyć sulnik krokowy np. w benzynie i wszystko ok. tzn obroty są stabilne na biegu jałowym
Nagraj film jak na biegu jałowym wciskasz gaz do dechy
Kolego, najpierw przeprowadź autoadaptację obrotów biegu jałowego i sprawdź wszystkie gumowe węże i wężyki. Podciśnienie serva hamulców i odpowietrzenie skrzyni korbowej też. To podstawa. Regulacja na pb!!! Dopiero jak będzie ok podczas jazdy na pb przejdź do regulowania lpg. Pozdr.
Witam, Jeśli elektryk mówi, że po 15 minutach nie ma poboru prądu to zacznij od zmiany elektryka. Pobór prądu w aucie jest zawsze, chyba, że wyposażone jest w rozłącznik, który fizycznie odłącza akumulator od auta. Do sprawdzenia: - pobór prądu z akumulatora po "uśpieniu" auta, czyli tak, jak pisałeś, po około 15 minutach; - naładowanie owego rozładowanego...
Chyba większość silników cztero cylindrowych pracuje na biegu jałowym w zakresie 700-800 rpm.
Jak w temacie auto gaśnie (narazie nie czesto) w czasie jazdy przy redukcji z 4,5 biegu na niższy lub "luz" po czym normalnie odpala. Sterownik nie rejestruje błędów nie zapala się też kontrolka silnika. Przeczyściłem delikatnie przepustnice i silnik krokowy biegu jałowego, baz rezultatu. Dodam że auto zapala tylko z "lekkim gazem". Obroty biegu jałowego...
Cześć, może miał ktoś podobna sytuację. Pacjent Peugeot 208 GTI 2014 rok 1.6 THP Silnik lekko rozgrzany oraz czasami ciepły zaczyna wywalać check engine oraz błędy: 16B3 oraz P0039 (Elektrozawór turbosprężarki. Blokada zamknięta) Nie trzyma również obrotów jałowych(spadają do około 400 i dość mocno trzepie budą) Problem ma również z temperaturą. Może...
do wymiany UDQ w sterowniku,jak i konieczna wymiana cewki zapłonowej na modyfikowaną f-my L'Electrifil. Ale ...można tez nic nie robić! Ja robie tak-czysczę kanał powietrza i przepustnicę.Testerem silników krokowych ustawiam prędkośc obrotową wału 950 obrotów (na gorącym).NIE ZAKŁADAM!! po tych ustawieniach wtyczki na silnik krokowy. Spreparowałem tak...
Była robiona jakaś diagnostyka - w szczególności odczyty z czujników temperatury, pomiar ciśnienia paliwa, test układu regulacji wolnych obrotów?
z jakiegoś dziwnego powodu mogła się przestawić mapa wtrysku bądź dotyczy to nadmiernej różnicy ciśnień powietrza przed i po wciśnięciu hamulca. ostatecznie układ wtryskowy niedomaganie ma np piezoelektryki wtryskiwaczy bądź pompa wtryskowa ma nadto spadek napięcia.. nie wszystko można poprawnie zinterpretować w oparciu o opis. straty mocy też może...
witaj. koledzy maja racje. Jednak nie napisałes jaki to samochód, jesli masz mechaniczna regulacje szczelin zaworowych to ja sprawdz, to tez czesta przyczyna nierownomiernej pracy na biegu jałowym szczegolnie w peugeot..
Dobra, zakupiłem urządzenie zwane: TACHOMETR LASEROWY LCD OBROTOMIERZ Pomierzyłem sobie i w chwili obecnej mam na biegu jałowym obroty alternatora na poziomie 1400-1500 obr/min Z ciekawości zmierzyłem prędkość alternatora w moim busie Peugeot Boxer i tam na wolnych obrotach mam około 2200 obr/min Czyli zakład naprawiający alternatory dobrze mi sugerował,...
Nieprawidłowy skład mieszanki biegu jałowego, prawdopodobnie lewe powietrze na dolocie. Sprawdź wszystkie podłączenia do kolektora ssącego.
Odkręcasz 4 wkręty od TPSu i wkładasz nowy. Jak masz dostęp do wkrętów to nie musisz wyjmować przepustnicy. Tego się nie naprawia tylko wkłada nowy. Po założeniu nowego trzeba go jeszcze ustawić. Czasem lepiej idzie kupić cała przepustnicę i nie męczyć się z jego ustawianiem. Może poszukaj przepustnicy bez wtryskiwacza - będzie tańsza. Od poprawnego...
Witam mój problem dotyczy Peugeota 307 1.4 16v, na zimnym silniku szapie nim. Najbardziej widoczne jest to gdy dodam gazu na 2 czy 3 biegu i nagle puszcze wtedy szarpie całym samochodem(dławi go) . Gdy silnik sie zagrzeje, przejade powiedzmy 10 km szarpanie ustepuje choć czasem potrafi bujać obrotami na jałowym biegu ale nie gaśnie. Nowe świece, wymieniona...
peugeot 3007 r 2001 1.6 16V SILNIK WTRYSK TU5JP4 Wczoraj jadąd do pracy zapaliła mi się kontrolka silnika wraz z komunikatem Antipollution Fault. Posiadam ELM321 podpiąłem pod komputer i pokazało błędy: http://obrazki.elektroda.pl/5493682600_1... Po skasowaniu błędów powrócił błąd P0121 wraz z komunikatem Antipollution Fault. Wymontowałem...
Mam HFX Ooo już lepiej. Pomijając znane kwestie mechaniczne (zawory) skupił bym się na czujniku MAP. Takie boszowskie byle co tam jest..... I źle chodzi na wolnych.... To jak kalkulator silnika widzi pedał gazu jak nań nie naciskasz, czy "bieg jałowy" bądź też "poza biegiem jałowym" lub "obciążenie częściowe"
Witam, Mam problem z moim "nowym" 306- Jest to wersja angielska XL. Podczas jazdy gdy naciskam na gaz autko najpierw się lekko dławi ale potem jest super, poza tym gaz chyba za bardzo szarpie bo jak nacisnę to czuć nagły skok jakbym miał turbo itd..:D. Ale to nie wszystko, na rozgrzanym silniku czasem obroty spadają za nisko ok 500/min- ma takie zachcianki...
samochód gdy ma te błędy jakby przełączał sie w tryb awaryjny i silnik pracuje nie równo jakby wspomaganie działało nie do końca, lekkie skakanie obrotów na biegu jałowym, po usunięciu błędów i przełączeniu na benzyne działa idealnie
Witam, mam pytanie odnośnie obrotomierza w moim Peugeot 206 otóż sporadycznie zdarza mu się przekłamywać obroty silnika, np na biegu jałowym pokazuje 2000 obr, i przy dodawaniu gazu do np faktycznych 2000obr wskazuje 3000 itd. Zauważyłem że chcąc go ,,wyzerować'' trzeba przekręcić parę razy stacyjkę i problem się naprawia, nie jest to uciążliwe gdyż...
Witam niestety program piston nie ma możliwości robienia wykresu więc napiszę jak to wygląda. Pierwsza sonda faluje w zakresie 0d 0,095 do 835v. Druga sonda ma mniej więcej stałe 695-735v. Oczywiście na rozgrzanym silniku na jałowym biegu.Jak trzymam na obrotach 1500-2000 to obydwie dają w okolicach 890v.
Odłącz akumulator na chwile i zapal na benzynie, jak pójdzie równo to sonda jest podejrzana. A z czego to wynika. Zawsze jak zapalam to silnik idzie równo czy zimny czy ciepły. Na ciepłym podnosi obroty na chwilkę, jak w każdym aucie, które później opadają i zaczyna się "czkawkowanie".
Niskie ciśnienie oleju: - nieprawidłowe wskazania z czujnika - zbyt niskie obroty na biegu jałowym - uszkodzona pompa oleju - mocno rozrzedzony olej - bardzo niski poziom oleju.. ale tutaj dużo kilometrów raczej byś nie ujechał - filterek też wypadało by sprawdzić..
Każdy pojedynczy krok (obrót) wałka silnika powoduje wysunięcie lub wsunięcie grzybka o jedną, zawsze równą odległość. Sterownik ustala jedno skrajne położenie grzybka i od tej wartości krok po kroku reguluje wysunięcie zaworu. Przykładowo dla 850obr/min sterownik oblicza wartość 25 kroków i takie położenie grzybka ustala, sprawdzając przy tym czy obroty...
Przeczyść gaznik a w szczególności kanaliki do dyszy składu mieszanki biegu jałowego. najlepiej jest przedmuchać wysokim ciśnieniem, w ostateczności cienkim drucikiem, uważaj żeby nie rozkątrować otworu.
Witam po przerwie.Silniczek wyczyszczony.I..... obroty jałowe są bardziej równomierne.Nie jest to ideał ale juz coś .Podejrzewam iż gdybym wyczyścił cały układ dolotowy przepustnicy efekt byłby jeszcze lepszy.
Witam, temat dotyczy nierównej pracy na zimnym silniku w samochodzie Peugeot 207 1.6 HDI 90KM. Samochód był nieużywany prawie rok. Teraz po odpaleniu, przez około 2 minuty falują obroty o około -20 obr/min. Silnik chodzi na biegu jałowym. W czasie tych 2 minut czuć drgania w samochodzie podczas tego szarpania oraz leci dużo (chyba białego) dymu z rury...
Mam problem z Peugeot Partner 2.0 HDi, z 1999r. Sterownik bosch edc15. Komputer wyrzuca błąd dotyczący regulatora ciśnienia paliwa (p1112 p1138). Jednak w ciągu roku regulator został wymieniony kilkukrotnie (nie wiem czemu, auto nie jest moje). Po skasowaniu błędów i wykonaniu testu regulatora ciśnienia auto wzorowo jeździ parę dni, ciśnienie na obrotach...
Od niedawna, od czasu do czasu obrotomierz w Peugeot Partner 1.9D zawyża obroty, np na ucho jest 2tys, wskazuje 3.5tys, jest bieg jałowy (0.9-1tys) , wskazuje 2tys. Wyłączenie zapłonu (np podczas jazdy) leczy sytuację, znów jakiś czas będzie wskazywał dobrze. Wielkość zawyżenia wydaje mi się powtarzalna, nie ma pływania wskazań, jakby (mówiąc cyfrowo)...
Falowanie obrotow
Nie rozumiem co znaczy "obroty spadają ponad 1000obr", to jest nielogiczne. Obroty biegu jałowego , to w układach wtrykowych około 900 , więc albo spadają poniżej 1000 obr i jest OK, albo rosną ponad 1000 obr i jest problem.
No też prawda ale na biegu jałowym też telepie trochę nie czuje drgań na kierownicy i drążku biegów bardziej w całym aucie dzisiaj wymieniłem poduszki każda uszkodzona ale nic nie pomogło
Dobra może trochę poniosło. Ale miałem tak że silnik miał już swoją temperaturę, termostat otworzył, a ciśnienia nie było. Silnik pracował na biegu jałowym. Kiedy się przy gazowało (utrzymać trochę na wyższych obrotach) dopiero udało się odpowietrzyć. Więc teraz ty mi to wytłumacz...
Witam jak w temacie. Samochód Peugeot 307 1.4 16v. Jak silnik się rozgrzeje i ma włączoną klimę po jej wyłączeniu zaczynaja falować obroty. Identyczna sytuacja się dzieje jak np zatrzymuje samochód puszczam nogę z gazu auto ma problem z równą pracą silnika na biegu jałowym. Ale wystarczy parę razy przygazować i problem znika. Co z nim jest nie tak i...
Dodam ze na PB nie da sie jezdzic, bo samochód gasnie po wciśnieciu sprzegła jak sie dojeżdża do skrzyżowania...na biegu jałowym jak dodam gazu to obroty bardzo długo opadają, około 1000rpm na chwilkę sie zatrzymują i potem spadają do wlasciwych 800-900.
Witam. Sprawdź jeszcze po nagrzaniu silnika obroty biegu jałowego, czy nie są zbyt wysokie. Kilka razy zetknąłem się z podwyższonym spalaniem z winy termicznego urządzenia rozruchowego (kalorystatu),kiedy nie spuszczał naprężenia linki.
Ludzie, pomocy. Peugeot 1,4 benzyna z 2000 r. Żona dojeżdża, no, do świateł daje na luz, a obroty nagle wysoko wzrastają. Musi parę razy depnąć w pedał gazu, żeby się uspokoiło. 99% szansy, że padnięty (duże luzy) silnik krokowy biegu jałowego. choc go odpiął i ponoć auto powinno zgasnac Nie zawsze gaśnie, zależy w jakiej pozycji został odpięty. jest...
"samochodach z elektronicznie sterowanym wtryskiem nie ma żadnego ssania" Myślę że tu się kolego mylisz. Jak twoim zdaniem przy zimnym silniku jest wzbogacana mieszanka? I jak się to nazywa? Otwarciem dodatkowego kanału powietrznego i paliwowego, ewentualnie przymknięciem dodatkowej przepustnicy nad zwężką Venturiego i zwiększeniem obrotów biegu jałowego?...
W pierwszej kolejności należałoby sprawdzić regulator biegu jałowego czyli tzw. silnik krokowy...kup regulator śrubowy i wstaw zamiast silnika krokowego i zobacz czy problem będzie się powtarzał.
Witam. Posiadam Peugeota 307 SW 2.0 na benzynę i gaz. Auto przeszło generalny remont silnika. Mam problem z obrotami podczas jazdy. Po pewnym czasie, gdy włączam bieg jałowy i obroty spadają, zapala się kontrolka check engine, a auto podnosi obroty z 600 na 1200 i zaczyna się telepać podczas dodawania gazu. Po zostawieniu auta na 10-15 minut kontrolka...
Witam, mam pewien problem, tj wyższe obroty (1400 +/-100) po odpaleniu z rana na zimnym. Gdy pojeżdżę po mieście z 10 minut, obroty na jałowym wracają do normy ok 900 obr. Teraz pytanie, co może być przyczyną? Stawiam na przepustnicę. Miałem podobną akcję w Peugeot 306 1.6 z 97r, więc chcę się tylko upewnić. Macie jakieś pomysły inne?
Witam. Peugeot 306 1.4 KFX 1997 rok. Po zapaleniu i nieregularnym czasie zaczyna "przebierać" schodzi z jałowych obrotów na bardzo niskie, dodanie gazu nie przynosi efektu chyba że mu sie "popompuje" gazem . Bez dotykania gazu albo zgaśnie a jeśli nie to nagle skoczą obroty do ok. 2000 i chodzi. Później albo to samo albo juz będzie chodził. Wymienione...
Napięcie ładowania na kompie wyświetla 14.1 do 14.5 skaczące w tych wartościach ale zmierzę miernikiem. Co prawda na biegu jałowym w nocy widać że kontrolki lekko mrużą to znaczy świecą ciutke ciemniej jaśniej najlepiej to widać po panelu od klimy
Najlepiej było by podļaczyć tester i sprawdzić czy oprogramowanie sterownika pozwala na odczyt statusu regeneracji . Poza nim o regeneracji mogą świadczyć temperatury na sondach , podwyższone obroty biegu jałowego , i kilka innych . Poza tym filtr przy wypalaniu jak sama nazwa mówi zapala sadzę żeby ją wypalić i to raczej normalne zjawisko . Można...
Spotkałem się już z tym przypadkiem, Kolega wymienił silniczek krokowy, świece, przewody, nawet parownik bo strzelał na gazie przy przyśpieszaniu. Pojechał do gazownika i wszystko poustawiał, po czym dalej było to samo. Nikt u mnie w warsztacie nie potrafił powiedzieć co się z ty Peugeotem dzieje. Aż w końcu wymienił cewkę zapłonową i nawet od tamtej...
Witam mam problem z silnikiem 1.6 benzyna Peugeot 206 z roku 2002. Problem jest następujący po odpaleniu silnik pracuje tak jak powinien lecz pochodzi jakiś czas i na biegu jałowym zaczynają delikatnie falować obroty i po czasie zgaśnie. Gdy odpalę ponownie znowu chodzi przez jakiś czas dobrze i zaraz znowu to samo. Podłączyłem pod kompa czysto, wyczyściłem...
Szukam wsadu virgin EEPROM do sterownika Valeo J34P z Peugeota 206+. Objawy usterki rodem z archiwum X - pacjent pracuje nierówno na jałowych obrotach, odczyt parametrów wskazał duży rozjazd wskazania temperatury dolotu (IAT). Zamówiony drugi czujnik, instalacja sprawdzona, a czujniki były podstawiane do drugiego samochodu (Citroen C3 z tym samym ECU)....
TPs wyregulowany. Znaczy sie tak, że jak podłączymy na pin 1 i 2 ( te pierwsze od kabiny) to ma być 0,2-0,25V i po otwarciu przepustnicy 4,8-4,9V. Dobrze?? A ten styk biegu jałowego jak się reguluje wg miernika?? Dodam że w tym wynalazku nie ma ani silniczka krokowego ani map sensora.
Czesc, mam identyczny problem w skuterze chisnkim. Tylko u mnie stał ponad rok czasu nieuzywany. na biegu jałowym chodzi równiutko a po dodaniu gazu wchodzi troche na obroty i zaczyna się dławić, Myślałem, że to gaźnik, wyczyściłem a pózniej założyłem nowy gaźnik ale to nic nie zmieniło. Iskra na swiecy jest, na rozruszniku ani razu jej nie zgubiła....
kontrolka od komputera zapala sie gdy jest jakiś błąd a co do tego obrotomierza to silnik jak w wcześniej pisałem daje sobie obroty w czasie jazdy czy na biegu jałowym dodam że silniczek krokowy był czyszczony i to samo.czy od zacinającej sie przepustnicy zapalała by się owa kontrolka???
peugeot 406 2,0 16v gaz 1998 przekażnik był podmieniany również czujnik wału ,cewka zapłonowa jak i pompa paliwa Dodano po 5 silnik gaśnie po rozgrzaniu i nie ważne czy na biegu jałowym czy też podczas rozpędzania jak i równej jeździe nie mają znaczenia obroty silnika
Skacze w granicach 80 - 100 bar. Różnica w stosunku do zadanego 10-30%. A dlaczego włącza awaryjne? Ten typ tak ma jak nie może odpalić? Odpalił na lince bez problemu. Na biegu jałowym ok 300 bar i pływa ±30. Czy to jest prawidłowo? Jakie powinno być ciśnienie przy rozruchu i wolnych obrotach i z jakimi odchyłkami? Pozdrawiam
obrót jałowy scania wysoki obrót jałowy regulacja obrót jałowy
hikvision synology piszczy filtr android kamera
blokada operator pralka głośno wiruje
Montaż czujników cofania w Renault Megane II Cabriolet Panel sterujący do pralki Polar PDS 885 - gdzie kupić?