Jeśli ktoś jeździł i mu odliczało km z błędem od adblue to nie odpalisz, trzeba zrobić reset systemu adblue.
To napisałem, co może być. Używaj przecinków, bo ciężko się to czyta.
Zbyt dużo trzeba by na stole podłączać bo jeszcze musiałby być com ,gdy byś miał PP 2000 to tylko ustalenie pinu po wysyłce sterownika ,reszta zdalnie by poszła.Albo chociaż coś co by kluczyk dopisać na aucie,bo bsi by zrobił ,ale klucz tylko na aucie.
W starej obudowie został transponder immobilisera. Wygląda jak mały plastikowy klin. Jeśli jeszcze nie wyrzuciłaś, to przełóż go do nowej obudowy. W przeciwnym wypadku czeka Cię kupno nowego, plus programowanie u kogoś, kto zajmuje się francuskimi autami. Niektóre firmy dorabiające klucze do samochodów mają takie rzeczy.
Masz przestawione krzywki na wałku- wałkach. Sprawdź.
Bez schematu to się nie obejdzie ,zaśniedziale styki lub popękana otulina kabli, zacznij od pompki bo jak nie poda paliwa to choćbyś pół silnika wymienił to i tak nie zapali to jest sprawa elektryczna . Dodano po 17 Schematy https://www.peugeotbook.ru/pl/20X/206/el...
szukaj stera otych samych numerach - z tym nic nie zdziałasz. masz schem
to jest francuski samochód, no więc przede wszystkim elektryka do przejrzenia - kable, złączki te w gałęzi alternatora, masa silnika, coś na pewno gdzieś przegniło i teraz nie łączy - raz łączy a raz nie
Ugnita wiązka. Wyjmij ją z peszla i poszarp każdy przewód.
Pętla założona?
Jak sam widzisz przekaźnik swieć nie ma zasilania. A brak sygnału odniesienia cylidra nie znaczy tylko że padł czujnik może gdzieś w wiązce jest przerwa.
Zacząć od tego by silnik bez paska i nawet bez wariatora wkrecal się w obroty praktycznie równo z manetką. Potem to już proste. Złożyć jak należy i musi jeździć
Może immo nie działa? Masz drugi kluczyk?
A jak silnik się rozgrzeje to ładnie odpala?
Podejrzenia masz prawidłowe , zasilanie sterownika silnika ginie!
Zapewne wysypała się zawartość motoroli w BSI. Walczyłem z identycznym przypadkiem tydzień temu. Zaprogramowałem motorolę czystym wsadem a potem trzeba to wszystko razem dogadać. Mój pacjent zgłaszał jeszcze na wyświetlaczu ECONOMY MODE ACTIVE.
Może klucze z BSI wywaliło i immo nie puszcza? W Peugeotach jak Immo trzyma to wcale nie odpalisz.
Jakieś kabelki i żarówki samochodowe w zapasie? Podsuwam tylko pomysł na okoliczność braku multimetru...
Wtyczka jest od czujnika cisnienia paliwa , bez tego nie odpali.
Odpowie tak jak myślę że,podmiana sterowania elektrycznego przepustnicy rozwiąże problem bo wymieniać tak jak piszesz swap starszego sterowania to może nie problem , lecz pozostaje kwestia podłączenia podłączenia - więcej przewodów w wersji jaką masz założoną . sprawdź jeszcze sterowanie przy p gazu . Być może po zgaszeniu auta i ponownym uruchamianiu...
Co sprawdziłeś ?Otwierałeś chociaż maskę?
Słyszałem też że powodem tego że gaśnie może być zawieszony zawór egr. Ten problem doszedł w młodszych rocznikach, problemu szukaj w regulacji ciśnienia paliwa i jego ubytkach w przelewach. Nagły wzrost ciśnienia jak i spadek spowoduje wyłączenie silnika. Rozumiem że stan "sterownik silnika zablokowany" nie występuje? Obroty widzi ? 'Sygnał blokady...
Rok 2001 Chyba będzie najlepiej jak zaprowadzi do mechanika quote] Tak podejrzewałem że z początku produkcji,tam szyściły się bsi przy słabym aku i od sprawdzenia jego należy zacząć. Szukaj raczej dobrego elektronika samochodowego w okolicy. Pozdr.
napisz dokładniej sprawdzałes czy jest iskra lub czy paliwo dochodzi do silnika czy masz jakis alarm lub immo
Brak kodu klucza nie pododuje kodu błedu . Wejdz w parametry i zobacz .
Kolego musisz wykonać diagnozę zanim coś wymieniesz bo nawymieniasz gratów a później nie będzie z czego zapłacić za naprawę.W stanach i parametrach ecu oraz bsi powinno być coś widać dlaczego ten samochód nie może odpalić.Jak ci nikt nie pomoże to skonsultuj się,jestem że tak powiem pod ręką.
Witam , miałem podobny problem ( Peugeot 307 SW 2003 r), z tą różnicą że moje auto nie odpalało po dłuższym postoju około 10 g0dz . czyli gdy ostygł silnik . Przyczyną była nie szczelna pompa paliwowa , koszt naprawy 350zł . Pozdrawiam
Zdjęcia Ci zbędne, jak nie potrafisz czytać schematu nie zlokalizujesz jednego zestyku szpilkowego w złączu, gdzie takich zestyków jest sporo, zresztą i tak nic z nim nie zrobisz. Jedyne co możesz, to wszystkie złącza (gniada i wtyczki) konkretnie przemyć (zgodnie z instrukcją stosowania) Kontaktem S i U, wydmuchać kompresorem i poskładać. Przy okazji...
Schemat elektryczny http://obrazki.elektroda.net/31_12519961...
Kolega również miał podobny problem z peugeot tez nie palił na 2 cylindry i nie była to cewka tylko sterownik . Po wymianie sterownika problem ustąpił. A ciotecznej siostry szwagra wujek miał własnie uszkodzoną cewkę z takimi objawami. Zastanów się co piszesz - przeczytaj jeszcze raz pierwszy post w tym wątku, a potem wytłumacz użytkownikowi jak przy...
Raczej nie wina pompy a jej złe podłączenie. W modelach przedliftowych z ESP i w modelach poliftowych komunikacja po CAN szła przez pompę - tzn, do wtyczki pompy dochodzą 2 pary przewodów CAN (2 skręcone że sobą przewody). Pompa robi jako łącznik dla tych przewodów. Najprawdopodobniej kolega je źle połączył lub może pogiął piny w pompie. Bez tego sterownik...
Spalony bezpiecznik. Niestety nie powiem który dokładnie więc trzeba wszystkie sprawdzić.
Czyli jest nie od tego samochodu cos.Zrob ecu na douczenie,moze zadziała.A jak nie ecu na douczenie,odczyt bsi i sparowac go z kluczykiem na urzadzeniu np.Tango.Wtedy odpali na bank.
Witam, Po pierwsze sprawdzić mechanikę, a nie komputer. Może poleciał pasek i zblokował się w górnym położeniu tłoków. Wpierw wyeliminować mechaniczne sprawy a dopiero. Elektronika. Tak będzie bezpieczniej. Może przewód masowy się rozłączył - pomiędzy silnikiem i budą i wiele różnych spraw. Najpierw trzeba ustalić czy silnik można bezpiecznie próbować...
Co do wydechu to wykręć tylko sondę, spaliny tam ujdą. W te mrozy ogólnie był problem z zamarzniętymi katalizatorami, zwłaszcza w pojazdach które większość tras robią na krótkich odcinkach i katalizator nie rozgrzał się na tyle aby skroplona woda odparowała.
Bez napięcia nie ruszy. Można podać na krótko by ją sprawdzić.
nie chodzi o to czy szczotki są długie tylko czy się bez oporów poruszają w szczotkotrzymaczu jeśli szczotka się zablokuje to póki dotyka wirnika to rozrusznik działa (nawet jeśli iskrzy chociaż trochę gorzej) a jeśli się już zetrze a siła docisku sprężyny nie jest na tyle duża żeby ją przesunąć to powstaje przerwa i nie kręci i jak w twoim przypadku...
Witam . Prawdopodobnie jest uszkodzony podgrzewacz paliwa ,zdejmnij zniego przwewody paliwowe połącz je i sprawdż jak bądżie zapalał. Miałem identyczne obawy, przez podgrzewacz dostawało się powietrze ,po lekkim nagrzaniu silnika ( podgrzewacz też się nagrzewa) nieczszelność znikała . po wymianie podgrzewacz wszystko ok.
Wszystko wskazuje na to, że immo się wysypało.
Na silniku, bezp. F11
Trzeba ponownie wyzerować sterownik silnika nie da się ominąć łacząc przewody . Ponieważ w tym modelu były różne sterowniki silnika postępowanie jest różne i nie zawsze proste i tanie .
Zasilanie czujnika ciśnienia kolektora, przepływomierza i zaworu EGR : Napięcie zasilania za niskie sprawdz co do wartości ile wynosi na którymś złaczu ww podanych elementów, ma być 5V+/-0,25 oraz zasilania i masy sterownika + bezpieczniki
Wypożycz gdzieś ciepłe miejsce na jedną noc
Zasilanie pompy jest dostępne od góry zbiornika paliwa,tam gdzie jest zamontowany zespól pompy i wskażnika poziomu paliwa.Dostęp jest od strony wnętrza samochodu po odkręceniu klapki rewizyjnej umiejscowionej nad zbiornikiem paliwa.Stukanie młotkiem w zbiornik paliwa może spowodować tylko jego uszkodzenie.
Tak.Po wyjęciu wałków. Nie zdarzylo mi sie jeszcze. Nie bardzo w to wierze. Czyli demontaż, wyciśnięcie oleju i ponowny montaż Moze sie to skonczyc ich zniszczeniem. Jesli juz, to trzeba by je otworzyc by wylac olej. Daj ciepłe powietrze w dolot, Niektorzy pozostaja chyba jeszcze w latach piecdziesiatych ubieglego wieku...
A sprawdziłeś chociaż czy bezpieczniki są wszystkie ok. Zaczyna się od najprostszych rzeczy. Czyli czy na pompę po przekręceniu stacyjki dochodzi napięcie. Jak nie dochodzi to czemu, lub podać na krótko plus z akumulatora. i sprawdzić czy zapali.
Sprawdź wyłącznik wstrząsowy, oraz bezpieczniki, brakuje zasilania na osprzęt silnika. To auto zgasło podczas jazdy czy jak?
Zobacz czy przypasuje
Bo wtryskiwacze są sterowane przez komputer. Komputer musi wiedzieć w jakim położeniu jest silnik żeby otworzyć wtryskiwacz. A bez informacji z czujnika nie zrobi tego. Bo wymieniłeś uszkodzoną rzecz, wiec czemu ma nie działać? To nie człowiek, że po operacji jeszcze tydzień boli wszystko i kuleje.
Potrzebne jeszcze stałe zasilanie. Tu masz rozpiskę do podłączenia na stole, ale przy okazji sprawdzisz stały plus.
Witam, próbuję ogarnąć koleżance 107 w benzynie, rok 2012. Problem powstał podczas jazdy, samochód zgasł, i już nie odpalił. Podłączyłem diagboxa i o dziwo zero błędów, co sprawdziłem? Więc tak, pompa paliwowa sprawna, podaje paliwo na listwę, wtryski sprawne bo ściągałem listwę żeby sprawdzić czy podają paliwo, cewki zapłonowe sprawne, świece nowe...
Witam, Każdorazowo po 1,2 dniach postoju mam problem z odpaleniem 308. autko z końca 2007r. odpala za 3, 4 razem, a po odpaleniu obroty wariują raz 1,5 tys i za chwilę 700, aby ponownie wrócić na 1,2 tys. Po podłączeniu pod komputer nie znaleziono błędów. Pali sie przez 30 sekund ostrzeżenie "check oil level" oraz trójkąt ostrzegawczy, ale poziom oleju...
Hej, mam problem z samochodem a mianowicie z Peugeot 308 rocznik 2009 silnik 1.6 vti z instalacją gazową BRC. W różnych momentach zapala mi się check engine oraz informacje na ekranie komputera antypollution system faulty. Podczas sprawdzenia błędów przez Obd wyskoczyły następujące błędy: P0013 oraz P0014. Problem występuje w różnych momentach, czasem...
W Peugeocie 508 ze skrzynią automatyczną rocznik 2011 1,6 diesel mam problem z odpaleniem. Nie odpala, nie kręci ale pojawia się komunikat usterka silnika. Akumulator jest naładowany. Faktem jest że nie używałem auta ok 3 tygodnie ale wcześniej odpalał na dotyk. Co może być przyczyną. Proszę o poradę.
Witam serdecznie! Pisze bez polskich znakow poniewaz nie posiadam polskiem klawiatury - mieszkam za granica. Kupilem jakis czas temu Peugeota 5008 z silnikiem 1.6 hdi 109 km z 2010 roku o przebiegu 260 tysiecy. Auto posiada automatyczna skrzynie biegow. Problem polega na tym, ze auto kreci i tak jakby chcialo juz zapalic ale nie moze. Nie odpala nawet...
Witam auto nie odpala, brak błedów w komputerze iskra jest ,rozrzad i cisnienie na listwie sprawdzone ,probowałem pryskac w przepustnice ale bez efektow wszelkie pomysły mile widziane
peugeot odpala gasnie peugeot awaryjny odpala kopci odpala peugeot
kondensator mniejszy zasilacz pompa zmywarka bosch ładowarka zmniejszyć prąd
magazyn energii blaupunkt zwory
Honda Civic V 1.3 1995 - brak reakcji rozrusznika Instrukcja obsługi napędu Kafer 600 do bram