Jeśli ktoś jeździł i mu odliczało km z błędem od adblue to nie odpalisz, trzeba zrobić reset systemu adblue.
Jeśli uda się go odpalić to czy przez te 3 km nie zatkam filtru paliwa czy też nie spowoduje tym usterki układu paliwowego? Jeżeli odpali to powinieneś dojechać bez problemu. Przecież przyjechałeś. Rano było zapewne zimniej niż teraz po pracy. Zimą niezależnie od rodzaju paliwa w zbiorniku nawet nie jest wskazane jeżdżenia na resztkach paliwa. Powinno...
Witam, Akumulator do wymiany lub (i) brudne styki (klemy, masy, przewody akumulatora). Pozdrawiam, Georges
Jaka klima w aucie?
tu1
A jak silnik się rozgrzeje to ładnie odpala?
Zacząć od tego by silnik bez paska i nawet bez wariatora wkrecal się w obroty praktycznie równo z manetką. Potem to już proste. Złożyć jak należy i musi jeździć
Rozrusznik może stać. Miałem tak kiedyś w 306, ale to jeszcze bez instalacji cyfrowej.
Jak sam widzisz przekaźnik swieć nie ma zasilania. A brak sygnału odniesienia cylidra nie znaczy tylko że padł czujnik może gdzieś w wiązce jest przerwa.
Nic nie zasugeruję bez jakiejkolwiek diagnozy. Może być wszystko, dosłownie. A brachola będzie jeszcze bardziej szkoda jak będzie dalej się z tym bujał po kolejnych "specjalistach", straci czas i resztę pieniędzy. Na złomie może z 7 stówej jeszcze odzyska, w innym wypadku będzie tylko tracił zamiast jeździć
No to stawiam, że to immo zablokowało odpalanie.
W starej obudowie został transponder immobilisera. Wygląda jak mały plastikowy klin. Jeśli jeszcze nie wyrzuciłaś, to przełóż go do nowej obudowy. W przeciwnym wypadku czeka Cię kupno nowego, plus programowanie u kogoś, kto zajmuje się francuskimi autami. Niektóre firmy dorabiające klucze do samochodów mają takie rzeczy.
Ręce opadają. Revelprog jest owszem fajny, ale do pamięci szeregowych. W 308 miałeś zimne luty wystarczyło je poprawić.
Pytanie, czy komp widzi poprawną temperaturę silnika zimnego?
a ja, mimo wszystko, stawiam na brak masy silnika. Łatwo to określić, wystarczy prosty pomiar, czy na zacisku rozrusznika jest napięcie akumulatora względem masy akumulatora, a następnie względem masy silnika. Zdarza się, że taśma masy jest skorodowana w zaciskach. Nie napisałeś, czy samochód da się uruchomić "na pych". Piszesz natomiast, że pojazd...
Podpowiedź masz tutaj: http://obrazki.elektroda.pl/8514270500_1...
napisz dokładniej sprawdzałes czy jest iskra lub czy paliwo dochodzi do silnika czy masz jakis alarm lub immo
Wredny Siemiens, filtr paliwa tylko orginał lub Purflux, powinno pomoc
1. Problem . Skuter Peugeot Buxy odpala czasem, jedzie normalnie . Czasem ciężko odpalić i gaśnie . 2. Problem. Skuter Peugeot Buxy odpala . Czasem jedzie normalnie , czasem ciężko odpalić i gaśnie. 3. Problem. Skuter Peugeot Buxy odpala czasem . Jedzie normalnie. Czasem ciężko odpalić i gaśnie. 4. Problem . Skuter Peugeot Buxy odpala. Czasem jedzie...
Zacznij od sprawdzenia zasilania sterownika lpg . Są dwa plusy jeden bezpośrednio z akumulatora z bezpiecznikiem , często śniedzieje lub się urywa . Drugi to plus po kluczyku .No i masa przy akumulatorze .
na ta napięcie nie zwracałbym uwagi. załatwiaj bsm
Błędów istothych brak, kręci nie odpala
sprawdz szczelinomierzem czy zawory nie sa podparte w jezdzie nie czuc zadnych tylko odpalanie jest ciezkie (przerabialem to juz na paru peugotach)
Co sprawdziłeś ?Otwierałeś chociaż maskę?
Może immo nie działa? Masz drugi kluczyk?
Bez pytania nie ma odpowiedzi.
Masz przestawione krzywki na wałku- wałkach. Sprawdź.
Zostało ci jeszcze sprawdzenie ciągłości przewodu 72 a cewka przekaźnika i dla formalności zwarcie styków wykonawczych przekaźnika i sprawdzenie czy na 1 i 5 pokazuje się plus . Jeżeli nie wykryjesz w tych obwodach usterki i przekaźnik sprawny to sterownik silnika do wymiany.
Witam , miałem podobny problem ( Peugeot 307 SW 2003 r), z tą różnicą że moje auto nie odpalało po dłuższym postoju około 10 g0dz . czyli gdy ostygł silnik . Przyczyną była nie szczelna pompa paliwowa , koszt naprawy 350zł . Pozdrawiam
A do czego ten dodatkowy akumulator podpinał? Jak do rozrusznika to może przewód zgnił i ledwo się trzyma, tylko cyka a nie odpala.
Brak kodu klucza nie pododuje kodu błedu . Wejdz w parametry i zobacz .
Może główny przekaźnik odmówił współpracy. Jest to element który spoczywa na akumulatorze. Pod pomarańczową naklejką są przykręcone przewody (grube prądowe). Zobacz czy po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon pojawia się prąd na obu nakrętkach M8.
Cofanie paliwa może być, ale robiąc filtr powinien mieć jakieś podejrzenia. Jak nie nieszczelność na rureczkach, to na pompie. Zależnie od podwersji, 1.9 miewał ręczną pompkę, zintegrowaną z filtrem albo bez, i tam zaworek zwrotny. Bo zgaduję, niezależnie od pod-wersji 1.9D bez pompy elektrycznej w baku. Masz taką ręczną pompkę? Jak w zimny ranek podporządkujesz...
Przewinęło się na elektrodzie: http://obrazki.elektroda.net/87_12116330...
Schemat elektryczny http://obrazki.elektroda.net/31_12519961...
Sprawdź dokładnie wiązkę pod filtrem powietrza. Złącze przemyj odpowiednim preparatem. Często lubi się też uwalić kabelek zasilający przekaźnik mocy. (jest on pod sterownikiem wtrysku). Dokładnie posprawdzaj przewody bo miałem kilka takich przypadków i jak sprawdzałem instalację to wszystko grało , klient odbierał auto i po godzinie wracał z tym samym....
To że świece były wymieniane rok temu nie znaczy że są dobre trzeba je sprawdzić to podstawa
Wtyczka jest od czujnika cisnienia paliwa , bez tego nie odpali.
Witam, ciśnienie z kompresora to min. 5 bar , może sie przydadzą dodatkowe informacje ( szkoda ze nie w ojczystym języku :) ) pozdrawiam
Podejrzenia masz prawidłowe , zasilanie sterownika silnika ginie!
Tak z ciekawości jaki to tester zakupił ci szef ? bo 14 tysiecy to już można niezły kupić. Wiekszość parametrów można odczytać i słabszymi może podaj co tam ci komp wskazuje. a z tym samochodem już łączyłem sie przez Braibee, lunchem, kts 650 i zawsze któryś parametr coś tam podpowiadał od czego zacząć bo szukając w ciemno to strata czasu. Co do wtrysków...
Wyciąganie jest łatwiejsze niż może się wydawać ,jedna śrubka naciśnięcie blokady w pierwszej pozycji i wyciągasz razem z przewodami kostki.P
Poprawa nastąpiła natychmiast po zakręceniu gazu czy stopniowo? Jeśli stopniowo to masz źle ustawioną emulację sondy przez co zwiększa Ci się mnożnik czasu wtrysku benzyny i zalewa silnik. Jeśli nagle to masz do regeneracji parownik i/lub do wymiany elektrozawór gazu przy parowniku, bo przy pracy na benzynie dodatkowo podawany jest gaz.
Witam . Prawdopodobnie jest uszkodzony podgrzewacz paliwa ,zdejmnij zniego przwewody paliwowe połącz je i sprawdż jak bądżie zapalał. Miałem identyczne obawy, przez podgrzewacz dostawało się powietrze ,po lekkim nagrzaniu silnika ( podgrzewacz też się nagrzewa) nieczszelność znikała . po wymianie podgrzewacz wszystko ok.
Kolega również miał podobny problem z peugeot tez nie palił na 2 cylindry i nie była to cewka tylko sterownik . Po wymianie sterownika problem ustąpił. A ciotecznej siostry szwagra wujek miał własnie uszkodzoną cewkę z takimi objawami. Zastanów się co piszesz - przeczytaj jeszcze raz pierwszy post w tym wątku, a potem wytłumacz użytkownikowi jak przy...
Wypożycz gdzieś ciepłe miejsce na jedną noc
Witam Myślę że w tej sytuacji przydał by się przyrząd: Analizator sygnałów systemu wtrysku COMMON RAIL EDIA-PRO z firmy Delta...... Ale niestety narzędzia kosztują ale myślę że oscyloskop posiadasz. No musiały by być dwa kanały. Jeden zapinasz na sygnał z czujnika ciśnienia a drugi w wtryski po kolei. Widać wtedy ładnie który wtrysk podbiera ciśnienie...
Moim zdaniem wina modułu zapłonowego.
Mam to samo tylko rozlaczylem radio i podłączyłem inne które grało a teraz samochód nie pali a kreci
Słyszałem też że powodem tego że gaśnie może być zawieszony zawór egr. Ten problem doszedł w młodszych rocznikach, problemu szukaj w regulacji ciśnienia paliwa i jego ubytkach w przelewach. Nagły wzrost ciśnienia jak i spadek spowoduje wyłączenie silnika. Rozumiem że stan "sterownik silnika zablokowany" nie występuje? Obroty widzi ? 'Sygnał blokady...
A zobacz czy manometr pokazuje to samo co komputer odczytuje z czujnika.
Jeśli skuter posiada jedynie stopkę boczną, to sprawdź dokładnie, czy faktycznie nie ma w nim pozostałości po wspomnianym czujniku, w szczególności wiszących kabelków. Nie można "odpalić" skuterów posiadających sprawną instalację elektryczną, tj. gdy są zaparkowane na stopce bocznej. W Twoim przypadku na próbę proponuję wypiąć z modułu kabelek od gaszenia...
można też tak zrobić
Pętla założona?
Co do wydechu to wykręć tylko sondę, spaliny tam ujdą. W te mrozy ogólnie był problem z zamarzniętymi katalizatorami, zwłaszcza w pojazdach które większość tras robią na krótkich odcinkach i katalizator nie rozgrzał się na tyle aby skroplona woda odparowała.
Tu nie pomyslow trzeba, a rzetelnej diagnostyki. Jak chcesz zeby palil skoro nie moze rozpoznac klucza (blad nr 1) i w dodatku nie moze przekazac kodu do ECU lub modulu na pompie (nie wiadomo, jaki silnik) (blad nr 2).
nie chodzi o to czy szczotki są długie tylko czy się bez oporów poruszają w szczotkotrzymaczu jeśli szczotka się zablokuje to póki dotyka wirnika to rozrusznik działa (nawet jeśli iskrzy chociaż trochę gorzej) a jeśli się już zetrze a siła docisku sprężyny nie jest na tyle duża żeby ją przesunąć to powstaje przerwa i nie kręci i jak w twoim przypadku...
Sprawdź bezpieczniki w komorze silnika. Tam tez jest przekaźnik podwójny wtrysku prawdopodobnie koloru brązowego. Sprawdź go i zasilania w jego gnieździe. Wyłącznik bezwładnościowy. Immobilizer masz? Masz do niego drugi kluczyk?
Czy usterka została zdiagnozowana i naprawiona? Proszę o info gdyż mam ten sam problem.
http://bfy.tw/8RWc
To napisałem, co może być. Używaj przecinków, bo ciężko się to czyta.
To zapraszam:) A odpowiedź na twój problem jest tutaj: wypalone styki przekaźnika ( w cytrynach jest taki podwójny duży pod ECU )
Typowe objawy zgniłej wiązki, miałem podobnie i po odnalezieniu spróchniałych kabelków autko powróciło do życia. Do kabelków w wiązce dostaniesz się bez problemów i musisz tylko sprawdzić gdzie izolacja kruszy się w palcach. Fotka z moich poszukiwań: https://obrazki.elektroda.pl/4573373100_...
Oboje nie macie pojęcia o aucie. Do elektryka polecam.
Wg schematu idzie bezpośrednio do śruby + rozrusznika http://obrazki.elektroda.pl/9320398700_1...
Podciśnienia bym się nie czepiał Bo na plaku chodzi.
Zmontuj przyrząd do odpowietrzania i do dzieła poczytaj ten wątek inne auto ale będziesz wiedział co i jak. http://www.audiklub.org/forum/viewtopic....
Wszystko wskazuje na to, że immo się wysypało.
Zbyt dużo trzeba by na stole podłączać bo jeszcze musiałby być com ,gdy byś miał PP 2000 to tylko ustalenie pinu po wysyłce sterownika ,reszta zdalnie by poszła.Albo chociaż coś co by kluczyk dopisać na aucie,bo bsi by zrobił ,ale klucz tylko na aucie.
Albo walnięty czujnik, albo koło foniczne (tam jest pierścień magnetyczny)
Zdjęcia Ci zbędne, jak nie potrafisz czytać schematu nie zlokalizujesz jednego zestyku szpilkowego w złączu, gdzie takich zestyków jest sporo, zresztą i tak nic z nim nie zrobisz. Jedyne co możesz, to wszystkie złącza (gniada i wtyczki) konkretnie przemyć (zgodnie z instrukcją stosowania) Kontaktem S i U, wydmuchać kompresorem i poskładać. Przy okazji...
Trzeba ponownie wyzerować sterownik silnika nie da się ominąć łacząc przewody . Ponieważ w tym modelu były różne sterowniki silnika postępowanie jest różne i nie zawsze proste i tanie .
No to wszystko jasne. Uszczelka pod głowicą. Płyn z chłodnicy dostaje Ci się do silnika i stąd ta para z wydechu czyli biały dym. A olej z silnika dostaje sie do chłodnicy. Wymień jak najszybciej uszczelkę, olej i płyn w chłodnicy. Pozdrawiam.
Nie pytam czy było ok, tylko czy sprawdziłeś akumulator, stan naładowania
Pada BSM? Najprosciej sprawdzić czego brakuje gdy nie odpala.
Ugnita wiązka. Wyjmij ją z peszla i poszarp każdy przewód.
temat do zamknięcia,auto ogarnięte, spalone elementy na sterowniku skrzyni
W tym aucie nie ma BSI, jest tylko porotoplasta. Za gniazdem zapalniczki moduł Texton - przez nie idzie immo, po 1999 roku. W Peugeocie immo działa w taki sposób że wogle nie odpalisz, nawet nie zająknie. Nic nie piszesz o tym module, a pętlę immo zapewne podłączyłeś.
Daj sobie spokoj. Zbyt malo wiesz w temacie.
A może masz uszkodzony rozrusznik i przy rozruchu pochłania bardzo dużo prądu , pozostała część jest zbyt słaba aby wytworzyć iskrę .Pozd.
Witam, mam problem z odpalaniem w Peugeot 407 z silnikiem 2.0 HDi 136 koni RHR 136 koni. Po nocy postoju zaczyna ciężko odpalać, podczas gdy silnik już złapie zapłon, obroty skaczą do około 2 tys. przez parę sekund i po około 10/15 sekund silnik wraca do normalnej pracy. Jakie mogą być przyczyny? Świece żarowe zostały wymienione rok temu, wszystkie...
Bsm nie trzeba kodować. Poza tym czegoś się go uczepił skoro to sterownik silnika nie gada. Zasilania i masy na ECM sprawdź
Bez napięcia nie ruszy. Można podać na krótko by ją sprawdzić.
No dobrze, to teraz poszukaj +12V zasilania na nie. Podpowiedź - jeździłeś z zapalonym "checkiem" wcześniej. Zobacz bezpiecznik F10 - 30A w komorze silnika.
Bez schematu to się nie obejdzie ,zaśniedziale styki lub popękana otulina kabli, zacznij od pompki bo jak nie poda paliwa to choćbyś pół silnika wymienił to i tak nie zapali to jest sprawa elektryczna . Dodano po 17 Schematy https://www.peugeotbook.ru/pl/20X/206/el...
Raczej nie wina pompy a jej złe podłączenie. W modelach przedliftowych z ESP i w modelach poliftowych komunikacja po CAN szła przez pompę - tzn, do wtyczki pompy dochodzą 2 pary przewodów CAN (2 skręcone że sobą przewody). Pompa robi jako łącznik dla tych przewodów. Najprawdopodobniej kolega je źle połączył lub może pogiął piny w pompie. Bez tego sterownik...
Witam, Sądzę że jest to silnik kolizyjny.
pokazało się wszędzie równo rozumiem ? i nie specjalnie dużo.
Odpowie tak jak myślę że,podmiana sterowania elektrycznego przepustnicy rozwiąże problem bo wymieniać tak jak piszesz swap starszego sterowania to może nie problem , lecz pozostaje kwestia podłączenia podłączenia - więcej przewodów w wersji jaką masz założoną . sprawdź jeszcze sterowanie przy p gazu . Być może po zgaszeniu auta i ponownym uruchamianiu...
Tyle że gaźnik nowy.
Trzeba zacząć od hydropopychaczy. Przy napompowanych kompresji nie będzie.
Wygląda na jakieś zanikanie napięcia/masy. Sprawdził bym punkty masowe i zasilania BSI/BCM/ECU.
Żadnych resetów na razie nie rób, zrób diagnostykę będzie wiadomo z jakiego powodu nie odpala.
Najważniejsze że już jeździ
Ciśnienie jest ok pytanie czy wtryski są wysterowane.
Rok 2001 Chyba będzie najlepiej jak zaprowadzi do mechanika quote] Tak podejrzewałem że z początku produkcji,tam szyściły się bsi przy słabym aku i od sprawdzenia jego należy zacząć. Szukaj raczej dobrego elektronika samochodowego w okolicy. Pozdr.
Zobacz czy przypasuje
Paliwo dochodzi?
Witam, mam problem z peugeotem 206 z silnikiem 1.9 diesel, problemy zaczęły się od pierwszych przymrozków, samochód odpalił i od razu zgasł i potem w ogóle nie chciał odpalić, wymieniłem obudowę filtra paliwa i było przez tydzień okej, dzisiaj chciałem odpalić i pojawił się ten sam problem, odpalił i od razu zgasł i nie dało się go odpalić, ale podpompowałem...
Czyli jest nie od tego samochodu cos.Zrob ecu na douczenie,moze zadziała.A jak nie ecu na douczenie,odczyt bsi i sparowac go z kluczykiem na urzadzeniu np.Tango.Wtedy odpali na bank.
peugeot odpala gasnie peugeot awaryjny odpala kopci odpala peugeot
ustawić zaworów ursus katalog kodów telewizor medion instrukcja
spawarka wybija bezpiecznik spawarka wybija bezpiecznik
Automatyczna konfiguracja Panasonic DMR-E53: Auto Set Pralka Electrolux nie kończy cyklu prania delikatnego