Zdejmujesz plastykowe podszybie i we wlocie powietrza do kabiny będzie widać opornicę.
Masz problem ze sterowaniem wentylatorów,dlatego klimatyzacja się wyłącza gdyż ciśnienie w układzie rośnie a nie ma kto schłodzić. Sprawdź zasilanie do opornicy która jest przy wentylatorach,następnie samą opornice.
Tak dla potomnych kostka jest na pięć pinów rezystor też ale to wejście na grubym przewodzie w rezystorze jest podwójne dlatego najlepiej te dwa przewody złączyć i podłączyć do tego jednego a kostka się nie przepali bo jeden pin jest za słaby i go przegrzewa dobra Rada dla kumatych przerabiam to często w ducato
A opornica sprawna?
Pierwotną przyczyną uszkodzenia jest uszkodzenie silnika dmuchawy - zbyt duży pobór prądu.
Na dmuchawie powinny być tranzystory od sterowania często gdy zaciera się silnik to właśnie one się palą poza opornicą .
znaczy się naprawić opornice?
Uszkodzona opornica zwykła przy manualnej nagrzewnicy. Szukaj w tunelu powietrza, zaraz za wentylatorem.
Sprawdź termik opornicy
Witam. Sprawdził kolega zasilanie jej i sterowanie opornicą?
Pewnie tranzystory w module nawiewu. Czy tam jest climatronic czy pokrętło skokowe od regulacji nawiewu (dmuchawy). Opornica dmuchawy w postaci rezystora czy elektronicznego modułu?
A co z modułem sterowania dmuchawy tzw. opornicą/rezystorem ?
Pomogła zmiana elektryka. O to to weltylatro w w tym aucie włączać sie ma przy 98C a drugi bieg przy 105C. Ja tak miałem ale wcześniej uznalem to za usterke wiec udalem się do ,,fachowca" który zabrał kasę i zepsuł opornicę.
Sprawdź wtyczkę od rezystora/opornica wentylatora. W tym aucie nie ma opornicy
Tam na ciepłym podczas pracy silnika trzeba dodać płynu bo inaczej ciężko odpowietrzyć. Biegi to są dwa w tym samochodzie pierwsze załącza się przy 95 drugi przy 105. Często tam pierwszy bieg nie działa. Pada opornica, a przekaźnik śniedzieje. Bez pierwszego biegu czasem cuda z płynę się dzieją.
Prawdopodobnie na obudowie wentylatora masz zamontowany rezystor (opornica wentylatora) i to najczęściej jest jego wina.....
To opornica ma przerwę
Brak wszystkich biegów?Jak tak to brak zasilania na wentylatorze,wytarte szczotki,padła opornica.Sprawdź czy masz napięcia przy wentylatorze opornica też tam jest.
NA 4 biegu musisz mieć pełne 12V, jeśli nie to kable. Jeśli tak to opornica leży.
Później i chodzi dosłownie pół minuty i wyłącza się..po może 5 minutach sytuacja sie powtarza. I tylko tak działa Masz uszkodzony pierwszy bieg wentylatora, zacząłbym od sprawdzenia opornicy
Dziś znalazłem uszkodzoną opornicę, lekko pękła i raz łączyła raz nie. Z tego powodu uruchamiało tylko jeden wentylator. Teraz uruchamia oba po wyłączeniu silnika, ale błąd jak był, tak jest. https://obrazki.elektroda.pl/7691460700_... U mnie pokazuje 3 rozne schematy Najbliżej prawdy jest ten pierwszy z dwoma opornicami. Możesz do...
Witam. Czy ktoś się orientuje co może być nie tak , gdzie może leżeć problem ? Peugeot 206 1.4 HDI 2005r. w załączniku błąd jaki mi się wyświetla. Wymienione dwa zielone przekaźniki i opornica umieszczona w obudowie chłodnicy.
Dostań sie do opornicy wentylatora, prawdopodobnie jest pod schowkiem pasażera. Popraw w niej luty zasilające wtyczek lub podmień na inną.
Dziękuje wszystkim za pomoc. Usterka usunięta, bezpiecznik został wymieniony na nowy . Temat zamknięty.
Usterka zlokalizowana i usunięta wypalony styk w opornicy dzięki wielkie
Sprawdź bezpiecznik F20 lub F2 (w zależności od skrzynki bezpieczników) i bezpiecznik termiczny w opornicy we wlocie powietrza.
Z tym ze się włącza tak wentylator to do sprawdzenia czujnik temperatury silnika. Zobacz czy sterownik silnika widzi poprawnie temperaturę. Bo ten stop prawdopodobnie jego się tyczy. Co do sprawdzenia pierwszego biegu to na przed ostatnim zdjęciu pod obudową plastikową znajdują się przekaźniki do sprawdzenia i ogólnie wtyczki wszystkie do sprawdzenia....
Masz, zasilanie na tym bezpieczniku 40A? Powinno być po zapłonie albo po uruchomieniu silnika i iść bezpośrednio do silnika dmuchawy a sterowanie obrotami masą z przełącznika przez opornicę.
Po drodze musi być opornica dmuchawy, gdzieś koło wentylatora.
Jestem nadal zaskoczony że grzanie rezystora (aż takie) to norma - no ale chyba ma tak być. Zwróć uwagę, że zespół opornicy jest stabilizowany przez zalanie masą ceramiczną a ta jest odporna na ekstremalnie wysokie temperatury, zastosowanie jej o czymś świadczy.
proszę o pomoc Peugeot 607 2,2 HDI mam problem wentylator nawiewu, sam silnik działa (podłączony na krótko) napięcie na kostce jest ,po podłączeniu nie włącza się wentylatora, sterowany jest na pewno masą jak podam "-" wentylator pracuje. Podsumowując problem jest w jakimś sterowniku tylko nie wiem gdzie szukać problemu, może temat dotyczy tzw. opornicy...
Zasilanie idzie bezpośrednio na opornicę, ona wszystkim steruje.
Powinien. Możliwe, że opornica jest uszkodzona, bądź ścieżki w regulatorze nawiewu są wytarte. Należy to sprawdzić.
Możesz podłączyć dwojako albo poprzez tzw. opornice albo podając na sterownik dmuchawy sygnał sterujący PWM
A tam nie ma wspólnego modułu opornicy i przekaźników jak w większości PSA?
Jest po drodze tzw "opornica' czyli pudełko z tranzystorami wykonawczymi.
He, tyle to ja wiem. Problem w tym, że elektryk ze mnie żaden i z tego schematu poza tym, że elementy 19-22 to po kolei przekaźnik, termowłącznik, wentylator i opornica nic nie kumam.
A czy opornica nie byla mokra od czegos?Ja moja spryskalem wd40 i jak wlaczylem to tez dymilo bo opornica sie nagrzewa, ale potem ustalo
jest w tym modelu opornica nawiewu ocobno ? wymieniony czujnik temp. wnetrza silnik i bez zmian.
Występuje jeszcze pod nazwą opornica wentylatora, która przypuszczam ze jest usterką w Twoim 306
jest pierwszy bieg wentylatora bo sprawdzałem. Taaaa, po zmostkowaniu opornic na pewno jest.
Gdyby tak kolega jaśniej opisał swój problem. Ja z tego opisu wnioskuje, że dmuchawa przestaje pracować podczas pracy rozrusznika i to jest poprawnie. Po co komu ogrzewanie akurat w momencie rozruchu (2 sek)? Nie zaszkodziłaby wiedza jaką klimatyzację ma auto (czy określenie opornica jest właściwe?).
Nie ma sprawy ,nic przecież się nie stało.Ja również błędnie nie raz odczytam wypowiedzi.Myśle że sprawa wyłącznika,opornicy ,lub połączeń tych elementów.
Kolego pewnie masz uszkodzoną opornicę dmuchawy, przemawia za tym fakt, iż dmuchawa pracuje tylko na 4 biegu. Przy okazji sprawdź filtr kabinowy (jeśli go masz), czy jest on czysty, bowiem od jego czystości zależy żywotność "urządzenia" sterującego dmuchawą.
Gotuje się płyn :) Optymalna temperatura 90*C +- 5% Termostat wymieniony W sobotę w trasie do zakopanego zagotował się całkowicie i wyrzuciło go przez zbiornik wyrównawczy. Zalałem wodą mineralną i powoli wrociłem, ale każda górka powoduje wzrost tempratury. Dzisiaj wymieniłem opornicę bez zmian, z AC wentylator startuje na 2 biegu i włącza się po chwili...
Wykonaj opornicą lub innym testerem akumulatorów test sprawności akumulatora pod obciążeniem. Czy odczytałeś błędy samochodu ?
W większości peugeotów sa one razem z wentylatorem (obok niego),występowały też wentylatory sterowane tranzystorami,one też znajdowały się obok wentylatora,(czy napewno padła ta opornica czy może przełącznik nawiewu czasami i tak się zdaża choć żadko) pozdrawiam.
Zapytam raz jeszcze, przy jakich temperaturach załącza się wentylator i przy jakich otwiera termostat??? To że one działają to fajnie, ale jak działają??? Panowie a pytanie odnośnie wentylatora i tego kabla z przekaźnikami i opornicami od Peugeota 2.0 HDI co podmieniłem ,czy może to miec znaczenie ? jak ja mam motor 2.2 HDI Może to mieć znaczenie, może...
Opornica (moduł) silnika do wymiany. A jak silnik chodzi cięzko to tez.
Nie podajesz szczegolow, ale z tego co piszesz wnioskuje, ze masz klimatyzacje. W tym przypadku nie ma w ukladzie termowylacznika lecz czujnik typu PTC (brazowy). Wentylator z dwiema predkosciami (dwa przekazniki i opornica na scianie przedniej) jest sterowany przez tzw. BITRON (pudelko ok. 6cmx12cmx2cm z wtykiem 15-pinowym). Moze on byc uszkodzony....
Też została sprawdzona i jest ok. Jak sprawdzić czy opornica jest w porządku bo na pierwszy rzut oka jest z nią wszystko dobrze ale może jednak tam jest problem?
Pomiary wysokoprądowe robimy żarówką nie miernikiem.A jezeli mierzysz prąd to wartość ma być w amperach a nie voltach więc w sumie nie wiadomo co dokladnie mierzysz,gdyż prądy rzedu 5 czy 12A w tym przypadku to nic dziwnego.Jeża mierzymy lekko inaczej ale i tak nic nie rozumiem co i gdzie mierzyłeś.Opisz wszystko jaśniej.Raz jeż raz opornica.W aucie...
a czy tam ma byc napiecie ? z tego co wiem to jest to uklad masy, tak jak opornice dmuchawy. znajdz sobie +12V i zmasuj na konektorach ogrzewania.
Dzięki za informację. Jutro się nim zajmę. Kupiłem sobie opornicę koszt mały a warto sprawdzić. Widzę, że ktoś już dłubał przy tym bo wkręty pokręcone nie tam gdzie trzeba na żywca.
na kostce do panelu nawiewu/klimy jest napiecie, na opornice juz nie jest podawane idac po kablach z miernikiem
Po zdjęciu grilla od przodu zboku chłodnicy będziesz miał opornice 1 biegu. Częsta usterka przepalenie się bezpiecznika termicznego.
Szukałem na forach, ale nie znalazłem. Jak mogę dostać się do opornicy od wentylatora nawiewu. Czy od środka, czy przez filtr pyłkowy, czy...? Prosiłbym jakies fotki. Ręczna klima
Witam. Mam problem z dmuchawą w PEUGEOT 406 2.0 HDI Klimatronik. Podmieniałem Panel, podmieniałem opornice (na nową) a wentylator cały czas pracuje w jednakowym tempie. Możliwość regulacji na panelu jest ... pokazuje zmniejszający się wiatraczek a wentylator nic na to nie reaguje. Gdzie mogę jeszcze szukać przyczyny ?? Proszę o szybka pomoc.
Kiedy wymieniałeś filtr kabinowy. Sprawdź, czy wirnik wentylatora nie jest zablokowany przez jakieś "obce ciało" np. liście. kawałek szmaty itp. Spróbuj podłączyć wentylator na ostro tj. wprost z akumulatora i jeśli silnik wentylatora będzie ok., to szukaj usterki np. przepalonego bezpiecznika, uszkodzonych przewodów w rejonie wentylatora lub uszkodzonej...
Szukałem na forach, ale nie znalazłem. Jak mogę dostać się do opornicy od wentylatora nawiewu. Czy od środka, czy przez filtr pyłkowy, czy...? Prosiłbym jakies fotki.
Kurczątko , aż wstyd się przyznać sprawdzałem tylko przy włączonej stacyjce :( Po zapaleniu auta napięcia się pojawiły :) wypalony wtyk do opornicy nie dawał przejścia na pinach 1,2 po wyczyszczeniu i zwarciu na "krótko" wentlator śmiga :) teraz tylko zamówić opornicę i wtyk, też wypalone, będzie na pewno dobrze :arrow: kybernetes :arrow: zeimp serdeczne...
pierwsza rzecza ktora bymsprawdzil to opornica wentylatora czy posiada wolny i szybki bieg wentylatora... problemem moze tez byc za duza ilosc czynnik w ukladzie...
Jak się nie mylę to dmuchawa znajduję się "pod nogami pasażera" a najczęściej pada opornica (rdzewieją piny na wtyczce ) wystarczy je wyczyścić i powinno pomóc http://sprzedajemy.pl/opornik-rezystor-w...
https://obrazki.elektroda.pl/9496615100_... To opornica od Renówki To schemat od 206 https://obrazki.elektroda.pl/2387978400_...
To dlaczego ECU zgłasza błąd braku drugiego biegu? W jaki sposób jest on realizowany bez opornicy? Czujnik wydaje się być ok pokazuje realne wartości. O jakim wyłączniku termicznym na głowicy piszesz?
Wyjmij opornice. Czesto pali sie wtyk. Tak nawiasem, to moglbys sam zaczac dzialac, zanim zaczniesz zadawac pytania.
Witam. Mam podobny problem. Peugeot 306 hatchback, silnik 1,8 16V. Opornica wentylatora w moim modelu znajduje się przy samym wentylatorze na aluminiowym radiatorze. Można ją wymontować po wyjęciu silnika wentylatora, który w obudowie trzyma jedna śruba. Sam radiator jest przymocowany do obudowy trzema wkrętami. Elementy opornicy zalane są czarnym silikonem...
Pewnie kabelki pogniły,a może opornica.Swoją drogą dziwny silnik w peugeocie chyba z VW.Opisz dokładniej auto jak chcesz pomocy.
jaki rok i jaki silnik o ile dobrze pamiętam na chłodnicy z przodu pod zderzakiem jest opornica i dwa przekaźniki sprawdź czy nie zaśniedziały połączenia ( to był 206 z 2003r 1.4l) sprawdź bezpieczniki, sam wentylator na krótko, najlepiej podłącz kompa i zobacz usterki
Masz uszkodzony jeszcze I bieg wentylatora chłodnicy (ta opornica na obudowie wentylatora). HP powinno być zdecydowanie niższe. Wczoraj robiłem Berlingo II na wymianę rurek i naprawę sprzęgła. Po napełnieniu LP poniżej 2 atm a HP około 8 atm. Temperatura z wylotów środkowych poniżej 3 stopni . Tu masz podobny temat : https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4...
Sprawdzałem miernikiem Dodano po 3 Nowe fakty. Nie dało mi to spokoju i sprawdziłem jeszcze raz ale żarówką. A wiec do opornicy wczodzą 4 przewody. 1- masa , 2- sterowanie z panela , 3 masa wychodząca już na wentylator ,4 - plus opornicy. U mnie jest tak że prąd do opornicy dochodzi pinami 1 i 4 ale masa z pina 3 która steruje siłą nawiewu już nie wychodzi....
Witam, Jestem posiadaczem auta: Peugeot 306 1.4 XR, bez klimatyzacji Spalil mi sie bezpiecznik termiczny nawiewu w opornicy od dmuchawy. Wszystko co na nim pisze to: microtel eebadw c4ao. Informacja ta jest bezuzyteczna, nie potrafie go zindentyfikowac. Jaki zastepczy element mozna zastosowac zamiast niego? http://www.tme.eu/pl/katalog/bezpiecznik...
Witam Wymieniłem termostat na nowy, ale niestety problem jest nadal Może problem tkwi w opornicy rezystor wentylatora , jeszcze spróbuje wymienic Obczaiłem dzisiaj dostęp do tego ustrojstwa jest w miarę .Zobaczymy co się bedzie działo po wymianie
Silnik wentylatora ma 2 przewody ,sterują przekazniki ,wolny bieg przez opornicę szybki bezposrednio.Jeżeli masz problem z klimą to go opisz ,jeżeli już postawiłes diagnozę to znający się na temacie nie odpowiedzą.
A wywal to w diabły, w pokrętło wbuduj potencjometr i zastosuj jakikolwiek generator PWM w wyjściem mocy. Sam tak robię, ostatnio tam nawet przerabiałem omegę A, wyszło taniej niż przełącznik (stopił się) i opornica. Często też tak robię w golfach III jak się uszkodzi przełącznik obrotów (np wypali sie ta blaszka w kształcie spłaszczonej litery S)
Czu może ktoś wrzucić fotkę gdzie dokładnie jest ten przekaźnika od wiatraka klimatyzacji pod kturymi bezpiecznikami? Dodano po 2 Witam, napiszę dla potomnych bo sam przekopałem cały internet i nie znalazłem konkretnej porady i rozwiązania. Przez 2 tygodnie jeździłem z sauną w aucie peugeot 407 z powodu braku wiatraka i klimatyzacji. Na forach piszą...
Oj ma płynną regulacje także chyba będzie ta opornica na dwóch tranzystorach co w cytrynach jest. http://www.google.pl/imgres?imgurl=http:...
Temat ogarnięty klima chodzi...ubytek gazu nie pozwalał załączyć sprężarki...minęło kilka tygodni i. Pozostał następny problem: Na początku załącza się podwójny wentylator chlodnicy na wolnym biegu i oba pracują tak samo wolno a następnie przechodzi na pełnąmoc tylko że mniejszy wentylator przyspiesza jak powinien a większy się rozłącza. Chwilowo zamieniłem...
Bezpieczniki wszystkie sprawdzałem i te pod kierownicą i pod maską. Przekaźniki są dobre podpinałem pod aku. Od wskaźnika temperatury jest czujnik widoczny na zdjęciu z niebieską izolacją. a czujnik wentylatora w większości znajduje się w chłodnicy Niestety nie w 307. Na dole, pod wentylatorami jest opornica do nich, tak jak przekaźniki, tylko poniżej...
Podawałem napięcie na złącze gdzie wychodzi napięcie do kabiny, na wentylatorze się pojawia ale to PWM i nie chodzi z opornicą by ruszył. Nie załącza sam przekaźnik, badałem poprzez tę zalaną żywice. +12 volt pojawia się na cewce przekaźnika po załączeniu zapłonu ale brak sterowania (minusa) z tej bocznej płytki.
Miałem identycznych problem z tym komunikatem.Gdy włączałem klimatyzację po chwili wyskakiwał komunikat engineer coolant temperature to hight Stop Stop i takie tam.Po wyłączeniu klimy alarm znikał.Ale pojawiał się również jak stałem np.w korku to też zaczął się pokazywać że niby dochodzić do przegrzania silnika co było oczywiście nie prawdą bo temperatura...
Witam mam problem z peugeotem 307 fl 1.6hdi 110km z nawiewem. Problem polegna na tym ze nawiew raz załącza się a raz nie. Wymieniłem już opornice (tzn. Jeża), dmuchawe ( wersja bez opornikow w środku) oraz sam panel sterownia ( klima 2 strefowa) jednak problem nadal istnieje. Byłem z tym u elektronika i tez nie podołał wyzwaniu. Co mogę zrobić aby ten...
Witam. Problem taki,Peugeot 307 1.6HDI 2007r. błąd P0483. Demontowałem intercoller i odpiąłem przewód zasilający wentylator i wyjąłem opornicę. Przewód ten (z opornicą)włożyłem do komory silnika,nie pamiętam czy przekręcałem klucz w stacyjce.Na drugi dzień zmontowałem wszystko a na trzeci odpaliłem auto. Nie włącza się wentylator gdy auto nagrzane ani...
Z racji mojego pierwszego postu witam serdecznie wszystkich i proszę o pomoc z problemem, otóż: wentylator chłodnicy pracuje tylko gdy włączona jest klima, raz szybciej, raz wolniej ale zawsze, kiedy wyłączę klimę, wtedy temp płynu może dojść do 100 st i wentylator się nie włączy, wypiąłem wtyczkę z opornicy i tu zdziwienie, wtyczka jest dwupinowa a...
witam mam problem w peugocie 806 rocznik 2000 silnik 2.0 hdi 110KM. całkiem niedawno wymieniłem obydwa wentylatory nawiewu na nowe(oryginalne behr, kompletne z opornicami) problem polega na tym ze w trybie auto wentylatory nawiewu działają jak chcą, po odpaleniu auta zaczynają rozpędzać się po czym po parunastu sekundach cichną i pracują na najniższych...
Wszystkie bezpieczniki które spotkałem są sprawne (te w kabinie pod kierownicą i nad lewym nadkolem) . http://obrazki.elektroda.pl/5408970600_1... Wiązka od wentylatora to ta chuda w centrum zdjęcia całkiem na dole. Jak widać wchodzi ona w podloznice i ślad o nie ginie bo nie ma tam dalej dostępu. Przy chłodnicy ani grillu nie zauważyłem...
Peugeot 807. Witam. Mam mały problem z wentylatorami nawiewu w swoim lewku,a mianowicie wyłączają się w trakcie jazdy (najczęściej mocny skręt w prawo) po czym włączają się z powrotem lub też i nie.Sprawdziłem już wszystkie złącza do przekaźników (niebieski w skrzynce bezpieczników- komora silnika).Sprawdziłem czy dochodzi zasilanie do przekaźnika i...
Opornica Behr 89382: http://obrazki.elektroda.net/83_12595109... Tranzystory trzeba wydłubać, zaczynając jak najbliżej ścianek przy blaszkach. Jak będziesz pisał w przyszłości to podawaj więcej danych, przynajmniej rok produkcji, Domyślam się tylko, że jak już padła dmuchawa więc będzie to starszy rocznik, chociaż w nowych też się zdarza. Nie...
Witam Interesuje mnie prawidłowy kierunek obrotów wentylatora w 307 cc z silnikiem 2 litry w benzynie. Wykonałem nowy korpus i łożyskowanie na łożyskach tocznych. Chciałem się upewnic czy obroty są prawidłowe. Silnik wentylatora rozebrany był na części i wytoczony nowy. Padało w nim często łożysko przednie, według mnie zbyt małe jak na taki stopień...
Do sprawdzenia złącze opornicy czy nie podpalone styki wtyczki oraz ułożyskowanie silnika dmuchawy, jaka była przyczyna uszkodzenia poprzedniej opornicy.
Informacja dla innych urzytkowników: Regulator dmuchawy ( potocznie rezystor-opornica ) znajduje się od strony kierowcy obok pedału gazu. Po wyciągnięciu okazuje się,że uszkodzny jest tranzystor umocowany na radiatorze o oznaczeniu HUF 75344G jako zamiennik zastosowałem INFP064N bo taki akurat miałem.Koledzy na tym forum zaproponowali zamiennik H80NF55-08...
Witam Jak w temacie - w Peugeocie 205 1.9d 1995r nadmuch pracuje na pełnych obrotach nie zależnie od ustawienia pokrętła - nawet w pozycji wyłączony nadmuch. Za postami na forum i zgodnie z książką sprawdziłem płytkę regulacyjną za pokrętłem (brak elementów elektronicznych - same ścieżki - wydaje się OK), potem wymieniłem wentylator gdyż podobno tranzystorki...
Witam Peugeot 307 2002r. klima ręczna, nwiew nie działa na żadnej prędkości 1-4. Problem z nawiewem, przeczytałem chyba wszystko co jest na elektrodzie na ten temat, ale dalej nie wiem. Bezpiecznik F18 40A ok napięcie na nim jest, wentylator sprawdzony ok, pokrętło/regulator nawiewu sprawdzony, rezystor nawiewu wyjąłem, sprawdzony ok. Kompletny brak...
Nie wiem co to za cud ale po wymianie wentylatora silnik przestał się przegrzewać . Być może ma na to wpływ też temperatura otoczenia , upały się skończyły. A wcześniej były na 100% dwa biegi (wymieniłem opornicę bo działał tylko 2 bieg ). Bardzo wątpię czy sam pęd powietrza przy szybkiej jeździe wystarczy, bo ja miałem odwrotnie przy spokojnej jeździe...
Zdaje się, że na tym forum zagadnienie już było poruszane. Nie wiem tylko, czy w odniesieniu do Renault, Peugeot czy Citroen. Rozumiem, że w regulatorze odkryłeś tranzystory w obudowie TO 220 lub TO 247. W różnych przypadkach naprawy dokonywano tranzystorami BDW 84C. Swoistym odpowiednikiem mogłyby być TIP 35C. Jest jednak problem a nie znam rzeczywistego...
Wiem że rezystory są do ograniczania prądu na diodzie...mam całą instalację w domu na diodach mocy..chociaż tam jest to podobno inaczej realizowane... Tak jak mówiłem wole zainwestować w siebie niż w serwisantów od siedmiu........którzy pół auta mi zniszczą przy rozbieraniu...Kupiłem miernik Fluke:) taki jak marzyłem...sądziłem że się przyda...Torx'y...
Witam. Mam problem z moja papuga ktora nie dawno nabylem. Mozna powiedziec ze jest wiele postow z podobnymi problemami , a jednak... 1) Wiec zaczne moze od wentylatora chlodnicy , dziala tylko drugi bieg : bezpieczniki w bsi i bsm sprawdzone, styki poczyszczone. instalacja przegladnieta, dwa przekazniki oraz ich oprawy wymienione (przekazniki przy samym...
1. Wszystkie bezpieczniki sprawne 2. Żaden przekaźnik nie wygląda na uszkodzony 3. Do obydwu dmuchaw dochodzą 3 kable - gruby czerwony zasilający (12V), gruby zielony (masa) i cienki biały sterujący (napięcie na nim wacha się od 1 do 5V i zależy od zadanej prędkość wiatraków na panelu). Sytuacja na początku wyglądała tak, że nie działał prawy wentylator....
Jest to wersja z jednym wentylatorem i jednym czujnikiem cieczy. Przy klimatyzacji wentylator się załącza. Jak wyjmę wtyczkę od czujnika to załącza się najpierw pierwszy bieg, potem drugi, więc niby ok. Wykręciłem czujnik cieczy, podgrzałem zapalniczką do 115 stopni, zaświecił się stop na desce a wentylator się nie włączył. Gdzie szukać przyczyny, skoro...
Witam kolegów Szykuję się do kolejnego zadania związanego z Peugeot’em 206+. Samochód został sprzedany mojej mamie z „prawie” sprawną klimatyzacją. Według sprzedawcy miało brakować jedynie rurki od skraplacza do wymiennika. Rzeczywistość okazała się o wiele bardziej brutalna. Dane auta: Peugeot 206+, rocznik 2009 VIN VF32M8HZA9Y129998...
opornica peugeot opornica wentylator peugeot opornica wentylatora peugeot
pomiar częstotliwość dźwięk czujnik otwarcie klapa zimnego nawiewu
amica pa4560a420 skuter yamaha
Nieszczelność układu ssania w Oplu Astra H 1.9 CDTI Regulacja dozownika płynu nabłyszczającego w zmywarce