Mam jeszcze jedno pytanie.Czy ktos ma ksiazke "Sam naprawiam peugeot 607"
Zobacz to https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Poogladaj sobie w sieci zdjęcia swojego silnika to dojdziesz do wniosku, ze brakuje tam podłączonego wężyka podciśnienia
1. Elektrozawór oparów benzyny 2. Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym
http://obrazki.elektroda.pl/6720318800_1... http://obrazki.elektroda.pl/6720318800_1...
Sprawdź wszystkie podciśnienia w pierwszej kolejności dość dokładnie .
Podciśnienia bym się nie czepiał Bo na plaku chodzi.
Albo sonda albo czujnik podciśnienia albo kolektor ssący nieszczelny - tu szukal j przyczyny. Samo się nie naprawi. Pozdrawiam
Hej mam właśnie z tym problem. Możesz powiedzieć w którym miejscu miałeś przeniesione te węże podciśnienia ?
Witam, skuter Peugeot Vivacity 2T 70cm³ z 2005 r., kupiłem z zatartym silnikiem (brak podciśnienia) bo zmianie na nowy zestaw nadal jest brak podciśnienia, zawór membranowy zmieniany 3x razy, kranik podciśnieniowy nowy, gaźnik nowy (poprzedni właściciel ponoć wymieniał). Co może być powodem braku podciśnienia? Już skończyły mi się pomysły.
poszukaj nieszczelności w wężykach podciśnienia, niestety nie widząc auta ciężko coś podpowiedzieć.
Ale to taki krótki przewód gumowy który kończy się zaraz za silnikiem i nie ma do czego go podłączyć
Usterka została znaleziona, był to niedrożny/przekręcony i zakleszczony jeden z przewodów podciśnienia.
807 peugeot 2003 rok 2,2 hdi
Problemem okazała się wadliwa pompka podciśnienia.
Sprawdź podciśnienia włącznie z czujnikiem.
dziurawe serwo , ewentualnie inny "wyciek" "podciśnienia" ?
I jedno i drugie. szukaj gdzie robiłeś i co rozpinałeś. Wystarczy źle wpięta kostka elektryczna lub za mocno pociągnięty przewód podciśnienia.
Witam,ale króciec nie ma żadnego cypka do podłączenia.Mam pompe paliwa co ma trzy wyjścia,wejście wyjście i podciśnienie.
Witam, Czy posiada ktoś schemat podłaczenia przewodów podciśnienia do Peugeot 607 2.2 HDI 2002r. ? Znalazłem w internecie 2 schematy, ale na żadnym z nich nie ma podłączenia od pompy vacuum , i jeden przewód mam nie podłączony, a nie pamiętam gdzie był
gdzie znajduje się czujnik ciśnienia doładowania przy tym silniku Nigdzie, to silnik wolnossący. Zrób odczyt parametrów i podaj wartość podciśnienia w dolocie
czy czujnik ECU to czujnik temperatury do komputera, i jak sprawdzić te czujniki. Gdzie jest, i czy jest w peugeot 306 czujnik podciśnienia na powietrzu w kolektorze ssącym, i jak coś takiego sprawdzić. Bo np. miałem czujnik ten na wlocie powietrza z filtra zabrudzony olejem, i nie wiem czy jest sprawny. przepłukałem go benzyną.
Witaj, Jakie rurki. Przecież ci brakuje przewodu od odmy a ten wyżej gumowy to od podciśnienia jest.
te objawy wskazuja na brak zasilania paliwem lub przerwy z dwóch czujników kąt przepustnicy lub czujnik podciśnienia / przepływomierz to auto nie ma przepływomierza
To kompletnie źle jest. Musisz mieć podciśnienie ok -0.8bar, zapatka(sztanga turbosprężarki, vtg, zmienna geometria) ma opaść PO ODPALENIU i cofać się w miarę wzrostu obrotów - choć na postoju nie będzie to aż tak widoczne. Elektrozawór przy zmniejszaniu napięcia z ECU ma tą zapatkę tak jakby popuszczać. Dodano po 1 Najpewniej masz źle podłączone przewody...
A pozatym czujnikiem temperatury to kolega badał inne czujniki oraz układ podciśnienia?
Podłączenie podciśnienia od początku jednym przewodem jak kolega wyżej pisał :) Dziękuje za pomoc
dw8 nie miały przepustnicy , pompa podciśnienia ciągnie zawór egr i serwo od wspomagania hamulców
posiadam peugeota 307 2,0 HDI auto chodzi normalnie poza tym ze ożywa dopiero przy większych obrotach. Po wciśnięciu pedału gazu auto nie od razu przyśpiesza a załapuje dopiero po chwili i potem jest już wszystko ok. Moje podejrzenie padło na elektrozawór podciśnienia.Wymontowałem go w celu wyczyszczenia. i zauważyłem że bez napięcia przepuszcza powietrze.Moje...
P0234 - nadmierne doładowanie silnika Szukaj w sterowaniu sprężarki - elektrozawór regulacji podciśnienia. P1351 - obwód przekaźnika podgrzewania wstępnego Wymień spalone świece.
A czujnik podciśnienia kolektora ssącego?
Najprawdopodobniej mają taką samą charakterystykę. Załóż i sprawdź - najlepiej testerem, ciśnienie, albo mała przejażdżka :D
Prawidłowo ustawiony 8 stopni 700 obr bez podciśnienia. Pozdrawiam.
Jakiś miesiąc temu mój 306 zaczął dziwnie się zachowywać - falowanie obrotów około 2000, trzymanie za wysokich obrotów, aż w końcu zaczął całkowicie gasnąć Reszta jest zbędna. Jaka wartość podciśnienia.
wtryski powinny otwierć sie równocześnie, sprawdź czujnik podciśnienia
Jeżeli wysokie podciśnienie a dolot szczelny... Pozostaje problem z napełnianiem cylindra - cylindrów. Odczytu podciśnienia jesteś pewien?
Cały temat można do kosza przenieść, nie wiemy nawet jaki rocznik a co ważniejsze jaki silnik. Jeśli to jest coś o czym myślę, masz do wymiany czujnik podciśnienia.
Ważne, czy jest gaz?. W tedy duże prawdopodobieństwo złego ustawienia mapy, posprawdzaj jeszcze wszystkie podciśnienia to tak na początek.
I bardzo ładnie! :)
Pompa podciśnienia.
co prawda być może problem naprawiony ale dla innych w moim 306 1,6 94r. benz bez gazu podobne objawy występowały gdy był uszkodzony (dziurawy) przewód podciśnienia powietrza.
Pomocy. Peugeot 1.4 16v z silnikiem kfu et3j4 wchodzi w tryb awaryjny. Podmieniona była przepustnica, czujnik podciśnienia, cewka zapłonowa i wymieniony zawór sterujący fazami rozrządu. Nic nie pomaga. Błąd p1160
Pompa napędzana jest z wałka rozrządu. Tak mi się wydaje. W tym przewodzie podciśnienie pojawia się tylko przy wyższych obrotach. Zaślepienie go raczej nic nie zmienia w pracy silnika.
sprawdz dobrze sterowanie turbo podciśnienia i prądy
Coś obruszyłeś przy wymianie filtra, zobacz czy coś przy podciśnieniach się nie wypięło, wtyczka, wężyk...
Sprawdź sobie podciśnienia a zacznij od turbiny.
Witam interesuje mnie czy ma może ktoś schemat podłączenia podciśnień turbo w peugeot 307 sw 2.0 HDi 110 km ponieważ przy szukaniu usterki znalazłem rozłączane przewody i nie wiem które gdzie idą
Iskra w porządku, założona nowa świeca. Może to wina podciśnienia. Nie mam zaślepionego.
Powodem długich czasów wtrysku oraz sygnału MAP na poziomie 600mbar może być padnięta sonda.Do badania szczelności kolektora możesz użyć samostartu preparatu do odpalania diesli i obserwować czy nie zmienia się praca silnika.Poziom podciśnienia MAP ma wynosić około 300mbar,całkowicie otwarta przepustnica przy pracującym silniku to MAP około 950.
kowal kupiłem nowy dziś montuje i zobacze. melas jest czujnik na gruszcze od turbo na 3 piny. Taki jak dałem w1 poście plus ten błąd:P2563- oznaczna włąsnie jego ustrkę. Zastanawia mnie tylko czy jego uszkodzenie wpływa na wysterowanie zaworu od podciśnienia gruszki turbiny ?
Zaślepiony przewód vacum zapewne przez nieszczelności membrany. Teraz podciśnienia ucieka i są problemy.
chyba trafiłeś do jakiegoś magika bo chyba nie ma czym sprawdzić tego podciśnienia i robi tylko oględziny.
Nie, może być na przykład dziurawy któryś wężyk podciśnienia. Są takie pompki z manometrem, łatwo sprawdzić.
Kolego sprawdz węże sterowania podciśnienia od turbiny te bledy są związane z doladowamiem turbiny .
I naprawiłem, zapobiegawczo po analizach z jazdy z pp2000 wytypowałem zawór podciśnienia, wymieniłem go wraz z nowymi odcinkami gumowymi podciśnienia i auto "maa moc ;d ".
A co myślisz o problemie z czujnikiem prędkości ? Czujnikiem podciśnienia ?Źle wyregulowaną instalacją gazową ?
Witam potrzebuje schemat podłączenia przewodów podcisnienia w peugeot expert 2.0 HDI RHG.
odnośnie pomiaru podciśnienia w skrzyni korbowej https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Mam od roku Peugeota Partnera 1,4 benzyna 2006r, zaczął mi gasnąć przy temperaturze silnika 70 -80stopni. Powyżej tej temperatury pracuje normalnie, po zgaśnięciu odpala bez problemu. Wymieniłem czujnik temperatury cieczy i czujnik podciśnienia, problem nie ustał.
JTD z klapkami w kolektorze to średni konkurent, ale ujdzie w tłoku, natomiast HDI pod względem obsługi nie mają startu do tdi. Dobre silniki, ale nie naprawisz ich młotkiem i śrubokrętem. Porównaj chociażby procedurę wymiany rozrządu. 1.8 T, ze swoimi układami podciśnienia i pękającymi turbinami to też żart.
Rozumiem, że muszę zdemontować obicia po prawej strony bagażnika. Jak pamiętam, to nie za dużo widziałem po wjeździe na kanał od spodu. Ten otwór próbowałem przepchać miedzianym drutem w koszulce, ale nie wiedziałem jak dalek mogę go pchać aby czegoś tam nie uszkodzić. Włożyłem ze 40 cm do otworu w obrębie wlewu paliwa. Czy nikt nie ma pomysłu skąd...
W 308SW miałem podobną sytuację, wężyk od podciśnienia turbo "wypadł" i spaliny leciały przodem. Po drodze czyściłem EGR (który był zadowalająco czysty swoją drogą) i przejrzałem pół auta, bo myślałem, że kolektor się rozszczelnił. Z tego co kojarzę to jeszcze DPF był czyszczony bo był już pełen.
sprawdz szczelność układu dolotowego (kolektor ssący wężyki podciśnienia wąż do serwa itd)
Jak je zmniejszyć turbina demontaż i ta śrubka co jest przy cięgnie ? Zawór podciśnienia jest nowy. turbina ze zmienną geometrią
Na dłuższą metę bez sensu moim zdaniem. W skrzyni korbowej zacznie panować małe nadciśnienie zamiast podciśnienia. Zaczną się wycieki/pobieranie oleju etc. Nie mówiąc o tym że prawie na 100% pierwsze mrozy i to zamarznie.
Pewnie masz uszkodzone wspomaganie podciśnieniowe hamulca, dostaje się tą drogą "lewe' powietrze. Sprawdź przewody podciśnienia i samą "puszkę". Pozdr.J.
Tam gdzie idzie przewód od sprzęgła (rurka) będzie w jego okolicy odpowietrznik. Twój opis bardziej pasuje do uszkodzonej pompki sprzęgła bądź wysprzęglika. Możesz spróbować odpowietrzenia, lecz efekt może być niezadowalający. To że nie masz wspomagania hamulców (serwo nie działa) może być spowodowane uszkodzonym przewodem podciśnienia, pompa vacum,...
DPF nie ma Dodano po 1 Właśnie nic, zero błędów, kontrolki też gasną i nie wiem co mu jest. Jedynie jak go zgaśę, to słychać 2 podciśnienia od góry, a ten, co jest koło miski, to nie
Jeśli jeździło zbyt długo bez sterowania podciśnienia to pewnie uszkodziło blaszki zmiennej geometrii w turbosprężarce.
Mam problem z Peugeot diesel. Jak jest zimny można przejechać ok 30 km. Najpierw zapala się check, później trójkąt a następnie lampka stop i gaśnie. Po zatrzymaniu i ponownym uruchomieniu na ciepłym silniku można tylko jechać ok. 5-10 min i zapala się lampka stop i gaśnie. Po podłączaniu kompa Delphi wyświetla się komunikat P1457 zależny od producenta....
witam, proszę o pomoc w identyfikacji 2 przewodów. Zdjęcia poniżej. https://obrazki.elektroda.pl/3136413200_... https://obrazki.elektroda.pl/4325661700_... auto kupiłem już z tak wiszącymi przewodami. Generalnie nie wiem czy one powinny być wpięte gdzieś ? czy tak luźno wisieć ? ten ze zdjęcia 1 - wchodzi pod osłonę pokrywy zaworów...
Witam, potrzebuję parametry silnika na biegu jałowym. Peugeot RCZ 2.0 RHH oraz podłączenie wiązki przewodów elektrycznych i pneumatycznych do tylnych zaworków podciśnienia. Z góry dziękuję
Być może masz dziurawe serwo hamulcowe, przez co silnik zasysa lewe powietrze, stąd falowanie obrotów. Wypnij przewód podciśnienia, przytkaj palcem i wtedy zobacz czy coś się zmieniło.
Witam, problem z głowy:-) Czujnik podciśnienia na dolocie...ułamany króciec od wężyka...skleiłem i wszystko gra i buczy. Pozdrawiam
Sprawdz wszelkie podciśnienia i ogólnie lewe powietrze? Czy to jest wtrysk 1punkt czy gaźnik?
Serwo hamulca pracuje na podciśnieniu , a podciśnienie bierze się z kolektora ssacego <niektóre auta mają pompę podcisnieniową-vacum> jak coś jest nie halo z szczelnością to się dzieją takie i i inne rzeczy. Pożycz-podłącz-kup zegar do podciśnienia i sprawdz ja to wygląda.
Do sprawdzenia podciśnienia, zaworek podciśnieniowy od VNT, czujnik kopiowania turbo, czy gruszka nie jest dziurawa, czy geometria się nie zacina...
Miałem ten sam problem, okazało się, że przyczyną był uszkodzony elektrozawór podciśnienia vac. Koszt oryginalnego to około 150 zł. Do wymiany wystarczy najechać na wysoki krawężnik 😁. Powodzenia 🙂💪👍
Witam. Temat rozwiązany. Brak mocy wynikał z braku podciśnienia do sterowania turbina. A strzelanie powodował wtrysk, który się zacinał. Dodano po 1 Wymiana wadliwego wtrysku pomogła. Przywrócenie podciśnienia do sterowania turbina załatwiło brak mocy.
Byłem w serwisie na DIAGu 2000, ale mam poprawić rurki podciśnienia i ten sygnał od zapłonu i jeszcze raz przyjechać.
Panowie, śmieszne pytanie, ale ja nie mogę tego znaleźć. Otóż zakupiłem Satelisa 125 z 2009 r. Sezon przejeździłem. Po wymianie filtra paliwa nie wkręca się na obroty. No to pewnie wymiana pompki i regulatora ciśnienia, ale po ściągnięciu plastików okazało się, że do baku podłączony mam tylko przewód paliwowy, ale przewodu podciśnienia już nie. Wcale...
lapje fałszywe powietrze lub brak podciśnienia. jaka jest instalacja gazowa na śrubkę czy ma silnik krokowy???/
A może mi ktos wyłumaczyć sytuacje oco chodzi z ciśnieniem doładowania do momentu nagrzania sie auta ? Gdyż w parametrach auta podczas jazdy rano, gdy staje w korku to ciśnienie doładowania pokazuje na poziomie 750-800mbar, a wymagane jest ponad 1000mbar, wartosc sie ta zmienia podczas przyśpieszania i noramlnie wyrównują sie, tak samo ma sytuacja miejsce...
Tak, są. Dwie takie "o-ring`owate" o dziwnym kształcie. Przy wymianie trzeba założyć nowe żeby było szczelnie bo inaczej poza brakiem podciśnienia jeszcze leje się z tego olej po silniku.
Nie zablokował tylko stwardniał,brak pracy silnika=brak podciśnienia. Odpali i wróci stan sprzed usterki. Auto na popych i do elektryka ,naprawi rozrusznik.
Panowie, śmieszne pytanie, ale ja nie mogę tego znaleźć. Otóż zakupiłem Satelisa 125 z 2009 r. Sezon przejeździłem. Po wymianie filtra paliwa nie wkręca się na obroty. No to pewnie wymiana pompki i regulatora ciśnienia, ale po ściągnięciu plastików okazało się, że do baku podłączony mam tylko przewód paliwowy, ale przewodu podciśnienia już nie. Wcale...
Ślizgacz na pewno dobrze przylega, oscyloskop nie gubi sygnału, natomiast sygnał nie przypomina funkcji liniowej, logarytmicznej. Napiszę inaczej - napięcie nie rośnie proporcjonalnie do wzrostu wychylenia klapy spiętrzającej. Nieszczelności szukałem na plaka - obroty nie wzrastają, dmuchałem w dolot dymem z papierosa, zaślepiałem różne przewody, podciśnienia...
Sprawdź też pompkę podciśnienia i czy któryś przewodzik nie jest luźny,załamany,lub pęknięty.Też będzie wariacje.
Czujnik podciśnienia zasysanego powietrza trzeba sprawdzić. Po lewej stronie kolektora ssącego zamontowany jest, styki elektryczne i czy nie jest przytkany.
MAP po zapłonie pokazuje prawidłowe cisnienie atmosferyczne 1080 No i w tym momencie błąd powinien dać się usunąć. Możliwe że jednak to ECU. Porównywałeś wartość podciśnienia na podpiętym wakuometrze z tym co widzi sterownik tak jak ci kolega wyżej radził?
Sprawdź wężyki podciśnienia, i zaworek sterujący turbina oraz EGR, na początek, potem jakaś diagnoza i będzie o czym pogadać.
już wiem co było tego przyczyną a mianowicie zatkany przewód podciśnienia przy pompce waku i nie zaciągał turbiny. uważam temat za zakończony.
Witam powinienieś najpierw zdjagnozować kompem , ale zobacz podciśnienia czy szczelne nie poprecierane itp te od turbo oraz sprawdz zawór turbiny
Nie steruje zaworem podciśnienia turbiny (turbo bez zmiennej geometri) Zapodasz zdjęcie tej turbiny?? Jakim testerem traktujesz auto?
Troszkę małe to podciśnienie, ale silnik jeszcze nie rozgrzany. Powinno być 320-380 na wolnych przy 90 stopniach, przy zamkniętym EGR. Mniejsze wartości podciśnienia to np. nieszczelność w dolocie czy źle ustawiony rozrząd.
Syn miał identyczny problem ze swoim PEUGEOT-em. Na wolnych wszystko normalnie a w trakcie jazdy, po wrzuceniu na luz i puszczeniu gazu gasł. Jeździł do mechaników kilka razy... aż w końcu doradziłem mu, żeby pojechał do innego. Mocno starszy pan wsadził gdzieś rękę.. pomacał.. i stwierdził że winny jest czujnik podciśnienia. Po wymianie (koszt nowego...
Nie rozumiem po co robiłeś wypalanie......i dlaczego miałoby to pomóc na te błędy?? Błędy są dość oczywiste i po co tyle podpowiedzi jak i tak nic się nie robi w tym względzie Zacznij konsekwentnie sprawdzać zwłaszcza wysterowanie turbiny....no i pompa wacu lub podciśnienia i pewnie nie byłeś jeszcze w kanale
Piszę że nie podłożysz innego komputera ponieważ jest zgarany do wozu-dawcy. Zainteresuj się czujnikiem podciśnienia, w tych systemach uszkadzały się. Wypnij go i zobaczy czy efekt częściowo ustąpi.
Sprawdź stan i w razie potrzeby wymień gumowe wężyki podciśnienia turbo. Sprawdź czy jak zasysasz wezyk od gruszki turbiny to czy sztanga sie zaciąga płynnie (prosty tesg nawet odkurzaczem) wtedy zobacz czy jak bedzie wszystko podłączone to czy tak samo sie zaciąga kiedy ktos dodaje gazu w aucie. Najczęściej w tych rocznikach to sparciałe wężyki podciśnienia-czasem...
Witam, Sprawdź czy nie ma fałszywego powietrza w dolocie, nieszczelności podciśnienia. Gdyby to był uszkodzony czujnik, to powinno się tak objawiać przy każdej prędkości, przy każdych obrotach. Myślę, że to niewłaściwa mieszanka paliwowo-powietrzna. Czy masz oprogramowanie diagnostyczne, w którym możesz podejrzeć oba czujniki tlenu i przepływomierz?
zawór podciśnienia peugeot czujnik podciśnienia peugeot schemat podciśnienia peugeot
podłączenie komputer honda accord instrukcja kodowania wentylator chłodnicy scenic
zaparzacz nivona instrukcja obsługi
Jak sprawdzić i podłączyć małą elektrownię wiatrową do 400 W? Piszczenie akumulatora e-papierosa podczas ładowania - przyczyny i rozwiązania