Rozumiem, że muszę zdemontować obicia po prawej strony bagażnika. Jak pamiętam, to nie za dużo widziałem po wjeździe na kanał od spodu. Ten otwór próbowałem przepchać miedzianym drutem w koszulce, ale nie wiedziałem jak dalek mogę go pchać aby czegoś tam nie uszkodzić. Włożyłem ze 40 cm do otworu w obrębie wlewu paliwa. Czy nikt nie ma pomysłu skąd...
Zawsze jest jakieś minimalne podciśnienie ,nawet w valvetronic. Dziura w dolocie,sprawdź uszczelkę korka oleju.
Niestety nie miałem jeszcze możliwości dopiero jutro będę miał manometr, na komputerze
Witam,ale króciec nie ma żadnego cypka do podłączenia.Mam pompe paliwa co ma trzy wyjścia,wejście wyjście i podciśnienie.
Nie wiem czy Ci nadal potrzebne te informacje ale skoro wiem od czego są króćce to się podzielę. Numer 1 idzie do elektrozaworu i dalej do filtra z węglem aktywnym na prawej podłużnicy, numer 2 to podciśnienie do mapsensora, numer 3 to przyłącze wody do węża od nagrzewnicy - wąż zaraz pod kolektorem idzie do bloku wodnego, a pod króćcem powinien być...
To inaczej. Czemu jest taki szum a wcześniej go nie było? Zakładam że podciśnienie występuje cały czas.
Ano temu że jeśli jest źle ustawiony to uchyla lekko serwo i podciśnienie znika. Druga możliwość to nieszczelny zawór zwrotny serwa.
Witam. Mam dokładnie te same objawy co kolega. Dodam tylko że odpowietrzyłem układ i nic sie nie zmieniło. Płyn mam na poziomie maksymalnym. Po odpaleniu silnika na biegu jałowym po chwilce płyn spada poniżej normy i zapala się kontrolka STOP. Jak przegazuje troszkę to płyn wraca do poprzedniej ilości a kontrolka gaśnie po kilkunastu minutkach znowu...
On nie jest czasem na podciśnienie?
mam podobny problem z moim Pugiem 407 2.0 HDi 136 km do 3 tys. obrotów auto to muł totalny a potem lekko dostaje tej mocy. Jutro będę grzebał w wężykach podciśnieniowych. może tam znajdę problem.
Podciśnienie masz tylko w jednym przewodzie. Pompa vaccum wytwarza podciśnienie, te zależnie od ilości odbiorników jest kumulowane w akumulatorze, lub nie. Z akumulatora podciśnienie jest podawane na odbiorniki JEDNYM przewodem I jest rozdzielane trójnikami.
Jeżeli to podciśnienie to możesz to sprawdzić pryskając plakiem
Czym sprawdzasz i co masz w blokach pomiarowych choćby sondy czas wtrysku i podciśnienie
Mam jeszcze jedno pytanie.Czy ktos ma ksiazke "Sam naprawiam peugeot 607"
Napięcia na czujniku mierzone, ewentualnie wskazania na kompie sprawdzone?
Napisal że sprawdził Jakie wyniki pomiaru luzów? Wyklepanie powierzchni zaworu-dźwigienki ? Nie szczelność przylgni zaworu i gniazda? Przestawiony rozrząd? Podciśnienie za wysokie, więc w cylinder jest zasysane za mało powietrza , albo ma nieszczelny dolot.
Odłącz podciśnienie, zaślep wężyk i przejedź. Jak zaświeci check to wszystko jasne.
Musisz sprawdzić kosz pompy w baku. Sprawdź również czy ci się nie robi w podciśnienie w zbiorniku paliwa.
Być może masz niedrożne przewody doprowadzające podciśnienie do czujnika różnicowego .
Błędów brak Podciśnienie w kolektorze 420
Sprawdź czy jest podciśnienie na turbinie po odpaleniu, czy wciągnie sztangę...
Posłuchaj, problem może być błachy jakieś podciśnienie nieszczelne itp. Ale z tych informacji ciężko będzie Ci pomóc. Potrzebny interfejs podpiąć i parametry przejrzeć w kierunku owego silniczka krokowego jak i samej przepustnicy..
Sprawdź elektrozawór czy przepuszcza podciśnienie lubi się zatkać w środku .
Kolego, najpierw przeprowadź autoadaptację obrotów biegu jałowego i sprawdź wszystkie gumowe węże i wężyki. Podciśnienie serva hamulców i odpowietrzenie skrzyni korbowej też. To podstawa. Regulacja na pb!!! Dopiero jak będzie ok podczas jazdy na pb przejdź do regulowania lpg. Pozdr.
sprawdź czy nie masz dwu stanów oleju.Jeżeli wtryskiwacz sikał jak oszalały,to pewnie dużo benzyny poszło w miskę.Ta benzyna zmieszana z olejem teraz odparowywuje,stąd dodatkowe wzbogacenie mieszanki. No i idczytaj jak ECU widzi podciśnienie-może szlauchik dziurawy? No i ta rurka o której piszesz w pierwszym poście-tam idzie taki elektrozawór. Istotny.
w Twoim wypadku podłączenie scanera,pomiar miernikiem nie musi odpowiadać temu co "widzi"komputer wtrysku.inną sprawą jest odczyt parametrów na biegu jałowym:TPS,sonda,podciśnienie,i temperatura.
Jeżeli wysokie podciśnienie a dolot szczelny... Pozostaje problem z napełnianiem cylindra - cylindrów. Odczytu podciśnienia jesteś pewien?
Ja dalej obstawiam dalej za nieszczelność w układzie niskiego ciśnienia. U Ciebie nie występuje elektryczna pompa w zbiorniku paliwa ponieważ masz układ paliwowy Siemensa (świadczy o tym gruszka do pompowania paliwa). Może być jeszcze problem z odpowietrzeniem zbiornika paliwa. Przy jego braku wytwarza się podciśnienie i paliwo nie dochodzi.
Coś się dzieje ze sterowaniem turbiny i pewnie przeładowuje lub daje nie wystarczające cisnienie, ale przyczyn może być kilka, elektrozaworek, podciśnienie, turbina, nieszczelność w układzie. Więcej wykaże diagnostyka.
EGR jest elektryczny i nie ma przy nim podciśnienia. Sprawdzić trzeba podciśnienia zwłaszcza okolice akumulatora jest pod dozownikiem powietrza oraz szczelność układu gruszki i czujnika kopiowania turbo jest na nim oring i czasem puszcza. Strzykawka 100 i sprawdzić czy trzyma podciśnienie na poszczególnych odcinkach uk sterowania.
To kompletnie źle jest. Musisz mieć podciśnienie ok -0.8bar, zapatka(sztanga turbosprężarki, vtg, zmienna geometria) ma opaść PO ODPALENIU i cofać się w miarę wzrostu obrotów - choć na postoju nie będzie to aż tak widoczne. Elektrozawór przy zmniejszaniu napięcia z ECU ma tą zapatkę tak jakby popuszczać. Dodano po 1 Najpewniej masz źle podłączone przewody...
Problem rozwiązany. Przyczyną strzałów w wydechu była niesprawna głowica. Było gdzieś mikropęknięce i na jednym cylindrze dostawał się płyn do komory spalania. Bardzo niewielki ubytek płynu chłodniczego ok 1l na 10tyś km. Dał mi do myślenia. Wymieniłem głowicę na inną i nic już nie strzela. Dziwne , że nie wychwycili pęknięcia w głowicy jak była sprawdzana...
Pompa napędzana jest z wałka rozrządu. Tak mi się wydaje. W tym przewodzie podciśnienie pojawia się tylko przy wyższych obrotach. Zaślepienie go raczej nic nie zmienia w pracy silnika.
Więc sprawdziłem kompresję ma równo na wszystkich na zimnym po 15 podciśnienie w kolektorze jest takie samo jak pokazuje komputer czyli za małe. Jakieś pomysły?
Polecam sprawdzić podciśnienie w przewodzie cylinderka regulacji geometrii doładowania oraz czy dźwigienka rusza się..... Typuję na zacięcie zmiennej w rogu wydechowym.
Kolego jak nie podasz błędów czy choćby podstawowych parametrów to nikt ci tu nie pomoże . Jakie jest podciśnienie w kolektorze ssącym ? czy przepustnica widzi bieg jałowy ?
Cisnienie paliwa, to raz, a dwa jakie podciśnienie panuje w kolektorze ssącym, odczyt z map-sensora lub z podpiętego wakuometru
Kolego po pierwsze zmierz sprężanie i wymień świece. Po drugie obserwuj podciśnienie . Po trzecie czy kalkulator silnika ma zapisane błędy?
podłączyłem przewód do egr podciśnienie jest i dalej brak mocy niepodciąga egr
1. Elektrozawór oparów benzyny 2. Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym
Nieszczelność, za małe podciśnienie z vacu uszkodzone servo, pompe zostaw w spokoju.
Syczeć może wszystko - zarówno podciśnienie - chociażby poprzez nieszczelne serwo, przewody do niego czy "szlaufiki" do elektrozaworów sterujących pracą turba, EVAP czy ogrzewania, tak samo syczeć może nadciśnienie, wydostające się z nieszczelnego dolotu - odcinka pomiędzy samą turbiną a kolektorem ssącym - czyli węże, IC. Nie da się poprzez forum określić,...
Zobacz to https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Hej mam właśnie z tym problem. Możesz powiedzieć w którym miejscu miałeś przeniesione te węże podciśnienia ?
W sobotę bedzie mierzone ciśnienie. Ale w sumie nie rozumiem jaki wpływ może miec w tym momencie CR na pracę SWIRL skoro jeśli odetnę podciśnienie ze SWIRL to silnik chodzi w sumie poprawnie .
Uszczelki papierowe dobrze jest nasączyć olejem ale raczej teraz już takich nie robią i powinny być wulkanizowane. Jest jeszcze opcja że przerobiłeś dolot przed gaźnikiem i membrana w gaźniku nie podnosi iglicy bo podciśnienie jest za małe. Na zimnym idzie jak rakieta bo ssanie działa. Spróbuj na włączonym silniku lekko zakryć dolot ręką i ruszać manetką...
Sprawdź wszystkie podciśnienia w pierwszej kolejności dość dokładnie .
Orientuje się ktoś w jakich warunkach otwiera sie lub zamyka siłownik pneumatyczny egr (nr.2 na jednym ze schematów powyżej) i do czego tak naprawdę służy? U mnie jakoś nie zaobserwowałem działania tego siłownika (silnik 2.0 hdi 150KM), na wolnych i w czasie gazowania na postoju nie pojawia się też podciśnienie na wężyku dochodzącym do gruszki. Na zimnym...
pompa zaciągając paliwo wytwarza podciśnienie i zaciąga powietrze tak mi się jeszcze nasunęło ze moze nie odpowietrza się zbiornik wytwarza się w nim podciśnienie i zonk spróbuj wlew odkręcić i pojeździć
Podkładam z opla, MAP z fiata jest bardzo zawodny. Możesz jeszcze jakiś MAP z Rovera ( motorola), a charakterystyki wszystkie mają zbliżone. W sumie jak podpiął bym tester, i zobaczył jak sterownik "widzi " podciśnienie.
To coś jakby turbo przeładowywało. Skupił bym się na sprawdzeniu podciśnień i zaworów sterujących podciśnieniem.
A rzeczywiste ciśnienie oleju było w jakiś sposób sprawdzane ? Może po prostu pompa oleju się kończy ? Nie wiem jakie rozwiązanie jest w tym silniku, ale w 1.6 nie ma czujnika położenia wałka rozrządu, jest za to DEPHIA. Generalnie sprowadza się to do wytwarzania odpowiednich impulsów przez cewkę zapłonową. Zresztą przedstawione objawy wskazywałyby...
EVAP mówi to ci coś.
Nie wiadomo czy prawidłowo wymienił. W silniku z cylindrem pionowym uszczelniacz jest schowany za napędem pompy dozownika, konieczne jest rozpołowienie w celu wymiany. Inaczej sprawdź szczelność komory korbowej nadciśnieniem/podciśnieniem, konieczne zaślepienie wydechu i dorobienie króćca do dolotu.
Peugeot 407 2.0HDi RHR Siemens brak mocy i pomysłów ;) Dolot szczelny, przepustnice ciepłe/zimne niepoobrywane, chodzą ok, EGR zaślepiony, wydech drożny (screen z pomiaru ciśnienia różnicowego), podciśnienie sprawdzone i szczelne, wartość wymagana i rzeczywista położenia sztangi pokrywa się niemal idealnie. Turbo późno wstaje (wykres), auto jest mułowate....
"Że niby rzadki silnik?" myślisz że on sobie pluje olejem bez powodu ? Kolega fazer72 wykona pomiary i zobaczymy co silnikowi dolega , ciśnienie w skrzyni korbowej nie powinno być większe niż 2cm słupa wody a podciśnienie po ssącej stronie turbo jak najmniejsze dla bieg jałowy i 1850 obr(max moment)
świece nic do tego nie maja... Niech kolega poczyta o perypetiach z francuzami, Czasami nawet nagła zmiana temperatury (wyjazd z garażu) potrafi porobić sieczkę w elektronice wywołując załączenie trybu awaryjnego. A świece jak najbardziej, System stwierdzi, że są zużyte i będzie zmuszać użytkownika do serwisu. I słusznie. Ceramika na świecach potrafi...
Witam (na innym loginie) Diagnostyke robiłem, pojawiały się błędy z FAPem ale były odległe. Narazie jeżdzę, każda wizyta w ASO kończy się zapłatą za nic tak naprawdę, chcę tego uniknąć. Na forum odszukałem informację o przepływomierzu - wyczyściłem go była znaczna poprawa. Problem jednak nie zniknął w momencie uruchomienia FAPu. Gdzie można sprawdzić...
Odkręć lekko korek zbiornika paliwa - może uszkodzony i robi podciśnienie. Te silniki choć pancerne wymagają sporej wiedzy serwisowej aby działały. Jak regulacja kąta wtrysku czy prawidłowe luzy zaworowe https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.youtube.com/watch?v=ttJ37udG...
http://obrazki.elektroda.pl/6720318800_1... http://obrazki.elektroda.pl/6720318800_1...
dziurawe serwo , ewentualnie inny "wyciek" "podciśnienia" ?
Usterka została znaleziona, był to niedrożny/przekręcony i zakleszczony jeden z przewodów podciśnienia.
Problemem okazała się wadliwa pompka podciśnienia.
Jest prepustnica powietrza na rurze od interculera sterowana podciśnieniem
Zobacz co widać na przewodzie sygnałowym bo ECU krzyczy że w kolektorze jest złe ciśnienie (zbyt wysokie) albo ma zwarcie na przewodzie sygnałowym. Zobacz co jest na odpalonym silniku z czujnikiem i bez czujnika. Mierz do masy. Powinno być 5V gdy silnik nie pracuje. Czym niższe napięcie tym niższe ciśnienie w kolektorze (wyższe podciśnienie). W tej...
Sprawdz czy masz podciśnienie na zaworze sterującym egr-em, znajomy powymieniał pół auta a ten wężyk był zaczopowany :)
807 peugeot 2003 rok 2,2 hdi
Na początek do sprawdzenia wężyki podciśnienia które sterują zmienną geometrią. Sprawdzić czy sztanga od zmiennej geometrii chodzi i nie zacina się. Następnie do sprawdzenia zaworek sterujący zmienną geometrią. Najlepiej podmienić na inny. Ewentualnie uszkodzony czujnik kopiowania turbo który jest przy turbinie. Generalnie czujnik ten podaje sygnał...
Zmierz podciśnienie w kolektorze ssącym. Zmierz ciśnienie oleju jeżeli są regulowane hydraulicznie zawory lub luzy zaworowe. Sprawdź drożność kolektora ssącego.
Albo sonda albo czujnik podciśnienia albo kolektor ssący nieszczelny - tu szukal j przyczyny. Samo się nie naprawi. Pozdrawiam
I jedno i drugie. szukaj gdzie robiłeś i co rozpinałeś. Wystarczy źle wpięta kostka elektryczna lub za mocno pociągnięty przewód podciśnienia.
kolego to jest brak gazu w instalacji może ktoś ci psikusa zrobił i zakręcił zaworek na butli (mi ten kawał dwa razy wyszedł) może być cewka spalona na zaworze otwierającym gaz, podciśnienie nie dociera, brak płynu w parowniku.
zrobiłem podciśnienie pompką, ramię gruszki porusza się, jednak dalej brak ciśnienia z turbo... Teraz mam pytanie czy gdyby geometria byla zapieczona to dałoby sie poruszać ramieniem gruszki?
Witam posiadam Peugeota 407 1.6 HDI z 2005r. Mam problem gdyż po zapaleniu nie otwiera sie turbina (gruszka podciśnieniowa nie otwiera turbiny). Zawór i czujnik ciśnienia doładowania był zmieniony a nadal to samo. Na krótko podłączając podciśnienie do gruszki turbina działa. Podłączając komputer wyskakuje bład "581" i nie daje sie skasować
Sprawdź podciśnienia włącznie z czujnikiem.
I teraz hit, temat rozwiązany. Były założone 2 termostaty z czujnikiem (podgrzewaczem) takie jak oryginał, co się okazało otwierają termostat przy temp 95 co jak zaraz wyjaśnię już za późno, robiło się zbyt duże podciśnienie i termo się otwierał albo nie koniecznie. Dodam że były to drogie zamienniki. Żeby było porównanie to z różnych firm. Serwis Peugeot...
Witam Sprawdź czy nie jest zapchany filtr paliwa i czy nie wytwarza się podciśnienie w przewodzie paliwa między filtrem a pompą wtryskową. Pryz
poszukaj nieszczelności w wężykach podciśnienia, niestety nie widząc auta ciężko coś podpowiedzieć.
Kolega ma rację odwadniacz do wymiany,jeżeli masz możliwośc to można spróbować jeszcze raz podłączyć klimę do automatu dając podciśnienie na minimum 45 minut,przy zbyt krótkim czasie para zamarza i zostaje w układzie.
To jest typowy przypadek w 308sw i to właśnie podciśnienie jest przyczyną kłopotu. Auto po przejechaniu ok 100km ma podciśnienie w baku i wyskakuje awaria. Po pewnym czasie gaśnie silnik. Odkręcenie korka wlewu załatwia sprawę na kolejne 100-150km. Winny jest przewód odpowietrzający. Po jego naprawie lub wymianie wszystko powinno być ok.
Hany i stag 300 poprawnie założone chodzą w tym aucie elegancko. Oczywiście przy poprawnie działającym silniku na benzynie. Twój nie działa poprawnie i problemem jest najprawdopodobniej nieszczelność w obrębie kolektora ssącego / podciśnień.
A pozatym czujnikiem temperatury to kolega badał inne czujniki oraz układ podciśnienia?
Serwo hamulca pracuje na podciśnieniu , a podciśnienie bierze się z kolektora ssacego <niektóre auta mają pompę podcisnieniową-vacum> jak coś jest nie halo z szczelnością to się dzieją takie i i inne rzeczy. Pożycz-podłącz-kup zegar do podciśnienia i sprawdz ja to wygląda.
Najlepiej zmierzyć napięcie wyjściowe. Zasilanie powinno być 5v,masa a trzeci sygnał. Dane powinny być dostępne też w parametrach. Sprawdź czego dokładnie dotyczy błąd . Bo ECM albo widzi zwarcie albo nie podoba mu się sygnał. A tutaj może być problem z przycinaniem cięgna albo (jak jest "n75") złym sterowaniem podciśnieniem.
Witaj, Jakie rurki. Przecież ci brakuje przewodu od odmy a ten wyżej gumowy to od podciśnienia jest.
Testowane były już: nowa cewka, 4 wtryskiwacze, nowe świece i wyregulowanie luzy Jak świece wyglądały (zalane , czarne) ? Jaki czas wtrysku na wolnych obrotach ? Jakie podciśnienie w kolektorze ? Mógłbyś podać kod tego błędu ? Po odpaleniu bez dotykania pedału gazu problem też jest czy dopiero podczas jazdy?
Każdy pojedynczy krok (obrót) wałka silnika powoduje wysunięcie lub wsunięcie grzybka o jedną, zawsze równą odległość. Sterownik ustala jedno skrajne położenie grzybka i od tej wartości krok po kroku reguluje wysunięcie zaworu. Przykładowo dla 850obr/min sterownik oblicza wartość 25 kroków i takie położenie grzybka ustala, sprawdzając przy tym czy obroty...
Co wytwarza ciśnienie w układzie chłodzenia? Pompa wody! Popisz jeszcze bajeczek, popisz. Napisz mi gdzie w zamkniętym obiegu jest ciśnienie a gdzie wytwarza się podciśnienie. Napisz jeszcze dlaczego na zimnym silniku pompa ciśnienia nie wytwarza a na ciepłym już tak
Jest kilka punktów odpowietrzania. Procedura - wpierw zlewamy płyn u dołu chodnicy-zakładamy wąż - zalewamy zbiornik- bez włączania silnika odpowietrzamy układ od najniższego punktu. Tu podobnie. https://youtu.be/OGaOYeELZwc Najważniejsze odpowietrzasz przy ścianie grodziowej, koło termostatu i ewentualnie na chłodnicy i po temacie. Problem może być...
gdzie znajduje się czujnik ciśnienia doładowania przy tym silniku Nigdzie, to silnik wolnossący. Zrób odczyt parametrów i podaj wartość podciśnienia w dolocie
cos jest nie tak miedzy filtrem a zbiornikiem wiec zaczne od wymiany filtra i zobaczymy co bedzie dalej. moze macie jakies sugestje?? Jakaś nieszczelność na przewodzie paliwowym pomiędzy zbiornikiem a pompą . Gdy pompa zasysa paliwo w przewodzie jest podciśnienie więc wycieku paliwa nie stwierdzisz ale powietrze gdzieś zasysa .
Witam w tym silniku jeśli elektrozawór sterujący turbiną jest uszkodzony i nie steruje to turbina jest cały czas wysterowana na maksimum (przeładowuje) jeśli dochodzi do elektrozaworu podciśnienie i przewód idący do turbiny jest szczelny to nie zostaje nic innego niż wymiana elektrozaworu. Pozdrawiam
Po kolei: RHY ma SID801, ma elektrozawór w który ma RCO w zakresie 10 - 95%. Sprawdzone na wskaźniku podciśnienia - na wyjściu z elektrozaworu - podciśnienie przy RCO 10% w okolicach 0 bar, 95% w okolicach -0,9 bar. Pracuje płynnie. Peugeot Planet nie daje błędów typu "Pcode", natomiast daje opis problemu. U mnie: "Stały błąd. Recyrkulacja spalin. Wydatek...
ma ktoś jakieś pomysły? Trzeba by się zabrać do roboty, posprawdzać czy działa turbo, czy jest podciśnienie tam gdzie trzeba, pomierzyć napięcia na przepływce, ewentualnie podstawić drugą. Zobaczyć czy turbo nie ma luzu itp...
do Doktorr-a kurcze tego akurat nie wiem nie spisywałem tych wartości ciśnień na wyjściu :/ wiec nie wiem do kybernetes dzięki za podpowiedź w poniedziałek dam mu znać i najwyżej spróbuje tak zrobić jak piszesz .... w ogóle to on podejrzewa że uszkodzony jest zawór na turbinie i zaczął ją wyciągac tyle że do niej jest takie ciulowe dojście że trzeba...
Witam, Czy posiada ktoś schemat podłaczenia przewodów podciśnienia do Peugeot 607 2.2 HDI 2002r. ? Znalazłem w internecie 2 schematy, ale na żadnym z nich nie ma podłączenia od pompy vacuum , i jeden przewód mam nie podłączony, a nie pamiętam gdzie był
sprawdz napiecie wyjsciowe z czujnika według tego wykresu wyżej napiecie powinno zmieniac sie płynnie .jeżeli bedzie sie zmieniało to jest ok .Dalej :poszukaj złącza od sądy rozgrzej silnik podłacz miernik i sprawdz co dzieje sie z mieszanką przy dodawaniu gazu jezeli sygnał spada na ubogo Dodano po 1 warto też sprawdzić podciśnienie w kolektorze ssącym...
A jak wyregulować potencjometr przepustnicy czy wartości które znalazłem w tym temacie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... są u mnie identyczne , co prawda nie wiem jak je sprawdzić bez cięcia kabli, a co do regulatora to go właśnie rozebrałem nie ma w nim żadnego mikrowyłącznika po prostu 2 styki na osi która w momencie max....
Rezystancji ani bezpieczników nie sprawdzałem. Napięcie powinno być na obu białych kablach ? bo na obu białych oscyluje wartość od 0 do 1,5 V. Komputer na starych sondach pokazał złe parametry sondy lambda oraz zwarcie w obwodzie grzałki. Może wiązka być gdzieś uwalona? Jeszcze się dopatrzyłem że odma jest jakoś dziwnnie podłączona. w taki sposób że...
Peugeot partner 1,6 HDi 2014r. Błędy z turbo, dziwna regulacja. Ogólnie peugeot po uszczelnieniu ach i wymianie turbo na regenerowane. Ale przed regeneracja też nie chciał jeździć normalnie. Więc tak. Błąd łapie z czujnika na gruszce Bład pomiar pozycji turbo P2565 turbo o stałej geometria, zwarcie do plusa, przerwa w obwodzie. Efekt pracy jest dziwny....
peugeot jakie podciśnienie schemat podciśnienie peugeot zawora podciśnienie peugeot
regulator kawasaki wentylator chłodnicy scenic pralka whirlpool bęben ociera
kolektor słoneczny ciśnieniowy eeprom dumps
Opel Kadett D 1.3S - Specyfikacja i Problemy Techniczne Jak zdjąć pokrętło funkcyjne w piekarniku Whirlpool AKZ 237?