Styk napewno jest bo czyscilem wsowki Czyścić to możesz, ale jak mosiądz był przegrzany to nie zapewni już właściwego docisku i rezystancja połączenia nie będzie wystarczająco mała. Inna możliwość - przewód przełamany przy końcówce. Utnij Waść po 20mm z każdej strony i załóż nową kostkę (lub polutuj przewody).
PP2000 To program serwisowy peugota. Tak jest to prawdopodobne
Myślę że połowa wymieniona niepotrzebnie. Zasadnicze pytanie, sprawdzał ktoś przy jakiej temperaturze otwiera termostat, przy jakiej załącza się wentylator? Może być wiele powodów. A i doprecyzuj proszę dodam jeszcze ze gdy odkrece korek od zbiornika wyrównawczego jak samochód chodzi to płyna zaczyna wypychać ze zbiorniczka znaczy, kiedy jak go odkręcisz,...
Zalewany był wodą demineralizowaną czy kranówą? Może wytrąciło się coś i blokuje przepływ albo kamień pokrył ścianki chłodnicy silnika. Właśnie dziś u mechanika widziałem zdjętą głowicę. W jej kanałach wodnych było mnustwo szlamu powstałego prawdopodobnie w wyniku dolewek wody. Skończyło się na uszkodzeniu uszczelki. Ubywa Ci płynu chłodzącego? Jesli...
Wyciągnij termostat, wrzuć do garnka z wodą a garnek na kuchenkę ;) i patrz, zmierz temperaturę przy jakiej się otwiera i czy jak kolega wyżej napisał prawidłowo domyka się
Czy prawidłowo odpowietrzony układ chłodzenia, czy sprawne i odpowiednie czujniki temperatury czy zrobiony test uszczelki pod głowicą, ręczny spuszczony :D , czy mapa silnika fabryczna, czy wentylator chłodnicy kręci się w odpowiednią stronę? Czy bezpieczniki sprawne, czy wiązki wizualnie całe, czy połączenia mas czyste?
Zwarty akumulator.
Zabita brudem chłodnica klimy,silnika. Ew. wewnątrz zamulona.
Mechanik
Air box, fragment dolotu powietrza do silnika, bez wpływu na temperaturę silnika
Zapowietrzony układ albo pompa wodna nie wyrabia.
Czy przyczyną przegrzania modułu może być zbyt duże obciążenie spowodowane przez silnik dmuchawy np. na skutek wytartego komutatora lub szczotek? Może.
Ten gòrny od termostatu do chłodnicy jest gorący a ten dolny powrotny zimny
Czy był sprawdzany Termostat? Możliwe ,że on nie przepuszcza tak jak trzeba i się blokuje, pozatym silnik przez ten okres grzania mógł mocno dostać, jeżeli tak było to trzeba sprawdzić uszczelkę głowicę itp. Sprawdzałeś poziom płynów? No i Czy odpowietrzyłeś po dolewaniu wody? Możliwości są setki sprawdź najpierw te które napisałem, sprawdź też wycieki....
Witam,czy ktoś miał podobną sytuację i rozwiązał problem?
Na sprężarce klimatyzacji do sprawdzenia termistor i okablowanie.Jeżeli jest sprawne to możliwe , że sprężarka przegrzewa się.
możliwe że masz problem z przegrzewaniem się albo problem na stykach...
Albo filtr zapchany i się tranzystor przegrzewa.
Jeżeli silnik Ci się przegrzewa, to czy przypadkiem nie ubywa płynu w chłodnicy? Lub czy się nie pieni?
Tak dla potomnych kostka jest na pięć pinów rezystor też ale to wejście na grubym przewodzie w rezystorze jest podwójne dlatego najlepiej te dwa przewody złączyć i podłączyć do tego jednego a kostka się nie przepali bo jeden pin jest za słaby i go przegrzewa dobra Rada dla kumatych przerabiam to często w ducato
tzn ? odkrecic korek od chlodnicy czy cos ?
Moduł zaplonowy to Bosch. Jak zimny jest to tak samo sie dzieje. Wiec chyba nic sie nie przegrzewa.
wiatrak się nie włącza Sam sobie odpowiedziales. Nie wiem, czego od nas oczekujesz? Trzeba doprowadzic wiatrak do porzadku, zanim zaczniesz szukac dalej.
Ale leonek gadasz głupoty (dalej). jurek55 ma więcej racji, sprawdził bym wtyczkę przy samym silniku nawiewu. Przegrzewała się.
Jeszcze jedna żecz , którą muszę dodać do tego tematu , właściwej temperatury czyli 95-96 * C pilnuje sama chłodnica z płynem chłodzącym , a wiatrak włącza się dopiero kiedy silnik się przegrzewa w peugeot jest to jakieś 115*-120*C , pozdro
Bartek, obstawiał bym trochę inaczej-szczotki w silniku dmuchawy. Albo już ledwo kontaktują (zużyte, zakleszczone) albo przecięty komutator. Często też dawało popalić złącze silnika dmuchawy; przegrzewa się.
Dobrze jest odpowietrzony ? Bez termostatu tez gotuje ? Uszczelka pod glowica ok ?
Jak kat czerwony to do wyciecia zapchany jest pewnie sie syfu nasypalo jkiegos albo nalalo przy sciaganiu glowicy
Podejdź do serwisu Peugot lub Citroen z numerem VIN, jest zamiennik. Inna pokrywa silnika, do której montuje się elektrozawór termostatu, inny termostat i dodatkowa rurka do obiegu płynu chłodzącego. Drogi interes, około tysiąca, ale działa i zapomnisz o problemie przegrzewania silnika.
Do tej pory to już sam się zdążył odpowietrzyć. Przed wymianą rozrządu było dobrze?
Po pierwsze zrób test liczników i sprawdź czy wskazówka pokazuje prawidłowo, czy nie jest przestawiona na osi. Po drugie, to co jest wskazywane na licznikach jest filtrowane przez ECU m.in. po to, aby wskazówka nie reagowała np. na zmiany temperatury wywołane otwieraniem/zamykaniem termostatu. Po trzecie, płyn chłodzący może mieć temperaturę wskazywaną...
A powiedzcie mi ile dokladnie wchodzi plynu chlodniczego do tego silnika po wlasciwym odpowietrzeniu?
Zapewne za uboga mieszanka. Najpierw ustawić gaźnik.
"z silnika leci dym"-reklamuj....tak jak byście nigdy nie widzieli silnika po przekładce w warsztacie. Wszystko usmarowane ,zaoliwione ,tu z weżyka paliwo chlapneło tam olej wyciekł ,to czy tamto po myciu...normalka. Przepali ,wyschnie i będzie ok. A co to oznacza "strasznie się grzeje"?Aż tak bardzo że się nie da dotknąć? :)
Witam Posiadam peugeot 307 1.6 z 2004 roku z klimatronikiem mam problem z dmuchawa na III i IV poziomie po kilku minutach przestake mi dzialac nadmuch bylem w aso peugeot i stwierdzono przegrzewający sie opornik co mam zrobic i czy to dobra diagnoza?? prosze o pomoc
volvo s40 II 2,0 136KM 2010r nie chłodzi klima , nie włącza się ,,wiatrak,, na chłodnicy , temp cieczy chłodzącej OK . wersja z jednym wentylatorem. W trzecim roku eksploatacji s40 z maja 2010r/ teraz mamy maj 2013 spierdzieliło na tyle dużo czynnika od klimy że automat ciśnieniowy w układzie klimy nie pozwolił właczyć sie sprężarce klimy / klima nie...
Witam Ja mam problem z wentylatorem,gdy włącze na trzeci lub na maksa zakres po paru minutach wentylator przestaje działac i musze wylaczyc caly panel bylem w aso peugeot i stwierdzili mechanicy ze przegrzewa mi sie opornik w silniczku od dmuchawy co mam robic prosze o pomoc bo nowy silniczek do peugeot 307 1.6 benzyna 2004 rok kosztuje 979 zl
samochód sie przegrzewa i dlatego wskazówka idzie poza skalę A przegrzewa sie? Nic o tym nie pisales.
Zimny lut, niepewnie połączenie, przegrzewanie się jakiegoś elementu... Światła główne są zasilane chyba napięciem zmiennym (nie mam schematu przed nosem, ale to dość częste rozwiązanie) i jest to osobny od reszty oświetlenia obwód. Sprawdź, czy na wyjściu z magneta jest cały czas napięcie. I idź dalej punkt po punkcie.
Cześć , mam problem z autem Peugeot 406 1.8 16v 1999r. ,mianowicie chodzi o przegrzewanie sie płynu chłodzącego . Podejrzewałem termostat ale po wymianie nadal wystepuje ten problem . Podczas grzania silnika jak osiagnie 90 stopni mimo tego że włącza sie wiatrak to nadal rośnie a jeśli włącze jakąs elektryke np. wiatrak albo światła to temperatura rośnie...
Witam może termostat trzyma albo się zaciął i dlatego sie tak dzieje.
Witam Mam problem od jakiegoś czasu z wspomaganiem kierownicy w wersji elektrycznej. Po jakimś czasie w trakcie jazdy pompa całkowicie się wyłącza. Jedno co zauważyłem to to ,że przy zmniejszeniu poboru prądu w samochodzie czyli światła i wentylator pompa jakby ożywała. Czy jest to złudzenie czy może te modele tak mają. Przebieg około 260000 km. Pompa...
Mam problem z ogrzewaniem samochodu . Wymienilem termostat i nic na postoju auto przestaje grzac gdy wejdzie na obroty zaczyna grzac ale bardzo kiesko. Auto nie sie nie przegrzewa i tem. trzyma caly czas taka sama podczas jazdy. POMOCY !
Problem polega na tym, że nie włącza się wentylator chłodnicy Po czym twierdzisz, że nie włącza się wentylator, przegrzewa się silnik?
A po co ma sprawdzać lutowanie drabinek? Przecież do nich sie tylko trzeba podlutować nie wylutowywać.ew może sprawdzić czy ich nie przegrzał:-) Panowie bez przesady ;D Pytania może laickie ale taki to człowiek wygodny przegrzewanie elementów mam ju dawno za sobą ;D
Sądzę że to coś się przegrzewa dlatego tak się dzieje, nikt Ci raczej nie poda gotowego rozwiązania bo trzeba posprawdzać gdzie co ginie.
Przeczytaj dokladniej pierwszy post. Marko, Wyjmij opornice i obejrzyj wtyk. Czesto sie przegrzewa jesli obslugo okresowe sa niedokladne. Nie ma co dyskutowac, trzeba dzialac.
To tak trochę jedno z drugim nie bardzo Czujnik temperatury silnika jest tylko jeden [na termostacie] i jeśli masz problemy z dogrzewaniem/przegrzewaniem silnika wymień termostat[ w zestawie jest czujnik] Odnosnie włączanie sie wentylatora to raczej szukałbym od strony klimy
No właśnie chodzi o ten poziom. Zaleje do MAX, jakiś czas pojeżdżę i poziom w zbiorniku jest przy min albo i poniżej. Odkręcam korek, wypuści "powietrze" i część wraca. Gdy silnik jest rozgrzany czyli termostat zaczyna pracować to starannie odkręcając korek by odpowietrzyć to i płynu w zbiorniku jest pod sam korek... Płynu na 100% nie ubywa. Silnik...
Zauważyłem że podczas chłodnych dni, problem był znacznie mniejszy. Rozebrałem radio, i okazało się że końcówka mocy była nie dokręcona, termopad rozpadł się i jego znaczna część leżała na PCB. Wydaje mi się że układ się przegrzewał . Wylutowałem i zamówiłem , niestety nie było wersji ASM, więc będę musiał zmodyfikować nóżki od układu A.
Pewno jednak to pierwsze. Z możliwością popękania pierścieni lub innych związanych z przegrzewaniem. A filtr zatkany właśnie osiadaniem zanieczyszczeń na tym oleju. [syntax=cfm]Kolego mike_pi. Czy aby faktycznie? A co jeśli w komorze korbowej występuje ciśnienie? [/syntax]
Akurat ten magazyn LiFePO4 ma 14.7 przy naładowaniu 100. Aku aliant LiFePO4 nie pamiętam modelu, ma coś ok 20 Ah znamionowo, potrzebuje tak naprawdę aku tylko na rozruch, niestety żelowe są wciąż dużo cięższe, a do tego mają za mały prąd. Nie pomyślałem, że faktycznie mógł być rozładowany i faktycznie altek leciał z pełną mocą (altek z Volwo/Peugeota...
Przy klimie automatycznej jedyna zaleznośc jest taka, że im więsza różnica temperatury wew/zew to tym mocniej dmucha (noo, z pewnymi ograniczeniami ;) ) ALE pisze tam, że sterowanie na regulator mu nie zanika, tylko sam regulator wyłącza dmuchawę. Więc możliwości moim zdaniem są następujące: 1. Zepsuty regulator i tyle 2. Za dużo prądu bierze dmuchawa,...
.... Latem gdy temperatura silnika drastycznie rośnie.... Co to znaczy? Dla mnie - nic. Po prostu nie dochodzi zasilanie na cewki przekaźników. Skąd wychodzi owe sterowanie na przekaźniki? To czego mu brakuje: zasilania czy sterowania? Mam wrazenie, ze nie wiesz, czego szukasz. Jedz lepiej do fachowca, jesli masz watpliwosc czy wszystko jest w porzadku....
Witam. Mam podobny problem z 1.6 8V. Gaśnie jak trochę pojeździ. I nie ma żadnych błędów na komputerze. Znajomy powiedział że może to być moduł zapłonowy. Podobno te bezprzewodowe (z modułu fajka od razu na świece) potrafią przegrzewać się i wtedy przestają działać. Posprawdzam dzisiaj te możliwe usterki, co wyłapałem z forum i zobaczymy
termostat był wymieniany 4 miesiące temu i było ok ale to raczej nie to na wolnych obrotach sie przegrzewa a z kolei przy ciągłej jeżdzie nie dogrzewa jest pomiędzy 70 a 80°c... auto to: Peugeot 306 silnik 1,8 16V z roku 1998. bez instalacji gazowej:)
Cześć. W skrócie. Jest samochód z podgrzewanymi fotelami. Pod siedzeniem jest mała puszeczka z gniazdem, do którego wpięte jest złącze (10-pin) z wiązką przewodów fotela. Fotel przestał grzać. Jak się okazało po wypięciu wtyczki była ona trochę przytopiona, szczególnie w miejscu czterech pinów. Podobno to częsta przypadłość w tym samochodzie. Kupiłem...
Szanowni Państwo, posiadam PEUGEOTA 308 i przestał działać "dotyk" na ekranie dotykowym. Jako, że miałem możliwość podmiany i ekranu i samej jednostki to już wiem, że problemem jest jednostka a nie ekran. Nr jednostki to: SMEG CEM00 - 98 163 070 80. Jednostkę rozebrałem i wyczyściłem szczoteczką oraz IPA (były jakby ślady zaśniedzenia) i "dotyk" wrócił....
Jeśli w komputerze nie wyświetlają się błędy, to znaczy, że ECU złapało jakąś zawiechę i raczej nie ma czym się przejmować. Jeśli problem będzie wracać, to znaczy że usterka występuje tylko przy konkretnych warunkach (np. przegrzewanie podczas postoju/stania w korku, wypadanie zapłonu na którymś cylindrze, czy chociażby błąd świec żarowych, który nie...
Witam, mam peugeota 206 1.4 benzyna z 2000 r., w którym mam problem z przegrzewaniem, tzn. nie zawsze załącza się wentylator i wówczas gaśnie silnik. samochód był już u 2 elektryków i obaj twierdzą, że z elektryką wszystko jest ok. ale niestety problem się powtarza nawet przy brzydkiej pogodzie, gdy nie jest gorąco. Zazwyczaj ma to miejsce jak samochód...
Czlowieku a co ma do tego termostat! Skoro po odpaleniu auta po nocnym postoju na dworze załączają sie wentylatory po paru minutach pracy silnika na wolnych obrotach. Termostat nie ma tu nic do rzeczy. Problem tkwi w sterowniku wentylatorów lub czujnik w obwodzie ma za szybko wymaganą rezystancje i odpala wiatraki proste Dodano po 3 klient z tego Peugota...
Wklejone zdjęcie pokazuje za niską temp. cieczy chłodzącej. Można kontrolnie podpiąć się przez OBD i to jedynie tylko potwierdzić. W jednej z początkowych scen filmiku jego autor, "Michu", wyraźnie informuje, że jeżeli silnik pracuje w zbyt niskiej temperaturze, jest to bardziej szkodliwe, niż gdy lekko się przegrzewa!
Jedyna kontrolka jaka się zapala to kontrolka katalizatora i pokazuje się memo "anomalie antipollution". Dzieje się tak jednak tylko gdy silnik sie rozgrzeje. Nie ma mocy , nie działa turbina. Jak auto wyłączę i chcę odpalić ponownie to odpala i gaśnie. Muszę odczekać i po około godzinie odpala normalnie i znów wszystko działa jak należy. Mam wrażenie...
Siema. Podczas dzisiejszej jazdy skuterem Peugeot Speedfight 3 zaczęło go dusić. Na początku, gdy manetka była odkręcona, dobrze leciał, ale później nie można było jej odkręcić do końca, bo spadały obroty i skuter przygasał. Po paru godzinach od tego incydentu pojechałem w inne miejsce i skuter już nie miał siły w ogóle ruszyć. Gdy dawałem gazu, przy...
Witam, Kilka dni temu w moim aucie (Peugeot 206, 1.4 benzyna z klimatyzacją, z 2001 r.) pojawiły się problemy z przegrzewaniem się silnika. Dzięki forum udało mi się przeprowadzić diagnozę, która doporowadziła mnie do przekaźników obok wentylatora chłodnicy. Okazało się, że mam zaśniedziałe styki a niektóre nawet popękały. http://obrazki.elektroda.pl/2988652700_1...
Jeśli jest to skuter "miejski" (mały), to "fabrycznie" może mieć tylko światło postojowe i mijania. Sprawdź przy lewej "klamce" hamulca, czy jest otwór na przełącznik światła mijania na drogowe. Wydaje mi się, że założyłeś żarówkę o zbyt dużej mocy, którą przegrzewa oprawkę a nawet może ją stopić. Ponadto jeśli nie jest to żarówka dedykowana do tego...
Chodzi o element który jest zamontowany w miejscu kompresora powietrza w silniku TSDI? To jest pompka powietrza dodatkowego do układu wydechowego (dopalanie niespalonych węglowodorów). Ten silnik ma elektryczną pompkę oleju, więc albo przeróbka instalacji elektrycznej albo robienie mieszanki co przy źle wyregulowanym gaźniku może doprowadzić do zatarcia....
Taka pompka elektryczna ma dwie wady. Po pierwsze pobiera energię elektryczną której alternator dużo nie generuje. Po drugie ograniczony czas pracy ze względu na trwałość szczotek w silniku elektrycznym (lepsze rozwiązanie to nowoczesna pompka ze silnikiem bezszczotkowym - tyle że nawet używka będzie droga). Jeśli zakładasz normalną pompę to obowiązkowo...
Witam. Mam problem z peugeotem 206 1.4 8v. Zaczęło sie od przegrzewania silnika i dzwieku pluskającej wody z lewej strony auta. Okazało sie ze silnik został przegrzany i trzeba było wymienic uszczelke pod głowicą, termostat, olej i filtr i uszczelki na wtryskach. Po złożeniu wszystkiego auto pali ale dalej słychać to plumkanie wody oraz węże robią sie...
Witam, mam problem z peugeot 307, mianowicie od jakiegoś czasu auto się nie dogrzewało 70 stopni i nie więcej... Wiec wymieniłem termostat razem z czujnikiem (wbudowane w obudowie). Po wymianie to samo, czy jest możliwe że sprzedano mi uszkodzony termostat? dolny wąż zimny. Czy auto jest jeszcze dobrze nie odpowietrzone ?( przy zapowietrzonym układzie...
Podepnę się pod temat. Wymieniłem cały układ z tranzystorami tzw. jeża na kupiony z allegro, bo oryginał się przegrzewał i się wyłączał. Dmuchawa jednak nie działa. Sprawdzałem sam silnik dmuchawy i mało mi go z ręki nie wyrwało jak ruszył czyli działa (podłączyłem do aku). Po podpięciu nie działa choć na wtyczce do silniczka jest napięcie, tylko dziwi...
Co ma rozrząd do przegrzewania się silnika? Może i wydech trzeba wymienić? I powietrze w kole zapasowym? Diagnostyka jest prosta, odpalić zimny silnik, kontrolować temperatury na wskaźniku i na wężach od chłodnicy. W okolicy 90 stopni oba węże i cała chłodnica powinny zrobić się gorące. Jeżeli tak będzie to grzejemy auto dalej, trochę ponad 100 stopni...
(at)Davvvi Tak, wszystkie lampy u mnie to teraz LEDy. Kierunkowskazy mnie kosztowały bardzo mało. 4zł za każdy + taśma LED, która została po montażu w pokoju. Mają 1,5W, a są widoczniejsze, niż kierunki np. w Peugeot 806. W lampach mam po takiej żarówce LED 1W ciepłe. http://obrazki.elektroda.pl/3079506200_1... Niestety mają trochę...
Jak nie ma nigdzie wycieków (sprawdzaj w garażu na posadzce), to silnik jest "przegrzewany" i następuje odparowanie wody z płynu chłodzącego (albo uszkodzona uszczelka pod głowicą i płyn jest spalany w cylindrach - ale takie coś poznać po mlecznym dymie z rury wydechowej). W takiej sytuacji dolewamy wody destylowanej, a nie płynu (dolewanie płynu powoduje...
1.Jeśli masz dobrze podłączone nie powinno być problemu 2.Zobacz czy masz regulację przeciążenia szyb jak tak to zmniejsz 3. jeśli szyby chodzą lekko a przeciążenie za mocno ustawione to może przegrzewać elektronikę a co za tym idzie styki przekaźnika nie wytrzymają i będą się kleić 4. Jeśli to nie pomoże proponuję wymienić na coś lepszego http://www.instrukcje.mastertrade.pl/ele...
Wiec ja sprawdzilbym chlodnice, np u mnie w lawecie po wymianie starej oryginalnej chlodnicy na nowy zamiennik wlasnie na postoju auto bardzo szybko sie przegrzewa. Temp startu wentylatorow lexia nie zmierzysz, aso bedzie rozkladalo rece. Co wiecej jesli masz temp plynu 97 to wcale nie znaczy ze olej jest goretszy. Jesli chcialbys jakos przeprogramowac...
w praktyce ulegają uszkodzeniu na skutek przeciążenia. Tak ale Przecież wg. waszej teorii powinny się po prostu wyłączyć On nie mają się wyłączyć ani ograniczyć napięcia ładowani tylko mają trwać w tym stanie. Ale się przegrzewają i palą, jak kiedyś prądnica miała dawać 16,5A i dawała cały dzień, teraz znów xcytowanie się Amperami z powietrza wziętymi....
W peugeocie 407 2.0 b - czyli silniki które mają tendencje do przegrzewania się a co za tym idzie brania większych ilości oleju zrobiłem płukankę używając LIQUI MOLY Engine Flush Pro-line. Przed tym zabiegiem dolewałem ok. 2l oleju na 10tys km. W tym momencie przejechałem 1,5tys km i nie dolałem ani kropli - delikatnie ubyło na bagnecie ( ok. 1mm ),...
Witam. Mam problem z peugeot 207 1.4 8V, a mianowicie wyrzuca płyn jak jest odkręcony korek od zbiorniczka. Jak jest korek zamknięty to trzyma temperaturę, wentylator normalnie się załącza. Dwa miesiące temu był wymieniany termostat, teraz była wymieniona uszczelka pod głowicą (głowica była splanowana, sprawdzona na szczelność, wymienione zawory, uszczelniacze...
Peugeot Partner 1.4 benzyna 2001r nie załączają się wentylatory chłodnicy. Rozebrałem pas przedni i sprawdziłem trzy przekaźniki. Okazały się w porządku. Dodam że jest to model z klimatyzacją. Wentylatory sprawdziłem zwierając odpowiednie przyłącza w gniazdach przekaźników, także ok. Idąc za przewodami rozebrałem lewe nadkole i znalazłem dużą szarą...
Witam! Dziękuję za odpowiedź. Kupiłem na znanym portalu aukcyjnym pompkę od mercedesa w202. Jak przyjdzie zacznę kombinować. Muszę zrobić jakiś prosty timer na 555 tak na 20min. Jak myślisz kolego Zbychul 20min wystarczy? Ty masz jakieś doświadczenie ja żadne;) . Chcę też później dokupic jakąś radiolinię. Moduły gsm są strasznie drogie a przerabianie...
A odpowietrzyliście układ jak bozia przykazała.Kiedyś tak walczyłem z peugeotem odpowietrzniki w trzech miejscach;przy nagrzewnicy termostacie no i na chłodnicy jak odpowietrzaliśmy jednym to zawsze gdzieś zostało powietrze i wywalało płyn z układu po rozgrzaniu.
Witam posiadam następujący problem , mam peugeota 1.4 1997 rok benzyna + gaz , do 3 tyś obrotów z nawiewów leci zimne powietrze jak trzymam na obrotach rzędu 3500 obrotów to grzeje prawidłowo , temperatura skacze od normy czyli środka do 1 kreski powyżej środka i spada do normy ale nie przegrzewa się . W silniku przedmuchana nagrzewnica , węże idące...
Witam serdecznie, Przeszukałem całe forum i niestety nie znalazłem odpowiedzi na sposób rozwiązania sytuacji podobnej do mojej :( Na początek, jakie auto: Peugeot 306 2.0 HDi Rok produkcji: 2000 Wersja z klimatyzacją Problem: Ostatnio byłem nabić klimatyzację. Pan, który mi ją robił zauważył bardzo niepokojący fakt. Wentylatory chłodnicy (silnika i...
Używałem dotychczas oleje zarówno Castrol, jak i Mobil, Shell, Grand (z nieistniejącej już Rafinerii Czechowice) i LOTOS. Najbardziej byłem zadowolony z Grand bo nie znałem Mobil. Dużo by opowiadać, ale jeżeli mamy silnik powiedzmy do 2,0 l i nie katujemy auta to nie ma znaczenia który olej wlejemy - mam na myśli markę. Bo co do rodzaju (mineral, półsyntetyk,...
Jeśli chodzi o wielkośc wycieku to dziś rano mechanik wymieniając termostat uzupełnił poziom płynu oraz odpowietrzył układ A z jakiego powodu wymieniałeś termostat, przecież silnik nie przegrzewał się? Nie wiem czy jest gdzieś nieszczelność i płyn ucieka czy problem będzie uszczelki głowicy. Jak ci ucieka płyn, to jest oczywiste, że jest nieszczelność....
Mój dieselek umarł. Odpala, bo nowy aku nie zamierza się poddać, kręci aż do skutku. Chodzi ale mam kaszę w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego. To się po kilku minutach jazdy przegrzewa, bo lód zatyka obwód. Po drugie, pękł przewód paliwa, i sika ropą po odpaleniu. Jest weekend, nie mam jak kupić nowego przewodu i płynu, i co gorsza rozdzielacza,...
Stan na dzień dzisiejszy: Przepływomierza nie ma jest MAP, ale on działa prawidłowo. Czujnik wału podmieniony, nadal tak samo. Przebieg sygnału z wału ogólnie OK. Co zapomniałem napisać: System BOSCH 7 4 4 Na wolnych wyprzedzenie od -3,5 do 1 st. Przy pełnym obciążeniu: przepustnica 98 %, MAP 1 Bar (czyli atmosferyczne) wyprzedzenie wynosi dokładnie...
Witam mam podobny problem z peugeot expert 1.6 diesel. Auto gasnie podczas jazdy, wczesniej pokazuje sie kontrolka i wchodzi w tryb awaryjny. komputer pokazuje bład p0087 niskie cisnienie paliwa. Zmieniłem filtr ale nie pomogło, przeczysciłem czujunik cisnienia paliwa nie pomogło, kupiłem nowy czujnik cisnienia czekam na dostawe, jak nie to to mysle...
Problem nie zniknął, walczę cały czas. Podejrzenia padły na masę sterownika, ogólnie wiązki muszę przejrzeć gdyż stracił komunikację przez OBD, oraz dodatkowo nie zaświeca się po włączeniu zapłonu kontrolka ciśnienia oleju (w sumie nie pamiętam czy się zaświecała kiedyś, żarówka nowa i sprawna) Dodano po 18 Wrzucam foto z ekranu i jujuz pisze o co chodzi....
Komputerem niestety, - test elementów wykonawczych, obecność błędów.
Witam posiadam Peugeota 407 2.0 hdi 138 Fap z automatem 4hp20. Auto posiadam nie długo. Przebieg 200000 Podczas zmiany z P na R i N na R czuć i słychać uderzenie oraz szarpnięcie jak by auto chciało ruszyć zwłaszcza przy rozgrzanym silniku. Rozmawiałem ze znajomym mechanikiem przekazał informację abym sprawdził działanie 1 i 2 biegu wentylatora. W moim...
Witam... Od pewnego czasu w moim Peugeocie 308 mam problem z temperaturą cieczy, silnik normalnie się rozgrzewa, ale w czasie jazdy temperatura spada do 80 stopni by za chwile wrócić na odpowiednią wartość tj. 90. Byłem z nim u mechanika, po dwóch dniach diagnozowania stwierdził, że objawy ewidentnie wskazują na termostat. Termostat został wymieniony...
Przebadałem dość dokładnie wszystko i nie ma nigdzie nic co by sterowało pierwszym biegiem wentylatora chłodnicy. Wentylator włączał się przy 95-96 stopniach, było to za późno. W moim pugu jest czujnik temperatury 3 pinowy, między 2-3 jest termistor, między 1 a masą auta jest jeszcze coś innego (termistor który chyba steruje wyświetlaniem temperatury)....
witam czy bylo cos robione z paskiem rozrzadu??? kolega kiedys w peugeocie sobie wymienial pasek czy lancuch rozrzadu i pomylil sie o jeden ząbek mial tekie same objawy jak ty gotowalo mu wode
Witam,ja osobiscie odradzalbym wszystkim chipowanie samochodu,sa rozne zdania na ten temat,wedlug mnie jezeli fabryka nie wlozyla takiego programu do auta to lepiej tego nie robic,wiazac sie to moze z przegrzewaniem roznych elementow w silniku moze np.turbinka,elementy toczne tez sa przystosowane do normalnej pracy silnika,moim zdaniem to jezeli chcesz...
Witam Ma pe 407 1.6 z 2004 i od jakiegos czasu, gdy malo jezdze pada mi akumulator od maja juz zmienilem dwa. Podlaczylem do komputera i sie okazalo ze jest blad P1351 – (Ignition system); preheating relay circuit, relay stuck in open position w wolnym tlumaczeniu: przegrzewanie obwodu przekaźnika, przekaźnik zatrzymany w pozycji otwartej; teraz...
Witam wszystkich. Dotyczy auta kolegi Transita Connect-a L2 5-osobowy,1.6 TDCi 115 2015 (obecnie 219 tyś.km), sprowadzony z Niemiec. W tym autku miałem przyjemność...wymienić zatarty silnik (DV6C od Citroena 2013, 40 tyś.km przebiegu) , skrzynię od Mondeo (2012 rok, BG9R-7F096-BA, 80 tyś.km ), zregenerowaną turbosprężarkę (nowe, markowe części). Doszło...
Dzięki Panowie. Działam na Jalteście. Temperatury tam widoczne są ok. Być może nie na wszystko jest podgląd. Pompa chłodząca wymieniona profilaktycznie, układ odpowietrzony. Chętnie bym jeszcze coś wymienił profilaktycznie gdybym wiedział o jaki tranzystor przegrzewający chodzi. W którym konkretnie urządzeniu jest, w silniku, sterowniku, falowniku....
przy próbie odpalenia słuchać metaliczne stukanie z silnika... Będzie drogo. Reszta jak wyżej.
bester przegrzewanie kocioł przegrzewanie przegrzewanie wirnika
volvo spalanie miracast philips iskrownik ustawić
Schemat serwisowy Doogee V20 LRO - dostępność i alternatywy Filtry do Scanii: Producenci i Wybór