Dzięki za odpowiedzi. Póki co jest ok, prawdopodobnie był padnięty przekaźnik w BSM, bo jak narazie jest ok.
Jest sprawny i zasilany, przekaźnik także jest sprawny, mogę nim sterować z poziomu urządzenia do diagnostyki. Jeden styk roboczy połączony z przewodem idącym do świecy, ale drugi styk roboczy nie jest zasilany, czyli nie ma połączenia z bezpiecznikiem, Uszkodzenia kasety, czy też jest coś jeszcze pomiędzy bezpiecznikiem, a przekaźnikiem? Piszą o niej...
Wygląda na to że kalkulator nie widzi przekaźnika (cewki). Mogłeś sprawdzić czy idzie wysterować przekaźnik ale pewnie nie da rady.
Niestety, przenoszac dokumentacje z papieru na informatyke, Peugeot nie przeniosl czesci "lokalizacja elementow" dla 306 serii II. Nie moge cie wiec powiedziec dokladnie, ktory przekaznik zasila wentylator. Nie chce mi sie grzebac w archiwum papierowym na strychu. Moge ci tylko powiedziec, ze jest to jeden z tych w czarnych podstawkach. Zasilanie jego...
Ludzie, nie piszcie o jakichś przekaźnikach, przetwornicach, cudach-wiankach.
Czyli mam odłączyć zasilanie, wyciągnąć przekaźnik i sprawdzić miernikiem czy pin przekaźnika dołączony do cewki przekaźnika połączony jest z masą samochodu, tak?
Oj pomyśl! To nie boli! 25 amper* na taką ceweczkę? I jaki miałoby to sens, jakby tak duży prąd był potrzebny do załączania przekaźnika? *- Przelicz sobie, jaka byłaby moc takiej cewki przy zasilaniu 12V.
Patrząc na schemat silnika w tym modelu (skrzynia automatyczna), to przekaźnik główny realizuje też funkcję przekaźnika pompy paliwa.
Bsi widzi poziom 50% oleju. Dodano po 19 Błąd dotyczy konkretne tego że bsi nie widzi cewki przekaźnika, więc albo uszkodzony BSI albo przewód pomiędzy bsi a przekaźnikiem rozrusznika.
A słyszysz pompę paliwa ? Ten przekaźnik wraz z cewkami i ją załącza.
witam Podłączę się pod temat podaję plus na 10 bezpiecznik i auto odpala (peugeot 407 1.8 125km 2006r) skrzynkę bsm podmieniałem z innym autem i moja skrzynka działa w innym samochodzie i moje pytanie którym przewodem jest sterowany przekaźnik pompy i cewki Może ktoś podrzuciłby schemacik bsf1 ecu do 1.8
Na pewno ten bezpiecznik nie zabezpiecza tylko cewki przekaźnika. Tylko to jest schemat dotyczący sterowania wentylatorem. A jak znalazłbyś schemat od czegoś innego to też byś mógł znaleźć że ten bezpiecznik łączy się z czymś tam jeszcze. Jeżeli chcesz schemat który by dotyczył konkretnie twojego egzemplarza to potrzebny jest nr VIN (VIS). Tylko że...
Witam Dzięki za odzew, sprawdzałem i na pinie 86 jest napięcie: 1,75V przy wyłączonym zapłonie 10,80V przy przekręconej stacyjce 12,20V przy włączonym silniku zwieranie pinu 85 do masy nic nie daje i napięcie spada do 0,20V... Pozdr. Szukaj złego styku na zasilaniu cewki przekaźnika.
Trzeszczy bo brakuje mu zasilania cewki, np. słaba masa lub słaby plus.
Powinienes miec napiecie akumulatora na 3, 8, 15 i, mierzone miernikiem, na 10. Po wlaczeniu zaplonu powinienes miec napiecie akumulatora na 3, 8, 15, 1 i 9 oraz, przez 3 sekundy, na 4(wtryski), 5 (cewki), 12 (pompa paliwa). 7 i 10 okolo 0V. Interesujace jest wiedziec, jak zachowuje sie napiecie na 1 i 3 przez te 3 sekundy gdy przekaznik "wariuje"....
Jeżeli napięcie dochodzi do sprężarki to są dwie opcje albo sprężarka do wymiany albo zawór lub cewka jest uszkodzona. Jedno z dwóch. A jaka tam jest sprężarka? Ta informacja dużo powie. Można sprawdzić rezystancję zaworu lub cewki jak cewka to musi być przekaźnik, jak zawór to sterownik np. silnika steruje nim w miarę potrzeby wysterowania zaworu na...
Jak miałem podłączoną pompę na krotko to nie próbowałem odpalać samochodu. Teraz wiem że to i tak by nic nie pomogło bo właśnie milem chwile i sprawdziłem czy jest iskra i jej tez nie ma. Może cewka się spaliła? Czy to możliwe żeby uszkodzona cewka była powodem tego ze pompa nie daje dalej paliwa ? Czy one są połączone na jakimś obwodem ? Znalazłem...
1. Przekaźnik pompy paliwa, cewki, itp. 2. Zawór oparów benzyny.
Czyli jutro do sprawdzenia wiązka od bitrona do przekaźników. Czy znalazles juz zasilanie cewki? Bez tego nie grzeb dalej.
No to teraz sprawdź kable idące do cewki tego przekaźnika i jak ustalisz skąd przychodzi sygnał (a pewnie będzie to któryś pin w sterowniku) to blisko źródła sprawdź żarówką.
Przede wszystkim sprawdź bezpieczniki. Następny raczej padł regulator napięcia. Cewki niezależnie od tego w którą stronę kręcisz wałem, dają napięcie przemienne. Więc cewki nie powinny się uszkodzić. Gorzej regulator napięcia, bo on by podawał de facto + na - akumulatora, a - na + akumulatora. A że regulator napięcia może być "przekaźnikiem" na dalszą...
Okazuje się, że nie pracuje wtrysk 1 i 4. Błąd p0201. Czyli tylko od jedynki. Wszędzie przejścia są. Od samej wtyczki każdego wtrysku do samych spoin na płytce otwartego sterownika. Plus z BSM też jest przejście do kostek wtrysków. Wtryski podmieniane na wszystkie sposoby. W sterowniku żadnych nalotów ani widocznych przepaleń czy zimnych lutów. Co mogło...
Witam, mam problem z załączaniem się wentylatora chłodnicy. Wiem, że jest grudzień i jak na razie nie będzie używany wentylator ale jakoś nie mogę rozwiązać tego problemu. Latem gdy temperatura silnika drastycznie rośnie to powinien załączyć się wentylator a tak nie dzieje się. Sprawdziłem przekaźniki są sprawne. Rezystor wentylatora jest sprawny. Po...
Zobacz co wewnątrz ECU steruje przekaźnikiem i prześledź drogę pod względem zimnych lutów.
Najlepszym rozwiązaniem byłoby podłączyć skaner , (o ile to możliwe) i po prostu sczytać rejestrowane błędy w sterowniku. Uszkodzenie komputera jest mało prawdopodobne.A jeżeli chodzi o przekaźnik to sprawdź ciągłość obwodu między zaciskami cewki przekaźnika.Jeżeli jest ciągłość obwodu to przekaźnik jest raczej sprawny.
Witam. Mam Problem z autem jak w tytule z roku 1999 z silnikem 1.1 (EW10J4/L4) sterownik Magneti Marelli MM28P. Zasilania są prawidłowe , komunikuje się z KTS540 brak kodów usterek. Zespół przekażników pod ECU zasilany. ECU nie wystawia 2 mas na cewki ww przekażników, przez co brakuje zasialania na pompie cewce. Auto podobno zgasło podczas jazdy.
Pytanie, czy ten kod błędu rzeczywiście dotyczy obwodu cewki przekaźnika załączającego zasilanie na ECU/elementy wykonawcze? Czy w samochodzie znajduje się wyłącznik uderzeniowy do zabezpieczenia przed uruchomieniem silnika? Chodzi o ten „przycisk” ukryty w kabinie lub komorze silnika. Czy zasilanie cewki tego przekaźnika przechodzi przez...
Uszkodzony był czujnik indukcyjny położenia wału.Sterownik uruchamia przekaźnik i podaje napięcie do cewki i wtryskiwaczy dopiero po otrzymaniu impulsów z czujnika.
Do czego konkretnie podłączyć presostat w tym aucie? Presostat steruje przekaźnikiem, który zaś steruje sprężarką (sprzęgłem). Niskie ciśnienie na presostacie sprawi, że styki się zewrą, prąd popłynie do cewki przekaźnika. Przekaźnik się załączy i puści prąd na elektromagnes sprzęgła załączając kompresor. Gdy ciśnienie za bardzo wzrośnie presostat...
Złącze nr 2 M3 - Zasilanie cewki EGR, plus za przekaźnikiem M1 - sterowanie cewki B2 - Masa potencjometru C2 - Wejscie sygnału potencjometru EGR F2 - Zasilanie potencjometru Ale nie jestem pewien na 100%
Nie wiem czy już naprawiłeś ale miałem podobny przypadek. Winny okazał się moduł rezystorów. Aby się do niego dostać trzeba odkręcić prawe podszybie zdjąć (odchylić gumę) i tam będzie wspomniany moduł. To są trzy rezystory w formie cewki i bezpiecznik termiczny który się prawdopodobnie spalił. Zdejmuje się go przekręcając lekko.
Na moje to plusa gubi gdzieś. Ale cewki bym nie wykluczał. Szkoda że daleko jesteś bo poniewiera mi się taka sprawna ;)
Dioda zostaje uszkodzona ,gdyż na to napięcie w szereg z nią należy włączyć opornik o najmniej 500 omów oporności. Czy ten przekaźnik , to załączanie /rozłączanie / gazu , elmulatora wtrysku czy zasilania cewki zapłonowej. ?? Czy w tym czasie masz dobre kluczowanie cewki??
Opis błędów w scantool P0262 i P0201 sterowanie wtryskiwaczem pierwszym (podobny opis dla pozostałych cylindrów) P1327 wykrycie fazy związanej z zapłonem. Walczyłem ostatnio z podobnym przypadkiem. Na początek po pomiarze wtrysków (14-16 Ohm) pierwszy od rozrządu do wymiany(zalany płynem do spryskiwaczy korozja w złączu).Mimo wymiany auto po odpaleniu...
Skoro jest iskra na cewce, to masz brak masy labo zgniła instalacja. Zasilanie na cewkę i pompy paliwa idzie z przekaźnika podwójnego który jest za komputerem. Zdarzył mi się przypadek że był wypalony pin od pompy paliwa, a od cewki już nie (1 przekaźnik, 2 wyjścia). pkt. 7 - uszkodzone przewody/słabe przewody, pęknięta cewka.
Witam wszystkich. Potrzebuje pomocy w zrobieniu wsadu virgin do sterownika Marelli MJD8F2.F1 BC.0103838.A Jeśli chodzi o IUD 3.2 to tym programem robiłem ale nie jestem przekonany czy wszystko jest ok bo ECU nie wysterowywuje cewki przekaźnika od rozrusznika. W załączeniu wsad z pamięci 95640.
Add zasilanie sterownika silnika Może jakaś podpowiedź gdzie szukać tego zasilania? Jaki kabelek i gdzie przeciąć do wstawienia przekaźnika? Jakie prądy pobiera ten sterownik? Czy dobrym pomysłem będzie kontaktron wpięty szeregowo z cewką przekaźnika między +12V stacyjki i masę (oczywiście obwód zasilenia cewki wpięty tak aby się sam podtrzymywał po...
Ten numer błędu jest wspólny dla wszystkich producentów samochodów i brzmi: „Fuel injector control module - control relay circuit”. Prawdopodobnie chodzi tutaj o przekaźnik załączający zasilanie na ECU, na zasilanie elementów wykonawczych takich jak wtryskiwacze, cewki zapłonowe, elektrozawory. Błąd związany jest z obwodem cewki przekaźnika. W Renault...
Teraz pytanie szukać problemu w wiązce czy problem leży gdzie indziej A gdzie jeszcze szukałeś, znaczy grzebałeś i mogłeś na chwilę poprawić kontakt?? Ja bym sprawdził podstawkę i piny do przekaźnika. Piny w które wkładasz przekaźnik też z czymś się łączą, i przy np bezpośrednim połączeniu wsuwki z przewodem, czasem przewód przepala się, urywa przy...
Sprawdź podwójny przekaźnik ( on zasila cewki wtrysków 12V). Przedtem , czy jest cały czas kluczowanie wtrysków. Iskra jest cały czas , czy tez ginie?
Czy dobrze rozumiem? Napięcie na pinach 8,15,2,11 powinno się utrzymywać cały czas (pin 2 więc jeden zacisk cewki) a sterowanie odbywa się przez komputer z nóżki 10 (52 ster)? Sprawdziłem połączenie 10-52, bez zarzutu.
Kolego, masz schemat. Pin 8 o którym mówisz w gnieździe przekaźnika to bezpośredni +12V z akumulatora. Pin 12 w ogóle nie ma znaczenia, bo nie jest używany (przynajmniej do sterowania pracy silnika). Sprawdzaj jak kolega wyżej radzi. Żarówką. Jeśli nie umiesz działać ze schematem, odeślij problem do elektromechanika. Na odległość trudno pomóc. Mogę...
To nie są "sztywne" masy, te masy masz poprzez pompę paliwa i grzałke sondy lambda, no i poprzez uzwojenie cewki, niskoomowej przecież :) Ech ten "elepśtryk" co to sprawdzał jest troche do tyłu :)
pękła nadrukowana śieszka pomiędzy stopą cewki, a urządzeniem o symbolu tfk U642b. nie bede tego lutował bo może jeszcze jakiś inny podzespół jest spalony więc kupie nowy sterownik
Bsm nie jest kodowany, przekładasz i ma działać, tylko musisz założyć bsm o tym samym oznaczeniu typu L-01 L-05 L11 B05 R02 lub inne, ważne żeby sprawdzić po nr VIN jaki ma być i na jaki można przejść w sensie numer wyższy :) Pozdrawiam
Georges, ale przekaźnik podwójny idzie przez nie. Poza tym SL96 ma listwę zapłonową na świecach. Cewki uszkadzały UDQ w sterowniku i tylko szalał na wolnych obtotach
Masz taką podwójna wtyczkę w bsm i jeden powinien być od cewki rozrusznika.Ale uważaj bo nie jestem pewien.Druga sprawa to sprawdź masę ale na silnik czy nie uszkodzona.Sam przekaźnik powinien być w BSM.Jak to wszystko działa to leży rozrusznik. Dodano po 5 A nie doczytałem.Więc jak podajesz bezpośrednio na cewkę i kręci to może leżeć przekaźnik w BSM.
Odciąć można zasilanie różnych podzespołów lub nawet kilku naraz, skuteczne jak na mój gust jest też wstawienie przekaźnika w kable czujników , choćby położenia wału, czy zasilania cewki, zależnie od samochodu. napewno to dodatkowe utrudnienie dla złodziei.
Impulsów z aparatu jeszcze nie kontrolowałem. Tylko dlaczego nie daje sie zdiagnozować(komputer), dlaczego nie załączy pompy i np nie poda napięcia na cewkę. Dodano po 5 Uściślijmy bo nie wiem czy dobrze kombinuję. Jako-takiego aparatu zapłonowego nie widzę. Komputer steruje impulsami na cewki(w sprawnym samochodzie) od reszty jest czujnik położenia...
Witam! ja mam na tapecie 206 z Magneti Marelli IAW 48P2.76. Też kompletny zgon auta. Brak sterowania pompą paliwa,zasilanie cewki i czegokolwiek .Tylko rozrusznik kręci. Gdzie powinny być plusy i masy po zapłonie? Jutro spróbuje sie dokopać do tego przekaźnika w bsm.
Eee, z tą stacyjką to Ci klika razy pisałem żebyś poszedł tam z żarówką, byłeś? Weź się dobierz do kostki, zrób zdjęcie i wrzuć tu. Na wszystkich schematach masz linię idącą od kluczyka do deski oznaczonej (po drodze ewentualnie bezpieczniki) 0004 a u Ciebie na filmie deska świeci po kluczyku. Z tej linii idzie też + na 1304 na cewkę. - dla cewki idzie...
A masz dojście do fabrycznej centralki? Jak tak to można dostać sie do płytki i znaleźć dwa przekaźniki Zamknij/otwórz i sprawdzić czy podając minus przez kontrolkę na styk cewki przekażników czy zamknie lub otworzy. Po co?
Witam, mam problem ze światłami mijania oraz z wycieraczkami w boxerze II. A mianowicie gdy włączam światła mijania to zaświecą się po czym po chwili zgasną(czasami działa wszystko normalnie), a przy tym wycieraczki też raz działają raz nie. Bezpieczniki sprawdziłem - wszystkie okej, słychać że przekaźnik świateł mijania się załączy a po chwili "odbije"(rozłączy...
Jedyny możliwy jaki udało mi się znaleźć to taki: DANE TECHNICZNE: producent: Songle model: SRA-12VDC-CL konfiguracja styków: DPDT napięcie cewki: 12V moc cewki: 0,54W rezystancja cewki: 47 Ohm maksymalne obciążenie przekaźnika: 20A/125VAC ; 20A/14VDC ilość styków: 1x styk zwierny NO/NC montaż:PCB wymiary: 15,5x12,3x14mm https://www.elektronika-plus.pl/pl/p/PRZ...
Pompa pracuje prawidłowo, po przekręceniu na zapłon chwilę nabija i gaśnie, przy kręceniu pracuje ciągle, ale przy kręceniu nie daje 12v na cewkę. Przy zapodaniu 12v w kabel przy kostce cewki pompa paliwa chodzi non stop, ale i tak nie odpala przy takiej konfiguracji. Podmieniony przekaźnik pod kompem, to nie to.
Witam. Borykam się z pewnym problemem. Zakupiłem niedawno Peugeota 106 1.4i z 1993 roku z wtryskiem jednopunktowym oraz instalacją gazową. Mój problem polega na tym, że auto nie chce odpalać. To znaczy odpala, ale z opóźnieniem kilku sekundowym. Jest to dość kłopotliwe. Zmieniłem czujnik temperatury i posprawdzałem dużo rzeczy i wyczaiłem, że iskra...
Witam Mam Peugeot 306 TD 97r, instalacja klimy pewnie podobna jak w partnerze Czy rezystancja cewki sprzęgiełka klimy ok 4 omy jest ok ? Bo moja tyle ma, wydaje się że jest dobre. Klima napełniona, ale sprzęgiełko się na załącza, klima nie działa. Czyli pewnie pozostaje kwestia przekaźników, bezpieczników, kablologi ? Może ktoś wie jak to bliżej wygląda,...
Rozwiązałem problem polegający na nieczynnym biegu czasówki. I zanim zaczniecie wyciągać silnik z podszybia, aby zobaczyć stan krzywek. Przekaźnik od czasówki znajduje się za skrzynką bezpieczników od strony kolumny kierownicy. U mnie jest on niebieski w dużej niebieskiej podstawce. Naprawa polega na wyciągnięciu go z gniazda, oglądnięciu przekaźnika,...
Cewka nowa, ale jakiego producenta. Przerabiałem przypadek, że po wymianie cewki zapłonowej (stara była ewidentnie uszkodzona) wywalało błąd wtryskiwacza/wtryskiwaczy (losowo). Kodów błędów już nie pamiętam. Działo sie to tylko pod obciążeniem, na wolnych silnik chodził jak złoto. Pomogła ponowna wymiana cewki na markową, Valeo lub Bosch. Wiem, że cena...
Witam! Mam wielki problem z uruchomieniem silnika w Peugeot 406 2.2 benzyna (kod silnika 3FZ). Raz odpala bez problemu (nawet kilka razy raz za razem), a innym razem trzeba długo, kilka razy kręcić rozrusznikiem, czasem lekko dodając gazu, aby zapalił. W tym czasie strzela w wydech. Najczęściej, jak przerywam kręcenie rozrusznikiem, to w momencie odpuszczania...
Więc tak, na wstępie wspomnę iż poszukuję osoby która podejmie się przelutowania ECU a mianowicie podejrzewam zimne luty na sterowniku silnika. Pacjent to Peugeot 406 2.0 Turbo PB 98r. Sterownik silnika Bosch MP3.2. Objawy są takie iż samochód czasami podaje tylko ok 10,5V na wysterowanie podwójnego przekaźnika pompy paliwa i cewki, przez co samochód...
ciężko tak określić a wolałbym zrobić to precyzyjnie, poza tym potrzebuje wiedzieć które są wyprowadzenia od cewki a które od stycznika. Dodatkowy problem to to że nie mam teraz tego auta tylko moduł (samochód już naprawiony a ten chcę mieć jako zapasowy)
Witam Po zgaszeniu silnika, juz nie odpala. Brak iskry i pompka nie podaje paliwa. Sprawdzono moduł, aparat (z cewka włacznie), cewka zapłonowa, przekaźniki, przewody, pompka paliwa - wszystko ok. Iskra nie wychodzi z cewki zapłonowej, natomiast do niej dociera. Co jeszcze można sprawdzić? Z góry dzieki za sugestie. Pozdrawiam Kasia
rozbierałem przekaźnik, jest wszystko w porządku raczej ,nie jest nigdzie nadpalony ani w inny sposób uszkodzony...tak jak pisałem problem jest tak jakby w zasilaniu dochodzącym do cewki przekaźnika,jak jest napięcie ,przekaźnik działa bez zarzutu. Luz na wirniku wentylatora? hmmmmm coś mi się zdaje że wentylator zatrzymuje się bo nie dochodzi momentami...
Witam. Przepraszam że tak długo nie pisałem, musiałem wyjechać w delegacje. Szukałem tego modułu lecz nie znalazłem. W pobliżu ECU jest tylko "puszka" z przekaźnikami. Po kablach od cewki dopatrzyłem się że wchodzą one bezpośrednio do ECU (Magneti Mirelli IAW 8P.22). Czy jest możliwe że moduł zapłonowy jest z nim zintegrowany?
ponawiam czy ktoś rozwiązał problem? u mnie elektryczne szyby nie działają, ale centralny zamek działa. w module słychać cykanie (cewki przekaźnika) przy naciśnięciu przycisku otwierania/zamykania szyb ale szyby ani drgną. po podaniu zasilenia bezpośrednio na silnik szyby okno się otwierają. udało mi się sprawdzić, że moduł na silnik szyby stale podaje...
Witam! Mam Peugeota 306 1.4 jednopunkt. Po wyłączeniu silnika następił koniec jego pracy. Nie załącza się pompka paliwa oraz brak iskry. Szukaliśmy wyłącznika bezwładnościowego - ale chyba go nie ma. Co do braku iskry - to zastanawiamy się nad przekaźnikiem piętnastostykowym. Natomiast brak odpowiedzi pompy paliwa? Przekaźnik jest również za nią odpowiedzialny?...
Wszystkie piny poczyszczone na 100% mają styk ale dalej lipa. Wziąłem na podmianke z innej 306 i nadal nic. Gdzie dalej mam szukać? Może ECU padło? Do cewki idą cztery przewody: czarny(masa) czerwony (+ po stacyjce) i dwa żółte (sygnał) Dobrze myśle? Jak tak może bym do czerwonego podlaczyl + i zobaczył czy jest iskra? Co o tym myślicie? Jeszcze takie...
Cewka pin nr.1 - sterownik pin 30 Cewka pin nr.2 - sterownik pin 29 Cewka pin nr.3 - brak opisu Cewka pin nr.4 - zasilanie z głównego przekaźnika
georgesgr też raczej skłaniam się ku rozrusznikowi tylko próbuję zrozumieć dlaczego nie dzieje się nic na zimnym silniku tylko na gorącym - stąd moje podejrzenie cewki,bo mam wrażenie że po rozgrzaniu wypadają mi zapłony (Planet błędów nie pokazuje żadnych) ale czuć takie lekkie kopnięcia na jałowym poza tym próbuję znaleźć cokolwiek o tym tajemniczym...
Jakie oznaczenie literowe silnika? Jak nie znasz to podaj VIN. Cos brednie wypisujesz - termostat nie ma przewodów, jak już to termowłącznik na chłodnicy lub czujnik temperatury silnika. Zwarcie pionów 85 i 86 raczej nic nie da bo to cewka przekaźnika, raczej zwarcie 30 z 87 uruchomi wentylator. Czy byly odczytywane błędy ze sterownika silnika? Czy...
Koledzy jak w temacie 306 z sterownikiem bosch mp 5.1, brak sterowania przekaźnikiem pompy i zasilaniem cewki zapłonowej, brak sterowania masą, to już 3 sterownik w ciągu roku który jest uszkodzony. Sprawdzone zasilania i masy na sterownik, wszystko ok, immo brak ze względu na rocznik (1993). Jakieś propozycje co mogło polecieć w tych trzech?
Witam, Na mechanice i diagnostyce znam się niewiele tzn. tyle ile się nauczyłem i dowiedziałem z poprzednich napraw i gogle (dam radę sam wymienić tarcze, klocki, filtry, czujnik ABS, czyli jakieś drobne proste naprawy, obsługa DIAGBOX). Temat dotyczy Peugeot 407, benzyna 2.0 + LPG, 136 kM, 100 kW rok. 2004, sedan (prawdopodobnie (6DRFNB, 6DRFNE) RFN...
Utknąłem Znalazłem wtyk pasujący 1:1, ale auto "cegła". Podmieniłam BSM jest stałe na bezpieczniku od zasilania ECU F1, brak komunikacji z ECU i ABS. Napięcie na F10 czasami po podłączeniu klemy i przekręceniu zapłonu pojawi się na 1-2 sek, a później za kolejnym razem już nie pojawia się. Czasami po podłączeniu aku i przekręceniu kluczyka jest tryb...
Bezpiecznik F15 to zasilanie wtryskiwaczy i cewki zapłonowej. Bezpiecznik F2 to zasilanie zaworu EVAP - zaworu zbiornika odpowietrzania. Oba bezpieczniki są w BSM i są one zasilane z tego samego przekaźnika. BSM do wymiany lub zasilenie tych elementów napięciem po stacyjce np. z czarnego złącza BSM, pin 8, przewod nr 1203.
Witam Peugeot 406 D9 2000r Sterownik z siwą kostką 6pin. w 1 rzędzie. Nie działa sterownik. Po bezpośrednim podłączaniu do silnika silnik pracuje. Do sterownika podłączone są 4 przewody. Na pinie 3 i 4 jest stałe 12V (kabel czerwony "+" ; żółty "-" . Na pinie 1 i 6 zmiennie w zależności od podnoszenia/opuszczania pojawia się +12V. Najczęściej w tych...
Witam. Cewka zapłonowa w tym modelu nie współpracuje z masą silnika - jest sterowana minusem ze sterownika silnika, a plus ma na stałe z głównego przekaźnika (zobacz schemat). http://obrazki.elektroda.pl/5901023100_1... 11 to cewka - pin_4 plus z przekaźnika - ZG3 i ZH3 sterowanie ze sterownika na pin 1 i 2 cewki. Pomiar oporności cewki jest...
Jak w temacie.Brak wysterowania przekaźnika zespolonego,przez co nie ma zasilania wtrysków ,cewki itd.Brak błędów(komunikacja jest). Czy to sterownik padł.Czy mogęgo zastąpić 1ap.40 z tym samym softem w 28f512?Proszę o pomoc. pzdr. nacko
Witam Mam problem z odpalaniem mojej 407-ki. Problem pojawia się trzeci raz. Za każdym razem te same objawy. Rozrusznik kręci a auto nie odpala. Po kilku próbach znowu pali. Czasem gaśnie na postoju i znowu nie można odpalić. Po kilku próbach znowu odpala. Za pierwszym razem elektryk samochodowy powiedział że były wypalone piny w skrzynce i spalona...
Okolice 30 ohm, wszystkie zawory maja podobnie, ja w Clio II kasowałem błąd z podpiętą kontrolką żarówkową czy cewką przekaźnika.
Witam Odgrzeję trochę temat. Mam to samo auto z rocznika 98 też z silnikiem 1,0 z jednopunktowym wtryskiem. Walczę już z nim tydzień. Problem podobny tylko nie pali na 1 i 4 cylindrze. Dodatkowo przy wyłączonym kluczyku słychać lekko pompę paliwową (jak przekręcę stacyjkę to na chwile włącza się pompa normalnie, a później znowu delikatnie ją słychać)...
No to już ja nie wiem.Nigdy nie myślałem nad tym.Masz opis nie chce mi się rysować.Przewody co idą od modułu przyłączasz do cewki przekaźnika czyli do numerów 85 i 86 obojętnie jak.Do tych przewodów co idą do siłowników.Co ich opisałeś.Nóżkę 30 do plusa a do nóżki 87 mostek z diód i do kierunków.Diody dajesz zaporowo w kierunku kabli od kierunków.Mam...
Cewka ma dostać zasilanie na pin 3, z przekaźnika podwójnego (pin 5) który się znajduje za komputerem. Pin 1 i 2 cewki jest sterowany z komputera. Oczywiście bezpieczniki sprawdziłeś? Od odpięcia samej pętli raczej nie mógł się rozkodować. Podłączyć pod Planeta i zobaczyć czy jest zezwolenie na rozruch. Nawet nie wiemy ska jesteś "mucha".
Witam! Pacjent to peugeot 306 1996r(bez OBD i immo). Silnik 1.4 benzyna,wielopunktowy wtrysk na sterowniku Magnetti-Mareli IAW 1AP.40. TU3JP (KFX),Problem polega na tym że sterownik nie steruje przekaźnikiem RM co skutkuje brakiem zasilania wtryskiwaczy,cewki oraz pompy paliwa.Poza tym sygnalizuje błąd którego na ten czas niestety nie jestem w stanie...
Bezwladnosciowy, jesli jest, to odcina wylacznie pompe paliwa. Jesli nie ma iskry i pompa nie kreci, to na pewno drugi stopien przekaznika podwojnego nie dziala. Zasila on rowniez wtryskiwacze. Sprawdz, czy masz zasilania na 2, 8, 11, 14 i 15 tego przekaznika i czy, po wlaczeniu zaplonu pojawia sie masa na 7 i 10. Jesli tak - przekaznik do wymiany....
w tym aucie najpierw masz przekażnik główny który złącza +12v na ecu wtryski i na przekażnik pompy paliwa najpierw sprawdz czy na pin37 ecu masz napięcie jak jest to zobacz czy na przekażniku pompy paliwa na cewkę przychodzi +12v bo druga strona cewki jest zwierana przez pin 3 ecu do masy. Dodano po 1 to jest opis do sys Motronic 1.3
Zdecyduj się albo jest elektrozawór w sprężarce albo cewka. Jest jedno i drugie. Winny pewnie jak zwykle BSM i jego tandetne przekaźniki.
Przekaźniki sprawdziłem. Każdy zachowuje się prawidłowo. Mierzyłem je miernikiem na przejście podając minus na jedną nóżkę cewki przekaźnika. Pamiętam, że jak wykonywałem próby połączenia z Peugeotem to nie było nawet słychać cykania przekaźników i diody nie zmieniały koloru. Po chwili wyskakiwał komunikat nie zidentyfikowano pojazdu. Teraz jak łącze...
witam. mam podobny problem z ludixem 2t moduł 8 pinów ze sterowaniem oleju, brak iskry wszystkie kable sprawdzone są ok, kupiłem moduł sprawdzony przed wysyłką . iskry dalej brak. i nie mogę zrozumieć dlaczego kabel czerwono-czarny z cewki ze statora jest podłączony do przekaźnika od rozrusznika razem z fioletowym od przycisku start. jeśli ktoś może...
Sprawa nadal nie rozwiązana oleju jak przybywało tak przybywa. Przez ten czas po każdym zgaszeniu silnika wypinałem przekaźnik zespolony, pompa paliwa nie pracowała po zgaszeniu, ale oleju nadal przybywa. Wychodzi na to że paliwo musi dostawać się w czasie jazdy. Jeśli chodzi o temat wypadania zapłonu to czasem zdarza się ze samochód ma takie objawy...
Witam peugeot 206 1l sterownik gazu zavoli aeb 2001 Podczas jazdy nagle auto zgasło , nie można go uruchomić na benzynie ani na gazie , nie świeci nić na stacyjce od gazu , wszystkie bezpieczniki sprawdzone są dobre nawet od sterownika sekwencji gazowej . Pompę w zbiorniku słychać , wyłącznik wstrząsowy sprawdzony włączony , rozrusznik kręci , wskazówka...
Rzeczywiście, napięcie skakało jak głupie do niecałych 16 V. Teraz proszę przeczytać post kolegi maszan i wyciągnąć odpowiednie wnioski. A może inaczej - czy w samochodach są przekaźniki ? Odpowiem - wiadomo że są. Czy to przypadkiem przy wyłączeniu cewki przekaźnika nie występują przepięcia ? Też odpowiem - występują. I co jakoś się nic nie pali, nie...
pompa pracuje i pompuje ; czyli chodzi tu o ten przekaźnik piętnastostopinowy tak ?? Tak, to draństwo miałem na myśli. Sprawdź czy oba przekaźniki będące w środku pracują.
Trochę zdziwiony jestem poniektórymi poradami. Zasada jest bardzo prosta. Do komputera/najczęściej montowany w okolicach podszybia w komorze silnikowej/ docierają różne sygnały z czujników, które zainstalowane są w korpusie silnika i osprzęcie. W przypadku układu chłodzenia silnika czujnik może być zainstalowany albo przy chłodnicy lub układzie chłodzenia...
Witam zbyniuś ! ... zdemontowałem BM34, zdjąłem plastikową obudowę ale tylko od tyłu ponieważ tej z konektorami i gniazdami bezpieczników nie da się (przynajmniej przeze mnie) gdyż połączenia gniazd bezpieczników i konektorów są wtopione w obudowę a drugim końcem lutowane do płytki. Foto mojego BM34 poniżej. Patrząc tylko od tyłu na płytkę (obwód drukowany)...
Witam wszystkich forumowiczów od kilku dni walczę z w/w potworem i straciłem cierpliwość, jak w temacie nie ma iskry i nie odpala ,napiszę po kolei co sprawdziłem to będzie łatwiej: -wymieniłem czujnik położenia wału (w desperacji sprawdziłem trzy sztuki ) -wymieniłem cewkę zapłonową która znajduje się na głowicy silnika (w desperacji podłożyłem ze...
Aparat zapłonowy Bosch moduł na aparacie, kostka 3 styki skrajni 12v , przeciwległy skrajni masa, środkowy impulsowy na cewkę . Ja sprawdzam impulsy oscyloskopem , ale można LED z rezystorem po obu stronach cewki zapłonowej. jak mruga to cewka, jak nie mruga , to moduł lub cewka indukcyjna wewnątrz aparatu zapłonowego. Moduł podchodzi od peugeota 205...
No to w tym Peugeocie czujnika uderzeniowego nie ma. Pompa paliwa pracuje? Możliwe, że uszkodził się przekaźnik w module BSM. Sygnały na cewkę przychodzą przy kręceniu rozrusznikiem?
Witam szanowne grono. Auto jak w temacie Peugeot 206 1.4 B 2007 r KFW Sterownik Valeo TU34JP nie odpala. Prace które zostały wykonane przez mnie żeby usterkę zdiagnozować: - W BSI brak komunikacji z sterownikiem ECU - W BSI wartości sterownik zablokowany: TAK -gdy podam masę na pin 13 w wtyczce BSM , przepustnica się załącza komunikacja jak najbardziej...
Żadnych wyjść masz nie obciążać żarówką nik tak nie napisał. Żarówką masz sprawdzić zasilania i masy. Czy to na ecu czy na cewce. Dziś jeszcze raz sprawdzę zasilania ECU i cewki żarówką i dam znać. Dzięki za zainteresowanie, i pomysły bo moje się już pokończyły a efektu zero. Wie ktoś gdzie znajduje się w tym aucie przekaźnik pompy paliwa oznaczany...
peugeot przekaźnik obciążalność cewki przekaźnik histereza cewki przekaźnik
laptop wyłączać chwila robot kuchenny szczotki junkers cerapur podłączyć sterownik
kamera cofania alternator rozładowuje akumulator
Canon iR 3225 marszczy papier A3 - przyczyny i rozwiązania Bieżnia Fit Net - wyświetlacz działa, bieżnia nie rusza