Nie, steruje sterownik chłodzenia ( Bitron).
Włącz światła i wtedy sprawdź napięcie ładowania. Hondy z podobnego roku podnoszą napięcie ładowania do 14V gdy włączy się światła czy inny duży odbiornik energii. Napięcie ładowania także u ciebie może być sterowane komputerem silnika.
Zostaje Ci kontrola instalacji stacyjka-BSI oraz instalacji PSF(skrzynka bezp. pod maską) -rozrusznik, Komputer diagnostyczny masz, toteż jesteś w stanie stwierdzić co jest (oczywiśćie jeśli komputer oryginalny pod peugeota, inaczej zapomnij)
O ile się nie mylę , to pompa HP potrzebuje pre-pressure z pompki w zbiorniku paliwa. Pompa HP pompuje do 400bar. Mój przypadek polegał na tym , że komputer pokazywał 0bar , a manometr 420bar . nie było sterowania , bo go nie ma bez ciśnienia. O ile dobrze zrozumiałem , to masz przypadek odwrotny - komputer pokazuje ciśnienie i daje sterowanie, ale...
we wszystkich 206 po 2001r wentylatorami steruje komputer wtrysku a nie czujnik wchłodnicy. w conajmniej 70% przypadków winny jest rezystor.
Odepnij akumulator na minutę, często pomaga. Sprawdzone, reset Bsi także. Dodano po 1 Sprawdź probówką żarówkową czy masz zasilanie na pozycję w kostce od lampy Sprawdzone, zasilanie 3 V do maks prawie 4 V. Te samochody nie posiadają typowej instalacji z przekaźnikami, o ile mi wiadomo światłami itp steruje komputer (Bsi).
Naprawa sterowania przekaźnika dwufunkcyjnego przez komputer (okresowo zanikający / słaby sygnał).
Sterowanie z kierownicy jest podłączone do wyświetlacza a do radia komendy trafiają tą samą magistralą, którą radio komunikuje się z wyświetlaczem i - dla uwierzytelnienia - z komputerem pokładowym (BSI). W Peugeot-ach montowano jeszcze radia VDO (były zamienne z Clarionami). W tych radiach tunery same się nie psuły (nie miały wady konstrukcyjnej Clarionów)....
jestem posiadaczem peugeota 307, w związku z powyższym mam pytanie o sterowanie komputerem (chodzi o informacje o zużycia paliwa itp.), jak mozna je odczytać.
Tam masz złącze pod lewa lampą. Gruba masa i plus. Cieńkie zasilanie przekaźników i dwa sterowania low i high z komputera.
Opis błędów w scantool P0262 i P0201 sterowanie wtryskiwaczem pierwszym (podobny opis dla pozostałych cylindrów) P1327 wykrycie fazy związanej z zapłonem. Walczyłem ostatnio z podobnym przypadkiem. Na początek po pomiarze wtrysków (14-16 Ohm) pierwszy od rozrządu do wymiany(zalany płynem do spryskiwaczy korozja w złączu).Mimo wymiany auto po odpaleniu...
Tak jak w każdym peugeocie po zapłonie na ok. 3 sekundy powinna uruchomić pompa paliwa w zbiorniku. Pompa jest zasilana przekaźnikiem podwójnym, który najczęściej jest za komputerem. Po drodze masz jeszcze wstrząsówkę. Komputer steruje tym przekaźnikiem. Z tego co pamiętam komputer podaję masę na przekaźnik.
Bo wtryskiwacze są sterowane przez komputer. Komputer musi wiedzieć w jakim położeniu jest silnik żeby otworzyć wtryskiwacz. A bez informacji z czujnika nie zrobi tego. Bo wymieniłeś uszkodzoną rzecz, wiec czemu ma nie działać? To nie człowiek, że po operacji jeszcze tydzień boli wszystko i kuleje.
Za ssanie steruje komputer, a on steruje z czujnika temperatury. Są dwa czujniki, jeden do zegarów, drugi do kompa. Oba są obok siebie w bloku za termostatem. Silnik 1.1 w tej budzie, nie ma to mocy, ani nie rozpędzisz się tym. 1.4 ledwo pasuje do tego auta.
radio z wyjściem na sterowaniem z kierownicy. Tam jest sterowanie po canie. Nie będzie łatwo o takie radio. Dodano po 1 posiadam peugeot 308 t7 2008r Komputer pokładowy masz na wyświetlaczu od radia czy na licznikach ?
Czy ten zestaw bez podłączenia do komputera w aucie nie będzie działać? To zależy czy LIN ,czy sterowanie masą ,czy plusem. Co wynika z tego schematu?
Radio GMS 7751 - samochód Peugeot Partner Tepee - potrzebuję adapter, interfejs taki, żeby działał prawidłowo komputer pokładowy i sterowanie radia przy kierownicy. NA aukcji Allegro kupiłem taki adapter, ale nie działał. Czy ktoś ma jakieś doświadczenie i wymieniał radio z fabrycznego na 2din?
Zacząłbym od dogięcia styków we wtyczce przepływomierza i EGR. Potem trzeba przejechać się z komputerem i sprawdzać wartości przepływomierza(dane z niego sterują otwarciem EGR) , czy wartości zadane i rzeczywiste się pokrywają. U mnie dopiero wymiana przepływomierza zlikwidowała wszystkie błędy EGR
Sprawdziłem ten przekaźnik co jest w skrzynce bezpieczników w komoże silnika brak śladów uszkodzeń po podaniu prądu reaguje prawidłowo. Co wogóle uruchamia ten wentylator? Czy tym steruje komputer bo jest tylko jeden czujnik?
Łatwiej będzie kupić drugi komputer i przełożyć pamięć, albo wyciąć Immo.
Witam ... Przymierzam się do instalacji alarmu i niezbedny jest mi schemat elektryczny dla samochodu PEUGEOT 307. Niestety wszystko jest sterowane przez komputer i zawiele nie powalcze w ciemno ;( Jeżeli ktoś by miał jakies informacje, to będe bardzo wdzieczny pozdrawiam Piotrek
Jak przekaźnik "tyka", to znaczy, że komputer nim steruje. Trzeba sprawdzić, i to zarówką, a nie miernikiem napięcie od przekaźnika, aż do pompy paliwa w zbiorniku
Dużo osób potrafi ale nie online. Trzeba przestudiować schemat ale pewnie albo BSI albo BSM nimi steruje. Trzeba podpiąć komputer i spróbować wysterować czy zadziałają. Jak zadziałają to może coś w sterowaniu, jak nie zadziałają to któryś z tych dwóch komputerów do wymiany. Jak nie masz sprzętu to sam nie masz się co brać bo to nie takie proste.
Witam, dziękuję za informację i wykonaną pracę. Mam podobny problem błąd niskie cisnienie mocznika (peugeot 508). Po krotkim rozłączeniu złącza przy zbiornku przez okolo 30 sek można wykonać test (diagbox) wydajność mocznika- słychać pracę pompy około 5,6 bar, sterowanie przekaznika wtryskiwacza- słychać tykanie . Po tych 30 sek słychać jak rozłącza...
Podlacz komputer, na jalowym biegu kąt wtrysku powinien wynosić 4 stopnie W DW8 nie ma zadnego komputera ni sterowania elektronicznego (poza przestawiaczem wtrysku), wiec niczego nie zobaczy. W dodatku, nie ma zadnej regulacji. Ustawic rozrzad na kolki i powinno byc dobrze, jesli mechanicznie silnik, pompa i wtryski sa sprawne.
Zastanawia mnie ten błąd "SHEERAN". A czy po jakimś czasie nie będzie błędu "LADY PANK"? Wyłącz radio, a zniknie RDS który wyświetla na komputerze pokładowym. Migający STOP zazwyczaj wskazuje na problem z wentylatorem/ami i jego sterowanie. Poszukaj przekaźników, rezystora (są wersję z rezystorem) lub modułu sterującego wentylatorami - bo są i takie...
W ten sposób jest zaprogramowany komputer w samochodach marki peugeot z tym silnikiem. Po raz kolejny bzdury piszesz. Masz czarno na białym, usterkę obwodu sterowania wentylatorów. Piszesz bzdury. Zależnie od użytego interfejsu komputer potrafi odczytać rożne informacje. Sprawdziłem to z tym silnikiem. Dodatkowo posiadam samochód z takim silnikiem...
Nie zrozumieliśmy się, chce kupić nieoryginalne radio do peugeota bo w ORYGINALNYM nie ma wejścia AUX. A jak kupię nie oryginalne z AUX to czy będę mógł sterować radiem i komputerem z tego joysticka przy kierownicy?
Koledzy wypiołem wszystko co sie dało , wybebeszyłem zegary i dalej pali dziada Dodano po 2 Mam takie pytanie czy tam jest jakiś komputer w tym modelu jeżeli tak to czym steruje ?
Tak elektrycznie tym steruje "komputer", ale jesli nie bedzie okreslonego cisnienia paliwa to komputer chyba nie "otworzy" wtryskiwaczy prawda?
Witam Nie ma takiej mozliwisci, nie można połączyć się nawet oryginalnym sprzętem peugeota. Można tylko komputer silnika i ogrzewanie dodatkowe diagnozowac. Zero błędów.
peugeoty od 2001 maja komputer który steruje całą elektryką(światła,szyby,zegary itp.)kiedy otwierasz drzwi kompter się budzi i zaspia kilka minut po zamknięciu auta. Kontrolka stop i oeju w peugeotach zapala sie dopiero gdy jest coś nie tak. Takze w twoim aucie wszysko jest ok.
Mam fotel z Peugeot 508 z elektrycznym sterowaniem i chciałbym go przerobić na fotel do komputera, ale mam problem z podłączeniem zasilania. Wie ktoś może pod które kable z wtyczki podłączyć zasilanie? I czy musi to być jakiś specjalny zasilacz? Poniżej wstawiam zdjęcia kostki https://obrazki.elektroda.pl/6902998300_... https://obrazki.elektroda.pl/8895634300_...
co to znaczy polautomatyczna jesli sa galki to linka steruje klapka cieplo zimno jaki reset jaki komputer jedyny modul to od wentylatorow
Peugeot 307 1,6 benzyna kręci nie odpala brak iskry i nie podaje paliwa. cewka i świece nowe czy to będzie czujnik położenia wału? komputer pokazuje tylko błąd ( p0170 usterka w układzie sterowania dawką paliwa )
nowy silnik to nowy komputer. musisz mieć komputer od 1.6 mpi inaczej nic z tego, inna mapa, parametry, sterowanie wtryskami. 150% że ecu od 1.1 nie zadziała z 1.6mpi
1.6 vti czy thp? Czy tam nie ma inteligentnego ładowania sterowanego komputerem. Czy przy wlaczonych światłach i klimie nie leci do 15 volt?
W Partnerze 2.0 HDi nie ma czujnika na chłodnicy tylko wentylatorami steruje komputer może w twoim przypadku jest tak samo?
Witam, koledzy jak mogę sprawdzić wentylator chłodnicy aby wyeliminować lub potwierdzić awarie komputera. Bo wentylator nie załącza mi żadnego biegu, a czasami włączy się drugi bieg przy 100 stopniach. Jest to Peugeot 206 1.6 pb 2003 r wiec tam już wentylatorem steruje komputer. Na jakiej zasadzie on załącza wentylator? Pobiera temperaturę z czujnika...
Dwa podstawowe parametry to prędkość obrotowa i obciążenie silnika, do tego sterownik dodaje korekty na temperaturę silnika, paliwa itp. Przy czym kąt sterowany jest przez komputer, natomiast dawka paliwa regulowana jest mechanicznie, jest to wypadkowa stopnia wciśnięcia pedału gazu i prędkości obrotowej pompy.
miałem na myśłi, że może coś w sterowaniu jest naruszone bo zdjęciu immo..
A jak ci pomóc....sam musisz sprawdzić sterowanie turbiny albo czy dobrze podłączyłeś zawory, podciśnienia itp. Lub dobry komputer i test elementów wykonawczych Sprawdź zawór sterujący kierownica turbiny
Z BSI nie wychodzi, bezpośrednio z BSM. Tak z bsi nie wychodzii ,steruje moduł w komorzw silnika ,w 207 i 308 jest "podobne sterowanie "prawdopodobnie uszkodzony jest ten element.pozdrawiam. Dodano po 3 No tak tylko czlowiek sie nie zna i jezdzi po mechanikach... Dzis sprawdzalem u kolegi w 207 napiecie w bsm zólte pieciopinowe gniazdo ponoc pin 1...
Otóż sprawa się wyjaśniła, po podstawieniu innego komputera autko zagadało. Teraz pytanie czy ktoś się już spotkał z uszkodzonym komputerem w tym samochodzie, komputer siemens sid 801. Co tam mogło paść? Przypomnę że auto nie steruje pracą wtryskiwaczy.
Najlepszym rozwiązaniem było by założenie alarmu oryginalnego ale taki trochę kosztuje. Można też ewentualnie założyć alarm bez pilota jeśli auto posiada c.z. sterowany fabrycznym pilotem ale z tego co się orientuje to trzeba go wpisać do BSI czyli bez serwisu się nie obejdzie. :( Można też założyć alarm nie zależny od BSI z własnym pilotem ale odcięcia...
Firma Mercedes do modelu Vito (przedni napęd) zamontowała skrzynkę ZF typ 4HP20. Są to skrzynki dość dobre, stosowane w wielu pojazdach (Peugeot, Citroen itp.). Najczęstrzą przyczyną awarii jest uszkodzenie się pompy oleju (ok. 1400 zł.) i sprzęgła hydrokinetycznego (regeneracja ok. 1000 zł.). Olej dobrze jest zmieniać co 60 - 80 tyś. ale niestety bez...
Bartek_j, no skup sie nad moim postem. Napisalem ze twoj samochod nie mial takiej opcji. Dodalem rowniez, ze takie dogrzewanie mialy TYLKO pojazdy z silnikiem HDi. Sterowanie grzałek w HDi jest z komputera silnika.
Witam. Przymierzam się do wymiany zegarka na wyświetlacz typu A (bez wip sound) i mam pytanie. Czy konieczna jest wymiana przełącznika zespolonego, czy wystarczy w istniejącym - brak przycisku sterowania funkcją komputera - dodać przycisk zewnętrzny? Czy ktoś praktykował takie rozwiązanie, ewentualnie jak sobie z tym poradziliście?
W opisach jest że wspiera sterowanie z kierownicy, jeśli w jeden sposób nie działało zamieniłeś kable i sprawdziłeś? Liczysz się z tym że prócz sterowania komputer najzwyczajniej w 95% przypadków nie będzie działał z racji niekompatybilności?
Witam Założyłem sobie wyświetlacz do i wszystko działa OK. Pokazuje date i godzinę. Chciałbym jeszcze podłączyć przycik do sterowania ale nie wiem do jakiej kostki się podłączyć? Czy to chodzi o te kostki wychodzące od góry ? i to będzie kostka ta po prawej ? Mam wersje bez wycieraczki tylnej i nie mam w manetce sterowania ani komputerem ani wycieraczka...
Źle wyczytałeś na forum. Pomyliłeś silnik CR z wtryskiem mechanicznym, gdzie jest zawór paliwa na pompie blokowany immobiliserem. Silnik w twoim samochodzie jest w pełni elektroniczny ze sterowanymi elektrycznie wtryskiwaczami i to one właśnie są programowo blokowane przez immo. Tu żadne druciki na pompę nic nie pomogą. W komorze silnika po lewej jest...
dziekuje, auto nie bylo dotykane od salonu , instalacja wentylatora zawsze dzialala, zreszta jak to sobie wyobrazasz, po dzwonie nagle elektryk postanawia zamienic chlodnice na taka ktora nie ma korka i zmienia komputer aby mial sterowanie przekaznikiem ? moim zdaniem jest balagan w schematach peugeota
Założyłem instalacje gazową w moim samochodzie Peugeot 406 i zauważyłem ciekawe zjawisko. Pomimo jezdzie na gazie wskaznik paliwa opada w dół. Po pewnym czasie dochodzi do rezerwy ,chociaż bak jest prawie pełny. Myśle że wskażnikiem steruje komputer, który zlicza wtryski. Korekta wskazan nastepuje dopiero po tankowaniu. Mam pytanie jak wskaznik mozna...
Impulsów z aparatu jeszcze nie kontrolowałem. Tylko dlaczego nie daje sie zdiagnozować(komputer), dlaczego nie załączy pompy i np nie poda napięcia na cewkę. Dodano po 5 Uściślijmy bo nie wiem czy dobrze kombinuję. Jako-takiego aparatu zapłonowego nie widzę. Komputer steruje impulsami na cewki(w sprawnym samochodzie) od reszty jest czujnik położenia...
ja równiez bym brał 406. tylko sprawdź od kiedy dawali ten centralny komputer który steruje wszystkim ( wycieraczki, centralny, czasy zapłonu itd). wiem że jak to padnie to wszystko pada:/
Kup Com 2000 byle miał takie same manetki lub lepsze - np . ze sterowaniem komputerem lub automatyczne światła i wycieraczki. Nie musi być ten sam nr ważne jest wyposażenie i obecność ESP. Immo tam nawet nie ma od tego jest pierścień przy stacyjce.
To podjedż do ASO pokaż licencje astronauty to może dołożą jeszcze ze 4000 tys obrotów :D :D :D Sorry ale nie mogłem się powstrzymać :D tak na poważnie to jest technologia HDI. Więcej komputerów steruje twoim dieslem niż statkiem kosmicznym więc bez diagnostyki komputerowej ani rusz
W komputerze wyskoczył błąd "obwód przekaźnika grzania świec przed/po rozruchu, przekaźnik sterowany i świece żarowe nie zasilane", tylko że po zamontowaniu tego przekaźnika w takim samym peugeocie nie było tego problemu. Możliwe, że zacznę od filtra paliwa. Dodano po 33 Ewentualnie problemem mogą być świece, ale nie ma jeszcze ujemnych temperatur.
Pompa hamulcowa używa podciśnienia silnika - tak mocno ogólnie napisane, mechanikiem nie jestem. Auto dostaje za dużo powietrza/paliwa, auto dostosowuje mieszankę, podnoszą się obroty. Wciśnięcie hamulca zabiera powietrze, komputer kontruje, zmniejszając paliwo. W dieslu gaz steruje przepustnicą - nie wykluczone że się zakleiła od nagaru i podaje za...
bez konsekwencji możesz zblokować pompę paliwa przewód nr.121-fioletowy dochodzący do skrzynki z przekaznikami,albo ten sam przewód jest w lewym boczku-progu kierowcy,mozna tez zblokować bez wystapienia błędów niegasnący przy rozruchu plus po stacyjce kolor biały w wiązce stacyjki,jest jeszcze sterowanie rozrusznikiem niebieski tez w tej wiązce.
Diagnoza komputerem nie wykazała żadnych błędów A co sterownik "widzi" podczas kręcenia rozrusznikiem?? Diagnoza to nie tylko błędy ,to przede wszystkim "parametry". 1.Sprawdzić czy sterownik otrzymuje info. o obrotach silnika (sygnał z czujnika wału). 2.Jeżeli "widzi" obroty to czy steruje (kluczuje) cewkami.
Sorry za odgrzewanie kotleta, ale jak najbardziej JEST możliwość sterowania funkcjami komputera po wymianie radia poprzez zastosowanie odpowiedniego adaptera. Koszt - ok 200 PLN. Sterowanie komputerem jest realizowane poprzez wciskanie odpowiednich kombinacji klawiszy w manetce radia. A na potwierdzenie link: https://www.youtube.com/watch?v=4gVKXUtP...
W tym modelu jest tylko jeden jedyny czujnik który steruje komputerem wtrysku wskaźnikiem temperatury a nawet wentylatorem chłodnicy. I był już wymieniony na nowy ale nie dało efektu więc z powrotem go wkręciłem.
Też mnie dziwi, że te 13,8 V jest stałe, jednak co steruje wyłączeniem grzałki ? Patrząc na załączony schemat to grzałka sondy będzie się grzała tak samo długo jak na wtryski będzie przyłożone 13 V- czyli cały czas. Czy tu też się mylę ? Mylisz się. Tak by było gdyby grzałka miała podaną "normalną" masę - tak było w starszych rozwiązaniach. Tutaj masz...
Czy dobrze rozumiem? Napięcie na pinach 8,15,2,11 powinno się utrzymywać cały czas (pin 2 więc jeden zacisk cewki) a sterowanie odbywa się przez komputer z nóżki 10 (52 ster)? Sprawdziłem połączenie 10-52, bez zarzutu.
Wentylator z tego co wiem jest sterowany przez komputer silnika sprawdż czujnik temperatury i obwód jeśli będzie przerwa to sterownik z automatu na wszelki przypadek załącza wentylator gdyż nie widzi temp.silnika
tam jest oddzielny wzmacniacz w bagażniku i jest zasilany z głównego accu nie jest prosto tam coś odłączyć bo wszystko sterowane jest z BSI nawet system audio-video-navigacja wykorzystują ten sam monitor co komputer pokładowy.
Dobra. Poszło coś dalej. Pompa podaje, immo przepuszcza ale... Prąd na wtyczce do cewki jest, ale już iskry nie ma... Na komputerze pokazuje właśnie błąd cewki. Wymieniać ja czy jest coś jeszcze co tym steruje ? Dodam, że wymieniłem bms ale i innych numerach i bm4 a ja miałem bm5
A jesteś pewien że nie ma iskry ? Wtryskami steruje ci kiedy nie chce palić na te dwa cylindry. Mi w pamięci się utarło że kiedyś coś grzebałem w peugeocie z komputerem magneti marelli. I tam był efekt taki że najczęściej na zimno nie chciał sterować nastawnikiem biegu jałowego. Żeby zapalił trzeba było delikatnie nacisnąć na gaz i trzymać. Sprawdź...
Przecież to radio jest sterowane po magistrali Can i musi mieć podpięty display i komputer BSI. Bez tego nie ruszy.
jak jest przekaźnik a nie ma pompy to po co jest przekaźnik ale ja na tym zdjęciu jego nie widzę Przekaźnik jest w tym module schowany. Żeby go wymienić trzeba posiadać wiedzę, umiejętności i sprzęt. Bo walka z żywicą którą jest zalany, to nie lada wyzwanie. Moduł jest uniwersalny do aut z pompą i bez niej. Tylko w autach z pompą komputer steruje przekaźnikiem....
po pierwsze czy radio posiada podlaczenie go do komputera w samochodzie??bo chyba chodzi o sterowanie i wyswietlanie na wyswietlaczu komputera?? jesli rozumiem...kostki i tak trzeba podpiac a do tych innych rzeczy przewody sa oddzielnie
Witam mój peugeot 2.0 hdi 16 v wycięty fap ostatnio jak zimy mocno dymi na biało wręcz jak lokomotywa. Błędy na komputerze to błąd przekaźnika grzania świec i błąd ze sterowaniem turbo przeładowanie czy ktoś może wie dlaczego on tak mocno dymi na biało
Sterowania silnika CR nie sprawdzisz młotkiem i kluczem . Trzeba go podłączyć do komputera i zrobić diagnostykę. Dostałeś już wcześniej informację w postaci kontrolki , że coś się dzieje a teraz prawdopodobnie nadeszły konsekwencje tego że nic nie zrobiłeś. Silnik CR zgaśnie nawet wówczas gdy na jednym z wtryskiwaczy będzie chwilowa przerwa w obwodzie....
Wreszcie naprawiłem auto bez pomocy serwisu który stwierdził że wsysko ma chodzić po wykasowaniu błędów a przyczyną był zabity katalizator który tłumił sprężarkę ta nie dawała ciśnienia więc nie była sterowana zaworkiem a komputer dostawał informację o błędzie zaworka pozdrawiam
Czujnik w postaci specjalnej płytki szklanej z odpowiednio uformowanymi soczewkami klejony jest do szyby za pomocą taśmy żelowej 3M. Musi być przyklejony tak aby pomiędzy szybą i taśmą oraz sensorem i taśmą nie znajdowały się babelki powietrza. Na czujnik zatrzaskiwany jest układ elektroniczny ukryty pod obudową lusterka. Układ ten załatwia sprawę różnego...
Nie wiesz dokładnie co osoba przekręcająca przebieg zrobiła. Gdybam że coś może być nie halo z BSI. Odpowiada za sterowanie, jak zostało resetowane lub wymieniane może nie wszystkie opcje sterowania zostały przypisane, a może jest uwalone. Poszukaj może gdzieś instrukcji resetowania , lub programatora BSI. Tylko czy warto ?
powietrza brak, układ bosch bez pompki, egr podłączałem i odłączałem. nurtuje mnie to grzanie świec które może świadczyć o uszkodzeniu czujnika temperatury a komputer korzysta podczas pracy do sterowania silnikiem i może tu jest przyczyna?
Próbowałem mierzyć ew. pobór na postoju ( miernik w szereg 10 A) i po uśpieniu wszystkich czujników po ok. 10 min. jest 0,00 poboru na mierniku . Bzdura, nie ma tak, że nic nie pobiera. Ładowanie akumulatora 13,8- 14,5 V na luzie i pod obciążeniem. Jest dobrze, tu usterki nie widzę. Najbardziej podejrzany akumulator, z tego co piszesz, ma 4 lata, Wskazaniami...
Miałem bardzo dużo przypadków, kiedy nieszczelny dolot powodował kopcenie na czarno. Powodem tego jest większy przepływ powietrza przez przepływomierz i sterownik automatycznie daje większą dawkę paliwa (mapa ogrznicznika dymienia lub lambda). Sądzę, że w tym przypadku nie będzie silnik dymił zbyt długo, mimo większej masy powietrza wskutek nieszczelnego...
Doszedłem do tego ,że za zasilanie m.in. układu zapłonu i sterowanie pompy paliwa odpowiada moduł , który znajduje się w komorze silnika pod komputerem. Modułem tym steruje komputer, po podaniu masy na moduł (na tym wejściu , które jest podłączone do komputera ) zaczyna pracować pompa paliwa i pojawia się zasilanie na module zapłonu ale samochód nie...
Wykręciłem świece, podłączyłem do przewodów, i zakręcił mi kolega rozrusznikiem Ani cewka ani świece, same z siebie, nigdy iskry nie wytworzą. Więc bez kręcenia nie ma iskry, sama iskra sie nie wytwarza. Kompresja sprawdzana, jest ok ??? Jesli nie masz czym sprawdzić kompresji i iskry to kup komputer IAW i podmień .
Niestety, z tym radiem napewno nie będzie działać ani wyświetlacz ani sterowanie. W tym aucie praktycznie tylko fabryczny osprzęt. Ostrzegam przed niefabrycznymi radiami, na złączu radia jest połączenie z komputerem auta, można sobie bigosu narobić na spore pieniądze jak się coś podłącza bo wtyczki pasują... SławeK
Podobno przerywacz znajduje sie w tzw. module BSI, ktory to wlasnie kosztuje 1200 zł. Znajduje sie w nim caly komputer sterujacu elektronika w samochodzie. I podobno jest on nie rozbieralny.
1. Wentylator - może być uszkodzony przekaźnik od wentylatora. Z tego co wiem to komputer steruje jego pracą a wątpię żeby to on byl uszkodzony. Przekaźnik się zwiera zalączając wentylator ale już się nie rozwiera. Bzdurą jest wymiana wentylatora skoro pracuje. Trzeba popracować nad jego sterowaniem. 2. Obroty - uwalony silniczek krokowy albo brudna...
Witam. Samochód peugeot 407sw 2004 rok 1,6 hdi 9hz nie działa wentylator nadmuchu i klapy nagrzewnicy, zasilanie na wentylatorze sprawdzone silnik went sprawdzony w innym aucie panel sterowania sprawdzony i podmieniony, nie działa ani tryb auto ani reczne sterowanie obrotami( na wyswietlaczu widać zmiany obrotów w trybie ręcznym)przewody pomiędzy panelem...
Cześć. Zostało wymienione radio nie-fabryczne na używane fabryczne w Peugeot 307. Po podłączeniu i sparowaniu z samochodem radio gra, steruje się z kierownicy ale nie można przełączyć wyświetlacza komputera żeby pokazywał stacje radiowe. Znalazłem schemat na forum https://obrazki.elektroda.pl/5288770700_... i przyjrzałem się kostce. Dla przykładu...
Cewka zamieniana - napięcie zasilania cewki też sprawdzone - takie elementarne rzeczy zrobione w pierwszej kolejności - zresztą - proszę czytać co napisałem - można wysterować cewkę z wnętrza komputera - czyli cewka i jej zasilanie musi być ok !!!
Pod pojęciem (firmowe) miałem na myśli radio , które firma peugeot montowała fabrycznie w tym modelu - ma działać sterowanie w kierownicy i wyświtlacz. Nie wiem, czy było tam złącze typu ISO2, czy ISO OEM. Jest 18 przewodów do podłączenia. Czy jest wymagane przypisanie programowe VIN radia z komputerem w samochodzie ?
miałem to samo wczoraj tylko w peżocie expert, ale też HDI okazał się zgnity szary przewód między BSM a komputerem, ktory steruje przekaźnikiem załączajacym +12V na komputer. szary przewód w środkowej wtyczce BSM (chyba pin 6), idzie do srodkowej wtyczki komputera, nie pamietam który pin, ale szary tam jest tylko jeden po zmostkowaniu innym kablem problem...
Witam.Ja wprawdzie nie mam P 406 ale mam samochód z silnikiem 1.4 16V. Obroty na zimnym silniku ok.1100obr/min. Po rozgrzaniu ok.900 obr/min. Wg.instrukcji prawidłowe obroty silnika po rozgrzaniu to 875 - 925obr/min. Steruje tym komputer po otrzymaniu sygnału z sondy i silnik krokowy ustawia przepustnicę na w/w obroty.Pozdrawiam.
Układ przesuwu drzwi ma trzy elektryczne elementy wykonawcze: 1) Siłownik klamki działający tylko przy otwieraniu z użyciem przycisku lub pilota. Siłownik ciągnie za linkę i odblokowuje zamek, co jest potwierdzane zmianą stanu mikroswitcha w tylnej części drzwi, a sygnał przenosi się do przedniego słupka przez multi-złącze i dalej do komputera drzwi....
Witam serdecznie wszystkich, mam powazby problem z Peugeotem 406 HDI 2003 rok, po raz pierwszy nie zareagował na otwarcie drzwi pilotem, zaś po włczeniu kluczyka zapaliła sie kontrolka od immobilasera. Nie pomagał drugi klucz jak również restartowanie komputera. Aktualnie przestało działać wszystko co sterowane jest przez komputer samochowy. Jeżeli...
Wygląda na uszkodzony zawór. Ale trzeba skontrolować perę rzeczy. Sprawdź gruchę na turbinie i szczelność układu podciśnienia w układzie sterowania turbo oraz czy nie ma luzu na wirniku turbiny. Podłącz komputer diagnostyczny i sprawdź dane na przepływomierzu powietrza dolotowego.
Zrobiłem tak sobie w Voyagerze CDR, tam wystarczyło podać sygnał masy aby webasto zastartowało. Ponieważ ma ono moc bodajże 4kW to dałem dwie pompki jedną przy piecyku i drugą przed nagrzewnicą kabiny + dodatkowo wysterowywany temp. płynu wentylator nawiewu z obiegiem zamkniętym powietrza w kabinie. Odpalam zdalnie z pilota dalekiego zasięgu z automatycznym...
Pin 4, 5, 6 i 13 są połączone i na nich powinno się pojawiać 12V po zapłonie. Pin 8 i 15 na nich ma być na stałe 12V. Na pinie 14 ma być 12V po zapłonie, a na pinie 7 ma się pojawiać masa z komputera (pin 14 i 7 sterowanie przekaźnika). Pin 13 odpowiada za zasilanie pompy paliwa. To jest wszystko o przekaźniku podwójnym.
Po zgaszeniu auta, jest możliwe że w ciągu 3 minut jeszcze włączy się pompa paliwa. Zasilanie na pompę paliwa podaje przekaźnik podwójny za komputerem silnika. Ten przekaźnik jest sterowany z komputera, chyba że ktoś zdrutował instalację. To nie samochód w epoce gaźnika, tylko już na wtrysku. Każdy nowy samochód ma okres czasu do "uśpienia".
Witam.Pompa jest zasilana przez przekażnik,któryjest sterowany komputerem.Zostało sprawdzić połaczenia komputera,przekażnik i samo zasilanie przekażnika.Kiedys na elektrodzie był opisany przypadek Skody,która z dziwnych powodów gasła i tam komputer łapał wodę.Pozdrawiam i życzę sukcesów.
Witam, mam problem z 206 1.4 hdi 2003 r, gasnie mi podczas jazdy, zarowno podczas ruszania jak i podczas normalnej jazdy 80km/h, komputer pokazuje blad P0200 sterowanie wtryskiwaczami, wymieniona 2 razy skrzynka BSM, bez rezultatu, jakies sugestie? bo nie mam pojecia co dalej...
Witam Panowie mam problem z moim licznikiem. Moje auto to Peugeot 1.5D 98R WERSJA Z ELEKTRONICZNYM LICZNIKIEM ;/ Nie działa ani licznik kilometrów ani nie pokazuje ile jest paliwa , mam dość jeżdżenia z bańka paliwa ;/ Jest tam wyjść na 4 kostki ;/ Chętnie bym kupił od kogoś taki używany ale nie mogę nigdzie znaleźć jest jakaś opcja tego naprawy ? Dodam...
sterowanie komputerem radiostacji sterowanie komputerem sharanie sterowanie komputerem pokładowym
rezystancja iskrownik palnik owies telefon myphone bateria
programator samsung programator samsung
Jak poprawić ostrość projektora: praktyczne porady Czy wyłączenie kotła Buderus z prądu jest bezpieczne?