Do sprawdzenia przeguby półosi, oraz ich końcówki wchodzące w dyferencjał.
Najprościej weż stetoskop i osłuchaj silnik podczas pracy , wszystko wyjdzie!
może koło dwumasowe sie konczy
Przeciez napisalem wyzej. Pokaz jednak auto mechanikowi zeby sie upewnic, ze mowimy o tym samym halasie. Pozdrawiam, Georges
chodzi Tobie o gumy stabilizatora tak?
Witam, wiem że temat dosyć stary, ale czy udało się rozwiązać problem ?
temat do zamknięcia
Połóż rękę na poduszce i bujaj przodem, jak poczujesz pukanie to do wymiany
Jeśli nie wyszły luzy na sworzniu wahacza to należy przyjrzeć się tylnej tulei metalowo-gumowej. Na szarpakach może wyglądać, że jest OK, w czasie jazdy jest inaczej. może być jeszcze luz na tłoczysku amortyzatora, ale to łatwo zlokalizować podczas zwykłego szarpania kołem.
Prawdopodobnie zawieszenie się kończy, aczkolwiek na stacji diagnostycznej po prośbie o "dokładne przeklepanie auta" stwierdzili, że zawieszenie pracuje w porządku i nie mam czym się martwić. Problem w tym, że auto mam już drugi rok, a wcześniej stuków nie było. Aktualnie stuki są przy każdej "średniej dziurze" (na studzienkach / łączeniu asfaltu nic...
Koszta takiej zabawy ile moga kosztować
No tak, jeden mi sugerował że może być coś na poduszce amortyzatora ale wycenił za rozebranie 300zl, także pewnie dopiero przy okazji wymiany amortyzatora ruszę temat...
Witam. Posiadam dziwny problem ze swoim Peugeotem 307 SW. Po deszczu z zawieszenia dochodzą dziwne stuki. Przy ruszaniu, na dziurach czy też przy skręcaniu. Nie ma reguły. Wymienione zostały łożyska oraz poduszki amortyzatora, łączniki stabilizatora, maglownica. Stuki nie ustąpiły. Gdy robi się ciepło zawieszenie nie stuka. Co może być uszkodzone? brakuje...
Witam , ktoś pomoże w temacie schematu rozrządu do tego pojazdu, pracował dotychczas jak zegarek az nagle po uruchomieniu słychać metaliczne stuki, zawory chyba całe bo pracuje na 4 cylindrach. byłbym wdzięczny za wskazówki.
Problem rozwiazany musiala stukac panewka bo po chwili wylecial korbowod bokiem.
Silentbloki, gumy drążka stabilizatora.
No nieee "strasznie puka" i nie można tego znaleźć ? rozbieraj zawieszenie i na macanego znajdziesz jak na szarpakach nie wychodzi .
Załączam schemacik moze sie przydac
popychacze? zawory klepią? rozrząd przestawiony? za dużo możliwości
Wszystko jasne - problem rozwiązany. Winne było koło pasowe z tłumikiem drgań - to ono powodowało stuki. Wymienione na sztywne koło. Polecam - tańsze i wytrzymalsze. Tyle aut jeździ na sztywnym kole i do dziś żyją duchem swojego ciała ;) Pozdr.
Może tarcza fabrycznie ma bicie ,wade .Stąd te pulsowanie. Jakiej firmy są te tarcze (chińszczyzny nie brakuje na rynku pod różnymi nazwami)
Dla mnie 4 ty jest ostatni. A ze w francuskich pojazdach licza sobie na odwrot to dla mnie przerost formy nad trescia.
Prawdopodobnie łożysko oporowe siada. Będzie czekać cię wymiana sprzęgła.
Zwalaj michę i będzie wszystko jasne.
Chodzi jak traktor, bo specjalnie nagrałem przy obrotach 1700–1900, wtedy te stuki "traktorowe" słychać. Na wolnych obrotach chodzi cichutko, przy ustawieniu rozrządu na blokady przy wyższych to samo. Nie, to nie wtryskiwacze gazu. 270 tys. przejechane.
To jest forum przeznaczone elektronice pojazdów samochodowych. Amortyzatory wykraczają poza to pojęcie. Prosze popytać na forum uzytkowników P.306. Temat zamykam.
Witam, od jakiegoś czasu borykam sie z problemem objawiajacym sie stukaniem w silniku i wysokim poziomem spalania. teraz w zimie to aż 11 litrów benzyny. Co do stukania to chodzi prawie jak diesel zwłaszcza przy niższych obrotach przy wyżyszych pow 2i pol prawie wogóle tego nie słychać. Bez różnicy czy silnik zimny czy ciepły. "Fachowcy" powiedzieli...
No skoro mechanik słyszał te stuki i widział auto , to co my którzy nie słyszeliśmy tych stuków i nie widzieliśmy auta moglibyśmy dodać? Trzeba rozkręcić silnik i wtedy będzie wiadomo co tam w nim stuka.
Witam mam problem z silnikiem- po uruchomieniu po ok 2 min pracy silnika zaczynają się stuki w okolicy pierwszego bądz drugiego cylindra od strony koła zamachowego. Spaliny dostają się do skrzyni korbowej - jaka moze być przyczyna? Proszę o pomoc gdyż jestem laikiem.
Podmień łożysko górne amortyzatora, identyczne stuki i naprężania jak opisujesz w pierwszym poście było słychać u mojej siostry w 206.
Nie przechodzi też adaptacji zaworu faz (at)ElektrodaBot https://obrazki.elektroda.pl/8822744300_... Wstępna ocena dostępnych informacji Najnowsza obserwacja wskazuje, że test funkcjonalny przestawiania faz wałka rozrządu dolotu (tzw. VVT – Variable Valve Timing) kończy się błędem i komunikatem: • „Aktywacja wadliwa, aktywacja niemożliwa”...
I wymieniony drążek i wybierak , sprzegło było ok , stuki w skrzyni z dnia na dzien ,po problemie ,z pierwszym biegiem wyskoczył problem z drugim , blokowalo biegi , zakonczylo sie wymianą skrzyni , niepolecam naprawy,
kierownica zachowuje sie calkiem normalnie, tzn. nie szarpie i nie czuc na niej wiekszych drgan. przeguby wykluczam, bo jak wspomnialem wczesniej, stuki slyszalne sa tylko przy jezdzie po nierownosciach. ew. jeszcze jakies sugestie? Pozdrawiam....
Odświeżę temat, ten sam silnik i wtryski jak zimny słychać lekkie stuki zwłaszcza jak się doda gazu jak się rozgrzeję to stuki ustają. Czy to wina któregoś wtrysku czy szukać gdzie indziej? https://obrazki.elektroda.pl/5331885200_...
Witam ponownie wtryski sprawdzone maszynowo pompa wysokiego ciśnienia też i mógłby mi ktoś wytłumaczyć dlaczego po dolaniu oleju 2t do paliwa stuki ustąpiły są cichsze raz są raz nie ma gdzie szukać przyczyny ?
Stuki swoją drogą mi bardziej chodzi o to że auto pływa z przodu na nierównościach, dodatkowo teraz popadał śnieg i jest ślisko a auto się zachowuje bardzo nie stabilnie. Od samego początku pływał przód i dlatego tyle rzeczy wymieniłem a teraz jak przyszła zima jest jeszcze gorzej.
Auto ok i proste w naprawie, części tanie, lepsza opcja z silnikiem.2.0,auto trochę waży a z większym silnikiem spalanie nieco większe. Od siebie mogę polecić jeszcze lagunę II w polifcie, brak usterek poprzedniczki, auto pojemne i komfortowe, z silnikiem 2.0 lub lepiej 2.0 turbo nawet dość żwawe, z usterek jakieś pierdół typu stuki zawiasu, zamek drzwi...
Witam wszystkich. Posiadam 307 110km silnik RHSB 2003, rok 150 tys przebiegu. Wyświetla sie antipolution fault. Obroty do~2800. Głośniejsza praca silnika (coś jakby zawory-zatkany filtr lub katalizator?). Oprócz tego jakieś delikatne metaliczne stuki w podłodze (być może urwane elementy katalizatora będż FAP?). Zastanawiam się czy wystaczy wizyta u...
Witam mam problem z ustaleniem co się dzieje z zaworami w bipperze 1.4 dizel jak go odpali to słychać stuki jak by młotkiem o młotek uderzał. Napewno jest zalany dizlem rozrząd ok nie zerwany klin na wałku rozrządu ciśnienie na tłokach ok . Może ktoś pomoże jaka może być przyczyna . Z góry dzięki i Pozdrawiam
Witam. Pacjent to Peugeot 407 2.0 HDI, awaria jest dość dziwna. Dziś rano poszedłem do samochodu, otworzyłem go, zapakowałem graty do bagażnika i zamknąłem, chwile później przyszedłem do auta, otworzyłem go, odpaliłem i podjechałem do znajomego, zgasiłem i zamknąłem. Niestety chwile później udało mi się tylko otworzyć, wsadziłem kluczyk do stacyjki,...
hmm ciekawa teoria,nigdy sie z taka nie spotkalem. mechanik kazal wlasnie kupic mi contiego jako najlepszy pasek. tylko ciekawi mnie to: halas twardy pasek moze powodowac, ale skad te delikatne stuki ?
dźwięk troszkę ucichł więc pomyślałem o wymianie łączników stabilizatorów. Wymieniłem i stuki zaczęły być bardziej głośne, Wymień jeszcze gumowe tuleje mocujące stabilizator i powinno się uciszyć.
mam dokładnie to samo wymieniłem sprzegło na nowe i nie przeszło biegi wchodzą bez zarzutu jedyny problem to gdy auto pracuje na luzie słychać dziwne stuki po wciśnięciu sprzegła hałas ustaje skrzyni nie idzie nigdzie dostać
Witam. Posiadam Peugeota 407. Mam problem,ponieważ przy pełnym skręcie słychać stuki ,jakby coś się naprężało . Dodam ,że wymieniłem rok temu wszystkie łożyska,a teraz obecnie wymieniłem łącznik stabilizatora,końcówkę drążka i przegub zewnętrzny od strony koła i bez zmian,stukanie nie ustało. Byłem 2 razy na stacji diagnostycznej i stwierdzono brak...
paliwo i wskaźnik jak najbardziej działa. Dodano po 6 zobaczę jeszcze z tym zaworem Dodano po 2 troszkę podłubałem i w EGR mam olej i gdy próbowałem odpalić z plaka to łapał ale coś nietak były jakieś stuki i przycinał się silnik.co to może być.
Kolego damdam teraz odczytałem Twoją wiadomośća Ty masz diagnostykę ?. Jeszcze jedno mnie zastanawia. Zona mówiła o głośnej pracy silnika po odpaleniu przez około minutę, czy czasami nie przeskoczył pasek rozrządu i jakie potem są objawy, czy auto jedzie dalej czy szlag go trafia i gaśnie. Te stuki słychać było właśnie po prawej stronie od silnika.
Kolego, Jesli stuki pojawily sie po naprawie (wahacze, polos...), to zacznij od zrobienia tej roboty na nowo, ba na 90% tam wlasnie jest przyczyna. Przejrzyj dokladnie wszystko, co bylo demontowane.
A ciche stuki z okolic amortyzatora? Czy to łożysko amortyzatora czy coś innego? A z drugiej strony kręci się cały kielich od amortyzatora jak się kręci za tą śrubę co tam jest. Powód jaki? Z góry dziękuję
Witam, Sprawdziłeś dokładnie dolot powietrza, parametry wtrysku, pompa nie ruszana? Wtryski nie leją? i jakiej są firmy może to Simens. Test przelewowy robiłeś ? Czy ten problem się pogłębia . Stuki mogą świadczyć o uderzaniu tłoka o zawór np, jeżeli zawór jest zgięty, źle ustawiony rozrząd.
Witam, Mam problem z odpaleniem Peugeota 306 1994r 1,4 silnik na gaźniku. Po ostatnich mrozach -25 st, gdy chciałem odpalić słyszałem tylko stuki z rozrusznika. Pomyślałem, że to rozrusznik przymarzł. Więc spróbowałem na popych, jednak też nie udalo się odpalić. Postawiłam w garażu az "odmarźnie". Po wyjęciu rozrusznika z silnika i podłączeniu bezpośrednio...
peugeot stuki silniku stuki skręcaniu stuki hamulca
tevion pilot fotowoltaiczny ładowania akumulatorów citroen xsara świeca
regulacja predkosci posuwu drutu tethering iphone
Lodówka Liebherr 1400 - Czy wyłącznik światła jest 2-pozycyjny? Błąd 4123 w MAN TGS - przyczyny i diagnostyka