Potwierdzam , tylko 15. Inne kombinacje albo dają efekt błędów w sterowniku albo zapowietrzenie układu paliwowego!
Oj coś mi się wydaje że mogą być opiłki metalu w układzie. Z mojej praktyki też obstawiałbym regulator plus kompleksowe czyszczenie układu paliwowego.
Pytanie czy wszystko co zostało zregenerowane zostało to wykonane dobrze. Ja obstawiał bym zresztą błędy też sugerują na problemy z układem paliwowym. Proponuje dać do sprawdzenia układ paliwowy.
Przez taką ilość zaworów to pompa nie ma siły sama zasysać paliwa. Wystarczy jej opór na filtrze i gruszce. Resztę zaworów wywal. I pamiętaj że im więcej połączeń w układzie tym łatwiej ma się rozszczelnic/zapowietrzyć.
Witam przerabiałem taki temat w dw8 silniku rozszczelnienie występuje przy mocowaniu filtra tj.jak jest przykręcony do głowicy od dołu na śrubkę fi8 /trzeba wyjąć wkład filtra widać śrubkę odkręcić i dać jakąś podkładkę z gumy itp i ponownie zmontować/ na zewnątrz nie było widać wycieku paliwa itp, a samochód się zapowietrzał po dłuższym postoju
Jeśli mógłbym pomóc, to lekko poluzuj rurki od wtryskiwaczy aż nie poleci z nich paliwo, po tym zabiegu powinno być dobrze , oczywiście jeśli problem jest w zapowietrzeniu układu paliwowego.
To jest raczej błąd w tłumaczeniu, bo wyżej masz "regulacja wysokiego ciśnienia paliwa" a w ramce masz raptem 118 barów ciśnienia paliwa przy 3k obrotów silnika.
czy przez te 3 km nie zatkam filtru paliwa czy też nie spowoduje tym usterki układu paliwowego Nic takiego Ci nie grozi.
Błąd P1112. Czyli coś z układem paliwowym.
nieszczelny uklad. Zrob test Nasłuchuj moze jest syczenie z któregoś przewodu.
co może być przyczyna braku zasilania układu paliwowego(spawałem spawarka elektryczna przy wyjętym akumulatorze)
Miałęm podobny problem we fiacie i była to nieszczelność układu paliwowego
Po pierwsze diagnoza. Najprawdopodobniej układ paliwowy.
Zapowietrzony układ paliwowy.
Witam wszystkich. Dla informacji pisze, że problem w moim aucie został rozwiązany. Otóż do wymiany był regulator wysokiego ciśnienia na pompie wtryskowej (simens). Pozdrawiam wszystkich.
Silnik nie może się zapowietrzyć. Zapowietrzyć się może układ paliwowy.
Nic a nic nie działa .. kodu błedu zero . Na samostara pali . Układ paliwowy odpowietrzony ..
Zmień mechanika. Elektryka też. 2 lata się bujał u mnie z audio w 308, a okazało się, że podstawił nieoryginalne głośniki, i dlatego nie wiedział, że to ich wina. Żadnych pomiarów, nic. Szarpanie i gaśnięcie, czy też nieodpalanie może mieć wiele powodów, i nie każdy będzie w 1.4 HDi 207 widoczny. Chociażby usterka wtrysku. Co do samego szarpania (bo...
Do sprawdzenia masz cały układ paliwowy.
Fuck! Dalej trzeba błądzić. Gdzieś wyczytałem, że to immo odcina wszystko, kiedy ECU rejestruje jakiś poważniejszy błąd układu paliwowego
Po 1 to pod komputer w hdi moze byc wszystko stawiał bym na układ paliwowy
Pewnie macie racje :( Stwierdziłem, że nie chce go sprzedać w ciągu najbliższego roku, wiec w poniedziałek jedzie na solidny remont, pompa + czysczenie układu paliwowego :(
Może układ paliwowy Ci się zapowietrza? Sprawdzałeś układ napięciowy skuterka?
kolego z Peugota 206! Raz już miałem taki przypadek ale przy 307 męczyłem się z nim tydzień czasu i żadne dane w komputerze nie wskazywały na żadną usterkę .Okazało się że układ paliwowy był nie szczelny i po dłuższym postoju samochodu bardzo cieżko zapalał i zdażało się że na wolnych obrotach nie równo pracował .Sprawdź układ paliwowy!
Jeśli elektryka sprawna? to układ paliwowy! Pompa, Filtr ITP.
Witam, Zastanawia mnie ta podstawa filtra jeżeli tak jak w citroenie to tam cały filtr się wymienia https://www.sklepmoto.eu/product-pol-106... i nie ma żadnej podstawy jedynie podgrzewacz paliwa się przekłada. Zbiornik był wyczyszczony? Co do odpowietrznika to też może być dobry trop jeżeli ssie powietrze...
Ja już tu przez elektroda-bota prowadzę ten temat w 2 wątkach równolegle... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... Jeśli (at)gulson ma taką moc sprawczą to ewentualnie prosiłbym o scalenie wątków w jakiś tam sposób, bądź przeniesienie postów od stycznia 2025 do jednego wątku, a zostawienie tych z 2024 w innym. Wyjaśnienie: użytkownik...
odpowietrzyć układ paliwowy
Za mała prędkość obrotowych silnika, nie otworzy wtrysków - za mała moc rozrusznika (do naprawy). Niskie ciśnienie na listwie wtryskowej - brak odpowiedniego rozpylenia paliwa - naprawa układu paliwowego.
Podczas jazdy z obciążeniem też stuka? Wychodzi że wtryskiwacz. Dlatego też PSA grubą wykładzina zakrywa układ paliwowy.
Gdy wyciągnąłem n na chwilę przewód obok białej strzałki do wytrysneło trochę paliwa, oczywiście zaraz wcisnołem to z powrotem. Więc raczej pompa działa. A pomyślałeś, że paliwo w tym momencie mogło się cofnąć? Wszak zbiornik paliwa jest najniżej położonym elementem w układzie paliwowym.
Powietrze w układzie paliwowym diesla lub Pompa wtryskowa -wymiana
Ta wersja nie posiada grzałki w filtrze paliwa. Czujniki sprawdzone obydwa sprawne, brak jakichkolwiek błędów, wskazania parametrów są w normie, do wyczyszczenia pozostaje EGR i polecono mi użycie środka do czyszczenia wtrysków i układu paliwowego.
Dodając chłodnicę powietrza powiększasz pojemność układu więc wypadało by programować na nowo Ecu. Jednak z autopsji wiem, że dodanie samej chłodnicy w ruchu miejskim nic niewnosi jeśli chodzi o moc bez dodatkowego strojenia, skórka za wyprawkę. Autko już długoletnie więc trzeba poprawić układ paliwowy i powietrzny jeśli brak kopa zy dolnych obrotów...
jaki silnik jaki układ paliwowy,który rok auta itd.
To jest ewidentnie coś z układem paliwowym. Btw jak dla mnie dysze są za duże jak na t2, ja w t4 miałem okolice 85 i to przy tłoku 80ccm. Jak masz ori gaźnik to wstaw ori i zobacz jak to chodzi.
Peugeot 307 2003r 2.0 hdi 90km uklad paliwowy bosch
Odpowietrz układ paliwowy koreczkiem spustowym na dole. Czy jeżeli dasz gazu wraz z odpaleniem to również gaśnie ?
Albo zawiesił sie czujnik poziomu, albo komp - zbiera dane z czujnika i prezentuje na wyświetlaczu. W starym Scenicu można było sprawdzić jaki poziom w litrach widzi komputer. W starym aucie miałem problem ze stykiem masy na zbiorniku - wspólny styk czujnika rezerwy i poziomu, a w efekcie spacer na stacje z kanisterkiem. Po Wyczyszczeniu styk i kontrola...
Dziwne, że jeszcze to auto jedzie- jesteś na dobrej drodze do zniszczenia układu wtryskowego... Moim zdaniem już nie odpalaj auta i do mechanika, czyszczenie zbiornika oraz układu paliwowego i ocena strat.
Chyba będę musiał poszukać trzeciej pompy i teraz dobrze wyczyścić cały układ paliwowy, Przelewy w menzurki w miarę wolno i równo idą, tak więc wtryski ok powietrza w wężykach nie widać ......a potem 4-tej pompy. Sprawdzone w momencie wystąpienia problemu? :!:
Najprościej podłaczyć pod komputer - co wskaże. Świece żarowe nie grzeją - przepalone albo za niska rezystancja Układ paliwowy - zapowierza się (może nieszczelny filtr paliwa)
Brak paliwa odpal na plaku i zobacz jak po chwili zacznie normalnie równo chodzić to wychodzi na to że zapowietrza się układ paliwowy zacznij od wymiany filtra paliwa .
Powodem może być też syf w układzie paliwowym, także sprawdziłbym to co wyżej napisałem przed uruchomieniem auta po regeneracji wtrysków lub ich wymianie ;)
Koledzy 2.0 diesel PSA v16 hdi tdci i nie wiem jak to było jeszcze nazywane. Takie pytanie czy jeśli kupię goly słupek który np pracował na układzie paliwowym delphi albo conti podejdzie do niego układ simens? Ja jakies różnice w głowicy?
Winny jest regulator ciśnienia na pompie WC oczyścić układ filtr paliwowy i usunąć sitko z regulatora to przez te dziadostwo regulator przestaje działać zabija się syfem i opilkami A opiłki dalej są w układzie i uszkadzają dalsze elementy układu paliwowego (wtryskiwacze). Szkodliwa porada!
Typowy objaw bąbli w układzie paliwowym (nieszczelność ). Dwa w 1.6 Hdi rzadko kto pamięta o wymianie filtra paliwa. Komputer wtedy tylko pokaże dziwne skaczące korekty.
Nieszczelny układ paliwowy/przelewy sprawdż i zaworki w pompce.
Na początek sprawdź czy nie ma powietrza w układzie paliwowym. Potem świece żarowe, sterownik, czujnik temp a najlepiej podpiąć po kompa.
W tym modelu jest układ paliwowy Bosch Motronic MA2.2 Sprawdz czujnik temp. chłodziwa
Jeżeli jeszcze go nie odpaliłeś, to sprawdź czy nie przelewa któryś wtryskiwacz,ja miałem taki sam problem i najeździłem się sporo po fachowcach.
Paliwo wymieniłem, jeżdżę już na nowym. Chodzi mi o to jak oczyścić układ paliwowy, czy te dodatki do paliwa coś pomagają?
Witam po sprawdzeniu wtryskiwaczy okazało się że wtryskiwacze do wymiany lub regeneracji padnięte wszystkie okazuje się że w filtrze paliwa znajdują się opiłki pompa opilkuje i raczej pompa też do wymiany na jakiej zasadzie opiera się czyszczenie układu paliwowego jakie czynności podjadać ?
Układ paliwowy bosch? Dodano po 14 Oba elementy to zawory. Jeden (ten mniejszy) odcina jedną z sekcji pompy w momencie, gdy nie ma zapotrzebowania na duże ilości paliwa pod ciśnieniem roboczym. Drugi ten większy to zawór regulacji ciśnienia na listwie. Oba zawory mają cewki, więc możesz sprawdzić ciągłość cewki (przerwa lub zwarcie) i to tyle. Pamiętaj,...
Jeżeli auto nagle zgasło to może być problem z elektryką jeżeli dłużej i stopniowo traciło moc to problem jest z paliwem. Najlepiej zalać pompę paliwem i sprawdzić czy idzie paliwo na wtryski. Przez podgrzewacz paliwa może się układ paliwowy zapowietrzać. I jeszcze uwaga nie mająca z tym problem nic wspólnego: Silnik DJ5 ma wadliwą pompę oleju, źle...
A nie ma w tym modelu drugiego filtra paliwa w zbiorniku. Spróbuj przedmuchać układ paliwowy np sprężarką w drugą stronę , czyli do zbiornika.
Peugeot 307 SW 2.0 HDi 90kM RHY 2003r układ paliwowy Bosch Kręci, nie odpala, okazuje się przepalony bezpiecznik nr 8 w skrzynce koło akumulatora. 8. 20A Engine cooling fan relay, injection computer power supply circuit. Czyli przekaźnik wentylatora oraz komputer wtrysku. Dalej okazuje się, że zwarcie jest wewnątrz sterownika silnika (wypięcie wtyki...
Zamiast zasilania ze zbiornika paliwem zapodaj zasilanie z butelki i już będziesz widział czy to wina układu paliwowego czy gdzieś indziej jest problem
z takim podejściem to na pewno nie dojdziesz do ładu. To jest 10 minut roboty, a dużo ci powie w jakim stanie jest układ paliwowy. Przypuszczam, że prędzej byś to sprawdził niż wchodząc i pisząc post.
Ja tam myśle że nic nie było zrobione jak trzeba i jest jak było czyli cały układ paliwowy do wymiany łącznie z bakiem . Jaka regeneracja pompy o czym ty piszesz?
udało mi się odpalić auto, odpowietrzyłem układ paliwowy, po czym zgasiłem auto odpaliłem od nowa dodałem gwałtownie gazu i zgasł :-( i znowu nie mogę odpalić, odpowietrzyć jeszcze raz? próbowałem ale nic z tego, chyba nie chcący mi się udało odpowietrzyć i nie wiem jak to powtórzyć, proszę o jakąś pomoc
A czy jak tak "pyrka" to kopci na biało? Jeśli nie kopci to kłopot może mieć przyczynę w spadku ciśnienia paliwa. Sprawdziłbym szczelność układu zasilania, połączenia przewodów paliwowych, zamocowanie filtra, zaworek zwrotny itp.
To bardziej wygląda mi na kłopoty z układem paliwowym np. wtryskiwacze, regulator ciśnienia. Zrób diagnostykę komp. i opisz co tam pokaże.
Do auta przeważnie jest lany ultimate filtr był nie dawno wymiany przy gruszce jest kawałek przezroczystego węża paliwowego i zauważyłem właśnie że jest mały pęcherz powietrza a gdy auto się odpali znika. Jak prawidłowo się odpowietrza ten układ w tym silniku ?
Pacjent peugeot expert 2012 rok, 128km Zapowietrzanie się układu paliwowego . Osprzęt delphi Babel pojawia się przed filtrem za gruszką (na zdjęciu tam gdzie jest wejscie do obudowy filtra) Za filtrem jest ok Wymieniać gruszkę czy szukać nieszczelności na obudowie filtra? (na zdjęciu zaznaczona wtyczka od dogrzewacza, nieszczelność jest z drugiej strony...
Ja dalej obstawiam dalej za nieszczelność w układzie niskiego ciśnienia. U Ciebie nie występuje elektryczna pompa w zbiorniku paliwa ponieważ masz układ paliwowy Siemensa (świadczy o tym gruszka do pompowania paliwa). Może być jeszcze problem z odpowietrzeniem zbiornika paliwa. Przy jego braku wytwarza się podciśnienie i paliwo nie dochodzi.
Sprawdż układ zasilania paliwem od zbiornika, pompa wstępna w zbiorniku,przewody paliwowe,filtr paliwa.
Zapowietrzony układ paliwowy-cofające się paliwo?Więcej danych,dzieje się to tylko na zimnym czy zawsze?Zasilanie na świece?
U mojego taty w Peugeot 206 1,4 hdi tez zapowietrzal sie uklad paliwowy a w baku nie ma oryginalnie pompki. Założyłem tacie pompke od benzyny, kable idace do zbiornika mialy juz wyjscie na zasilanie pompki. Chodzi auto tak juz 2 tygodnie i wszystko ok. Ja polecam jako rozwiazanie problemu powietrza w ukladzie.
To może być wszystko, po pierwsze to diagnostyka komputerowa i sprawdzenie ewentualnych błędów a dalej to : sprawdzenie obecności iskry na świecach, zasilania cewki WN, układu paliwowego, poprawności działania czujników itd. Auto raczej do mechanika / elektryka.
Wyczyść regulator ciśnienia paliwa. Może pomoże na kilka dni miesięcy jak nie bo opiłki znowu przybędzie to do wymiany cały układ paliwowy. Choć niektórzy montują magnes neodymy na filtr nie twierdzę że pomoże ale nie zaszkodzi.
Odpowietrzenie zbiornika i układ paliwowy od zbiornika do pompy oczywiście sprawdzili? Robiłeś próby z zasilanie silnika z jakiegoś drugiego pojemnika (zasilenie i powrót do niego) aby wykluczyć te usterki?
Jak jest nieszczelnie i łapie lewe powietrze to będziesz miał cały czas , a szarpanie właśnie wtedy jest gdy jedziesz na niskich obrotach i mało gazu . Sprawdzę to, muszę po odpaleniu (w piątek auto będzie po 2 dniach stania więc idealnie) zerknąć na przewody paliwowe czy nie ma w nich potwietrza. Ja bym na twoim miejscu odłączył wtyczkę od EGR i zaślepił...
Masz do sprawdzenia 3 opcje: 1. Filtr paliwa do wymiany. 2. Nieszczelność układu paliwowego. 3. Uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa albo jego okablowanie.
Świece w HDI grzeją poniżej -4*C, a przynajmniej takową wiadomość dostałem od mojego mechanika, który specjalizuje się w PSA. Zakładając sprawny układ zapłonowy, dalej mamy filtr paliwa, filtr powietrza, pompę paliwową. Kiedy ostatnio zmieniałeś w/w filtry?
Witam serdecznie Pacjent to peugeot expert 2.0 HDi 2012r układem paliwowym Delphi Silnik nie odpala po chwili kręcenia rozrusznikiem wykrywa błąd P050BDziałanie w odniesieniu do czasu zapłonu przy rozruchu zimnego silnika Następnie później pojawia się błąd P2291Ciśnienie sterowania wtryskiwacza zbyt niskie, rozruch silnika Silnik po remoncie turbo się...
Chciałbym przeczyścić wtryskiwacze w moim Peugeotcie 308 1.6 HDI 115 KM 2014r.Silnik DV6C.Do tego celu kupiłem Liqui Moly Spulung. Jednak nie chce go wlewać do zbiornika i mieszać z ropą. Chciałbym puścić obieg zamknięty bezpośrednio z puszki preparatu do szyny CR czystym preparatem i powrót tworząc pętlę. Udało mi się zlokalizować przewód zasilania...
Ja też optuję za układem paliwowym. Może na początek wlej denaturat do paliwa ok 1/2 l na zbiornik, jeżeli nie pomoże wymień filtr paliwa.
Witam, mam problem z Peugeot 206 1,4 8V 1999. Silnik pracuje nierówno, zwłaszcza na ciepłym, ale i zdarza się na zimnym. Nie przyspiesza podczas jazdy, ale zdarzają się momenty, gdzie odpuszcza i zaczyna jechać normalnie. Po jeździe, stojąc na wolnych obrotach, potrafi skakać na obrotach i sam zgasnąć. Jadąc równo, delikatnie trzymając gaz, potrafi...
Zaczęło się od tego że pierwszy raz po tym jak samochód zbliżał się do rezerwy załączył się tryb awaryjny (do 3000 nie dalej). Po zgaszeniu silnika problem ustał lecz samochód po chwili padł. Dolałem 5 litrów ropy, odpaliłem na Plak i chodzi. Zbliżyłem się do rezerwy i powtórka. Dolanie ropy i wymiana filtra nic nie dały. Mechanik wymienił wtryski,...
Witam kolegów. Moja 307-ka 1.4 hdi kombi po wymianie motoru nareszcie odpaliła i jeżdzi. Pali raczej normalnie, wchodzi w obroty ale...Kiedy dodaję gazu to słychać wyrażnie, że zasysa jakieś powietrze. Po zdjęciu filtra powietrza i odpięciu rury sprzed przepływomierza kiedy przykładam rękę do przepływomierza na wolnych obrotach słychać wyrażnie to zasysanie....
Wtryski na 90% siadly, do tego czasem potrafi pompa wtryskowa zapaść. Obowiązkowo po wymianie/regeneracji wtrysków dobrze bybyło wyczyścić układ paliwowy, nowy filtr paliwa oraz wymiana filtra paliwa po przejechaniu ok 1000km.
Bardzo ważne jest aby układ paliwowy był szczelny. Ja mam 405 TD. Kilka lat miałem problemy z rozruchem w zimie. Teraz znalazłem wszystkie nieszczelności i pali jak nigdy.
Sprawdż układ paliwowy masz nie szczelny to samo ja mialem w 406 ,po prostu wymieniłem przewody i opaski i śmiga ok
Układ paliwowy jest OK. Problem rozwiązany - przyczyna tkwiła w niewłaściwym wykonaniu naprawy uszkodzonej wiązki elektrycznej silnika i BSM przez poprzedni serwis. Dziękuję wszystkim, temat zamykam.
Witam, Po odpaleniu pracuje troszke nierówno. Po wrzuceniu 2 biegu gaśnie. Oczywiście silnik zimny. Opis usterki z ust kobiety... Sam z jazdy tym autem zauważyłem że szarpie przy 2000 obr. Mam go 2 miesiace. Po zakupie zmiana rozrządu, oleju i filtrów... Podejrzewam powietrze w układzie paliwowym... badź elektrozawór na pompie paliwa... pomóżcie
Na wprost? wygląda na problem z pozycją pompy paliwa w zbiorniku. bardzo prawdopodobne. Co może być nie tak odnośnie układu paliwowego ? zauważyłem że im mniej w baku tym więcej prób odpalenia. W przewodach paliwowych występuje powietrze niezależnie od pozimou benzyny
Witam Pacjent to Peugeot partner 2.0 HDI 2002r przebieg ponad 400000km Z autem jest taki problem że chcąc wykorzystać jego pełną moc, np jadąc na 3 kręcąc silnik do prawie 4 tys nagle jest szaprnięcie, odcinka wtrysku a po chwili jedzie dalej ale traci moc, dodatkowo silnik strasznie głosno chodzi(jak w starym tranzicie). Błąd jaki wyskakuje to 4454-Regluacja...
Witam, pompa nie podaje w ogóle paliwa na układ CR wymieniałem regulator ciśnienia sprawdzałem układ paliwowy w całym układzie jest paliwo lecz nie podaję na wtryski.po zdjęciu regulatora i zatkaniu palcem podał paliwo na wtryski lecz oczywiście za niskie ciśnienie poza tym nie byłem w stanie utrzymać palca więc wygląda tak jakby nie otwierał prawidłowo...
Siema! Peugeot Partner 2.0 HDI. Chciałbym zapytać od czego zacząć czyszczenie całego układu paliwowego w tym autku. Zawala mi opiłkami regulator ciśnienia. Wiem że bak zrzucę na dół, wyjmę pompkę paliwa i wyczyszczę bak razem z pompką. Lecz co dalej? Wykręcić ten regulator i w wężyk od strony baku podać ciśnienie? Czy ropownicą mu pocisnąć w wężyk?...
Auto już letnie, więc w zbiorniku paliwa pewnie dużo szlamu. Tankuj jednorazowo większe ilości paliwa a unikniesz zapowietrzenia układu paliwowego, uszkodzenia pompy i wtryskiwaczy. Dieslem nie opłaci się jeździć na tzw. "oparach" paliwa.
- skąd ten dym z pod maski ? Mechanicy za każde podłączenie do kompa zazwyczaj krzyczą 50 zł. Najtaniej będzie kupić interfejs diagnostyczny z programem i podłączyć do laptopa. Bo tak w ciemno to może być to albo to. 1. Nieszczelny układ paliwowy - cofa się paliwo i zapowietrza się totalnie 2. Czujnik położenia wału korbowego, czujnik położenia wałka...
Ten mechanik ma tylko KTS-a, podejrzewam, że nie ma osprzętu do diagnozowania układu ciśnieniowego. Jako elektronik jest niezły, ale za układ paliwowy się nie weźmie. Wtedy gdy silnik był odpalony z tego co pamiętał, mówił, że ciśnienie ma pompie miało wartość koło 2,5 (z wyświetlacza komputera diagnostycznego).
Przychylam się do opinii, że silnik fajny. Miałem taki w służbowym aucie. Jedyne problemy jakie były to z nieszczelnym układem paliwowym, ale naprawa nie była droga. Natomiast ta legendarna elektryka w peugeotach... Nie zamierzam powtarzać obiegowych opinii, ale w 207, 307 po pierwsze jest notoryczny problem z przepalającymi się żarówkami H7. Druga...
Witam Panów, mam problem z moim Peugeot 207. Nie wdając się zbytnio w szczegóły jakaś łajza dobrze mi znana dolała mi kleju/cukru z wodą do baku paliwa paliwo jest poddawane analizie, więc narazie ciężko powiedzieć, ale... ... Auto jest w naprawie od ponad miesiąca. Wtyki wyczyszczone, filtry również wymienione, układ paliwowy wyczyszczony, czujnik...
Co oni odpowietrzali? Skoro jest pompa w zbiorniku i sam się odpowietrza. Z którego miejsca cieknie? Bo na samym dole jest kawałek rurki łączącej te 2 dolne wyjścia. Czytałeś błędy? Pracuje kilka sekund po zgaszeniu (wyjęciu kluczyka) - typowy objaw problemu z układem paliwowym. U mnie było zapchane sitko w regulatorze ciśnienia na pompie WC. Problemem...
Od jakiegos czasu mam problem z peugotem, cieżko odpala iak jusz odpali to chodzi a jak postoji z 5 godzin to znowu nie chce odpalic od kilku dni mam wrażenie że sie zapowietrza.Odpala i gasnie myślę żę jest to cos z układem paliwowym ale niewiem od czego zacząć.Proszę o pomoc Pisownia p. 8.2 manta
przyczyną było urwała się świeca i uszkodziła zawór i tłok silnik remontuje I dlatego nie było paliwa......? Ja nie wiem po co ktoś bierze się za diagnostykę układu paliwowego jak na słuch nie jest w stanie na słuch stwierdzić taką usterkę....
Witam Znajomy jadą dzisiaj trasą zaliczył niespodziewane wyłączenie silnika- zapaliła się kontrolka elektroniki silnika, zgasł i nie dał się uruchomić. Pod maską wsio wygląda OK, paliwo dobre i odpowiedni stan w baku. Po kilku minutach dumania odkręcił korek wlewu paliwa- auto odpaliło i dalej jechało normalnie. Czy problem może tkwić w wadliwie działającym...
Sprawdzić prad rozruchowy akumulatora, szczelność układu paliwowego czy sie nie zapowietrza, najlepiej z butelką na krótkim obiegu, pobór pradu przez swiece, kompresję-luzy zaworowe.
odpowietrzyć układ paliwowy peugeot układ paliwowy deutz układ paliwowy układ paliwowy uklad paliwowy
najlepszy centrala domowy technics ax540 jakie zelazko
keysight 34465a renault dionis
Jak dodać język polski w Nokia 2660 Flip? Traktorek MTD 92 gaśnie przy włączaniu kosiska - przyczyny i rozwiązania