Czy było wszystko sprawdzane co ma wspólne z temperaturą spalania w silniku? Nie tylko sam układ chłodzenia jest w tym przypadku brany pod uwagę. Sprawdzić, czy nie zachodzi spalanie poza układem, które znacznie podnosi temperaturę silnika.
Odnośnie układu hamulcowego układ jest dobrze odpowietrzony a wycieków żadnych nie zaobserwowałem wszędzie sucho. Na korku od wlewu oleju nie ma żadnych białych osadów wszystko ok dzisiaj kupiłem uszczelniacz do układu chłodzenia zobaczymy co będzie a odnośnie spalania oleju auto nie kopci a barwa spalin jest biała.
KOD 27 OPIS KODU Czujnik prędkości pojazdu. OPIS USTERKI Uszkodzony czujnik, złącze lub przewody. Możliwe zamontowanie innego nie seryjne ogumienia, co może dawać nieprawidłowy sygnał z czujnika. KOD 51 OPIS KODU Sonda lambda 1 OPIS USTERKI Uszkodzenie sondy lambda 1, przerwy w obwodzie lub zwarcie do masy lub plusa zasilania. Sprawdzić złącza, kable...
witam. Peugeot 3008 2010r THP 1.6 16v 156km pokazały mi się trzy błędy: * Kalkulator sterujący silnikiem- stały błąd. Sterowanie termostatu Zwarcie do plusa -kod błędu kalkulatora P0599 * Kalkulator sterujący silnikiem- Błąd przejściowy. Wykrycie znacznego spalania skokowego Nieokreślony -kod błędu kalkulatora P1385 * Kalkulator sterujący silnikiem-...
Tak jak koledzy piszą podjedz do mechanika który ma pojęcie i sprzęt żeby sprawdził czy sondy działają prawidłowo, wtedy będzie coś wiadomo, złe działanie sądy może być też spowodowane np;złym ustawieniem rozrządu,nieszczelnością układu ssąc ego (dolotowego)
Witam wszystkich, mam problem z ubywającym płynem chłodniczym w Peugeot 207, 2007, 1.4 KFU 88 KM. Płynu ucieka całkiem sporo, ok. 150 ml na 100 km. Uszczelka pod głowicą była robiona ok. 7000 km temu z powodu cieknięcia oleju z rogu bloku. Robiłem test CO2 na UPG i nic nie wykazał. Wlałem dodatek UV oraz przepatrzyłem cały układ z zewnątrz i nic nie...
Proponuję udać się z problemem do mechanika. Gaźnik trzeba ustawiać z podpiętym analizatorem spalin. Przydało by się też sprawdzić układ zapłonowy i ogólnie stan samochodu.
Te silniczki są bardzo wdzięczne i spalanie nie przekracza w nich 8l przy "ostrej" jeździe, przeciętny wynik to 7 do 7.5 litra. Wiem co mówię bo miałem takie dwa, do tego często odwiedzają mnie takie 1.4 z wydmuchaną uszczelką pod głowicą. Gdyby silnik ci spalał 12.5 litra benzyny to na pewno mieszanka nie była by stechiometryczna a wynik z analizy...
Spróbuj zresetować komputer (adaptacja sterownika). Jeśli to nie pomoże to może jast jakaś nieszczelność w układzie ssącym. Chyba nic więcej nie wymyślę :cry:
Planowanie głowicy zmniejsza komorę spalania co za tym idzie wyższe ciśnienie sprężania - dalej nie muszę nic więcej mówić.Nie wiem natomiast czy głowica w tym silniku jest płaska czy ma zagłębienia w miejscu zaworów.Od tego jest uzależnione czy moc wzrośnie czy nie ? pozdrawiam
Gdyby to były tylko gazy to nie było by żadnej potrzeby przerabiania odmy. Problem w tym że odmą wydostają się spore ilości oleju w postaci mgły olejowej która przechodzi przez cały układ dolotowy po czym jest spalana. Dodatkowo w silniku jest wtrysk bezpośredni więc dodatkowym problemem jest to że dochodzi do spieku oleju (pochodzącego z odmy) na trzonkach...
Pierwsze to sprawdź czy masz szczelny układ zasilania, i czy nie masz zbyt bogatej mieszanki ,przyczyną może być także niskie ciśnienie zaworu rozgrzewania silnika lub nieszczelność zaworu rozruchu
Problem zapychających się dysz w Twoim skuterze Peugeot Looxor 2T może wynikać z kilku czynników: Olej 2T w paliwie – Olej Mobil 2T, nawet przy proporcji 1:50, może pozostawiać osady, szczególnie jeśli mieszanka paliwowo-olejowa stoi w baku przez dłuższy czas. Półprzezroczysta maź w dyszach sugeruje, że coś wytrąca się z paliwa. Choć 98 oktanów ma teoretycznie...
?? tak mi się wydaj bo komp od lpg odcina zasilanie i daje gaz ale ju,z sama niewiem wiec jak to jest? Tzw. "ssanie", jeśli w ogóle można to tak nazwać - bardziej prawidłowo trzeba byłoby to nazwać sterowaniem zimnego silnika przez ECU - we wtryskowych układach zasilania benzyną na zimnym silniku, korzystając z sygnałów odpowiednich czujników temperatury,...
Z którego roku ten peugeot lub jaki ma wtrysk ?? Jednopunktowy (Bosch motronic Mp 5 , MP 7) czy wielopunkt??? Silniki w peugeotach 306 były już troche zbajerowane więc trzeba wiedzieć jaki ty masz model. Filtry były wymieniane ?? Co z ciśnieniem na cylindrach?? A co z ciśnieniem paliwa?? Co ze szczelnością układu dolotowego (nie wciąga lewego powietrza)...
Produktem spalania LPG jest m.in. woda. To normalne, że instalacja LPG wykańcza katalizator (a reszta układu wydechowego rdzewieje). Nie ma sensu wkładać nowego bo też długo na nim nie pojeździsz. Ja mam zamiast katalizatora jakąś tam strumienicę za 50 czy 100zł i jest OK.
podstaw pod samochód tekturę gazetę lub coś podobnego(żebyś widział gdzie kapie) i odpal , dużo ubywa?. a odpowietrzyłeś układ po zalaniu płynem? w najgorszym przypadku może spalać płyn ale najpierw poszukaj czy nie ma gdzieś wycieku
Aktualizacja wątku: - Samochód odebrany 2 tygodnie temu od mechanika - Działa Obserwacje: - tempomat się nie buntuje (od kiedy go mam, raz działał, raz nie, a czasem działał i losowo przestawał) - brak komunikatu o uszkodzonym systemie oczyszczania spalin (ten też był od kiedy go mam) - minimalnie spadło spalanie - auto prawidłowo się nagrzewa - auto...
Witam wszystkich, Mam problem z peugeot 207 1.6vti 5fs 120km 150tyś przebiegu. Po kolei: Problem: Temperatura silnika rośnie i maleje po przejechaniu ok 20km osiąga wartość 90C i tak już się utrzymuje przy wyższych obrotach czasem spada. Spalanie bez zmian. Wymieniony termostat fazowy wraz z czujnikiem. Teraz: Silnik nie dogrzewa się temperatura silnika...
Przyszli lato i jest ok...chyba termostat sie lekko zacina bo byl wlany jakiś uszczelniacz w układ chlidzenie.. A w tym aucie miska olejowa ma uszczelkę czy nie bo jej nie widze przez silikon ktory powychodził na boki a zdania są podzielone...niby na alle...jest dostęona ale już parę osób mi powiedzialo że tylko uszczelniacz bo misa jest aluminiowa....
Znaczną rolę w tym układzie sterowania odgrywa TPS (czujnik położenia przepustnicy). Powinien zostać sprawdzony, po prostu omomierzem, dla kilku zadanych położeń, co pozwoli wykreślić jego charakterystykę i porównać z wzorcową.
trochę nie doczytałeś. Nie chodzi mi o wymianę oleju a jego poziom lub ciśnienie. Pozdrawiam. Dodano po 29 U mnie w Peugeot-cie 308 z tym samym silnikiem 120KM VTI - odpowiada to poziomowi oleju. Skoro mówisz że chodzi o poziom oleju, a oleju mam pod "górną kreskę" to coś nie tak. Wracam do pytania: czy jest w tym silniku jakiś czujnik poziomu oleju...
dorzuce swoje trzy grosze: Peugeot 307 2.0HDI kupujac go wiedziałem że dwumas do wymiany -- hałasował i szarpał wymieniłem na sztywne LUK w samochodzie zrobiło sie cichutko - ale drgania przy ruszaniu pozostały. Z racji że przez jade z uszkodzonym dwumasem mogły wybić sie poduszki silnika to wymieniłem cały komplet poprawa jest spora bo na starym komplecie...
Jak wyszly wtryski za pierwszym razem? Może wyszły z tulejkami?? Z tego co mówił to tylko z jednym był problem z wyjęciem. Wpisz w GOOGLE simeringi wtryskiwaczy 1.6 HDI i będziesz wiedział co masz do wymiany. Daruj sobie kolego takue porady .... masz problem z czytaniem ze zrozumieniem? Na samym początku to było zmieniane, ale nie ma to jak pomóc i...
Witam dziś byłem na sprawdzeniu w serwisie.Na komputerze stwierdzono znów bogatą mieszankę na biegu jałowym,i na wysokich obrotach też bogata jest mieszanka.Tylko czasami jak sie kilka razy przygazuje zmienia się na ubogą ale znów wskakuje na bogatą i dlatego tak pali 10L/100km .Dziwne jest to że jak się odpali go to na kompie widać normę cykli silniczka...
Skoro bierze litr oleju , to podstawową rzeczą było by wymienić uszczelniacze na zaworach, jak to nie pomoże, to niestety remont silnika, odnośnie spalania , to jest teoria że jak olej dostaje się do komory spalania to sonda lambda odczytuje spalany olej kłamiąc przy tym, czego efektem jest większe spalanie paliwa. falujące obroty w dół mówią o uszkodzonym...
Powodem skakania temperatury jest powstawanie korków gazowych w układzie chłodzenia . pompa jest w stanie przetłoczyć ciecz ale gazu już nie i dla tego raz jest obieg cieczy a raz nie . Eliminujmy po kolei co zostało zrobione i co może być przyczyną usterki . Powodem powstawania poduszki gazowej w układzie może być nie odpowietrzony układ ale napisałeś...
Sprawdzała firma Bosch serwis specjalizująca się tylko w układach paliwowych i to jedna z najlepszych w okolicach. A ciśnienie na powrocie ponieważ efekt był taki że z pomiarów to właśnie ciśnienie było bardzo nie stabilne, wahało się od 05 - 1,5 bara na wolnych obrotach, i miało się nijak do pracy silnika, ale ewidentnie gdy podskakiwało do 1,5 bara...
Kolego gaźnik i cały układ paliwowy sprawdzony i wyczyszczony jedynie co do świecy to sama elektroda jest sucha i kolor zabarwienia wskazuje na prawidłowe spalanie ale wokół elektrody i na gwincie zbiera się dużo nagaru tłusta czarna maź.
Tylko map sensor mierzy podciśnienie w układzie dolotowym. To nie jest czujnik temperatury. To ze sobą współgra jak z sondą lambda. Ale wypięcie czujnika temperatury nie powinno wywoływać błędu Map sensora. Znam przypadek chwilowej usterki Map sensora, ale komputer wywalał wtedy błędy o spalaniu stukowym.
1. Czy temperatura 105 st C na czujniku wody przy odczycie OBD to normalna temperatura? 2. Czy włączenie sie wentylatora po wyłączeniu rozgrzanego silnika to normalna rzecz biorąc pod uwagę, że na zewnątrz mamy 0 st C ? 3. Jaka musi być temperatura płynu chłodniczego na zegarach i na interfejsie OBD żeby włączył się wentylator podczas jazdy ?[/quote]...
Witam Z uwagi na to, że pierwszy raz mi się to przytrafiło zwracam się do was o poradę. Zapowietrza mi się układ chłodzący silnik (i najprawdopodobniej jeździłem na zapowietrzonym układzie chłodzenia). Objaw jest taki że po odpowietrzeniu poziom płynu się podnosi w naczyniu uzupełniającym. Po odkręceniu korka powietrze wywala mi płyn na zewnątrz. Po...
Całe ciśnienie i dym wylatuje rurą odmy ale boję się że gdy ją zatkam to uszkodzi się uszczelniacz wału Wie ktoś jak podłączyć zadymiarke w tym przypadku? https://obrazki.elektroda.pl/6162669900_... (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Nie należy definitywnie zatykać przewodu odmy podczas testu dymnego, ponieważ może to spowodować...
Przy silniku ani układzie wtryskowym nie robiłem nic... Przejechałem nim niecały tysiąc dopiero, ale spalanie zdaje się być coraz większe ostatnio... Cóż...Sam raczej nic tu nie zdziałam, dziś w warsztacie powiedziano mi, że prawdopodobnie uszkodzony jest jakiś zawór w pompie odpowiedzialny za regulację kąta wyprzedzenia wtrysku... Będę informował o...
Kolego, a może zobacz z innej strony może to nie do końca jest wina poduszek, jak sprzęgło może przyczyna leży gdzieś w belce elemencie zawieszenia układu jezdnego. Silnik gaśnie normalnie nie gaśnie z opóźnieniem. Może to być również przyczyna Ciśnienia w Cylindrach, Rozrządu i wielu innych rzeczy. Byłem nie dawno na takim szkoleniu jednej z dużych...
Miałem tego 1.5 tylko że 58 Km, czyli 60 Km. W okol komina 7 l, a nawet i mniej na pace nie było nic wozone. Peugeot parter 1.9 dw8 palił troszkę więcej ale w trasie podobnie koło 6l W renault miałem wymieniony : układ wtryskowy wtryski chyba 3 razy wyciągają zmieniane kodowane czysczone podmueniane pompa zawory sterujące listwe CR czyszczony zbiornik,...
Witam. Z tego co napisałeś raczej silnik krokowy to nie jest, bo jeśli na gazie jest dobrze i wolne obroty są prawidłowe to nie to. Piszesz ze kopci, więc tak jak przypuszczasz może zalewać się paliwem a kiedy silnik jest ciepły benzyna odparowuje lepiej wzbogacając mieszankę jeszcze bardziej. Tu mogą być trzy przyczyny: -rzadko jeździsz na benzynie...
Dzięki za podpowiedź, po podpięciu pod komp wyszło, że jest problem z turbiną.A turbina hula jak wściekła. Miałem podobny problem z silnikiem HDi starszej generacji (98 rok). Problemem okazało się sterowanie turbiną i EGR-em, a w zasadzie wężyki podciśnieniowe. Układ podciśnienia całkowicie zapchany, więc znikło sterowanie, a komputer pokazywał "błąd...
Dzień dobry, mam samochód Peugeot 407 z silnikiem 2.0HDI RHR z roku 2007 (z FAP) z przebiegiem ok. 260tys. km. Ogólnie samochód dobrze jeździ, zawsze odpala, ma moc, nie kopci itp. Ale mam z nim kilka (może mających wspólne źródło) "małych" problemów. Mam podstawowe programy do diagnostyki i do narzędzia naprawy ale mam problem z małym doświadczeniem...
Stawiam na uszczelkę głowicy lub problem z sama głowicą, a polega na tym że dostaje się kompresja z cylindrów do układu chłodzenia i tym sposobem zapowietrzamy układ chłodzenia który później nie pracuje tak jak ma . Ja proponuję zrobić tak: 1. Rozgrzać silnik do momentu włączenia się elektro wentylatora chłodnicy . 2. sprawdzić jakie twarde są przewody...
Witam, pomimo ze wątek stary postanowilem sie dołaczyc. Dlaczego?, poniewaz pewne stwierdzenia sa w postach nielogiczne. Zawór egr jest zamkniety przy wolnych obrotach, nie ma recylkulacji spalin. Niestety nie jest tak. ]3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu...
Cześć Posiadam auto Peugeot 206, rocznik 2004, hatchback, 3 drzwi, 2.0, 136KM, S16 2RFN. Niestety kupiłem go z zepsutym ekranem od radia (nie wyświetla wszystkich linii). To jest wersja RT3 (proszę poprawcie mnie jeśli się mylę), posiada GPS, wejście na kartę SIM, na ekraniku jest odbiornik IR, pokazuje spalanie, mam też zmieniarkę do płyt w schowku,...
- niska żywotność układów zasilania paliwem. Warunki w jakich pracują dzisiejsze CR`y nie dają im szans na żywotność dłuższą niż 200 tyś km (a na polskich paliwach niestety sporo krótszą) Mam diesla 1.9dci 120KM (na CR) już jest ok 250tyś. i zero problemów, a paliwo w Polsce wcale nie jest takie złe tylko trzeba wiedzieć gdzie tankować, a nie np. brać...
Dlaczego mechanicy nakazują fizyczne zamknięcie zaworu oraz dwóch innych miejsc? Jeżeli to konieczne proszę o podpowiedź,które to miejsca dla silnika 1,6 hdi 110km. Poniżej wklejam schemat ogólny obiegu powietrza i spalin EGR w silniku 1,6 HDI DV6 90 KM. Nie jest to jednostka 110-konna, jaką Ty posiadasz, tym niemniej całość obwodu jest identyczna...
Piszemy na podstawie posiadanych przez nas wiadomości, że alternatory posiadają konstrukcyjne zabezpieczenie przed nadmiernym wzrostem prądu co negują inni forumowicze Włos się na głowie jeży..... Alternatory nie mają żadnego ograniczenia prądu, przewidzianego konstrukcyjnie i ja bardzo proszę, o nie wypisywanie idiotyzmów, bo zrobi się naprawdę nieprzyjemnie....
Więc jakie kroki podjąć? objaw brak , auto przeciągnełem po obwodnicy i nic to nie dało. Zrób najprostsze rzeczy, o których Ci mówiłem. Prawdopodobnie jest jakaś dziura w rurze, albo intercooler skorodowany (zwłaszcza w dolnej części) i to jest przyczyną "przecieków" powietrza. Przejrzyj dokładnie poszczególne odcinki rur na kanale według rysunku,...
EGR i DPF zostały wyłączone w sterowniku (EGR niezatkany, DPF fizycznie usunięty). Kopci na szaro/niebiesko - zapach spalin jest gryzący, po postoju na jałowym, gdy przepędzę go to podymi chwile intensywniej po czym podczas jazdy dymienie jest niewidoczne... (filmik 1 - pokazuje intensywność dymienia). Rano gdy jest zimny musi dłużą chwilę pokręcić...
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Nie dawno zakupiłem w.w auto. Stan zew dobry, silnik chodził równo i bez żadnych zarzutów (odpalał za 1 razem, silnik czysty-nie myty) Podczas prób pękł przewód hamulcowy prawe tylnie koło (ostatni w układzie) Około 2tyg po zakupie silnik zaczął nierównomiernie pracować. Auto zaczęło spalać dużo paliwa i pobierać...
Problem w układzie odprowadzenia par paliwa. Zwykle jest on zrealizowany w ten sposób: opary paliwa z baku idą sobie rurką do zbiornika oparów. W zbiorniku oparów (czarna puszka sporawa, zwykle w nadkolu umieszczona) jest węgiel aktywny w którym się opary pochłaniają. jak silnik pracuje, to ten zbiornik oparów jest raz na jakiś czas na niezbyt długo...
Boxer 2.2HDI 131hp 2013r, po wymianie uszczelki pod głowicą, uszczelnieniu głowicy, wymianie uszczelek na kolektorze dolotowym i EGR. Auto odebrane po naprawie nie przyspiesza tak jak wcześniej. Ciężko pod górę wjechać bez redukcji, mowa tu o małych wzniesieniach. Wcześniej na autostradzie spokojnie 140-150 (załadowanym około 700kg) można było lecieć,...
Cześć Wszystkim Może jakies sugestie od Was, pomogą mi P0327-niskie napięcie w obwodzie czujnika spalania stukowego, blok 1 P0413-zawór przełącznika wtrysku wtórnego powietrza A, obwód otwarty P0075-obwód sterujący zaworem zsącym P0420-Wydajność układu katalizatora poniżej limitu Check zapalony. Żadnych objawów nie ma, no może troszeczke ale ciutke...
Megane 2 to chyba "królowa lawet", a nie Laguna. W silnikach z delikatnymi panewkami wystarczy skrócić czas między wymianami oleju i powinny wytrzymać spory przebieg. Co do Mondeo mk3 w dieslu to czarna dziura jak chodzi o naprawy (właściciel wydał dwukrotność ceny zakupu a i tak nie doprowadził go do pełnej sprawności, dwa lata walki - przegranej,...
Witam! Przyszła zima i pojawił się problem z uruchamianiem auta na zimno. Pierwsze co poszło pod lupę to świece żarowe. Miód, malina. Wszystko sprawne. Dalej przekaźnik tychże. Bez zastrzeżeń. Są niewielkie spadki napięcia (ok 2V) między akumulatorem a świecami ale przy takim natężeniu prądu to nie jest problem (zalutować trzeba będzie zaciski konektorów....
Witam, posiadam Peugeota 5008 1,6 hdi. Jeżdżę głównie po mieście - spalanie mam w granicach 6,5 - 7 l/100km w trasie na odcinku 600 km zszedłem do 4,7 l. Po niecałym roku jeżdżenia zapchał mi się dpf i skończył sie Eloys. Usunęłem więc dpf za 900 zł - podobne pieniądze musiałbym zapłacić za naprawę . Z wad tego silnika - na trasie trochę brakuje mocy,...
Mam klopot z niedawno zakupionym ssamochodem w.w. Otuz srednie spalanie peugeota to 7 litrow a potrafi i 9 spalic. Na terazniejsze ceny to stanowczo za duzo. Co na wstepie sprawdzic. Co moze byc powodem tak duzego spalania. Uklad paliwowy jak i zbiornik jest ok szczelny.
Niestety jak się zaczną problemy z układem wtryskowym to się nie pozbierasz. Do tego dojdzie co w 10 letnim aucie jest bardzo prawdopodobne. Dostep do silnika w tym aucie trudny, koszty napraw moga być spore. Benzyna będzie najlepszym wyborem. To wcale nie jest zła porada, choć troche nie na temat. Mam poprzednika evasiona z silnikiem 2,0 16V +LPG...
(at)wic1 Myślisz, że to całe kombinatorstwo to wyjdzie taniej? Trzeba pojeździć po autozłomach i kupisz Webasto za grosze. Powiem Ci, że obecnie nawet w jednym ze swoich aut obecnie uruchamiam takie Webasto. Dzisiaj dorabiam sterowanie z pilota. Fakt, Webasto miałem jako dogrzewacz silnika. Ale na Allegro widziałem takie nawet po 300zł - ponoć sprawne....
Witam. Ostatnio mam niemałą zagwozdkę dotyczącą mojej 206-stki. Otóż podczas ruszania ze świateł silnik zaczął pracować na dwa cylindry. Winowajcą okazała się cewka zapłonowa. Wymieniłem też świece zapłonowe. (165000km na fabrycznych świecach) Nie mając zbytnio wyjścia musiałem jakoś dojechać do domu ok 100km. Niestety zniszczyło to katalizator i dwie...
Witam. Panowie mam pewien problem ze swoim peugeotem 407 silnik 2.0 HDi 136 KM Sytuacja wygląda tak. Zakupiłem nowy akumulator Varty 77 Ah ( stary stracił pojemność) Sprawdziłem układ grzania świec ( wg domowego sposobu świeca - żarówka - akumulator ) na wszystkich zapaliła się żarówka wiec można stwierdzić ze świece OK. Sprawdziłem przekaźnik na każdą...
Przestan "obstawiac". To nie loteria. Albo masz pojecie o mechanice i stosujesz odpowiednie metody naprawcze, albo oddaj auto do fachowca. Nie oddam auta do fachowca, bo wiem jacy fachowcy są. Wiem, że jak sam coś zrobię to się czegoś nauczę. Ten samochód już kilkunastu fachowców przede mną robiło, jest mocno nasrane w wiązce wnętrza. Wiec zrobiles...
Witam, jeździłem przez 2 lata Mercedesem E220 CDI rok 2000 później przez rok Mercedesem C coupe 200 kompressor. Teraz jeżdżę od roku Alfą 147 1,9 JTD 115 KM rok 2002 z pełnym wyposażeniem. Wg mnie Alfa ma dużo bardziej precyzyjny układ kierowniczy (choć nie jest zbyt zwrotna), znacznie wygodniejsze fotele, rewelacyjny system audio (w mojej jest akurat...
Witam! :) Nie wiem czy założyciel tematu przegląda go jeszcze... :) Ale temat poszedł częściowo na bok. Poszukiwane auto w tej cenie do miasta, najlepiej z LPG będzie miało na pewno "słuszny" realny przebieg. Ale, ja akurat wolę, jak auto ma jakiś sensowny, roczny przebieg. Wynika to stąd, że ten, który nim jeździł, musiał go sensownie serwisować, żeby...
Co do silnika w W211- trudno mi się wypowiedzieć, jak do mieszanej jazdy nie bałbym się diesla. Sporo informacji możesz wygrzebać na forum W211 (bez rejestracji też da się poczytać) http://www.w211.eu/viewforum.php?f=29 P407 dla pańci... 2,0 HDI na Siemensie, w sedanie, fajna rzecz, ale: - zależy jaki przebieg (rzeczywisty) i stan techniczny i optyczny....
(-) mam problem mianowicie z dymem z rury wydechowej, wydobywa sie czarny na obciążonym silniku (-). Ogólnie można powiedzieć, że masz zakłócenie w spalaniu typu: albo za mało powietrza, albo za dużo paliwa . Natomiast w szczegółach powinien na to pytanie odpowiedzieć najbliższy mechanik/diagnosta, a nie forum, które jednostki napędowej nie widzi i...
Ten silnik to ogólnie gównolit, taki i rozrząd jak i reszta. Pompa wody powinna być sprawdzona od razu przy wymianie termostatu. Mam takie 5008 na warsztacie z 1.6 vti pozmianowym po 2010 r zajechane do cna (wszystko zatarte) przebieg 112 tys. Nie jest to odosobniony przypadek te silniki kosztują kolo 5k za goły słupek. ALE ty MASZ 2009 ROK więc silnik...
Za darmo Peugeot 308 VF3LC9HCGES147365 MARKAPeugeot MODEL308 TYP NADWOZIAEstate LICZBA DRZWI5 LICZBA MIEJSC5 KLASA POJAZDUSAMOCHÓD KOMPAKTOWY TYP POJAZDUPOJAZD OSOBOWY lub Producent Peugeot Model 308 (T9) Rodzaj nadwozia Kombi Typ paliwa Diesel Kraj producenta Francja Kolor lakieru GRIS ALUMINIUM Próbka koloru lakieru Norma emisji spalin NORMA CZYSTOŚCI...
Dobry wieczór, Mondeo w benzynie tylko i wyłącznie z lpg super, omijaj 1.8 scr, doły drzwi lecą, tylne łożyska używane od 100zl na al...., nowe porządne około 400-500zl za granicami 250 euro byłem zmuszony nabyć, w środku fajnie się podróżuje, 2.0 tdci ma dobrane fajnie przełożenia dzięki temu w kabinie cicho ale serwisowanie układu wtryskowego jak...
Witam serdecznie, Sprawa dotyczy zasilania radia CB w samochodzie osobowym. Pytania na końcu postu. Opis sprzętu. Samochód Peugeot Partner Tepee 2012 r. 1.6 HDI DV6D (bez start stop) przebieg 60000 km (mam go od nowości - nie zużyty) - stan fabryczny żadnych dorabianych nieoryginalnych elementów elektronicznych, światła LED, nawigacja, telematyka, moduł...
P206XS/1.6L/TU5JP-MCU->MP7.2 BOSCH/1998/8V/LPG-> BingoS średnie spalanie LPG -> 10L/100km Ponieważ jeżdżę na LPG już 20 lat to podam kilka uwag: 1. Można stosować instalkę II generacji w P206 i jestem tego żywym przykładem...i jakoś nie zaliczyłem strzału w kolektor -> nigdy !!! ...auto ma 9 lat i reguluję sam śrubą na parowniku co jakiś czas i ustawiam...
widzę ładnie katujesz samochód ... Ja mam golfa V 1,9tdi średnie spalanie spalanie (miasto 50% trasa 50%) 5,2 litra i peugeota 405 1,6 gaz 7,5 litra, a wolno nie jeżdżę, cały czas minimum 90km/h wioska nie wioska. to znalazłem na motofaktach 10 zasad Eko-jazdy 1. Zmieniaj bieg na wyższy tak szybko jak to możliwe. W silnikach benzynowych zmień bieg zanim...
układ spalania czujnik spalania peugeot czujnik spalania stukowego peugeot
tranzystory sterujące temperatura wymiana panewki bramy spawanie
mikrokomputer cobra1 kamera samochodowa rejestrator
Płyta indukcyjna SMO 658C/NE dymi - co robić? Pad świeci na pomarańczowo po podłączeniu USB, brak reakcji