Peugeot 307 2.0 benzyna 2002r. ECU MM IAW6LP1.01 procesor ST10F280 PIN: KNCP BSI VALEO G0X-00 procesor HC912DG128 PIN: nieznany Zawartość procesora BSI wysypana przy próbie odpalenia na słabym aku. Proszę sprawdzić poprawność odczytanego PIN-a z ECU i zrobienie BSI na virgin. Już sobie poradziłem. Pin z ECU poprawny a BSI zrobione na virgin. Po telekodowaniu...
Cześć, mam problem z wymianą BSI S03 w peugeocie 407 2005. eep 95128 - siemens Oczytałem PIN ze starego BSI, tu już miałem pierwszy problem, bo cartool po 95128 czytał krzaki zamiast pinu. Pin udało się odczytać po 95256 - PIN odczytał poprawnie Kupiłem drugie BSI i mam problem ze zrobieniem virgin. W IUT po peugeocie nie mam możliwości, więc zrobiłem...
Witam, Pomocy Koledzy, zrobicie wsad na virgin. BSI na NECu wysypało się totalnie. Ze starego wsad w załączniku. Stare klucze dokoduję oczywiście? czy będzie problem? Pozdrawiam
Jak pażok z początku produkcji, tak do rocznika 2004 to obawa jest taka, że BSI się wyblankowało. Wyczyścił się zapis VIN i inne pierdoły. BSI w stanie virgin. Pilot działa? Jak się zachowuje diodka w przycisku centralnego zamka?
"ladamaniac" okazuje się że masz rację - dzięki wielkie za zainteresowanie. W tym roczniku (modelu) tego modułu nie ma. Sprawa się trochę rypła. Reasumując - mam wszystko z oryginału oprócz rygla, który jest z zestawu kupionego w "dobrej wierze". Odczytałem zawartość pamięci z rygla i kminię jak z niego zrobić virgin. No chyba że znajdzie się dobra...
Dokładnie, pewnie immo z innego auta. Albo zrobić BSI na virgin i kodować BSI albo niech Ci przyśle porządny zestaw. I do PSA najlepiej wyposaż się w PP2000. Jeżeli jesteś zainteresowany, na PW mogę podać namiary do osoby która handluje takimi rzeczami i na pewno będzie miała dobry zestaw (sam brałem ostatnio).
Żeby przełożyć bsi to trzeba przełożyć immo, lub zrobić na Virginia i zaprogramować, generalnie nie masz ani wiedzy ani sprzętu do tego wiec sam nie zrobisz
Powracam do tematu, który niedawno przewinął się przez moje ręce, jednak nie został do końca usprawniony i jeździ, bo jeździ. Pierwszy raz mam tak głupią i tajemniczą zagadkę w pojeździe z tej rodziny. Pacjent: Peugeot 206 1.1 HFX 2002r. Objawy: 1. nie ma trudności z uruchomieniem zimnego silnika, jednak w pierwszej chwili po starcie potrafi on zgasnąć....
. W 1.9 nie ma tego bezpiecznika w ogóle. Czyli ktoś koledze po virginie zrobił błędne uczenie bsi.
najlepiej kup bsi i zrób virgina.
Już go wcześniej ogarniałem tym Galleciakiem, zrobiłem Virgine po czym sparowałem z samochodem - jednak okazało się, że nie do końca pasuje on z tym samochodem (błędy w ASB, hamulcu elektrycznym i ESP) i faktycznie nie wszystkie numery się zgadzały więc poszedł do szafy ...... Ostatnio po dłuższym czasie postanowiłem go ponownie przeflashować na Virgine...
Ale co robisz citroena,czy peugeota?. Bo ten jest do cit. PP-2000 jest inny.
Witam auto to Peugeot 406 2.0 hdi wersja lift. Auto trafiło do mnie z uszkodzonym bsi. odpala normalnie ale nie ma wskazań licznika , niesteruje klimatyzacją i innymi rzeczami. Potrzebuję wsad virgin do tego bsi. Nr bsi 9637436380.
Witam, potrzebuje przeliczyć PIN z pliku odczytanego z pamięci 95160 ze sterownika silnika. Peugeot Partner 2009. w załączniku plik BSI zdechło, znajomy przywrócił do stanu virgin i teraz potrzebuje PIN do zaprogramowania BSI i kluczyków.
Witam - mam troszke podobny temat wiec pozwolilem sobie tutaj: Peugeot 307 2003 rok 2.0 benzyna ECU MM IAW 4MP2.01 na 29F200 Auto rzekomo po zmianie akumulatora rzucilo palenie. Rozrusznik kreci - pompe w baku slychac - niestety nie odpala. w zalaczniku wsady z BSI (912DG128) oraz ECU (flash 29F200) Probowalem wrzucic do sterownika Virgin ale nadal...
Marka:Peugeot Model:508 Chassis (płyta lub główne podzespoły):9666912580 Matryca/Panel (jeśli występuje): Inne (uwagi): Po wymianie i sparowaniu ECU silnika z BSI - samochód pali ale są komunikaty o błędach i nie da się zapisać telekodowania ECU silnika za pomocą interfejsu PSA Diagbox ( ustawień ECU zgodnie z wyposażeniem auta) Pierwotne ecu: HW: 9666912580...
Ja zawsze kupuję dla świętego spokoju o takim samym 11 cyfrowym numerze peugeota/citroena. Chyba zawsze zaczyna się pod 96... W BSM można ryzykować i próbować o różnych kombinacjach, przy BSI sporo zachodu żeby przypisać je do auta. A jak okaże się, że jednak coś nie działa, to już nie zwrócisz, bo i tak przed podłączeniem do auta musisz je rozebrać,...
Dałoby się to jakoś obejść? Virgin na BSI, a z ECU co? Dobrze myślę?
A jeszcze powiedz co chcesz robic? virgin czy korekte
ew zrob virgin jednego i drugiego i zaprogramuj od nowa bo to przeciez godzinka roboty.
MIałem tak w 307, za którymś razem w koncu poszło, ale robiłem z 4 razy i za każdym razem robiłem na virgin BSI
Pin przyjmuje czy nie? Lexia org czy inna? Pewny masz wsad virgin? Bo tam nie jest cały na FF
Witam Muszę wymienić BSI w berlingo 2003r d . Ori s118085120 A 9649627980 simens jest chyba na pamieci z tyłu plyty. Z jakimi numerami szukać , mam na oku 9649627880 S118085220A ? Orginalne zgniło .Chciałbym znalezc podobne i przekopiowac pamiątke , ewentualnie na virgin i dalej pp.
Pin to najmniejszy problem, ze wsadu można wyliczyć. Czytaj 95128 i zapodaj wsad to Ci wyliczę, ewentualnie zrobić virgin, bo i tak masz immo wysypane to wszystko musisz od nowa kodować.
Czy jeśli zakupię dokładnie taki sam moduł, od tego samego silnika itp, to czy komputer się z nim skomunikuje, nie trzeba będzie nic programować? Trzeba nowe bsi przygotowac na virgin i programowac klucze i calą konfiguracje na nowo.
Pamięć na Virgin i całe kodowanie BSI, od kodu PIN po wyposażenie auta.
Odpowiem sobie sam. Prawdopodobnie na błąd AIRBAG pomogło ponowne złożenie przełącznika zespolonego. Przy rozbieraniu zauważyłem że obudowa gniazda szarej kostki była wysunięta z płytki co mogło skutkować niedopiętą wtyczką. Od tego czasu (półtora tygodnia) błąd się nie pojawił. Przy okazji miałem dostęp do Carproga, zrobiłem na Virgin inne BSI o tych...
Uczę się na PP2000 Masz jakiś programator i virgin wad ?
Robisz eprom na virgin, wyciągasz pin z bsi i douczasz Dodano po 50 Robisz eprom na virgin, wyciągasz pin z bsi i douczasz
Witam kolego jeśli wgrałeś wsad z innego bsi to masz w nim pin z innego auta i drugi raz nie zrobisz telekodowania pinem z twojego auta musisz mieć wsad virgin lub zostać przy oryginalnym wsadzie i zrobić telekodowanie dopisać bsi dopisać kluczyki i ustawić wyposażenie auta w bsi pozdrawiam .
witam.Temat z tym autem odpuściłem bo nie jest to taki prosty temat jakby się mogło wydawać.Po pierwsze nawet po odczytaniu wsadu nie mam czym zrobić na virgin ani nie wiem w którym miejscu jest pin.A program neo8 jak narazie dla mnie nie do przełknięcia 1600 pln.Rozrywanie płyt sterownika wiąże się z uszkodzeniem sterownika i tak naprawdę nic nie daje...
Zależy co masz w twoim. Może być hc12 albo 95160 teoretycznie powinno wystarczyć przegrać zawartość a w praktyce może okazac się że będziesz potrzebował zrobić na virgin i planetem konfiguracja.
Witam wszystkich. Potrzebuje pomocy w zrobieniu wsadu virgin do sterownika Marelli MJD8F2.F1 BC.0103838.A Jeśli chodzi o IUD 3.2 to tym programem robiłem ale nie jestem przekonany czy wszystko jest ok bo ECU nie wysterowywuje cewki przekaźnika od rozrusznika. W załączeniu wsad z pamięci 95640.
Zacząłeś od złej strony. Przede wszystkim bsi się robi na virgin. Dalej przez części wymienne czy coś w tym stylu i dalej diagbox prowadzi.
Ok a czy jesteś w stanie w razie problemów pomóc mi że zrobieniem na virgin z nowego?
Chyba najlepiej będzie zrobić sterownik na virgin żeby się douczyl bo BSI.
immo stracilo synchro zrobic ster na virgin i dopisac o ile pozostale elementy sprawne
Nowy lepiej będzie na virgin i dopiszesz.
Czyli co, virgin z tego BSI co mam i potem wymiana BSI? Czy jest fizycznie uwalony, i trzeba od razu kupić drugi i skopiować mu eprom ze starego?
Jak zrobiłeś virgin na ff to i tak pilot nie zadziała w tym bsi. Jesteś pewien pinu?,bo innego wytłumaczenia nie ma ,ze nie przyjmuje starego TP.
Muszę go wymienić bo było zalane i brak komuny. Odczyta ktoś pin i zrobi na virgin, czy stare klucze mogą zostać czy nowa pastylka? Dodaje jeszcze odczyt ze sterownika by potwierdzić pin i vin. Auto po wypadku.
1 zdobyć pin od twojego auta , kupić używkę takie same numery zrobić na virgin i telekodować lexią 2 sposób klon 1:1 eeprom który pewnie siedzi w jakimś tricore bo to 2010 rok sterownik to pewnie bosch med 17 najlepiej udaj się do firmy chipującej zrobą ci klona 1:1 po benchu za 200zł bez otwierania ecu flexem albo trasdatą
bsi puste wykonaj wczytywanie > no dokładnie tak ma byc ,trzeba wpisac pin do bsi najpierw. Dodano po 2 Albo klonuje, albo robi virgin. To różnica jest. jak przegrał eeprom do drugiego BSI i nie zadziałało to się samo kasuje i jest virgin,nie trzeba nic robić
W expercie jest nad nogami pasażera, z boku. Tylko on jest kodowany i nie wolno podmieniać bez zrobienia virgin, bo inaczej będziesz miał problem z przebiegiem
Witam! Pacjent to peugeot 307 2.0 HDI i walczę z nim o tygodnia a dokładniej walczę z komunikacją z BSI. Objaw taki że wysypało się BSI przez rozładowany akumulator i odczytałem kod z sterownika silnika i pouczyłem BSI. Wszystko niby ok ale gdy sterownik silnika nie jest podpięty to komunikacja z BSI jest i wszystkie parametry można podpatrzeć, klucze...
Lekko ale chwile to potrwa dodane virgin. i zmieniłem wyświetlanie referencji. Oczywiście teraz dodaje tylko plik wykonawczy, który należy podmienić. Korekta = robiąc virgin wywaliłem zmianę PIN... tak bywa.. Dla osób z mała ilością punktów - program się rozwija i będzie duuuzo zmian. I będą błędy które będą wychwytywane w czasie. Program nigdy nie...
Rafał A.(antek) czy czytałeś uważnie wcześniejsze wskazówki ? Sprawdź sobie w BSI status immo. Na obrazku masz przykładowo wykasowaną pamięć tego sterownika. Czasem zdarza się, że pokazuje BSI pusty. Dzieje się tak czasem na skutek kręcenia rozrusznikiem do upadłego tak jak w Twoim przypadku właśnie. Potrzebna jest wtedy tzw. synchronizacja i/lub (tylko)...
Opcje masz dwie. 1. Odczyt pinu z ecu i wtedy robisz virgin w nowym BSI i robisz przypisanie nowego bsi wpisujesz vin i pin diagboxem i dalej robisz konfiguracje z łapy lub Online. Wtedy masz wszystko w oryginale klucze zadziałają. 2. Drugie bsi odczyt pionu, dopisanie klucza niestety nowego. Ecu na virgin albo zmina pinu w nim. No i konfiguracja bsi...
Bsi się koduje po pin + opcje wyposażenia. Dodatkowo ustawia ustawi się przebieg wyższy jeśli taki był w nowym Bsi. Albo Virgin + pin immo, albo klon. Bez problemu do ogarnięcia jak.coś.
Dzięki bardzo. Postaram się jeszcze dziś to sprawdzić, lecz jeszcze czeka mnie virgin na BSI. Dam znać jak ogarnę.
Tam chyba wszystko jest w procesorze ST ,to samo wgranie flasha nic nie da bo immo będzie blokować,trzeba by jeszcze virgin zrobić i dopisać do auta,ale mogę się mylić bo dawno nie robiłem. A w jaki sposób się ten flash wysypał ,bo może coś zostało i da się posklejać.
no to bsi na virgin i ponowne kodowanie
Czy ktoś pomoże? Ale że kupi virgin bsi, przełoży i zaadaptuje czy co chcesz za pomoc?
Panowie posiadacie może wsad do pamięci 95160 virgin. Bsi to 9653667680?
Bez uruchomienia silnika większych rzeczy w tym samochodzie nie działa. domyslam się, ale dobrze, że potwierdzasz. Zobaczę co na immo off się zadzieje, jednak i tak wysypane BSI zapewne nie zezwoli na działanie reszty. Dodano po 5 Masz PIN do BSI na Virgin i zrób procedurę wymiany BSI. Wpiszesz VIN i PIN, potem dodasz kropkę i kodowanie, jeśli się...
BSI na virgin Flash ECU na virgin Nowe transpondery ID. I zabawa z PP2000 Zrobione. Podziękować.
Chcesz zrobić virginy tych bsi?
tak,virgin i konf.
Czy ktoś z Szanownych Kolegów jest w stanie zweryfikować czy zrobiony Virgin jest prawidłowy teraz? Wczoraj wrzuciłem BSI do pojazdu i zaprogramowałem od nowa. Jest to prawidłowy Virgin, który zadziałał i wszystko jest ok. Auto zaprogramowało się bez problemów. Dziękuję za pomoc, temat uważam za zamknięty. Pozdrawiam. Dodano po 32 Tak jak zostało opisane...
Cześć, uwaliło się klientowi BSI, wykasowały się wszystkie dane, po zakodowaniu wszystkiego ponownie, po dłuższym czasie znowu wszystko wysypało. Kupiłem drugie BSI, z tym samym numerem. Odczytałem wsad, zrobiłem Virgin. Podłączyłem DiagBox, przypisałem bez problemu VIN, PIN immo (miałem od klienta). Problem pojawia się przy dopisaniu kluczyków. Cały...
Witam Mam pytanie w peugeot 206 2.0 HDi z 2002 roku padlo BSI, musze kupic uzywane sprawne i dokodowac je do auta. Nadmieniam ze posiadam lexie. Slyszlaem ze kupione BSI, ktore bylo juz dawneij uzywane trzeba wyzerowac, zrobic je na czysciocha czyli virgin. Napewno robi sie to programatorem. Posiadam szereg programatorow, tylko nie wiem jaki wsad wgrac...
Witam. Zwracam się do was z wielką prożba, mianowicie koledze w peugeocie 307 wywaliło poduchy samoistnie, auto zadzwoniło wszedzie gdzie się dało po pomoc, przy okazji zablokowało sterownik silnika, czy posiada może ktoś plik immo off lub virgin do IAW 6LP1.02 Lub naprowadził na odpowiedni emu do tego sterownika? w juli nie znalazłem programu do niego...
skombinowałem BSI, rózni się tylko(pogrubione zamienione numery) BSI 96 640 590 80 02 BSI04EV K04-00 100709/080609 boot 28120836-4 hard 281192483c v05.01 281201930C NS05686194/NS05557072 deska już przynajmniej świeci i się diagboxem da połączyć, do nowego BSI poszedł virgin wygenerowany na podstawie wsadu z oryginału, W diabox wybrałem opcję naprawy...