Przekopiuj bsi Io terminalem to powinno przyjść klucze .
Pin ok virgin zrobiony na innym forum.Zamykam
Zrób bsi na virgin i dalej PP ewentualnie immo off .
Tem program robi dobrze na VIRGIN więc coś Ty musisz źle robić. VIN Ci programuje, pin jest dobry?
a zrobiłeś reset adaptacji? od tego bym zaczynał
Wsad virgin - 307 2.0 benzyna. Musisz go zaadoptowac przez pp2000 pozdrawiam.
Masz PIN do BSI na Virgin i zrób procedurę wymiany BSI. Wpiszesz VIN i PIN, potem dodasz kropkę i kodowanie, jeśli się wysypało.
Opcje masz dwie. 1. Odczyt pinu z ecu i wtedy robisz virgin w nowym BSI i robisz przypisanie nowego bsi wpisujesz vin i pin diagboxem i dalej robisz konfiguracje z łapy lub Online. Wtedy masz wszystko w oryginale klucze zadziałają. 2. Drugie bsi odczyt pionu, dopisanie klucza niestety nowego. Ecu na virgin albo zmina pinu w nim. No i konfiguracja bsi...
Czy jeśli zakupię dokładnie taki sam moduł, od tego samego silnika itp, to czy komputer się z nim skomunikuje, nie trzeba będzie nic programować? Trzeba nowe bsi przygotowac na virgin i programowac klucze i calą konfiguracje na nowo.
1 zdobyć pin od twojego auta , kupić używkę takie same numery zrobić na virgin i telekodować lexią 2 sposób klon 1:1 eeprom który pewnie siedzi w jakimś tricore bo to 2010 rok sterownik to pewnie bosch med 17 najlepiej udaj się do firmy chipującej zrobą ci klona 1:1 po benchu za 200zł bez otwierania ecu flexem albo trasdatą
Rób immo off a potem sprawdź ładowanie. Nie mam pliku immo off czy virgin
Robisz bsi na virgin wyciągasz pin ze sterownika i programujesz. Nikt nie zrobi Ci gotowego wsadu do bsi.
Witam, Pomocy Koledzy, zrobicie wsad na virgin. BSI na NECu wysypało się totalnie. Ze starego wsad w załączniku. Stare klucze dokoduję oczywiście? czy będzie problem? Pozdrawiam
Nic nie skasujesz jak sterownik jest zablokowany i zgadzam się z jurekk55 bardzo istotne informacje wsad na virgin i dopasowanie albo usunięcie immo.
(at)zahyr czy możesz mi pomóc z tematem, który rozwiązałeś??? Jak dodać karty, gdy moje uch jest virgin w Renolink???
Marka:Peugeot Model:508 Chassis (płyta lub główne podzespoły):9666912580 Matryca/Panel (jeśli występuje): Inne (uwagi): Po wymianie i sparowaniu ECU silnika z BSI - samochód pali ale są komunikaty o błędach i nie da się zapisać telekodowania ECU silnika za pomocą interfejsu PSA Diagbox ( ustawień ECU zgodnie z wyposażeniem auta) Pierwotne ecu: HW: 9666912580...
z tego co mówił mechanik, to sprawdzał świece i nie dają iskry. paliwo daje na listwę i wtryski też otwiera. Bezpieczniki sprawdził. wszystko ok. Co może jeszcze powodować, że sterownik jest zablokowany i ciągle czeka na odpowiedź z BSI? Czy zrobienie ze sterownika virgin i zaprogramowanie ponownie to jakieś rozwiązanie?
Akumulator nie był odpięty :/ No i masz odpowiedz , wogole skad taki pomys zeby na podpietym akku odpinac serce auta ? Albo sie wywali eeprom albo flash , jak flash nie pomoze(naprawia eeprom i flash) to wymiana bsi virgin i programowanie.
Panowie potrzebuje pomocy ze zrobieniem virgin z załącznika. Pin mam odczytany z ecu samochodu. eeprom z dawcy z bsi o tych samych numerach. Z góry dziękuje
no to bsi na virgin i ponowne kodowanie
Czy ktoś pomoże? Ale że kupi virgin bsi, przełoży i zaadaptuje czy co chcesz za pomoc?
Peugeot 307 2.0 hdi na SID 801. Wymiana sterownika silnika. Pin znany, eprom zrobiony na virgin (w pliku są same zera). Włożony do auta dopisany pinem sparowany z bsi, przechodzę do telekodowania ustawiam parametry, wciskam telekodowanie i zonk. Sterownik nie przyjmuje telekodowania. Auto odpala ale błąd telekodowania i wiadomo nie działa klima, wentylatory,...
Uczę się na PP2000 Masz jakiś programator i virgin wad ?
Kolejna odsłona programu do BSI aktualnie usprawniłem możliwość dostosowania przebiegu. Istnieje również możliwość wpisywania VIN i PIN do wyczyszczonego BSI przez OBD. Wkrótce dopisze opcje robienia na VIRGIN i spróbuję reset historii .. ale jest skomplikowany... Operacje Przebieg i Virgin będą " hybrydowe" - dostępne po zgraniu wsadu za pomocą programatora....
Chyba najlepiej będzie zrobić sterownik na virgin żeby się douczyl bo BSI.
BSI zrobione na VIRGIN?
Dzięki bardzo. Postaram się jeszcze dziś to sprawdzić, lecz jeszcze czeka mnie virgin na BSI. Dam znać jak ogarnę.
W tym cały problem Ty osoba co " nie jestem w stanie zrobić tego sam, bo nie mam możliwości." + "osoba która wrzuci mi wsad" -ona tylko ma programator. Jak by to było takie proste to nie brali by za to kasy - a wiedza tajemna kosztuje. Ja takiej nie mam. Popytaj się po serwisach co kluczyki dorabiają może coś kiedyś podobnego przerabiali ale dużo jest...
chce zrobić na virgin
Czy ktoś z Szanownych Kolegów jest w stanie zweryfikować czy zrobiony Virgin jest prawidłowy teraz? Wczoraj wrzuciłem BSI do pojazdu i zaprogramowałem od nowa. Jest to prawidłowy Virgin, który zadziałał i wszystko jest ok. Auto zaprogramowało się bez problemów. Dziękuję za pomoc, temat uważam za zamknięty. Pozdrawiam.
Bsi się koduje po pin + opcje wyposażenia. Dodatkowo ustawia ustawi się przebieg wyższy jeśli taki był w nowym Bsi. Albo Virgin + pin immo, albo klon. Bez problemu do ogarnięcia jak.coś.
Tam chyba wszystko jest w procesorze ST ,to samo wgranie flasha nic nie da bo immo będzie blokować,trzeba by jeszcze virgin zrobić i dopisać do auta,ale mogę się mylić bo dawno nie robiłem. A w jaki sposób się ten flash wysypał ,bo może coś zostało i da się posklejać.
Nowy lepiej będzie na virgin i dopiszesz.
Ok a czy jesteś w stanie w razie problemów pomóc mi że zrobieniem na virgin z nowego?
Gdybyś zrobił virgin byłoby już po robocie.
Przekopiowanie zawartości lub zrobienie na virgin i dopisanie wszystkiego diagbox i musisz mieć pin immo.
Czyli co, virgin z tego BSI co mam i potem wymiana BSI? Czy jest fizycznie uwalony, i trzeba od razu kupić drugi i skopiować mu eprom ze starego?
Jak zrobiłeś virgin na ff to i tak pilot nie zadziała w tym bsi. Jesteś pewien pinu?,bo innego wytłumaczenia nie ma ,ze nie przyjmuje starego TP.
Ja zawsze kupuję dla świętego spokoju o takim samym 11 cyfrowym numerze peugeota/citroena. Chyba zawsze zaczyna się pod 96... W BSM można ryzykować i próbować o różnych kombinacjach, przy BSI sporo zachodu żeby przypisać je do auta. A jak okaże się, że jednak coś nie działa, to już nie zwrócisz, bo i tak przed podłączeniem do auta musisz je rozebrać,...
MIałem tak w 307, za którymś razem w koncu poszło, ale robiłem z 4 razy i za każdym razem robiłem na virgin BSI
Ma ktoś sprawdzony plik virgin ecu żeby dopisać do bsi chodzi o sparowanie.
Albo klonuje, albo robi virgin. To różnica jest. Jak na moje, to ręcznie zrobić virgin w nowym bsi i zgrać po pinie do pojazdu. Może stary wsad jest wysypany, stąd cyrki.
immo stracilo synchro zrobic ster na virgin i dopisac o ile pozostale elementy sprawne
Zależy co masz w twoim. Może być hc12 albo 95160 teoretycznie powinno wystarczyć przegrać zawartość a w praktyce może okazac się że będziesz potrzebował zrobić na virgin i planetem konfiguracja.
Witam, potrzebuje przeliczyć PIN z pliku odczytanego z pamięci 95160 ze sterownika silnika. Peugeot Partner 2009. w załączniku plik BSI zdechło, znajomy przywrócił do stanu virgin i teraz potrzebuje PIN do zaprogramowania BSI i kluczyków.
Próbowałeś przełożyć procesor? Mówisz że odczytałeś wsad i jest ok bo przechodzi weryfikację. Co odczytałeś z motoroli: flash czy eeprom? Tam pewnie jest HC912. Skoro na virgin nie chce iść i masz taki komunikat to jest źle zrobiony wsad.
Odpowiem sobie sam. Prawdopodobnie na błąd AIRBAG pomogło ponowne złożenie przełącznika zespolonego. Przy rozbieraniu zauważyłem że obudowa gniazda szarej kostki była wysunięta z płytki co mogło skutkować niedopiętą wtyczką. Od tego czasu (półtora tygodnia) błąd się nie pojawił. Przy okazji miałem dostęp do Carproga, zrobiłem na Virgin inne BSI o tych...
ew zrob virgin jednego i drugiego i zaprogramuj od nowa bo to przeciez godzinka roboty.
wsad ok vin i pin jest , a tak nawiasem po vin to peugeot partner 1.6 hdi
jeśli chodzi o bsi to jest 100% ok. Nawet drugie zrobione na virgin i to samo, koduje się bez problemu vin klucze, wszystkie opcje. Co zauważyłem to jak podpięty był komputer i wsadzone czyste BSI łączność była i szło kodować ale jak wpisałem kod do kluczyka to po do kodowaniu immo zrywa połączenie. i tak jest no obu bsi. jeszcze zostaje can ale łączność...
peugeot virgin silnika konfiguracja virgin zasięg virgin
świateł pozycyjnych przeróbka xbox360 ubuntu wirus
podzielniki peltiera lodówka siemens
Kąt wtrysku VW LT 2.5 AHD: ustawienia i wartości Jak odkręcić nakrętkę noża w podkaszarce Stihl, Husqvarna, Makita – blokada wału, lewy gwint, wymiana