Przekopiuj bsi Io terminalem to powinno przyjść klucze .
Pin ok virgin zrobiony na innym forum.Zamykam
Zrób bsi na virgin i dalej PP ewentualnie immo off .
Tem program robi dobrze na VIRGIN więc coś Ty musisz źle robić. VIN Ci programuje, pin jest dobry?
a zrobiłeś reset adaptacji? od tego bym zaczynał
Wsad virgin - 307 2.0 benzyna. Musisz go zaadoptowac przez pp2000 pozdrawiam.
Masz PIN do BSI na Virgin i zrób procedurę wymiany BSI. Wpiszesz VIN i PIN, potem dodasz kropkę i kodowanie, jeśli się wysypało.
Opcje masz dwie. 1. Odczyt pinu z ecu i wtedy robisz virgin w nowym BSI i robisz przypisanie nowego bsi wpisujesz vin i pin diagboxem i dalej robisz konfiguracje z łapy lub Online. Wtedy masz wszystko w oryginale klucze zadziałają. 2. Drugie bsi odczyt pionu, dopisanie klucza niestety nowego. Ecu na virgin albo zmina pinu w nim. No i konfiguracja bsi...
Czy jeśli zakupię dokładnie taki sam moduł, od tego samego silnika itp, to czy komputer się z nim skomunikuje, nie trzeba będzie nic programować? Trzeba nowe bsi przygotowac na virgin i programowac klucze i calą konfiguracje na nowo.
1 zdobyć pin od twojego auta , kupić używkę takie same numery zrobić na virgin i telekodować lexią 2 sposób klon 1:1 eeprom który pewnie siedzi w jakimś tricore bo to 2010 rok sterownik to pewnie bosch med 17 najlepiej udaj się do firmy chipującej zrobą ci klona 1:1 po benchu za 200zł bez otwierania ecu flexem albo trasdatą
Rób immo off a potem sprawdź ładowanie. Nie mam pliku immo off czy virgin
Robisz bsi na virgin wyciągasz pin ze sterownika i programujesz. Nikt nie zrobi Ci gotowego wsadu do bsi.
Nic nie skasujesz jak sterownik jest zablokowany i zgadzam się z jurekk55 bardzo istotne informacje wsad na virgin i dopasowanie albo usunięcie immo.
Witam, Pomocy Koledzy, zrobicie wsad na virgin. BSI na NECu wysypało się totalnie. Ze starego wsad w załączniku. Stare klucze dokoduję oczywiście? czy będzie problem? Pozdrawiam
(at)zahyr czy możesz mi pomóc z tematem, który rozwiązałeś??? Jak dodać karty, gdy moje uch jest virgin w Renolink???
Marka:Peugeot Model:508 Chassis (płyta lub główne podzespoły):9666912580 Matryca/Panel (jeśli występuje): Inne (uwagi): Po wymianie i sparowaniu ECU silnika z BSI - samochód pali ale są komunikaty o błędach i nie da się zapisać telekodowania ECU silnika za pomocą interfejsu PSA Diagbox ( ustawień ECU zgodnie z wyposażeniem auta) Pierwotne ecu: HW: 9666912580...
z tego co mówił mechanik, to sprawdzał świece i nie dają iskry. paliwo daje na listwę i wtryski też otwiera. Bezpieczniki sprawdził. wszystko ok. Co może jeszcze powodować, że sterownik jest zablokowany i ciągle czeka na odpowiedź z BSI? Czy zrobienie ze sterownika virgin i zaprogramowanie ponownie to jakieś rozwiązanie?
Akumulator nie był odpięty :/ No i masz odpowiedz , wogole skad taki pomys zeby na podpietym akku odpinac serce auta ? Albo sie wywali eeprom albo flash , jak flash nie pomoze(naprawia eeprom i flash) to wymiana bsi virgin i programowanie.
Panowie potrzebuje pomocy ze zrobieniem virgin z załącznika. Pin mam odczytany z ecu samochodu. eeprom z dawcy z bsi o tych samych numerach. Z góry dziękuje
no to bsi na virgin i ponowne kodowanie
Czy ktoś pomoże? Ale że kupi virgin bsi, przełoży i zaadaptuje czy co chcesz za pomoc?
Peugeot 307 2.0 hdi na SID 801. Wymiana sterownika silnika. Pin znany, eprom zrobiony na virgin (w pliku są same zera). Włożony do auta dopisany pinem sparowany z bsi, przechodzę do telekodowania ustawiam parametry, wciskam telekodowanie i zonk. Sterownik nie przyjmuje telekodowania. Auto odpala ale błąd telekodowania i wiadomo nie działa klima, wentylatory,...
Uczę się na PP2000 Masz jakiś programator i virgin wad ?
Kolejna odsłona programu do BSI aktualnie usprawniłem możliwość dostosowania przebiegu. Istnieje również możliwość wpisywania VIN i PIN do wyczyszczonego BSI przez OBD. Wkrótce dopisze opcje robienia na VIRGIN i spróbuję reset historii .. ale jest skomplikowany... Operacje Przebieg i Virgin będą " hybrydowe" - dostępne po zgraniu wsadu za pomocą programatora....
Chyba najlepiej będzie zrobić sterownik na virgin żeby się douczyl bo BSI.
BSI zrobione na VIRGIN?
Dzięki bardzo. Postaram się jeszcze dziś to sprawdzić, lecz jeszcze czeka mnie virgin na BSI. Dam znać jak ogarnę.
W tym cały problem Ty osoba co " nie jestem w stanie zrobić tego sam, bo nie mam możliwości." + "osoba która wrzuci mi wsad" -ona tylko ma programator. Jak by to było takie proste to nie brali by za to kasy - a wiedza tajemna kosztuje. Ja takiej nie mam. Popytaj się po serwisach co kluczyki dorabiają może coś kiedyś podobnego przerabiali ale dużo jest...
chce zrobić na virgin
Czy ktoś z Szanownych Kolegów jest w stanie zweryfikować czy zrobiony Virgin jest prawidłowy teraz? Wczoraj wrzuciłem BSI do pojazdu i zaprogramowałem od nowa. Jest to prawidłowy Virgin, który zadziałał i wszystko jest ok. Auto zaprogramowało się bez problemów. Dziękuję za pomoc, temat uważam za zamknięty. Pozdrawiam.
Bsi się koduje po pin + opcje wyposażenia. Dodatkowo ustawia ustawi się przebieg wyższy jeśli taki był w nowym Bsi. Albo Virgin + pin immo, albo klon. Bez problemu do ogarnięcia jak.coś.
Tam chyba wszystko jest w procesorze ST ,to samo wgranie flasha nic nie da bo immo będzie blokować,trzeba by jeszcze virgin zrobić i dopisać do auta,ale mogę się mylić bo dawno nie robiłem. A w jaki sposób się ten flash wysypał ,bo może coś zostało i da się posklejać.
Nowy lepiej będzie na virgin i dopiszesz.
Ok a czy jesteś w stanie w razie problemów pomóc mi że zrobieniem na virgin z nowego?
Gdybyś zrobił virgin byłoby już po robocie.
Przekopiowanie zawartości lub zrobienie na virgin i dopisanie wszystkiego diagbox i musisz mieć pin immo.
Czyli co, virgin z tego BSI co mam i potem wymiana BSI? Czy jest fizycznie uwalony, i trzeba od razu kupić drugi i skopiować mu eprom ze starego?
Jak zrobiłeś virgin na ff to i tak pilot nie zadziała w tym bsi. Jesteś pewien pinu?,bo innego wytłumaczenia nie ma ,ze nie przyjmuje starego TP.
Ja zawsze kupuję dla świętego spokoju o takim samym 11 cyfrowym numerze peugeota/citroena. Chyba zawsze zaczyna się pod 96... W BSM można ryzykować i próbować o różnych kombinacjach, przy BSI sporo zachodu żeby przypisać je do auta. A jak okaże się, że jednak coś nie działa, to już nie zwrócisz, bo i tak przed podłączeniem do auta musisz je rozebrać,...
MIałem tak w 307, za którymś razem w koncu poszło, ale robiłem z 4 razy i za każdym razem robiłem na virgin BSI
Ma ktoś sprawdzony plik virgin ecu żeby dopisać do bsi chodzi o sparowanie.
Albo klonuje, albo robi virgin. To różnica jest. Jak na moje, to ręcznie zrobić virgin w nowym bsi i zgrać po pinie do pojazdu. Może stary wsad jest wysypany, stąd cyrki.
immo stracilo synchro zrobic ster na virgin i dopisac o ile pozostale elementy sprawne
Zależy co masz w twoim. Może być hc12 albo 95160 teoretycznie powinno wystarczyć przegrać zawartość a w praktyce może okazac się że będziesz potrzebował zrobić na virgin i planetem konfiguracja.
Witam, potrzebuje przeliczyć PIN z pliku odczytanego z pamięci 95160 ze sterownika silnika. Peugeot Partner 2009. w załączniku plik BSI zdechło, znajomy przywrócił do stanu virgin i teraz potrzebuje PIN do zaprogramowania BSI i kluczyków.
Próbowałeś przełożyć procesor? Mówisz że odczytałeś wsad i jest ok bo przechodzi weryfikację. Co odczytałeś z motoroli: flash czy eeprom? Tam pewnie jest HC912. Skoro na virgin nie chce iść i masz taki komunikat to jest źle zrobiony wsad.
Odpowiem sobie sam. Prawdopodobnie na błąd AIRBAG pomogło ponowne złożenie przełącznika zespolonego. Przy rozbieraniu zauważyłem że obudowa gniazda szarej kostki była wysunięta z płytki co mogło skutkować niedopiętą wtyczką. Od tego czasu (półtora tygodnia) błąd się nie pojawił. Przy okazji miałem dostęp do Carproga, zrobiłem na Virgin inne BSI o tych...
ew zrob virgin jednego i drugiego i zaprogramuj od nowa bo to przeciez godzinka roboty.
jeśli chodzi o bsi to jest 100% ok. Nawet drugie zrobione na virgin i to samo, koduje się bez problemu vin klucze, wszystkie opcje. Co zauważyłem to jak podpięty był komputer i wsadzone czyste BSI łączność była i szło kodować ale jak wpisałem kod do kluczyka to po do kodowaniu immo zrywa połączenie. i tak jest no obu bsi. jeszcze zostaje can ale łączność...
wsad ok vin i pin jest , a tak nawiasem po vin to peugeot partner 1.6 hdi
Pamięć na Virgin i całe kodowanie BSI, od kodu PIN po wyposażenie auta.
Dałoby się to jakoś obejść? Virgin na BSI, a z ECU co? Dobrze myślę?
Witam Muszę wymienić BSI w berlingo 2003r d . Ori s118085120 A 9649627980 simens jest chyba na pamieci z tyłu plyty. Z jakimi numerami szukać , mam na oku 9649627880 S118085220A ? Orginalne zgniło .Chciałbym znalezc podobne i przekopiowac pamiątke , ewentualnie na virgin i dalej pp.
"wgrałem" eeprom virgin od 9hz- samochód odpalił, ale mam jeszcze problemy z komunikacją z pompą dodatku do fap. Sprawdź sam sterownik dodatku, raczej nie w ECU masz problem.
witam.Temat z tym autem odpuściłem bo nie jest to taki prosty temat jakby się mogło wydawać.Po pierwsze nawet po odczytaniu wsadu nie mam czym zrobić na virgin ani nie wiem w którym miejscu jest pin.A program neo8 jak narazie dla mnie nie do przełknięcia 1600 pln.Rozrywanie płyt sterownika wiąże się z uszkodzeniem sterownika i tak naprawdę nic nie daje...
Witam kolego jeśli wgrałeś wsad z innego bsi to masz w nim pin z innego auta i drugi raz nie zrobisz telekodowania pinem z twojego auta musisz mieć wsad virgin lub zostać przy oryginalnym wsadzie i zrobić telekodowanie dopisać bsi dopisać kluczyki i ustawić wyposażenie auta w bsi pozdrawiam .
Witam wszystkich. Potrzebuje pomocy w zrobieniu wsadu virgin do sterownika Marelli MJD8F2.F1 BC.0103838.A Jeśli chodzi o IUD 3.2 to tym programem robiłem ale nie jestem przekonany czy wszystko jest ok bo ECU nie wysterowywuje cewki przekaźnika od rozrusznika. W załączeniu wsad z pamięci 95640.
Tak zrobiłem virgin ,przynajmiej tak mi się wydaje diagbox zapytał o wyczyszczenie pamięci bsi .Od początku .Został zgubiony klucz , więc kupiłem sterownik(ecu) z kluczem , po podłączeniu brak komunikacji z bsi, rozebrałem bsi zielono wszędzie śniedź ,brak nóżek na procesorze itd. Więc drugie bsi oczywiście z innego auta. Po wyborze części zamienne...
Witam - mam troszke podobny temat wiec pozwolilem sobie tutaj: Peugeot 307 2003 rok 2.0 benzyna ECU MM IAW 4MP2.01 na 29F200 Auto rzekomo po zmianie akumulatora rzucilo palenie. Rozrusznik kreci - pompe w baku slychac - niestety nie odpala. w zalaczniku wsady z BSI (912DG128) oraz ECU (flash 29F200) Probowalem wrzucic do sterownika Virgin ale nadal...
Powracam do tematu, który niedawno przewinął się przez moje ręce, jednak nie został do końca usprawniony i jeździ, bo jeździ. Pierwszy raz mam tak głupią i tajemniczą zagadkę w pojeździe z tej rodziny. Pacjent: Peugeot 206 1.1 HFX 2002r. Objawy: 1. nie ma trudności z uruchomieniem zimnego silnika, jednak w pierwszej chwili po starcie potrafi on zgasnąć....
Witam auto to Peugeot 406 2.0 hdi wersja lift. Auto trafiło do mnie z uszkodzonym bsi. odpala normalnie ale nie ma wskazań licznika , niesteruje klimatyzacją i innymi rzeczami. Potrzebuję wsad virgin do tego bsi. Nr bsi 9637436380.
Virgin jest dobry ,ten typ tak ma ,trzeba w bsi poszukać opcji.Ale jak ccesz sie bawić mogę spróbować zrobić inaczej. Daj trochę czasu.
Wywalenie immo w tym sterowniku spowoduje brak pracy klimatyzacji jak coś. Albo naprawa albo kupno używki i klon/virgin+dopisanie.
W expercie jest nad nogami pasażera, z boku. Tylko on jest kodowany i nie wolno podmieniać bez zrobienia virgin, bo inaczej będziesz miał problem z przebiegiem
tak,virgin i konf.
Ale co robisz citroena,czy peugeota?. Bo ten jest do cit. PP-2000 jest inny.
Wyczyścił się zapis VIN i inne pierdoły. BSI w stanie virgin. Za sprawa Ducha Swietego?
Pin to najmniejszy problem, ze wsadu można wyliczyć. Czytaj 95128 i zapodaj wsad to Ci wyliczę, ewentualnie zrobić virgin, bo i tak masz immo wysypane to wszystko musisz od nowa kodować.
. W 1.9 nie ma tego bezpiecznika w ogóle. Czyli ktoś koledze po virginie zrobił błędne uczenie bsi.
Po tym dochodzeniu, znalazłem sposób na virginizar archivo .bin z eepromu i mogę zaaranżować kokpit. Gracias
Witam wszystkich... Mam 308 2019 z AXN8 i musiałem kupić używany TCM, kiedy włożyłem go do skrzynki diagnostycznej, wyświetla mi się informacja, że TCM jest przypisany do innego samochodu i nie można go użyć w moim. Jak mogę to dziewiczyć? dziękuje bardzo.! https://obrazki.elektroda.pl/6566958400_... https://obrazki.elektroda.pl/6266636200_...
Dokładnie, pewnie immo z innego auta. Albo zrobić BSI na virgin i kodować BSI albo niech Ci przyśle porządny zestaw. I do PSA najlepiej wyposaż się w PP2000. Jeżeli jesteś zainteresowany, na PW mogę podać namiary do osoby która handluje takimi rzeczami i na pewno będzie miała dobry zestaw (sam brałem ostatnio).
"ladamaniac" okazuje się że masz rację - dzięki wielkie za zainteresowanie. W tym roczniku (modelu) tego modułu nie ma. Sprawa się trochę rypła. Reasumując - mam wszystko z oryginału oprócz rygla, który jest z zestawu kupionego w "dobrej wierze". Odczytałem zawartość pamięci z rygla i kminię jak z niego zrobić virgin. No chyba że znajdzie się dobra...
Witam. Zwracam się do was z wielką prożba, mianowicie koledze w peugeocie 307 wywaliło poduchy samoistnie, auto zadzwoniło wszedzie gdzie się dało po pomoc, przy okazji zablokowało sterownik silnika, czy posiada może ktoś plik immo off lub virgin do IAW 6LP1.02 Lub naprowadził na odpowiedni emu do tego sterownika? w juli nie znalazłem programu do niego...
Witam Mam pytanie w peugeot 206 2.0 HDi z 2002 roku padlo BSI, musze kupic uzywane sprawne i dokodowac je do auta. Nadmieniam ze posiadam lexie. Slyszlaem ze kupione BSI, ktore bylo juz dawneij uzywane trzeba wyzerowac, zrobic je na czysciocha czyli virgin. Napewno robi sie to programatorem. Posiadam szereg programatorow, tylko nie wiem jaki wsad wgrac...
Już go wcześniej ogarniałem tym Galleciakiem, zrobiłem Virgine po czym sparowałem z samochodem - jednak okazało się, że nie do końca pasuje on z tym samochodem (błędy w ASB, hamulcu elektrycznym i ESP) i faktycznie nie wszystkie numery się zgadzały więc poszedł do szafy ...... Ostatnio po dłuższym czasie postanowiłem go ponownie przeflashować na Virgine...
skombinowałem BSI, rózni się tylko(pogrubione zamienione numery) BSI 96 640 590 80 02 BSI04EV K04-00 100709/080609 boot 28120836-4 hard 281192483c v05.01 281201930C NS05686194/NS05557072 deska już przynajmniej świeci i się diagboxem da połączyć, do nowego BSI poszedł virgin wygenerowany na podstawie wsadu z oryginału, W diabox wybrałem opcję naprawy...
Żeby przełożyć bsi to trzeba przełożyć immo, lub zrobić na Virginia i zaprogramować, generalnie nie masz ani wiedzy ani sprzętu do tego wiec sam nie zrobisz
najlepiej kup bsi i zrób virgina.
Chcesz zrobić virginy tych bsi?
Peugeot 307 2.0 benzyna 2002r. ECU MM IAW6LP1.01 procesor ST10F280 PIN: KNCP BSI VALEO G0X-00 procesor HC912DG128 PIN: nieznany Zawartość procesora BSI wysypana przy próbie odpalenia na słabym aku. Proszę sprawdzić poprawność odczytanego PIN-a z ECU i zrobienie BSI na virgin. Już sobie poradziłem. Pin z ECU poprawny a BSI zrobione na virgin. Po telekodowaniu...
peugeot virgin silnika eeprom virgin virgin karta
ekspres bosch wyczyść zaparzacz alpine kostki terminal sklepu
sterownik smart sterownik smart
Jak rozebrać słuchawkę domofonu Cyfral - instrukcja Oznaczenia funkcji piekarnika - wyjaśnienie symboli