pompki nie mam w zbiorniku tyko sam pływak a własnie nie podaje paliwa z pompy wysokiego ciśnienia na wtryski
Właśnie .Przydało by się sprawdzić czy są jakieś błędy i sprawdzić parametry ,choćby ciśnienie na CR przed i po rozruchu. Z tej próby przelewowej nie wynika nic. Bo nie nie wiadomo w jakim czasie napompowało to paliwo a odchyłki nie są jakieś poza skalą. Ktoś pewnie napisze że na drugim przelewa. Może .
To ja wiem, tylko czy przy tym ukladzie wtryskowym przy braku synchronizacji odcina paliwo czy wtryski?
Ja obstawiam że immo już jest off dlatego widać że sterownik jest zablokowany a usterka jest gdzie indziej, jeżeli to prawda że wtryski podają paliwo a nie ma iskry. Jest to wszystko do sprawdzenia ale chyba nie przez właściciela ani tego mechanika.
Sprawdź czy pompa wtryskowa podaje paliwo na wtryski.
(at)katna694100293 - wyłącz CAPS LOCK - tu nie krzyczymy. Na przewodach paliwowych dopływ z powrotem nie zamienione?
BSI jest też powiązane z czujnikiem ilości paliwa i jeśli jest wskazanie, że jest paliwo a na wtrysku nie będzie odpowiedniego ciśnienia wtedy komputer odczyta to jako awarie pompy paliwą bądź urządzenia wtryskowego i zablokuje auto :(
Psiknij w dolot zmywaczem do hamulców, wiele wyjaśni. Mam passata vr5 z identycznymi objawami i okazało się że paliwo lipne. Po wymianie pasek odpalił od strzała, co ciekawe, paliwo spuszczone z vw wlałem do twingo i jeździ na nim bez zastrzeżeń
Witam, mam problem z peugeotem 508 blue hdi 180km. Mianowicie zmieniłem wtryski, przy podłączaniu przelewały paliwo, natomiast auto nie chce odpalić samo. Czy ktoś byłby w stanie pomóc mi co zrobic?
swiece zarowe są podlączone chodzi mi tylko o to ze paliwo nie idzie na wtryski poprostu probuje go odpowietrzyc pompuje paliwo i nic nie idzie tak jakby elektrozawor byl zamkniety ale jak mu daje prąd to klika jakby sie otwieral.Prosze o pomoc
Witam. Proszę o pomoc. Samochód to peugeot 206 z silnikiem 1.1 (TU1JP). Zaczął chodzić na trzy cylindry czego powodem jest uszkodzony wtrysk. Wyciąglem listwę i kręcąc rozrusznikiem sprawdziłem który nie podaje paliwa. Czekam na wtrysk ale problem jest innego typu. To że to jest moje jedyne auto do pracy zamontowałem listwę z powrotem i po złożeniu...
swiece mokre od paliwa? wtryski paliwo dają?
Ja bym przegonił auto , dodatkowo sprawdził układ zapłonowy skoro przerywa, użycie dodatku do benzyny w żadnym stopniu nie zaszkodzi, tylko to nie jest lek na wszystko - serwisy by zbankrutowały. Skoro paliwo dochodzi silnik i wtryski pracują to raczej nie jest zabrudzony, jeżeli można tak powiedzieć bo lata robią swoje.
Wystarczy poluzowac korek na zbiorniku i wtedy sprobowac - czy dalej 'muli / buczy' na wyzszych obrotach ? Jezeli praca silnika sie poprawi / bedzie sie wkrecal na maksymalne obroty - to bedzie znaczylo, ze korek nie ma odpowietrzenia / jest zbyt szczelny albo ma zatkany brudem / kurzem 'kanalik - otworek powietrzny / odpowietrzajacy' i trzeba go wyczyscic...
Musisz zobaczyć czy ma iskrę, czy słychać pompę paliwa i czy wtrysk podaje paliwo wtedy gdy nie chce odpalić.
Pompa wysokiego ciśnienia do sprawdzenia, cofa się paliwo w pompie.
Wykręć zawór i zobacz na zewnątrz czy pracuje. I podłącz z bańki omijając filter czy ciągnie paliwo
Pompę powinno być słychać delikatnie najlepiej to sprawdzić przy silniku czy leci paliwo do wtrysków pozdrawiam.
Dodam ,że nie ma iskry a pompa paliwo podaje,az wtrysk zalewa
W pierwszej kolejności : Iskra , paliwo i sygnał na wtryski.
wtryski, paliwo - diagnostyka i w minute wiadomo co dobrze ze napisales ze to peugeot 407/307
Są postępy paliwo już mam ale tylko 8 bar, sprawdzałem czy nie przelewają wtryski ale jest ok, podejrzewam pompę ale może być czujnik uszkodzony?
Pacjent peugeot 508 2.0 bluehdi. FAP wypala się co 120 km . Błędów brak , korekty wtrysku w normie . Moc ma nie kopci . Jakieś pomysły? Paliwo? Zaczęło się nagle . FAP zapchany w 15%.
Sprawdź na początek czy paliwo dochodzi do pompy wysokiego ciśnienia. Zdejmij przewód paliwowy idący do niej za filtrem paliwa i kluczyk w pozycję zapłon. Powinno "mocno sikać".
Jeżeli auto nagle zgasło to może być problem z elektryką jeżeli dłużej i stopniowo traciło moc to problem jest z paliwem. Najlepiej zalać pompę paliwem i sprawdzić czy idzie paliwo na wtryski. Przez podgrzewacz paliwa może się układ paliwowy zapowietrzać. I jeszcze uwaga nie mająca z tym problem nic wspólnego: Silnik DJ5 ma wadliwą pompę oleju, źle...
A jakie jest to dobre paliwo do wtrysków? ile jest tego ciśnienia na listwie ?
Dzisiaj odebrałem z warsztatu i po całym obejrzeniu i podłączeniu pod komputer nic nie wyszło. Kazali mi się skontaktować z pompiarzem. Bo albo wtryski,coś z paliwem...
orientuję się, może ktoś, jakie napięcie powinno być na wtryskiwaczach? Mi na kompie pokazuje 73v Dodano po 8 wtryski poszły na sprawdzenie, wyszło im 20, 30, 20, 150k omów. Nie wiem, w jaki sposób mi pod miernikiem wychodzi po 200.
A więc chłodnice wyczyściłem i zalałem nowym płynem, i po 3 godzinach jazdy to samo i jeszcze ten wtrysk puszcza paliwo. Co robić, pomocy.
Teoretycznie tak, spróbuj przeczyścić zawór i zobacz czy będzie poprawa. Inna możliwa przyczyna to złe paliwo, uszczelniacze wtrysków, wtryski, popychacze itd.
Pytam bo dostaje mi się paliwo do oleju i nie wiem czy to może być wina słabej kompresji ,czy też pompa wtryskowa jest nie szczelna. Kompresję masz w normie, wobec tego szukałbym przyczyny np. tutaj . Pzdr KotBury2
Wymieniony przekaźnik pompy na nowy i nie odpala, na starym na krótko podaje paliwo, lecz nie odpala, nie jestem pewien, ale prawdopodobnie nie podaje paliwa na listwę wtrysku.
to znowu ja, silnik strzela,a chodziło mi o to że na jeden impuls iskry są cztery impulsy wtrysku , a powinien być chyba jeden na jeden, Dodano po 8 tak więc są cztery wtryski i cztery świece , a każdy wtrysk wali cztery razy paliwo na każdy błysk świecy,iskra jest prawidłowa nowy moduł zapłonu, już nie wiem co robić
Pompy wstępnej w tym systemie nie ma - jest tylko gruszka. Oczywiscie gruszka robi się twarda i paliwo do pompy Hp dociera. Ciśnienia na listwie nie ma wg. pp2000 i fizycznie myślę też go nie ma, skoro czujnik widział 8 bar ze sprężarki i jest sprawny. Wtej chwili nawet wtryski odkręciłem od listwy i zaślepiłem żeby je wyeliminować.
Witam. Na początek proponuję sprawdzić za pompą wtryskową ,czy podaje paliwo na silnik, w trakcie rozruchu.
W którym miejscu rozkręcałeś pompę? Odkręć przewody od wtrysków i wtedy zobacz czy idzie paliwo.
Podpompuj gruszką tak, aby paliwo szło powrotem. Jak nie pomoże to pompa paliwa elektryczka zewnętszna 0,5bara w miejsce gruszki i będzie śmiagać.
Niskie ciśnienie paliwa. Proponuję sprawdzić czy pompa niskiego ciśnienia podaje paliwo. Coś się chyba koledze pomyliło. Proponuje sprawdzić czy na wtryski dochodzi zasilanie.
Coś czuję że kolejny klon Ditecha ze stajni włoskiej. Kompresor jest po to by wbić wtryśnięte paliwo do cylindra w końcu suwu sprężania.
A no i tu by bylo mozna powiedziec ze to cos sensownego bo czasami pokazuje sie komunikat ze tryb ekonomiczny aktywny czy jakos tak. Jedno tylko mnie dziwi. Pompa pompuje paliwo ale wszystko wraca do zbiornika. Brak sygnalu na wtryskach. Nie podaje paliwa na wtryski czyli sprawia nieodparte wrazenie odcietego zaplonu
paliwo się cofa jak wężyki przelewowe na wtryskach są stare i nie trzymają wystarczy je wymienić
Najpierw to kolego sprawdz świece czy grzeją , bo nic nie napisałeś co juz sprawdziłeś. To jest podstawa w dieslach. Jezeli to HDI to podstawa to ciśnienie na listwie. Podłącz pod komputer i sprawdź ciśnienie na listwie. 120 bar to minimum zeby go zapalić. Jak nie masz kompa sprawdź powracajace paliwo z wtrysków.
A sprawdziłeś czy ciśnienie na wtryskach jest odpowiednie? Czym czytasz ten błąd?
Cewka zamiennik? Tzn wtryski podają paliwo (sprawdzane? ) i iskra również jest?
Do sprawdzenia: regulator ciśnienia, wtryski, filtr paliwa, (filtr odpada bo już nowy) Może też być kijowe paliwo...
Prad.na wtryski prad dochodzi bo smierdzi paliwem podczas krecenia. Iskry brak.
Witam i proszę o radę bo po przegranej walce z autem potrzebuje jakiejś wskazówki. Samochód nie odpala. Co udało mi się do tej pory ustalić: iskra jest, pompa działa i paliwo dochodzi do wtryskiwaczy. Stały + na wtryskiwaczach jest (tylko gdy działa pompa paliwa), ale brak masy na wtryskach. Masa pojawia się tylko na ułamek sekundy po przekręceniu kluczyka...
Podłącz pompę w baku na krótko a rurkę przed filtrem zdejmij i wsadź do czystego białego pojemnika i wypompuj całe paliwo, roboty na 20 min a możesz zobaczyć co tam siedzi. i tak nie masz wtrysków więc co ci szkodzi?
Jak Astra G pociągnie powietrze to nie tak łatwo odpowietrzyć układ. Nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku ani ręcznej pod maską. Do tego kręcąc "na sucho" można łatwo uszkodzić pompę wtryskową. Jak się bierzesz za odpowietrzanie to tak z pół zbiornika paliwa wypadałoby mieć. Jak wyjechałeś do 0, to te 5l to tyle co nic. Ludzie się tu śmiali z tego...
UWAGA UWAGA!!! Moj Peugot juz smiga pojechalem do kolegi do warsztatu i koles powiedzial wymien wtryski i bedzie oki. Nie chcialo mi sie za bardzo w to wierzyc bo takie objawy jak byly to predzej pompa a nie wtryski, ale zaryzykowalem i zalozylem drugie wtryski za ktore zaplacilem 700zl gosciowi na gieldzie i samochod smiga jak nowy. Okazalo sie po...
Witam mam problem z uruchomieniem pojazdu po tym jak kolega "elektryk" hehe naprawial mi podswietlanie w liczniku. Po długiej rozmowie przyznal sie ze puscił niechcacy 12 V na 9 pin we wtyczce w liczniku dodam ze jest to licznik z zielonym tyłem z jedna wtyczka z drowa przyciskami do podjasniania i kasowania licznika. Powiedzial mi ze zaswieciły sie...
Sprawdziłem probówką Jeżeli silnik nie pracuje na jeden cylinder, to podstawą jest sprawdzenie ciśnienia sprężania! Następnie sprawdzamy, czy jest odpowiednia iskra? Na końcu sprawdzamy, czy dostaje paliwo? Tutaj nie trzeba wybitnego znawcy!
Witam. Ostatnio mam niemałą zagwozdkę dotyczącą mojej 206-stki. Otóż podczas ruszania ze świateł silnik zaczął pracować na dwa cylindry. Winowajcą okazała się cewka zapłonowa. Wymieniłem też świece zapłonowe. (165000km na fabrycznych świecach) Nie mając zbytnio wyjścia musiałem jakoś dojechać do domu ok 100km. Niestety zniszczyło to katalizator i dwie...
Witam. Mam problem z podawaniem benzyny w samochodzie Samochod Peugeot 306 1.6 1999r Benzyna + LPG sekwencja Wtrysk wielopunktowy Bosch Mp 5.1 Samochód nie może odpalic. Sprawdzałem czy pompka pompuje paliwo do listwy wtryskowej i paliwo leciało. Po włożeniu przewodu do listwy silnik na chwile zapala i zaraz gasnie. Przy ponowej probie odpalenia pomka...
Brak zasilania na bezpieczniku nr. 10 Po podaniu zasilania uruchamia się pompka paliwa, wtryski podają paliwo, auto prawie odpala. Gdzie znajduje sie wyłącznik uderzeniowy? Dodano po 26 Auto odpala po podaniu na stałe zasilania na bezpiecznik nr. 10. Po odłaczeniu zasilania gaśnie.
Nie mialem szybciej czasu. Dzis zajzalem. Paliwo dochodzi do filtra jesli pompuje papka reczna. Jesli krece silnikiem to nie dochodzi.
Antipollution fault w moim c5 2.0hdidokladnie oznacza usterke ukladu oczyszczania spalin.Zwiazany z tym jest zaworek ERG oraz katalizator.Zapychaja sie gdy lejemy lipne paliwo.Nasze hdi sa BARDZO wrazliwe na paliwo zlej jakosci.Mialem dokladnie ten sam komunikat.Dolalem do paliwa srodek czyszczacy wtryski i przegonilem auto;pomoglo.
Paliwo jest, odkrecalem przewód z wtrysku nr 1 i lał jak głupi.
Przyczepiłem się do tego elektrozaworu, bo mam Dafa 400 z tym silnikiem (rocznik 1993) i poza właśnie tym zas...ym zaworkiem w silniku jeszcze nigdy się nic nie zepsuło (w przeciwieństwie do reszty podzespołów).Może spróbuj go wykręcić, wyjmij tę sprężynkę z bolczykiem i spróbuj zapalić (gdyby jakimś cudem zapalił to musisz go zdusić na biegu).Piszesz...
Małymi kroczkami do przodu. Po wycięciu imobilaizera bo pojawiał się błąd u1600. Już żaden błąd się nie pojawia. Jednak samochód dalej nie odpala. Napewno jest problem z rozrusznikiem ale przy wspomaganiu z drugiego aku sprawdzałem dalej. Paliwo do wtrysków dochodzi. Dzisiaj będę sprawdzał napięcia na wtryski bo główne kable są ok.
Wymieniłem świece, samochód był u elektryka samochodowego. Leję paliwo najwyższej jakości, uszlachetniacze oczyszczające wtryski. I nic
To te same elektrozawory. Pompa na zdjęciu jest odwrotnie ułożona niż na rysunku. Tak aby było widać element , o którym piszę. Na rysunku pompa jest ułożona tak, jak w silniku. Element 24. Moja pompa posiada dwa elektrozawory. Główny odcinający paliwo (immo) i ten, przestawiający wyprzedzenie początku tłoczenia(24). Na rysunku jest jakiś elektrozawór...
Jak chcesz zmierzyć napięcie na wtyczkach wtryskiwaczy to oscyloskop do tego. Czym będziesz miał mniejszy czas wtrysku tym mniejsze napięcie tam będzie. Tam Ci sie robi PWM czyli amplituda jest 12V a współczynnik wypełnienia poniżej 100% wiec 12V tam nie będzie. Mierniki będą to różnie pokazywały. Jaki masz czas wtrysku przy kręceniu rozrusznikiem?...
Odepnij przewód przed filtrem i zmierz ciśnienie paliwa. Drugi temat, to sprawdzenie przelewów na wtryskiwaczach podczas kręcenia rozrusznikiem. Rozbieżność między najsłabszym wtryskiem a najlepszym nie powinno przekraczać 30procent. Jeżeli jest problem z uruchomieniem, to sprawdź czy w ogóle poleci paliwo z przelewów. Na płakać maszyna chodzi?
Dziękuję za odpowiedź :] Wierząc temu co pokazuje licznik auto ma 218kkm, problemem jest natomiast to, że przy całkiem spokojnym operowaniu gazem, po mieście pali nawet 15l/100km ON... Jedna z hipotez to właśnie końcówki, które nie trzymają ciśnienia i paliwo wlewa się do garów...
Tylko widzisz tutaj pompy w zbiorniku raczej nie ma. Jak paliwo przepływa swobodnie ze zbiornika do pompy ,to zostaje sama pompa HP ,zawór na niej albo jego złe sterowanie.
Bardzo mądre wskazówki z tym paliwem, ale jak będzie "sikać" z ciśnieniem 1 bar to paliwo może i daje dla niewprawionego oka, a silnik nie zapali... Teraz wytłumaczcie jak powinno "sikać" przy ciśnieniu 3bary żeby silnik odpalił... Do sprawdzenia ciśnienia paliwa służy manometr i to na tej podstawie można stwierdzić czy ciśnienie jest prawidłowe, czy...
Witam, Może wtrysk ci przepuszcza paliwo do cylindra cały czas i dlatego źle pali i strzela w tłumiku. Pozdrawiam.
moim zdaniem trzeba zacząć od sprawdzenia wtryskiwaczy, do tego typu silników potrzebne jest dobrej jakości paliwo, bo inaczej mogą sie zapchać otworki we wtryskach i kicha. Znajomy miał podobne objawy i były to wtryski.
Witam! Mam problem ponieważ "paliwo z zapasów" zniszczyło mi pompe i wtryski. Ciśnienie rail na pompie było 109 przy zadanym 337, wymieniłem pompe i wtryski, wyczyścilem bak i układ paliwowy, pompa i wtryski od rozbitka, silnik pracował idealnie, 30 tys przebiegu, założyłem do mojego peugeota i nie odpala, odpowietrzyłem układ na tyle na ile się dało...
Dzieki Kotbury2 za rozwoj tematu. Wiec w baku nie mam elektrycznego podajnika na pwc. Pompa sama sobie ssie to paliwo przez filtr. Wiec usterke pompy w baku wykluczamy. Po drugie wszystkie prady byly mierzone (niestety nie mierzylem jak to wyglada podczas rozruchu. Na czujnik listwy idzie 5v Wszystkie styki sprawdzone i dochodza do komputera silnika....
Ok a jakiej chcesz porady, bo jedyna to odpalić auto po przełaczeniu na gaz wyjać wtyczke z pompy paliwa i jezdzić i zobaczyć czy przybywa czy nie. Jak by ci wtryski lały to by ci szarpał i kopcił . To wtrysk pośredni więc paliwo nie ma prawa być w silniku. Wymień se olej i filtr i tyle.
Zrób próbę przelewową wtryskiwaczy. Ale nie na jałowych, tylko pod obciążeniem, jak ciśnienie na railu zaczyna spadać. Tam są chyba wtryski piezo siemensa, test przelewowy przy tych wtryskach nie wiele da. Do autora, na pompie CR masz dwa zawory, jeden większy, upuszczający wysokie ciśnienie, drugi mniejszy dawkujący, obstawiam zawór dawkujący.
w serwisie peugeot to nie bylo,,czy bosh to ja nie wiem - wiem że najpierw sie uruchomil windows,póżniej wczytał program coś "Diag" w tytule ale co to ma do rzeczy....problem jest mechaniczny gdzies.....nie mam żadnej dziury w przewodzie a jednak jest świst,gwizd....przeczyściłem tą przepustnice (ale tylko zewnętrznie) z oleju i zobaczymy jak teraz...
Zatkanie filtra możliwe przy użytkowaniu prze kilkadziesiąt kilometrów przy temperaturze sporo poniżej - 10 st C. Rzekłbym że nawet wcześniej. Jeżeli natomiast ma w przewodach układu paliwowego jakieś namiastki wody to stanie już bardzo szybko. Tu sprawdza się niewielka ilość denaturatu, który wymiesza się z wodą w przewodach i tak powstała mieszanka...
Witam Nie jestem "pro" elektronikiem,ale wiem że ta kostka jest montowana w jednej pozycji😉 Luty sprawdzałem pod mikroskopem by się upewnić ze wszystko jest ok, i wyglądały wporzadku🤔 ale może nie zaszkodzi sprawdzić jeszcze raz. Dzięki za poradę Pozdrawiam Mała aktualizacja: Poprawiłem luty bo jednak parę było troszeczkę luźnych,za...
tak to ja wiem ale co teraz zrobić aby teraz odpalił rozrusznik kręci pięknie typ wtrysku bosch (ma w zbiorniku pompkę paliwa którą słychać - czyli podaje paliwo ) może jakieś rady dzięki Witam, Sprawdz jednak, czy rzeczywiscie masz paliwo na wyjsciu z filtra, oraz czy zaworek na wejsciu do pompy nie jest zablokowany. W tym celu zdejmij przewod zasilajacy...
Jest to peugeot 306 z 1993 r silnik chyba 1,6... (za godz. będę wiedział na pewno) Pompa paliwowa działa, natomiast nie przychodzi napięcie na wtryski. Gdy je zasymulowałem samochód zaczoł "łapać". Usterka ta pojawiła się po wyminie rozrusznika.... (wiem, że związek mało prawdopodobny ale.. nigdy nic nie wiadomo)
Na początek warto podłączyć auto interfejsem i odczytać ewentualne błędy. Na zdjęciu masz pamięć EEPROM, którą należy przestawić do nowego sterownika. Temat jest zamknięty, jeśli pamięć się nie uszkodziła. Przy próbie z plakiem należy puścić rurki na wtryskach i sprawdzić, czy podaje paliwo. Druga sprawa to po tak drastycznych próbach odpowietrzania...
Cześć, mam problem z 1.1 2000 rok. Auto nie odpala, pompa podaje paliwo, wtryski pracują, iskra jest, bo z plaka pali a mimo to kręci i nie odpala. Nie łączy się z żadnym modułem ani ABS, ani poduszki, tym bardziej że sterownikiem silnika. Miał ktoś podobny problem ?
Za dużo paliwa w mieszance , albo paliwo niedostatecznie rozpylone. Ja obstawiam końcówki wtrysku. Miałem to w ZX xudt.
Błąd układu paliwowego to przypuszczalnie błąd wygenerowany przez sondę lambda. Powody? tu trzeba by zajrzeć co ta sonda widzi, za ubogo czy za bogato? Kulejący wtryskiwacz, świeca, cewka, wypalony zawór, podparty zawór, brak kompresji na garze - wszystko to może wygenerować zacytowany przez ciebie błąd i dać opisane objawy. Pojedż na rzetelną diagnostykę,...
3.5 bara jak we wszystkich z wielopunkrowym wtryskiem
Wiem przepraszam za błąd ale gaznik łatwo sprawdzić a monowtrysk to samemu juz ciężko bo dużo elementów co sie psują może paść Dodano po 5 No mam takie pytanie jak sprawdzić właśnie czy podaje za dużo czy normalnie paliwo w tym typie wtrysku?
jezeli uwarzasz ze sie zapowietrza spróbuj zamontowac przezroczysty wezykm od filtra do pompy i zobaczycz co i jak albo popycs przewody od wtrysków i zobaczysz czy od razu daje paliwo czy idą bombelki
Mailem sytuację z moim Citroen C8 HDi. Okazuje się, że w dieslu potrafi się cofnąć paliwo raz na kilkanaście tysięcy km i pompka z baku nie dopycha paliwa. Efekt taki, że po przekręceniu kluczyka rozrusznik kręci, a silnik nie odpala. Kontrolki paliły się, że wszystko jest ok. Okazuje się, że trzeba pod maską ścisnąć zgrubienie rurki doprowadzającej...
Sprawdź czy paliwo nie cofa się w przewodach. E tam wtryski gazu do wymiany z reduktorem.
może to zbyt proste ale zdaje się że filtr paliwa tłumi przepływ - nie sugerujemy się, że przedmuch jest bo niby przelot ok. z praktyki już tak w samochodach miałem - wymiana filtra i odjazd. Paliwo ma swoje ścieżki a pompa zawór "nadmiarowy" i spada ciśnienie.
Wtryski, pompa, paliwo, wydech, kolektor dolotowy, turbina, katalizator, filtr powietrza, filtr paliwa, silnik, nowy samochód, jeszcze wymieniać?
Adrian , gdzie tam jest hall , chyba w czujniku prędkości pojazdu.? Jak to silnik TU1JP , a sterownik IAW4.8P, a paliwo na listwie jet , to zasilanie cewki i wtryskiwaczy jest. Należy sprawdzić sterowanie cewką i wtryskami. Sprawdz czy jest kluczowanie: wtryskami - piny sterownika; XH2,Xg3,Xg2 i Xh3 , cewką: Zg3 i ZH3.
Witam. Panowie, mam problem z moją 307 1,6 110 KM benzyna 2001 rok. Mianowicie jadąc na trasie wyskoczyły błędy cataltic converter oraz anti pollution fault. Autem zaczęło szarpać i straciło moc. Porównał bym to z autem które nie pali na jeden gar. W pierwszym momencie pomyślałem, że może być to paliwo - zbliżało się do rezerwy ( zawsze tankuje na BP),...
Witam! Auto podczas jazdy nagle zgasło i nie można go uruchomić. Paliwo z baku jest podawane 4,5bar, tyle samo jest na wyjściu pompy wysokiego ciśnienia, podejrzewałem regulator ale zaślepiłem przelew pompy i dalej nic nie pojawia się na wtrysku, czy to wskazuje na uszkodzenie mechaniczne pompy czy można ją jakoś inaczej sprawdzić bez specjalistycznego...
Przy pompie Lucas ważna jest prędkość z jaką rozrusznik kręci silnikiem. Układ trzeba odpowietrzyć, odkręcić nakrętki przewodów wysokiego ciśnienia przy wtryskach i kręcić aż pokaże się ropa. Zakręcamy nakrętki, do kolektora ssącego przykładamy knota z ogniem i palimy. Obserwujemy czy dym się wydostaje z rury. Można też palić na zaciąg, pierwszy raz...
Wtryski na przelewy sprawdź.
Sprawdzała firma Bosch serwis specjalizująca się tylko w układach paliwowych i to jedna z najlepszych w okolicach. A ciśnienie na powrocie ponieważ efekt był taki że z pomiarów to właśnie ciśnienie było bardzo nie stabilne, wahało się od 05 - 1,5 bara na wolnych obrotach, i miało się nijak do pracy silnika, ale ewidentnie gdy podskakiwało do 1,5 bara...
Witajcie, auto jak w temacie - zostało przypadkiem napojone benzyną, po wypłukaniu układu, wymianie końcówek wtrysków ponoć normalnie jeździło przez kilka dni. Pewnego dnia po zaparkowaniu już nie odpaliło - układ odpowietrzony, po poluzowaniu nakrętek na wtryskach paliwo ledwie się sączy, zawór gaszenia sprawny. Zatarta część wysokociśnieniowa pompy?...
Skąd kolega "wyczesał" tych mechaników? ;) Witam serdecznie, Mam problem z peugeot 307 1.6 HDI 90 km. Wymieniłem zawór EGR (800 złociszy) po tygodniu nagle zaczęło coś stukać w silniku z taką sama częstotliwością jak obroty silnika dodatkowo podjeżdżając na światła i stojąc na "luzie" rzucało samochodem tzn. drżało jak gdyby wtryskiwacze źle pracowały....
I w tym rzecz, kolego. Tam masz common rail, tu - klasyczny diesel. 1. W swoim samochodzie, jak wyzej napisalem, masz zamontowane swiece szybkiego grzania (oryginalnie powinny tam takowe byc i pewnie sa). Jesli masz problemy z rozruchem - sprawdz czy wszystkie swiece grzeja, czy masz czysty filtr powietrza, itd. 2. Nie mozna porownywac silnika HDi (wtrysk...
Jeżeli ten silnik ma EGR sprawdź czy gdzieś nie ma nieszczelności na tym układzie. Miałem kiedyś przypadek wypalenia plastikowego kolektora ssącego na wysokości wejścia przewodu EGR, tam dostawało się "lewe"powietrze. Pozdrawiam.
Ogólnie temat standardowy z zapowietrzaniem się układu paliwowego, z którym było już kombinowane. Samochód Berlingo 1.9 2001 nie chce odpalać. Dopiero jak jedna osoba napsika Plaka w dolot, a druga zacznie kręcić, to za którymś razem odpali. Niestety po odpaleniu widać na wężyku paliwowym, że są pęcherzyki powietrza, cieknie ze śruby regulacyjnej od...
wtrysk paliwo peugeot przekaźnik wtrysk paliwo peugeot czyścić wtrysk peugeot paliwo
wykorzystać wyświetlacz radia inwerter naprawa wyciek amica
budowa wykrywacza metali stacja klimatyzacji
BMW 116i 2020 - Problem z akumulatorem i skrzynią biegów Dekoder WIWA - logo pojawia się przy każdym włączeniu