W 407 bodajże idzię wymusić wypalanie w jeździe, resetować pamięć fapa ale tylko gdy jest osobny kalkulator ( pisze wg własnego doświadczenia)
Czy ktoś może wie co jaki czas ten DPF się wypala? To określa sterownik w zależności od stopnia "zapchania". Jak chcesz wiedzieć, kiedy zaczyna się wypalanie, zamontuj diodę w lusterku, opisy tu [url=https://www.google.com/search?q=peu...
Skąd kolego zaczerpnąłeś informacje o tym że korek niema wpływu na wypalanie?Otóż ma.Każdy element w układzie fap musi być sprawny .Usterka choćby jednego elementu unieruchamia proces wypalania.
Należy zrobić test elementów wykonawczych i / lub spróbować wymusić wypalanie FAPa na postoju na próbę (ale nie dawać mu skończyć, szkoda silnika). Te klapki to się nazywają "układ podgrzewania powietrza" czy jakoś tak. To obejście IC aby zwiększyć temp. spalin przy wypalaniu...
Często wypalają się styki w BSI.
nie jest wymuszana, sama się odpala bez używania żadnych programów, a DPF się nie wypala.
Potwierdzam że sterownik w tym czasie włącza ogrzewanie lusterek oraz tylnej szyby... Diodę mam zamontowaną i wiem w którym momencie to następuje. Możesz zaobserwować jeszcze wzrost temperatury płynu chłodzącego oraz oleju...
Masz oryginalny plik ze sterownika o tym samym numerze Boscha.
FAP nie ma związku z AdBlue, bo to dwa różne systemy. Na dodatek dioda (podpięta do zasilania szyby ogrzewanej) nie jest wyznacznikiem wypalania FAP.
Co masz Sid803,E3, czy Sid803A,E4, czy Sid803A, E4,can?
Bo ten przewód to może być wyjście na silnik.A dlaczego stopiło?Być może słaby styk a czasem błędna konstrukcja.Duże natężenie a słabe złącze.Wsadź cienki bezpiecznik do grzania szyb zamiast 30A to zobaczysz co się będzie działo.Nie tylko w peugeot wypala złącza.Masz tutaj przykładowy schemat.
Peugeot boxer 2.2 2013r. Potrzebuję zrobić kontrolkę która uruchamia się w momencie wypalania DPF, najlepiej z przekaźnika świecy podgrzewającej paliwo do wypalania DPF. Czy posiada ktoś schemat skąd idzie napięcie na tą świecę w momencie rozpoczęcia wypalania?
Pacjent peugeot 508 2.0 bluehdi. FAP wypala się co 120 km . Błędów brak , korekty wtrysku w normie . Moc ma nie kopci . Jakieś pomysły? Paliwo? Zaczęło się nagle . FAP zapchany w 15%.
Więc jak najlepiej wyczyścić, czyścidłem chemicznym , palnikiem wypalać czy testerem. A jak nie pomaga?
Witam, mam takie pytanie. Włączyłem procedurę wypalania w Peugeot 307 2.0 HDi 136 km. Wszystko było dobrze, tylko temperatura silnika osiągnęła 100 stopni i właśnie nie wiem, czy to jest normalne, czy nie. Do tego nie włącza się wentylator ale jak włączę go programem to działa. Pozdrawiam.
Witam, po ostatnich awariach i potężnych kosztach spowodowanych zapchaniem dpf-a przyszło mi na myśl dołożenie kontrolki / diody sygnalizującej, że jest aktywne wypalanie DPF-a czy w Peugeot Boxer 2.2 2013 Euro 5 jest to w ogóle możliwe ? Może ktoś montował coś takiego i mógłby się podzielić w co się wpiąć. Z góry dziękuję za pomoc.
Czy powyższy temat został rozwiązany? bo nie ma odpowiedzi, a mam ten sam problem w Citroen Jumper 2.2 z 2014 roku. Mianowicie kontrolka od DPF (cząstek stałych) check i błąd P15BE. Nie mogę namierzyć bezpiecznika i przekaźnika od tego układu dozującego paliwo do wypalania.
Jak masz fap to po wyłączeniu silnika wentylator chodzi bo filtr się wypala
Sprawdź czy po pliku z davinci nie będzie problemu z wypalaniem DPF.
Witam - co do EGR jeżeli zatkano go całkowicie to może powodować częstym wypalaniem filtra (proponuję przewiercić otwór w tej zaporze do średnicy takiej przy której komputer nie będzie wyłapywał błędów od EGR)
Ale kontrolka wypalania się nie świeci.
Tak w a4b9 niedawno mieliśmy podobny przypadek.
Witam Po przeanalizowaniu literatury postanowiłem sam sprawdzić co nieco . Znalazłem uszkodzony wężyk od dolnego zaworu ,który steruje dolotem ciepłego powietrza . Czekam na wypalanie i zobaczymy .Smile Dodatkowo mam pytanie co to jest za zbiornik na rysunku ??
Pod schowkiem, od strony pasażera jest moduł regulacji obrotów wentylatora nawiewu przykręcony jednym wkrętem. Podłączone są do niego dwie kostki ,bardzo często się wypalają. Pozdrawiam
Hehe pewnie po to bo nie każdy sobie życzy aby mechanior poganiał jego bryke, jak bez problemu wypalasz go na trasie to nie kombinuj.
Prawda, ma Fapa zaraz za chłodnicą i schładaza go po wypalaniu. Co do drugiej części postu, jak wyglada w parametrach zapełnienie i co widzi ròżnicówka?
Witam pojawiał się w moim aucie taki problem, podczas jazdy wyskoczył błąd związany ze złą jakością spalin i zaświeciła się dodatkowo żółta kontrolka silnika, samochód nie stracił na mocy za jakiś czas to pogasło i kolejnego dnia znowu się zaświeciło. Podejrzewam że to coś z filtrem nie tak może wie ktoś kiedy filtr zacznie się wypalać ?
rozpoczęło się wymuszone wypalanie ??? Robisz wymuszone wypalanie w ruchu?
Auto wróciło z serwisu, naprawę wycenili na +/- 10 tys. zł. DPF zapchany, mniej więcej 3,5 kg sadzy się nazbierało, wg mechaników. Podobno dawno nie widziałem jakiegoś płynu, który pomaga w wypalaniu DPF. Zamierzam na własną rękę wyczyścić DPF. Karcher, mocna chemia. Pytanie mam odnośnie tego płynu. Jak go uzupełnić, aby systematycznie wypalał DPF?
Problem leży po stronie katalizatora bądź sond lambda . Wypalanie nic nie pomoże to nie DPF . Trzeba by zajrzeć czy czasem ktoś monolitu nie wydłubał
Plus zasilający dmuchawę pojawia się przy pracującym silniku, podaje go przekaźnik. Czasem wypalają cię styki przekaźnika.
Może i został wykodowany ale pewnie nie do końca dobrze. To jest tak samo jak z DPF ktoś wykodowuje patrz wyłącza wypalanie DPF ale cały osprzęt musi zostać i działać poprawnie. Drugi sposób to wykodowanie łącznie z obsługą sprzętu od DPF. Wszystko zależy co chcesz z tym zrobić. Naprawić czy pozbyć się problemu?
Możliwe że fap już zapchany i przepalanie w trasie nie da już efektu, a 6km to wydaje mi się za krótko, powinieneś dać na 3 i z 20min utrzymywać 3500 lub 100km, jak nie to pozostaje wymuszenie wypalania fap przez kompa.
też problem z adblue (Belingo 120KM) ostatnio podczas jazdy auto nagle zaczeło dymic (adblue parowało) było to połączone z wypalaniem FAP po jakimś czasie przestał dymić/parować. Podłączenie do kompa dało: na zablokowany otwarty wtrysk adblue teraz pali się kontrolka silnika, UREA i wykrzynik oraz jest komunikat o usterce oczyszczania spalin i zmiejaszajcej...
Nad nogami kierowcy powinien wisieć przekaźnik. Często wypala się w nim styk lub sam przekaźnik klei.
Jak i umiejscowienie modułów renault akurat w miejscach nawiedzanych przez wodę: Velsatis moduł parktronika Megane I główne bezpieczniki , połączenia masowe silnika Megane II moduł UPC Scenic II rozwiązanie sterowania wentylatorem kabiny Cała grupa VW -rozwiązanie konstrukcji spryskiwacza tylnej szyby (kombi) i elektryki tych drzwi Konstrukcja układu...
Wypalanie nic nie dało... Chyba czas rzucić rękawice...
Witam. Mam pytanie, dotyczy ono dolewki płynu wspomagającego wypalanie FAP w Peugeot 508 1.6 e-HDI 115 km. Jak należy przeprowadzić prawidłowo tą procedurę, jaki płyn kupić i co trzeba zrobić komputerem diagnostycznym żeby cała czynność przebiegła pomyślnie. Posiadam dedykowany interfejs Lexia/Proxia. Ale nie robiłem jeszcze tego i chciałbym dołożyć...
Możliwe że w zmieniarce jest zużyty laser. Tłoczone płyty czyta a wypalanych już nie.
Pewnie masz DPF/FAP. Jeśli trwa wypalanie to nie działa funkcja start/stop. Chyba że to nie pierwszy raz tak masz to może wskazywać że AGM jest do wymiany, lub jakaś usterka. Ale to trzeba by było podłączyć się pod komputer.
Wykasuj błędy i zobacz które powrócą. Na początku masz filtr paliwa do wymiany. Zrób wypalanie DPF i powinno pomóc.
ten blad jak tu kolega mowi jest od czujnika roznicy cisnień! Trzeba uruchomic silnik odczytac blad potem LEXIA chce zeby wylaczyc na 15 sek zaplon i po chwili blad ze STALEGO przechodzi w PRZEJSCIOWY - da sie skasowac bez problemu! Dokladnie nie pamietam ale trzeba odpalic auto i potem zgasic. Spróbuj tez na uruchomionym silniku. Ja go kasowalem juz...
To trzeba sprawdzić zapełnienie i ilość dodatki oraz ilość płynu. Bo jak się ciągle chce wypalać to też będzie szarpać tak.
Wymień czujnik położenia turbiny (mellet). Elektrozawór sterujący gruchą turbo (brązowy) ma dwa krućce (podciśninie-grucha) oraz trzeci w formie upustu powietrza, którędy najczęściej dostaje się woda z nieszczelnego podszybia i ukatrupia czujnik przy gruszce. Ja dałem wężyk gumowy i wyprowadziłem w suche miejsce. Spięty na krótko elektrozawór i pompowanie...
Witam mam pewien problem od czasu do czasu przy przyspieszeniu jest brak mocy tak jakby turbo nie pracowało. Zastanawia mnie jedno czy wyczyszczenie zaworu egr pomoże? Czy będzie potrzebna geometria klapek turbiny. Dodam też że jakiś czas temu skończył mi się płyn do wypalania filtra. Pomóżcie.
Przepustnice odłączałem ale bez zmian... myślę jeszcze tylko nad zaślepieniem egr-a albo zobaczyć stan FAPa Czy podczas wypalania powinien zapalić się jakiś komunikat? Czy to tylko w jakieś wersji wyposażeniowej? Próbowałem jechać 2-3 min z obrotami powyżej 3000 ale nic.. Dodatkowo wyczytałem że przy przebiegu 120 000 km a taki mi się zbliża należy...
Witam. Czytam te wszystkie odpowiedzi to sam już nie wiem czego mam się spodziewać. Sam ostatnio trafiłem do mechanika i ten polecił mi zaślepienie EGR. Ja mam Peugeota 308 1.6 HDi 109KM FAP. Zapewnil mnie że to samo dobro dla auta. Zaślepił fizycznie i zlecił jakiemuś czarodziejowi zmodyfikowanie mapy ECU. Samochód odebrałem i powiem że jestem w szoku....
Może trzeba zrobić czyszczenie FAP, skoro były problemy z turbiną. Sprawdź na komputerze parametry wypalania FAP, korekcję wtrysków, poziomy otwarcia EGR.
Nie wytrzyma gniazdo bezpiecznika. A propos pod bsm masz listwę zasilania dużych bezpieczników maxifuse często wypala się tam styk. Wyciagaj bezpieczniki i szukaj wypalonego
Komunikacja z BSI nie ma tu nis do rzeczy. Masz dostep do ECU, wiec zobacz parametry biezace. Czy sa jakies bledy? Objawy wskazuja troche na slaby punkt tego silnika z poczatku produkcji - wypalanie zaworow. Sprawdzilbym kompresje. Pozdrawiam,
Witam Peugeot 407 20 hdi 136 Objawy> wsadzam kluczyk wentylator zaczyna kręcić , odpalam nadal kręci , jadę kreci, staje wyłączam i kręci ze 2 minuty. Co mu jest. I to nie fap jak ktoś tam pisze bo mam diode i wiem kiedy wypala. Dzięki za odpowiedz
Wypalanie FAPa przy jego fizycznym braku to właśnie przybywanie oleju. Skopany program w ECU.
Diody są też lepsze od żarówek malowanych tym że farba po czasie nie schodzi lub się nie wypala ;)
Tak będzie się grzał to PSA i tego nie ominiesz często wypalają się styki. Osobiście montuje gniazdo z przekaźnikiem od VW od świec żarowych 60-80a.
Witam Potrzebuję założyć sygnalizację do auta abym wiedział kiedy zaczyna się wypalać FAP Jeżdzę generalnie po mieście Może ktoś kogoś polecić Pozdrawiam
Jeżeli to jest wielopunkt to są tylko dwie możliwości: wypalony zawór lub uszkodzony wtryskiwacz. Jeżeli stało się to nagle to tylko wtryskiwacz (zawór się tak szybko nie wypala) i to jest oczywista oczywistość
Witam, w Peugeot 308 sw 1,6 FAP 2011 chce zamontować diodę informująca o wypalaniu filtra DPF. Zasilanie diody z wiązki kabli włącznika ogrzewania tylnej szyby na panelu pod radiem. Proszę o info który to kabel. W zalaczeniu zdjęcie wiązki. Andrzej
NFU mial problemy z wypalaniem zaworow. Jesli w dodatku jezdzi na gazie... Na twoim miejscy sprawdzilbym szczelnosc cylindrow.
Panowie ogarnijcie się, trochę na temat. Chcecie polemizować na tematem zasadności to temat załóżcie sobie na pudelku. Do wymiany następnego filtra miałem 89.000km zgodnie z komputerem. Płyn dolałem z miesiąc temu, problem nadal był, widocznie długo jeździłem bez. Filtr był zapchany w 62% co podobno się nie wypala. Kontrolka zaświecała się raz na dwa...
Najgorsze we współczesnych dieslach jeżdżących na krótkich odcinkach jest to , że bardzo szybko zapycha się dpf , a co za tym często następuje jego wypalanie, co zwiększa spalanie i powoduje rozrzedzenie oleju silnikowego.
Tak, na pewno to jest jego rolą, fizycznie ten element to czujnik temp z lusterka zewnętrznego (po prostu rezystancja), a zaczęli to ładować w momencie stwierdzenia nadmiernego wypalania styków złącz stycznika stopu.
1,6 HDI pewnie jest wyposażony w filtr FAP i tu jest pies pogrzebany . Georgesgr jest doświadczony w Peugeotach i miał na myśli to ze w czasie jazdy jest uruchamiana procedura dopalania filtra i przez to jest podniesiona temperatura silnika i ukladu wydechowego i wentylator próbuje to wszystko schłodzić . Taka jest "cena " za nowoczesność o "ekologię"...
W jaki sposób można wypalać takie tłumiki których dalej się nie rozbierze? Nie wypalaj bo to nie wiele da. Wypłucz środek w benzynie lub jakimś innym rozpuszczalniku tak długo, aż wylewany rozpuszczalnik będzie czysty a nie czarny. To wszystko. W Komarku zatykało się wylot a przez wlot wlewało się "zupę". Mieszu-mieszu i po kilku takich mieszaniach...
Ten bezpiecznik 40A jest przed przekaźnikiem. Często w BSM wypala się nóżka tego przekaźnika. Podaj 12V na przewód który zasila silnik dmuchawy. Rozumie że nie ma tego napięcia.
Mam kontrolke wypalania fap podłączoną do obwodu świec więc możesz wmawiać co chcesz i ile chcesz.
witam,przekaznik swiec masz pod komputerem.u mnie niby byl dobry ( sprawdzajac na krotko grzal tylko 5 sek.),ale jak chcialem wymusic wypalanie filtra to pojawil sie dopiero blad przekaznika,wiec kupilem za 20 zl uzywke...
Czy wypalanie FAPa robiłeś z powodu tych błędów z Planeta?
Jeżeli często wypala DPF może to świadczyć o jego dość dużym zabrudzeniu. I dlatego wchodzi w tryb wypalania O ile dobrze pamiętam to wartość na sondzie powinna być 0.7-1V
Jtr może podjadę do gościa który ma pp2000. Ale z tego co wcześniej sb sprawdzałem na kompie to wartość na zgaszonym silniku była 118mbar, odpaliłem silnik też 118 mbar odpiął wtyczkę również, podłączylem wtyczkę ale odpiąłem kable od ciśnienia również 118mbar więc jakaś lipa. Zresztą nawet jak mówię robię pomiary miernikiem i to wszystko stoi w miejscu...
Trochę oleju ubywa. Strasznie mocno dymi, boję się nim jeździć, żeby mandatu nie dostać. Próbowałam wypalać FAP, ale nic to nie dało.
Pytam bo kupiłem puga 407 i okazało się że ma wywalony fap a w diagboxie pokazuje aktywne wypalanie i zdobyłem wsad z usuniętym fapem ale z 307
Komputer nic nie pokazuje , Jaki komputer , czym go testowałeś ? , nie ma takiej opcji nawet , bzdury jakieś by pokazał , no bo , Po takim gazowaniu problem ustępuje, żarty sobie robisz bo , Palił się check. Miałem już wtedy przejechane około 350-400 km więc może zaczął wypalać się dpf? , więc go wymień ,
Miałem ten silnik ale z 2006r i mimo wypalania DPF nadal był problem i te same objawy. Wyciąłem i po problemie. Można też wstawić nowy.
Na tak zadane pytanie to mogę Ci odpowiedzieć, że może być wszystko, nawet przepalona żarówka:D Bardziej chodziło mi, o problemy które występują bez względu na rodzaj założonej instalacji jeśli się nie robi regularnych przeglądów, zapomina o kontroli luzu na zaworach. Chociażby wypalanie zaworów, padająca głowica itp.
(at)chybil kolego niczym się nie przejmuj jeśli chodzi o ilej. Ja do swojego 2.0HDI lałem najtańsze mannole i inne. 5w30 to 5w30. Auto ma 638 tys przebiegu. Kupiłem go jak miał 160 tys. Od tamtej pory do silnika idzie najtańszy olej i na chwile obecną przy 630 turbo odmówilo posłuszeństwa. Obecnie mam zakupionego do roboty proace 1.5d, auto z 2021 roku...
To wygląda na problem z taśmą, a dokładnie połączenie taśmy z płytą lub taśmy z LCD. Ponoć wyświetlacze te wypalają się. Wymieniono mi na nowy. Żadnej tasmy nikt nie ruszał.
Dla tych co szukają i trafią na ten wątek: Winny jest BSM (moduł z bezpiecznikami pod maską) a właściwie "niewymienialny" (wlutowany na stałę) przekaźnik w tym module. Styki się wypalają. Tymczasowe rozwiązanie to połączenie bezpiecznika pompy paliwa z innym bezpiecznikiem który jest załączany "po kluczyku" w tym samym module.
jak nie da jak da. Jezeli masz zapchany filtr FAP w ten sposób sobie go przeczyscisz. Na jakiej podstawie tak sadzisz?wiesz wogole na jakiej zasadzie odbywa sie procedura czyszczenia i jakie zachowane musza byc warunki?Przy wypalaniu jest inne uzupelnienie wtrysku niz przy normalnej pracy..
Zobacz, czy nie masz zapchanego FAP'a. Pewnie w czasie wypalania temperatura wydechu się za bardzo podnosi i komputer silnika obawiając się pożaru gasi silnik.
Tam sie wypala włącznik. np. http://www.unto.pl/przelacznik-dmuchawy-...
Witam mam problem z autem a dokładnie z volvo z silnikiem 2.0 hdi psa podobna konstrukcja co ford , citroen , peugeot .Problem polega na tym że auto przerywa procedure wypalania filtra, stacjonarnie i podczas jazdy , filtr jest suchy ,czujnik różnicowy pokazuje dobrze filtr nie jest zatkany ale przerywa procedure . Podejrzewam że coś nie tak jest z...
Kolego, zmierz sobie ciśnienie sprężania, całkiem możliwe że przyczyną zamieszania może być właśnie uszczelka pod głowicą, uszczelki się wypalają znacznie częściej podczas jazdy na lpg, gdyż gaz ma wyższą temperaturę spalania. Pozdrawiam
Witam, Najwyrazniej masz jeden z pierwszych silnikow TU3JP4 (110KM). Na poczatku bylo troche problemow z wypalaniem zaworow. Zacznij wiec od sprawdzenia cinienia sprezania. Sa duze szanse, ze trzeba zdjac glowice. Pozdrawiam, Georges PS. Wyciecie katalizatora, to kiepski pomysl.
Sprawa wygląda tak ze po dłuższym sprawdzaniu i poszukiwaniu okazało się że kąt wtrysku wstępnego jest inny w czasie wypalania filtra cząstek stałych. Gdy nie ma wypalania te dwie wartości się pokrywaj. Sprawdzone oscyloskopem wtrysk wstępny jest, ale diagbox go nie pokazuje. Przypuszczam że taki bug tego sterownika SID803a że w okienku podpisanym jako...
Witam mam problem z DPF w peugeocie partnerze 2014 r . Auto niedawno kupione po przejechaniu kilku kilometrów załączał się wiatrak. Po podłączeniu do komputera pokazał problem z DPF 100 procent zapełnienia . DPF został wymontowany wypłukany w profesjonalnym warsztacie przepływy zmierzone wszystko ok , DPF został zamontowany zrobione wszystkie adaptacje...
Wypalanie wypala tylko to co jest palne, czyli sadze. Pozostaje popiół i pozostałości po eolys, które można usunąć tylko mechanicznie. Bardzo mądra sugestia. Brawo!!! Cieszę się, że mamy kogoś takiego na forum. Oczywiście całkowicie PRAWDZIWA!!!
FAP jest na 100% (patrzyłem po auto, jest czujnik różnicy ciśnienia, w komputerze widać jak się wypala itp.) po prostu mam auto w wersji na cieplejszy klimat (gdzieś widziałem taką informację). Co do bąbli to nie patrzyłem, muszę rzucić okiem. Choć czy po przejechaniu kilkuset metrów dalej by falowały obroty w przypadku zapowietrzonego układu?
Witam. Znam "serwisy", które czytają różnymi wynalazkami, kasują, pobierają $... potem na nowo usterka. Kubuś1 pytał,odpowiedziałem najlepiej jak umiałem. Podał jednak zbyt mało danych do rozwiązania tego równania, nie podał nawet co serwis odczytał, co w/g nich było przyczyną powstania błędu, czy wypalali FAP. Przy tak małej ilości danych to i Kula...
To na pewno. Ale nie mam problemów z odpalaniem, nic więcej się nie dzieje. Stacyjka jest chyba ok. Myślałem,ze może alternator nie daje ładowania przy wypalaniu filtra, jak się załączy. Ale to światła by przygasaly chyba... Najgorzej jak to będzie problem z elektronika, najgorsze do znalezienia.
To nie jest przepustnicy do gaszenia tylko do FAP. Zamyka się podczas wypalania filtra FAP. Jeśli po zdjęciu wężyka nie otwiera się to jest uszkodzona. Bez podciśnienia powinna być otwarta. Gdy jest zamknięta a auto nie jest w trakcie wypalania FAP to nie będzie mocy. Ta przepustnica współpracuje z inną która w trakcie wypalania kieruje powietrze z...
Witajcie, Posiadam wyżej wymienione radyjko w peugeocie 206 i znudziło mnie ciągłe wypalanie nowych płyt z muzyką. W tym linku http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18... typek kiedyś sprzedawał takie radio i napisał, że jest aux, zresztą udokumentował to w zdjęciach. Problem w tym, że nie orientuję się zbytnio, jakie kable należy zakupić i jak...
Wg PP2000 FAP się normalnie wypala. Co ok. 250 - 350 km i wartość zanieczyszczenia spada do 4%. Często się wypala, ale przy takim zadymieniu to też nie dziwne... Za to podejrzane jest, że program wykazał 0% dodatku do paliwa a ecu nigdy nie zgłaszało błędu (to też może być związane z częstym wypalaniem). Może ktoś nie wprowadził dolewki, ale wtedy chyba...
Mam Peugeota 106 z 93 roku z silnikiem 1.4 75 KM oraz z wtryskiem jednopunktowym Bosch Mono-Motronic. Jeśli chodzi o ten gaz, to zakręcałem gaz na noc, następnie wypalałem resztki z przewodów, aż do zgaśnięcia silnika. Rano było to samo, czyli problem z odpaleniem na benzynie. Ale mówisz o trzech dniach??? Dlaczego?
Czym te błędy były czytane? P1184 - zbyt wysoka temperatura oleju P1434 - zbyt wysoka temperatura czynnika klimatyzacji (?!?) P1435 - przekroczenie zakresu pomiarowego czujnika temperatury czynnika klimatyzacji (?!?) ...tyle odnośnie dekoderów OBD-II, niby kody pod Peugeota. Z drugiej jednak strony P143x w HDI to problem z układem dozowania dodatku...
Mi to wygląda na przypchany filtr cząsteczek stałych. Trzeba sprawdzić stan jego zabrudzenia. Stan oleju do wypalania . Licznik otworzeń wlewu paliwa .... Jednym słowem podpiąć pod komputer. Całkowite zapchanie tego filtra może doprowadzić do uszkodzenia turbiny i silnika.
Po zlutowaniu i złożeniu coś słabo grzeje A co urwał się drucik czy upalił, przy okazji wypalając siedzenie.
A czy sprawdzili i podali Ci kiedy i co ile było wypalanie filtra cząstek stałych ? Być może się to tak objawia (po przejechaniu kilkunastu kilometrów procedura się kończy i zaczyna być wszystko w normie), no chyba, że rzeczywiście jest problem z całym sterowaniem tego systemu - jeżeli nie ubyło płynu. Np; problem z przeliczaniem wypalania, ze zbiornikiem...
A więc tak, próbowałem wszystkiego i sprawdzałem wężyki od podciśnienia, i układ powietrza jedyne co to w tym układzie powietrza jak dmuchałem w przepustnice to na połączeniu chlodniczki z EGR jest nieszczelność wymieniłem już ta opaskę na nową i dokręcone na maksa ale nadal czuć że leci tam powietrze. EGR wyczyscilem sprawdziłem działa prawidłowo,...
Tak myślałem że taka cyfra będzie. Problemy z wyświetlaczami w 307 i 407 są powszechne, ale to wypalanie się podświetlenia. Nie jest normalne, ze nie ma informacji i nie można zmienić ustawienia. Dane o dacie i spalaniu zdecydowanie nie jest zapisane w radiu ani wyświetlaczu. Wszystkie informacje są przesyłane po szynie CAN CONF dlatego będę upierał...
Witam. Nie tylko prędkość wypalania jest ważna. Te napędy w nawigacji nie z każdej płyty czytają poprawnie. Musisz zobaczyć na płycie innej marki. Ja w Peugeot 407SW nagrywałem na TDK-ach z prędkością x4. Nagrywałem też na jakichś czarnych, nie pamiętam nazwy firmy. Dobrze czyta z płyt wyglądających od strony zapisu jak lustro. Ale może to tylko moja?
wypalanie laserowe wypalanie ceramiki transformator wypalanie
tranzystory mutujące wodomierz magnes odblokować eberspacher
subaru outback plazma samsung driver uszkodzony
Kontrolka ładowania w Citroen Berlingo 1.6 - przyczyny i diagnostyka Zanikanie dźwięku i pilot nie działa w TV - co robić?