W 407 bodajże idzię wymusić wypalanie w jeździe, resetować pamięć fapa ale tylko gdy jest osobny kalkulator ( pisze wg własnego doświadczenia)
Potwierdzam że sterownik w tym czasie włącza ogrzewanie lusterek oraz tylnej szyby... Diodę mam zamontowaną i wiem w którym momencie to następuje. Możesz zaobserwować jeszcze wzrost temperatury płynu chłodzącego oraz oleju...
Masz oryginalny plik ze sterownika o tym samym numerze Boscha.
A nie mówiłem? Tylko szkoda że kolega mirabelo nie odzywał się A mogłem pomóc
Może i został wykodowany ale pewnie nie do końca dobrze. To jest tak samo jak z DPF ktoś wykodowuje patrz wyłącza wypalanie DPF ale cały osprzęt musi zostać i działać poprawnie. Drugi sposób to wykodowanie łącznie z obsługą sprzętu od DPF. Wszystko zależy co chcesz z tym zrobić. Naprawić czy pozbyć się problemu?
Należy zrobić test elementów wykonawczych i / lub spróbować wymusić wypalanie FAPa na postoju na próbę (ale nie dawać mu skończyć, szkoda silnika). Te klapki to się nazywają "układ podgrzewania powietrza" czy jakoś tak. To obejście IC aby zwiększyć temp. spalin przy wypalaniu...
Pacjent peugeot 508 2.0 bluehdi. FAP wypala się co 120 km . Błędów brak , korekty wtrysku w normie . Moc ma nie kopci . Jakieś pomysły? Paliwo? Zaczęło się nagle . FAP zapchany w 15%.
Pewnie masz DPF/FAP. Jeśli trwa wypalanie to nie działa funkcja start/stop. Chyba że to nie pierwszy raz tak masz to może wskazywać że AGM jest do wymiany, lub jakaś usterka. Ale to trzeba by było podłączyć się pod komputer.
I dlatego wypalanie FAPa w pojazdach PSA powinno się przeprowadzać podczas próby drogowej, nie na postoju. Przepływające z duża prędkością powietrze chłodzi katalizator, podłogę i układ wydechowy.
DziękI Bogu program pozwala monitorować temperaturę spalin wiec jestem tego świadom po za tym wypalanie fap odbędzie się na własnej posesji daleko od jakich kol wiek pomieszczeń mieszkalnych wiec o bezpieczeństwo zadbam po za tym nie jest to kwestia kasy ale czasu a jak posiadam program moge sam to zrobić naj wyżej jak dobrze mówisz Spale grata i kupię...
A co lepiej zrobić jeśli chodzi o filtr? Regenerować ? czy wywalić całkiem fizycznie i z komputera? Dodano po 3 Bo jest taki chętny co chce mi wypalić za pomocą programu i komputera ale mam obawy bo słyszałem że wtedy mogą się zawory z tłokami nie wyrobić i będą koszty.
U mnie palił się bezpiecznik koło lampy. Są tam trzy obok siebie i ten w środku palił się w momencie, gdy robiłem test programem przekaźnika świecy (czy jak go tam zwą). Rozłączyłem wtyczkę tę na dole od świecy i podłączyłem żarówkę, która migała na teście, a bezpiecznik nie palił się. Prościej nie można. Było zwarcie na samej świecy od rdzy i nie dało...
Problem leży po stronie katalizatora bądź sond lambda . Wypalanie nic nie pomoże to nie DPF . Trzeba by zajrzeć czy czasem ktoś monolitu nie wydłubał
Witam, po ostatnich awariach i potężnych kosztach spowodowanych zapchaniem dpf-a przyszło mi na myśl dołożenie kontrolki / diody sygnalizującej, że jest aktywne wypalanie DPF-a czy w Peugeot Boxer 2.2 2013 Euro 5 jest to w ogóle możliwe ? Może ktoś montował coś takiego i mógłby się podzielić w co się wpiąć. Z góry dziękuję za pomoc.
Witam, temat dotyczy Peugeot 508 I 2.0bluehdi 2018. Pojawił się problem z wtryskiwaczem adblue, po krótkiej diagnostyce, wtryskiwacz wymieniłem. Stary wtryskiwacz był nie szczelny i zalał układ wydechowy płynem adblue. Z rury leciał siwy gęsty dym o zapachu mocznika, podczas powrotu załączyło sie wypalanie FAP - ponownie pojawiła się duża ilość dymu....
Jtr może podjadę do gościa który ma pp2000. Ale z tego co wcześniej sb sprawdzałem na kompie to wartość na zgaszonym silniku była 118mbar, odpaliłem silnik też 118 mbar odpiął wtyczkę również, podłączylem wtyczkę ale odpiąłem kable od ciśnienia również 118mbar więc jakaś lipa. Zresztą nawet jak mówię robię pomiary miernikiem i to wszystko stoi w miejscu...
Dopadło i mnie. Partner B9 1,6 blue hdi, uszkodzeniu uległa sonda nox, wymieniona na nowa 6 miesięcy spokoju i ponownie ten sam problem. Wiec powstał pomysł wyłączenia tego wynalazku. Kastracja wykonana swiftec ale przestał regenerować się fap, średnio wypalanie było co 800km. Po przejechaniu tego dystansu stwierdziłem że cos jest nie tak. na wszelkiej...
DPF mam wywalony elektrocznie płaciłem 1200 zł adblue tez bo miałem z tym duzy problem . to wtedy wypalanie nie powinno działać tak mysle ?
Witam Po przeanalizowaniu literatury postanowiłem sam sprawdzić co nieco . Znalazłem uszkodzony wężyk od dolnego zaworu ,który steruje dolotem ciepłego powietrza . Czekam na wypalanie i zobaczymy .Smile Dodatkowo mam pytanie co to jest za zbiornik na rysunku ??
Witam. Mam pytanie, dotyczy ono dolewki płynu wspomagającego wypalanie FAP w Peugeot 508 1.6 e-HDI 115 km. Jak należy przeprowadzić prawidłowo tą procedurę, jaki płyn kupić i co trzeba zrobić komputerem diagnostycznym żeby cała czynność przebiegła pomyślnie. Posiadam dedykowany interfejs Lexia/Proxia. Ale nie robiłem jeszcze tego i chciałbym dołożyć...
Nie, wymienianie wszystkiego co komp pokaże jest bezsensu, czasem jedna usterka ciągnie kolejne błędy. Mechanikiem byłem parę dobrych lat, ale z tym do czynienia nie miałem zbyt Dużo, poprostu chce sprawdzić jak coś będzie nie tak i dochodzić do tego. Tak jak napisałem nprzyklad wypalanie PDF, czy sprawdzenie dokładne pomiarów w czasie jazdy,przepływomierz...
Dzień dobry. Piszę z konta żony za jej zgodą. Mam problem z moim peugeotem. Podczas normalnej jazdy nic się nie dzieje ale zdarza się tak, że kiedy wdepnie mu się gaz w podłogę np na drugim biegu to powyżej 4000 obr wyskakuje błąd ABS/ESP, błąd tempomatu i rozpoczyna się wypalanie filtra cząstek stałych ale strasznie mocno szarpie autem tak jakby się...
witam,przekaznik swiec masz pod komputerem.u mnie niby byl dobry ( sprawdzajac na krotko grzal tylko 5 sek.),ale jak chcialem wymusic wypalanie filtra to pojawil sie dopiero blad przekaznika,wiec kupilem za 20 zl uzywke...
witam te wypalanie to pomaga jak umarlemu kadzidlo mi tylko auto sie zagotowalo a filtr nadal zapchany wziolem z serwisu auto do domu bo chcieli wymieniac fap (2400pln) diagnoza byla taka ze jest za mocno zapchany sam wziolem sie za czyszczenie i juz zrobilem 30 tys km i chodzi ....
Wypalanie FAPa przy jego fizycznym braku to właśnie przybywanie oleju. Skopany program w ECU.
Witam, pomimo ze wątek stary postanowilem sie dołaczyc. Dlaczego?, poniewaz pewne stwierdzenia sa w postach nielogiczne. Zawór egr jest zamkniety przy wolnych obrotach, nie ma recylkulacji spalin. Niestety nie jest tak. ]3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu...
rozpoczęło się wymuszone wypalanie ??? Robisz wymuszone wypalanie w ruchu?
A robiłeś coś z pompą? Mam na myśli zawór PCV. Ja wymieniłem VCV czyli zawór regulacji przepływu, a zawór PCV (ciśnienia) został stary. Może ciśnienie paliwa zbyt wysokie? choć teoretycznie na diagboxie pokazuje w normie, trochę za wysokie przy przyspieszaniu ale to raczej opóźniona reakcja sterownika. Wiem że w tych silnikach z układem delphi jest...
mialem podobny problem w 2.0 HDi 136 ps. Jedź na wypalanie FAP-u . Ja sie zastanawiam na wyżuceniem FAP-u .koszt 600 zl 3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych.
Pytam bo kupiłem puga 407 i okazało się że ma wywalony fap a w diagboxie pokazuje aktywne wypalanie i zdobyłem wsad z usuniętym fapem ale z 307
Witam, w Peugeot 308 sw 1,6 FAP 2011 chce zamontować diodę informująca o wypalaniu filtra DPF. Zasilanie diody z wiązki kabli włącznika ogrzewania tylnej szyby na panelu pod radiem. Proszę o info który to kabel. W zalaczeniu zdjęcie wiązki. Andrzej
Komunikacja z BSI nie ma tu nis do rzeczy. Masz dostep do ECU, wiec zobacz parametry biezace. Czy sa jakies bledy? Objawy wskazuja troche na slaby punkt tego silnika z poczatku produkcji - wypalanie zaworow. Sprawdzilbym kompresje. Pozdrawiam,
Wykasuj błędy i zobacz które powrócą. Na początku masz filtr paliwa do wymiany. Zrób wypalanie DPF i powinno pomóc.
Wypalanie nic nie dało... Chyba czas rzucić rękawice...
Czasami nawet po przejechaniu kilku km, po wyłączeniu zapłonu, wentylator chłodnicy pracuje jeszcze przez kilka minut. Rozładowuje to akumulator.Proszę o informacje odnośnie przyczyny takie stanu. Zauważyłem, że częstotliwość powtarzania się tego problemu zależy od temp. zew. otoczenia i włączenia klimatyzacji w ciepłe dni, jednak to nie jest przyczyna...
Udało się uruchomić silnik. Radosc na razie mała. Otóż pociągnąłem go lince i auto prawie zapalilo. Po wymianie aku na mocniejsze samochód odpalil. Chodził trochę nie równo. Od razu zabrałem się za wypalanie DPF z kompa. Wypalanie przebiegło pomyślnie. Stopien różnicy czujnika cisnien ok. 2-3 mbar. Wczesniej 600mbar. Po wypaleniu blad zużytego filtra...
Witam. Regeneracja FAP spowoduje wypalenie się sadzy. Pozostaje w filtrze cerezyna (składnik domieszki zarówno DPX 42 jak i EOLIS 176) która zatyka wkład ceramiczny i pozostaje pomimo wypalania. Wypalanie czyli regenerację wymuszoną stosuje się w pojazdach eksploatowanych głównie w cyklu miejskim, jednak po pokonaniu określonego przez producenta dystansu...
Na tak zadane pytanie to mogę Ci odpowiedzieć, że może być wszystko, nawet przepalona żarówka:D Bardziej chodziło mi, o problemy które występują bez względu na rodzaj założonej instalacji jeśli się nie robi regularnych przeglądów, zapomina o kontroli luzu na zaworach. Chociażby wypalanie zaworów, padająca głowica itp.
Panowie ogarnijcie się, trochę na temat. Chcecie polemizować na tematem zasadności to temat załóżcie sobie na pudelku. Do wymiany następnego filtra miałem 89.000km zgodnie z komputerem. Płyn dolałem z miesiąc temu, problem nadal był, widocznie długo jeździłem bez. Filtr był zapchany w 62% co podobno się nie wypala. Kontrolka zaświecała się raz na dwa...
Ty nawet nie napisałeś jaki rodzaj silnika. Skoro piszesz o czujniku korka paliwa, to pewnie diesel z FAP (jego awaria uniemożliwia wypalanie filtra) - tylko nie wiem, czy w tym roczniku. Odkręć dostęp do baku pod fotelem, i zobacz na stan przewodów paliwowych. Jak ma gruchę przy filtrze to diesel, bez pompy wstępnej w baku.
(-) jak nazywa się element zaznaczony strzałką na zdjęciu. Jest bliźniaczo podobny do elementu znajdującego się powyżej niego. Problem w tym, że ten dolny jest cały zalany olejem i chyba muszę go wymienić. Są to przepustnice powietrza ciepłego i zimnego współpracujące z FAP-em oraz EGR-em. Na obrazku po lewej zaznaczone są jako elementy nr 11 i 12....
Rafik dziękuję. W sumie wtrysnąłem chemię przez czujnik temperatury, potem wypalanie na biegu jałowym i w czasie jazdy wg propozycji Grzegorza Dudy. Ale na pewno lepiej jest jak napisałeś zalać chemią na dłużej. W moim przylądku winny był przepalony bezpiecznik F9 10A z komory silnika. Po wymianie komunikat się nie pokazuje. Andrzej
Witam, mam ten komunikat. Auto P 308 SW 187 tys km, miało niedawno stłuczkę. Komputer pokazuje: problem z dozowaniem płynu eloys. Ostatnie wypalanie DPF 200 km temu, średnio co 400, filtr DPF 100% zatkany? Płyn uzupełniony w VIII br do max 2,8l. Wczoraj sprawdzałem pompkę płynu, po podaniu napięcia 12V bez reakcji. Czy to prawidłowe? W kostce zasilającej...
A czy sprawdzili i podali Ci kiedy i co ile było wypalanie filtra cząstek stałych ? Być może się to tak objawia (po przejechaniu kilkunastu kilometrów procedura się kończy i zaczyna być wszystko w normie), no chyba, że rzeczywiście jest problem z całym sterowaniem tego systemu - jeżeli nie ubyło płynu. Np; problem z przeliczaniem wypalania, ze zbiornikiem...
Czy wypalanie FAPa robiłeś z powodu tych błędów z Planeta?
Dziękuje, czyli rozumiem, że nie ma sensu się bawić teraz w moim przypadku w wypalanie płyt w różnych programach i szukanie przyczyn, lecz skupić się na tym by dać zmieniarkę do "regeneracji"?
Witajcie, Posiadam wyżej wymienione radyjko w peugeocie 206 i znudziło mnie ciągłe wypalanie nowych płyt z muzyką. W tym linku http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18... typek kiedyś sprzedawał takie radio i napisał, że jest aux, zresztą udokumentował to w zdjęciach. Problem w tym, że nie orientuję się zbytnio, jakie kable należy zakupić i jak...
Na dolnej granicy. Jesli nie mozesz prawdzic cisnienia sprezania (gaz przyspiesza wypalanie zaworow, wiec dobrze byloby to jednak zrobic), to sprawdz przynajmniej luz zaworowy i ustawienie rozrzadu. Druga rzecz do sprawdzenia, to wylacznik polozenia spoczynkowego przepustnicy. Ten system "nie lubi" uruchamiania z wcisnietym pedalem gazu. Uszkodzony...
Tak myślałem że taka cyfra będzie. Problemy z wyświetlaczami w 307 i 407 są powszechne, ale to wypalanie się podświetlenia. Nie jest normalne, ze nie ma informacji i nie można zmienić ustawienia. Dane o dacie i spalaniu zdecydowanie nie jest zapisane w radiu ani wyświetlaczu. Wszystkie informacje są przesyłane po szynie CAN CONF dlatego będę upierał...
Cześć mam problem z ecu silnika jakiś czas temu usunięto mi fap i od tej pory wzrosło spalanie y kopci dosyć mocno przy dodawaniu gazu wypalanie filtra się załącza co jakiś czas z magikiem, który mi to robił nie mogę się skontaktowac. http://obrazki.elektroda.pl/6851148300_1...
jak wyglada w parametrach zapełnienie i co widzi ròżnicówka Ostatni odczyt to chyba 42%... Ciekawe, że błąd sporadyczny, chyba, że jazda na krótkich odcinkach (a po za tym klient ma go dopiero 2 miesiące...) powoduje , że wypalanie nie kończy się i jest jak jest.... Do tej pory ktoś poradził mu wymianę tego "sterownika" na wentylatorze i oczywiście...
Fabia hmmm, trochę większy samochód od tych w temacie, silnik za to trochę słaby 1,4 60KM, jeszcze na Punto 60KM by mi wystarczyło z przyspieszeniem 14,2sek. Zaś Fabia ma 16,2sek Peugeot też nie najlepiej bo 15,2sek, Corsa ma nieco lepiej 13,3sek z silnikiem 75KM. W Puncie dość dużo tych usterek w okresie do 100tys. Mechanizm różnicowy i sterownik to...
Czy ktoś może wie co jaki czas ten DPF się wypala? To określa sterownik w zależności od stopnia "zapchania". Jak chcesz wiedzieć, kiedy zaczyna się wypalanie, zamontuj diodę w lusterku, opisy tu [url=https://www.google.com/search?q=peu...
Często wypalają się styki w BSI.
nie jest wymuszana, sama się odpala bez używania żadnych programów, a DPF się nie wypala.
FAP nie ma związku z AdBlue, bo to dwa różne systemy. Na dodatek dioda (podpięta do zasilania szyby ogrzewanej) nie jest wyznacznikiem wypalania FAP.
Peugeot boxer 2.2 2013r. Potrzebuję zrobić kontrolkę która uruchamia się w momencie wypalania DPF, najlepiej z przekaźnika świecy podgrzewającej paliwo do wypalania DPF. Czy posiada ktoś schemat skąd idzie napięcie na tą świecę w momencie rozpoczęcia wypalania?
Bo ten przewód to może być wyjście na silnik.A dlaczego stopiło?Być może słaby styk a czasem błędna konstrukcja.Duże natężenie a słabe złącze.Wsadź cienki bezpiecznik do grzania szyb zamiast 30A to zobaczysz co się będzie działo.Nie tylko w peugeot wypala złącza.Masz tutaj przykładowy schemat.
Witam, mam takie pytanie. Włączyłem procedurę wypalania w Peugeot 307 2.0 HDi 136 km. Wszystko było dobrze, tylko temperatura silnika osiągnęła 100 stopni i właśnie nie wiem, czy to jest normalne, czy nie. Do tego nie włącza się wentylator ale jak włączę go programem to działa. Pozdrawiam.
Sprawdź czy po pliku z davinci nie będzie problemu z wypalaniem DPF.
Jak masz fap to po wyłączeniu silnika wentylator chodzi bo filtr się wypala
Pod schowkiem, od strony pasażera jest moduł regulacji obrotów wentylatora nawiewu przykręcony jednym wkrętem. Podłączone są do niego dwie kostki ,bardzo często się wypalają. Pozdrawiam
Auto wróciło z serwisu, naprawę wycenili na +/- 10 tys. zł. DPF zapchany, mniej więcej 3,5 kg sadzy się nazbierało, wg mechaników. Podobno dawno nie widziałem jakiegoś płynu, który pomaga w wypalaniu DPF. Zamierzam na własną rękę wyczyścić DPF. Karcher, mocna chemia. Pytanie mam odnośnie tego płynu. Jak go uzupełnić, aby systematycznie wypalał DPF?
Witam. Posiadam Kadjara 1,3 benzyna, rocznik 2019. Jeżdżę na krótkich trasach, zauważyłem, że zwiększa mi się poziom oleju w silniku. Domniemam, że to skutek gaszenia silnika podczas wypalania FAP i wówczas dodatkowe paliwo wstrzyknięte na cylindry dostaje się do oleju. Czy jest możliwość zamontowania diody która by informowała o rozpoczętym cyklu wypalania...
W jaki sposób można wypalać takie tłumiki których dalej się nie rozbierze? Nie wypalaj bo to nie wiele da. Wypłucz środek w benzynie lub jakimś innym rozpuszczalniku tak długo, aż wylewany rozpuszczalnik będzie czysty a nie czarny. To wszystko. W Komarku zatykało się wylot a przez wlot wlewało się "zupę". Mieszu-mieszu i po kilku takich mieszaniach...
Plus zasilający dmuchawę pojawia się przy pracującym silniku, podaje go przekaźnik. Czasem wypalają cię styki przekaźnika.
Po zlutowaniu i złożeniu coś słabo grzeje A co urwał się drucik czy upalił, przy okazji wypalając siedzenie.
Jak i umiejscowienie modułów renault akurat w miejscach nawiedzanych przez wodę: Velsatis moduł parktronika Megane I główne bezpieczniki , połączenia masowe silnika Megane II moduł UPC Scenic II rozwiązanie sterowania wentylatorem kabiny Cała grupa VW -rozwiązanie konstrukcji spryskiwacza tylnej szyby (kombi) i elektryki tych drzwi Konstrukcja układu...
Nad nogami kierowcy powinien wisieć przekaźnik. Często wypala się w nim styk lub sam przekaźnik klei.
Możliwe że fap już zapchany i przepalanie w trasie nie da już efektu, a 6km to wydaje mi się za krótko, powinieneś dać na 3 i z 20min utrzymywać 3500 lub 100km, jak nie to pozostaje wymuszenie wypalania fap przez kompa.
Może trzeba zrobić czyszczenie FAP, skoro były problemy z turbiną. Sprawdź na komputerze parametry wypalania FAP, korekcję wtrysków, poziomy otwarcia EGR.
Witam. Czytam te wszystkie odpowiedzi to sam już nie wiem czego mam się spodziewać. Sam ostatnio trafiłem do mechanika i ten polecił mi zaślepienie EGR. Ja mam Peugeota 308 1.6 HDi 109KM FAP. Zapewnil mnie że to samo dobro dla auta. Zaślepił fizycznie i zlecił jakiemuś czarodziejowi zmodyfikowanie mapy ECU. Samochód odebrałem i powiem że jestem w szoku....
To może być problem z czujnikiem temperatury, który odpowiada za pracę wentylatora. Swojego czasu miałem takie dziwne zachowanie wentylatora w Peugeocie u szwagierki (ale to benzyna BMW 1,6) i co ciekawe samo ustąpiło zanim miałem czas na to popatrzeć :). Sprawdź ten czujnik i jak może podłącz pod komputer nich ktoś sprawdzić filtr DPF może jest już...
Nie wytrzyma gniazdo bezpiecznika. A propos pod bsm masz listwę zasilania dużych bezpieczników maxifuse często wypala się tam styk. Wyciagaj bezpieczniki i szukaj wypalonego
To trzeba sprawdzić zapełnienie i ilość dodatki oraz ilość płynu. Bo jak się ciągle chce wypalać to też będzie szarpać tak.
Witam mam pewien problem od czasu do czasu przy przyspieszeniu jest brak mocy tak jakby turbo nie pracowało. Zastanawia mnie jedno czy wyczyszczenie zaworu egr pomoże? Czy będzie potrzebna geometria klapek turbiny. Dodam też że jakiś czas temu skończył mi się płyn do wypalania filtra. Pomóżcie.
Przepustnice odłączałem ale bez zmian... myślę jeszcze tylko nad zaślepieniem egr-a albo zobaczyć stan FAPa Czy podczas wypalania powinien zapalić się jakiś komunikat? Czy to tylko w jakieś wersji wyposażeniowej? Próbowałem jechać 2-3 min z obrotami powyżej 3000 ale nic.. Dodatkowo wyczytałem że przy przebiegu 120 000 km a taki mi się zbliża należy...
Wymień czujnik położenia turbiny (mellet). Elektrozawór sterujący gruchą turbo (brązowy) ma dwa krućce (podciśninie-grucha) oraz trzeci w formie upustu powietrza, którędy najczęściej dostaje się woda z nieszczelnego podszybia i ukatrupia czujnik przy gruszce. Ja dałem wężyk gumowy i wyprowadziłem w suche miejsce. Spięty na krótko elektrozawór i pompowanie...
NFU mial problemy z wypalaniem zaworow. Jesli w dodatku jezdzi na gazie... Na twoim miejscy sprawdzilbym szczelnosc cylindrow.
ten blad jak tu kolega mowi jest od czujnika roznicy cisnień! Trzeba uruchomic silnik odczytac blad potem LEXIA chce zeby wylaczyc na 15 sek zaplon i po chwili blad ze STALEGO przechodzi w PRZEJSCIOWY - da sie skasowac bez problemu! Dokladnie nie pamietam ale trzeba odpalic auto i potem zgasic. Spróbuj tez na uruchomionym silniku. Ja go kasowalem juz...
Tak będzie się grzał to PSA i tego nie ominiesz często wypalają się styki. Osobiście montuje gniazdo z przekaźnikiem od VW od świec żarowych 60-80a.
Witam Potrzebuję założyć sygnalizację do auta abym wiedział kiedy zaczyna się wypalać FAP Jeżdzę generalnie po mieście Może ktoś kogoś polecić Pozdrawiam
Najgorsze we współczesnych dieslach jeżdżących na krótkich odcinkach jest to , że bardzo szybko zapycha się dpf , a co za tym często następuje jego wypalanie, co zwiększa spalanie i powoduje rozrzedzenie oleju silnikowego.
Zaryzykuj zapis wymiany filtra na nowy po zakończonym procesie wypalania. Musisz pamiętać że część sterowników ma zapisaną podstawową listę warunków do wypalania gdzie prędkość obrotowa nie może spaść "poniżej..." w innych , "prędkość pojazdu...." .Inaczej to wygląda w Peugeocie 407 inaczej w Crafterze. Zakłócenie warunków wypalania skutkuje przerwaniem...
Witam Peugeot 407 20 hdi 136 Objawy> wsadzam kluczyk wentylator zaczyna kręcić , odpalam nadal kręci , jadę kreci, staje wyłączam i kręci ze 2 minuty. Co mu jest. I to nie fap jak ktoś tam pisze bo mam diode i wiem kiedy wypala. Dzięki za odpowiedz
Ten bezpiecznik 40A jest przed przekaźnikiem. Często w BSM wypala się nóżka tego przekaźnika. Podaj 12V na przewód który zasila silnik dmuchawy. Rozumie że nie ma tego napięcia.
Mam kontrolke wypalania fap podłączoną do obwodu świec więc możesz wmawiać co chcesz i ile chcesz.
Diody są też lepsze od żarówek malowanych tym że farba po czasie nie schodzi lub się nie wypala ;)
W peugeotach i renault takie diody wstawiałem Tak we francuskich autach właśnie tak jest jak piszesz, przy dopalaniu DPF załącza się grzanie lusterek- opisywane na wielu forach. Ale czy w japońcach też jest tak samo. Czy może to ktoś potwierdzić.
Jeżeli często wypala DPF może to świadczyć o jego dość dużym zabrudzeniu. I dlatego wchodzi w tryb wypalania O ile dobrze pamiętam to wartość na sondzie powinna być 0.7-1V
Miałem ten silnik ale z 2006r i mimo wypalania DPF nadal był problem i te same objawy. Wyciąłem i po problemie. Można też wstawić nowy.
Tak, na pewno to jest jego rolą, fizycznie ten element to czujnik temp z lusterka zewnętrznego (po prostu rezystancja), a zaczęli to ładować w momencie stwierdzenia nadmiernego wypalania styków złącz stycznika stopu.
Komputer nic nie pokazuje , Jaki komputer , czym go testowałeś ? , nie ma takiej opcji nawet , bzdury jakieś by pokazał , no bo , Po takim gazowaniu problem ustępuje, żarty sobie robisz bo , Palił się check. Miałem już wtedy przejechane około 350-400 km więc może zaczął wypalać się dpf? , więc go wymień ,
Czym te błędy były czytane? P1184 - zbyt wysoka temperatura oleju P1434 - zbyt wysoka temperatura czynnika klimatyzacji (?!?) P1435 - przekroczenie zakresu pomiarowego czujnika temperatury czynnika klimatyzacji (?!?) ...tyle odnośnie dekoderów OBD-II, niby kody pod Peugeota. Z drugiej jednak strony P143x w HDI to problem z układem dozowania dodatku...
Jeżeli to jest wielopunkt to są tylko dwie możliwości: wypalony zawór lub uszkodzony wtryskiwacz. Jeżeli stało się to nagle to tylko wtryskiwacz (zawór się tak szybko nie wypala) i to jest oczywista oczywistość
Trochę oleju ubywa. Strasznie mocno dymi, boję się nim jeździć, żeby mandatu nie dostać. Próbowałam wypalać FAP, ale nic to nie dało.
1,6 HDI pewnie jest wyposażony w filtr FAP i tu jest pies pogrzebany . Georgesgr jest doświadczony w Peugeotach i miał na myśli to ze w czasie jazdy jest uruchamiana procedura dopalania filtra i przez to jest podniesiona temperatura silnika i ukladu wydechowego i wentylator próbuje to wszystko schłodzić . Taka jest "cena " za nowoczesność o "ekologię"...
To wygląda na problem z taśmą, a dokładnie połączenie taśmy z płytą lub taśmy z LCD. Ponoć wyświetlacze te wypalają się. Wymieniono mi na nowy. Żadnej tasmy nikt nie ruszał.
Witam, Najwyrazniej masz jeden z pierwszych silnikow TU3JP4 (110KM). Na poczatku bylo troche problemow z wypalaniem zaworow. Zacznij wiec od sprawdzenia cinienia sprezania. Sa duze szanse, ze trzeba zdjac glowice. Pozdrawiam, Georges PS. Wyciecie katalizatora, to kiepski pomysl.
Dla tych co szukają i trafią na ten wątek: Winny jest BSM (moduł z bezpiecznikami pod maską) a właściwie "niewymienialny" (wlutowany na stałę) przekaźnik w tym module. Styki się wypalają. Tymczasowe rozwiązanie to połączenie bezpiecznika pompy paliwa z innym bezpiecznikiem który jest załączany "po kluczyku" w tym samym module.
wypalanie laserowe transformator wypalanie wypalanie ceramiki
brama garażowa hormann arctic cooling wskazania termometru zewnętrznego
skoda roomster opinie pralek haier
Jak podłączyć kamerę pogłosową do Peavey XR 600B? Ustawienie przerwy magneto w pilarkach Stihl, Husqvarna, Echo – optymalna szczelina i procedura