Witam. Czy możesz podać więcej szczegółów?
Do czujnika idą 2 kable , jeden idzie na masę a drugi do sterownika ABS. Do sterownika wpięty pod pin 14 , niestety nie powiem Ci jakie mają kolory czy numery kable bo nie mam opisu.
23 i 23b odpowiada za to samo. Tylko masz możliwość działania po zapłonie lub bez. Np zapalniczka. Ile bezpieczników ma skrzynka? Bo były 3 czy nawet 4 wersje.
Który rok i miesiąc bo mam schematy. Tu masz : Dodatki > Oświetlenie wewnętrzne > 2002-12-02 - 2004-07-03
Chłopie - sprawdź okablowanie / omomierz w rękę i do boju ! jak jest zwarcie to dokładnie ci multimetr pokarze - na pewno jest coś przygniecione / i nie będzie to na pewno tak duży koszt.
Tam nie ma BSI. Tylko skrzynka bezpieczników. BSM też nie istnieje w tym aucie. Najprostsza elektryka - szukać w lampach - prawdopodobnie słaba masa!
Jeśli chodzi o chińskiego Peugeota v-click, sum-up itp. to proszę sprawdzić czy nie zastosowanego tam takiego rozwiązania: http://obrazki.elektroda.pl/7993154400_1... . Jeśli zamontowano nieoryginalny moduł zapłonowy to wystarczy wypiąć przewód +12V (zazwyczaj czarny) z kostki modułu i zaizolować. Z resztą skutery Peugeot to imitacja motocykla......
Pin 13 na 16-pinowej kostce czarnej.
Zacznij od porządnego naładowania akumulatora.
Witam Proponuję sprawdzić bezpieczniki.
Jak jest to pewnie na kolektorze, z tyłu za pompą vacum. Co do problemu to sprawdź lepiej linię 5v i masę od czujnika paliwa. Bo pewnie masz tam zwarcie.
1120ARadioodtwarzacz – Ekrany wielofunkcyjne – Przełączniki przy kierownicy – Automatyczna skrzynia biegów 2415AZestaw wskaźników – Radioodtwarzacz – Ekrany wielofunkcyjne – Klimatyzacja – Pomoc w parkowaniu tyłem – Czujnik deszczu/oświetlenia
Pod kierownicą. Nr 22 30A https://obrazki.elektroda.pl/6715486800_...
Schemat znajdziesz na forum peugeota. Prawdopodobnie pali sie przez zwarcie w instalacji nawiewowej.
Przerwany przewód między słupkiem,a drzwiami i zwarcie robi.
Francuz nie ma czarnej masy tylko zieloną z paskiem więc podłączyłeś zasilanie na masę.P
zwarcie do masy To ogólnie słaby "plus" Zwarcie do plusa to ogólnie słaby "minus"
Sprawdź instalację nie zmieniaj bezpieczniki na większe !!! Prawdopodobnie jest zwarcie od czegoś wpiętego lub samej instalacji . Musisz przeglądnąć całą , przede wszystkim ten przewód który się izolacja topi . Nie uruchamiaj niczego przed znalezieniem usterki . To grozi spaleniem wiązki oraz auta !!!
Wszystko jest jak należy. Zobacz dokładnie ten cienki przewód, może ma jakieś przetarcie, zwarcie itp.
Znajdź zwarcie to chyba proste i logiczne.
Jakby alarm sprawiał zwarcie to poleciałby bezpiecznik.
Załóż dodatkowy bezpiecznik o mniejszym amperarzu bezpośrednio przed sterownik wtedy będziesz miał pewność czy zwarcie jest wewnątrz sterownika.
A brak iskry to czujnik położenia wału korbowego, cewka, świece, imobilajzer?. to wybieraj co? a może jakieś zwarcie na instalacji?
Woda zwarcie w czujniku ciśnienia spalin. Tak coś kojarzę
Wczoraj moduł napędu CD został sprawdzony, podłączony do zasilania, zmierzone prądy nie odbiegały od normy. Dziś serwisant zmiękł i wymienił radio, próbował jeszcze wciskać bzdury, że napęd zasilany jest z 12V. Nadmienię tylko, iż na płycie napędu są opisane styki i "jak byk" są wejścia zasilania +8 i +5V. Najprawdopodobniej taśma łącząca CD z płytą...
Przede wszystkim zlokalizuj okablowanie tego obwodu, otwórz zegar i szukaj oznak uszkodzenia - przepalone ścieżki, widocznie uszkodzone elementy. Odszukaj element kluczyjący, pewnie tranzystor i sprawdź, co się na nim dzieje. A jeśli nie dasz sobie rady, a jest to klasyczny obwód kierunkowskazów, to zastosuj przerywacz zewnętrzny. PS. Jak bardzo chcesz...
Pewnie że wiem, ale po co mam ci pomóc? Pomogłem w jednym, to nie kliknąłęs "pomógł".
LPG ma znaczenie bo wyłancza wtryski a wypadanie zapłonu może powodować zwarcie przerwa w obwodzie cewki
panowie dziekuje bardzo za rady powiem wam co zrobilem otóz rozłączyłem te kabelki jak byly i jest z powrotem dobrze akumulator dziala i sie nie rozladowywuje ! dziekuje jeszcze raz pozdrowienia wesołych swiat zycze!! Miodzior
Witam Elektrit wiem że to już stary temat ale akurat mam podobne przejścia z takim Partnerem i nie moge dojść który to przekaźnik załącza zasilanie do sprężarki . Pamiętasz może ?
Zapewne wróci, a uszkodzenie może być w innym miejscu i poruszanie wiązką spowodowało ustąpienie zwarcia.
Wiązki ok, napędy nowe, BSI ok, panel ok. Pozostało jeszcze sprawdzić przepusty przy zawiasach - gdyby tam były uszkodzenia, to pechowo może nie wyjść przy pomiarach, ale szkodzić przy wstrząsach w czasie jazdy. Myślę o uszkodzonych przewodach na rozwarcie i może gorzej zwarcie.
BSI, bezpiecznik F4. Zasilanie idzie na pin 7 w radiu i stamtad na pin 5 szarej kostki COM2000.
Brak masy lub slaby styk baterii.
Bezpieczniki przeglądaj jakby coś było na tym samym bezpieczniku i zrobiłeś zwarcie
Sprawdz wiazke pod filtrem, moglo byc zwarcie i w ECU uwalilo sterowanie tego konkretnego wtrysku
Trzecie światło stopu to na tym schemacie H85, widać że wisi na jednym bezpieczniku F21 z lewą lampą stop. Sprawdź czy to się zgadza u Ciebie na aucie. Może są złe żarówki wsadzone do lampy i w lampie zwarcie powoduje zasilenie środkowego stop...?
W takim razie dalej szukaj spalonego bezpiecznika.Bo wątpię by zwarcie w gnieździe zapalniczki uszkodziło połowę instalacji.
A najczęściej co może robić zwarcie ?
Na przewody bym nie stawiał ponieważ przekładałem po jednym kabelku. Wtryski sprawdziłem jedynie na zwarcie do masy i nie ma zwarcia.
Problem rozwiązany, wiązka od oświetlenia tablicy rejestracyjnej byłą między belką a zderzakiem i się w tym miejscu przetarła, robiąc zwarcie. Po zabezpieczeniu, problem zniknął.
Zwróć uwagę na jeszcze jedną rzecz. Już miałem kilka takich przypadków. W napinaczach jest taka blaszka zwierająca dwa piny. Wsadzenie wtyczki powoduje jej odgięcie i rozwarcie pinów. Miałem kilku takich klientów którzy wsadzili kostkę ale nie do końca i w efekcie sterownik wykrywał zwarcie.
Witajcie , następny problem , po poru dniach od regeneracji rozrusznika po odpaleniu- komunikat napraw silnik i świeci się serwis , na kompie wyskakuje żywotność akumulatora ( ale jest ok ) zauważyłem że po odpaleniu świeci się w schowku dioda start stopu i nie można jej wyłączyć a w normalnych warunkach trzeba ją włączyć samemu po uruchomieniu silnika...
Sprawdź akumulator w bagażniku.
Kod u1802 błąd danych prędkości pojazdu ( charakterystyka błędu: zwarcie do plusa)
Spotkałem się z taką usterką. Zazwyczaj powstaje wtedy, kiedy ktoś odkęcając kleme plusową nieopatrznie dotknie kluczem obudowy ECU. Mogę zaglądnąć do sterownika, kosz naprawy do uzgodnienia.
To odłącz czujnik i sprawdź wtedy kompem czy pokaże zwarcie
Może alternator ma zwarcie?
Bo to nie potencjometr tylko sterownik silnika poszedł. A konkretnie napięcie na potencjometr. Skoro było zwarcie.
Opanowane przez wymiane Bsi , wymagane programowanie. Drajwer upalony przez zwarcie w cewce.
co do ww. mojego postu po akcjach okazalo sie ze znowu byl rozrusznik. Dlatego trez kontrolki przygasaly bo bylo na nim zwarcie.
Zmierz go , ja po prostu mierzę amperomierzem 3-4 A poboru. Uzwojenie stojana na zwarcie do masy i diody żarówką 55W. Regulatory raczej wieczne.
W BSI pojawia się błąd B4BD (zwarcie do masy tylny lewy kierunkowskaz). Jeśli pokazuje zwarcie to nie pomoże ci: Jak będzie mnie dalej wk..wiać to przylutuję żarówkę bezpośrednio do kabli sam pomyśl może z włóknem coś nie tak, świeci ale dla kompa ma zwarcie ?
kazdy bezpiecznik wyciagalem i mierzylem przejscie miernikiem.
F6 zasila sporo rzeczy, m.in. dzwignie terowania skrzynia, dlatego nie mozna jechac. Musisz znalezc obwod, ktory ma zwarcie. Odlacz kolejno zlaczki 16 pinowe szra i zielona. Zobaczysz, ktora powoduje zwarcie. To zawezi pole poszukiwan. Pozdrawiam, Georges
Może być ciut inny kształt gniazda i kiepska wtyczka robi zwarcie.
podejrzewam że nie jest tak źle,odłączona i opornik bo pewnie uszkodzona kostka jest i po wpięciu w poduszkę robi zwarcie.
Witam. Proszę o pomoc .Przewód Pinu 3 w presostacie klimatyzacji ma zwarcie do masy. Dokąd ten przewód dochodzi? Może posiada ktoś taki schemat? Z góry dziękuję. Peugeot 307 2.0hdi RHY 2002.
Od czego to? Pewnie zwarcie na wiązce?
Zwarcie ogrzewania lusterka z kierunkowskazem.
majstrowałem przy zapalniczce samochodowej i powsało jakies zwarcie, teraz nie działa mi owa zapalniczka, podgrzewanie tylnej szybyi klakson. Gdy wciskam przycisk od podgrzewania szyby to słychać takie cyknięcia od takiego kwadratu kolo bezpieczików. Co tu moglo sie spalic? Czy jestem w stanie zrobić to sam czy trzeba oddac auto do elektryka?
Tak to ten sam schemat
Nie podłączyłeś, przypadkiem, tego akumulatora odwrotnie? :D
Masz orginał. diagostyka Lexią i sprawdzenie tylko pod obciążeniem, możliwe zwarcie w przyczepie i nie podaje prądu. Przekaźniki zasilanią tylko gniazdo przyczepy w 30/15 (13 pinowe gniazdo)
Dzień dobry, czy rozwiązał Pan problem z dmuchawą? Mam podobną sytuację, tylko w moim przypadku nie ma sterowania przekaźnikiem. Na stykach podstawy przekaźnika zamiast 12V jest zwarcie. Wszystkie bezpieczniki są ok. Czy oriętuje się Pan jakie urządzenie steruję tym przekaźnikiem? Co może powodować zwarcie przewodów.
Ewidentnie gdzieś zawarcie. Znajdź za co są odpowiedzialne i sprawdzaj przez odpięcie co robi zwarcie. Chyna ze problemy w instalacji Być może sama pompka albo zegary?
Problemem była wiązka elektryczna, a dokładnie zwarcie w wiązce silnika.
Tak wygląda skrzynka?:
Problem rozwiązany... mimo mojej podmianik okazał się czujnik ( presostat) podmienialem od 307 po lifcie i 607 2003r a sterownik był Delco
zn mam kod ale nie dziala ja go kupilem rok temu ale dopiero go odebralem i teraz kod nie dziala po tym jak alternator zrobil zwarcie
Na wyświetlaczu świeci się napis "Ecomod"?
Wyciągaj bezpieczniki i kiedyś w końcu zgaśnie i zobaczysz w którym obwodzie jest zwarcie.
Witam... Już na samym wstępie chce powiedzieć że nie posiadam wyłącznika bezwładnościowego. Peugeot 306 z 93r. Opisze jak to wszystko wygląda. Przyjechałem do domu, auto postało jakąś godzinkę potem chciałem odpalić i już kaplica, doszliśmy do tego że na pompie paliwowej nie ma napięcia, albo inaczej, napięcie tak jakby się pojawiało 0.15V ale było...
VF33HRHSB83360750
Peugeot 206 1.4 HDi, po umyciu silnika, zapaliły mi się błędy na desce: airbag, stop i kontrolka od ręcznego. Po podłączeniu kompa wyszło, że nie ma komunikacji ABS z ECU. Po wymianie pompy o tych samych numerach auto odpaliło, po podpięciu kabli i powieszeniu ich, jak powinny być. Na drugi dzień wpiąłem wtyczkę do ABS-u, pokazały się te same kontrolki...
Do puki nie usuniesz usterki związanej z zapaloną lampką otwartych drzwi to centralny nie zadziała poprawnie. Posprawdzaj czujniki drzwiowe, okablowanie (zwarcie do masy)
Sprawdzałeś drzwi, a wiązki miedzy karoserią i drzwiami? A te drzwi sprawdzałeś na wygląd, czy zdejmowałeś boczki/tapicerki i sprawdzałeś instalację w drzwiach?
Tak, zwarcie na wiązce
Samochód nie odpala . Gdzieś robi zwarcie .
Wszystko wskazuje ze uszkodzona jest krancówka w któryms zamku,Najlepiej to sprawdzic narzedziem diagnostycznym przez pomiar parametrów (zobaczyc ktore drzwi widzia jako otwarte) lub po schemacie ,sprawdzic który przewód ma zwarcie z masa.
Zasilanie ma być stałe i się nie zmieniać.Jak się zmienia to masz zwarcie we wiązce.Tej lub innej ,gdzie leci ta sama linia 5voltów.Jak nie ma zwarcia to leży ECU.To samo z sygnałem.Pomiar najlepiej zrobić przy samym ecu.
Okazało się że w moim przypadku to nie kluczyki, rozrusznik robił zwarcie i wywalał bezpiecznik.
Zwarcie w przelotce tylnej klapy.
Będzie zawsze 12V / na drugim masa/ , bo jest bezpośrednio z akumulatora przez bezpiecznik nr.7 i przez cewkę przekaźnika i na jeden ze styków włącznika klaksonu , on natomiast podaje masę na cewkę , która przyciąga kotwicę przekaźnika , podając 12V na tubę klaksonu.
Któryś z modułów może robić zwarcie albo być uszkodzony. Musisz sprawdzić oscyloskopem jak "nadaje" CAN napędu. Albo od biedy sprawdzić miernikiem. No i zająć się tym błędem czujnika.
Odkryłem za pomocą instrukcji obsługi że u mnie nie ma bezpiecznika nr1 pod maską czyli kalkulatora wtrysku. Wymieniłem też 2 bezpieczniki pod kierownicą, jeden na pewno był od radia. Nie wiem czy to to było przyczyną ale silnik odpalił. Dziękuję za pomoc.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... R03 na L10 bez problemu.
Więc tak na przelotce między klapą a nadwoziem też sprawdziłem niestety nie ma ani śladu uszkodzenia. Nie wiem o co do końca chodzi z podłączeniem silnika "na krótko"? Bezpiecznik wsadzając czy to na włączonym czy na wyłączonym samochodzie od razu powoduje zwarcie.
Temat zamknięty, moduł znajduje się w BSI a przyczyną była woda w tylnych lewych drzwiach i robiło się zwarcie.
Najlepiej jak podjedziesz na kompa gdzieś. Powiedzą Ci co może być nie tak. Może jakiś czujnik, ewentualnie jakieś zwarcie do masy.
Na kostce od przepustnicy wszystko się zgadza ale na kostce czujnika musi być jak opisywałem bo albo masz zwarcie w instalacji albo padł sterownik.
Witam serdecznie Autko nie odpala. Po odczytaniu błędów komputerem jest komunikat https://obrazki.elektroda.pl/8474049400_... https://obrazki.elektroda.pl/5677670500_... Proszę o pomoc w znalezieniu przewodu 824 Pozdrawiam
Zarówki sprawne ? A może zwarcie w instalacji ?
W systemie AdBlue znajduje się 7 obwodów podgrzewania mocznika: Przed dokładnym opisem umieszczam w tym miejscu prawidłowe wartości rezystancji wszystkich obwodów: A) płytka podgrzewająca mocznik w zbiorniku (nie ma do niej dostępu bezpośredniego) - 1,3 Ω B) przewód łączący filtr mocznika z zespołem pompy (około 30 cm długości) - 27,0 Ω C) obwód "zielony"...
Na światłach długich nie działa żadna strona kierunków. Na tych do jazdy dziennej wszystko jest w porządku. Co konkretnie w przełączniku mogło się popsuć? Rozbierałem go i są tam ścieżki. Gdzieś jest zwarcie?
Jest zwarcie w zamku przerabialem to w innym aucie Dodano po 40 Po wymianie zamka oraz wkładki problem znikl
Może zalewa Ci skrzynkę z bezpiecznikami albo przekaźnikami i masz zwarcie? Sprawdź pobór prądu na postoju.
A BSI? Przeglądałeś? Ewentualnie bezpieczniki w skrzynce na akumulatorze? A po co? przy uszkodzeniu czujnika ABS normalne że pojawia się te kontrolki. Prawdopodobnie pomylone kabelki,zwarcie albo tandetny czujnik założony.
Witam, Peugeot ma słabą moc, obrotomier dochodzi do 2100obr/min wyskkuja dwa blędy: P0243 obwód zaworu elektromagntycznego ciśninia turbodoładowania P0403 - zawór recyrkulacji spalin EGR, przerwa w obwodzie lub zwarcie do masy poradzcie co mam robić
jaki rocznik ? silnik ? jest to bolączka wielu francuzów też tak mam berlingo 2009 b9.. podejrzewam centralny zamek ale nie mam pewności ,lub jakiś kabel pęknięty i wali zwarcie;) , najgorsze że wszystko sterowane z bsi
zwarcie instalacji peugeot peugeot boxer zwarcie peugeot zwarcie plusa
wymiana pralka amica honda civic benzyna akumulator felgi malowanie
spawarka wybija bezpiecznik spawarka wybija bezpiecznik
Czernienie obrazu w Samsung LE32R51BX - przyczyny i rozwiązania Wymiana przełącznika świateł awaryjnych Honda Goldwing 1800