philips fw850c

Znaleziono około 30 wyników dla: philips fw850c
  • nie działa jeden kanał philipsie fw850c

    witam nie działa jeden kanał w philipsie fw850c przejrzałem dosyc dogłębnie forum i najczęstsze odpowiedzi jakie padały sugerowały wymianę końcówki mocy żeby stwierdzić, że ona rzeczywiście nie działa - wystarczy zamienić je miejscami niestety nie mogę dojść do tego, co mam wylutować znajomy mój...

    Audio Serwis double p   27 Sie 2004 09:46 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1489
  • Wieża Philips FW850C jak przerobić CDR na CDRW???

    Witam. Chciał bym aby wieża Philips FW850C czytała mi poza płytami CDR także CDRW. Czy jest to możliwe i ile by to kosztowało i czy można to samemu zrobić i jak. Jeżeli ktoś wie jak prosił bym o porade. Z góry dziękuje!!!

    Schematu/instrukcji/artykułu Telo   09 Wrz 2004 07:35 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 929
  • Philips FW850C laser. Jak można sprawdzić diodę lasera?

    Jak można sprzawdzić diode laseru a może ktoś już naprawiał tą wieże z takim uszkodzeniem. Drugie uszkodzenie ( jeszcze się za nie nie zabrałem) to autorewers. Czasami poprostu głupieje i przełącza kasety z jednej "strony" na drugą.

    Audio Serwis tik_tak   10 Sty 2005 11:44 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2230
  • Auto reverse w wieży Philips FW850C - przerzuca się na drugą stronę kasety.

    W wierzy PHILIPS FW850C głupieje autorewers (jest on tylko na jednej kieszeni , druga kieszeń jest bez auto rewersu). Po naciśnięciu PLAY albo odrazu, albo po paru sekundach autorewers przeżuca sie z jednej strony na drugą strone kasety. Wymaina gumek nic nie dała. Podejżewam że nowa gumka nadal...

    Audio Serwis Mimitron   11 Sty 2005 22:46 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 920
  • Wieża philips fw850c UszkodzonyTDA7437

    Witam mam problem z znalezieniem tego układu po rozsadnej cenie Może ktos wie w czym taki układ jeszcze występuje Posiadam do tej wiezy schemat Pozdrawiam

    Audio Serwis krzysiek2102   22 Maj 2005 15:34 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 746
  • Schemat wieża Philips FW850C

    Witam. Poszukuję schematu wieży Philips FW850C.

    Schematu/instrukcji/artykułu pietrek_pl   10 Paź 2007 16:21 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 753
  • wieża Philips FW850C schemat ,końcówka mocy

    Poszukuję informacji co siedzi w końcówce mocy. W tym dziale nie udzielamy porad.

    Schematu/instrukcji/artykułu oldboy   03 Sty 2008 12:50 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 982
  • Wieża Philips FW850C - zanika dźwięk

    Przy zwiększaniu głośności dźwięk całkowicie zanika. Problem pojawia się przy przekroczeniu ok 1/5 skali głośności. Po zmniejszeniu głośności dźwięk wraca. Problem pojawia się przy każdym źródle sygnału (tuner, AUX). Przeszukałem forum i nie znalazłem podobnego problemu. Z góry dzięki za pomoc.

    Audio Serwis dexter_86   06 Sty 2009 07:49 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1037
  • PHILIPS FW850C instrukcja obsługi ENGLISH

    PHILIPS FW850C instrukcja obsługi ENGLISH Producent: PHILIPS Model: FW850C Jezyk: ENGLISH

    Audio Instrukcje obsługi Fairgrounds   25 Sie 2009 12:04 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1223
  • Podbicie Basu w wieży PHILIPS FW850c

    Nie wiem czy dobrze trafiłem, ale jestem ciekaw czy da sie podbić bas w wieży PHILIPS FW850c? (np. od 40Hz). A nie tak jak jest to fabrycznie od 60Hz. Z góry dziękuję i pozdrawiam!

    Audio Serwis karnak   11 Lut 2010 01:45 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1027
  • [Kupię] Pilot do wieży Philips FW850C

    Poszukuję pilota do wieży Philips FW850C.

    Audio Bazar icm   09 Kwi 2012 23:38 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1523
  • Philips fw850c. Szykam kolumn.

    Oryginalne mam z tym ze nie wiem czy nie są spalone ostatnio dziwny zapach spalenizny było czuć maja już spory "przebieg" ze tak powiem :) domyślam się ze sprzęt stereo jest dużo lepszy ale na razie nie mogę sobie pozwolić na takowy. Ten Philips gra bardzo dobrze wystarcza w zupełności. A jakie kolumny...

    RTV Co kupić? idek24   30 Paź 2016 15:00 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 333
  • Digital optical out philips fw850c

    Witam. Posiadam wieze philips fw850c ktora jest wyposazona w wyjscie optyczne pytanie jest nastepujace czy moge podlaczyc do niej DVD po przez kabel typu toslink? Z gory dziekuje za odpowiedz.

    Połączenia urządzeń Artur k.   25 Sty 2017 22:51 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 345
  • Sluchawki Sennheiser HD600 do wieży Philips FW850C - dobry wybór?

    Witam. Mam pytanie dot sluchawek. Chcialbym kupic w przyszlosci Sennheiser HD600 i teraz tak - mam wieze Philips FW850C wiekowa, czy ona wystarczy jako zrodlo dzwieku no i czy musze do tego miec wzmacniacz sluchawkowy czy nie? Czy moze lepsze beda do tego Sennheiser HD598? Dzieki z gory za odpowiedz.

    RTV Co kupić? radhanracing   24 Lut 2017 11:49 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 192
  • Wieża Philips FW850C - jak włączyć alarm (budzenie)?

    Instrukcja obsługi powinna pomóc. Pozdrawiam :) Dodano po 41 1 przytrzymaj CLOCK TIMER przez ponad dwie sekundy 2 kliknij CD, TUNER albo TAPE1 3 godziny ustaw strzałkami (<<>>) 4 minuty ustaw innymi strzałkami (|< >|) 5 zatwierdź klikając CLOCK TIMER Pozdrawiam :)

    Nagłośnienie Domowe 1repcaK   03 Sie 2017 20:01 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 741
  • wieza Philips fw 850c nie czyta plyt

    witam! wieza philipsa fw850c przestala czytac mi plyty rozebralem aby przeczyscic optyke lasera ale zauwazylem ze kreci plyta probuje ogniskowac (soczewka jezdzi gora -dol) ale nie widze swiatla lasera... padl laser czy moze byc inna usterka a moze ktos ma jakies doswiadczenie w tym temacie - schemat...

    Audio Serwis Axel2010   07 Lip 2003 09:51 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2059
  • Jak zdjać plastikowe fronty z kolumienek Philips??

    Witam mam popularną wieżyczkę Philipsa FW850C i standardowe kolumienki do tego (FB 880 PH). Czy ktoś moze mi pomóc i powiedzieć jak zdjać z nich te platikowe fronty bo mam porysowane i chciałem je odnowić (czyli polakierowć) a za cholerę nie mogę ich zdjąć. Bardzo prosze o pomoc jeśli ktoś wie jak to...

    Audio Serwis Czarek_S   12 Lis 2005 17:54 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1014
  • Radio HI-FI PHILIPS. Po włączeniu ciągle coś warczy.

    Philips FW850C

    Początkujący Serwisanci dzyndzel15   20 Mar 2005 15:27 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 676
  • Dobór głośników do wieży Philips

    Posiadam wieżę Philips FW850C i chciałbym dokupić do niej kolumny podłogowe. Parametry głośników: Wymiary: wysokość 107cm, szerokość 20cm, głębokość 26,5cm Zalecana moc wzmacniacza 30-120W Pasmo częstotliwości 35 – 20kHz Skuteczność 90dB Impedancja 6 ohm Zastosowane głośniki: 2 głośniki...

    Jakie Nagłośnienie do Domu master_pw   29 Wrz 2012 19:11 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2196
  • wieze philips fw 850c jaki kabel glosnikowy?

    Witam. Posiadam wieze Philips fw850c chce wymienic kable glosnikowe jakie beda najlepsze do tego zestawu? Moc wzmacniacza o ile sie nie myle to 145W czyli jesli kupie kable 2x4mm2 bedzie ok?? Z gory dzieki za odpowiedz.

    Jakie Nagłośnienie do Domu MrMajst3r   25 Gru 2015 21:38 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 573
  • philips fw 850c jaki subwoofer?

    Witam. Posiadam wieze Philips FW850C i chcialbym podlaczyc do niej subwoofer. Pytanie jest nastepujace czy yamaha YSTFSW050BL bedzie odpowiedni?? A no i jaka powinien miec moc RMS i ile jaki opor? Dziekuje z gory za odpowiedz.

    Jakie Nagłośnienie do Domu sebap   11 Sty 2016 11:02 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 657
  • philips fw 850c.. dodatkowy zestaw kolumn.

    Witam czy mozna podlaczyc do wiezy philips fw850c dodatkowy zestaw kolumn zeby stworzyc kino domlwe 5.1?? Jest taka mozliwosc w ogole?

    Jakie Nagłośnienie do Domu radhanracing   24 Sty 2016 13:52 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 528
  • Philips 850C

    FW850C czyta CDR i CDRW.

    Audio Serwis suchy73   12 Wrz 2004 16:50 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1031
  • Jaka wieze kupic? Stare ale jaer do warsztatu

    Witam wszystkich. Chcę kupić sobie do warsztatu wieżę taką żeby dosyć głośno zagrała jak i najważniejsze żeby bas był głęboki. Poniżej podaję 5 modeli które znalazłem ale nie wiem którą wybrać. Za wszelkie podpowiedzi będę wdzięczny. Philips FW850C Sony RX 70 Philips C80 Sony HCD XB5 Aiwa NSX-S556 Pozdrawiam...

    RTV Co kupić? kiss39   01 Maj 2018 19:35 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 258
  • Jamo Sub 210 - cicha, nierówna, dudniąca praca

    Witam Mam problem z zakupionym nowym subwooferem aktywnym. Podłączany do wieży philips FW850C oraz do amplitunera Philips FR960. W obu przypadkach subwoofer cicho gra, nierówno, buczy przy większej głośności. Subwoofer podłączany pod wejścia subwoofer out jedną cinch oraz kablem typu Y. Co może...

    Początkujący Naprawy Rafal107a   07 Paź 2018 17:31 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 72
  • problem z wieżą

    Witam Mam wieżę philips fw850c i coś sie w niej stało że teraz nie gra (napewno coś ze wzmacniaczem bo wszystko inne działa). Czy jak podłączył bym do niej wzmacniacz i do wzmacniacza kolumny czy jest możliwość ze będzie grać??

    Początkujący Serwisanci chrupkus   18 Wrz 2005 15:29 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 714
  • Nagłośnienie pokoju 12m kw

    Witam i mam pytanie Być może cos na ten temat było już pisane ,ale szukałem i nie znalazłem odpowiedzi. Mam pytanie czy da się poprawić jakość dzwięku z wieży. Wieża to Philips fw850C podobno 2x130W z kolumnami trzydrożnymi 6ohm woofer ma około 16cm srednicy. Słucham muzyki z podłączonego odtwarzacza...

    Estrada Co Kupić Anonymous   11 Wrz 2009 16:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1109
  • jaką zwrotnice wybrać dla podłączenia subwoofera w domu

    Chłopie...tak na moje oko-zmień WZMACNIACZ,tzn. wywal tą 6R wieżyczkę,bo spalisz coś,i taka wieżyczka niesłuży do napędzania takiego pudła ;) Będzie dawać tylko przestery,odkąd ja swojego Philipsa FW850C zmieniłem na Onkyo A-8830 to jest kolosalna różnica. Jeśli chodzi o te filtr pasywne,odcięcie bierz...

    Nagłośnienie Domowe logos1996   29 Gru 2010 23:02 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1502
  • Wzmacniacz sluchawkowy trzeszczenie sluchawek

    Witam. Posiadam wzmacniacz do sluchawek bravo audi v2 po podlaczeniu go do wiezy (wiekowej juz) philips FW850C po jakims czasie pojawia sie szum i trzaski nie wiem czym to jest spowodowane..!? Kiedy podlaczam inne zrodlo dzwieku np smartphone problem znika.. wiadomo jednak ze jakosc MP3 itd jest gorsza...

    Początkujący Elektronicy 398216 Usunięty   03 Cze 2018 20:58 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 144
  • Jakie Tonsile/STX basowe do kolumn?

    Witam.Posiadam 2 głośniki tubowe tonsil,można takie dostać za 50zł sztuka. Średniotonowe posiadam Philipsa Fw850c,z tych kolumn wykręciłem,jako średnie to nawet ujdą. I zastanawiam się,na jakich głośnikach zrobić kolumny...zależy mi na porządnym kopnięciu.Zapewne spytacie jakiej muzy słucham:) Więc...

    Nagłośnienie Domowe logos1996   08 Lis 2010 17:11 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1598