Sprawdzić przeowdy przy stacyjce a później przy module.
Kolor obudowy cewkomodułu w Piaggio 50 cm³ nie ma żadnego znaczenia. Oryginalne moduły zapłonowe w Piaggio nie były blokowane, ale nie można wykluczyć że można natrafić na jakieś nietypowe zamienniki z blokadą: http://www.motelek.net/andere/cdi/cgc_tr... . Aby się przekonać, trzeba sprawdzić działanie zapłonu pod stroboskopem. Kąt wyprzedzenia...
W takim razie sprawdź czemu nie działa kontrolka immo, z jednej strony jest podłączona do stałego „+”, z drugiej strony przewodem żółtym do modułu.
A moduł? Masz możliwość podmiany od sprawnego?
http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/cir... Oryginalnie przewody od statora powinny być zakończone kostką która bezpośrednio jest podłączona do modułu zapłonowego. Przewody są połączone zgodne z oznaczeniami na module, czyli rosso, bianco, marone, verde. Silnik chłodzony powietrzem według serwisówek posiada stały kąt wyprzedzenia...
impulsator, cewka albo moduł najczęściej moduł, najrzadziej impulsator
jeśli na kablach jest tak jak piszesz to: 1) odłącz całkiem biały i zobacz czy jest iskra, jak sie pojawi to usterki szukaj między końcówka białego kabla i stacyjką- podanie masy na biały powoduje gaszenie iskry(i silnika..) 2)jeśli 1 nie pomoże kup drugi moduł
Gaźnik Dellorto czy Weber? Sprawdź ssanie automatyczne na zimnym silniku porównując długość wysunięcia tłoczka ssania z głębokością gniazda w którym pracuje tłoczek ssania automatu ssania. Jeśli na zimnym automacie tłoczek zamyka ssanie, to rzecz jasna automat nadaje się do wymiany. Wtedy szukaj nowego automatu ssania przeznaczonego do Piaggio (z charakterystyczną...
witam potrzebuje pomocy w podłączeniu modułu piaggio 125 4t z góry dziekuje za pomoc https://obrazki.elektroda.pl/1376651100_...
Odświeżam temat z prośbą o pomoc, po przjechaniu kilku kilometrów skuter pali cewkę, ma ktoś jakieś schematy do tego skutera? Piaggio NRG 50ccm
na poczatek proponuje zmniejszyć obroty biegu jałowego. moduł zapłonowy oryginalny czy zamiennik?
Zmiana modułu rozwiązała problem.
No to jeżeli cewka jest sprawna t pewnie uszkodzony moduł.
Witam Jeśli impulsator (czujnik hala)jest jako cewka w iskrowniku to prawdopodobnie uległ uszkodzeniu .Cewko moduł raczej jest sprawny -jeśli nie będzie impulsu z czujnika hala to nie będzie iskry Tak że obstaje że walnięty jest czujnik w iskrowniku Pozdro
Problem rozwiązany. Przyczyną okazał się spalony moduł kodujący immobilisera. Szczęście w nieszczęściu że moduł był kompatybilny z modułami samochodowymi. Różnił się jedynie wykonaniem, był wodoszczelnej obudowie zalanej silikonem. Na chwilę obecną w skuterze siedzi moduł od fiata marea z przegranym wsadem procesora z oryginalnego immo. Wszystko śmiga...
Jeśli podłączy się prawidłowo piny nie widzę przeszkód, tym bardziej, że regulator napięcia jest tutaj osobno, a nie scalony z modułem.
Co do kolorów, już wiem o co chodzi, tylko powiedzcie mi jakie ma być napięcia w zielonym kablu??
Czyli jak można sprawdzić ten cewko moduł?
Do silnika X9 250 powinieneś zastosować moduł zapłonu Magneti Marelli AC13I.
W pisggio moduły zasilane są prądem stałym z aku. Twoje moduły są na zmienny z cewki ,której piaggio nie posiada
Witam. Mam proste pytanie, jaka powinna być w przybliżeniu rezystancja cewki zasilającej moduł zapłonowy w skuterku jak w temacie?
Było to ponad dekadę temu , ale tak jak piszesz wystarczyło prze lutowanie kilku punktów i zadziałało . Zastępczo dobrałem do tego zapłonu cewko-moduł chyba od Piaggio i to chodziło .PVL został jak na zdjęciach z racji braku czegoś odpowiedniego do sklejenia tego do kupy.
W takim razie upewnij się co do rezystancji uzwojeń cewki zasilającej i impulsatora, prawidłowego podłączenia modułu oraz sprawdzenia modułu na innym skuterze.
witam poszukuję schematu podłączenia chińskiego modułu 4T do silnika piaggio 125 4T.Jakie są straty na mocy poprzez zmianę modułu? Dodano po 22 siemka Adrianie podpowiedz jak założyć moduł 4T z chińczyka do piaggio 125 4T
Jestem ciekaw czemu wybrał właśnie cewkomoduł od Piaggio. Jeżeli został założony alternator Mitsuba GF-4, to powinien do niego zostać założony zwykły moduł od Peugeota/Hondy/chińskiego 2T. Różnica pomiędzy tymi modułami a cewkomodułem Piaggio polega na zastosowaniu diody na wejściu zasilania modułu, która zwiera ujemne połówki napięcia do masy obniżając...
Jeśli gaźnik wg Ciebie ok. ( i dysze udrożnione ), to podmień na próbę moduł.
Tak jak kolega wyżej podpowiedział z bezpiecznikami tylko dodałbym amperomierz pod akumulator żeby nie czekać z każdym bezpiecznikiem tygodnia czasu. Jak ten mechanik tego nie ogarnie a Ty nie będziesz wiedział jak do tego podejść to przywieź to do mnie, bo jak dobrze skojarzyłem to dzwoniłeś z wymianą modułu.
Włożyłem seryjny moduł z immo.
Masa jest ok. Odłączyłem cewkomoduł, miernik do zielonego i do masy zerowe napięcie. A przeciez zielonym jest podawany prąd na moduł.
Normalnie odpalasz na kopstarter z odłączonym złączem od stacyjki (zespołu styków), ale że go nie masz to iskra powinna być nawet bez akumulatora. Tylko potem problem z zgaszeniem silnika. Jeśli nie ma iskry, to w nowszych Piaggio pada moduł zapłonowy oraz stator. Chyba że ktoś zaczął rozwalać instalację elektryczną (złącze przy silniku). Poza tym nowsze...
Witam. Zdjąłem magneto i kable pod nim wyglądają dobrze. Jest pięć cewek i szósta z której idzie przewód na cewko moduł. Na cewko module jak kręcę rozrusznikiem to na zielonym przewodzie nie ma napięcie. Przynajmniej jak sprawdzam kontrolką 12 Volt . Jak sprawdzam woltomierzem to jest dziwna sprawa. Podczas rozruchu wskazuje mi jakieś dziwne napięcie...
W instalacji od dzielnie mam moduł i oddzielnie cewke wn Co to za pojazd, że ma moduł? Yamaha TZR50 czy CPI? Co to za przeróbki? Silnik Derbi/Piaggio jest montowany na osi wahacza, a silnik Minarelli z tyłu na dwóch wspornikach do ramy...
Witam Zlecę a raczej zapytam się o cenę wykonania modułu komputera do skutera. Komputerek miałby wyświetlać na zmianę co 5 sek. Temp z pierwszego termometra, temp. z drugiego termometra, stan naładowania akumulatora, i na początku włączenia komputerka napis "PIAGGIO". Moduł musiałby współpracować z wyświetlaczem LCD Charakterystyka wyświetlacza : [url=http://jangelectronic.republika.pl/...
Prędkościomierz nie ma nic wspólnego z układem zapłonowym i pracą silnika. Jedyną rzeczą którą mogłeś uszkodzić w rejonach naprawy czujnika prędkości to stacyjka i przewód "gaszenia". Widzę że dałeś skuter do niekumatych mechaników, albo takich, co chcą zarobić na naiwnych. Mogą sobie załatwić moduł za 300 zł sygnowany "Piaggio Vespa Gilera Derbi Aprilia...
Tak w ogóle, to jaki to jest typ układu wtryskowego, producent? To jest osobny moduł czy układ wtryskowy zintegrowany z przepustnicą?
Świeca nie ma nic tutaj do ssania. W przypadku ręcznego ssania otwiera się dysza przez którą ciągnie więcej paliwa, a w elektrycznym jest płytka (coś w rodzaju termostatu), która pod wpływem nagrzania się (przez prąd płynący od modułu) zwiększa swoją objętość, odcinając dopływ ssania.
Witam , mam chiński skuter Zumico Shiva w którym wykonałem swap silnika z Piaggio hexagon 150 cc 2t .W skuterze po swapie zastosowałem : -org. regulator napięcia z piaggio -org. cewke z piaggio -org. moduł z piaggio Reszta elektryki została z Zumico.W skuterze zrobiłem już ładowanie , światła , start/gaszenie . Mam małe problemy z resztą , mianowicie...
Witam Czy ktos dysponuje schematami modułów zapłonowych do skuterów np.Gilera,Piaggo itp. Chodzi o moduły bez blokady obrotów. Ew. jak taki moduł zrobić "home made" Dziękuję i pozdrawiam
Jak to gaśnie licznik, światła i wszystko inne? Musisz sprawdzić akumulator i instalację pod kątem zwarcia albo utrata połączenia w przewodach lub stacyjce. Może masz bezpiecznik polimerowy który odzyskuje sprawność po jakimś czasie od rozłączenia obwodu. Jaki typ modułu?
Przerwany przewód dochodzący do anteny immo na stacyjce lub wypadła/uszkodziła się pestka w kluczyku. Zarówno w pierwszym jak i drugim przypadku będziesz musiał dostać się do modułu immo pod czaszą.
Czyli ewidentnie stator do wymiany? Jeszcze jedno pytanie odnośnie tematu. Przeglądałem ceny tych statorów i są one dość wysokie (używane w okolicach 150zł a nowe ponad 200zł). Czy zamiennik będzie spełniał swoje zadanie? Dodam też, że napięcia mierzyłem przy odłączonym module
Wymień jeszcze fajkę i przewód, sprawdź styki w stacyjce i jeśli to nie pomoże to pewnie moduł zapłonowy padł.
Sprawdziłbym najpierw przewody idące do cewko-modułu. Ogólnie to jeżeli moduł oryginalny to rzadko się zdarza żeby sam z siebie padł ale gdyby już nie zalecam chińskich zamienników sam taki miałem w piaggio i objawy były podobne znikała iskra tylko że przy dużych obrotach i silnik nie mógł osiągnąć maksymalnych, po wymianie na oryginał wszystko jak...
Usterka usunięta. Uszkodzony był moduł kodujący immobilaisera. Po prostu dostał wilgoci. Służę pomocą jeśli ktoś ma podobny problem.
Witam. Może ta strona Ci kolego pomoże http://www.scigacz.pl/piaggio+125,10,szu... Pozdrawiam
Wiesz, że dzwonią... Rozrusznik nie ma osobnego uzwojenia, bo by je spalił. Jest podłączony pod akumulator i z niego czerpie energie do rozruchu. A akumulator jest ładowany przez istniejący regulowany blok zasilania. Dodatkowo są tam jeszcze cewki: zasilania świateł - którą chcesz przerobić, zasilania modułu zapłonowego (rozwiązanie stosowane w większości...
Mase na swiece i dotykalem przez pół sekundy. Zamowie cewke. A czy modułu CDI wychodzi prawidlowo zasilanie? Dodam tez ze skuter nie ma ładowania, wiecie może jak to jest tam rozwiązane?
F12 z 2006r miały silnik Piaggio ? Piszesz o cewko module z tego co wiem F12 zawsze wychodziły z silnikiem Minarelli Horizontal a tam cewka i moduł są osobno. Proponuje sprawdzić połączenia pomiędzy nimi oraz masę przy cewce. Osobiście spróbował bym na innym module.
do dwd90: jaki masz moduł i gdzie go kupiłeś że Twój sprzęt tak szybko jeździ?
tak to był cewko-moduł który wymieniłem pojeździłem sobie 2 dni i zgasł, teraz nie ma wgl iskry :/ czy mógł spalić się moduł?? jeśli tak to od czego??
https://manuals.wotmeworry.org.uk/useful info/Immobilizer_Fault_Finding.pdf od strony 17 Master Immobilizer. Kluczowe pytanie. Masz klucz matkę (czerwony/brązowy)? Bez niego czeka Ciebie wymiana wszystkiego (kpl. zamków ze stacyjką, moduł immo i ECU).
Wpisz w Google frazę: "moduł zapłonowy Piaggio Zip" i wybierz "obrazy dla...". Tam są zdjęcia oraz schematy zapłonu dla skutera. Zobaczysz co jest potrzebne do działania takiego zapłonu. Nie podejmuję dalszej dyskusji merytorycznej co do możliwości stworzenia uniwersalnego zapłonu do 2t, gdyż przekracza ona moją wiedzę i zainteresowania. Niemniej życzę...
Mój brat ma piaggio zipa z 2006 roku i u niego blokada jest głównie na module, miał coś tam jeszcez kombinowane przy gaźniku i to dało kilka kilometrów więcej ale głównie blokuje moduł. Niestety z tego co wiem to jedyna możliwość to kupno odblokowanego modułu, nie da się przerobić fabrycznego pozdrawiam
Jedna sprawa - nie wolno nigdy odłączać akumulatora podczas pracy silnika! Grozi uszkodzeniem regulatora, modułu zapłonowego TCI i innej elektroniki.
Rozumiem, że skuter ma cewkę WN i moduł zapłonowy w jednym (jako jeden element) i że przekładałeś to do skutera kolegi i iskra była? Jeśli tak to masz jakąś kichę w instalacji elektrycznej swojego skutera. Jeśli to moduł DC to po włączeniu zapłonu powinien dostać prawdopodobnie +12V na czerwonym przewodzie, musi być także prawidłowa masa (chyba na zielonym)....
Czytałem ten temat ale w niczym mi nie pomógł a jak pisałem wyżej wymieniłem moduł na sprawny i nadal nie działa.
Witam dzisiaj przez nieuwagę w moim skuterze dotknęły się 2 kabelki (zielony ,żółty) co spowodowało zwarcie przez co nie mogę odpalić skutera ,gdy odpalam na starter to kręci ,ale nie chce odpalić a przed awarią palił na dotyk . Co się stało , powinno pójść w bezpiecznik ale on jest cały. Czy spalił się moduł? proszę o pomoc
Napisałem wcześniej że wystarczy odłączyć kostkę od przewodów statora, gaszenie od stacyjki będzie odłączone i iskra powinna pojawić się przy kopnięciu na kopstarter. Zostaw na razie tą stacyjkę. Jeśli te 115V na przewodzie zielonym było przy podłączonym module zapłonowym, to masz dwie możliwości: uszkodzony moduł zapłonowy lub uszkodzony impulsator.
A czy mogę zastąpić tą cewkę/moduł inną? Chodziło by mi o cewkę od piaggio tylko że tam za sygnał jest czujnik halotronowy, i czy mogę dać tam mój impuls napięciowy? Dziękuje za pomoc. Pozdrawiam.
Witam ! Mam problem ze skuterem Piaggio Nrg nie mam iskry i nie wiem o co chodzi sprawdzałem cewko moduł stator, i nie wiem co mogło sie stac Prosze o pomoc
Witam mam problem z Piaggio Typhoon ponieważ nie chce odpalić. Iskra jest ale słaba Wymienione zostało: -regulator napięcia -cewko/moduł -iskrownik -klin na wale -świeca -fajka -kabel wysokiego napięcia I problem nie znika co to może być. Odpaliłem go, pracował z 2 minuty i sam zgasł proszę o pomoc
Jaki rocznik i jaka wersja zapłonu (CBC)? Trzeba brać pod uwagę że poszczególne części różnią się między sobą w zależności od rocznika. Co z zasilaniem świateł? Ten układ zapłonu to dość skomplikowany system, analizowałem podobny z Suzuki Katana. Tam ładowanie akumulatora jest realizowane w dość tradycyjny sposób - jak w zwykłym regulatorze od skutera,...
Jak ma być stylowe, to popatrz na włoskie, klasyki i nowoczesne stylizowane na klasyki, Lambretta, Piaggio, Vespa itp. Wszystkie między 49 a 200ccm.
Kontrolka miga w momencie kiedy kluczyka nie ma w stacyjce. A co się dzieje po włączeniu zapłonu? Spróbuj fizycznie wyjąć pastylkę z kluczyka i sprawdź jaka będzie reakcja. Immo nie zgasi pracującego silnika, po za tym faktycznie jest możliwość że problem jest spowodowany wilgocią w immo lub module. Jesteś w stanie pomierzyć rezystancje cewek, impulsatora...
Dysponujesz może serwisówką do tego rocznika? Mam do rocznika 98, a tam już jest zapłon Kokusan. Zapłon nie posiada impulsatora? Znowu nietypowe rozwiązanie układu zapłonowego. Problem może tkwić w module zapłonowym (czarny moduł). Stator ma dwa uzwojenia niskonapięciowe - jedyne co możesz sprawdzić to czy nie mają zwarcia do masy. Co to za wyniki pomiarów...
w tym module nie idzie ominąć immo ale są w ostrołęce fachowcy którzy zajmują się modułami zapłonowymi i napewno ci pomogą "elserwis" tel.29-7642867-polecam
W skuterze jest kostka do cewko-modułu na 8 pinów. Do niej dochodzi 5 przewodów: brązowy czujnik impulsów, zielony gaszenie, czarny masa, biały (+) po przekręceniu stacyjki oraz fioletowy połączony z szaro-niebieskim napiecie z cewek. Czy w innych skuterach PIAGGIO był stosowany taki typ zapłonu.
Silnik 2T chłodzony powietrzem. Świeca jest czarna a więc skuter zostaje zalewany, natomiast obniżenie iglicy w tym przypadku nic nie daje. Powiem szczerze że nie sprawdzałem czy kąty zapłonu się zgadzają gdyż nie podejrzewałem że mogło by się to rozjechać. Dlaczego akurat iskra miała by być w innym miejscu? Zapłon to zwykły cewko-moduł o stałym kącie.
Iskra wygląda na normalną. Czytałem że bez ssania też powinien zapalić. Już nie mam pojęcia co może być. Czy może mieć iskrę przy uszkodzonym module, a może regulator napięcia?
Jeżeli moduł ma takie samo gniazdo to bez problemu będzie pasował. Masz na 4 konektorach, czy na sześciu?
.....do motorowerów typu piaggio lub innych z zapłonem cdi można taki moduł oryginalny zastąpić innymi np : z charta ,i różnych chińskich skuterów jeśli ktoś potrzebuje informacji chętnie pomogę.... .....jakie napięcie zasilające powinno być podłączone do modułu zapłonowego ??.... Oferujesz pomoc przy zapłonie a nie wiesz jakim napięciem zasilać ten...
Nie mam dobrych wieści - może być uszkodzony moduł sterownika - poszukaj i sprawdź wszystkie połączenia elektryczne - zerknij pod osłony , masa też jest ważna.
Sprawdź zasilanie modułu , impulsator, masę, połączenia ze stacyjką (czy nie zwiera cały czas do masy), czujnik nóżki bocznej (czy nie zwiera cały czas do masy)
Witam Mój pierwszy post na forum w życiu :D Od miesiąca walczę z uruchomieniem Quada 250cc, przy zakupie był sprawny. Postanowiłem ze wymienie wszystkie przewody w instalacji, było tak pokombinowane. Od momentu położenia nowej prostej instalacji - brak iskry. Próbowałem dosłownie wszystkiego a przy Quadzie byli majstry co robią instalacje w samochodach....
A po czym mogę poznać czy to cewka czy cewko-moduł ? Zielony jestem kompletnie i szukać też próbowałem ale coś słabo mi to idzie. Dodano po 15 Może warto by było zastąpić to tym? http://allegro.pl/cewkomodul-cewka-modul...
Czy po takim przymuleniu sprawdzałeś świecę (kolor, mokre/sucha) i czy ma "bogatą" iskrę. Sprawdź filtr paliwa, może zanieczyszczony i silnik nie otrzymuje odpowiedniej dawki paliwa. Może korek zbiornika niedrożny i podciśnienie "blokuje" dopływ paliwa do gaźnika. W jakim stanie są uszczelniacze wału silnika i "zawór membranowy". Może moduł szwankuje...
Od 1992 roku to ten model jest produkowany. Przez lata nie wprowadzano jakiś poważnych zmian, wygląd pozostał ten sam, poza zastosowaniem chińskiego silnika od roku 2008. System Ducati CBC stosowano od 2002 roku i jak wspominałem było kilka wersji różniących się m.in. kolorami wtyczek. Były też wersje bez tego zielonego modułu. Układ zapłonowy to ten...
Mam problem ze skuterem Piaggio Typhoon 2T z 2004 roku a mianowicie przerywa na pełnym gazie... robi harakterystyczne buuu.... po odpuszczeniu gazu i dodaniu znowy to samo. Silnik jest przerobiony na 70. Gaźnik weber 18mm a problem zaczął sie kilka dni temu. Co do gaźnika to był czyszczony i regulowany ale żadnych efektów. Co do modułu zapłonowego był...
Super instrukcja , bradzo przydatna . Myłem silnik w swojej Vespie i najprawdopodobnie dostała się woda na stator i padła cewka ta zalana plastikiem , napiecie na wtyczcie do modułu CDI mam jakieś 30V , kilka razy pojawiło sie prawie 90V i wtedy była iskra , ale po chwil znów zanik , wyciagłem cały stojan z cewkami i ta zalana plastikiem nie ma żadnej...
Witam ponownie Może ktoś wie jaki podłączyć zasilanie modułu interkomu jest w nim min. białe dniazdo z 3 pinami. Nigdzie nie mogę znaleźć schematu. Jeśli ktoś miał z tym doczynienia to prosiłbym o podpowiedź.
Dodam jeszcze, że nr kodowy skurera to ZAPM01 i jest on w wyposażony w zielony moduł jak ten z obrazka. https://obrazki.elektroda.pl/5393705400_... Według tego schematu brązowy nie może być masą. Pozdrawiam
Masa łączy się przewodem masowym rozrusznika, jest przykręcona przewodem z końcówkami oczkowymi po obu stronach. Ponadto masa łączy się przez stator i moduł CDI. Ładowanie nie potrzebuje masy, zastosowano cewkę "bezmasową" która z jednej strony jest połączona bezpośrednio z "+" akumulatora.
Witam, gdzie ten impulsator jest ?? i moduł gdzie jest schowany?? motorek jest u mechanika i mechanik twierdzi iż jest dobrze gdyż rozgrzał go i przejechał 5km i nie gaśnie, wentylatory sie włączają i nie zgasł u niego co jest ?? zbieg okoliczności??
Poszukałem szczęścia w okolicach modułu i trafiłem w samo sedno raczej, szczęście chciało że brat miał moduł mu zbędny i okazał się to strzał w 10 jak na razie :) od godz jakoś 19 spokojnie się trochę pojeździło, zobaczymy jak będzie dziś w dzień mam nadzieję ze na tym się skończy mój problem. Moduł - darmo Świeca - 14 zł, wydatek na tą usterkę mam...
Kopnik??? Tam cewkomoduł nie ma nic wspólnego z akumulatorem. Zobacz sobie w schemat. Pełna serwisówka dostępna w sieci. Sprawdź, czy dociera napięcie zasilające do modułu, czy nie jest gdzieś umasowione, sprawdź sygnał z cewki wyzwalającej, przewód wn, fajkę, świecę. Jak to sprawne, to pozostaje cewkomoduł. Jego schemat i schematy zastępcze też dostępne.
To jest alternator od skuterów Piaggio 50 4T. Jest w nich stosowane specyficzne rozwiązanie zapłonu Ducati Energia. Moduł zapłonowy jest zasilany z tego jednego uzwojenia, ale posiada układ powodujący zwiększenie napięcia zasilania dla CDI wykorzystujący indukcyjność uzwojenia. Z tego powodu stosowany jest w zestawie specjalny regulator napięcia, który...
Ale to tam jest membranowa pompka paliwa + gaźnik? Według schematu widzę złącze 4-pinowe (masa, zasilanie i sygnał z cewki zapłonowej), czy tam jest osobny moduł sterujący pompą, czy moduł znajduje się wewnątrz pompy? Pompy membranowej nie da się spalić podłączając ją na krótko bez paliwa. Może się spalić tylko kiedy styk się zawiesi i przez cewkę elektromagnesu...
Cewki zamiennej nie mam pewnie zamówię w pierwszej kolejności bo jest tańsza niż stator - jeśli nie pomoże to jeszcze pewnie stator trzeba będzie wymienić. Widzę że można kupić różne cewkomoduły. Są jakieś lepsze i gorsze? Niektórzy piszą że są odblokowane - tzn. że można też kupić jeszcze zablokowany Czym się różnią te oryginalne używki czerwone od...
Witam wszystkich.Mam problem ze swoim skuterem, ponieważ z dnia na dzień stracił iskrę. Po zdjęciu przedniej osłony zobaczyłem stopioną instalacje elektryczna wszystkie kable wymieniłem lecz iskry nadal niema.Zamontowany jest w nim tzw. cewko moduł sprawdzałem go i na zielonym kablu jest napięcie podczas startowania i iskry nadal niema przewód i świeca...
Problem w skrócie był następujący: brak iskry po zgaszeniu silnika. Odpala zimny rano i może pracować do wypalenia całego paliwa. Jak wyłączy się silnik (czy to po 10 sekundach czy po wypaleniu baku) nie odpali przez najbliższą godzinę. Pomiary wykazały brak napięcia zasilającego moduł CDI. Po rozbebeszeniu magneto i dokładnym przemierzeniu okazało...
Żadna taśma z tych które pokazałeś nie nadaje się na 6V bo wszystkie są tak skonstruowane że odcinek trzech diod + rezystor wymaga napięcia 12V , dlatego można kupić dowolną długość w module 3-LED . Poszukaj takiej taśmy gdzie diody + rezystory są niezależnie podłączone do szyn zasilania .
Witam, mam zamiar zmienić silnik w moim starym, chińskim skuterze Zipp. Następcą obecnego silnika ma zostać jednostka z Piaggio 125 4T chłodzony cieczą, ze względu na fakt iż wszystkie mocowania są te same. Cena silnika jest okazyjna niestety do całego zestawu brakuje modułu zapłonowego oraz regulatora napięcia, a z tego co kojarze w tym silniku regulator...
Witam! Jest to skuter z prostym chińskim silnikiem dwusuwowym bez wariatora tylko napędzany łańcuszkiem. Pod kołem magnetycznym jest stojan z dwoma cewkami - jedna do świateł i ładowania a druga podająca napięcie na cewkomoduł. Podejrzewałem, że uszkodzony był cewkomoduł. Kupiłem nowy identycznego typu niestety nie pomogło. poniżej zdjęcie cewkomodułu...
Może któryś z tych byl by sie nadał ? https://allegro.pl/oferta/modul-zaplonow... https://allegro.pl/oferta/modul-am6-xp6-...
Moduł CDI z elektryczną pompką oleju ma inną wtyczkę, z resztą w Piaggio była zawsze mechaniczna pompka oleju. http://www.scooter-center.com/en/product... Jak silnik dwusuwowy, to regulator powinien być...
Napisz prędzej jaki rodzaj silnika posiadasz - Minarelli, Morini czy Piaggio. Podobne objawy mogą pojawiać się również z powodu złej pracy układu zasilania, np. zalewanie paliwem lub olejem. Świeca dostanie przebicia i silnik przestanie pracować.
Widziałem już tą stronę dokładnie ta sonda paliwowa kosztuje 1200zł o ile dobrze pamiętam. Ja chcę cenę mojego urządzenia zamknąć w kilkuset złotych razem z sondą A może ultradźwiękowy czujnik poziomu ?? Np. w skuterze piaggio beverly 500 wskaźnik poziomu paliwa oparty właśnie na takim czujniku. Składa się to z 2 elementów, czujnik w samym zbiorniku...
Napięcie na impulsatorze w granicach 125-130omów. A moduł mam z dodatkowym kablem na mase. Dodano po 1 Podczas kręcenia rozrusznikiem skuter podczas dłuższego kręcenia zaczyna łapać i odpali ale po około minuty gaśnie. Potem znowu problem z odpaleniem... Świeca mokra.... Jaki może być powód nie odpalania skutera? Tydzień temu robiłem piaggio typhona...
Witam. Posiadam pojazd jakim jest Derbi Gp1 Racing a zamontowany w nim silnik to nic innego jak P/G. Ten sam silnik znajduje sie w Gilerze Runner, DNA Piaggio NRG i innych. Skuter na zimnym silniku ładnie odpala i ładnie jeździ, ale gdy się nagrzeje zaczyna przerywac na wyższych obrotach a na niskich gaśnie. Na zimnym silniku odpala od jednego lekkiego...
zybi271 Nawet jak tak robisz, to nie wolno Ci się tym chwalić! Nie chodzi o Ciebie. Ty wiesz co robisz i jakie mogą być konsekwencje. Natomiast młodzi "fachowcy" z młotkiem i śrubokrętem poczują wiatr w żagle. Po co stosować ściągacz jak taki zybi271 doradza dwa (to i tak postęp w stosunku do jednego) śrubokręty. Potem będą płacze, że coś nie działa...
moduł piaggio piaggio cewko moduł piaggio cewka moduł
sharp przytrzymanie zmiana licznika golfie finlux dioda
schematy instrukcje serwisowe linijki cccam
Renault Midlum 180 dCi - trudny rozruch po regeneracji pompy i wtrysków Canon TS3450 - Miganie diod pomarańczowej i zielonej