http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/cir... Oryginalnie przewody od statora powinny być zakończone kostką która bezpośrednio jest podłączona do modułu zapłonowego. Przewody są połączone zgodne z oznaczeniami na module, czyli rosso, bianco, marone, verde. Silnik chłodzony powietrzem według serwisówek posiada stały kąt wyprzedzenia...
impulsator, cewka albo moduł najczęściej moduł, najrzadziej impulsator
Jak moduł i cewkę sprawdzisz to zobacz czy wiązka ma ciągłość.
Witam Jeśli impulsator (czujnik hala)jest jako cewka w iskrowniku to prawdopodobnie uległ uszkodzeniu .Cewko moduł raczej jest sprawny -jeśli nie będzie impulsu z czujnika hala to nie będzie iskry Tak że obstaje że walnięty jest czujnik w iskrowniku Pozdro
na poczatek proponuje zmniejszyć obroty biegu jałowego. moduł zapłonowy oryginalny czy zamiennik?
jeśli na kablach jest tak jak piszesz to: 1) odłącz całkiem biały i zobacz czy jest iskra, jak sie pojawi to usterki szukaj między końcówka białego kabla i stacyjką- podanie masy na biały powoduje gaszenie iskry(i silnika..) 2)jeśli 1 nie pomoże kup drugi moduł
Do silnika X9 250 powinieneś zastosować moduł zapłonu Magneti Marelli AC13I.
Sprawdziłbym najpierw przewody idące do cewko-modułu. Ogólnie to jeżeli moduł oryginalny to rzadko się zdarza żeby sam z siebie padł ale gdyby już nie zalecam chińskich zamienników sam taki miałem w piaggio i objawy były podobne znikała iskra tylko że przy dużych obrotach i silnik nie mógł osiągnąć maksymalnych, po wymianie na oryginał wszystko jak...
Wyniki to około 1,3-1,5Ω To raczej zwarcie na cewce. Napięcie na moduł zapłonowy powinno wynosić od 50 do ponad 300V. https://obrazki.elektroda.pl/4575412200_...
Witam. Mam proste pytanie, jaka powinna być w przybliżeniu rezystancja cewki zasilającej moduł zapłonowy w skuterku jak w temacie?
Włożyłem seryjny moduł z immo.
W pisggio moduły zasilane są prądem stałym z aku. Twoje moduły są na zmienny z cewki ,której piaggio nie posiada
Problem rozwiązany. Przyczyną okazał się spalony moduł kodujący immobilisera. Szczęście w nieszczęściu że moduł był kompatybilny z modułami samochodowymi. Różnił się jedynie wykonaniem, był wodoszczelnej obudowie zalanej silikonem. Na chwilę obecną w skuterze siedzi moduł od fiata marea z przegranym wsadem procesora z oryginalnego immo. Wszystko śmiga...
Usterka usunięta. Uszkodzony był moduł kodujący immobilaisera. Po prostu dostał wilgoci. Służę pomocą jeśli ktoś ma podobny problem.
Odezwij się na PW bo bez sprzętu nic tutaj więcej nie zdziałasz. Nawet jeśli określisz czy uszkodzony jest moduł czy pestka to i tak pierwszy lepszy elektronik samochodowy nie będzie w stanie dokodować wymienionego elementu do kompletu.
Ja mam czerwony moduł 3 kable (czerwony,biały, zielony) i kolejno jest tak czerwony-czójnik obrotów, biały-masa(z cewki w magnecie), zielony-zasilanie modułu z osobnej cewki w magnecie(po przerzuceniu miernika na AC skacze w okolicach 80V przy próbie odpalenia). Z tego co wiem (a troszke wiem) to ten zielony przewód ma być przy gaszeniu przywarty do...
Tak w ogóle, to jaki to jest typ układu wtryskowego, producent? To jest osobny moduł czy układ wtryskowy zintegrowany z przepustnicą?
Od 1992 roku to ten model jest produkowany. Przez lata nie wprowadzano jakiś poważnych zmian, wygląd pozostał ten sam, poza zastosowaniem chińskiego silnika od roku 2008. System Ducati CBC stosowano od 2002 roku i jak wspominałem było kilka wersji różniących się m.in. kolorami wtyczek. Były też wersje bez tego zielonego modułu. Układ zapłonowy to ten...
Najlepiej było by moduł podmienić. Czasami w sklepie da się dogadać i w razie czego zwrócić. Często to moduł jest przyczyną.
do dwd90: jaki masz moduł i gdzie go kupiłeś że Twój sprzęt tak szybko jeździ?
To jest alternator od skuterów Piaggio 50 4T. Jest w nich stosowane specyficzne rozwiązanie zapłonu Ducati Energia. Moduł zapłonowy jest zasilany z tego jednego uzwojenia, ale posiada układ powodujący zwiększenie napięcia zasilania dla CDI wykorzystujący indukcyjność uzwojenia. Z tego powodu stosowany jest w zestawie specjalny regulator napięcia, który...
Witam Czy ktos dysponuje schematami modułów zapłonowych do skuterów np.Gilera,Piaggo itp. Chodzi o moduły bez blokady obrotów. Ew. jak taki moduł zrobić "home made" Dziękuję i pozdrawiam
witam poszukuję schematu podłączenia chińskiego modułu 4T do silnika piaggio 125 4T.Jakie są straty na mocy poprzez zmianę modułu? Dodano po 22 siemka Adrianie podpowiedz jak założyć moduł 4T z chińczyka do piaggio 125 4T
To żółte to moduł a to zielone wygląda na przekaźnik. Zrób zdjęcie z drugiej strony Dodano po 3 Chyba przerywacz kierunkowskazów
Jeśli masz Vespe na wtrysku , to jest to model z immo , a tu niestety do zamiany modułu musisz posiadać kluczyk "matkę" ja sobie dałem spokój i poszukałem firmy która dorobiła mi moduł do mojej Vespy , i "hula krasula" natomiast problem który dodatkowo napotkałem po przeróbce na "Digitech" to za niskie napięcie na zaworze gaźnika "choke" może to wina...
Zastanawiam się, czy to nie alternator Po pierwsze jest to prądnica, na cewce zasilającej moduł podczas kręcenia rozrusznikiem powinno się pojawiać napięcie rzędu 80V (<100V). Jeśli mierzysz multimetrem to ustaw zakres pomiarowy na 750VAC i wtedy zobacz czy... Mam jeszcze pytanie w jaki sposób następuje zgaszenie pracującego silnika w tym modelu....
Witam nie powinien się nagrzewać zbyt mocno jak nie ma schematu na elektrodzie to masztutaj chociaż poglądowy do różnych modeli. Sprawdż prawidłowość podłączeń przewodów bo może jakiś magik pozamieniał przewody chyba że padł moduł ale to trzeba sprawdzić przez pomiar jego,w nocie masz podaną oporność , tyle co mogę podpowiedzieć.Pozdrawiam
Normalnie odpalasz na kopstarter z odłączonym złączem od stacyjki (zespołu styków), ale że go nie masz to iskra powinna być nawet bez akumulatora. Tylko potem problem z zgaszeniem silnika. Jeśli nie ma iskry, to w nowszych Piaggio pada moduł zapłonowy oraz stator. Chyba że ktoś zaczął rozwalać instalację elektryczną (złącze przy silniku). Poza tym nowsze...
Jestem ciekaw czemu wybrał właśnie cewkomoduł od Piaggio. Jeżeli został założony alternator Mitsuba GF-4, to powinien do niego zostać założony zwykły moduł od Peugeota/Hondy/chińskiego 2T. Różnica pomiędzy tymi modułami a cewkomodułem Piaggio polega na zastosowaniu diody na wejściu zasilania modułu, która zwiera ujemne połówki napięcia do masy obniżając...
https://manuals.wotmeworry.org.uk/useful info/Immobilizer_Fault_Finding.pdf od strony 17 Master Immobilizer. Kluczowe pytanie. Masz klucz matkę (czerwony/brązowy)? Bez niego czeka Ciebie wymiana wszystkiego (kpl. zamków ze stacyjką, moduł immo i ECU).
Skuterek przywieziony bez kluczyka i muszę ominąć immo, schemat bardzo by mi pomógł, chyba że masz na to sposób. Odgrzebałem moduł zapłonowy i jest w motorolka hc05, tylko nie wiem czy blokuje zapłon czy steruje zapłonem.
Witajcie, Mam pytanie o kolory cewko-modułu do Paggio - uwaga !! nie chodzi mi o kolory kabli przyłączeniowych i ich podłączenie, a o kolor obudowy cewki... w oryginale miałem czerwony (pomarańczowy ??) moduł ale padł - brak iskry na świecy. Pożyczyłem od kolegi moduł w kolorze czarnym (z piaggio ZIP) i wszytko działa, skuter jeździ ale wydaje mi się...
zybi271 Nawet jak tak robisz, to nie wolno Ci się tym chwalić! Nie chodzi o Ciebie. Ty wiesz co robisz i jakie mogą być konsekwencje. Natomiast młodzi "fachowcy" z młotkiem i śrubokrętem poczują wiatr w żagle. Po co stosować ściągacz jak taki zybi271 doradza dwa (to i tak postęp w stosunku do jednego) śrubokręty. Potem będą płacze, że coś nie działa...
Napisałem wcześniej że wystarczy odłączyć kostkę od przewodów statora, gaszenie od stacyjki będzie odłączone i iskra powinna pojawić się przy kopnięciu na kopstarter. Zostaw na razie tą stacyjkę. Jeśli te 115V na przewodzie zielonym było przy podłączonym module zapłonowym, to masz dwie możliwości: uszkodzony moduł zapłonowy lub uszkodzony impulsator.
Witam, gdzie ten impulsator jest ?? i moduł gdzie jest schowany?? motorek jest u mechanika i mechanik twierdzi iż jest dobrze gdyż rozgrzał go i przejechał 5km i nie gaśnie, wentylatory sie włączają i nie zgasł u niego co jest ?? zbieg okoliczności??
Ale to tam jest membranowa pompka paliwa + gaźnik? Według schematu widzę złącze 4-pinowe (masa, zasilanie i sygnał z cewki zapłonowej), czy tam jest osobny moduł sterujący pompą, czy moduł znajduje się wewnątrz pompy? Pompy membranowej nie da się spalić podłączając ją na krótko bez paliwa. Może się spalić tylko kiedy styk się zawiesi i przez cewkę elektromagnesu...
Rozumiem, że skuter ma cewkę WN i moduł zapłonowy w jednym (jako jeden element) i że przekładałeś to do skutera kolegi i iskra była? Jeśli tak to masz jakąś kichę w instalacji elektrycznej swojego skutera. Jeśli to moduł DC to po włączeniu zapłonu powinien dostać prawdopodobnie +12V na czerwonym przewodzie, musi być także prawidłowa masa (chyba na zielonym)....
Witam , mam chiński skuter Zumico Shiva w którym wykonałem swap silnika z Piaggio hexagon 150 cc 2t .W skuterze po swapie zastosowałem : -org. regulator napięcia z piaggio -org. cewke z piaggio -org. moduł z piaggio Reszta elektryki została z Zumico.W skuterze zrobiłem już ładowanie , światła , start/gaszenie . Mam małe problemy z resztą , mianowicie...
Jaki rocznik i jaka wersja zapłonu (CBC)? Trzeba brać pod uwagę że poszczególne części różnią się między sobą w zależności od rocznika. Co z zasilaniem świateł? Ten układ zapłonu to dość skomplikowany system, analizowałem podobny z Suzuki Katana. Tam ładowanie akumulatora jest realizowane w dość tradycyjny sposób - jak w zwykłym regulatorze od skutera,...
Prędkościomierz nie ma nic wspólnego z układem zapłonowym i pracą silnika. Jedyną rzeczą którą mogłeś uszkodzić w rejonach naprawy czujnika prędkości to stacyjka i przewód "gaszenia". Widzę że dałeś skuter do niekumatych mechaników, albo takich, co chcą zarobić na naiwnych. Mogą sobie załatwić moduł za 300 zł sygnowany "Piaggio Vespa Gilera Derbi Aprilia...
Wymień jeszcze fajkę i przewód, sprawdź styki w stacyjce i jeśli to nie pomoże to pewnie moduł zapłonowy padł.
Moich kilka uwag do tematu: 1/ Moduł od Piaggio wydaje się być przeznaczony do silników z rozruchem akumulatorowym i oświetleniem oraz współpracuje zapewne z tzw. magnetem, zatem zastosowanie go wprost jako jedynego elementu jest niemożliwe. 2/ Do przeróbki układu zapłonowego w As-Motor koniecznym wydaje się zastosowanie koła magnesowego i statora z...
F12 z 2006r miały silnik Piaggio ? Piszesz o cewko module z tego co wiem F12 zawsze wychodziły z silnikiem Minarelli Horizontal a tam cewka i moduł są osobno. Proponuje sprawdzić połączenia pomiędzy nimi oraz masę przy cewce. Osobiście spróbował bym na innym module.
Witam serdecznie, mam zapytanie odnośnie skutera jak w temacie otóż na jesieni nagle zgasł przestał całą zimę i nadal nie chce odpalić zakupiłem nowy akumulator oraz świece. Iskra na świecy jest dość mocna, przeczyściłem gaźnik i filtr powietrza i po tym zaczął tak jakby zaskakiwać ale nie odpala. Po wykręceniu świecy jest ona mokra, nie wiem co dalej...
W takim razie sprawdź czemu nie działa kontrolka immo, z jednej strony jest podłączona do stałego „+”, z drugiej strony przewodem żółtym do modułu.
Czytałem ten temat ale w niczym mi nie pomógł a jak pisałem wyżej wymieniłem moduł na sprawny i nadal nie działa.
A jeszcze mam takie pytanie bo kupiłem gaźnik dellorto phbg a miałem założony phva i jak zamawialem to tam pisało ze jest uniwersalny, no ale nie mogę do niego podłączyć modułu cdi a w tamtym gaźniku co miałem był podłączony i teraz nie wiem czy nie musze mieć tego gaźnika phva czy phbg tez może być. W starym miałem ssanie automatyczne, a ten co kupiłem...
Sprawdzić przeowdy przy stacyjce a później przy module.
Jeżeli moduł ma takie samo gniazdo to bez problemu będzie pasował. Masz na 4 konektorach, czy na sześciu?
Dodam jeszcze, że nr kodowy skurera to ZAPM01 i jest on w wyposażony w zielony moduł jak ten z obrazka. https://obrazki.elektroda.pl/5393705400_... Według tego schematu brązowy nie może być masą. Pozdrawiam
moduł piaggio piaggio cewka moduł piaggio cewko moduł
speaker workshop pomiary otwieranie garaż pilot berlingo radio fabryczne
zwrotnica podłączenie głośników zwrotnica podłączenie głośników
Pilot Nice Smilo a kompatybilność z Nice Robus Audi A4 B8 2.0 TDI 2013 - Częsta regeneracja DPF