Witam. Szukaj zwarcia w instalacji. Czy przepala bez przekręcenia stacyjki? Odłącz regulator.
Jest to oryginalny regulator od tej Hondy? Takie regulatory to tylko w Piaggio są stosowane. Jeśli to jest oryginalny regulator a skuter produkowany z jakąś licencją z Piaggio, to może serwisówki Piaggio Ci pomogą: http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/use... http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/use...
Witam. Potrzebuje pinout regulatora napięcia Piaggio Liberty 125 4t 1998r. Regulator 8 pin. Dokładniej taki: https://obrazki.elektroda.pl/4865641100_...
http://obrazki.elektroda.net/10_12826778... http://obrazki.elektroda.net/41_12826780...
Tak jak sądziłem, zamienione 30 z 86. Zakładaj normalny przekaźnik.
Miałem tak samo w Piaggio Typhoon 50 '01. Regulator napięcia był walnięty, ale oprócz szybkich kierunkowskazów miałem słabe światła. Z tego, co się orietuję, to te skutery mają identyczną instalację elektryczną. Mój miał regulator 5-pinowy. Pozdrawiam.
Przyczyną było jeżdżenie bez akumulatora...
Wymiana cewki, Regulator był sprawny
Wygląda jakbyś nie miał ładowania, silnik odpali ale po chwili dojdzie jakieś dodatkowe obciążenie i akumulator pada. Akumulator też może być uszkodzony i kiedy regulator zaczyna ładować to wzrasta rezystancja wewnętrzna co dodatkowo powoduje nieprawidłową pracę regulatora napięcia.
Masz w takim przypadku dwa wyjścia: 1. Wymienisz regulator na nowy. 2. Odłączysz wbudowany w regulator przerywacz kierunkowskazów i zastosujesz osobny.
Już problem rozwiązałem i znalazłem pełen opis tego regulatora napięcia oraz schemat elektryczny do Piaggio Zip 50 4t który umieściłem na forum. Dziękuję za zainteresowanie.
W zdecydowanej większości przypadków powodem braku ładowania jest uszkodzony regulator napięcia lub stator/prądnica. Zacznij od sprawdzenia tańszego regulatora.
Witam poszukuje schematu podłączenia Regulatora Napięcia Piaggio Gilera Vespa RBC100.01. Niestety nigdzie nie mogę znaleźć byłbym wdzięczny za pomoc
Zazwyczaj winny jest regulator napięcia, ale spotkałem się z słabą wydajnością spowodowaną uszkodzeniem statora. Sprawdź ostrożnie światła bez regulatora (trzeba zmostkować przewody od regulatora oznaczone literą "A" na regulatorze) - jeśli światła będą mocne a przy dodaniu gazu żarówki zaczną się przepalać - to będziesz wiedzieć że to regulator.
Trzeba sprawdzić alternator znajduje się w silniku (lewa strona wału pod pompa, trzy żółte przewody ) Regulatora nie da jednoznacznie się sprawdzić na stole, ale gdy alternator jest sprawny to pozostaje tylko regulator.
Chciałeś masz :Pinout regulatora https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... ale postępuj wg. tego co napisałem wyżej
Wymieniłeś cewki? Które. Może po prostu zdechł ci regulator napięcia, albo któryś z bezpieczników. Jeśli cewki w alternatorze były do kitu (tj w nowym), bo były chińskiej jakości to właśnie to mogło ci rozwalić regulator napięcia.
Nie doprecyzowałem, skuter pracuje na akumulatorze z samochodu w czasie sprawdzania kabli 3 fazowych i pali za pierwszym razem. Jutro przetestuję metody, które podałem, a które podaje Piaggio. Jeszcze dodam, że prędkościomierz głupieje i pokazuje co chce, a przy hamowaniu podświetlenie zegarów jest mocniejsze. Pomierzyłem wg tego co zaleca Piaggio i...
Schemat instalacji pasuje, ale nie do wszystkich typów regulatorów. Zadziała wyłącznie gdy regulator będzie mieć wewnątrz osobne obwody na ogranicznik świateł i regulator napięcia. Większość regulatorów są z wejściem typu "sense" i one wymagają podłączenia obu przewodów (żółtego i białego) do uzwojenia statora. Piaggio ma dwie osobne cewki i tu zbytnio...
Wtyczki posprawdzaj na początek, te idące do wskaźników. Potem można regulator sprawdzić.
poprostu na wolnych ładuje na obrotach ładowanie spada dlaczego ?
http://www.motelek.net/andere/scooter/pi... Alternator ma wystarczającą wydajność aby pociągnąć to wszystko. Problem prawdopodobnie tkwi w uszkodzonym uzwojeniu alternatora lub nieodpowiednim, ewentualnie źle podłączonym regulatorem napięcia. To jest typowy regulator, że tak powiem "dwufazowy", używany w alternatorach z cewką "bezmasową"....
Zgadza się. Czujnik poziomu oleju to dwa przewody, ale wyprowadzone na cztery styki. Część zasilania instalacji przechodzi przez to złącze. To jest zrobione celowo, aby przy odłączeniu czujnika przerwać zasilanie obwodu rozruchu. Taki układ instalacji jest wykonany w każdym skuterze Piaggio 2T. Dodatkowo w starych skuterach były diody który zaświecały...
Odpisałem Ci w innym temacie, że odłączenie czujnika poziomu oleju w dozowniku odcina zasilanie na obwody 12V DC. Światła w Piaggio są zasilane z alternatora (pracującego silnika), więc ktoś je przerobił na zasilane z akumulatora. Instalacja jest zbudowana tak, że przy odłączonym regulatorze nie ma zasilania na światła. Brak iskry nie ma nic wspólnego...
No więc tak. Dostałem regulator napięcia i chciałbym dowiedzieć się jak go podłączyć, do czego służy każdy styk. Podobno jest od Piaggio 50. Oznaczenia na regulatorze to. Drevettaro DUCATI Energia 34350 12V AC DC 9407 A jego styki od lewej to: A A Puste G +B i symbol masy. A oto fotka. http://obrazki.elektroda.net/100_1290889... Może ktoś...
dabu i tutaj się mylisz ,nie masz pojęcia co potrafią koła magnesowe w skuterach należy pamiętać że te pojazdy i układy elektryczne jaki i elektroniczne ,to wierne kopie ich poprzedników . to znaczy Piaggio Yamaha Honda itp.A dla kolegi poniżej dodaje schemat podłączenia standardowego regulatora napięcia do instalacji zasilania reflektora ,sam montuje...
Iskra wygląda na normalną. Czytałem że bez ssania też powinien zapalić. Już nie mam pojęcia co może być. Czy może mieć iskrę przy uszkodzonym module, a może regulator napięcia?
dzięki za info, ale szukając informacji w internecie trafiłem na książkę serwisową, z której wynika, że ta wersja typhoona (typhoon 50 z 2007 roku) przerywacz kierunkowskazów posiada w regulatorze napięcia. Najtańszym rozwiązaniem będzie zakup samego przerywacza i zamontowanie go, równocześnie omijając z instalacji kierunkowskazów regulator napięcia.
Poniżej zdjęcia pomiarów o których pisałem w 1 poście: alternator https://obrazki.elektroda.pl/6339482500_... regulator https://obrazki.elektroda.pl/8423268700_... także ustawienia miernika wydają się być poprawne... Pomiary zostały wykonane na odłączonym regulatorze ( jak zostało pokazane na filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=u1wiYf-n...
No tak o kole magnesowym nie pomyślałem. Podejrzewam, że adaptacja do K750 właśnie tego zestawu związana była z małymi gabarytami - magneto ma chyba 104 mm średnicy na zewnątrz. Jeśli wielkość była głównym powodem to chyba lepiej byłoby kupić gotowy zestaw 3fazowy np. taki: https://allegro.pl/oferta/kolo-magnesowe...
Cześć , link do schematu o.k. Żmudne przedzwanianie i znakowanie, kabelka po kabelku.Wszystkie obwody sprawdzone i sprawne ,działa. WAŻNE W SKUTERZE SĄ DWA RODZAJE INSTALACJI Z AKUMULATORA STAŁY/A Z MAGNETA ZMIENNY ,JEST TEŻ REGULATOR NAPIĘCIA. ZAMYKAM TEMAT.
Nie. To jest regulator od alternatora jednofazowego ze silnika Piaggio/Derbi, od jakiego modelu nie mam informacji. Nie będzie pasował do Twojej Aprilii.
Żarówki są odpowiednie. Zwarć brak, masy są. Na znanym portalu aukcyjnym znalazłem używany regulator, najpierw sprawdzę stary. Dzięki. ;)
Witam mam problem z Piaggio Typhoon ponieważ nie chce odpalić. Iskra jest ale słaba Wymienione zostało: -regulator napięcia -cewko/moduł -iskrownik -klin na wale -świeca -fajka -kabel wysokiego napięcia I problem nie znika co to może być. Odpaliłem go, pracował z 2 minuty i sam zgasł proszę o pomoc
Od 1992 roku to ten model jest produkowany. Przez lata nie wprowadzano jakiś poważnych zmian, wygląd pozostał ten sam, poza zastosowaniem chińskiego silnika od roku 2008. System Ducati CBC stosowano od 2002 roku i jak wspominałem było kilka wersji różniących się m.in. kolorami wtyczek. Były też wersje bez tego zielonego modułu. Układ zapłonowy to ten...
Nie .Twój przerywacz należy podłączyć tak + przerywacza do pin 5 (fiolet), z pin 7 przeciąć przewód i dołączyć L przerywacza (przy regulatorze pozostaje konektor z uciętym i nie podłączonym przewodem). Lepszy byłby przerywacz elektroniczny, mniej zużywa prądu, a przez to żarówki mocniej świecą. Należy zwrócić uwagę na moc przerywacza bo jeżeli jest...
Jedna sprawa - nie wolno nigdy odłączać akumulatora podczas pracy silnika! Grozi uszkodzeniem regulatora, modułu zapłonowego TCI i innej elektroniki.
Witam , mam chiński skuter Zumico Shiva w którym wykonałem swap silnika z Piaggio hexagon 150 cc 2t .W skuterze po swapie zastosowałem : -org. regulator napięcia z piaggio -org. cewke z piaggio -org. moduł z piaggio Reszta elektryki została z Zumico.W skuterze zrobiłem już ładowanie , światła , start/gaszenie . Mam małe problemy z resztą , mianowicie...
Regulator został wymieniony najwidoczniej na uszkodzony. W Piaggio nie ma innej opcji przy palących się żarówkach, jak uszkodzenie regulatora, ale generalnie w nich część odpowiedzialna za światła i ładowanie rzadko ulega awarii (miałem tylko jeden taki przypadek), tylko padają nagminnie elektroniczne przerywacze kierunkowskazów z wyjściem tranzystorowym...
Jeśli podłączy się prawidłowo piny nie widzę przeszkód, tym bardziej, że regulator napięcia jest tutaj osobno, a nie scalony z modułem.
Sam zapłon na krótko działa, więc akumulator jest sprawny. A gucio przysłowiowe, zapłon jest CDI więc akumulatora nie potrzebuje. Według schematu napięcie na zapłon, światła i stop brane jest z 5 wyjścia regulatora ale tam nie mam żadnego napięcia. Sam regulator wymieniony. Na zapłon nie (patrz wyżej). 5 zacisk regulatora jest połączony przez stacyjkę...
Czy to jest oryginalny regulator od tego silnika? Bo bardzo przypomina regulator przeznaczony do starszych Piaggio. Literą "A" oznacza się zacisk do cewki świateł oraz wyjście do lamp, "G" to początek cewki ładowania (koniec połączony z + akumulatora), "B+" to + akumulatora, uziemienie to masa. Jeśli ładowanie to jest cewka "bezmasowa" to powinien być...
Jaki rocznik i jaka wersja zapłonu (CBC)? Trzeba brać pod uwagę że poszczególne części różnią się między sobą w zależności od rocznika. Co z zasilaniem świateł? Ten układ zapłonu to dość skomplikowany system, analizowałem podobny z Suzuki Katana. Tam ładowanie akumulatora jest realizowane w dość tradycyjny sposób - jak w zwykłym regulatorze od skutera,...
obstawiam, że może regulator napięcia jest walnięty i przez to jest problem z rozrusznikiem ? Walnięty regulator skutkuje brakiem ładowania albo uszkodzeniem bezpiecznika akumulatora. Tylko w tym drugim przypadku rozrusznik nie będzie kręcił. Zacznij od sprawdzenia akumulatora. Po naładowaniu trzeba sprawdzić akumulator pod obciążeniem - najprościej...
Przy sprawdzaniu powinieneś zwiększyć obroty do 3000 RPM (wg. Piaggio) lub do ok. 5000 RPM. Chyba nie mierzysz na samych konektorach, przy odłączonym akumulatorze?
Najprawdopodobniej masz regulator 8-pinowy a w nim jest uszkodzony wbudowany przerywacz kierunkowskazów. Jak pamiętam nigdzie nie można było znaleźć nowego regulatora. Prościej będzie założyć zewnętrzny przerywacz kierunkowskazów dla żarówek 2x10W, koszt ok. 30 zł (typ kondensatorowy lub elektroniczny). Zdecydowanie tańsze i pewniejsze rozwiązanie niż...
Z regulacją gaźnika raczej sobie poradzę. Tu występuję jak sądzę problem z zapłonem. Widać to dość dobrze na filmie: [youtube] https://youtube.com/shorts/HwSUr7PPl98?s... Poszperałem trochę w necie, i chyba będzie problem, żeby ori zapłon działał z gaźnikiem. Trzeba zmodyfikować tps, tak żeby pracował wraz z przepustnicą gaźnika....
Masz nagrzebane poprzerabiane w instalacji. Automat ssania owszem, może być uszkodzony i robić zwarcie, ale wówczas nie byłoby tylko świateł zasilanych z AC. Piaggio ma swoje własne rozwiązanie w którym jest stosowane osobne uzwojenie ładowania na statorze, jeden koniec uzwojenia jest połączony z akumulatorem niebieskim przewodem przy gnieździe bezpieczników,...
Schemat regulatora niedokładnie zrysowany, z resztą ten regulator był nieprawidłowo wykonany. Brak regulatora napięcia ładowania, zamiast niego wstawiona zwykła dioda prostownicza. Budowę i funkcjonowanie regulatora napięcia przedstawia schemat od p. Rosnera: https://obrazki.elektroda.pl/1073890500_... Tutaj jest przedstawiona topologia...
Witam. Bardzo słabo świecą żarówki. Zmierzyłem napięcie przy stykach od żarówki (przednia lampa) przy obciążeniu i wynosi zaledwie 6,8V. Bez obciążenia żarówką 12.2V. Omijałem już przełączniki w kierownicy aby wyeliminować styki i bez rezultatu. Według mnie coś nie wyrabia prądowo. Ładowanie akumulatora jest prawidłowe- 13.3V. Kierunki działają prawidłowo,...
pomiar prądu Jest czymś innym niż pomiar napięcia. Pomiaru prądu dokonuje się Amperomierzem podłączonym szeregowo z obciążeniem. Dokładnie o to mi chodziło pomiar prądu a nawet natężenia prądu jeżeli mamy już tak kurczowo trzymać się nomenklatury, serwisówka opisuje jedynie pomiar natężenia prądu: 1.5-2 A przy 2000 obr/min (Test pkt.3 na załączonym...
Jak masz stary model (z silnikiem AM6) to ładowanie jest realizowane diodą prostowniczą umieszczoną w skrzynce bezpiecznika, wyprowadzoną pomarańczowym przewodem połączonym ze zasilania oświetlenia. Jak masz nowy model (z silnikiem Piaggio) to będziesz miał specjalny regulator napięcia z 6-pinami pełniącego również funkcję przerywacza kierunkowskazów....
Jaki model :Factory ,Racing? Jaki silnik Piaggio , Pure jet,Morini?(wtrysk, gaźnik)? Albo podaj 8 pierwszych znaków z VIN
To nie regulator itp, tylko zwarcie w instalacji, zacznij sprawdzanie od przewodów, jak pozbędziesz sie większości osprzętu to łatwo wykryjesz zwarcie miernikiem.
A po czym mogę poznać czy to cewka czy cewko-moduł ? Zielony jestem kompletnie i szukać też próbowałem ale coś słabo mi to idzie. Dodano po 15 Może warto by było zastąpić to tym? http://allegro.pl/cewkomodul-cewka-modul...
Zielony - zasilanie CDI. Żółty - cewka ładowania akumulatora - strona regulatora (niebieski - połączony z "+" akumulatora) W wyniku zwarcia na 99% będzie spalony moduł zapłonowy. Sprawdź czy jest iskra.
Jedynie co podróbke dalem to wężyk podcisnieniowy od paliwa nwm czy ma znaczenie????....silnik piaggio mam ... i uzywany odblokowany ecu wstawiony ..króciec nowy i regulator ciśnienia ale wszystko oryginalne ...a rure mam od niskich obrotow rezeonansowo ..czyli yasuni Dodano po 2 I mechanik mysli ze to cos z kompresorem powietrze .. i ma jakies pierscienie...
Mostek kupiłem. Prostuje prad. Tylko ze nie do konca jest dobrze. W kazdym razie na niskich obrotach jest ok, natomiast na wysokich prąd nie rośnie. Ciekawe czy przyczyną są a wolne diody czy moze regulator napiecia który się włącza sprawia, ze przebieg pradu jest conajmniej dziwny. Jakieś pomysły?
Witam odgrzeje temat ponieważ mam problem z tym samym modelem ale u mnie objawy są inne, bez włączonych świateł mam 16v a z włączonymi światłami 12.8 - 13v na 5000 obr. Podejrzewam regulator... Co do przeciążenia prądnic w motocklach/ skuterach jest to raczej nie możliwe. Tam są regulatory napięcia stratne, które po prostu zwierają + do masy i powodują...
A co to za szyfr? "f5" ??? Masa silnika często jest prowadzona jednym z kabli wychodzących z magneta. Musiałeś czegoś nie podłączyć. Pewnie dzięki temu spaliłeś regulator napięcia. Sprawdź napięcia na kablach z prądnicy. Czy światła działają? Skąd wiesz,że nie ma ładowania?
Ja jestem trochę mniejszym, choć dalej pesymistą, bo sam temat zawiera opis niemożliwej do realizacji usterki! Czy kiedykolwiek miałeś styczność z takimi skuterami? Zapytam: Czy wypadające zapłony nie powodują podobnego wyglądu świecy? Nie ma tam możliwości wypadnięcia zapłonu, chyba że naprawdę ECU i cewka WN są uszkodzone. Potwierdza to wątpliwość...
Witam mam wyżej wymieniony skuter, pomieszana jest w nim elektryka nie wiem które kabelki idą do stacyjki jest ich 4, poprzedni mechanik pomieszał z elektryka i mówił ze brak iskry oraz ze nie odpala tez z kopa, czy za to jest odpowiedzialny regulator napięcia? Proszę o schemat elektryki głównie okolice stacyjki oraz gdzie szukać problemu ze nie ma...
Witam. Posiadam Piaggio Diesis ale nie działa mi przerywacz który wbudowany jest w regulator napięcia 8PIN jak kupię taki. Zdu; https://obrazki.elektroda.pl/7607311500_... Jak go zamontować ? Żeby działał https://obrazki.elektroda.pl/8286637800_... Jak będę w doku to dodam zdjęcie regulatora jakie kable z niego wychodzą.
Ten stator z allegro będzie pasował. Regulator musi być podłączony, aby światła działały (taka konstrukcja połączeń). Do ładowania masz osobne uzwojenie bezmasowe na statorze, jeden z końców jest połączony z biegunem dodatnim akumulatora, a drugi z końców podłączony do regulatora. Poniżej określonego napięcia akumulatora ładowanie jest zablokowane....
hmmm wydaje mi sie ze nie tedy droga . Kiedys więcej zajmowalem sie autoelektronika , naprawialem tez motocykle itp. Na tym stabilizatorze który jest powyżej wydziela sie bardzo znaczna moc . tzn musi byc porzadny radiator a i tak bedzie bardzo goroący gdyby chcie troche wiekrzy prad uzyskac . Typowe rozwiazania konstrukcji tego typu stabilizatorów...
Niespecjalnie precyzyjny jesteś w opisach. Co to za nowa instalacja? Co pod tym rozumiesz? Skąd twoja pewność, że regulator jest sprawny? Czy ten regulator jest odpowiednio włączony do instalacji? I wreszcie jaki poziom napięcia masz na linii cewka żarówki? A przy okazji jak wygląda ładowanie akumulatora?
Witajcie. Szukam i szukam, i znalezc nie moge, jak podlaczyc ladowanie i zasilanie swiatla przedniego z zaplonu DE w Simsonie. Zaplon pochodzi z Piaggio NRG. Sa w necie schematy tegoz skutera, lecz nie wiem, gdzie wpiac dwa kable, co mi zostaly. [url=http://obrazki.elektroda.pl/1018048... Piaggio Zaplon podlaczony, i zostaly mi...
Witam, mam zamiar zmienić silnik w moim starym, chińskim skuterze Zipp. Następcą obecnego silnika ma zostać jednostka z Piaggio 125 4T chłodzony cieczą, ze względu na fakt iż wszystkie mocowania są te same. Cena silnika jest okazyjna niestety do całego zestawu brakuje modułu zapłonowego oraz regulatora napięcia, a z tego co kojarze w tym silniku regulator...
Widać że to jakiś składak. Regulatory napięcia 8-pin zaczęto stosować od '98 roku, posiadają one wbudowane przerywacze kierunkowskazów z wyjściem tranzystorowym które lubi się uszkodzić. Można odłączyć przewód łączący regulator z przełącznikiem kierunkowskazów i zastosować zewnętrzny przerywacz kierunkowskazów, tylko byle nie bimetalowy 2x21W (bo to...
Witam. Jest zima więc postanowiłem przerobić instalację przy swoim skuterze, ponieważ miałem problemy ze światłami. Najpierw postanowiłem że całe oświetlenie będzie zasilane z akumulatora ( tak jak jest to zrobione np. w Piaggio Skipper 125ccm 2t, podpatrzone u kolegi ), z tym że pojawił się problem z bardzo wydajnym ładowaniem. Stator (alternator)...
Dokładnie, prąd ładowania przekraczał 2A, ale z tego względu że akumulator 7Ah obsługowy był częściowo rozładowany, po podłączeniu go pod prostownik również to było widoczne. Ale również przy innym akumulatorze można zauważyć taki sam efekt, jeśli chodzi o światła. Regulator odpowiadający za ładowanie podaje pełny prąd ładowania oraz przerywa ładowanie...
Witam, jestem w fazie tworzenia swapu skutera gilera stalker 50 2t do którego zamontowałem silnik z piaggio x9 125 4t. mechanika w miarę już ogarnięta, chłodzenie w trakcie i teraz pora również na elektrykę i tu potrzebuje waszej pomocy. Nie ogarniam zbyt dobrze jeszcze samodzielnie elektryki ale nie jestem też do końca ciemny w temacie ;) do silnika...
Wczoraj nie miałem za wiele czasu. Dziękuję za pomoc. Może faktycznie jest coś z masą + dodatkowo rozrusznik. Teraz to już z lewej i prawej manetki rozrusznik się przycina. Oczywiście z prawej to dużo gorszy rozruch. Dodatkowo ostatnio wjechałem w dość sporą kałużę i nagle zgasł. Rozrusznik się jakby ślizgał a nie pracował. Dopiero po 15 minutach zadziałał....
Derbi z silnikiem Piaggio? Zapłon fabrycznie miałeś Ducati Energia czy Langfang Kokusan? Elektryk zamienił zapłon od rieju One mają silnik AM6 - stator pomimo pewnych różnic w wykonaniu elektrycznie pasuje, ale koło magnesowe fizycznie nie pasuje. Możliwe scenariusze: 1. Zapłon daje zbyt słabą iskrę przy obciążeniu alternatora. Należałoby sprawdzić...
Skuter piaggio. Generator - "alternator". W kazdym razie w obwodzie reflektora leci prad zmienny (o czestotoliwosci proporcjonalnej do obrotow silnika). Jak wyprostowac ten prad aby moc ladowac akumulator? Ogolnie potrzebny mi prad stały w drugim obwodzie(oswietleniowym). Obwod zwykły ładowania akumulatora działa ok. Zastosowałem mostek prostowniczy...
Piaggio MP3 500 prod. 2009r po wymianie silnika z wersji 250 na 500 "powoli" reaguje na manetkę gazu - słabo przyśpiesza. http://obrazki.elektroda.pl/5582589800_1... Wymieniony został kompletny tylny wahacz z zespołem napędowym, wraz z kołem, amortyzatorami, zbiornikiem paliwa, wtryskiwaczem, komputerem ECU, przepustnicą, pompą paliwa,...
Najlepsza jest zmiana magneta wraz z statorem i przerobienie tego pod wymagany pobór prądu, kiedyś zrobiłem przeróbkę wsk na stator od gpz500(taki był pod ręka) i magneto od niego, prądu nigdy nie brakło, gość jeździł sobie tym w zimę i chciał mieć grzane manetki i siedzonko, do tego lepsze światła. Sam mam w elyseo grzane manetki i siedzenie z "regulatorami"...
Przypuszczam że nie posiadasz w ogóle wtyczki, ktoś to podłączył na krótko byle skuter sprzedać? W takim razie czeka Ciebie szukanie pasującej wtyczki. Odkręć pokrywę zapłonu, wtedy będziesz miał na wierzchu kolory przewodów statora które należy ze sobą podłączyć. Na schematy nie ma co patrzeć, bo nawet w oryginalnych serwisówkach Piaggio są one nieczytelne,...
Witam. W związku z tym że od pół roku bawię się w naprawy skuterów nie piszę o problemie ale o ominięciu problemów z : Regulator napięcia: Napięcia nie obchodzi czy to 2-suw czy 4-suw, ma wyregulować, można podpiąć każde zwracając uwagę na pinout Bendix: Jak się okazało wczoraj te z 139qmb pasuje do Piaggio 2t więc niech się gonią sprzedawcy z popularnego...
Jestem posiadaczem Piaggio MP3 400ie rok. prod. 2007. Mechanicznie bez zarzutu, ale jak go kupiłem to od początku nie gasła kontrolka hamulca ręcznego, jednakże nie przeszkadzało mi to. Obecnie od dwóch miesięcy mam problem z kierunkowskazami. Serwis motocyklowy rozłożył ręce, ale myślę, że z lenistwa i niewiedzy. Sprawdziłem regulator napięcia i tam...
Do instalacji z SR50R na gaźniku musiałbyś jeszcze wymienić lewe i prawe przełączniki na kierownicy (różnice w przyciskach od licznika), licznik od wersji na gaźniku oraz regulator napięcia. Nie jestem pewien do do różnic w niektórych detalach jak np. czujnik poziomu paliwa. Poza tym z instalacją od SR50R dalej nie podłączysz tego silnika. Po pierwsze...
To moze po prostu cos pokrecilem z podlaczeniem. Zaczne od zaciskow na nowym regulatorze jest A;A;+B;G;GND. Czyli podlaczone mam odpowiednio GND masa, G ww przewod na CDIk, +B 30 z akku, A swiatła a nastepne A nie jestem pewny jutro sprawdze i dam znac. Choc moze juz cos pokrecilem to prosze o sprostowanie. Znalazlem na allegro taki modul jak mialem...
Witam serdecznie. Mam problem z naszym skuterkiem. Rok produkcji 2006. Przejechane ma około 3 tysięcy kilometrów. Do tej pory chodził bez zarzutów. Ostatnio jednak zdarzyło mi się tak, że jak wjeżdżałem do siebie na posesje skuter mi zgasł i nie chciał zapalić. Postał z dwie godziny i odpalił. Syn przejechał troszkę i ponownie zgasł i przez cały dzień...
Witam serdecznie, w skuterze Piaggio Hexagon 150 z 1998 roku nastąpiła awaria modułu, który między innymi odpowiada za regulację napięcia. Znajomy mechanik/elektryk rozebrał już moduł i zdiagnozował uszkodzenie elementu TPA 233: http://www.aliexpress.com/item/On-thyris... Mam pytanie, czy macie może pojęcie jakim innym...
Oscylogramy zdjęte z konektorów na cewkach, ale były brane z każdego dostępnego miejsca, na kostce komputera etc. Z "przepinaniem" cewek kombinowaliśmy przeróżnie, nawet wstawialiśmy cewki od ZZR600, od Fiata, od Piaggio i jeszcze kilka innych. Działają (tzn. jest iskra tylko gdy podłączymy cewkę z własną elektroniką) Podłączaliśmy również cewkę na...
Organ18: po co tak kombinować? jeśli nie masz prawka, to nie możesz też jeździć żadnymi Axiamami/Ligierami/Piaggio itp, bo one niestety też wymagają prawka. Na ta krótkie odcinki to kup sobie Melexa bez akumulatorów za 1000zł, najlepiej takiego na 36V, załóż 3 akumulatory samochodowe (jednakowe) i spokojnie dojedziesz i wrócisz, a na noc można sobie...
MOTOROWERY I MOTOCYKLE APRILIA BAOTIAN BMW CAGIVA CPI DNIEPR HARLEY HONDA ITALJET IŻ JAWA - CZ JUNAK KAWASAKI KTM KYMCO MACAL MALAGUTI MIŃSK MZ - ETZ PEUGEOT PIAGGIO ROMET, OGAR, KOMAR, MOTORYNKA (polskie) SIMSON STELLA SUZUKI SYM TRIUMPH WFM WSK VESPA YAMAHA [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... YZFR1L schematy...
Witajcie Chciałbym się zwrócić o pomoc do fachowców odnośnie skuterka jak w temacie. Piaggio 2006 rok, stracił światła, tzn nie ma wcale ani drogowych ani postojowych. Porozbierałem i z tego co widzę nie ma zasilania, przejścia na kablu zasilającym sprawdziłem do termoregulatora napięcia jest (kabel kolor żółto/czarny). Chciałbym Was zapytać jak sprawdzić...
witam Skuterek to piaggio hexagon 125 4t ale ma pokombinowana instalacie el. I właśnie znajduje sie w nim taki stator http://obrazki.elektroda.pl/9835150200_1... i taki regulator napięcia http://obrazki.elektroda.pl/6340035200_1... Problemem jest jak podłączyć dwa kable (żółty i biały ze statora) do regulatora napięcia...
regulator piaggio piaggio regulator napięcia regulator napięcia piaggio
skrzynia automatyczna dodge wkładka philips interfejs obrotów
rezystor wentylatora chłodnicy peugeot wysoki rachunek
Kiedy wyłączyć ASC w samochodzie? Okoliczności i zalecenia Lokalizacja modułu centralnego zamka w Chrysler Sebring 2002 2.0