Powinno podpasować;)
Witam wszystkich. Potrzebuję numer fabryczny taśmy zwijaka Xsara Picasso 1,6 2005 r. do airbag nr 96470413XT.
dokładnie
Witam, Wiec nie czukaj dziury w calym. Nie znam tego sprzetu, ale niewiele jest testerow majacych dostep do PSA. Auto z 2000 nie jest zgodne z norma EOBD, wiec niewiele tym zwojujesz. Praktycznie tylko Lexia (lub PP2000 oszukujac nieco) mozesz cos zrobic. Pozdrawiam, Georges
Temat nieaktualny. Sterownik zrobiony.
z tym opisem to coś kręcisz! w samochodach grupy PSA w airbagu jest samogiagnoza tz jeśli wystąpiły błędy miekkie to po ustapieniu usterki kontrolka sama zgaśnie.Być może masz zerwaną tasmę w kierownicy ale w takim przypadku to już tester Actia
Palą się obie lampki, na wyświetlaczu jest "passenger airbag deactivated" a po chwili "Airbag fault"
Witam Potrzebuje zaprogramowac kosc eeprom M95080 przez ISP, posiadam willema 4 z ISP jak sie do tego zabrac (byc moze tym programatorem nie dam rady tego zrobic?), poprosze o wskazowki?czy moze 95080 to to samo co 93c66? Kosc znajduje sie w sterowniku Airbag od xsary picasso z 2003r. 2.0 HDI (oczywiscie do willem posiadam klips i przewodziki do ISP)...prosze...
Dzięki i raczej tak zrobię bo miejscowy bamber z komputerem poległ ale pieniążki zgarnął
Elektronik utrzymuje ze jest to niezalezne od kombinowania przy module i to zbieg okolicznosci, a airbag fault swieci sie przez to. Zwykli naciagacze?? Naciaganiem jest "kombinowanie przy module". Nie tylko jest to zabronione, ale moze sie skonczyc wiezieniem dla "kombinatora" w przypadku wypadku z obrazeniami lub smiercia pasazerow, jesli wyjdzie...
Sprawdz jeszcze kolego zwijak tasmy airbag ie koniecznie, akurat wtyczki od poduszek są tak zrobione że odpięcie powoduje błąd zwarcia i wpięcie rezystora nic nie da. A ty nic nie mówisz o błędach w szczegółach.. w jaki sposob? po odpieciu wtyczek poduszki przy kierownicy styki sie zwieraja ale w poduszce a nie w kostkach :)
coś krecisz nr sw sie zgadzały ? załadój swój wsad do nowego steronika i ciesz się sprawnymi poduszkami
Wystarczy zwykły KKL, nie musi być nic na CANie. Daj cały opis błędu. Możesz zrobić jak napisał autoas i wtedy będzie wiadomo czy problem w czujniku czy w instalacji.
Witam Autko C4 Picasso 2014 B78 z systemem funkcji alarmu w przypadku zderzenia. Radar z przodu z lewej strony pod lampą. Zachował się cały ale w BSI błąd: B120A68-Wykrycie zderzenia przez BSI ,defekt funkcji alarmu w przypadku ryzyka kolizji : Wykrycie zderzenia Powrót do pierwotnego stanu radaru pomocy w przestrzeganiu odstępu czasowego pomiędzy pojazdami...
Robiłem w C4 Picasso, też w sterowniku 0 byków a kontrolka świeci i wyświetlacz się drze. Trzeba było zrobić inną opcję, i nie ryłem w sensorze.
A sensory do takiego "ogórka" po 30/40zł Dokładnie tak zrobiłem: Wymieniłem sensor AIRBAG, kasowanie błędów i status poduszki OK
https://airbagcode.com/toyota-ist/33 To sa bajki. Kod 33 to fotel kierowcy a kod 44 to pasazer
Można wstawić nabój od Syfonu CO2 Że temat jeszcze nie zamknięty ?! Dokładnie kolega autoas ma rację i nie miej mu tego za złe. Dlaczego?? Poszukaj w googlach jak działa najprostszy omomierz. Potem poczytaj jak działa wyzwalacz napinacza (lub airbag).
Sam interfejs sprawny, gdyż np z 407 i c4 picasso łączy się ze wszystkim. Te auta są na can-ie a P 307 2003 r jest na van-ie. Miałem to samo - uszkodzony był właśnie interface i nie łączył się z autami na van.
Moduł poduszek jest połączony z BSI siecią. Najlepiej podłączyć diagnoskop bo jeżeli brak jest połączenia międzi modułem AIRBAG z BSI to BSI zapali kontrolkę poduszki. Jeżeli chodzi o ten brak kabli to występuje to chyba we wszystkich markach. Np. w citroenie C3 instalacja głośników tylnych jest w tylnych dzwiach, a z drugiej strony od radia kończy...
Na bank w tym roczniku nie ma poduszki pasażera? Dobrze sprawdziłeś... Tak, nie jest oznaczona na desce a chyba są takie przepisy że jeśli jest zamontowana to jest oznaczenie, ale mniejsza z tym rozebrałem cały schowek, nie ma w desce poduszki , nie ma przewodów do niej, nie ma nic.
Zapytalem sie normalnie, a ty mi zaczales pisac jakies pierdoly. Wiem ze opalarki sa do czego innego przeznaczone, ale chcialem uzyc jedynie raz z braku innego profesjonalnego sprzetu. Widzisz nie wszyscy tak pracuja i zarabiaja tyle zeby sobie pozwolic wydac od kopa 300 zl. Tobie mamusia pewnie daje to sie ciesz. Jak masz zamiar krytykowac to sobie...
JAK PISZĘ: W SERWISIE NIE WIEDZĄ, SAMOCHÓD BYŁ JUŻ PARĘ RAZY. Szukam, może ktoś miał podobny problem. Witam, mam spory problem z autem i jak narazie nikt, nawet w Citroenie nie jest w stanie tego zdiagnozować czy usunąć. To od początku: Samochód: Citroen Xsara Picasso 1.6i 16V 2006 r. Co się dzieje: Przeważnie w dni wilgotne, gdy padało i nie jest za...
Z całym szacunkiem ale "fejsy" są tak tanie, że jestem w szoku, że komuś się opłaca samemu robić. A poza tym to duża odwaga podłączać taki interfejs do takiego auta, można uszkodzić sterowniki albo przez przypadek przekodować (widziałem już takie awarie) Ludzie robią bo to ich hobby a poza tym zawsze taniej i satysfakcja. Zeskanowałem kilka samochodów...
Powiem tak że nie naprawiąc airbagów niż naprawiać opornikować i drutować sterownik. Jak tydzień temu przycedził we mnie 206 to się dziwiłem że mu poduchy nie wywalio, za 2 dni na szrocik przyjechał . Zgroza, bez poduszek ,blacha pod konsolą przełąmana bo dostał pewnie w słupek pasażera kiedyś tam w Reichu. Podłużnice '''wspawane'' PUNKTOWO na kielichach...
Tak Z fachowcami coraz gorzej, a najgorsi są szarlatani i szkoleni na różnych forach. W każdym przypadku "choroby" samochodu potrzebna jest rzetelna diagnostyka, a nie naprawa wg schematu, który ktoś zastosował, lub opisał. Nie wierzę w cudowne sposoby "niektórych mechaników", którzy poprawiają producenta i technologie, która funkcjonuje w setkach tysięcy,...
Wiem wiem +/- co to CAN/VAN i K-line. W moim złączu diagnostycznym OBD na pewno z ECU silnika są połączone piny 3 i 8 i to odpowiada poniższemu rysunkowi. Poza tym w moim złączu: pin 7 - ECU silnika pin 11 - BSI i tablica przyrządów pin 12 - ABS pin 13 - airbagi - centralny i obydwa boczne. Takie jest to auto.
w Xsarce mojego sąsiada 1.6 8V miał to samo. Dodatkowo jeszcze miał co jakiś czas choinkę i Airbagi mu wywalało na desce. Po zgaszeniu i zapaleniu było wszystko w normie. Zmienialiśmy BSI z ECU itp ale klops. Okazało się coś czego nigdy bym nie wziął pod uwagę. CEWKA zapłonowa. Po wymianie wszystko OK.
Przede wszystkim podaj błąd.... VCDS-Lite Version: Release 1.2 Friday, 26 April 2019, 16:38:45:0 Chassis Type: 8L - Audi A3/S3 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,22,35,37,45,55,56,5... ----------------------------------------... Address 01: Engine Labels: 038-906-018-AGR.LBL Controller:...
olo14 niestety sie myli, sam sterownik poduszek i napinaczy to faktycznie 1 urzadzene ale pomijajac wczesniejsze konstrukcje ktore mialy mechaniczny albo mechaniczno-elektroniczny charakter i ktore po zadzaialaniu nie nadawaly sie do niczego tak aktualne modele sa w pelni elektroniczne i sa po prostu przeprogramowywane i to nie tylko przez amatorow...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Witam Problem z ta cytrynkę jest taki że wywala błąd stały 111 odłączenie poduszki pasażera. Jest tam włącznik poduszki został wymieniony na nowy. Wyświetla też błąd 8621-?. Auto zostało kupione z tą usterką. Raczej jest bez wypadkowe. poduszki napinacze cała reszta raczej jest raczej ok. Serwis twierdził najpierw że to włącznik puzniej że sterownik....
airbag picasso elm327 airbag opornik airbag
zmiana nazwa sieć windows zmywarka głośno kodowanie 00001
przyrządy pomiarowe instrukcje obsługi głowica omega
Nerf CS-18 RapidStrike, Alpha Trooper – naprawa, usterki, części zamienne, upgrade Jak podłączyć zasilacz CISCO DPS-650AB-2 A na krótko?