Sprawdziłeś instalację nastawnika? Instalacje sterownik silnik? Podszybie często pływało i dochodziło do uszkodzenia izolacji.
PN na monowtrysku? Tam był gaźnik Pierburg Ecotronic.
A ta grusza, o ile piszemy o golfie z silnikiem PN i gaźnikiem Pierburg Ecotronic.
Co tam za gaźnik masz, przeklęty Pierburg Ecotronic?
Lamerku ( bo tak ci trzeba powiedzieć wprost) wkaż mi go w gaźniku Pierburg-Ecotronic.
Zawsze mi się wydawało, że kadett 1,8 był na gaźniku Pierburg ecotronic....
Zapewnie pierburg ecotronic, i marna szansa że dojdziesz z nim ładu. Jeżeli masz silnik o kodzie PN to właśnie on.
Witam, mam problem z odczytaniem błędów. Chodzi o sterownik Pierburg Ecotronic, który ma możliwość diagnozy za pomocą kodów błyskowych. W załączniku jest opis poszczególnych urzadzeń, którymi steruje. Na schemacie mamy: c - lampka diagnostyczna i e - przewód diagnostyczny. W komorze silnika, w okolicach serwa znajduje sie niebieski przewód. Prprawdopodobnie...
czemu sądzisz że gaznik jest popsuty Młody jesteś i nie wiesz co to był Pierburg Ecotronic 2EE
To jest najprawdopodobniej model na gaźniku Pierburg Ecotronic 2E-E. Trzeba sprawdzić działanie pneumatycznego nastawnika przepustnicy, podciśnienia, dokonac korekty położenia wkrętu regulacji CO, i inne działania.
Dziecko drogie-nim zaczniesz udzielac rad poczytaj o gażniku Pierburg-Ecotronic i o pneumatycznum nastawniku przepustnicy. 99% usterek w nim to perforacja membramy. No i o jakiej zasadzie silnika krokowego tam piszesz lamerze to nie wiem. Żaden golf nie miał silnika krokowego.
Witam. Sprawdz:silnik krokowy, . Gdyby za pisanie bzdur nagradzali, twoją pierś zdobiła by cała gala medalowa. Powiedz mi o lamerze wszechczasów co ów silnik ma do zapalania, i widzisz NVR? Czyli gaźnik Pierburg-Ecotronic. Poza tym nie ma tam żadnej ceweczki wewnątrz aparatu, a jest czujnik położenia wału.
Jak mogą być te same, jak 1,8 był ( do rocznika 89) na zwykłym gaźniku i miał tylko procesor zapłonowy bodaj EZ+, od rocznika 90 był na gaźniku pierburg-ecotronic, zas dwulitrówka to zawsze wtrysk motronic, wpierw ML 4.1 a póxniej M1.5.4. Masz różnice w kołach zamachowych i stewrownik widzi głupoty, dlatego iskry nie podstawi.
Tak te duże złącze jeżeli nie masz miernika to kontrolką też sprawdzisz czy zanika zapłon po wyłączeniu stacyjki na pozycję 0 Dodano po 3 W razie usterki steronika naprawde ceny są niskie np. http://allegro.pl/komputer-vw-golf-2-ii-...
A tak jasniej jesli mozna. Bo taka odpowiedz to mi sie sama nasunela tylko czym dokladnie, do czego sygnal z niej dociera i co sie dzieje przy jej uszkodzeniu. Chodzi mi oczywiscie o konkretny model silnika zasilany gaznikiem pierburga ecotronic. Pozdrawiam.
Silnik typu PN oryginalnie miały montowane gażniki Pierburg 2EE Ecotronic .Na początek sprawdziłbym czujnik temp płynu ,potencjometr przepustnicy, przesłone ssania ,regulator poł przepustnicy.Przy gażniku 2E2, przesłone ssania podgrzewanie siłownik przerywania ssania ,lub pomylone wężyki podciśnieniowe(częsty błąd)
poczytaj sobie o tym gaźniku na www.vwgolf.pl tam jest dużo na ten temat , ale się nie ździw bo ten gaźnik to lipa, jest sterowany komputerem(gaźnik pierburg 2ee ecotronic) ja też ten gaźnik posiadam w swoim golfie 1,6 PN 91 r. i po założeniu LPG mam na gazie spokój a na benzynce robi co chce raz ma obroty około 2,500/min a raz gaśnie ale o dziwo na...
Da sie zamienic na zwykly gaznik ale trzeba dorobic ssanie, bo w pierburgu jest automatyczne. Pierburg jest w silnikach 1.6 i to jest gaznik 2EE czyli ecotronic. Pozdrawiam.
Będzie jezdził.
Witam . Elektrit dzięki za adres . 007Daniel ja celowo nie pisałem marki bo chciałem wiedzieć czy są takie strony i czy ktoś dysponuje takimi materiałami . A chodzi mi o sterownik "Ecotronic Pierburg 7.18167.62 Bosch 0286007061 VW golf II 1,6 . Jest uszkodzony tranzystor a ja nie mogę odczytać symbolu bo jest częściowo spalony . Jeśli dysponujesz takim...
Witam. Mam problem. Posiadam Golfa II z silnikiem 1.6 benzyna gaźnik Pierburg 2EE i sterownik zapłonu Ecotronic. Wszystko byłoby w porządku tylko przy jeździe na biegu bez gazu w dół samochód gaśnie i trudno go odpalić. Przy ponownym uruchomieniu na początku jakby szedł na 2 cylindry i po jakimś czasie wrócił do normalnej pracy. Proszę o pomoc. Dziękuję
Ecotronic system -czujnik temperatury.
posprawdzaj przewody podciśnieniowe nastawnika przepustnicy.Sprawdź działanie elektrozaworów,mogą też być zabrudzone filtrki w nastawniku.Układ Ecotronic jest diagnozowalny-niebieski kabelek koło aparatu zapłonowego.
Witam Pozdrawiam wszystkich jestem nowy na tym forum. Posiadam auto marki golf II 1.6 1992r benzyna + gaz zamontowany rok temu gaźnik pierburg ale nie ecotronic ;),ostatnio miałem zdarzenie ze podczas jazdy strzeliło cos z rury wydechowej (na gazie) dosyć głośno ale mówię raz strzeliło to nic strasznego ,ale później po przejechaniu około 500metrów auto...
Na benzynie sonda pracuje?Obawiam się że to trzeba zobaczyć Ecotronic,to nie jest dla przeciętnego śmiertelnika.
Załóż zwykły gaźnik, wywal tego ecotronica.
Musisz wiedzieć że oznaczenie 2E nie mówi dokładnie jaki to gażnik. 2E3 najprostszy ,ssanie automatyczne .2E2 ,ssanie automatyczne plus termik obrotów ssania ,plus podciśnieniowy nastawnik przepustnicy. 2EE gażnik elektroniczny.Na każdym będzie tylko napis 2E.Po tym opisie będzisz wiedzał do jakiego masz szukać schematów . Wita. Sądzę,że ten opis wprowadzi...
Albo Ecotronic No oczywiście, że ma na pierburgu 2EE, a w nim uwaloną membramę w nastawniku przepustnicy. Digijety takich numerów nie robiły.
witam,wlasnie jestem w trakcie przekładki takiego gaźnika(ecotronica) czy ma ktos jakis opis lub schemat do 2E2(wiem ze jest tam tylko pare kabelków)ale niepamietam czy wszystko jest po zaplonie czy cos jest wyłaczane przez przekaźnik zależnie od obrotów silnika,oczywiscie niemówie o podgrzewaczu ssania i kolektora bo to wiem pozdrawiam
Witam wszystkich, mam problem z gaźnikiem pierburg 2ee. Od pewnego czasu stracił na mocy i pali w granicach 18l PB/100km, LPG mniej więcej tyle samo, niezależnie od stylu jazdy. Dzisiaj znalazłem jedno odpięte podciśnienie przy nastawniku wolnych obrotów po podłączeniu zaczął lepiej chodzić na wolnych, dodatkowo wskazówka ekonomizera na wolnych obrotach...
Zaraz zaraz-bo się zamieszałem-my nie mówimy o ecotronicu? Np golf 1,6 z kodem silnika PN?
Tak E 18 NV chodzi na gaźniku Pierburg 2 EE ( Ecotronik ) sterowany elektronicznie . Kod 62 - Drosselklappen-ansteller - beluftendes Ventil . Na polski prawdopodobnie masz uwalony nastawnik przepustnicy. Kod usterki wskazuje na uszkodzenie zaworków odpowietrzających. Pozdrawiam
Witam. Golf 2 z silnikiem 1.6 pn, gaźnik pierburg 2EE i... 1. Na gazie chodził/chodzi całkiem przyzwoicie, na benzynie na początku nie było wolnych obrotów (falowały itd. itp jak to przy 2EE). Uszkodziłem podstawkę gaźnika i została wymieniona przez znajomego mechanika na inna używaną ale nic. Mechanik zdjął przewody podciśnienia, podłączył ich ale...
Koledzy radio chodziło w masterze i nie raz było w trasie na Włochy. Tyle, że to disel a golf benzyna gaz. Co do tego buczenia to podłączałem dziś pod drugi akumulator (czyli poza instalacją auta) i zakłócenia są takie jak były. Przełożyłem antenę (Lemm MAGNUM AT71) do golfa i zakłócenia takie same. Przełożyłem radio (Alan 87) zakłócenia mniejsze ale...
ecotronic pierburg przepustnica pierburg schemat pierburg
yamaha amplituner tuner stereo citroen xsara centralny zamek twingo kontrolka silnik
lodówka głośno chodzi instalacje elektryczne
Nice RBA2 – jak wyłączyć fotokomórkę w sterowniku bramy ROBO/RB? Viessmann Vitocrossal F25 – szybki wzrost temperatury, czujnik NTC, czyszczenie wymiennika