http://www.ruddies.business.t-online.de/... Instrukcja regulacji gaźnika 175cdt.
Dzięki za zainteresowanie ale 7-go otrzymałem na meila skany z książki o reg. gaźników Pierburg bardzo trafne i pomocne . Pozdrawiam.
Witam! Może Ci ten opis gaźnika pomoże: http://chomikuj.pl/wieslaw608
Przepraszam za zabieranie wam czasu ,ale czy ktos mógłby mi pomóc a mianowicie poszukuje informacji na temat regulacji gaźnika pierburg 2e3 oraz jego dokładny opis Dzieki.Gaźnik ten pracuje z silnikiem 1.4s.Prosze was o pomoc bo nie stac mnie na mechanika .wiec musze radzic sobie sam
http://forum.opel24.com/topic/16467-Regu...
Witam jest taka książka ‘Gaźniki i katalizatory „ opisane są tam gaźniki 2B 2BE 2EE dość szczegółowo i ich regulacja.
panie nie mechanik ciekawe jak chcesz sam to zrobić?ale prosze opis elementu sterującego wolnymi obrotami "pierburg" System regulacji biegu jałowego układu Pierburg składa się z dwóch zaworów, jeden jest podłączony do próżni kolektora wlotowego, a drugi do ciśnienia atmosferycznego. Zespół sterowania steruje tymi zaworami cofając lub wyciągając trzpień...
wszystko co znalazłem na temat tego pięknego gaźnika ECOTRONIC 2E-E po lekturze każdy powinien dać rade ogarnąć sprawę z regulacją i diagnozą
Może ktoś mi opisać jak reguluje się obroty w golfie 2 z gaźnikiem Pierburga 2e2. Utrzymuja się cały czas na wysokości 1400 obrotów i nie spadną niżej. Ssanie też mam jakieś dziwne.Silnik kręci 2000 obrotów i długo tak trzyma.Dopiero jak osiągnie właściwą temperaturę obroty spadają do 1400. Cały ten gaźnik jest mocno skomplikowany i nie bardzo wiem...
Jak kopci na czarno to najprawdopodobniej pobiera olej, a jaka świeca jest, sprawdź, jeśli czarna to zaobserwuj poziom oleju, czy nie ubywa, bo chyba zaciąga sobie i dlatego żadna regulacja nic nie daje.
[quote="skit123"] Może wina leży w akumulatorze i/lub rozruszniku (elektromagnes , bendix). To są brednie co kolega wypisuje., i nie ma pojęcia o gazniku 2EE. Silnik regulacji mieszanki Pierburg. Sprawdzić. Kolego wejdź sobie na dział samochody elektryka i elektronika masz tam temat golf II 1.6 gaźnik pierburg 2ee to bardzooo obszerny temat. Jeżeli...
Jak jest zimny to na benzynie na biegu jałowym gaśnie... Po rozgrzaniu raczej nie... Czy jest tam jakieś pokrętło do regulacji żeby mu zwiększyć dawkę paliwa ? ;>
Czy ktoś wie skąd wychodzi przewód podciśnieniowy regulacji wolnych obrotów który dochodzi do gruszki/membrany regulacji wolnych obrotów z gaźnikiem elektronicznym Pierburg. U mnie znalazłem luźny koniec za zegarami i nie wiem do czego trzeba go podłączyć. Maciej.
Tak , dobrze rozumujesz. Dużą śrubą ustawiasz prędkość obrotową na biegu jałowym , natomiast małą śrubką ustawiasz czystość spalin - nie wiem jaką te auto musi spełnić normę czystości na biegu jałowym - ale myślę że tak jak tam piszą 2.5%. Dlatego do regulacji przydał by się obrotomierz i jakiś najprostszy analizator spalin . Natomiast jeśli chodzi...
btw z tyłu gaznika wychodi mi weżyk od podciśnienia i idzie do filtra powietrza czy tak ma to być? Zdecydowanie, tak ma być. Masz gaźniczka to wymianę podciśnień sobie chwilowo daruj, bo ci nie gaśnie. Dostaje lewego powietrza. Proponuje zacząć poszukiwania od podstawy gaźnika po opisie objawów na 80% ona. (weź dezodorant tani najlepiej odpal auto...
Możesz podać na niego + i posłuchać czy cyka, ale tak da się wykręcić. Gdzie są dysze dokładnie to nie wiem. Może być regulacja mieszanki biegu jałowego na śrubce, ale bywała zaślepiona.
masz reczne ssanie? mozesz sprobvowac podniesc obroty regulacja na gazniku
Z tymi silnikami t ich oznaczeniem kodowym to czarna magia , to nawet pewny katalog wskazuje. 1.8 20V Rok produkcji: 11.1999 - 06.2006 benzyna, 1781 cm3, 92 kW / 125 KM Kod silnika: AGN,APG. Zawór AGR PIERBURG 7.22785.18.0 Zawór EGR, regulacja spalin - Zawór, system zasysania powietrza wtórnego VEMO 10-63-0013 Sytuacja była podobnie przykład Golf 4...
Witam, mam taki problem z moim Polo mianowicie bardzo dużo pali ok. 10l/100km po mieście. Wymieniłem już świece i przewody ale dużo to nie zmieniło. Silnik jest zasilany gaźnikiem Weber 32TLA. Co może być przyczyną tak dużego spalania. Może wyregulować gaźnik, jak ?? lub jakieś inne sugestie. Może regulacja styków przerywacza albo luzów zaworów coś...
Masz źle podpietą gruchę turbo albo padł pierburg. Turbo może kuleć np być zalepione (malo prawdopodobne) . Czyli najpier pierburga zweryfikowac jest w tym motorku głeboko z tylu ukryty ale weżyki powinny byc doprowadzone jeden spodem przy gruszcze (turbo) . Kolejny górą i dookoła filtra paliwa do złączki pompki podciśnienia tej co ssie wspomaganie...
To jest najprawdopodobniej model na gaźniku Pierburg Ecotronic 2E-E. Trzeba sprawdzić działanie pneumatycznego nastawnika przepustnicy, podciśnienia, dokonac korekty położenia wkrętu regulacji CO, i inne działania.
Na początek chciałem powitać wszystkich Forumowiczów. tak jak w temacie nareszcie udało mi się wygrać z 2EE jeśli chodzi o wolne obroty, winą u mnie był za dużo wkręcony wkręt zderzakowy przepustnicy pierwszego przelotu (jakiś baran musiał się bawić) z tyłu gaźnika na wysokości mniej więcej potencjometru po wykręceniu go na wysokość ok 4mm od korpusu...
Może ktoś ma jakąś instrukcje do tego gażnika po polsku najbardziej chodzi o regulacje. Mój jest po regeneracji i trzeba tylko podregulować Pietburg 2E
spróbuj mu zrobić regulację wolnych obrotów przy normalnej temperaturze pracy bo z tego co piszesz to wszystko w porządku. pzdr
Nie jestem pewny, ale czasem w starszych autach przy gaźnikach jako czujnik temperatury był montowany bimetal, który miał wpływ na regulację dawki paliwa. Przedmówca też ma rację - trzeba to sprawdzić.
Skoro sztanga się porusza a na wałku nie ma luzu to turbo zostaw w spokoju. A takiego jak ci pokazałem nie masz http://moto.allegro.pl/zawor-regulacji-t... Bo z tego co pamiętam to u mnie były oba. I to od tego co pokazałem wąż szedł na gruszkę. Czy od tego co mi pokazałeś jeden z węży idzie do gruszki????...
średnicę przelotów chyba najlepiej dobrać jak najbardziej podobną do oryginalnego pierburga? nawet jeśli jest od wersji 1.1 - 1.3 i resztę korygować dyszami? w przypadku fosów montowanych do vw mało kto wymienia dysze, bez żadnych regulacji silnik odpala i chodzi stabilnie, wystarczy tylko "doregulować".
SPN 4591 Kontrola ciśnienia doładowywania (wysokie ciśnienie) Strategia monitoringu Kontrola ciśnienia doładowywania Odbiór przez klienta/opis objawów • Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale • Podczas jazdy i w trakcie postoju pojazdu centralna lampka ostrzegawcza cały czas świeci się na czerwono • Lampka kontrolna świeci...
Jasne że jest pytanie tylko jaki masz gaźnik. Pewnie pierburg jak to w golfach. Poszukaj książki do golfa. Jak na necie nic nie znjdziesz napisz PW a może coś wygrzebe. Pytanie czemu w temacie wtrysk a piszesz .
parownik jest bardzo wrazliwy. trzoche niedokładna regulacja i gubią się oroty. napisz jkaki masz parownik i czy ktoś go regulował. czy obroty gubią ise jak jest ciepło a ajk jest zimno(rano) jest ok. Ja mam pierburga 2e2 i przećwiczyłem b. dużo tematów z nim związanych pozdro dla posiadaczy 2e2 ;)
Pobierz sobie książkę w pdf-ie "WV Golf II sam naprawiam" tam są opisane wszystkie typy gaźników i wtrysków elektronicznych jest także opisana regulacja. Jeśli nie wiesz gdzie to znaleźć odezwij się na priv. Znajomy miał taki sam gaźnik w swoim golfie miał podobne objawy do twoich niestety musiał zmienić gaźnik na inny ponieważ nie dało się go naprawić,...
2E - masz napisane w temacie przecież. Poza tym nie trzeba nawet ściągać obudowy filtra bo widać tabliczkę - z lewej strony gaźnika jest, a regulacje jałowego z prawej na śrubokręt płaski - dwie śrubki regulacyjne. I dysze wolnych obrotów sprawdź - z tyłu gaźnika jest. pzdr.
do regulacji LPG to przydała by się sonda lambda. co Ci po CO jak mieszanka będzie zbyt uboga i silnik zamiast spalać paliwo będzie palił zawory. Pozdro Popieram. Informacja o zawartości CO ci nic nie da bo przy dobrze wyregulowanej mieszance i przy mieszankach ubogich nie ma prawie wcale CO. Bardziej sie przyda zmierzyc współczynnik lambda nawet najzwyklejszą...
Możesz z powodzeniem go wstawić i tylko przedłużyć wężyki podciśnienia bo działa tak samo jak ten z króćcami po lewej stronie. Wtyczka zapewne półokrągła a sam N75 pochodzi z silnika AXR i wszystkie króćce z prawej strony ale jeśli wiązka zasilająca jest sprawna a sterownik silnika nie zgłasza błędu z jego połączeniem to niepotrzebnie go zmieniasz bo...
Jeżeli cała reszta jest w porządku (zapłon, zawory, przerywacz z kondensatorem) to rozbierz gaźnik i zobacz co w nim siedzi. To, że jest regenerowany to nie znaczy, że jest sprawny. Przećwiczyłem to kilka razy przerabiajac CC700 z japońskiego na ludzkie zasilanie. Niby był nowy/regenerowany a i tak trzeba było ustawiac poziom paliwa, dysze nie podokręcane...
Witam! Posiadam Audi 80 B3 poj. 1.6 z gaźnikiem elektronicznym oraz z czymś co się nazywa "regulowany katalizator" czy coś... Gaźnik jest typu pierburg albo inne oznaczenie to 2EE. Chciałem się zapytać czy da się wyciągnąć choć kilka koni więcej z tego np przez jakąś regulacje czy coś... Dla mnie więcej o 3 konie to już różnica bo obecnie mam 70-71...
Witam serdecznie. Piszę, bo już nie potrafię sobie poradzić ani znaleźć odpowiedzi na forum mimo wielu prób. Więc proszę o pomoc i wyrozumiałość. Sprawa wygląda następująco: Postanowiliśmy z rodziną wyjechać na grilla i było wszystko ok, dojechaliśmy grilla zrobiliśmy, ale chciałem podjechać do sklepu i kupić pojechałem kupiłem, co miałem do kupienia...
Temat ten poruszany był na forum ,jest to gaźnik Pierburg 2E. Skorzystaj z wyszukiwarki forum wpisz Pierburg 2E i zobaczysz. 75KM to nie 2EE tylko 2E2:p Co do spalania: przy obecnej temperaturze można wnioskować, ze nie wyłącza ci się do końca ssanie, inne możliwe przyczyny to nieszczelności w gaźniku, źle ustawiony zapłon/niesprawny aparat (dosć często...
pierburg 2e to cała rodzina gażników. ale 2ee to sterowany elektronicznie 2e3 najczęsciej w silnikach 1.3 ten twój to będzie 2e2 i sprawdz podciśnienia albo regulator wolnych obrotów to taka puszka z dwoma pociśnieniami która przesuwa oś przepusnicy albo zła regulacja termostatu woskowego.pzdr.
Przesylam szczegolowe rysunki ukladow recyrkulacji spalin oraz regulacji cienienia doladowania . Pytales mnie Byku jeszcze o roznice w oznaczeniach tych zaworow. Zawor do recyrkulacji spalin ma oznaczenie Pierburga 7.21903.70.0 , jezeli masz golfa III to bedzie na nim jeszcze oznaczenie VW o symbolu 1H0 906 627 . Zawor do regulacji cisnienia doladowania...
Ja mam taki sam silnik z gaznikiem pierburg 2e i mimo ze auto ma 13 lat nie zepsulo sie ani raz. To ze wymieniles gaznik nie musi oznaczac ze jest on dobry a po drugie wolne obroty w tym gazniku nie zaleza od samego gaznika.
sprawdz czy dziala podgrzewacz paliwa (tzw. "jeż" pod gaznikiem-powinien grzac do temp. plynu chlodzacego ok.60*C,jezeli nie to albo walniety jeż albo czujnik temp. ktory nim steruje (idzie sprawdzic miernikiem)) sprawdz tez uklad podcisnieniowy,tzn.: -szczelnosc rurki podcisnieniowej do pompki przyspieszacza podcisnieniowego zaplonu i szczelnosc samego...
Sam czyściłem turbinę i regulacji sztangi nie ruszałem, wszystko poskręcałem na stare miejsca. Jestem pewien, że przede mną nikt turbiny nie ruszał, także aby na pewno to ta grucha? Auto swietnie się zbiera, nawet za dobrze i jak te parametry nie przeszkadzają skłonił bym się je zostawić. Chyba że odbije się to na żywotności ?
Po kilku latach nawracających problemów z oryginalnym gaźnikiem Jikov postanowiłem zamienić go na prostszy gaźnik Webera. Szukając informacji na temat gaźników Jikov i Pierburg trafiłem na stronę Classic Carbs UK oferującą zestawy do konwersji z Pierburg na Weber przeznaczone dla VW. Zakupiłem zestaw przeznaczony dla Polo 1.3, pojemność oraz moc porównywalna...
Dziś trochę rzeźbiłem ale nie wygląda to chyba dobrze. Zastanawiam się dlaczego początkowo ciśnienie idzie w górę pracujący zawór N75??? Na wszelki wypadek zamówiłem na jutro i zmienię. Koszt Pierburg to 260zł, będzie pewność. Nie widziałem map z innych turbin, nie wiem jak to powinno wyglądać poprawnie. Może jakiś link do prawidłowego wykresu.... pomogłoby...
witam,mialem audi 80 z gaznikiem pierburg 2E2 oparty na elektronice i byc moze mial cos wspolnego z twoim, tez mialem problem, ale z wolymi obrotami /nawet mi gasl/, w koncu doszedlem po trudach do celu; otoz w moim gazniku wolne obroty regulowal trojpunktowy silownik podcisnieniowy w ktorym byl zawor regulacji obrotow,a przy nim zawor termiczny i zawor...
Od pewnego czasu jestem właścicielem właśnie takiego samochodu z silnikiem 1.4 AXP. Zawór EGR podłączony jest pod wylot spalin, które w pewnym momencie podaje do systemy zasilania silnika w powietrze. Jest jeszcze kawałek wężyka gumowego zakończonego filterkiem (niektórzy piszą zaworkiem zwrotnym). Chciałbym poznać budowę i zasadę działania tego zaworu...
To git :) Ostatnie dwie kwestie: 1. Jak ustawić zderzak/ogranicznik turbo nie znając pierwotnego położenia? Wykręcać aż geometria zamknie się w 100% i już dalej nie pójdzie, a potem cofnąć o obrót albo pół obrotu? Ustawiać z komputerem aż rzeczywiste doładowanie będzie równe oczekiwanemu? 2. Czy ustawienie regulacji sztangi tak, by przy -0,6 bara dochodziła...
dzięki panowie i panie,pomogliście mi jak nikt inny!A nawiasem pisząc to nie napisałem że jestem zupełym laikiem w kwestii gaźnika,tylko laikiem byłem w kwesti zamiany na analoga!P.S.Do jako takiej regulacji gaźnik jest dość prosty i raczej z tym tematem nie mam żadnego problemu i nie taki temat poddałem Waszej dyskusji!!! Z wyrazami szacunku dla rządzącej...
Jak będę miał czas w weekend to pomyślimy. Wole zrobić te 110km niż udać się do mechanika, który powie mi, że trzeba wszystko po kolei wymieniać. Wszystkiego zapewne nie trzeba :D . Wbrew opinii te gaźniki są naprawdę solidne. Cóż -nie tylko nas wiek dotyka. Gumy w membranach się wypracowują, wężyki murszeją i pękają, styki...nie -styki w MB są solidnie...
Właśnie dlatego mówię że gaźnik do czyszczenia i regulacji. Po demontażu i tak sprawdzisz przepustnice i cały osprzęt więc i też ssanie. Kopci na czarno oznacza że ma za dużą dawkę. Wykręć świece i powiedz czy są okopcone na czarno. W gaźniku (Pierburg) masz tzw. siłownik pull down. Mógł paść i nie zamyka przepustnicy ale o tym dowiesz się gdy to wyjmiesz...
wszystkie przeróbki, plus mod wtrysku sterujacego - RC na przewodzie zwiekszajace wyprzedzenie z obrotami, do tego żmudna regulacja dlugosci sztangi na turbinie, bo albo mialem laga albo overboosty. I mi sie przez 3 dni rozjezdzalo po naprawie n75, ale po tym jak sie ulozyl juz bardzo dlugo jest oki. W tej chwili mam zalozona normalna przeplywke bo...
Kolego wygląda mi to na silnik 1.6 PN, który sam posiadam. Przydałoby się jeszcze zdjęcie z boku, tak aby kolektory dolotowe było widać oraz zespół podający paliwo. Jeśli to silniczek PN to powiem tylko tyle.... Jeżdżę na zagazowanym silniczku i instalacji gazowej I generacji już prawie 5 lat i tylko 1 raz od założenia byłem na regulacji skladu mieszanki....
po pierwsze weź gaźnik i wydmuchaj go spręzonym powietrzem WSZYSTKIE otwory jakie zobaczysz Od filtra paliwa jezeli taki masz wyczyść całą drogę pliwową do gaźnika...musiszWSZYSTKO dokładnie wyczyścić z kurzu i zanieczyszczeń. Oczywiście tam gdzie styka sie paliwo...jak wszystko wyszyścisz i bedziesz pewny że nie ma w paliwie zanieczyszczeń to dopiero...
Między zaciskami 1-2 oraz 6-7 - 20...70 Ω Całkowitą rezystancję potencjometru mierzysz między zaciskami 3-4 ( a nie 4-5) i powinna mieć od 1,4 do 2,6 kΩ . Rezystancję w zakresie regulacji potencjometru mierzysz między zaciskami 3-5 , a jej dolna granica wynosi 400 Ω , natomiast górna to 1,4 do 2,4 kΩ ,zależnie ile namierzyłeś rezystancji...
Takich znaffców to od razu do rzeki...w du..pie byłeś gów... widziałeś.Podróbki to są na bazarze butów a w intercarsie nie ma mowy o podróbkach jedynie cena jest x2 3.1.5-3.1.7 Nie wysyłaj treści, które powodują celowo konflikty na forum i naruszają dobre obyczaje. Nie wyzywaj drugiej strony dyskusji, nawet jak posiadasz odmienne zdanie. Dodano po...
Możliwe przyczyny błędu 4591 EDC: 1. Zawór Pierburg (zawór recyrkulacji spalin - EGR) W starszych modelach uszkodzony zawór Pierburg (EGR) był często powiązany z tym błędem. Nawet w nowszych modelach, problemy z układem EGR mogą wpływać na wydajność DPF i powodować problemy z regeneracją. Rozwiązanie: Sprawdź stan zaworu EGR oraz jego działanie (czy...
Tak też myślałem .Komputer pokazał błąd 17956-zawór regulacji turbo -przerwa. Egr to zawór n18 jak się nie mylę, a ja potrzebuję N75. Znasz może jego położenie w aucie (gdzie szukać) czytałem że gdzieś w okolicach silnika. Dodano po 32 Znalazłem ten zawór (kod silnika APU 1.6T 20V 110KW). Wyciągnąłem go i wygląda jak ten który przywiózł znajomy w pudełku...
Hej, Audi a4 b5 1.9 tdi. AFF 3 tygodnie temu, zmieniałem pasek wielorowkowy i napinacz. Mam wrażenie, że od tamtego momentu jest problem. Opis usterki: Przy 5 biegu, powyżej 2tys obrotów odcina mi moc. Nawet miałem wrażenie, że na 1-2 biegu dostało większego kopa. Po drugie, na postoju/w trakcie jazdy - podczas zwiększania obrotów, turbo jest praktycznie...
Tam jest lpg - jak wygląda sprawa regulacji luzów? Jak wygląda kompresja? Podejrzewam nierówną kompresję spowodowaną luzem zaworowym i taniej wymienić silnik lub zrobić głowicę (dociąć zawory) niż regulować zawory wymieniając szklanki Czy reset adaptacji pomaga (po resecie obroty wskoczą na nieco wyższe ale po kilkunastu km powinien się zaadaptować)?...
Założyłem w końcu komputerek LPG Voila (bez plusa czyli AEB 180) Nówka za 240 zł z przesyłką ze sklepu shopgaz.pl. Z montażem i regulacją i uruchomieniem żadnych problemów. Po montażu i regulacji ładnie chodzi, spala mniej niż na I generacji ale jest jedno ale... Mam zamontowany wskaźnik 10-diodowy sondy lambda i widzę, że ładnie mieszanka oscyluje...
Każda instalacja nie ważne jakiej generacji ma możliwość regulacji. Tak samo III generacja posiada tzn dozator a następnie dystrybutor. Nie wyobrażam sobie by gaz dawkowany był od tak.... Ok. Tyle tylko, że w III gen. został wyeliminowany mikser i gaz jest w fazie lotnej stale podawany do wtryskiwaczy gazowych, umieszczonych blisko wtryskiwaczy benzynowych...
Witam!Odnawiam temat. Mam bardzo podobny problem z moim paskiem, VW passt 1.9TDI 110km AFN 96r. Jak w temacie. Auto było sprawdzane texa i vagiem, problem jest z błędnymi wskazaniami przepływki, testowałem je 4!!!!. 1.ta co w aucie, (pierburg) - bardzo słaby zakres działania oscylował miedzy 450-550 (mogę zrobić logi) 2.używka z drugiego samochodu....
Witam! Mam taki problem - w Golfie II (gaźnik Pierburg 2E, ssanie wodne-bimetal) po przekreceniu kluczyka na stop, silnik próbuje przez chwile dalej chodzić...Prychnie, pierdnie i dopiero zgasnie. Samochód również duzo mi pali, a spaliny sa gryzące. Auto np jadąc ok 60-70 km i depnięcie na trzecim biegu na maxa - idzie, ale tak jakby chciało a nie mógło...
W sobotę zmienię przewody podciśnieniowe i jeszcze raz kolektor ssący.Zobaczę czy to coś da.Jak to nic nie da będę próbował z katalizatorem lub udam się na warsztat.Tylko nie wiem czy jest jakiś sposób na sprawdzenie usterki pod jakimiś przyrządami.Mam pytanie co do gaźnika.Jak się nazywa gaźnik ten z jednopunkowym wtryskiem do 1.8? Ten który mam ma...
Wiesz, zasada pracy BLOSa jest taka że zawsze masz jednakowy skład mieszanki a nie jak w palniku zubożoną przy niskich i bogatą przy wysokich. A przyczyną strzałów na ogól jest zubożona mieszanka. Regulacje to odbywały się na bieżąco. 1,8 OHC były tylko na gaźnikach PIERBURG 2E2. 2,0 OHC były na gaźniku i wtrysku. W 89 zamiast 1,8 OHC wszedł 1,8 CVH...
Więc mam szczęście bo u kolegi sylwekkk siedzi MAF Pierburg a właśnie do niego pisałem o tych zimnych lutach ;). To że w Boshu nie ma elektroniki to nie wiedziałem, dzięki za info. ...wtedy mi powiedzieli ze mam turbine do wymiany ale jak poczytałem fora to na 99% nie turbina. Masz objawy podobne do moich, tzn mi już turbo zupełnie padło i jest do wymiany...
Jaki masz gaznik? Pierburg 2E3 ? dziurawy przyspieszacz zaplonu, popekana podstawa gaznika, srubka skladu mieszanki wkrecona na chama do oporu, wykrecona sruba wolnych obrotow, sa jeszcze plomby na srubkach? dziurawy silownik rozruchowy, dziurawa klapa cieple zimne powietrze, odpinasz wszyskie wezyki zatykasz śrubami M4 i kolejno podlaczasz. Szukałem...
Dzień dobry. Mam pytanie do wszystkich znawców tematu. Szczególnie interesują mnie opinie specjalistów zajmujących się na co dzień montażem instalacji LPG firmy BRC, ale będę wdzięczny również za wskazówki innych doświadczonych forumowiczów. W związku z awarią reduktora parownika, zastanawiam się nad jego wymianą lub zamianą na inny model. Poniżej opiszę...
Witam , przeglądałem tematy i w każdym nie pojawiał się inny czynnik niż u mnie , dlatego piszę osobno( jeżeli źle zrobiłem proszę moda o podpięcie do innego tematu ). silnik 1.6 tdci 109ps, latem wymieniane turbo silnik bez DPF fabrycznie W czwartek jak podjechałem pod dom delikatnie zaczęło coś jęczeć wraz ze wzrostem obrotów ( pomyslałem , że nieszczelność)...
Witam, szukam wszędzie ale niestety nie mogę poszukać. W moim sprinterze 212D, jest problem z klapą nawiewu, słabymi hamulcami, regulacja świateł, jest bardzo słaby itd, czy może ktoś mi napisać albo podać schemat jak te wężyki od podciśnienia powinny być podłączone do tego zaworu? Dodam że mój zawór to pierburg 7.21071.00 A zaczęło się to wszystko...
Jako , że udzielam się po raz pierwszy na Elektrodzie i zanim poproszę o pomoc , to Witam serdecznie wszystkich użytkowników i moderatorów . Po przewertowaniu wszystkich znalezionych tematów , nie jestem w stanie samodzielnie rozwiązać problemu z autkiem .Chodzi przede wszystkim , że silnik np.: nie kręci się pod obciążeniem (3 bieg) powyżej 3200rmp...
moim zdaniem zakladanie "komputerka" do silnika na gazniku to jest albo jakas paranoja albo wielki przekret a ja mysle ze to jest wogule niemozliwe po1---- komputerek ma za zadanie utrzymywanie stalego skladu mieszanki paliwo-powietrze na podstawie otrzymanego sygnalu z sady lambda mozna powiedzieć ze caly uklad wtedy pracuje w swego rodzaju petli sprzężenia...
Witam jezdze scirocco 1.6 75PS na gazniku pierburg 2e2 i autko pali mi jak smok czasem nawet 18 litrow /100 eksperymentuje z regulacja gazu teraz spadlo do 14 ustawienia na analizatorze spalin tez niewiele zmienialo auto dalej palilo mam teraz takie pytanie czy zle wyregulowane ssanie bedize powodowalo takei spalanie ?? mam tkaie przypuszczenia bo na...
gaźnik pierburg regulacja pierburg regulacja obrót regulacja gaźnik pierburg
huawei gniazdo naprawa zamiennik tda7560 kondensatory sprzężenia zwrotnego
Wpływ prawa zabudowy na podatek od nieruchomości Resetowanie amplitunera Kenwood KRF-4060D: instrukcje i porady