Ja dużo zakładałem z GOETZE.Co do głowicy to momenty i kolejność będziesz miał podane na opakowaniu uszczelki np erling.Wysłałem ci na pw opis,taki tylko mam.
ze zuzycia..pierscieni tłokowych
Najtanszą naprawą była by wymiana samych pierscieni tłokowych na wszystkich cylindrach, po demontażu głowicy należało by tez ją sprawdzić i splanować ,oraz wymienić uszczelniacze zaworowe.
Własnie ciekawe jaki jest dym z rury.Najpredzej to wina pierscieni tłokowych. A cisnienie 2,5 to jest takie sobie nie ma się czym zachwycac przecietnie na zimnym silniku powinno byc 4 lub troszke wiecej,jak sie dobrze rozgrzeje ale to dobrze to ma 2.,5. A filtr oleju to może wymieniałes?
Ja myśle , że filtr stożkowy (jaki masz w samochodzie ) przepuszczając zbyt duże zanieczyszczenia z powodował zbyt wczesne zużycie pierscieni tłokowych i gładzi cylindra . Skutkiem jest przedostawanie sie gazów do komory korbowej ( przedmuchy).
takie wskazania temp oleju sa absolutnie w porzadku, jego temperatura znacznie przewyzsza temp wody i powinna oscylowac w granicach 80-130 stopni celsjusza jezeli pomiaru dokonuje sie w misce olejowej ..... tak dla ciekawostki temperatura oleju w poblizu pierscieni tłokowych dochodzi do 230 stopni celsjusza
Witam Jak już cała mechanika jest sprawdzona ( głowica,zawory, silnik) to jest jeszcze możliwosc ,że jest usterka w pompie wtryskowej . Najlepiej w tym wypadku podjechać do seriwsu lub do kogoś kto ma WDS lub IDS i sprawdzić jak zachowuje się pompa wtryskowa i korekcja paliwa ustawiana przez moduł.Może być tak ,że pompa ma problem i wtedy moduł próbuje...
Te silniki i 2.0 to tylko zmiana tłoków i pierscieni. Lub rowki zrobic i pierścienie normalne.
troche wody. Podkreslam TROCHE. Zreszta w kazdym warsztacie mechanik bedzie w stanie okreslic stan pierscieni. Sa tysiace metod ;)
jest problem.czy sprawdziles grubosc pierscieni tlokowych.wystepuja dwie grubosci Może wytłumaczysz co wspólnego maja pierścienie tłokowe z wyciekiem z uszczelnienia wału przy kole zamachowym??
Witam poszukuje pierscieni na orginalny tłok lecz nigdzie nie mogę znalesc sklepu który by prowadził sprzedaż Jak by ktoś znał taki sklep to proszę o linka
Witam, jutro / pojutrze sprawdze, bo mam duzo roznych 'zabytkowych' pierscieni tlokowych [ zbieram je od wielu lat ] i staram sie na ogol kupowac fabrycznie nowe. Na '100 %' nie potwierdzam, ale kupilem kiedys 'puszke po kawie' / pelna takich malych pierscieni, fabrycznie nowych - ktore nie pasowaly mi do zadnego silnika, byc moze wlasnie maja ok. 50...
Po wymianie pierścieni tłokowych w matizie zaczęło ubywać minimalnie płynu chłodniczego.Olej trzyma poziom,ale co zaobserwowałem to że wskaźnik temperatury wody dziwnie wskazuje tzn.dochodzi do temperatury ok.90*C i nagle spada do ok.75*C.O co chodzi?
witam,przed rozbiorka silnika,trzeba bylo pomierzyc cisnienie na cylindrach w zaleznosci od stopnia sprezania wiadomo by bylo czy pierscienie wymieniac czy nie,a teraz to pozostaje dopasowac nowe pierscienie.pozdrawiam
Przy tak malej srednicy tloka robi sie dokladniejsze pasowanie, lub wystarczy zrobic na tloku rowki, podobnie jak pod pierscienie , tylko wezsze. Olej zbierajac sie w nich uszczelnia tlok. Do tego tez, ustalajac minimalne obroty na wyzszym poziomie zmniejszasz mozliwosc przedmuchu. Ogolnie, to przy malych srednicach opory pierscieni sa dosc duze w stosunku...
Plantowanie głowicy nie powinno spowodowac pęknięcia pierscienia tłokowego .Owszem powoduje to zmniejszenie komory spalania mieszanki ale nie w taki stopniu zeby uszkodzic pierscienie . Tylko jak bedzies wymieniał pierscieni to wymien wszystkie 3 na nowe .Nie napisałes jaka to jawka i jak bedziesz wymieniał te pierscionki to zeby były dobrze dopasowane...
Cytat z: https://mojafirma.infor.pl/moto/napra... te wynoszą najczęściej od 0,2 do 0,6 mm i największe są dla górnych pierścieni, które są wystawione na działanie wyższych temperatur niż pierścienie dolne. A zagwarantujesz że ułożą się tak samo jak były? Jak się ułożą? To silnik w którym niema...
Tak tylko że tym stwierdzeniem że to smarowanie problemu nie rozwiązales mnie chodzi o to żeby zapobiec ponownemu zatarciu pierscieni . Ja mysle ze to ten olej byl przyczyna ale nikt tego nie potwierdza a gazownicy ktorzy to zakladają wręcz przecza i wine zwalają na pierscienie i olej silnikowy a jego nigdy nie ubywalo.
napisałeś dwa razy to samo uszczelnienie tłoczyska oring i podkłądka chciałeś chyba napisać ze w starszych wersjach był same podkładki zgarniajace u mnie jest ich sporo i tylko same podkładki stalowe a w nowszych był oring i taki plastik podkładka i jeszcze na to ludzie zakładali kilka podkładek stalowych zgarniających i ja chyba zastopię poare tych...
No to nowy cylinder przecież tam powinno być na zyletke A tu taka szpara i pomiar ciśnienia na tym ponad pięć barów tylko Dodano po 1 No to nowy cylinder przecież tam powinno być na zyletke A tu taka szpara i pomiar ciśnienia na tym ponad pięć barów tylko więc moje pytanie pierscienie do zmiany na inne?
Witam! Zakladam pierscienie na tlok do silnika 4T. Na jednym (czarnym) jest napis 2M, a na drugim (srebrym) napisane jest M. Ktora strona zamontowac pierscienie? Napisem do dolu czy do gory? Pozdrawiam!
Goldwinger niewiem co tworzysz ale za bardzo nie czujesz tematu ! Sprawa wygląda tak : po fabrycznym honowaniu uzyskuje sie strukture "plateau " czy jakos tak ma ona krzyżującą się siatkę rys która doprowadza olej do smarowania pierścieni tłokowych , gdy się zużyje są niekożystne warunki dla pracy pierścieni (szybsze zużycie ) Nie zakładaj żadnych nadwymiarów...
Niestety nie ma narysowane. Jest to rosyjski komplet w ktorym jest tłok, sworzeń,cylinder, 7 pierśćieni, 2 blaszki pod pierścienie i podkładka pod cylinder. Prosiłbym bardzo o jakies szczegółowe wyjaśnienie gdyż w rosyjskich maszynach jestem trochę zielony. Z góry dziękuje.
Alez prosze cie oczywiscie ze juz zamowiony jest nowy tlok pierscienie zestaw uszczelek itd... . Kwestia: a jak przyjdzie to samo to mam zakladac temat jak zalozyc taki pierscien ? Ten temat bardziej jest w celach nauki i dla potomnosci. Znalazlem producenta tego wynalazku pierscieniowego http://fayn.com.cn/, ale czy racza odpowiedziec to zagadka.
a wyjmowałeś tloki Kolego ten samochód to zamierzchla historia ja z niego wszystko wyjmowałem to był taki produkt że kiedy kupiło się nowy silnik to aby prawidłowo pracował trzeba było go rozebrac i złożyć. Jeśli mialbys pierscienie do kitu to do miski olejowej przedostawałyby się gazy spalinowe i odmą by tobie sadziła kompresja. Plułby także olejem....
Sprawdz porzadnie dane z Przepływomierza , Wtrysków , Cisnienia doładowania oraz podcisnienia czy nie ma za słabego na turbo daj bezposrednio z Vacupompy na turbo podcisnienie i jedz na test . Katalizator nie zatkany ?? Jaki powod roboty głowicy i turbiny A na koniec cisnienie sprezania kiedys miałem pekniety pierscien tłokowy i podobny efekt był .
Witam Mam pytanie odnośnie pierścieni tłokowych. Rozkręciłem swoją poczciwą renię i przy ocenie pierścieni tłokowych pojawił się mały dylemat. Silnik nie nosi zbytnio wielkich śladów zużycia jak na te 200k km. Pierscień uszczelniający (pierwszy od góry) - szczelina zamka 0,5mm, nowy ma 0,4mm Pierścień zgarniający (drugi) - szczelina zamka 0,45, nowy...
az tak to ci sie nie rozszezy wloz pierscien do cylindra i sprawdz najprostszy sposób to włożenie żyletki jeśli nie wejdzie w ta przestrzeń pierścień możne pęknąć przy wkładaniu tłoka w cylinder jeśli będzie za duża czyli tuleje już są częściowo wydarte sprawdź jakie masz progi i czy widać rysy po honowaniu bo jeśli ich nie ma to same pierścienie na...
Aby nastąpił zapłon w silniku diesla w niskich temperaturach, wcale nie musi być on wyposażony w świece żarowe.Rację ma kolega jta, bardzo ważny jest stan instalacji zasilającej.Wtryskiwacze nie mogą,, lać,, tzn.muszą utrzymywać zadane ciśnienie pracy i rozpylać wtryskiwane paliwo,pompa wtryskowa musi podać paliwo pod odpowiednim ciśnieniem. Stan tłoków...
wymianie pierscieni wymiana pierscieni montaż pierścieni tłokowych
zmniejszyć moment obrotowy mitsubishi falownik zmywarka dłużej zmywa
przedwzmacniacz lampowy gitarowy przedwzmacniacz gitarowy
Obrotomierz Bizon Z056 – wskazówka na max po włączeniu stacyjki, brak masy lub zwarcie sygnału Magnes drzwi lodówki Liebherr ICBN 30660-20F – lokalizacja i wymiana uszczelki oraz magnesu czujnika