Ma dociskać pierścieć stożkowy do sprężyny. Bliższe prawdy jest zdjęcie 1.
Przednie większe,tylne mniejsze.ZZ to znaczy dwustronnie zabudowane (osłoniete ) pierścieniem metalowym,2RS -pierścieniem gumianym,te są szczególnie polecane.Łozyska kupować uznanych producentów-SKF,FAG,KG,Nachi.Unikać CX lub JAP.Dobre są Polskie FŁT.Co do szczotek,to pasują od malucha,trzeba je tylko przelutować.Wymiar poprzeczny szczotki 4x7 mm
Witam. Na załączonym obrazku widać fragment pierścienia metalowego. Na nim zaznaczone dwa elementy. Z prawej średnica pierścienia i jego tolerancja, natomiast z lewej... tu właśnie moje pytanie, co to jest i jak to się ma do tej tolerancji s/c. Jaka jest rzeczywista tolerancja dla pierścienia biorąc pod uwagę jeszcze tą "krągłość" lub jakkolwiek to...
Klina mi zabiłeś:idea: Zakładam że tuleje łożyskowe na pokrywie wzmacniacza i w bębnie wymienione ,złożenia igiełkowe nowe , pierścienie metalowe te zapinane na wałku sprzęgłowym 1 szt. i 2 szt. na pokrywie wzmacniacza nowe nie połamane etc. oringi pod pokrywą wzmacniacza wymienione ,WOM i przedni napęd działają poprawnie? Wartości ciśnień jakie podałeś...
Oglądając w internecie te maszynkę widzę wielkie podobieństwo samej wanny z mieszadłem(różnica, moja ma dwa mieszadła) podszedłem do problemu radykalnie, roznitowałem element pod wanienką i dopiero jest możliwe rozebranie mieszadła z uszczelnieniem. Bez tego nie ma możliwości wyjęcia osi mieszadła, uszczelnienie jest zabezpieczone z obu stron pierścieniami...
NIE! Śruby które odkręciłeś mocowały obsadę łożyska. Czyli podważ ten pierścień metalowy poza obrysem mocowania śrub. Tym sposobem wyciągniesz obsadę łożyska wraz z łożyskiem (do wymiany) pod spodem będziesz miał uszczelniacz (też do wymiany na nowy).
Jedno jest tzw jednostronnie kryte a drugie dwustronnie, były dwa łożyska więc zastosowano wersję "oszczędniejszą" o jedną blaszkę. Teraz już nikt w takie oszczędności się nie bawi bo zamiast pierścieni metalowych dają plastiki i nie ma na czym oszczędzić.
Pierścień zabezpiecza metalowy sworzeń trzymający cylinder z dolnym tłokiem w bloku zaparzającym. Są dwa takie zabezpieczenia, a na sworzniu jest rowek..
Witam, mam podobny problem, wymieniłem pompę (pompa po regeneracji w Zwoleniu) wymieniłem pierścienie na tłoku podnosnika (pierścienie metalowe 3 sztuki) pośnik przy podnoszeniu lekko szrpie, a w dodatku po wyłaczeniu silnika opada. Nie bardzo wiem czego jeszce się czepić. :(
Gładką strona usczelniacza w stronę tego metalowego pierścienia.
Jeżeli bezpiecznik zostaje wyzwolony od razu po umieszczeniu czajnika na podstawce to raczej będzie zwarcie na metalowych pierścieniach, które wchodzą w gniazdo w podstawce i zasilają grzałkę czajnika, ale to trzeba potwierdzić pomiarami. Czy jest różnica jeżeli umieści się czajnik z wodą wewnątrz na podstawce czy też gdy jest pusty to dzieje się tak...
Działo elektronowe wymagało części wykonanych w warsztacie mechanicznym. Niektóre elementy projektowałem sam, ale w większości wsparłem się jednak mechanikami, dając stosowne wytyczne. Co do elektronów wtórnych, pod cewkami odchylającymi pokazanymi kilka postów wyżej są widoczne dwa pierścienie metalowe. Dolny stanowi właśnie kolektor elektronów wtórnych.
Witam. Rozkręciłem pompę kompresora pomet i okazało się że nie ma pierścieni na dużym tłoku a na małym jest jeden zużyty i gumowy. Duży tłok ma około 126mm gdzie takie pierścienie mogę dostać? I czy jest różnica pomiędzy gumowym a metalowym pierścieniu?
Wszystko co opisałeś jest prawidłowe, poza tym, że słabo podnosi. Prawdopodobnie kończy już się pompa. To, że na zgaszonym silniku przestawisz dźwignię w pozycje podnoszenie a maszyna opada jest prawidłowe, tak samo jak opadanie podniesionej maszyny takimi skokami (metalowe pierścienie uszczelniające tłoka).
Prosta sprawa. Wystarczy zdjąć tzw. labirynt - czarny plastyk, w który wchodzi przewód. Płaskim śrubokrętem włożyć w otwór szpuli i wyjąć labirynt. Potem dużym płaskim śrubokrętem podważyć czarną obsadę z tymi metalowymi pierścieniami. Jak się odpowiednio podważy samo wyskoczy. Potem to tylko polutować lub wymienić obsadę. Na rynku są gotowe obsady...
Bardzo proste na sprężynce kulka metalowa, dwa pierścienie z drutu pod kątem 90 stopni to przyczepione do wózka lub kołyski, podczas ruchu dziecka kulka zwiera z którąś częścią pierścienia i wlącza piszczek buczek lub nawet światło, zależnie od wykończenia.
https://obrazki.elektroda.pl/3727676000_... Czy trzeba użyć do tego jakiegoś narzędzia? Inne mam z takim metalowym pierścieniem i tam jest to dość łatwe.
No to poczytaj sobie o wtryskarkach ich budowie i chłodzeniu . Co do uszczelnień to mogą być silikonowe jak również pierścienie metalowe podobne do tłokowych ( siłowniki z tuleją żeliwną).
Sorry, (at)e8600 zwracam honor ;) chińczyk nie wysłał mi tego metalowego pierścienia zakręcanego na wystający gwint kolby ;) Niemniej, lutowałem dziś nią ze dwie godziny i grot siedzi mocno i nie wypada podczas pracy więc bez tego działa ok ;) Pozdr
No czopu wału nie da się zdjąć. Musisz odkręcić metalowy pierścień w który jest wbity uszczelniacz, wymienić go i skręcić to z powrotem.
Sprawdź czy PApuga ci działa. To pokaże że wzmacniacz mikrofonowy i główny jest sprawny. Jak zadziała to podczas nadawania zewrzyj metalowy pierścień gniazda aux do metalowego tyłu radia - będzie wtedy słychać ciebie w głośniku. Jeżeli te sprawdzenia wyjdą ok to trzeba było by pominąć trafo modulacyjne do dalszej próby.
no to coś z wirnikiem a na szczotkach jest napięcie przeczyśc szczotki te pierścienie metalowe na wirniku sprawdzc przejście między tymi dwoma pierścieniami na wirniku powinło byc jak nie to trzeba patrze czy szczotki dobrze kontaktują z wirnikiem
Kto wie dlaczego? "Ja, ja wiem. Wybierz mnie. Ja wiem." :D Podnośnik taki służy do podnoszenia. Tylko i wyłącznie! Po podniesieniu auta należy bezwzględnie podłożyć pod niego podstawki stałe! Niebezpieczeństwo dla człowieka w fazie podnoszenia auta polega na tym, że może oberwać kawałkiem miecha lub pierścieniem metalowym w razie rozerwania.
Z ma łożysko zamknięte pierścieniami metalowymi; mogą być też zamknięte pierścieniami z tworzywa lub uszczelniaczami gumowymi - wszystkie się nadają. NSK i PPL są OK. Po jednym łożysku i jeden simer. Czy kiedykolwiek naprawiałeś coś podobnego? :wink:
Witam! Stawiam na synchronizator. Choć chyląc czoła przed Elektritem(znam Pana także z innego forum) stwierdzę, że przesuwka współpracuje z pierścieniem synchronizatora i również się zużywa. Dla porządku wymień obie części. W ten sposób żaden z nas nie będzie miał pretensji...:D Pozdrawiam! Znaleźć to można w samym środeczku skrzyni. Nieźle się trzeba...
Witam. Spadek ciśnienia na zającu sugeruje jakąś nieszczelność. Najpewniej przy składaniu uszkodziłeś pierścienie metalowe. Sprawdzić to najprościej spuszczając olej z skrzyni pośredniej i odkręcając boczną pokrywę, po uruchomieniu ciągnika masz na tyle czasu aby sprawdzić gdzie ucieka olej.
Tak są 2 pierścienie metalowe są one takiej samej wielkości tylko jeden ma uszczelke a drugi już niema może trzeba tylko prawidłowo ułożyć bo przez tą uszczelke coś ni chce sie ruszać czy coś. Nie znam sie na pompkach :)
Ale właśnie te tzw wzmocnione tłoki i cylindry do C360 to głównie te zetoroskie o średnicy 90mm. Oryginalny w C360 ma 80mm. Natomiast udało mi się znaleźć w jednym sklepie tłok o średnicy 80mm na 4 pierścienie. Dwa gumowa, dwa metalowe. Gumowe oczywiście jak tu ktoś wyżej napisał, daję niebieskie. Także wezmę chyba ten tłok na 4 pierścienie i zwykły...
Tu za wiele nie wymyślisz, tylko rękodzieło ;), trzeba zbudować taki pierścień może z podkładki metalowej i ją wkleić, wtopić, to już pozostawiam dla własnej inwencji i materiałów.
Jeżeli alternator 90A to łozyska mają oznaczenie 6303 ZZ lub 6303 2RS (przednie) i tylne 6201 ZZ lub 2RS ZZ oznacza obystronnie zabudowane (kryte)pierścieniem metalowym,2RS jak poprzednio,ale pierścieniem gumianym,te sa bardziej szczelniejsze i zalecane.
Witam, W tym żelazku nie ma jak w Twoim starym zbiornika ciśnieniowego i zaworu bezpieczeństwa. W stacji znajduje się zbiornik wody oraz pompka elektromagnetyczna (podobna jak w ekspresie do kawy). Zimna woda jest pompowana ze stacji do żelazka, tam jest podgrzewana i zamieniana w parę. Aby żelazko wiedziało, że nie skończyła się woda w stacji jest...
Młotek 2kg , twarde drewno , zakręcasz nakrętke jakąś zastępczą na oś i udeżaj do skutku, później pewnie łożysko się rozsypie i trzeba będzie usunąć szlifierką kątową pierścień z osi, oraz wybić metalowym prętem pierścień z tuleji, Oto domowy sposób z domowymi narzędziami, chyba ,że posiadasz prase 10 Ton.:)
Zmierz, ile ma użyta uszczelka grubości w miejscu gdzie są metalowe pierścienie. Czy na zimnym silniku już było słychać stuki?
Oring idzie na tłoczysko po odkręceniu tłoka. Zgarniający powinien być jeden, idzie oczywiście na nakretkę/pokrywę cylindra, tylko, że jeszcze nie wydłubałeś do końca starego - został metalowy pierścień, musisz go wyjąć, oczyścić ładnie wgłębienie, wcisnąć nowy i zapunktować żeby się nie wysunął.
Da się rozebrać końcówkę z obrotnicą. Trzeba podważyć końcówkę z gumką zaraz nad metalowym pierścieniem
Zrobione, jeśli ktoś będzie miał podobny problem to ja zrobiłem tak. 1. ciężko było ściągnąć plastik z metalowego pierścienia wiatraka, nie za bardzo było jak podejść diaksem, żeby nie ryzykować uszkodzenia cewki. Pomógł palmiczek gazowy - plastik mocno rozgrzany zszedł dosyć łatwo. 2. Wybicie pierścienia okazało się z trudne, nie chciałem zbyt mocno...
Ciekawe do czego jest ta czarna substancja zawarta w komplecie z głośnikami. do umocowania metalowej maskownicy w plastikowym pierścieniu , nakłada sie ta mase punktowo na krawędziach maskownicy (nie jest to wymagane)
Witam. Na forum znalazłem pomoc dotyczącą wymiany uszczelki i łożyska w pralce whirlpool awg 680. Wiem, że uszczelkę należy wkleić na piaście bębna. Jest jednak problem w jakiej odległości od umocowanego łożyska i znajdującej się między łożyskiem i uszczelką - blaszki (pierścienia metalowego po którym ślizga się uszczelka) do której dociśnięta jest...
Widzę, że ładują chyba co popadnie. Zwykle jest taki mechanizm jak na fotkach ale bywa taki jak na fotkach w [url=https://mktechpol.pl/ogrod/503-siln... Ten jest bardziej podobny do Twojego z ruchomym środkiem. U mnie nazwijmy to hamulec był jeszcze inny przypominający szczotki od silnika dociskane do...
Witam. Okazało się, że osłona na drążek kierowniczy tylko fabryczna jest w ten sposób montowana. Zastępcza jest robiona jako tzw "samonośna" czyli mocuje się ją opaską wyłącznie przy drążku kierowniczym - a oryginalną starą porostu można wyciąć przy tym metalowym pierścieniu.
Witam Uzwojenie powinno być po środku tego pierścienia zewnętrznego metalowego przy magnesie.
Ciekawe :) Jak daleko od nadajnika mieszkasz (używasz phase?) Jeśli blisko, to zamknięcie całości w metalowej obudowie i pierścienie ferrytowe na zasilaniu. Jeśli daleko od nadajnika to ciekawiej :) koraliki ferrytowe na przewodach do gniazd, koraliki na przewodach do gniazda zasilania i ekranowanie (obudowy potencjometrów do masy) Polikwidować złe...
Przecież to nie jest malowanie, tylko mosiężne wkładki... Pasta polerska albo wełna metalowa 000 powinny załatwić sprawę.
Witam Panowie, na 99% problem rozwiązany (jeszcze testy w polu). Mianowicie byłem dziś w sklepie z uszczelnieniami technicznymi i Pan sprzedawca dobrał mi 2 rodzaje uszczelniaczy do hydrauliki siłowej typu U. Jeden z tworzywa sztucznego drugi z gumy. Oby dwa delikatnie za małe co do rozmiaru tłoka. Myślałem że ten z tworzywa sztucznego będzie się dało...
obciążenie dopuszczalne wyrywające to ponad 500 kg na kotwę. Tak, ale w idealnym materiale jak lity beton klasy B20 lub więcej. Te 500kg jest na obciązenia statyczne, a przy dynamicznych po jakim czasie kotwa rozporowa się obluzuje i wypadnie. Wykonaj odwiert i jeśli beton jest lity to zastosuj kotwę chemiczną klasyczną lub z ampułki . Możesz wzmocnić...
Mam jeszcze jeden komplet ze starych zapasów. 1.uszczelniacz 2.pierścień metalowy 3.uszczelka pierścienia. Jeżeli jesteś zainteresowany to mogę Ci pomóc.Zadzwoń pod 0503615179.
http://obrazki.elektroda.pl/6635243200_1... 1. Od jakiegoś czasu leżały mi w szafie zlutowane kompletne płytki wzmacniacza lampowego z kitu AVT 2754. Miałem także toroidalne transformatory głośnikowe z odczepami UL oraz toridalny transformator sieciowy. 2. Żona niedawno dostała w pracy dwie butelki wina w eleganckiej drewnianej skrzyneczce....
Wąż od strony zbiornika bębna posiada kołnierz z rowkiem, który wchodzi w otwór zbiornika Tak, ale od środka jest wciśnięty do węża metalowy pierścień (chyba z mosiądzu), który rozszerza tę gumę. Bardzo trudno go założyć, bo nie ma dostępu od środka zbiornika. To znaczy jest, ale po wymontowaniu bębna ze zbiornika. Można go włożyć do węża i wciskając...
hej, dziękuję za odpowiedź . Tam też czyściłem i własnie tam znalazłem jakby takie dwa małe ząbki dziecięce jedynki :)..podobno służące do wypychania kawy... faktycznie tam były skamieliny kawy ..ale cóż wyczyściłem i kawa "wodowa" i jakby nie miał młynek siły mielić ...nie wiem czy młynek wymienić , może jakąś część ? pozdrawiam Rob No właśnie sprawdź...
Tam raczej jest pierścień metalowo gumowy i nie kosztuje 50gr, oryginał jeśli nie pokaleczony napewno będzie lepszy od zamiennika. Ori raczej tylko przez aso.
Uszczelniacze z tłoka: https://obrazki.elektroda.pl/4950708300_... Tam chyba jest skóra? Problem jest z uszczelniaczem w nakrętce. Oryginalny był cały z gumy. A nowy ma trochę gumy ale pierścień jest metalowy: https://obrazki.elektroda.pl/9510297100_... tutaj widać ten "złoty" to nowy: https://obrazki.elektroda.pl/8851130300_...
Nie jest zabezpieczone pierścieniem segera tylko jakąś tulejką zatopioną w plastiku (ta metalowa najbardziej zewnętrzna część przy łożysku). Nie jest zabezpieczone; wybijać, aż wyjdzie.
Tak, ten element srebrny jest metalowym pierścieniem z plastikowym środkiem oraz gumowym pierścieniem dookoła.
a jakiej kategorii wagowej jest ten zawodnik? Bo W GPW 2501, 2005 ,2007 o masach 3,5 -3,7 t montowano łożyska zwrotnic 51206 czyli mniejsze i słabsze (nośność stat. 5,1t) od proponowanego przeze mnie łożyska 51207 (7,3t). Wymiarowo to 5106 raczej nie podejdzie bo 30x52x16, ale może dać pewien punkt odniesienia. Jeśli masa widlaka nie większa niż 5-6t...
W zestawie wciskany jest kupującemu V-ring 22 mm! a gniazdo jest pod V-ring 25 mm!, to po primo a po sekundo gniazdo zawsze będzie "{wyżarte" przez tanie proszki więc należy je wyczyścić a v-ring "wkleić" na silikon dociskając metalowym pierścieniem uszczelniającym po to aby był równo dociśnięty do tarczy ! O prawidłowym założeniu v-ringu plus smar...
Tam gdzie masz ten pierścień metalowy za obudową to ma być ciągłość między tym pierścieniem a końcówką śruby za obudową? Tak ma być. Nie może być zwarcia pomiędzy samym złączem a obudową. Tylko tyle.
Na emeryta nie wyglądam (raczej też nie jeżdżę jak oni- na obrotomierzu zawsze staram się mieć miedzy 2 a 3 tys) Po rozebraniu: - strona do której powietrze dochodzi- czyściutka- żadnych brudów, nic - strona napędzana przez kolektor wydechowy- gruszką dało się delikatnie ruszyć używając dużo siły. Po rozebraniu na pierścieniu dużo osadu w postaci czarnego...
Tak uszczelnia metalowy pierścień na specjalnej tulejce. Pierścień zdaje się stoi w miejscu rozparty o korpus a tulejka zaiwania razem z wirnikiem i ośką. Tu chyba wszystko zależy od grubości pierścienia i szerokości rowka w tulejce. Generalnie szczelne to to nie jest, ale póki ma olej to będzie trybić. Stopni tam też za dużo nie może być, bo ma podwójne...
Żeby rozłożyć taki obiektyw muszą być złożone wszystkie pierścienie, czyli wszystkie w tzw.położeniu zerowym i potem zdejmuje się je jeden po drugim. W sytuacji którą przedstawiasz na zdjęciach nie jest to oczywiście możliwe, bo są zablokowane. Pozostaje ci wyciągnąć ten pierwszy pierścień (z soczewką) od strony gdzie jest wgnieciony do środka tak aby...
Przewody w oplocie to ja u siebie w starej kamienicy z lat 30 XX wieku jeszcze mam. Puszki są metalowe z wkłdem izolacyjnym chyba z papy. Takie pierścienie ceramiczne tzw. rozety jak się nie mylę były stosowane jeszcze w latach 50..60 XX w.
A tak w ogole jak to zrobic zeby wysrodkowac obraz ? :) Do tego służą te dwa metalowe pierścienie na szyjce kineskopu. Ale to powinno być fabrycznie wyregulowane. Chyba że ktoś już coś kręcił.
Ja mam pytanie mimo wykopaliska. Pierścień metalowy w tłoku do podnośnika U-360 ma faskę od strony napisu TOP. W którą stronę ma być założony? Od strony ciśnienia oleju ma być napis TOP czy odwrotnie i ma spełniać bardziej funkcję zgarniającą olej ? Już zgłupiałem :/
Ja przecinam piłą "lisi ogon" po wymontowaniu grzałki gdyż ona znajduje się w płaszczyźnie cięcia, o ile stan łożysk nie jest tragiczny. Jeśli stan łożysk i luzy są bardzo duże jest Prawie Pewne że pierscień metalowy współpracujący z simmeringiem jest uszkodzony albo zniszczony (wytłoczka z blachy nierdzewnej) to eksponat nie NADAJE się do regeneracji...
Myślę o metalowym pierścieniu np od Altusów-ewentualnie przemalowanym na czarno.Pierścienie są na głośniki 16,18,20 cm-może któryś podpasuje
Mostek na balansie możesz odlutować. Już wcześniej pisałem abyś to zrobił (wpis 169). Co do oporników to możesz je oczywiście wlutować. Dodano po 5 dj-MatyAS> wydaje mi się że te dwa wąsy z których jeden jest przytarty poruszają się po pierścieniu metalowym z jego obu stron, więc nawet jakby jeden nie stykał to drugi powinien wystarczyć. Dodano po 1...
Czy tak ma być? Nie, bieżnia na której pracuje simmering powinna być scalona z krzyżakiem bębna na stałe. Jak możesz to daj zdjęcie tego pierścienia.
Właśnie zajrzałem szybko pod maskę. Ten czujnik jest tak jakby zerwany, tzn część plastikowa nie jest w osi z metalową, dodatkowo pierścień metalowy na plastikowej części jest zerwany w jednym miejscu. Może, jeśli jak mówisz ma to ze sobą coś wspólnego, poprostu wymienić czujnik?
Dzień dobry, W Ursus c330 chce przerobić stary nie porysowany cylinder hydrauliczny podnośnika na nowy typ z uszczelnieniem gumowym jak w siłownikach. Został wytoczony dodatkowy rowek na taki pierścień gumowy, a 4 pierścienie metalowe zostaną jak w oryginale. Sprawdzone działa i trzyma takie rozwiązanie. Kwestią jest w jaki sposób zatkać otwory przelewowe...
Zrobiłem tą zębatkę metodą z dorobionym metalowym pierścieniem. Wszystko chodzi OK.
Sprawdź ten bezpiecznik jest to biała rurka z metalowymi pierścieniami na brzegach zaraz przy wejściu na przewód prądowy i przy odsłoniętych cewkach.
Trzeba zdjąć metalowy pierścień😉
O ile dobrze patrze, to chwytacz-czarny plastik wokół szpulki się nie obraca. Obraca się pierścień metalowy pod nim. Obróciłem maszynę i wieloklin poziomy ma wytarte trzy ząbki ale one nie blokują ruchu. Pełny obrót blokuje coś innego. Nie czarna się ma obracać, lecz metalowa (czyli CHWYTACZ) zrób zdjęcia :)
Świeca żarowa (sztyft) nie jest zanitowana, od strony przewodu paliwowego jest śruba bez łba na imbus (na trzecim zdjęciu jest zasłoniona przewodem paliwowym). Odkręcasz i łapiąc szczypcami za metalowy pierścień delikatnie starasz się zruszyć, często jest to zapieczone od temperatury. Prosty test na sprawdzenie sztyftu; wyjmij go z palnika, podłącz...
O ile pamiętam to pierwsze 3 czy 4 pierścienie w pozycji na max. wysunięty. Ostatnie dwa w pozycji złożony, z tym że w tym typie obiektywu są drobne modyfikacje bo są wersje z wewnętrzną metalową wkładką i bez.
To są Altus 75, głośniki standardowe to tam tak: GDN25/40/3 GDM10/60 GDWT9/40 wszystkie 8Ω. Jeśli chcesz kopułkę to weź zainstaluj tam GDWK9/80 wraz z pierścieniem metalowym aby nie zniszczyć wyglądu kolumny. Z oryginalnego BR wywal siatkę i go przedłuż plastikiem od zniczy. W głośnikach wstaw nowe resory bo widzę że membrany są ładne i nowe kopułki...
Dorób pierścień metalowy o średnicy wewnętrznej kosza, i przyklej go klejem dwuskładnikowym. Po uprzednim przygotowaniu powierzchni oczywiście.
Wymień te dwa na pobijaku a jak nie da rady szukaj dalej usterki.. Mi się wydaje że jest więcej oringów i chyba pierścień metalowy..
Gdzieś w sklepach na pomorzu widziałem takie antenki ~70 cm długości. Nazwy nie pamiętam. Stroiło się to to dwoma pierścieniami metalowymi na cewce przy podstawie. Ten sposob strojenia - zwartym zwojem daje efekt, choć taka antena pracuje praktycznie w rezonansie i co za tym idzie bardzo wąsko. Najlepsze wyniki daje jednak długi bat. B. dobre doświadczenia...
Nie obiecuję na 100% ale poszukam u siebie bakelitowego. Metalowy pierścień można wytłoczyć na prasie.
Znalazłem przyczynę zawieszenia się silnika, może komuś się przyda. Tylko w moim przypadku ten co się zaciął leżał 2 lata w oczekiwaniu na montaż😉 Rozebrałem na części pierwsze (w miarę prosta i intuicyjna budowa) i w silniku piankowa uszczelka przykleiła się do metalowego pierścienia. Wystarczyło ruszyć lekko smarnąć i wszystko ładnie pracuje. https://obrazki.elektroda.pl/7424264700_...
Witam Mam poodobny problem z lampą METZ 36. Wymieniłem transformator na TZ-1. Teraz mam przebicie przy palniku lampy. Łuk przeskakuje od środkowego przewodu do pierścienia metalowego na palniku (wysokie napięcie z transformatora). Macie jakiś pomysł jak to zaizolować? Dodano po 5 Udało mi się zaizolować. Błysk jest, ale pojawił się inny problem: błysk...
W mk.1 z metalowym pierścieniem ABS, zawracanie na ręcznym tak samo się kończy ;)
Witam Pierścienie plastikowe popękały, natomiast metalowa tuleja( na którą się nakłada te pierścienie ) zaczęła się proszkować nie można jej zdjąć. Dodam zdjęcia może będzie łatwiej to zobrazować doradzić .
Wygląda mi to na aparat z lat 70-tych i to gdzieś w połowie. Miał dość nietypowo mocowaną tarczę za pomocą metalowego pierścienia.
Owszem, przy demontażu głowicy termostatycznej należy ją odkręcić na max (tym bardziej przy zakładaniu głowicy). Nakrętką jest ten metalowy pierścień (nie to plastikowe, które się odchyla na drugim zdjęciu). Ten przeciek wskazuje na to, że usterka jest już poza głowicą - w samym zaworze. Nie widać, co to jest za zawór, ale prawdopodobnie jest tam iglica...
Cewka V działa pod warunkiem zastosowania metalowego pierścienia, problem jednak w braku magnetowodu. Gdyby układ był tak dobry jak go opisują, to wyeliminowałby klasyczne prądnice.
Trzeba dokładnie wyczyścić prowadnicę i pierścienie w karetce oraz wymienić mały element z kółkiem pod głowicą (prawdopodobnie jest jeszcze plastikowy - współczesne są metalowe).
rozciąłem tę tuleję i okazało się, że jest zakuta na metalowym pierścieniu wmontowanym na stałe w osłonę, z drugiej strony na gnieździe przegubu, więc nie da się tego zastąpić niczym innym tylko taką samą tuleją.
Wiele zależy od tego, jakiej marki jest zawór i głowica. Jeśli Danfoss, to kryzowanie jest łatwe i nie wymaga specjalnych narzędzi. Po zdjęciu głowicy widać taki metalowy pierścień z cyframi od 0 do 7 a dalej jest litera N - ta ostatnia oznacza maksymalny przepływ i powinna być traktowana jako chwilowa nastawa do przepłukania zamulonego zaworu (większy...
Niestety jedyną właściwą naprawą po zalaniu mechanizmu tych lamelek jest rozłożenie go na części i przemycie wszystkiego wodą z dodatkiem detergentu. Jak już wyżej kolega ion-tichy wspomniał dostać się do tego modułu można dopiero po rozebraniu obiektywu, a następnie ściągnięciu z pierwszego pierścienie srebrnej metalowej tulei. Innego sposobu nie ma.
GDWT to też są głośniki wysokotonowe, tyle że tubowe, GDWK są kopułkowe. A poza tym zastanów się 2x, zanim coś powiesz. Z tego co piszą tu gdwk to wysokotonowy, gdwt średnio. Zapytam czy altus 140 nie miał wysokotonowych? Czy Wy nie potraficie czytać? G łośnik D ynamiczny W ysokotonowy K opułkowy lub T ubowy! Głośnik średniotonowy to GDM (midrange)....
Jaki masz zawór termostatyczny? Jak Danfoss to maksymalna nastawa to N. I nie myl głowicy, czyli tego czym kręcisz z nastawą, ktora jest pod głowicą na zaworze. Taki pierścień metalowy. Zastanawiałeś sie nad tym co pisałem o złym zgrzewie na rurze?
Na tym metalowym kółku jest jeden ze styków, czarny pierścień dociska go do drugiego styku, po osiągnięciu odpowiednich obrotów ciężarki przytrzymywane przez sprężynki rozchylają się, pierścień się cofa i styki zostają rozwarte.
domex32 , czy mogę jakoś te trawersy sprawdzić na zewnątrz silnika? Są to te metalowe pierścienie oblane gumą? Z tego co wiem, jest jeszcze miedziana podkładka i oring. Czy to też jest odpowiedzialne za przedostawanie się oleju do paliwa?
Nie wyciągaj tego środkowego elementu z czerwonego pierścienia ale CAŁY czerwony pierścień z metalowym w środku. Po odkręceniu śrubki jeśli kurek nie chce zejść to trzeba psiknąć do środka trochę płynu penetrującego typów WD, odczekać jakiś czas i powinno zejść.
Znalazłem informacje o wielu cenionych ludziach, którzy naprawiają te obiektywy. Jest prawdopodobne, ze naprawiają je właśnie w ten sposób. Mam też informacje o wymianach na metalowe pierścienie zębate, którymi klienci są zachwyceni. Mam też wiele pytań, ale o tym później.
Odlacz wtyczki elektryczne.Odepnij przewody paliwowe i przewod odpowietrzajacy.Przekrec pierscien metalowy w lewo.Jezeli nie masz orginalnego klucza trzeba sobie czasami pomoc srubokretem i mlotkiem.DELIKATNIE!!!Najlepiej drewnianym mlotkiem zeby nie spowodowac iskrzenia.Nastepnie mozesz,ostroznie ta czesc wyjac.Wykrec od spodu wtyk elektryczny i mocowanie...
Generalnie przy upadku aparatu na obiektyw i wciśnięciu któregoś z jego pierścieni do środka trzeba próbować wyciągnąć do góry tę stronę pierścienia która jest położona najniżej. Często się to udaje, szczególnie jak ktoś już widział taki rozebrany obiektyw i wie o co w nim chodzi. Niestety rzadko się to udaje jak trzpienie prowadzące na pierścieniu...
Oki.Dzisiaj popróbuję. Te pierścienie,to 2 metalowe plaszki,2 brązowe pokryte plastikiem i jedna czarna pokryta plastikiem? Pytam,bo jeszcze tego nigdy nie robiłem i tylko się domyślam.
205 na nisko alternator, prawe przednie koło non-stop na niego chlapie, pewnie założył łożyska z metalowym pierścieniem uszczelniającym.
opiłki metalowe profile metalowe bramy metalowe
instrukcja obsługi halogen termostat danfoss parametry przekaźnik zakłócenia
plazma samsung driver uszkodzony plazma samsung driver uszkodzony
Elektryczne grzejniki marmurowe - zalety i wady Toyota Auris kod błędu P0352 - cewka zapłonowa cylindra 2