Na wszelki wypadek sprawdź jeszcze, czy nie masz płynu chłodzącego w oleju. Uszkodzona uszczelka podgłowicowa i przedostający się do cylindrów płyn chłodzący też może powodować podobne objawy, blokując pierścienie tłokowe z gładzią cylindrową. Sprawdź najlepiej przed uruchamianiem zimnego silnika, czy możesz obrócić ręcznie wał korbowy. Jeśli nie -...
Mi autko strasznie kopciło,i okazało się ze mam uszkodzony EGR. Mechanicy wymyślali rożne usterki (od pompy po połamane pierścienie olejowe). Objawy identyczne jak Twoje.
Odkręć 1/4 obrotu wkręt regulacyjny oznaczony jako L. Sprawdź filtr paliwa, świecę, mogą być lekko przytarte pierścienie . Podobne objawy mogą być przy braku smarowania łańcucha. Suchy łańcuch klinuje się w prowadnicy i stwarza bardzo duży opór.
Koło+łożyska+nowy regulator+pierścienie - w/w objawy to typowe zuzycie.
mam pytanie do bardziej doświadczonych: jak będzie przerwa w obwodzie wzbudzenia t.z. zużyte szczotki , pierścienie,lub przerwa w uzwojeniu wirnika, przerwa na przewodzie niebieskim z lampki na zacisk D+ w alternatorze - czy będzie się świeciła kontrolka ładowania po załączeniu zapłonu nie uruchamiając silnika ??? Regulator i szczotki wykluczam,bo...
Objawy wskazują na zużycie cylindra, pierścieni lub prowadnic zaworów. Osiem lat to sporo i powierzchnia koszenia też duża. Starsze modele wytrzymywały znacznie dłużej.
No ale zaniki odczytów powyżej jakiejś prędkości to objawy krzywych pierścieni. Ja wiem, że te pierścienie występują razem z piastami i nie idzie ich kupić osobno, ale skoro zwrotnice były rozbierane i tylko tam było grzebane to moim zdaniem właśnie tam jest przyczyna.
Wspomniane podawanie powietrza na sitko służy przede wszystkim do odpalania, ale również spycha paliwo z sitka do komory spalania. Objawy niedomagań jakie padły na Ciebie spowodowane są najczęściej niedrożnym w/w przewodem lub uszkodzonymi uszczelnieniami (grubym i miękkim pierścieniem jak i "kartonowym") pod deklem dyfuzora.
Ciśnienie powinno być zbliżone. Czy jakies inne objawy? Możliwa uszczelka pod głowicą. Trzeba sprawdzić luz zaworów ewentualnie wyregulować i sprawdzić ciśnienie jeszcze raz. Możliwe pierścienie. Już teraz możesz w świece wlać trochę oleju silnikowego i zmierzyć ciśnienie. Jeśli się poprawi znaczy że pierścienie pęknięte. Może z przegrzania. Jeśli nie...
Pierścienie albo uszczelniacze zaworowe objawy są podobne - bierze olej. Do pierścieni ściąganie głowicy a do uszczelniaczy rozbiórka góry. Można zrobic uszczelniacze najpierw jak to zrobić jest ja jutubie od prof KRISA. Sprawdzić kompre jak to nie pomoże spróbować z pierścieniami przy okazji uszczelka na nową. Mam podobny silnik też myślałem że pierścienie...
Ostatnio robiłem Honda Jazz z przebiegiem 120tyś, podobne objawy. Płukanka silnika, 45 minut pracował na wolnych obrotach i po problemie. Oczywiście wymagana wymiana filtra i oleju. Płukanie pomaga na krótką metę, jak już zapiekają się pierścienie to są tłoki do wymiany bo rowki pod pierścień są za szerokie gromadzi się tam syf z oleju nagar itp i...
Wadą silników mazdy zwłaszcza FS jest szybkie zużywanie się pierścieni olejowych i objawy są takie jak w pierwszym poście. Silnik spala na początku olej, który napłynął podczas postoju. Potem pierścienie się rozprężają i wszystko jest ok. Pierścienie do wymiany. Miałem to samo, przestudiowałem forum Mazdy- MazdaSpeed- tam jest wiele takich przypadków....
witam ja bym stawiał na uszczelkę pod głowicą na 99% ostatnio wymieniałem w fordzie mondeo - objawy: na wolnych obrotach było ok, brak ogrzewania zimny parownik ciągle zapowietrzający się układ chłodzenia po dodaniu gazu płyn w zbiorniczku wyrównawczym podnosił się na max a na wyższych obrotach przelewał się przez korek, jak masz takie same objawy to...
Sama wymiana uszczelki pod głowicą z uszczelniaczami oraz dotarciem zaworów to koszt około 500PLN. Planowanie głowicy 50-100PLN plus ewentualne prowadnice i zawory oraz kpl uszczelek i uszczelniaczy. Ceny z okolic W-wy. Polecam zacząć od próby olejowej sprawdzisz wtedy pierścienie i tuleje cylindrowe (dla nie znających tematu - sprawdzenie ciśnienia...
na 5 cylindrze było 3 bary mniej niż na pozostałych, teraz nie mierzyłem bo nie mam manometru, muszę pożyczyć 3 bary to znaczy ile na pozostałych ? Czy przy podniesionych obrotach przepala ? dlaczego wymieniane były pierścienie ? czy przed tym całym / pseudo / remontem te same objawy ? kto wymieniał pierścienie ? głowica zdjęta z trupa czy chodzącego...
Symbol silnika APQ Sprawdzę ten bagnet. Jeśli są zużyte to tylko pierścienie olejowe bo tak na prawdę silnik mimo dużego przebiegu jest w naprawdę bd dobrej kondycji, wcześniej jak się zagłębiałem w temacie objawy wskazywały uszczelniacze. Jeśli to pierścienie to została mi jeszcze jedna opcja ;)
Wykonaj próbę olejową podczas pomiaru ciśnienia w tych słabszych cylindrach . Będziesz miał odpowiedź czy powodem słabej kompresji są nieszczelne zawory czy to wina zapieczonych lub pękniętych pierścieni tłokowych .
niestety pękła koronka łożyska w główce korbowodu zarysowała tłok i częściowo zblokowała przez to pierścienie ale i tak to były dziwne objawy jak na taką usterkę bo sprężanie i podciśnienie było.
Rozumiem że pęknięcie jest w misie korbowej. Objawy, które podałeś, poza nieszczelną misą korbową, są też typowe dla zakleszczonych lub zużytych pierścieni. Materiał, z którego jest zrobiony korpus piły jest praktycznie odporny na wszelkie kleje, łączy się go ultradźwiękową zgrzewarką.
Jest szczelne dzieje się to w przedziale obrotów 1900 2100 czuć szarpanie przymulanie najbardziej odczuwalne na 1,2,3 biegu . Na postoju objawia się to dziwnym pufaniem z okolić filtra powietrza . Moja sugestia czy zapieczone pierścienie będą powodowały takie objawy ?
Sprawdz kompresje, ew. spróbuj go odpalić sposobem na wiertarkę (wygooglaj jak odpalić skuter wiertarką). Ale obstawiam ze to nic nie da, pewnie nie ma kompresji. To że na tej 2 pinowej kostce nie ma jednego kabelka to normalne. Nie no jak nowy to nie ma sensu robić zdjęć.. jestes pewny że wszystko dobrze złożyłeś? Pierścienie w odpowiedniej kolejnosci?...
Nie wiem jak sprawdzić czy jest dobry. Generalnie, po zamontowaniu go w pierścieniu ale bez nałożenia obudowy daje takie same objawy.
Dwie najbardziej prawdopodobne opcje to: 1. Pierścienie 2. Głowica tj. uszczelniacze. Nie widzę za bardzo związku wymiany wtryskiwacza z pobieraniem oleju. Kompresja przy pobieraniu oleju przez dół silnika będzie zawsze(albo prawie) bo olej doszczelnia dół, i efekt jest taki, że kompresja jest. Jest jeszcze 3 opcja, czyli odma.
Witam muszą być takie same dla wszystkich kół. W/g mnie masz uszkodzony pierścień enkodera od czujnika ABS lub sam czujnik w którymś kole. Maiłem takie same objawy i przyczyną był pęknięty pierścień enkodera (tzw. koło foniczne) Jeżeli informacja o prędkości jest różna dla poszczególnych kół, to po wykryciu przez ABS sygnału ze stycznika hamulca rozpoczyna...
Około 13000 rpm robocze, chwilowe dopuszczalne do 15000 rpm, to z jakiejś noty katalogowej zapamiętałem. Pierścieni raczej nie rozerwie, prędzej zacznie rozchylać wirnik. Widzieć nie widziałem, uszkodzonego w ten sposób.
regulator napięcia na 100% Miałem taki przypadek że nastąpiło pęknięcie szczotki w szczotkotrzymaczu i nie było dobrego połaczenia z regulatora na pierścienie do pełnego wysterowania alternatora. Objawy bardzo podobne.
Przejrzyj szczotki i szczotkotrzymacz. Tam są po dwie szczotki na każdą fazę i dwie na zerze zamocowane na izolatorze na jednym trzpieniu. Muszą dobrze przylegać do pierścieni ślizgowych. W przeciwnym razie słaby styk powoduje takie objawy. A dość często szczotkotrzymacze w tych prądnicach zakleszczają sie na trzpieniu i usztywniają.Trzeba wtedy je...
pytałem mechanika i powiedział mi zebym sprawdził czy pierścienie nie mają czasami zamków w lini prostej bo to są objawy właśnie tego :D
Kolego jak nie masz wprawy to łatwiej go spalić niż sprawdzić. Patrzyłeś czy w ogóle masz pierścienie na wirniku i są nie przeorane do plastiku? Jakie objawy , że wyciągałeś?
Możliwe że pierścienie olejowe są zapieczone i przez to takie objawy, próbowałeś może zostawić go odpalonego na 10-15 minut na postoju?
Podepnę się pod temat. Czy jest możliwe aby pilarka posiadała do wymiany pierścień na tłoku jeżeli ciśnienie sprężania wynosi ok. 10 at. ? W nowych jest chyba ok. 11 at. Ostatnio pewien spec powiedział, że ciśnienie może być wysokie pomimo zużytego pierścienia. Pilarka to Dolmar 105, objawy słaba moc.
Udało się coś posiedzieć przy tym przez weekend. Wiec tak. Jezeli chodzi o ten wężyk na dole gaznika to podłączony jest jak na zdjęciu. Śruba spustu jest bardzo mocno dokręcona, ale skąd tam paliwo się bierze, nie ma pojęcia. Może coś się przelewa? Podłączyłem butelkę z benzyna zamiast baku i trzymałem w górze. Niestety dalej to samo... Filtra nie ma...
Dlaczego wymieniałeś pierścień, w jakim stanie jest cylinder? Poszukaj na forum opisu regulacji gaźnika i zrób ją jeszcze raz, oczywiście na rozgrzanym silniku. Nowe pierścienie w bardzo wytartym cylindrze, czasem dają takie objawy.
Potrzeba by było zrobić zdjęcia samego wrzeciona, np. z reguły w szlifierkach kątowych jest pierścień, który jeśli jest uszkodzony, to bywają podobne objawy. Wrzeciono u ciebie posiada ten mały srebrny magnesik? https://obrazki.elektroda.pl/1524037000_...
Jakie są jeszcze inne objawy źle działających pierścieni ?
Dziękuję kolego za odpowiedź. I właśnie teraz chodzi mi o to ,że patrząc na objawy ( powyższy film ) muszę rozróżnić czy uszczelniacze zaworowe czy pierścienie(?)
Miałem praktycznie takie same objawy w Nissanie almera. U mnie był pęknięty pierścień ABS na przegubie. Pierścienie są z nierdzewki wciskane na stalowy przegub. Przegub rdzewieje i pęka pierścień.
Może ktoś miał podobne problemy i podpowie co i jak W moim byłym prywatnym berlingo z 2002r 1,9 zwykły osiołek, miałem miałem prawie identyczne objawy z tym że też nie można było uruchomić spryskiwania przedniej i tylnej szyby. Co się okazało... bezpiecznik o pompki spryskiwacza dostawał przerwy w momencie gdy popłynął prąd większy niż multimetr wymusza...
Witam. Wydaje się że silnik ma klasyczne objawy zużycia. Nieszczelne pierścienie olejowe i uszczelniające. Jeśli zmierzysz jaką ma kompresję na poszczególnych cylindrach i zrobisz próbę olejową to da ci jasność co do stanu silnika i ułatwi szukanie przyczyn. Czy możesz coś napisać o ilości oleju jaką silnik zużywa od wymiany do wymiany ?
W takim razie masz typowe objawy zatarcia silnika. Efekt przegrzania. Nowy silnik wymaga docierania, z mieszanką o większej ilości oleju i częstymi przerwami w pracy. Jedyna nadzieja że tylko pierścień jest zaklinowany w rowku tłoka. Musisz rozebrać silnik wyjąć tłok z cylindra i sprawdzić. Jeżeli możesz, to zrób jakieś zdjęcia. Gdy uszkodzony jest...
Jeśli na wyższych obrotach bierze olej to znaczy, że ma owalizację gładzi cylindrowych. W tym miejscu gdzie tłok naciska najmocniej powierzchnia jest wytarta. Na obrotach pierścienie nie nadążają. Silnik do remontu, wymiana samych pierścieni nic nie da, zresztą objawy wskazują jakby ktoś je zmienił właśnie. Ewentualnie zbyt duże ciśnienie w skrzyni...
Nie jest zrozumiałe dla mnie czemu się Panowie tak czepiacie elektroniki? Sterownik można odłączyć i silnik powinien wtedy pracować na maxa. Elektronika dała by inne objawy. Osobiście przypuszczam na granicy z pewnością, że może być przerwa pomiędzy końcem któregoś z uzwojeń a wycinkiem komutatora, może też być uszkodzone łożysko lub jego gumowy pierścień...
identyczne objawy dają mocno zużyte lub popękane pierścienie , przez które dostaje się olej do komory spalania i wtedy auto kopci na biało. tłoki "dzwonią" o cylindry stąd głośna praca. Sprawdź ciśnienie w cylindrach
Dodam, że quad jest po wymianie tłoka Cylinder był honowany? Mierzyłeś ciśnienie sprężania? Wygląd i objawy wskazują na niskie ciśnienie i nieszczelne/niedotarte pierścienie.
Olej Stihla, jest dobrym jakościowo produktem i raczej to nie jest jego wina. Jak wygląda sprawa z kompresją? Jeżeli jest słaba to, zapieczone pierścienie lub przytarty cylinder, trzeba to sprawdzić. Jakie były objawy przed zgaśnięciem silnika? Zgasł nagle czy, tracił wcześniej moc?
Do sprawdzenia szczelność silnika (uszczelniacze), uszczelka pod cylindrem, przewód paliwa, filtr paliwa, połączenie gaźnik cylinder, świeżość mieszanki paliwa z olejem, świeca, stan tłoka i pierścienia (możliwość zatarcia). Częstym objawem braku wolnych obrotów są wyciągnięte membrany gaźnika, i przestawiony łącznik gumowy na cylindrze. Ale powyższe...
Kontrolę ciśnienia robi się na zimnym i ciepłym silniku, odpina sterowanie wtryskiwaczy, świecę wykręca się tylko z mierzonego cylindra... Przy wątpliwościach , czy zawory czy pierścienie , wykonuje się próbę olejową. Proste?
Uszczelniacze wału mogą być przekoszone i wtedy będzie nieszczelność. Brak szczelności skrzyni korbowej to brak możliwości wytworzenia podciśnienia i przez to brak możliwości zasysania do niej paliwa a to daje właśnie takie objawy jak napisałeś.
Wkręć śrubę do regulacji wolnych obrotów do końca ( lewy gwint ) następnie odkręć o jeden obrót i spróbuj odpalić piłę i spróbuj regulacji, minimalnie wykręcając śrubkę. Możliwe że zanieczyszczony jest gaźnik. Czyszczenie gaźnika, z tego modelu nie jest łatwe, czasami tylko myjka ultradźwiękowa pomaga. Jak wygląda sprawa z odpalaniem piły. Jeżeli są...
Wiem ,ze ten silnik to porażka. Właśnie zostały zmienione pierścienie i zregenerowana głowica. Szkoda wywalić. Złożyłem na blokady i to koło wg opisu ale objawy są takie jak u Ciebie. Podmiana czujnika nic nie daje.
Chętnie wymienię. Taki był też pomysł ale potem trafiłem na tematy o jakiś pierścieniach zwijacza i czających się tam potencjalnych sytuacjach. Czyli objawy wskazują na to, że kabel jest po prostu uszkodzony?
Witam. Panowie, pacjent kosa Husqvarna 545 RX. 1. Nowy gaźnik oryginał, nowy tłok z pierścieniami (zamiennik), nowe filtry paliwa, powietrza ori, świeca nowa NGK. Objawy: Jak zimna, odpala bez problemu, jak ciepła, z trudem (za 5 razem mniej więcej), koszę na pełnych obrotach z 10 min, kosa zaczyna się dławić (na pełnym gazie), odpuszczę gaz, jest happy. Jutro...
A jakie są dodatkowe objawy uszkodzenia pierścieni? Czy istnieje opcja przestawionego jednego z wałków rozrządu bo też taką informację uzyskałem że to też może być przyczyna dymienia lub walnięte wtryskiwacze i przelewają.
Praktycznie można wyznaczyć cztery zasadnicze drogi ubytku oleju z silnika samochodowego. 1. Ubytki poziomu oleju spowodowane nieszczelnościami pomiędzy gładzią cylindra, a tłokiem z pierścieniami. OBJAWY: a) Obserwuje się obniżone w stosunku do nominalnego wartości mierzonego ciśnienia spężania, które zdecydowanie rośną po "próbie olejowej". b) Wyraźny...
Cześć. Te objawy mogą być powodowane przez pęknięcie pierścienia tłokowego [wysokie obroty zimnego silnika], uszczelka pod głowicą ,uszczelniacze zaworów.Trudno zdalnie odpowiedzieć. Musisz skonsultować to z mechanikiem.
500km to taki przebieg na dotarcie prędkość max 25/h a Ty już takie prędkości. To chińczyk i lepiej byłoby stosować zalecenia. Twoje objawy pasują do słabej kompresji. Możliwy pęknięty pierścień. Uszkodzone uszczelniacze na wale. Bądź mniej drastyczne świeca lub modół cdi. Najpierw upewnij się że iskra jest cały czas i nie ma przebicia na świecy.
Witam mam problem z corsą 1.3 cdti 2007r. Po odpaleniu zimnego silnika przez 15-20 sekund faluje na obrotach i kopci na biało-niebiesko i czuć niepalone paliwo. Silnik jest po remoncie pierścienie i głowica zrobione. Wtryski sprawdzone. Objawy tylko przy zimnym silniku. ( po przestaniu min.6 godzin ) jak jest ciepły nie ma problemu i mocy nie brakuje.
Dzięki , narazie zostawię tak jak jest, może jeszcze innym manometrem sprawdzę,za ten zapłaciłem £140. A jakie inne objawy oprócz niskiego sprężania występują przy zapieczonych pierścieniach ?? No i co z tą turbiną , trzeba ją jakoś zalewać olejem czy coś?? Dzisiaj podkładam go do końca i zobaczę jak będzie jeździł , czy wogole będzie chciał jeździć...
Bez większej różnicy, ale najlepiej sprawdzić zaraz po tym jak pójdzie dym z wydechu. Okej, to jak wrócę do domu to sprawdzę, a przy walniętej turbince jeszcze byłyby jakieś inne objawy? Ja też stawiałem na walnięte pierścienie uszczelniające i przepalałby olej.
Nie wiem czy już sobie poradziłeś z tym ABS-em ? Myślałem, że to nowy wątek ale teraz dopatrzyłem, że to styczeń z zeszłego roku :) Ale napiszę co mam u siebie. Tzn też miałem podobne objawy. Mam popękane pierścienie takie z zębami od ABS-u. Przy normalnej jeździe czasami jest właśnie słychać takie cykanie, jak i przy hamowaniu włącza się działanie...
witam regulator napięcia znajdujący się w alternatorze powinien utrzymywać napięcie na poziomie 14.4V twoje zmierzone napięcie 13.6V na akumulatorze może być spowodowane jak pisałem wyżej słabymi (skorodowanymi lub luźnymi połączeniami) przewodów, lub słabym naciągiem paska klinowego napędzającego alternator może również wystąpić zużycie szczotek lub...
Najpierw to ja radził bym wyczyścić filtr powietrza i ustawić gaźnik. Jeśli dym jest czarny, to masz rację, mogą być to pierścienie, więc zobacz czy świecę zalewa ci paliwem, czy olejem. Jak olejem, to mogą być pierścienie do wymiany lub poprostyu któryś po zimie się zapiekł, a objawy są dopiero teraz.
Świece wszystkie grzeją. Okazało się ze wtryski mocno leja a zwłaszcza jeden który tak świece zalewał. Lejące wtryski powodują zapiekanie pierścieni?Przez lejące wtryski podczas jazdy objawy przy dodawaniu lekko gazu są takie same jak na brudnym nastawniku.
Może być jeszcze wydmuchana uszczelka pod głowicą, ale temu towarzyszyłyby inne objawy ze strony układu smarowania i chłodzenia. Czy to pierścienie można sprawdzić wstrzykując do cylindra przed drugą próbą sprawdzenia ciśnienia 1-2cm3 oleju silnikowego. Jeżeli kompresja wzrośnie i zbliży się do innych cylindrów to wskazuje na pierścienie, jeśli nie...
Coś wpadło ale jak ma kompresje równą to nie jest pewne że to tłok a to że ropa schodzi szybciej to pierścienie zapchane nagarem od niedopalonej mieszanki. Ja bym sie przyjrzał głowicy, popychaczom a objawy mi podsuwają upg lub pęknięcie głowicy.
Witam. Odłącz układ rozmagnesowania i użyj zewnętrznej pętli do rozmagnesowania. Jeśli nie będzie pozytywnej zmiany to niestety kineskop. Sprawdź również mocowanie cewek odchylających i pierścieni na szyjce bańki.
Witam. Problem z sthil ts400 po podpaleniu na zimnym pracuje normalnie po jakiejś minucie pracy pod obciążeniem gaśnie po dodaniu gazu. Po włączeniu ssania za ciepłym parę sekund na wolnych pracuje po dodaniu gazu gaśnie. Ogólnie układ paliwowy sprawdzony wężyki i filtrem w baku. Wątpliwe jest żeby gaźnik był zapchany czy membrana uszkodzona bo na zimnym...
Sprawdź sczelność i prawidłowe mocowanie układu wydechowego, szczególnie pierścień na połączeniu dwururki z katalizatorem. Objawy wskazują na problem z sondą lambda, to może być powietrze z nieszczelnego wydechu.
- Najmniej to 12 TAK - Próba olejowa pokazała, że kompresja wyrównała się do 18-19 NIE, jedynie pokazało że coś doszczelniło również mogło doszczelnić "góre" - Czy jeśli przez 3 lata nastąpił wzrost na 2 cylindrze i spadek na 3 cylindrze to mogę zaryzykować, ze to zapieczone pierścienie A może mechanik pomylił kolejności? teraz ciężko to zweryfikować...
Cześć. Minął szmat czasu od momentu powstania tego zapytania, ale podpowiem tylko, że u mnie objawy były dokładnie takie same, jak opisuje autor... Po wymianie 3-krotnie czujnika ABS, któryś mądry mi podpowiedział, że Ford nie ma tradycyjnej koronki ABS, tylko pierścień magnetyczny w łożysko-piaście. W moim przypadku okazało się, że ten pierścień miał...
Jakie zużycie oleju na 1000 km. opisane objawy najczęściej świadczą o przedmuchach ze skrzyni korbowej ( zużyte pierścienie tłokowe). Jeżeli maź ma kolor jasno brązowy lub, białawy świadczy do o przedostawaniu się płynu chłodzącego do komory spalania( np. uszkodzenie uszczelki pod głowicą).
Zastanawiam się tylko czy mogło się uszkodzić coś w stylu tłoka lub pierścieni. I mam nadzieję że nie zatarta. Objawy i opis "dolegliwości" nie wskazują na uszkodzenia mechaniczne. Tak, że serwis raczej nie powinien stwierdzić takich uszkodzeń jakie wymieniłeś w ostatnim zdaniu.
siemka aktualnie przerabiam ten sam temat i jestem na bieżąco,u mnie występowały te same objawy co u ciebie kolego i winne temu były pierścienie centrujące, miały luz na piaście, po wymianie na nowe problem zniknął, przed ich wymiana co 100-120 kilometrów musiałem wyważać koła, bo biło, teraz mam spokój.pozdro.
4 lata temu płaciłem chyba 120 zł To nie wiem, czy nie lepiej od razu zostawić go w warsztacie i tyle, bo sama diagnoza za wiele mi nie da. Myślałem, że można jakoś rozpoznać objawy jednego od drugiego, żeby po prostu już za to nie płacić i żeby się pocieszyć, że to np. są uszczelki ;D
W dzisiejszych czasach już mniej są popularne Polsilvery, natomiast bardziej szczelinomierze. Wielkość szczeliny zamka zależy od średnicy pierścienia i od materiału, z którego go wykonano. Może to być 0,2...0,3mm. Za mała szczelina może spowodować duży kłopot. Powiedz mi, po co wymieniasz te pierścionki? Jakie objawy utwierdziły Cię w przekonaniu, że...
Na początek zmień świecę może po nagrzaniu dawać podobne objawy. Oczywiście przyczyn może być wiele, począwszy od złej mieszanki po zużyte pierścienie tłoka, jeśli przy tym występuje problem z odpalaniem to może też są do wymiany uszczelniacze wału.
No nie wiem,ale z reguły przy tych objawach >pierścienie ,ewent.uszczelniacze zaworów .
Mam nadzieję że uda mi się ja znaleźć bo nawet nie słyszałem o takiej części w aucie :/ Tak jak kolega po wyżej napisał, wstawił fotki. Czujnik ABS musi być (nie musi być, jest blisko) blisko tych "klocków" widocznych n zdjęciach, on (czujnik) je po prostu liczy podczas jazdy, liczy i porównuje z kołem kręcącym się obok jak i z kołami z tyłu. Wszystkie...
U ciebie uszkodzony numer dwa masz wieksze cisnienie bo ropa dodatkowo podnosi cisnienie. A nie wystarcza to ,że odpiłem wtyczki od wtrysków. Dziwi mnie strasznie niski ciśnienie na 3 i 4. Czy taki objawy może powodować uszczelka pod głowicą lub starte pierścienie? Wtryski raczej sprawne bo na clipie ostatnie dawki pokazuje równo.
Witam, rozważam zakup Saaba 9-5 2.3t, więc pełne sprawdzenie i grzebanie odpada, i zastanawiają mnie objawy które występują w samochodzie. Auto chodzi bardzo ładnie i równo, ma moc, odpala także na pół obrotu. Przez minutę po odpaleniu nie dymi, po chwili zaczyna się pokaz. Mocne dymienie, a po dodaniu gazu dosłownie świata nie widać. I jest to spalony...
Co konkretnie do zrobienia, tudzież dlaczego i jakie są objawy? Jeżeli chodzi o zwykłe zużycie, remont w tych silnikach polega na odświeżeniu ścian cylindra oraz wymiany pierścieni tłokowych na większe (czasem tłoka). Tyle jeżeli chodzi o normalne zużycie silnika, ponieważ zużycie osprzętu to kwestia indywidualna i wychodzi dopiero podczas demontażu...
dziękuję za zainteresowanie moim kłopotem były to typowe objawy klekoczącego Vanosa w przedziale 1800-2200 obr. w warsztacie wymienili trzy pierścienie na wałku ssącym tzw.zestaw naprawczy od tamtej pory borykam się ze żle ustawionym Vanosem i nie mogę trafić na warsztat który umiałby to zrobić pozdrawiam
Może być wiele przyczyn... czujnik spalania stukowego, zawór egr, zapłon przestawiony. Najlepiej jest podłączyć autko pod komputer i wszystko będzie wiadomo. Aczkolwiek patrząc na ciśnienie na tłokach to może być przyczyną, bo miałem vectre b 1.6 16v i u mnie ciśnienie było 11 (nowy silnik miał 13), na jednym cylindrze miałem albo wyrobione pierścienie,...
Wszystkie objawy wskazują na to że powinieneś dotrzeć silnik, tłoczek i pierścienie powinny po kilkuset kilometrach sie do siebie dopasować i moc silnika powinna się zwiększyć. Powinieneś sprawdzić czy nie masz zapchanego kranika i czy gaźnik nie jest zanieczyszczony. możesz dodać mu więcej paliwa opuszczając na iglicy w gaźniku spinkę o jeden rowek.
Witam. Kolega ma hondę sfx 50 która nie odpala ani z kopki ani z rozrusznika. A jak próbuję z wiertarki to po chwili kręcenia odpali ale ma strasznego muła strasznie długo wkręca się na obroty przy tym strzela i kicha nie ma przyspieszenia a v-max 20 km/h był rozebrany silnik przez podejrzenie uszkodzonych uszczelniaczy na wale oczywiście przed remontem...
Schemat z wykazem części : http://www.ereplacementparts.com/makita-... Sprawdź pierścień sterujący (12) czy nie połamany i tuleja (34) lekko przesuwa się po cylindrze (37). Smar MAKITA o nr kat P08361. Oczywiście mam nadzieje że regulator działa (bo z uszkodzonym - silnik dostaje zbyt...
Trochę późno ale trudno. Podpowiedz mi jak się blokuje pompę kołkiem bo nie bardzo czaję .A co z tabliczką na dźwigni gazu od czego ona jest , nie od ustawienia kąta statycznego? Kurde ,pytam , bo się już pogubiłem w tych wszystkich opisach z postów. Możesz podrzucić mi na PW jakiś odręczny rysunek czy coś w tym stylu ,aby nie zaśmiecać forum? P.S....
witam!dołącze się do tematu. macie racje że olej jadalny jest tańszy,ale naprawde wpływa negatywnie na silnik diesla!koledze w silniku wolnossącym po okresie około miesiąca zapiekły się pierścienie tłokowe.za dużo nie zaoszczędził,a było przy tym troche roboty. a mogl bys dac wiecej szczegółów? które pierścienie sie zapiekły, jak to zapieczenie wyglądało...
Więc sprawdź najpierw czy iskra na świecy jest, potem czy dostaje paliwo a wtedy będziemy mogli pomóc. Jednak po objawach obstawiam na uszkodzony tłok albo pierścienie.
J aw swoim renault 19 miałem takie same objawy powód był taki że dwa gary straciły kompresję cały silnik do roboty był pierścienie, panewki małotego bo na dodatek wszystkie wtryski zawaliło jakimś guwnem
Witam Mam problem ze skuterem Zipp Vapor skuter 4t zaczął kichać strzelać i nie ładnie pracować z racji że odkąd go mam nie był remontowany wymieniłem tłok i pierścienie. Stary był przegrzany i pierścienie tez w nienajlepszym stanie ale objawy nie ustąpiły. Skuterek ma słabą iskrę podmieniłem cewkę zapłonową ale dalej to samo więc zabrałem się za sprawdzenie...
Witam,pierścienie centr.zbierzności kolorów lepiej nie ruszać ,dlatego są fabrycznie ustawiane i znaczone ustawienie farbą,ale jeśli ruszyłeś to masz problem ,one powodują właśnie takie objawy o jakich piszesz,ten kolor w rogu możesz spróbować zmiejszyć regulacją odległości pierścieni od cewek odchylania jak i małym przesunięciem samych cewek odchylania...
Czy poza tym co widać na filmie były jeszcze jakieś objawy typu - silnik bierze olej ?
Witam Przeglądnąłem kilka podobnych tematów i nie znalazłem nic dla siebie. Kosa zapala bez problemów i na wolnych obrotach pracuje. Przy dodaniu gazu zaczyna się dławić i nie wchodzi na wysokie obroty - gaśnie. Jednego dnia pracowała dobrze, następnego dochodziła do 3/4 obrotów i pod obciążeniem nie miała mocy, następnego dnia obroty są takie, że głowica...
Witam. Posiadam traktorek Murray. Oryginalny silnik został zastąpiony przez poprzedniego właściciela starym silnikiem Briggsa odpalanym na linkę (prawdopodobnie pracował przy jakiejś maszynie). Traktorek cały czas jeździł. Co prawda przy zimnym silniku należało prysnąć paliwem w gaźnik ale ogólnie nie było problemu, do czasu aż ostatnio nic, parę razy...
Witam. Mam kilka pytań odnośnie tych kolumn. 1. Jak wygląda sprawa z pierścieniami od Altusów 140? Czy pasują one w otwory po oryginalnych pierścieniach? 2. Jaki wysokotonowiec wrzucić? GDWT czy GDWK i czy ewentualnej zmianie na GDWK trzeba coś przerabiać w zwrotnicy? 3. Stare GDM-y regenerować czy kupić nowe? Mam tylko kosze i nie wiem co lepiej wyjdzie...
Bez diagnostyki komputerowej się nie obejdzie, trzeba odczytać błąd w sterowniku ABS/ESP, przejrzeć w parametrach prędkości kół. Po opisie usterki podejrzewam, że jest problem z odczytem prędkości któregoś koła, może to być wina czujnika abs, pierścienia magnetycznego w łożysku, instalacji do czujnika (przewody, kostki).
przy takim apetycie na olej to remont jest nieunikniony pewnie ciśnienie też słabe a świece zawalone nagarem , prawdopodobnie nie zawsze pali na wszystkie cylindry przez to te wszystkie objawy głowica do regeneracji i obowiązkowo wymiana pierścieni
Przez pierścienie nawet w średnim stanie nie byloby w stanie napompować tyle oleju do takiego ugięcia. I dodatkowo pompowany olej byłby na bieżąco spalany podczas pracy silnika. Więc ta teoria słabo się trzyma.
Popieram. Profesjonalna diagnostyka to podstawa - z tego jakie są objawy najczęstszym problem jest lekkie bicie pierścienia ABS któregoś z kół. Błąd zapala się dopiero po przejechaniu kilku kilometrów ponieważ dopiero wtedy elektronika odczyta błąd bicia jako zbyt duży. Każdy sterownik EBS ma zaprogramowane dopuszczalne bicie pierścienia a co za tym...
żeliwne pierścienie pierścienie alternatora zużywają pierścienie
peugeot bipper silnik regulacja temperatury lodówka dzwonki polifoniczne
pływające kierunkowskazy pompa skrzydełkowa
Przyczyny błędów pralki Samsung Eco Bubble 8kg Piszczenie sterownika Perfekt Zębca - przyczyny i diagnostyka