Co Wy kombinujecie ?, te uszczelniacze są w Intercarsie od ręki [url=https://e-katalog.intercars.com.pl/... Wymieniałem w Z18XER, a tam nie ma opcji zamontowania normalnego simmeringu, bo pod kołem zamachowym jest przykręcony pierścień magnetyczny (koło foniczne dla czujnika położenia wału)
Zacznij od obejrzenia co się dzieje z czujnikiem położenia wału i tarczą koła fonicznego. W tam samochodzie czujnik jest zaraz za kołem pasowym nad prawą półosią a koło foniczne (pierścień magnetyczny) na tarczy przynitowanej do koła zębatego paska rozrządu na wale
Jakie czujniki wału korbowego i rozrządu stosuje Fiat Ducato? Dowiedz się, jakie technologie są używane w różnych modelach i generacjach tego pojazdu.
koledzy jak dla mnie pierścień magnetyczny na wale
Pytanie zasadnicze (oprócz ustawienia rozrządu oczywiście) w jakim stanie jest pierścień magnetyczny koła fonicznego wału korbowego [url=https://e-katalog.intercars.com.pl/...
Ale ponoć da się to zrobić bez przyrządu bez problemu. Tylko ustawić wał na znaku, później zakładamy pierścień magnetyczny do znaku i tyle. Jak to wygląda?
Tutaj jest fotka starego uszczelniacza W takim razie cofam pytanie, ten silnik ma koło foniczne przykręcone do przeciwwagi wału, a nie pierścień magnetyczny wbijany za uszczelniaczem[/quote]
Okej, dzięki panowie. A gdy już zamach jest w dobrym stanie, ściągam go, aby wymienić uszczelniacz to śruby można śmiało dawać stare? I gdy jest pierścień magnetyczny to blokujecie zawsze wał na blokady w GMP, aby wymienić simering?
Koledzy, to jak jest w końcu z tym czujnikiem G28. A raczej z pierścieniem magnetycznym na wale korbowym. Problem będzie narastał wraz z zużywaniem się uszczelniaczy i sprzęgieł w tych silnikach. Myślę, że kolega fructon myli się że g28 nie ma punktu odniesienia do cylindra 1. Mam podobny problem, przy wymianie uszczelniacza na wale korbowym, zgapiłem...
No właśnie jest problem bo pierścień magnetyczny prawdopodobnie był przedstawiony gdyż ponad 40 obrotów wału kolejowego i brak możliwości zestrojona z otworem centrujacym wałka rozrządu. Dodano po 1 Następnie sprawdziłem czy ten pierścień jest sciagalnu i szczerze powiem że spadł sam pod naporem palców.
Witam, mam mały problem a mianowicie w moim aucie rozsypała się dwumasa i rozwaliło pierścień magnetyczny w simerze który uszczelnia wał i trzeba go wymienić i pytanie jest takie czy ten pierścień musi być jakoś ustawiony względem wału czy to jest nieistotne czy tylko daje impulsy na czujnik z obrotów wału czy jakoś mierzy jego położenie. Silnik w Touranie...
Błędy sprawdzałem cdif 2.w parametrach bieżących silnika w cdif 2 są takie parametry jak kąt wyprzedzenia wtrysku głównego powinien pokazywać 0,608, a u mnie przy włączonym zapłonie pokazuje 0,608,a jak kręcą silnikiem, to pokazują 2,019, komputer widzi prędkości obrotowa silnika. Rozrząd ustawiony na blokady Dodano po 4 Tarcza magnetyczna zmieniana....
Mam podobny problem, napisz jak rozwiązałeś sprawę. Czy pomogła wymiana pierścienia magnetycznego?
Odpowiem co do pierścieni . Nie mogło tak się stać jak piszesz bo. Cylinder w 4T nie ma kanałów tylko cały równy , więc pęknięcie pierścienia nie zablokuje silnika . Co najwyżej spadnie ciśnienie . Koła magnetyczne posiadają punkt bazujący /klin . To podstawa do ustalenia zapłonu , więc nie marwt się że go źle założysz .
Czepił bym się wtryskiwaczy. Zrób przelewy i sprawdź korekcję testerem. Czy nikt nie grzebał przy nich? Może zamontowane ze złym numerem? Kąta wtrysku nie zmienisz, przerabiałem to dokładnie w swoim C4. Ewentualnie pierścień magnetyczny na wale korbowym do sprawdzenia.
A ty jesteś w stanie porównać mój sygnał i ten twój wzorzec i powiedzieć co u mnie jest nie tak? Na moje oko to nawet pełnego okresu rozrządu nie ma u ciebie, a wykres z wału jest z silnika prawdopodobnie właśnie AMF bo tam jest czujnik z ząbkami na wale wewnątrz miski olejowej a mój czujnik jest na zewnątrz pod kołem zamachowym i jest to pierścień...
Na pierścieniu magnetycznym nawale też jest otwór do ustawiania.
On ma etkę na zapłonie elektronicznym.Tam na końcu czopu wału (od strony altka)wiruje taki pierścień magnetyczny,pod nim jest transoptor. Ustawiało się to lampa stroboskopową,albo dokręcało taka podziałkę kątową,kręciło wałem i patrzało na ile przeskoczy iskra.Ale -o ile tam pamietam-na obudowie altka (na stojanie) są znaki Z (zundung) i OT. Ale nie...
Koledzy potrzebuje instrukcji o silniku 1.4 FSI . Konkretnie interesuje mnie szczegółowe ustawianie rozrządu np. po wymianie łańcucha, zakładanie pierścienia magnetycznego od czujnika położenia wału korbowego itp. Jest mi to naprawdę bardzo potrrzebne, auto mi stoi już 2 miesiące nie naprawione, elektronicy w Kielcach polegli, ASO też nie daje rady:cry:...
"Okropne iskrzenie", dodatkowo na zdjęciu to widzę. Bez specjalistycznych urządzeń tego nie zbadasz. Takich rzeczy nie kupuje się uszkodzonych bo sprzedający dobrze wiedzą, ze naprawa jest nieopłacalna. Całkiem możliwe. Ale styki były całe pokryte nalotem, więc myślałem, że przeszlifowanie ich coś pomoże. Sprawdziłem omomierzem na każdej parze sąsiednich...
silnik rozebrał inny mechanik,od którego byłem zmuszony zabrać go (naprawa trwała już 4 miesiące ) złożenia podjął się inny mechanik. co ma wspólnego koło zębate wałka rozrządu z kołem magnesowym wału korbowego .??
Uszczelniacz wymieniony również, pierścień magnetyczny założony zgodnie z blokadą w momencie górnego położenia pierwszego tłoka. czyli książkowo Nadal d.......a Dodano po 7 Aha chcę jeszcze dodać kilka istotnych info , mianowicie Napięcie 5v dochodzi do czujnika położenia wału oscyloskop pokazuje, że czujnik jest OK a mimo wszystko brakuje iskry i sterowania...
Film przedstawia wprawdzie kontrolę łożyska z pierścieniem magnetycznym ABS, ale idea jest taka sama[url=https://www.youtube.com/watch?v...
Jak najlepiej zamontować takie małe łożyska ? Tak jak pisaliście są dosyć delikatne. Jeśli masz takie łożysko wcisnąć na wał to możesz siłę przykładać tylko do pierścienia wewnętrznego, czytaj - musisz użyć odpowiedniej tulejki przy pomocy której wciśniesz łożysko na wał. Analogicznie wciśniecie do oprawy musi się odbyć z przyłożeniem siły wyłącznie...
Co do wkładania pierścieni użyłem do tego sprawnych palców ;] żadnych innych przyrządów. Wyciąganie tłoka w drugą strone wiąże się tym, że trzeba będzie wyjąć wał korbowy, a skoro wał to jeszcze wcześniej koło magnetyczne. Mi udało się bez problemu wyciągnąć tłok górną częścią cylindra. Założenie pierścieni również palcami, i tu może pomóc druga osoba,...
Witam Wykonuje urządzenie do pomiaru prędkości obrotowej i kierunku obrotu wału WOM w maszynie rolniczej. Sprawa wygląda tak, że muszę również zliczać ilość obrotów, a w dodatku w zależności od kierunku wirowania licznik ma być zwiększany bądź zmniejszany. Chciałbym się ściśle trzymać planu by na wale zamontować pierścień o średnicy 100mm z czterema...
Witam serdecznie, Tak jak w tytule samochód nie ma mocy na wyższych obrotach - nie osiąga 200 km/h a powinien bez problemów. Mam wrażenie, że pali również trochę za dużo. W zakresie 2000-3000 obr/min jedzie dobrze (np. wyprzedzanie na krajówkach). Auto w moich rękach od 8 lat, a dwa lata temu zrobiłem generalny remont silnika (nowy słupek z allegro)....
Z tego co mi wiadomo, to nie są zamienne, ale mogę się mylić. Z zasady wymieniam część na taką jaka była, a w tym przypadku był pierścień magnetyczny i taki ma być. Kto naprawia auto, ty czy właściciel, ten drugi płaci za robotę, a ty zostajesz z prawdopodobnymi w tym przypadku problemami. To nie jest żarówka od stopu, 5 minut roboty. Dokładnie tak...
Witam Potrzebujesz 4 trzpieni blokujących. Nigdy nie sprawdzałem położenia wału ponieważ po włożeniu wszystkich trzpieni nie ma możliwości złego ustawienia. Tłok jest w górze 2 razy co 180 stopni = pół obrotu ale otwór blokujący powinien pasować tylko co 360 stopni = cały obrót więc zsynchronizuje się z czujnikiem położenia wału. Klin wału korbowego...
Nie chodzi o to, żeby nie było magnesów trwałych, tylko żeby przy użyciu miękkiego materiału magnetycznego o dużej indukcji nasycenia skupić ich pole tam, gdzie jest potrzebne. Pole magnetyczne skupić najlepiej w uzwojeniu a do jego skupienia najlepsze są ferromagnetyki. Dlatego uzwojenia wirników nawija się na ferromagnetycznych blachach anizotropowych...
potrzebny mi czujnik który będzie dawał sygnał w momencie wycięcia, później jakiś moduł i cewkę myślę ze się dobierze. Czyli nie masz jeszcze modułu i cewki zapłonowej? W oryginale "czujnik" jest impulsatorem reluktancyjnym. Powinien zawierać w sobie obwód magnetyczny z magnesem trwałym. Stalowy pierścień stanowi dzięki swoim wycięciom rodzaj przełącznika...
Mam problem z prędkościomierzem w ATV. Licznik działa, kontrolki itp. ale nie jest liczona prędkość. Całość działa tak, że w przekładnie kątową wału kardana jest wkręcony czujnik: Przykładowe zdjęcie z sieci http://obrazki.elektroda.pl/2384276600_1... W przekładni na wałku jest pierścień, który się obraca razem z wałkiem, a na nim są...
Nie mogę się z tym nie zgodzić. Akurat miałem 90% potrzebnych narzędzi w domu, musiałem tylko dokupić jeden ściągacz do łożysk oraz obcęgi do ściągania pierścieni zaciskowych. Co do pras – posiadam manualną z różnymi końcówkami, coś jak klucz do suportu. Przy odrobinie uwagi i kreatywności nie miałem absolutnie żadnego problemu, żeby sobie ze wszystkim...
Sprawdzę i podam. Uszczelniacz był przekładany, ze starego więc został stary A ustawiony zgodnie ze sztuką? Tutaj szukał bym usterki. Skrzynia do zdjęcia i weryfikacja ustawienia pierścienia magnetycznego. Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/5736142700_... Dodam jeszcze, że podczas montażu silnik musi być ustawiony w GMP pierwszego...
W takim razie najlepiej na sprawdzenie zastosuj elektromagnes na 12V a na koło wału dwa pierścienie od alternatora z tym ze połowę pierścienia pokryj plastikiem tak by szczotka gładko przeskakiwała, oczywiście z możliwością przestawiania w cykl. Jeżeli to jest wałek od kosiarki to i magnesy muszą być minimum 38 mm walec na 15mm grubości lub więcej,...
Mam mały problem jak ustawić gmp w tym silniku ? wałek rozrządu zablokowany ,, nie zrobiłem sobie znaku na wale , i zdjąłem pierścień magnetyczny (wymiana uszczelniacza) ,, jak powinien być ustawiony ten pierścień ? http://obrazki.elektroda.pl/8665635400_1...
Witam! Proszę nie wyrzucać mojego postu, bo zależy mi na tym, aby uzyskać odpowiedź... Piszę na forum, bo wiem, że są tu ludzie, którzy mają doświadczenie. SILNIK DC składa się on z elementu zwanego stojanem, na którym są osadzone uzwojenia elektromagnesów, oraz z wirnika zaopatrzonego w uzwojenie twornikowe. Jeżeli silnik elektryczny jest zasilany...
Witam Ostatnio w programie TV "Ecopolis" na kanale "Discovery" był prezentowany przez konstruktora ,kanadyjczyka Jima Rowana z Mag Wind Turbines,nowy typ turbiny wiatrowej o mocy 5kW. Jest to turbina cichobieżna o osi pionowej o wysokości ok.3,5 - 4m. Osadzona na łożysku magnetycznym,czyli dwóch magnesach pierścieniowych skierowanych biegunami jednoimiennymi...
Raczej forum nie ma pojęcia jak się za to zabrać. Wał silnika rozpędzany jest w stronę przeciwną do wypadkowego wektora wirującego ( pola kołowego ). Mamy zatem do czynienia z pracą generatorową. Bezpośredni pomiar napięcia jest możliwy tylko w silnikach pierścieniowych z uwagi na fakt wyprowadzenia pierścieni. W silnikach klatkowych nie ma raczej możliwości...
Mnie interesuje tylko motoryzacja. Takie czujniki można spotkać w samochodach marki BMW. Jak to działa. Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik jest zainteresowany zastosowaniem czujników indukcyjno-fazowych w motoryzacji, szczególnie w samochodach marki BMW. Pyta o zasadę działania tych czujników w kontekście motoryzacyjnym. Bezpośrednia odpowiedź...
Czujnik magnetyczny ok ale nadal nie wiem czy taki czujnik jest w stanie tak szybko zmierzyć pole skoro noże obracają się aż z taką prędkością (wał 500obr/min) i pytanie drugie to do jakiej odległości mierzą takie czujniki? Miarą zużycia nie jest zmniejszenie średnicy koła bijakowego, to koło zbudowane jest z dwóch pierścieni, a pomiędzy nimi są zamocowane...
Problemem jest źle ustawiony czujnik pierścienia magnetycznego na wale silnika.
Przyjąłem założenie, że urządzenie do nagrzewania łożysk ma być używane tak: - zakładamy łożysko na rdzeń transformatora i zamykamy rdzeń - włączamy na kilka-kilkanaście sekund prąd - wyłączamy prąd, otwieramy rdzeń, i łożysko szybko - zanim ostygnie - przekładamy na wał. Można by brać pod uwagę inną konstrukcję: urządzenie ma szczelinę, w którą na...
Diagnostyka maszyn wirujących i wczesne wykrywanie potencjalnych zagrożeń jest niezbędnym elementem utrzymania ciągłości ruchu wielu obiektów przemysłowych i linii produkcyjnych. Poprawna ocena stanu silnika pozwala na precyzyjne zaplanowanie ewentualnych napraw i uniknięcie nieplanowanych przestojów. W wielu przypadkach pełny obraz kondycji uzwojeń...
W artykule, który znalazłem, przyjrzymy się tworzeniu od podstaw klasycznego domowego generatora wiatrowego. Należy zacząć od wału i piasty wziętych od przyczepy. Wirniki wykonane są ze stali o grubości 12 mm, średnica każdego wynosi 400 mm. Zostały przygotowane przy użyciu maszyny do cięcia strumieniem wody CNC. Mechanizm obrotowy generatora wiatrowego...
Moderatorze przeczytaj zanim go usuniesz http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21... Temat zakładam po raz drugi i spróbuje zamieścić w nim wiadomości które zostały przesłane na WP po zamknięciu tematu . WP do kpodstawa Witam szanownego Kolegę . Temat został zamknięty, ale widzę że Kolega mógł by mi pomóc w instalacji tego urządzenia . Bo jak...
do kolegi bertol3 nie wiem na jakim kompie masz auto, ale w 97 wychodziły jeszcze kompy które miały czujnik doładowania bodajże g71 wbudowany w kompie a rurka szła od intercollera da kompa. Jeżeli tak to w tych kompach jest możliwość zmiany samych kości pamięci stałej jak i zewnetrznej. ja tak robiłem w moim poprzednim t4 jak mu wgrywałem mapę. kumpel...
Oryginalnie ten silnik posiada magnetyczny układ wykrywania pozycji, którego nie potrafię wykorzystać w sterowniku Co kolega przez to rozumie? Widziałem, że tego typu urządzenia mają namagnesowany pierścień na wałku (albo wtłoczony w wałek) i dedykowane czujniki, które niestety mogą dostarczać informacji albo całkowicie cyfrowych przez interfejs komunikacyjny,...
Najczęstszym problemem, jak koledzy piszą, to hamulec, który albo trzyma (nie puszcza) i wtedy się "grzeje", silnik nie ma siły, termik wywala itd., albo hamulec nie trzyma i np. opada pancerz rolety. Przyczyn może być wiele, dlaczego się tak dzieje - najczęściej to problem z ruchem posuwistym pierścienia wraz z tarczą hamulca po wałku wirnika - czasami...
Potwierdzam opinie poprzedników trzeba zacząć od developera i pierścieni na wałku magnetycznym ..:D
Hmm......, miałem kiedyś takie zjawisko w Toshibie 35 kopii i tam na wałku magnetycznym utworzyło się coś w rodzaju nalotu z tonery (przypalił się do wałka) i tworzył sie pierścień o jakiś 1mm wyższy i dotykał bębna. wyglądało jak obrączka na wałku tylko z tonera, umyłem rozpuszczalnikiem i poszłoooo.
JESIOTR1 muszę przyznać, że Twój wirnik robi wrażenie i taki końcowy efekt mniej więcej chciałbym osiągnąć. A czy wzdłużne klejenie neodyma nie wpływa negatywnie na jego pole magnetyczne ? I czy mogę wyfrezować w wałku zagłębienia pod wymiar neodyma np po 2 mm głębokości aby ułatwić proces ich symetrycznego rozmieszczania? U mnie na wirniku wewnętrznym...
Jeżeli będzie problem to udaj sie na autozłom i wymontuj cały układ z jakiegoś VW produkowanego po 1985. Mam gdzieś w szufladzie hallotrony i pierścienie magnetyczne wymontowane z jakiegoś czujnika obrotów. Po więcej wiadomości pisz na: kajderm(at)polbox.com
Do TOMSON Wirnik buduj z jednorodnego wałka Żelaza, bez frezowania i bez pierścieni duraluminiowych (njlepiej zatocz etatowy będzie z blach krzemowych, tam też pojawiają się prądy wirowe). To ma być stojąca zwora magnetyczna - wiruje razem z magnesami.Nie utrudniaj strumieniowi magnetycznemu zamykać się najkrótszą i najłatwiejszą drogą.Klej epoksydowy...
Z doświadczenia własnego z tym tonerem, powiem Ci Kolego, że otwieranie i zamykanie kasety wymaga pewnej zręczności manualnej, lekko nie jest. Najczęściej jakiś zaczep się urywa. Jeśli nie masz doświadczenia z prostszymi tonerami od chociażby HP LJ od 1010, to lepiej kup gotowy zamiennik, mniej stresu. Istotne dla dobrej jakości są: -zaczernienie toner...
...............Czujnik położenia nastawnika dawki G149 nadzoruje kąt obrotu mimośrodowego watka nastawnika dawki w pompie wtryskowej. Jest to czujnik bezstykowy. Sygnały czujnika są bezpośrednio przekazywane do sterownika silnika. Czujnik składa się z dwóch cewek indukcyjnych, których sposób działania wykorzystuje zasadę transformatora różnicowego....
kupiłem ostatnio c6 2,7 hdi po zerwaniu paska rozrządu, w obudowie rozrządu zastałem wielkie ilości błota olejowego, w związku z tym wymieniam siemmeringi wałków i wału razem z rozrządem. I teraz kilka pytań: - czy dobrze kombinuje że olej i szlam olejowy w dużych ilościach w obudowie paska rozrządu znalazł się tam z siemmeringów? są w tym silniku jeszcze...
Tak poradziłem po długim kopaniu w instalacji. Ponad wszystko trzeba wyeliminować przetarcia przewodów, CAN BUS trzeba sprawdzić, czyli czy ma komunikację z wszystkimi podzespołami wykonawczymi. W moim przypadku były uszkodzone, przetarte przewody w wiązce, połączenia z ABS-ASR na wysokości ramy przed samym złączem ABS-u. Bardzo ważne jest aby aby pierścienie...
Dostałem w rączki wspomaganie elektryczne wydłubane ze wspomnianej Tosi Aygo.. Cel jest taki by to uruchomić poza ową Tosią. Niestety jest to inny sterownik niż opisywany "wszędzie" https://obrazki.elektroda.pl/4107510900_... I nie udało mi się znaleźć jak to uruchomić, ani żadnych informacji o tym modelu. Samemu ogarnąłem tylko że...
Stoje przed problemem budowy łożyska magnetycznego i powoli zbieram na jego temat informacje. Pisze ten temat bo może ktoś z was już coś takiego konstruuował i ma jakieś większe doświadczenie którym mógłby się podzielić. Chodzi mi głównie o to by w dwóch takich łożyskach umieścić wał, na który nie działały by jakieś konkretne siły poprzeczne (ewentualnie...
Zamazany obraz po kilkudziesięciu kopiach-po wymianie bębna, listwy i dewelopera.Po wymianie bębna, listwy i dewelopera kopiarka zaczęła po kilkudziesięciu kopiach zamazywać obraz. Na bębnie na jednym końcu utworzył się pierścień na całym obwodzie, szerokości 0,5 cm. Przyczyna: nie zostały wymienione dystanse wałka magnetycznego, które są na dwóch jego...
pierścień wału pierścień magnetyczny pierścień magnetyczny łożyska
nadajniki tmobile kopia zapasowa plików transformator ferrytowy
radio internetowe omnigena pompa głębinowa
Wpływ wyższych harmonicznych na liczniki statyczne Odpowietrzniki układu chłodzenia Peugeot 307 1.6 2007