Co Wy kombinujecie ?, te uszczelniacze są w Intercarsie od ręki [url=https://e-katalog.intercars.com.pl/... Wymieniałem w Z18XER, a tam nie ma opcji zamontowania normalnego simmeringu, bo pod kołem zamachowym jest przykręcony pierścień magnetyczny (koło foniczne dla czujnika położenia wału)
A ty jesteś w stanie porównać mój sygnał i ten twój wzorzec i powiedzieć co u mnie jest nie tak? Na moje oko to nawet pełnego okresu rozrządu nie ma u ciebie, a wykres z wału jest z silnika prawdopodobnie właśnie AMF bo tam jest czujnik z ząbkami na wale wewnątrz miski olejowej a mój czujnik jest na zewnątrz pod kołem zamachowym i jest to pierścień...
Jakie czujniki wału korbowego i rozrządu stosuje Fiat Ducato? Dowiedz się, jakie technologie są używane w różnych modelach i generacjach tego pojazdu.
Uszczelniacz wymieniony również, pierścień magnetyczny założony zgodnie z blokadą w momencie górnego położenia pierwszego tłoka. czyli książkowo Nadal d.......a Dodano po 7 Aha chcę jeszcze dodać kilka istotnych info , mianowicie Napięcie 5v dochodzi do czujnika położenia wału oscyloskop pokazuje, że czujnik jest OK a mimo wszystko brakuje iskry i sterowania...
koledzy jak dla mnie pierścień magnetyczny na wale
No właśnie jest problem bo pierścień magnetyczny prawdopodobnie był przedstawiony gdyż ponad 40 obrotów wału kolejowego i brak możliwości zestrojona z otworem centrujacym wałka rozrządu. Dodano po 1 Następnie sprawdziłem czy ten pierścień jest sciagalnu i szczerze powiem że spadł sam pod naporem palców.
Pytanie zasadnicze (oprócz ustawienia rozrządu oczywiście) w jakim stanie jest pierścień magnetyczny koła fonicznego wału korbowego [url=https://e-katalog.intercars.com.pl/...
Ale ponoć da się to zrobić bez przyrządu bez problemu. Tylko ustawić wał na znaku, później zakładamy pierścień magnetyczny do znaku i tyle. Jak to wygląda?
"Okropne iskrzenie", dodatkowo na zdjęciu to widzę. Bez specjalistycznych urządzeń tego nie zbadasz. Takich rzeczy nie kupuje się uszkodzonych bo sprzedający dobrze wiedzą, ze naprawa jest nieopłacalna. Całkiem możliwe. Ale styki były całe pokryte nalotem, więc myślałem, że przeszlifowanie ich coś pomoże. Sprawdziłem omomierzem na każdej parze sąsiednich...
Błędy sprawdzałem cdif 2.w parametrach bieżących silnika w cdif 2 są takie parametry jak kąt wyprzedzenia wtrysku głównego powinien pokazywać 0,608, a u mnie przy włączonym zapłonie pokazuje 0,608,a jak kręcą silnikiem, to pokazują 2,019, komputer widzi prędkości obrotowa silnika. Rozrząd ustawiony na blokady Dodano po 4 Tarcza magnetyczna zmieniana....
Witam, mam mały problem a mianowicie w moim aucie rozsypała się dwumasa i rozwaliło pierścień magnetyczny w simerze który uszczelnia wał i trzeba go wymienić i pytanie jest takie czy ten pierścień musi być jakoś ustawiony względem wału czy to jest nieistotne czy tylko daje impulsy na czujnik z obrotów wału czy jakoś mierzy jego położenie. Silnik w Touranie...
Z tego co mi wiadomo, to nie są zamienne, ale mogę się mylić. Z zasady wymieniam część na taką jaka była, a w tym przypadku był pierścień magnetyczny i taki ma być. Kto naprawia auto, ty czy właściciel, ten drugi płaci za robotę, a ty zostajesz z prawdopodobnymi w tym przypadku problemami. To nie jest żarówka od stopu, 5 minut roboty. Dokładnie tak...
Witam serdecznie, Tak jak w tytule samochód nie ma mocy na wyższych obrotach - nie osiąga 200 km/h a powinien bez problemów. Mam wrażenie, że pali również trochę za dużo. W zakresie 2000-3000 obr/min jedzie dobrze (np. wyprzedzanie na krajówkach). Auto w moich rękach od 8 lat, a dwa lata temu zrobiłem generalny remont silnika (nowy słupek z allegro)....
Mam problem z prędkościomierzem w ATV. Licznik działa, kontrolki itp. ale nie jest liczona prędkość. Całość działa tak, że w przekładnie kątową wału kardana jest wkręcony czujnik: Przykładowe zdjęcie z sieci http://obrazki.elektroda.pl/2384276600_1... W przekładni na wałku jest pierścień, który się obraca razem z wałkiem, a na nim są...
potrzebny mi czujnik który będzie dawał sygnał w momencie wycięcia, później jakiś moduł i cewkę myślę ze się dobierze. Czyli nie masz jeszcze modułu i cewki zapłonowej? W oryginale "czujnik" jest impulsatorem reluktancyjnym. Powinien zawierać w sobie obwód magnetyczny z magnesem trwałym. Stalowy pierścień stanowi dzięki swoim wycięciom rodzaj przełącznika...
Zacznij od obejrzenia co się dzieje z czujnikiem położenia wału i tarczą koła fonicznego. W tam samochodzie czujnik jest zaraz za kołem pasowym nad prawą półosią a koło foniczne (pierścień magnetyczny) na tarczy przynitowanej do koła zębatego paska rozrządu na wale
Czepił bym się wtryskiwaczy. Zrób przelewy i sprawdź korekcję testerem. Czy nikt nie grzebał przy nich? Może zamontowane ze złym numerem? Kąta wtrysku nie zmienisz, przerabiałem to dokładnie w swoim C4. Ewentualnie pierścień magnetyczny na wale korbowym do sprawdzenia.
Niestety nie pomogło. Problem jest taki, że nie widzi obrotów wału. Czujnik nowy, wiązka do sterownika przestrzelona, pierścień magnetyczny też sprawdzony.
Tutaj jest fotka starego uszczelniacza W takim razie cofam pytanie, ten silnik ma koło foniczne przykręcone do przeciwwagi wału, a nie pierścień magnetyczny wbijany za uszczelniaczem[/quote]
Okej, dzięki panowie. A gdy już zamach jest w dobrym stanie, ściągam go, aby wymienić uszczelniacz to śruby można śmiało dawać stare? I gdy jest pierścień magnetyczny to blokujecie zawsze wał na blokady w GMP, aby wymienić simering?
Odpowiem co do pierścieni . Nie mogło tak się stać jak piszesz bo. Cylinder w 4T nie ma kanałów tylko cały równy , więc pęknięcie pierścienia nie zablokuje silnika . Co najwyżej spadnie ciśnienie . Koła magnetyczne posiadają punkt bazujący /klin . To podstawa do ustalenia zapłonu , więc nie marwt się że go źle założysz .
Koledzy, to jak jest w końcu z tym czujnikiem G28. A raczej z pierścieniem magnetycznym na wale korbowym. Problem będzie narastał wraz z zużywaniem się uszczelniaczy i sprzęgieł w tych silnikach. Myślę, że kolega fructon myli się że g28 nie ma punktu odniesienia do cylindra 1. Mam podobny problem, przy wymianie uszczelniacza na wale korbowym, zgapiłem...
Mam mały problem jak ustawić gmp w tym silniku ? wałek rozrządu zablokowany ,, nie zrobiłem sobie znaku na wale , i zdjąłem pierścień magnetyczny (wymiana uszczelniacza) ,, jak powinien być ustawiony ten pierścień ? http://obrazki.elektroda.pl/8665635400_1...
Bardzo dziękuję za odpowiedzi na moje pytanie. Czujnik wymieniony bez wyjmowania skrzyni jednak problem nie został jeszcze rozwiązany. Silnik dopóki nie wejdzie w tryb awaryjny gaśnie a w kompie dalej ten sam błąd. Prawdopodobnie jest jeszcze problem z pierścieniem magnetycznym do którego wymiany niestety trzeba wymontować skrzynie. Nie wiem czy to...
On ma etkę na zapłonie elektronicznym.Tam na końcu czopu wału (od strony altka)wiruje taki pierścień magnetyczny,pod nim jest transoptor. Ustawiało się to lampa stroboskopową,albo dokręcało taka podziałkę kątową,kręciło wałem i patrzało na ile przeskoczy iskra.Ale -o ile tam pamietam-na obudowie altka (na stojanie) są znaki Z (zundung) i OT. Ale nie...
Problemem jest źle ustawiony czujnik pierścienia magnetycznego na wale silnika.
Chciałbym się ściśle trzymać planu by na wale zamontować pierścień o średnicy 100mm z czterema równo rozłożonymi magnesami na obwodzie Powątpiewam by nawet najbliższe położenie osobnych czujników magnetycznych obok siebie wzdłuż obwodu dało efekt: 00, 01, 11, 10, 00 To zależy od wielkości magnesów. Tak naprawdę dobrze by było by strefy "magnetyczne"...
Myślę, że łatwiej będzie mieć stałą szerokość szczeliny, a regulację wykonać na ruchomych elementach stojana z magnesami. Widzę to tak, że na wale osadzona jest tarcza miedziana, nad powierzchnię której nasuwane są w sposób sterowany magnesy (może to być stojan wykonany w formie połówek - takich sierpów - z jednego końca mocowanych za pomocą zawiasu,...
Co do wkładania pierścieni użyłem do tego sprawnych palców ;] żadnych innych przyrządów. Wyciąganie tłoka w drugą strone wiąże się tym, że trzeba będzie wyjąć wał korbowy, a skoro wał to jeszcze wcześniej koło magnetyczne. Mi udało się bez problemu wyciągnąć tłok górną częścią cylindra. Założenie pierścieni również palcami, i tu może pomóc druga osoba,...
Nie mogę się z tym nie zgodzić. Akurat miałem 90% potrzebnych narzędzi w domu, musiałem tylko dokupić jeden ściągacz do łożysk oraz obcęgi do ściągania pierścieni zaciskowych. Co do pras – posiadam manualną z różnymi końcówkami, coś jak klucz do suportu. Przy odrobinie uwagi i kreatywności nie miałem absolutnie żadnego problemu, żeby sobie ze wszystkim...
Raczej forum nie ma pojęcia jak się za to zabrać. Wał silnika rozpędzany jest w stronę przeciwną do wypadkowego wektora wirującego ( pola kołowego ). Mamy zatem do czynienia z pracą generatorową. Bezpośredni pomiar napięcia jest możliwy tylko w silnikach pierścieniowych z uwagi na fakt wyprowadzenia pierścieni. W silnikach klatkowych nie ma raczej możliwości...
Witam! Proszę nie wyrzucać mojego postu, bo zależy mi na tym, aby uzyskać odpowiedź... Piszę na forum, bo wiem, że są tu ludzie, którzy mają doświadczenie. SILNIK DC składa się on z elementu zwanego stojanem, na którym są osadzone uzwojenia elektromagnesów, oraz z wirnika zaopatrzonego w uzwojenie twornikowe. Jeżeli silnik elektryczny jest zasilany...
Czujnik magnetyczny ok ale nadal nie wiem czy taki czujnik jest w stanie tak szybko zmierzyć pole skoro noże obracają się aż z taką prędkością (wał 500obr/min) i pytanie drugie to do jakiej odległości mierzą takie czujniki? Miarą zużycia nie jest zmniejszenie średnicy koła bijakowego, to koło zbudowane jest z dwóch pierścieni, a pomiędzy nimi są zamocowane...
Witam Ostatnio w programie TV "Ecopolis" na kanale "Discovery" był prezentowany przez konstruktora ,kanadyjczyka Jima Rowana z Mag Wind Turbines,nowy typ turbiny wiatrowej o mocy 5kW. Jest to turbina cichobieżna o osi pionowej o wysokości ok.3,5 - 4m. Osadzona na łożysku magnetycznym,czyli dwóch magnesach pierścieniowych skierowanych biegunami jednoimiennymi...
Cześć To jest silnik histerezowy, zaś ten jest "... silnikiem synchronicznym, w którego stojanie wytwarza się pole magnetyczne wirujące - za pomocą uzwojenia trójfazowego, a w silnikach bardzo małęj mocy za pomocą uzwojenia jednofazowego z fazą pomocniczą lub ze zwojami zwartymi na części nabiegunników. Wirnik silnika histerezowego jest wykonany w postaci...
Rozweiązałem to tak. Cztery pierwsze sygnały przypisałem liczbie ,,4". Dwa szybsze liczbie ,,2" czyli kod 42. Znalazłem w internecie co prawda do nie tego modelu ale Yamaha musi mieć jakoś zestandaryzowane te kody i wyszło mi że to prędkościomierz co się zgadzało bo po wymianie pierscienia magnetycznego w ślimaku pomogło i problem zniknął.
Przepraszam, pomylka. Piszesz o pierscieniu magnetycznym, wiec skojarzylem z kolem fonicznym czujnika walu, bez zastanowienia, ze w tym silniku go nie ma. W zwiazku z tym nie bardzo wiem, o czym mowa. Pozdrawiam, PS. Polskich znakow nie mam, bo nie uzywam polskiej klawiatury. Pisania po polsku, to dla mnie rzadkosc...
Witam. Bardzo proszę o szybką poradę bo to pilna sprawa dla mnie. Przy wymianie szczęk hamulcowych z tyłu w Peugeot 206 2.0 HDI 2004r do pierścieni ABS przyłożyłem silny magnes i szlag je trafił. Auto wyrzuca błąd ABS. Czujniki dobre. Po sprawdzeniu "magicznym oczkiem" poszczególne "walce" w pierścieniu "zlały się do kupy". Czy jest możliwość jakoś...
To było celem niniejszego tematu; wywnioskować czy oprócz dostępnych żródeł są inne, niezależne wieści. Nie ma. Trzeba budować ! Tematem S.E.G.'a interesuje się dłużej niż którakolwiek ze znanych mi osób. Budować można zawsze, ale w pierwszej kolejności należy sie dogłębnie zastanowić nad zasadą działania SEGa, czy ktoś z forumowiczów analizował ten...
Witam Posiadam silnik od pralki który posiada 36 złobków na stojanie.Chciałby zrobić pradnice wolnoobrotową.Zakupiłem magnesy neodymowe o wymiarach 35x7x5 materiał N42H .Chciałbym zastosować 24 bieguny magnetyczne.Myślałem o wykonaniu wirnika z pierscienia stalowego z nafrezowanymi żłobkami na bagnesy żeby pewniej sie trzymały.Pierścień byłby mocowany...
Tak przy okazji tego trafo na magnesie... Ponieważ magnesy mają tylko 50mm długości, zestawiłem dwa takie, aby uzyskać 100mm (więcej uzwojeń się mieści) - połączone są biegunami N do S - nic nadzwyczajnego. Jednakże w miejscu połączenia magnesów (styku) wokół tego miejsca występuje trochę dziwne pole magnetyczne. Troszkę przeczy to symetrii, ale......
======= Ciekawostka ktora mnie ciekawi. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć to zjawisko. Obracając magnes zmienia swoj biegun. A o to video o czym mowie: http://www.youtube.com/watch?v=3XRlBfPjd... Tak właśnie wygląda głośnikowy magnes odklejony od metalowej reszty, to pierścień który ma bieguny magnetyczne na swoich przeciwległych płaszczyznach,...
Witam! Pisze do Was, bo chciałem sie podzielić pomysłem i poradzić sie. Mianowicie nabyłem kompletny goły silnik ektryczny klatkowy o mocy 15Kw bez uzwojeń, i chciałbym zrobić z niego prądnice. Jesto to silnik 3 fazowy, 15kW, 1460obr/min Stojan posiada 36 rowków (każdy o szerokości 10 mm, a odstęp miedzy rowkami to 2,5mm), i wirnik 18 klatek ( przepraszam...
pierścień wału pierścień magnetyczny pierścień magnetyczny łożyska
ekspres bosch wyczyść zaparzacz awaria pompy pralce sprzedam głośniki eminence
ekspres instrukcja serwisowa dewalt bateria
Moduł Bluetooth 8M5T-19C112-BT w Ford S-Max, Galaxy, Mondeo Netia Player, Netia 4K, MM-36D – wpisywanie wielkich liter pilotem, klawiatura ekranowa