Ma dociskać pierścieć stożkowy do sprężyny. Bliższe prawdy jest zdjęcie 1.
NIE! Śruby które odkręciłeś mocowały obsadę łożyska. Czyli podważ ten pierścień metalowy poza obrysem mocowania śrub. Tym sposobem wyciągniesz obsadę łożyska wraz z łożyskiem (do wymiany) pod spodem będziesz miał uszczelniacz (też do wymiany na nowy).
Jedno jest tzw jednostronnie kryte a drugie dwustronnie, były dwa łożyska więc zastosowano wersję "oszczędniejszą" o jedną blaszkę. Teraz już nikt w takie oszczędności się nie bawi bo zamiast pierścieni metalowych dają plastiki i nie ma na czym oszczędzić.
Pierścień zabezpiecza metalowy sworzeń trzymający cylinder z dolnym tłokiem w bloku zaparzającym. Są dwa takie zabezpieczenia, a na sworzniu jest rowek..
Sprawdź czy PApuga ci działa. To pokaże że wzmacniacz mikrofonowy i główny jest sprawny. Jak zadziała to podczas nadawania zewrzyj metalowy pierścień gniazda aux do metalowego tyłu radia - będzie wtedy słychać ciebie w głośniku. Jeżeli te sprawdzenia wyjdą ok to trzeba było by pominąć trafo modulacyjne do dalszej próby.
No czopu wału nie da się zdjąć. Musisz odkręcić metalowy pierścień w który jest wbity uszczelniacz, wymienić go i skręcić to z powrotem.
Młotek 2kg , twarde drewno , zakręcasz nakrętke jakąś zastępczą na oś i udeżaj do skutku, później pewnie łożysko się rozsypie i trzeba będzie usunąć szlifierką kątową pierścień z osi, oraz wybić metalowym prętem pierścień z tuleji, Oto domowy sposób z domowymi narzędziami, chyba ,że posiadasz prase 10 Ton.:)
Tu za wiele nie wymyślisz, tylko rękodzieło ;), trzeba zbudować taki pierścień może z podkładki metalowej i ją wkleić, wtopić, to już pozostawiam dla własnej inwencji i materiałów.
Oring idzie na tłoczysko po odkręceniu tłoka. Zgarniający powinien być jeden, idzie oczywiście na nakretkę/pokrywę cylindra, tylko, że jeszcze nie wydłubałeś do końca starego - został metalowy pierścień, musisz go wyjąć, oczyścić ładnie wgłębienie, wcisnąć nowy i zapunktować żeby się nie wysunął.
Przednie większe,tylne mniejsze.ZZ to znaczy dwustronnie zabudowane (osłoniete ) pierścieniem metalowym,2RS -pierścieniem gumianym,te są szczególnie polecane.Łozyska kupować uznanych producentów-SKF,FAG,KG,Nachi.Unikać CX lub JAP.Dobre są Polskie FŁT.Co do szczotek,to pasują od malucha,trzeba je tylko przelutować.Wymiar poprzeczny szczotki 4x7 mm
Tam raczej jest pierścień metalowo gumowy i nie kosztuje 50gr, oryginał jeśli nie pokaleczony napewno będzie lepszy od zamiennika. Ori raczej tylko przez aso.
Witam. Na załączonym obrazku widać fragment pierścienia metalowego. Na nim zaznaczone dwa elementy. Z prawej średnica pierścienia i jego tolerancja, natomiast z lewej... tu właśnie moje pytanie, co to jest i jak to się ma do tej tolerancji s/c. Jaka jest rzeczywista tolerancja dla pierścienia biorąc pod uwagę jeszcze tą "krągłość" lub jakkolwiek to...
Ja mam pytanie mimo wykopaliska. Pierścień metalowy w tłoku do podnośnika U-360 ma faskę od strony napisu TOP. W którą stronę ma być założony? Od strony ciśnienia oleju ma być napis TOP czy odwrotnie i ma spełniać bardziej funkcję zgarniającą olej ? Już zgłupiałem :/
Wąż od strony zbiornika bębna posiada kołnierz z rowkiem, który wchodzi w otwór zbiornika Tak, ale od środka jest wciśnięty do węża metalowy pierścień (chyba z mosiądzu), który rozszerza tę gumę. Bardzo trudno go założyć, bo nie ma dostępu od środka zbiornika. To znaczy jest, ale po wymontowaniu bębna ze zbiornika. Można go włożyć do węża i wciskając...
obciążenie dopuszczalne wyrywające to ponad 500 kg na kotwę. Tak, ale w idealnym materiale jak lity beton klasy B20 lub więcej. Te 500kg jest na obciązenia statyczne, a przy dynamicznych po jakim czasie kotwa rozporowa się obluzuje i wypadnie. Wykonaj odwiert i jeśli beton jest lity to zastosuj kotwę chemiczną klasyczną lub z ampułki . Możesz wzmocnić...
Właśnie zajrzałem szybko pod maskę. Ten czujnik jest tak jakby zerwany, tzn część plastikowa nie jest w osi z metalową, dodatkowo pierścień metalowy na plastikowej części jest zerwany w jednym miejscu. Może, jeśli jak mówisz ma to ze sobą coś wspólnego, poprostu wymienić czujnik?
Dorób pierścień metalowy o średnicy wewnętrznej kosza, i przyklej go klejem dwuskładnikowym. Po uprzednim przygotowaniu powierzchni oczywiście.
Wymień te dwa na pobijaku a jak nie da rady szukaj dalej usterki.. Mi się wydaje że jest więcej oringów i chyba pierścień metalowy..
O ile dobrze patrze, to chwytacz-czarny plastik wokół szpulki się nie obraca. Obraca się pierścień metalowy pod nim. Obróciłem maszynę i wieloklin poziomy ma wytarte trzy ząbki ale one nie blokują ruchu. Pełny obrót blokuje coś innego. Nie czarna się ma obracać, lecz metalowa (czyli CHWYTACZ) zrób zdjęcia :)
Klina mi zabiłeś:idea: Zakładam że tuleje łożyskowe na pokrywie wzmacniacza i w bębnie wymienione ,złożenia igiełkowe nowe , pierścienie metalowe te zapinane na wałku sprzęgłowym 1 szt. i 2 szt. na pokrywie wzmacniacza nowe nie połamane etc. oringi pod pokrywą wzmacniacza wymienione ,WOM i przedni napęd działają poprawnie? Wartości ciśnień jakie podałeś...
Trzeba zdjąć metalowy pierścień😉
Tam gdzie masz ten pierścień metalowy za obudową to ma być ciągłość między tym pierścieniem a końcówką śruby za obudową? Tak ma być. Nie może być zwarcia pomiędzy samym złączem a obudową. Tylko tyle.
Świeca żarowa (sztyft) nie jest zanitowana, od strony przewodu paliwowego jest śruba bez łba na imbus (na trzecim zdjęciu jest zasłoniona przewodem paliwowym). Odkręcasz i łapiąc szczypcami za metalowy pierścień delikatnie starasz się zruszyć, często jest to zapieczone od temperatury. Prosty test na sprawdzenie sztyftu; wyjmij go z palnika, podłącz...
Oglądając w internecie te maszynkę widzę wielkie podobieństwo samej wanny z mieszadłem(różnica, moja ma dwa mieszadła) podszedłem do problemu radykalnie, roznitowałem element pod wanienką i dopiero jest możliwe rozebranie mieszadła z uszczelnieniem. Bez tego nie ma możliwości wyjęcia osi mieszadła, uszczelnienie jest zabezpieczone z obu stron pierścieniami...
Nie obiecuję na 100% ale poszukam u siebie bakelitowego. Metalowy pierścień można wytłoczyć na prasie.
Mam jeszcze jeden komplet ze starych zapasów. 1.uszczelniacz 2.pierścień metalowy 3.uszczelka pierścienia. Jeżeli jesteś zainteresowany to mogę Ci pomóc.Zadzwoń pod 0503615179.
Jaki masz zawór termostatyczny? Jak Danfoss to maksymalna nastawa to N. I nie myl głowicy, czyli tego czym kręcisz z nastawą, ktora jest pod głowicą na zaworze. Taki pierścień metalowy. Zastanawiałeś sie nad tym co pisałem o złym zgrzewie na rurze?
Tak uszczelnia metalowy pierścień na specjalnej tulejce. Pierścień zdaje się stoi w miejscu rozparty o korpus a tulejka zaiwania razem z wirnikiem i ośką. Tu chyba wszystko zależy od grubości pierścienia i szerokości rowka w tulejce. Generalnie szczelne to to nie jest, ale póki ma olej to będzie trybić. Stopni tam też za dużo nie może być, bo ma podwójne...
Owszem, przy demontażu głowicy termostatycznej należy ją odkręcić na max (tym bardziej przy zakładaniu głowicy). Nakrętką jest ten metalowy pierścień (nie to plastikowe, które się odchyla na drugim zdjęciu). Ten przeciek wskazuje na to, że usterka jest już poza głowicą - w samym zaworze. Nie widać, co to jest za zawór, ale prawdopodobnie jest tam iglica...
Witam Proszę o pomoc. W trakcie wymiany łożyska pojawiło się pytanie o metalowy pierścień, który jest na osi bębna i wchodzi w simmering. U mnie jest on ruchomy i przecięty. Czy tak ma być? Wydaje mi się, że powinien być cały i na wcisk, ma chronić oś. Jeżeli tak jest to szukam takiego pierścienia.
Wiele zależy od tego, jakiej marki jest zawór i głowica. Jeśli Danfoss, to kryzowanie jest łatwe i nie wymaga specjalnych narzędzi. Po zdjęciu głowicy widać taki metalowy pierścień z cyframi od 0 do 7 a dalej jest litera N - ta ostatnia oznacza maksymalny przepływ i powinna być traktowana jako chwilowa nastawa do przepłukania zamulonego zaworu (większy...
Przecież napisałem KOŁO PASOWE. To, które napędza pasek osprzętu. Jest zbudowane z dwóch pierścieni metalowych połączonych warstwą gumy. Koło zamachowe masz po drugiej stronie silnika.
Preferujesz wymianę wszystkich 3 na wtrysku (metalowy pierścień zalany gumą, oring i podkładka gumowa)? Czy raczej tylko metalowy pierścień zalany gumą, bo reszta zazwyczaj nie dochodzi do uszkodzeń?
Może to wina niezbyt dobrej ostrości - wewnętrzny pierścień można było widzieć jako metalowy pierścień nałożony na podstawę z laminatu. Jeśli jest faktycznie wytarta, i nawet minimalne przestawienie ślizgaczy nie pomoże - pozostaje wymiana.
Na tym metalowym kółku jest jeden ze styków, czarny pierścień dociska go do drugiego styku, po osiągnięciu odpowiednich obrotów ciężarki przytrzymywane przez sprężynki rozchylają się, pierścień się cofa i styki zostają rozwarte.
Witam. Rozkręciłem pompę kompresora pomet i okazało się że nie ma pierścieni na dużym tłoku a na małym jest jeden zużyty i gumowy. Duży tłok ma około 126mm gdzie takie pierścienie mogę dostać? I czy jest różnica pomiędzy gumowym a metalowym pierścieniu?
A przez korek wlewowy nie włożysz pierścienia. Można by też zebrać trochę materiału z drugiej strony niż wycięcie, może wtedy wejdzie przez koesk wlewowy. Można też przeciąć pierścień metalowy na 2 połówki i wkładać i przykręcać pojedyńczo (otwór montażowy blisko korka wlewu aby sięgnąć palcami} Zauważ że to urządzenie ma - na masę a Ursus 330 oryginalnie...
Jeżeli bezpiecznik zostaje wyzwolony od razu po umieszczeniu czajnika na podstawce to raczej będzie zwarcie na metalowych pierścieniach, które wchodzą w gniazdo w podstawce i zasilają grzałkę czajnika, ale to trzeba potwierdzić pomiarami. Czy jest różnica jeżeli umieści się czajnik z wodą wewnątrz na podstawce czy też gdy jest pusty to dzieje się tak...
Przy cienkiej szyjce w tych modelach zdarzały się przeskoki a przy grubej raczej nie . Sciągnij podstawkę z kineskopu i umyj ją np. spirytus (podstawkę i szyjke ) zrób próbe a jeśli nie pomoże to ściągnij pierścień metalowy połączony do masy z podstawki na kineskop .Jeśli nie pomoże to pasowało by pomierzyć screen i focus sondą i prawdopodobnie wymienić...
Od strony soczewek obiektywu odkręcasz 4śrubki zdejmujesz plastik, wysuwasz obiektyw do końca, ściągasz pierścień metalowy, ściągasz pierwszy człon obiektywu i widzisz wnętrze, czyli migawkę. Moduł migawki wychodzi dolną stroną pierścienia prowadzącego, musisz się zaznajomić z układem prowadnic i sobie poradzisz - najlepiej przed demontażem każdej części...
Żeby rozłożyć taki obiektyw muszą być złożone wszystkie pierścienie, czyli wszystkie w tzw.położeniu zerowym i potem zdejmuje się je jeden po drugim. W sytuacji którą przedstawiasz na zdjęciach nie jest to oczywiście możliwe, bo są zablokowane. Pozostaje ci wyciągnąć ten pierwszy pierścień (z soczewką) od strony gdzie jest wgnieciony do środka tak aby...
częściowo kablem głośnikowym, a częściowo zwiniętą folią aluminiową (łatwo się dołącza kolejne przewody) To mają byc pewne połączenia - folia to partanina. Pierścień metalowy to chodzi o element zabezpieczający uzwojenie pierwotne przed wyładowaniami? Dodatkowego uziemionego zwoju nie mam. Zwartego zwoju tam być nie może - jeśli jest to go przetnij.
W mojej jest metalowy pierścień, może jakaś przeróbka?
To się rozkłada jak klocki Lego :) Wykręcasz śrubę na wentylatorze i wyciągasz wentylator razem z wirnikiem. Potem odkręcasz i odpinasz cały stojan. Zdejmujesz tarczę hamulca i odkręcasz taki metalowy pierścień i ręcznie wykręcasz cały ślimak. Masz na nim 3 łożyska, dwa większe od góry i jedno małe od dołu.Do tarczy hamulca naszykuj sobie dwie śruby...
Gładką strona usczelniacza w stronę tego metalowego pierścienia.
, właśnie , przecież pierścień metalowy załatwia sprawę , cewka będzie magnesowana w jednym kierunku Dopiero opisanie biegunów magnesów pokazuje zasadność konstrukcji. To mi przypomina roślinę która puści korzenie i łodygę nawet przez asfalt lub beton. Zachowując odpowiedznie proporcje możemy pokrętnie kierować linie przebiegu dla strumienia magnetycznego...
Prosta sprawa. Wystarczy zdjąć tzw. labirynt - czarny plastyk, w który wchodzi przewód. Płaskim śrubokrętem włożyć w otwór szpuli i wyjąć labirynt. Potem dużym płaskim śrubokrętem podważyć czarną obsadę z tymi metalowymi pierścieniami. Jak się odpowiednio podważy samo wyskoczy. Potem to tylko polutować lub wymienić obsadę. Na rynku są gotowe obsady...
Przyjrzałem się dokładnie - wydaję mi się, że ten metalowy pierścień się przemieszcza, krzywo siedzi i blokuje, do tego zbiera się tam pełno trotów, ktorę także blokują. Zacznę od wymiany całego hamulca oraz łańcucha, czy przy okazji prowadnicę także warto wymienić?Chociaż jak patrze na pilarki za 350zł to nie wiem czy jest sens to ratować, skoro ta...
Najbardziej prawdopodobna usterka to uszkodzona uszczelka na tłoku w cylindrze, jest tam pierścień metalowy i gumowy kołnierzowy. Jeśli porysowana tuleja to on się zniszczył. Można przeszlifować tuleje papierem ściernym (robiąc tzw. honownicę z okrągłego klocka drewna). Może być problem w rozdzielaczu, nie wiem czy ta kulka była tylko zatrzaskiem czy...
Do tych czujników na piaście powinna być taśma magnetyczna ,a nie metalowy pierścień .
Bardzo proste na sprężynce kulka metalowa, dwa pierścienie z drutu pod kątem 90 stopni to przyczepione do wózka lub kołyski, podczas ruchu dziecka kulka zwiera z którąś częścią pierścienia i wlącza piszczek buczek lub nawet światło, zależnie od wykończenia.
Nie wyciągaj tego środkowego elementu z czerwonego pierścienia ale CAŁY czerwony pierścień z metalowym w środku. Po odkręceniu śrubki jeśli kurek nie chce zejść to trzeba psiknąć do środka trochę płynu penetrującego typów WD, odczekać jakiś czas i powinno zejść.
http://obrazki.elektroda.pl/6083993600_1... To jest wtyczka twojego zasilacza. Zewnętrzny metalowy pierścień to MINUS, wewnętrzny metalowy pierścień to PLUS, szpileczka w środku to taki pin identyfikujący zasilacz w komputerze. Jak by nie liczyć kabel ten musi być 3 żyłowy. W oryginalnym zasilaczu miedzi nie żałowali, jest solidny, w podróbce...
Wszystko co opisałeś jest prawidłowe, poza tym, że słabo podnosi. Prawdopodobnie kończy już się pompa. To, że na zgaszonym silniku przestawisz dźwignię w pozycje podnoszenie a maszyna opada jest prawidłowe, tak samo jak opadanie podniesionej maszyny takimi skokami (metalowe pierścienie uszczelniające tłoka).
Jest prostsze rozwiązanie wystarczy przykleić do piona metalowy pierścień a na planszy na każdym polu po dwa styki i to wszystko.
O ile pamiętam to pierwsze 3 czy 4 pierścienie w pozycji na max. wysunięty. Ostatnie dwa w pozycji złożony, z tym że w tym typie obiektywu są drobne modyfikacje bo są wersje z wewnętrzną metalową wkładką i bez.
Witam, mam podobny problem, wymieniłem pompę (pompa po regeneracji w Zwoleniu) wymieniłem pierścienie na tłoku podnosnika (pierścienie metalowe 3 sztuki) pośnik przy podnoszeniu lekko szrpie, a w dodatku po wyłaczeniu silnika opada. Nie bardzo wiem czego jeszce się czepić. :(
właśnie znalazłem coś dziwnego pod pralką - cieniutki metalowy pierścień "słoneczko" o średnicy ok 3-4 cm, i drugi jaśniejszy i większy bez wypustek... i sporo opiłek metalowych. Hmmm chyba naprowadziliście mnie na trop...
Rączkę w plastiku trzyma(ł) metalowy pierścień. Albo złożyć do kupy i zablokować pierścień albo kupić drugą klamkę i po kłopocie.
https://obrazki.elektroda.pl/3727676000_... Czy trzeba użyć do tego jakiegoś narzędzia? Inne mam z takim metalowym pierścieniem i tam jest to dość łatwe.
Witam, W tym żelazku nie ma jak w Twoim starym zbiornika ciśnieniowego i zaworu bezpieczeństwa. W stacji znajduje się zbiornik wody oraz pompka elektromagnetyczna (podobna jak w ekspresie do kawy). Zimna woda jest pompowana ze stacji do żelazka, tam jest podgrzewana i zamieniana w parę. Aby żelazko wiedziało, że nie skończyła się woda w stacji jest...
Prawidłowy montaż węża odbywa się od wewnątrz zbiornika pralki. Należy zdjąć pokrywę pralki, ramę wsadową oraz wyjąć bęben.Po założeniu węża w kanałek który jest na jego brzegu trzeba wcisnąć metalowy pierścień.
Bez rozbierania doszedłem iż jak cofnę metalową obwódke stacyjki to wszystko wraca do normy. Tak jak by ten metalowy pierścień sam nie wracał. Czy jest tam jakaś sprężynka??
ECF 11\ UCF 11.... No nic,obfotografuję tą niekwestionowaną szklaną piękność :) XCH11 od XBF11 jest bardzo prosta do rozróżnienia - w XBF11 wyraźnie widać dwie anody w postaci metalowych pierścieni wokół katody, nie widziałem XBF11 RFT o innej konstrukcji (np. w anodami płytkowymi jak w EBL21) Tak posiadam kordiala typ B jaki i kordiala typ Z (do renowacji,brakuje...
Działo elektronowe wymagało części wykonanych w warsztacie mechanicznym. Niektóre elementy projektowałem sam, ale w większości wsparłem się jednak mechanikami, dając stosowne wytyczne. Co do elektronów wtórnych, pod cewkami odchylającymi pokazanymi kilka postów wyżej są widoczne dwa pierścienie metalowe. Dolny stanowi właśnie kolektor elektronów wtórnych.
Głowicę można zdjąć bez obawy przecieków. Należy odkręcić (kluczem) wę dużą mosiężną nakrętkę. Po zdjęciu głowicy mozna bdzie zauwazyć taki metalowy (stalowy) pierścień z naniesionymi numerkami i literą N - ten pierścień służy do nastawy wstępnej 9spełniajacej rolę kryzowania) i ją też można zmienić bez specjalnych narzędzi. Trzeba odciągnąć (palcami)...
Jedni chcą rozstrzeliwać, inni.... A ja, w dobie zapotrzebowania na energię, jeśli to możliwe, uporządkowałbym owe śmieci, coś na kształt pierścienia, wokół naszej planety. I tu łapki gekona, miałyby co robić. Jak spajać, topić itp. - nie wiem. Ale jeśli pierścień będzie wokół ziemi, tkwił w jednym miejscu, to będzie już sukcesem. Może kręcąc się w...
Coś za coś. Takie przejście daje elastyczną formę połączenia, zapewnia szczelność nawet po wielu sezonach. A jakiś klej/silikon po dwóch sezonach może puszczać bo obudowa będzie pracowała razem z ziemią poruszaną sezonowym zamarzaniem, nasiąkaniem i suszeniem. Można by próbować z klejem poliuretanowym do szyb, może będzie szczelne, ale ja bym wolał...
Uszczelniacze z tłoka: https://obrazki.elektroda.pl/4950708300_... Tam chyba jest skóra? Problem jest z uszczelniaczem w nakrętce. Oryginalny był cały z gumy. A nowy ma trochę gumy ale pierścień jest metalowy: https://obrazki.elektroda.pl/9510297100_... tutaj widać ten "złoty" to nowy: https://obrazki.elektroda.pl/8851130300_...
W ww modelu głośno pracuje silnik napędzający kasetę. Rozebrałem go i nic tam nie widać co mogłoby zdecydowanie wpłyną na jego pracą. Patrząc na niego od góry ma on na górnej części zamocowaną plastikową nakrętkę dość dużą, którą kręcąc zmieniamy jego pozycję w pionie względem uzwojeń silnika zamocowanych na płytce. Regulacją tą jednak nie mogę wyeliminować...
Sorry, (at)e8600 zwracam honor ;) chińczyk nie wysłał mi tego metalowego pierścienia zakręcanego na wystający gwint kolby ;) Niemniej, lutowałem dziś nią ze dwie godziny i grot siedzi mocno i nie wypada podczas pracy więc bez tego działa ok ;) Pozdr
Jeżeli już planujesz taką kombinację, to warto wyposażyć się w metalowy (stalowy) pierścień, który to będzie uszczelnieniem pomiędzy tłokiem a cylindrem. W takim wypadku maszynka powinna pochodzić znacznie dłużej. Pozdrawiam
Witam może któryś z kolegów bedzie miał jakiś pomysł z czego lub gdzie poszukać czujnika który będzie dawał impuls z tych wypustek na pierścieniu. Tłumacze dlaje co i jak do czego: silnik od motorówki johnson mariner 85hp potrzebny mi czujnik który będzie dawał sygnał w momencie wycięcia, później jakiś moduł i cewkę myślę ze się dobierze. Pierścień...
Wiem, że ta zapalarka to nic ciekawego, ale potrzebuje to naprawić dla jednej emerytki. (Opłaty > emerytura) Tak to teraz jest. Jakby ktoś wiedział czy ten czarny pierścień pod metalową głowicą się odkręcał czy ściągał, - to proszę o info. http://obrazki.elektroda.net/98_12626998...
Pin 1 na główkę (tip) jacka, pin 2 i 3 na szyjkę (sleeve). Pierścień (ring) zostawiasz niepodłączony. W kablu obie żyły izolowane idą do cewki, ekran (oplot) do metalowych części mikrofonu.
Nie no na pewno masz rację. Zdaję sobie sprawę że rewelacji nie będzie ale też nie oczekuję od tego ciągnika żeby mi trzymał przez tydzień na podnośniku pół tony ale jeżeli podniosę do góry, zgaszę ciągnik i minie niespełna minuta a maszyna jest zupełnie na ziemii to przyznasz że to nie jest normalne. Nie wiem w jakim stanie jest rozdzielacz ale cylinder...
GDWT to też są głośniki wysokotonowe, tyle że tubowe, GDWK są kopułkowe. A poza tym zastanów się 2x, zanim coś powiesz. Z tego co piszą tu gdwk to wysokotonowy, gdwt średnio. Zapytam czy altus 140 nie miał wysokotonowych? Czy Wy nie potraficie czytać? G łośnik D ynamiczny W ysokotonowy K opułkowy lub T ubowy! Głośnik średniotonowy to GDM (midrange)....
Czubek Jacka do pinu 2, pierścień Jacka do pinu 3, masę jacka do pinu 1. Jeśli nie zadziała, zewrzyj czymś metalowym pierścień Jacka (lub pin 3 XLRa) z masą. Jeśli wtedy zadziała - połącz je.
Praktycznie każdy tak jest zbudowany. W innych masa uszczelniająca pokrywa po prostu cały ten metalowy pierścień. Ogólnie zasada uszczelnienia jest ta sama, ale czasem trochę inne wykonanie. Tu masz podział ze względu na materiał uszczelnienia i budowę: https://www.nipol.pl/index.php/pl/site/i...
No to poczytaj sobie o wtryskarkach ich budowie i chłodzeniu . Co do uszczelnień to mogą być silikonowe jak również pierścienie metalowe podobne do tłokowych ( siłowniki z tuleją żeliwną).
Zrobione, jeśli ktoś będzie miał podobny problem to ja zrobiłem tak. 1. ciężko było ściągnąć plastik z metalowego pierścienia wiatraka, nie za bardzo było jak podejść diaksem, żeby nie ryzykować uszkodzenia cewki. Pomógł palmiczek gazowy - plastik mocno rozgrzany zszedł dosyć łatwo. 2. Wybicie pierścienia okazało się z trudne, nie chciałem zbyt mocno...
wyjmij mikrofon z gniazda, a obudowę gniazda zewnętrznego głośnika (taki metalowy pierścień wewnątrz plastikowego) zewrzyj do masy wkrętakiem podczas odbioru.
Witam! Stawiam na synchronizator. Choć chyląc czoła przed Elektritem(znam Pana także z innego forum) stwierdzę, że przesuwka współpracuje z pierścieniem synchronizatora i również się zużywa. Dla porządku wymień obie części. W ten sposób żaden z nas nie będzie miał pretensji...:D Pozdrawiam! Znaleźć to można w samym środeczku skrzyni. Nieźle się trzeba...
Opanowane, da się to naprawiać, jedyny problem to rozmontowanie- góra jest zatopiona a od spodu metalowy pierścień też z zatopionymi wąsami. Ale jak się pomyśli to jest lepiej niż fabryka zrobiła. :)
Niestety musiałem zniszczyć ów dolny pierścień plastikowy. Okazało się, że jedna z kulek, która blokuje uchwyt po zamontowaniu nie chowa się ???? Tylko raz wcześniej zdejmowałem ten uchwyt i pamiętam, że było juz cieżko, a teraz musiałem śrubokrętem pomóc, żeby metalowy pierścień przeszedł przez tą wystającą (bieznacznie, lecz za dużo) kuleczki. Teraz...
Dodatkowo ta głowica na zdjęciach powyżej nie daje się sama odkręcić, gdy ją ruszę za ten metalowy pierścień to zaczyna lecieć woda - prawdopodobnie odkręca się z wkładką ? Czy można sobie z tym poradzić bez spuszczania wody ?
Czy z przodu - tam gdzie się wsadza grot - jest metalowy pierścień ? Jeśli tak, może być inny sposób dostania się do środka - wyjmując ten kołnierz z rurki. Może być zapieczony, ale powinien zejść po użyciu perswazji. Ten metalowy kołnierz może być mocowany śrubą tą samą która mocuje grot. Należy ją więc wykręcić całkiem i spróbować czy nie ma luzu...
Póki klucz się przekręca wyciągnij bębenek. Po zdjęciu pętli, przekręcasz czarny metalowy pierścień i wychodzi. Klucz w pozycji pierwszej lub na zapłon, teraz dokładnie nie pamiętam. Będziesz miał 100% pewności, że nic Cię ni zaskoczy. Do środka przy odpalaniu wkładasz kluczyk (immo), a przekręcasz śrubokrętem.
Ciekawe do czego jest ta czarna substancja zawarta w komplecie z głośnikami. do umocowania metalowej maskownicy w plastikowym pierścieniu , nakłada sie ta mase punktowo na krawędziach maskownicy (nie jest to wymagane)
Chodzi o taki metalowy pierścień z numerkami?W którą stronę go obrócić,tzn jaka cyfra oznacza jaką temperaturę w pomieszczeniu?I co oznacza literka N?Pomiędzy są też takie małe kreseczki,czy na nie też mogę ustawić?Nie chciałabym czegoś zepsuć.
Przecież to nie jest malowanie, tylko mosiężne wkładki... Pasta polerska albo wełna metalowa 000 powinny załatwić sprawę.
Mało prawdopodobne żeby koło sygnałowe samo się przestawiło, to metalowy pierścień wciśnięty na wał. Czy czujnik na pewno dobrze dobrany , używka , zamiennik czy oryginał ?Nowe zamienniki zachowują się jak uszkodzone. Jaka usterka , nr. błędu ? Sygnał z czujnika sprawdzony oscyloskopem ?
Z ma łożysko zamknięte pierścieniami metalowymi; mogą być też zamknięte pierścieniami z tworzywa lub uszczelniaczami gumowymi - wszystkie się nadają. NSK i PPL są OK. Po jednym łożysku i jeden simer. Czy kiedykolwiek naprawiałeś coś podobnego? :wink:
no to coś z wirnikiem a na szczotkach jest napięcie przeczyśc szczotki te pierścienie metalowe na wirniku sprawdzc przejście między tymi dwoma pierścieniami na wirniku powinło byc jak nie to trzeba patrze czy szczotki dobrze kontaktują z wirnikiem
Nie jestem specjalistą w dziedzinie ciężarówek ale w osobowych samochodach występują dwa rodzaje pierścieni,jeden to zwykły metalowy który potrafi rdzewieć i sygnał się zamazuje oraz pierścień magnetyczny który pod wpływem brudu też potrafi się pozacierać,zniekształcić lub przesunąć.
Kto wie dlaczego? "Ja, ja wiem. Wybierz mnie. Ja wiem." :D Podnośnik taki służy do podnoszenia. Tylko i wyłącznie! Po podniesieniu auta należy bezwzględnie podłożyć pod niego podstawki stałe! Niebezpieczeństwo dla człowieka w fazie podnoszenia auta polega na tym, że może oberwać kawałkiem miecha lub pierścieniem metalowym w razie rozerwania.
Posiadam słuchawki SD426, kupione jeszcze pod koniec okresu ich sprzedaży. Niestety spadły kilka razy na ziemie i jedna słuchawka gra a w drugiej coś gruchocze ciężkiego. Ponieważ temat jest o modyfikacji słuchawek Tonsila, więc postanowiłem zasięgnąć informacji u osób, które takie słuchawki otwierały. Nie chciałbym zniszczyć tych nakładek z gąbkami,...
NIe wiem czy na chwilę obecną masz sprawne te czujniki. Ale: Czujniki ABS w tej chwili dzielimy na pasywne i aktywne. Zasadę działania pasywnych znasz i nie sa one raczej u ciebie, bo nie generowały napięcia. Aktywne czujniki to po prostu czujniki Halla najczęściej. Masa brana jest z obudowy, jeden kabel to zasilanie, a drugi to sygnał. Teraz już chyba...
Witam. Dziś zmieniłem pierścień magnetyczny ABS. Stary pierścień miał juz prawie całkowicie zdartą okładzinę magnetyczną i praktycznie był sam metalowy pierścień, dlatego kontrolka ABS paliła sie wciąż bo czujnik nic nie wykrywał i ABS-ów wogóle nie było. Dziękuję wszystkim za pomysły i pomoc w znalezieniu usterki. Pozdrawiam
Jeżeli alternator 90A to łozyska mają oznaczenie 6303 ZZ lub 6303 2RS (przednie) i tylne 6201 ZZ lub 2RS ZZ oznacza obystronnie zabudowane (kryte)pierścieniem metalowym,2RS jak poprzednio,ale pierścieniem gumianym,te sa bardziej szczelniejsze i zalecane.
łucznik metalowy metalowy kulka kabel metalowy
czujka zalania konfiguracja philips 32pfl schemat klimatyzacja volvo
wzmacniacz mikrofonowy telewizor problem zdjęcia
Jak zatrzymać i wznowić obraz w telewizorze Manta Invalid format przy przenoszeniu zdjęć na telefon