I tu się zgadzam w całej rozciągłości.. A co do serwisu i rzeczonej pilarki.. Radziłbym wizytę w serwisie i zacząć od sprawdzenia szczelności karteru na ciśnienie i podciśnienie. Temat Shinadaiwy już przerabiałem z różnym skutkiem. To o pękających karterach wcale nie jest wyssaną z palca plotką.
Kartery na chwilę obecną są rozpołowione. Pilarka jest po czyszczeniu gaźnika,najpierw płynem Carburateur Cleaner, potem myjką ultradźwiękową. Wymienione membrany gaźnika, bardziej profilaktycznie niż z rzeczywistej potrzeby. Nowe, oryginalne uszczelki gaźnika, pod cylinder i rozpołowieniowa. Nowe uszczelniacze. Regulacja gaźnika nie daje żadnych efektów....
A ja wziął bym oleo-maca z wymienionych tylko że model gs 371. z oleo nie bierz serii gsh bo to chińszczyzna. Stihl i HQV to straszna padlina szczególnie w tanich modelach. Stigi, Partnery i inne to straszne badziewia. Za te ok 1000-1100 zł możesz też kupić ze trzy chińczyki i wtedy jak jeden niedomaga to bierzesz drugiego i nie masz przerw w pracy,...
Witam.Panowie.przeczytajcie proszę dokładnie mój post..Filtr paliwa nowy,odpowietrzenie sprawne,przewód paliwa drożny.Pilarka jest szczelna,tłok i cylinder ok,uszczelniacze ok.Świeca sprawna,iskra jest czyli cewka też sprawna.Odległość od koła zamachowego ok.Wydech czysty.Nowe membrany gaźnika.Bardziej skłaniam się do opinii ojdyra iż mycie mogło nie...
pilarka regulacja gaźnika regulacja gaźnika pilarka stihl pilarka spalinowa regulacja gaźnika
płyta piszczy impuls praca ciągła zdejmowanie stosu
pralko suszarka zwrotnica magnat quantum
Odczyt oprogramowania z mikrokontrolera 89C51RB3 Zamiennik pilota do Technics SA-E10: Opcje i Porady